johncons

Måned: november 2008

  • In Mexico, they’ve also got problems with Bertelsmann Arvato.

    Manuel said…

    I see that you guys are having issues with arvato right??? Dont worry….we have issues here in Mexico too. It seems to me that Arvato have issues all around the world

    26 November 2008 08:09
    johncons said…

    Yes,

    that’s right.

    Arvato are using illigal management-methods here in the UK, and there has also been problems with a lot of other bullying etc., from managers.

    I’ve started a case against Bertelsmann Arvato’s Microsoft Scandinavian Product Activation:

    http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

    And I’ve also started making a video about the problems at Arvato:

    http://uk.youtube.com/watch?v=H6nIFBWJPPc

    I’ve contacted a lot of British law-firms, to try to get this case to court.

    (Under the legal-aid programme, which exists in the UK).

    But none of the law-firms, have wanted to give help.

    I’m wondering if the law-firms are afraid, of eighter Bertelsmann Arvato or Microsoft.

    Or both.

    Or if it is the British Government or some freemasons etc, who are pulling the strings, to try to prevent justice.

    Like I think one have to describe what they are doing as.

    The only thing I’ve got to work, as of yet, is to publish about the problems, on the internet, and also on Facebook, witch I’ve done.

    So maybe this will help.

    But I’ll continue to contact the law-firms as well, at least to keep the case alive.

    I made sure to keep all the files, from work, when I worked, there, since I suspected a bit that there was something going on etc.

    And I tried to make a note, each time, the managers were bullying etc., at work.

    (Because I’ve learned, when I worked as a shop manager in a big Norwegian food-chain, that notes like this, (with date and time and description), will count as evidence, in court).

    But I’ll continue to try to whistleblow about these problems, untill they can hopefully be brought up in the right courts etc.

    But if you have something that you want me to publish, about the problems with Arvato in Mexico, then I think it’s ok for me to publish it, even if there isn’t that many people that are reading on my blog yet, but maybe they will be more people reading in the future, if I write more in English etc.

    We’ll see.

    Thanks for the comment by the way, it’s interesting to get updates about how Arvato operates in other countries etc!

    Sincerely,

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/10/facebook-katri-masters-2.html#comments
    26 November 2008 08:54

  • Nå lagde jeg nattmat her. Eller frokost blir det kanskje. Det her var ganske sterkt, selv om jeg brukte halve boksen som dip for tortilla-chips. (N).

    Nå lagde jeg nattmat her. Eller frokost blir det kanskje. Det her var ganske sterkt, selv om jeg brukte halve boksen som dip for tortilla-chips. (N).


    Nå er jeg arbeidsledig nå da, så jeg burde kanskje ikke lage sånn her ordentlig mat.

    Men, nå har jeg jo tid til å koke ris f.eks., istedet for å bare hive kjøttdeigen oppå brødskiver, som jeg pleide å gjøre før.

    Men men.

    Det behøver ikke å være så dyrt med ordentlig mat heller.

    England har jo ikke så bra rykte for seg, på å ha bra kvalitet på maten.

    Så jeg pleier å speide skikkelig oppi kjøttdeigpakkene osv., for de har ca. 10-12 forskjellige slag, på Tesco.

    Og nå fant jeg et slag som var bra, nå sist jeg var der.

    Da fikk man kjøpt 3 pakker a 710 gram karbonadedeig, var det ja, og ikke kjøttdeig.

    For £10.

    Så det vil si 2.1 kg karbonadedeig, for ca. 110 kroner, eller hva pundet er i nå.

    Så det kan man drøye til å bli nok til over 10 middager, vil jeg si.

    For jeg deler hver boks i tre-fire biter, og putter det i plastposer, og hiver det i frysern.

    Så, hvis jeg skal lage sånn middag, så hiver jeg bare en sånn karbonadedeig-klump, må jeg vel nesten kalle det, i en boks med kaldt vann.

    Så tiner den på et par timer.

    Og hvis noen lurer på hvorfor jeg har så mye engangstallerkner og engangsglass osv.

    Så er det fordi at varmvannsberederen her, ikke har virket på et år nå.

    Så jeg har bare varmtvann i dusjen.

    Og jeg gidder ikke å dra med tallerkener osv. i dusjen, det blir for dumt.

    Så jeg bare bruker engangstallerkener.

    Jeg synes ikke at jeg kan mase på husverten, om å fikse det, for jeg veldig forsinka med leia.

    Men nå får jeg noe bostøtte nå da, vil jeg tro, siden jeg er arbeidsledig nå.

    Men jeg må nok finne meg en jobb nå, som er litt bra betalt, sånn at jeg får betalt gjelda mi osv.

    Men det måltidet her da, koster kanskje 10-15 kroner.

    Ettersom hvor mye karbonadedeig, og hvor billig curry-saus man kjøper.

    De har masse artige curry-sauser i England.

    Den her heter Jalfrezi, av alle ting, og den har ikke lagd før, men den var god.

    Det er antagelig alle de indiske immigrantene til England, som har tatt med de curry-rettene da.

    Og det er artig mat, som ikke er like lett å finne i Norge.

    I Norge lagde jeg spagetti med kjøttdeig, eller pasta og kjøttdeig, og Chilli Con Carne osv.

    Men det var ikke Uncle Bens Jalfrezi f.eks.

    Det klarte jeg ikke å finne der.

    Så det er litt artig i hvertfall da, at det er mulig å finne god mat i utlandet, som man ikke har i Norge osv.

    Så det er ikke bare dårlig mat i England, selv om landet vel har litt dårlig rykte når det gjelder mat.

    F.eks. så har de en boks på 800 gram karbondadedeig, på Tesco, som ser nesten lik ut, som de som er på ca. 710 gram.

    Og den er sånn at man må plukke ut masse slintrer av kjeften, etter at man er ferdig å spise.

    Og de pakkene ser nesten like ut, og koster nesten det samme.

    Så det gjelder å speide opp i kjøttpakkene osv. her.

    Men sånn er det kanskje i Norge og.

    Eller i Norge, f.eks. på Rimi, så var det jo ikke 10-12 slag med kjøttdeig/karbonadedeig.

    Det var kanskje 3-4 slag.

    Så da visste man jo hvordan den forskjellige kjøttdeigen var osv.

    Så det er mulig at hvis jeg hadde flytta til Norge, og kjøpt varer jeg ikke kjente, i hyllene.

    At jeg da hadde fått like mange negative overraskelser, med kjøttdeig full av slintrer som kommer opp av magen igjen osv.

    Det skal jeg ikke si for sikkert.

    Men det er mulig.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Jeg tenkte jeg skulle skrive mer om et moderne maleri, kallt ‘Black Bile’ av Morrison som jeg så i Walker Art Gallery, her i Liverpool, i forrige uke.

    Jeg tenkte jeg skulle skrive mer om et moderne maleri, kallt ‘Black Bile’ av Morrison som jeg så i Walker Art Gallery, her i Liverpool, i forrige uke.

    Black Bile Kunstverk av Alex Gene Morrison:




    http://www.re-title.com/artists/AlexGene-Morrison.asp

    Min tolkning av kunstverket:

    Jeg tolker solstrålene i bakgrunnen, for å være et symbol på Illuminati.

    Illuminati betyr jo å opplyse, og solstråler lyser jo opp, så det passer jo sånn sett.

    Og f.eks. i denne amerikanske, eller om det er engelske, YouTube-videoen, så kan man se at regnbuen og sol/lys-stråler, er et symbol på Illuminati:

    Videre, så ser man at den ‘svarte blubba’, Black Blub, har blå øyne.

    Jeg tolker det sånn, at nordiske folk, må bli muslimer, og ha på seg burka, hvis de skal slippe unna Illuminati.

    (Men det kan jo være at jeg tolker det feil da, det er mulig.

    At det er andre tolkninger som er riktige).

    Bruker kunstneren Illuminati-symbolikk, i sine andre kunstverk?

    Ja, jeg synes det.

    Hvis vi kikker på videoen over, så finner vi et annet Illuminati-symbol, pyramiden:

    Og da jeg søkte på kunstnerens navn, på Google, her om dagen, så mener jeg at jeg fant noen kunstverk, fra kunstneren, hvor man kan finne igjen denne Illuminati-pyramiden, eller hva man skal kalle den:


    http://www.re-title.com/artists/AlexGene-Morrison.asp

    Konklusjon:

    Så jeg vil tro, at han kunstneren, som vel er britisk, vet en ting eller to, om hva som foregår.

    Problemet er vel bare at politiet og pressen osv., også er kontrollert av Illuminati, eller kabalistene, eller hva man skal kalle de.

    Altså jødiske magikere, eller Khasarer, eller hva man skal kalle de.

    Jeg mistenker at nordiske folk nok har fått Hams forbannelse, av disse.

    Og at det er en krig mot nordiske folk da.

    Som nok ikke er så kjent blant ‘vanlige’ folk i Norge.

    Men det er nok kjent i diverse undergrunns-miljøer, osv., rundt omkring i verden.

    Men disse Illuminati, som også er i frimureriet og overalt i ledende posisjoner i samfunnet, de holder et lokk over dette.

    Men nordiske folk må ofte jobbe og slite hardt, hele livet, og blir kontrollert av khasarene, i samfunnet.

    (De mørkhårede, som i Roald Dahls Heksene).

    Det er det samme som også blir kallt New World Order, globalisering og den jødiske verdenskonspirasjonen, ettersom jeg har skjønt.

    Og det er også det samme som blondinnevitsene kommer fra, for å fornedre både de nordiske damene, men også mennene, mener jeg.

    At de sier indirekte, at de nordiske damene er (deres) horer.

    (Ved at de er så dumme da.

    At de ikke har noen hjerner, med bare kropp da).

    Så er jo dette også en fornærmelse mot alle de nordiske eller norrøne folka, mener jeg, dette med blondinnevitser osv.

    Og man kan se i en undersøkelse i England, at her, så tjener blonde damer 40-50.000 mindre i året, enn mørkhårede damer.

    http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2483795/Blonde-haired-women-earn-less-than-brunettes.html

    Det er nok alt for mye forskjell, til at det kan være tilfeldig.

    (Og jeg har hatt statistikk, som fag, på høyskolenivå, på HiO, i 2004:

    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEidIoiQ1A_qhtOt4XRnwzo8HoszxrcdnE2DBgBm818r9LQs5CsRnessTnJqL4c6zXFktQ06-b7p3RmDvjb3f6HyQrKUGKm6EOEGgzku6LNcRD2xsl0_DfWxukd1fKroeKdr-RiePVdA6_c/s1600-h/scan0025.jpg

    Så jeg tror jeg husker såpass mye av det faget, at jeg kan si, at her er nok noe galt.

    For sånne her ting, var ganske elementært, i det faget, at dette var for store avvik fra normalen, eller hva det het igjen, til at det kunne være innenfor statistisk feilmargin.

    Og da var det snakk om mye mindre forskjeller, i prosent, enn det må være snakk om her.

    Selv om det ikke ble oppgitt prosenttall i artikkelen, så må de tallene være veldig høye, for £4250, er en veldig stor del, vil jeg si, av britisk gjennomsnittslønn, som kanskje ligger på noe sånt som £10-15000.

    Hvis jeg skulle gjette.

    Så her vil jeg nok tro at noe er galt.

    Så sånn er det).

    Og jeg tror også det er derfor jeg ikke får rettighetene mine, fra noen myndigheter.

    At det er denne jødiske verdenskonspirasjonens mening, at nordiske folk, de har ingen rettigheter, så de blir bare tullet med, av alle myndigheter, og også av advokater osv.

    Så her er det noe å tenke på, for folk som leser dette, hvis dem ikke vil at denne jødiske verdenskonspirasjonen/New World Order-greiene, skal ta over hele landet.

    Men det er kronglete å vite hva man skal gjøre.

    Så jeg får bare oppfordre eventuellt, til at folk bruker hue, og tenker selv.

    Jeg vet ikke om noe fasitløsning, mot det her Illuminati-greiene.

    Annet enn åpenhet, nok kanskje er en god ide.

    Og det skal det egentlig være i samfunnet og.

    Men myndighetene er visst så infisert av sånn frimurer og Illuminati-dritt, og hva det nå er alt sammen.

    Og også pressen.

    Så de evner ikke å ha åpenhet, og gi folk rettighetene sine.

    Så der er nok ikke ståa så bra, som man sier.

    Så sånn er det.

    Bare for å si fra hvordan jeg synes det virker som at det er.

    Så får man se hva som skjer.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Idiot fra Bergeråsen skriver idiotmelding på Facebook. (In Norwegian).

    Heisann,

    Between
    Frode
    Hansen

    and
    You

     

    Erik
    Ribsskog

    Today
    at 3:09pm

    hvem
    er du da, er det du som gikk i klassen under meg?

    Erik

     

    Frode
    Hansen

    Add
    as Friend

    Today
    at 3:19pm

    Report
    Message

    Jepp,
    Sitter her med gerry..
    Stod litt stille, Helt til Gerry sier
    Olsen 🙂
    Håper det står ? nok bedere en her om
    dagen.. 🙂
    litt dårilig tid nå.. Tardet
    igjen snart!!

     

    Loading…

    Erik
    Ribsskog

    Today
    at 3:26pm

    Ja,

    kanskje
    du skulle prøve å lære litt bedre norsk i
    mellomtida, det her skjønte jeg ikke noe av:

    ‘Håper
    det står ? nok bedere en her om dagen.. :-)’.

    Erik

     

    Frode
    Hansen

    Add
    as Friend

    Today
    at 3:59pm

    Report
    Message

    Jepp,
    Sitter her hos meg,med gerry..

    Stod litt stille,kjente ikke
    etternavnet.. Helt til Gerry sier Olsen

    Håper det Går
    med deg ? står vel bedere til en her om dagen.. :-/

    Litt
    dårilig tid nå… Tardet igjen snart!!
    Litt bedere norsk nå ? 🙂

     

    Erik
    Ribsskog

    Today
    at 4:10pm

    Nei,

    det
    var ikke så veldig bra dessverre.

    Hva mener du med her
    om dagen.

    Og hvorfor skriver du ‘Går’ med stor G?

    Og
    bedere, istedet for bedre?

    Erik

     

    Frode
    Hansen

    Add
    as Friend

    Today
    at 4:16pm

    Report
    Message

    Frekk
    eller ?

    Det er chat og ikke et seriøst brev..

    Blitt
    norsk lærer, du eller?

    Har bare godt av
    å skjerpe meg litt,ja. 🙂

     

    Erik
    Ribsskog

    Today
    at 4:19pm

    Nei,

    jeg
    er ikke norsk-lærer.

    Jeg bare synes de feila var litt
    rare.

    Men men.

    Hva er det du mener med her om dagen
    da.

    Erik

     

    Erik
    Ribsskog

    Today
    at 4:33pm

    Ok,

    dere
    får si fra hvis det er noe spes.

    Hvis dere lurer på
    hvorfor jeg driver å sender meldinger til folk på Berger
    nå, så er det er det fordi jeg har noe problemer med
    faren min og familien min osv., som driver med noe telefonsjikane
    osv.

    Så jeg prøver å finne ut at hva som
    foregår, og jeg har ikke hatt så mye med faren min å
    gjøre, siden jeg bodde på Berger, så derfor spørr
    jeg om ting som er tilbake i tida.

    Jeg har også
    overhørt, i Oslo, at jeg er forfulgt av noe ‘mafian’.


    da prøver jeg å finne ut om det har noe med fattern og
    familien osv. å gjøre.

    Så det er derfor jeg
    sender rare meldinger.

    Så sånn er det.

    Med
    vennlig hilsen

    Erik

     

    Frode
    Hansen

    Add
    as Friend

    Today
    at 4:47pm

    Report
    Message

    Problemer
    med jobb på grunn av Sykkelen min ble stjålet, bor mitt i
    sentrum og var ute å drakk Øl. Sykkelen Hadde flått
    igjenom sentrum å gikk på trynet. Viste ikke noe før
    jeg ble hentet på fest hos mor og tatt med til blodprøve..
    Mange vitner , men de mener det er meg ! Burde vel kansje ha skadet
    meg om jeg hadde kjørt. Vitnende sier langt over 100 og ikke
    kjøreutstyr. Sykkelen lå på trappa til lennsmann.
    Saken kommer op før Mars, så trenger litt inntekt nå.
    Kastet også ut Kjæringa for 3 dager siden. . Du holder
    forsatt på med data? Har du kontakt med K.Holshagen ? Må
    til Drammen en tur nå! Snakkes

     

    Erik
    Ribsskog

    Today
    at 6:25pm

    Jeg
    regner med at når du skriver sånn idiotmelding, så
    betyr det at du gjerne har lyst til å være med på
    bloggen, så da skal du få lov til det.

    Med
    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Dagens StatCounter: Noen i USA søker på ‘erik ribsskog,turid sand’. Det var litt rart, for hun er jo ikke fra USA, hun er jo fra Sand. (In Norweigan).

    Dagens StatCounter: Noen i USA søker på ‘erik ribsskog,turid sand’. Det var litt rart, for hun er jo ikke fra USA, hun er jo fra Sand. (In Norweigan).



    http://www.google.com/search?sourceid=navclient&aq=t&ie=UTF-8&rlz=1T4SUNA_en___FR227&q=erik%20ribsskog%2cturid%20sand

    PS.

    Jeg får skrive litt om hun Turid Sand da, siden folk søker på henne.

    Hun var datteren på gården, på Sand gård da.

    Som sikkert eide mye av Sand før, og vel gjør det enda, hvis jeg skulle gjette.

    De hadde masse jordbæråkere.

    Faren min likte ikke dem så særlig.

    To kamerater i klassen, Karl Frederik Fallan og Ulf Havmo kanskje.

    Dem tok meg med, på Sand Gård, for å spørre om jordbærplukke-jobb, en sommer på 80-tallet.

    Og det ble jeg med på.

    Så plukka vi jordbær en uke eller to da, i sommerferien.

    Men jeg var veldig bortskjemt, så jeg hadde alltid penger.

    Så jeg huska nesten ikke å hente pengene.

    Men jeg fikk faren min til å kjøre ned til Sand Gård da, en dag, når det nesten var høst vel.

    Noe sånt.

    Da fikk jeg pengene for jordbærplukkinga da.

    Og da stod Turid Sand der.

    Det var vel hun som åpna døra, tror jeg.

    Så stod hun i døra, mens mora henta pengene da.

    Men ingen av oss sa noe, vi bare så vel såvidt på hverandre.

    Hun gikk i klassen til Christell, og etterhvert også til søstra mi, hun Turid Sand.

    Og hun gikk vel i klassen til Nina Monsen, tror jeg, før hun flytta til Oslo.

    For jeg mener å huske at Christell og Nina gikk i samme klasse.

    Jeg tror det i hvertfall.

    Og ikke noe med det.

    Neida, Annika Horten, som jeg også har skrevet om på bloggen, og også Anne Uglum, de gikk også i samme klassen.

    (Det var i den klassen, som Christell sa, at Rektor Borgen hadde gått inn i jentegarderoben til, mens dem skifta etter gymen, i 6. klasse, i 84/85 da sikkert.

    Men men).

    Og jeg vet selvfølgelig enda mer om hun Turid Sand.

    En sommer.

    Jeg tror det må ha vært sommeren 1988.

    Så var jeg og søstra mi, over på Rødtangen.

    Vi satt på med noen folk med båt da.

    Søstra mi kjente fler av de fest-folka på Berger der, enn jeg gjorde.

    Søstra mi var mer sånn at hu ‘fløy’, som farmora mi sa.

    Mens jeg var mer rolig av meg, og var hjemme og så på TV og sånn.

    Men men.

    Men da hadde søstra mi dratt meg med til Rødtangen da.

    Og da, så satt jeg og søstra mi, og røyka noen sigaretter kanskje, og slappa av.

    Så kom Turid Sand bort.

    Det var det året jeg fyllte 18, så det må ha vært det året Turid Sand fyllte 16, vil jeg tro.

    Og da, så sa Turid Sand til søstra mi, mens jeg satt ved siden av.

    (Jeg hadde vel ganske bra rykte der, så hu brøy seg vel om, om jeg hørte hva hu sa).

    Så sa Turid Sand, at en gutt på campingplassen, hadde fingra henne.

    og at han gikk for å hente kondom.

    Men da lurte hun han, og stakk av.

    Og at søstra mi også burde prøve det her, med sex og fingring osv., for det var digg da.

    Du burde prøve det Pia, sa hun.

    Men søstra mi, var litt sånn kald og avventende og edru iforhold til Turid Sand, og hadde kontrollen da.

    Mens Turid Sand var full.

    Men men.

    Men det som skjedde noen måneder senere.

    Var at jeg var på fest hos Christell og broren hennes Jan, i Drammen.

    Det var Jans leilighet, selv om kanskje fattern og Haldis eide bygget.

    Det gamle bedehuset, i Rødgata, på Gulskogen, i Drammen.

    Og da fortalte Christell, noen måneder seinere, jeg tror det kan ha vært høsten, eller vinteren, skoleåret 88/89.

    At Tom Bråten, fra Berger vel, (eller nærmere Sande kanskje), tror jeg det var.

    At han hadde vært slem mot Turid Sand, sa Christell, og hadde fått henne, (altså Turid Sand), til å fingre seg, i bilen til Tom Bråten og dem, tror jeg, utenfor diskoteket, (Madonna eller noe), i Holmestrand.

    Noe sånt.

    Så her kan det ha vært en sammenheng.

    At søstra mi, Pia Ribsskog, har fortalt dette om fingringa som hu Turid Sand fortalte om, på Rødtangen.

    At Pia kan ha vært så på godfot med Tom Bråten og dem, som vel var noen rabagaster, tror jeg nok.

    At Pia har fortalt det til Tom Bråten og dem, at Turid Sand ble fingra av en gutt, på Rødtangen, sommeren før.

    Kan det være sånn dette hang sammen?

    Hva vet jeg.

    Noe var det nok.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    De i USA er også ganske slemme mot meg, og søker på ‘erik ribsskog, liten pikk’.

    http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4SUNA_en___FR227&q=erik%20ribsskog%2c%20liten%20pikk

    Det tror jeg er fordi, at jeg var jo så sent i puberteten, da jeg bodde på Berger.

    Så da jentene i klassene, Irene Lippert osv., spionerte på oss gutta, i dusjen etter gymen.

    Så hørte jeg hun Irene Lipper, si, at dem hadde sett meg i dusjen da, gjennom en dør, som ikke var låst, eller noe.

    Men jeg var jo ikke i puberteten jeg da, da vi gikk på ungdomsskolen, og ikke før jeg var 17 år.

    Så da var nok ikke tissen min, eller pikken min, så imponerende nei, det er nok mulig.

    Men jeg tror ikke de damene jeg har hatt sex med, da jeg bodde i Oslo, hadde sagt at jeg hadde hatt liten pikk osv.

    Jeg tror at de hadde nok sagt at jeg hadde vanlig pikk, eller stor pikk.

    Jeg husker hun Siri Rognli Olsen, hun sa ihvertfall det, at jeg ikke hadde noe å skamme meg over, eller være flau over.

    Men man skal kanskje ikke alltid tro for mye på hva damer sier.

    Det er mulig.

    Men men.

    Men jeg ser de har skrevet det, på den hat-bloggen, at jeg har 5 cm. lang pikk osv.

    Og da, så lurer jeg på, om det er da snakk om noen fra Berger, som har skrevet den bloggen.

    Siden, at da jeg bodde der, så var jeg bare i puberteten, de to siste årene, omtrent.

    Og da, har nok de jentene og guttene i klassen, fra ungdomsskolen, de kan nok kanskje ha satt ut rykte om at jeg har liten pikk, siden de så meg naken i dusjen, på skolen, før jeg kom i puberteten.

    For jeg tror ikke noen av damene jeg hadde sex med i Oslo, ville skrevet at jeg hadde 5 cm. lang pikk.

    Så da mistenker jeg at det er noen på Berger, som driver å skriver hatblogg.

    Om det kan være de her Annika Horten og Anne Uglum og Turid Sand, som skriver, siden de ikke likte at jeg skreiv om det Christell sa, at rektor Borgen gikk inn i garderoben dems på barneskolen, og at Annika løp fram og tilbake og vifta med puppene, som Christell sa, på 80-tallet.

    Jeg prøver bare å finne ut hvem som juger i familien.

    Etter at jeg har hørt at jeg har blitt forfulgt av noe ‘mafian’ osv.

    Derfor er det greit for meg å vite, om det er Christell eller Pia som juger, og hvem som står bak.

    For søstra mi har beskyldt fattern for misbruk, og også meg(!)

    Enda jeg har ikke gjort noe misbruk, og jeg har heller ikke gjort noe mot de her Annika og Anne og Turid heller.

    Og søstra mi sier også, at broren til Christell, Viggo, er gigolo, i USA.

    Og det sier Christell at ikke er sant.

    Så jeg prøver å finne ut om det er Pia eller Christell som juger, og tuller med beskyldninger osv.

    Så tenkte jeg kanskje at hun Annika kunne hjelpe da.

    Men det betyr ikke at hun behøver å lage noe hat-blogg, for jeg har ikke ment å gjøre noe galt, jeg trodde bare at hun var såpass voksen at hun klarte å snakke om sånne her ting.

    Men antageligvis ikke.

    Det er mulig at det er noen andre som står bak den hat-bloggen og.

    Det er mulig.

    Så sånn er det.

    Vi får se hva som skjer.

  • Geir Arne Jørgensen, fra Sand, sender friend-request, på Facebook. Men han har så stygt tryne, så jeg gadd ikke ha han på Facebook-sida mi. (N).

    Geir Arne Jørgensen, fra Sand, sender friend-request, på Facebook. Men han har så stygt tryne, så jeg gadd ikke ha han på Facebook-sida mi. (N).

    Hei,

    Between
    Geir
    Jørgensen

    and
    You

     

    Erik
    Ribsskog

    Today
    at 1:30pm

    du
    har så stygt tryne vet du Geir Arne, så jeg trokke jeg
    gidder å ha deg på Facebook-sida mi.

    Men takk for
    friend-request.

    Du får heller svare på de
    spørmålene jeg sendte da vet du.

    Jeg sendte jo et
    par meldinger her forrige uke, eller noe.

    Har du fått
    paintball-kule i tryne eller hva har skjedd egentlig?

    Med
    vennlig hilsen

    Erik

  • Mer om Rimi-Hagen. (In Norwegian).

    Fire av Hagens mest trofaste medarbeidere ble i løpet av kort tid uten jobb.

    VG har kontaktet alle fire, men de vil ikke la seg intervjue. VG kjenner til at flere har skrevet under avtaler om at de ikke skal snakke om sin tid i Hakon Gruppen.

    – Hagen har råd til å sette en advokat på meg i 70 år. Jeg tør ikke si noe. Jeg har ingenting å stille opp med dersom han bestemmer seg for å ta meg, sier en tidligere sentral medarbeider.

    http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=9291184

  • Anmeldelse av Stein Erik Hagen og frimurer Halvorsen for mordforsøk. (In Norwegian).

    Anmeldelse av Stein Erik Hagen og frimurer Halvorsen for mordforsøk. (In Norwegian).







    Google Mail – Anmeldelse av mulig mordforsøk.







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av mulig mordforsøk.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Nov 25, 2008 at 11:25 AM





    To:

    post.oslo@politiet.no



    Hei,

    jeg har en blogg, www.johncons-mirror.blogspot.com , hvor jeg har et

    tracking-cookie program installert.

    Så da kan jeg se de søkene, hvor Google finner min blogg.

    Og igår, så så jeg et par sånne søk:

    ‘albansk mafia møte med halvorsen i desember’.

    og

    ‘ulf halvorsen erik ribsskog’.

    Og tidligere, så har folk søkt på:

    ”elden + halvorsen site:johncons-mirror.blogspot.com‘. (Altså et søk

    på min blogg).

    ”halvorsen albansk mafia erik ribsskog’.

    Og jeg søkte litt på Ulf Halvorsen, og da kom det opp et navn:

    ‘Frimurer Ulf Arild Fjeld Halvorsen

    Ulf Arild Fjeld Halvorsen er født i 1946, har stillingen Edb-sjef og

    bosted Spania

    Han er medlem av Johannes-losjen Carl Johan og den høyere losjen Den

    Norske Store Landsloge

    Halvorsen har graden X (Høyt opplyst St. Johannesloges betrodde bror,

    ridder av Purpurbåndet).’.

    http://www.tv2nyhetene.no/prosjekt/frimurer/losjer/carl-johan/medlem/73274

    Altså, nå har jeg jobbet 12 år, i Rimi, i Norge, blant annet en del år

    som butikksjef.

    Og i 2001, da jeg var butikksjef på Rimi Langhus, da fikk jeg et brev

    av Rimi-Hagen, Stein Erik Hagen,

    siden Rimi Langhus, vant en konkuranse, som het ‘Rimi Gullårer’.

    Det var undertegnet av Hagen, men det var slitt et hull, formet som en

    sprekk, på bretten i brevet, og

    konvolutten.

    Samtidig med at Hagen sendte en Rimi-penn.

    Han gratulerte meg, og sa at jeg var en flink leder osv.

    Men men.

    Men jeg mistenker, at han kan ha blitt sur på meg, for at jeg ville

    slutte i Rimi, i 2002.

    Og han har jeg jo lest er frimurer.

    Og at han da kan samarbeide med nevnte frimurer Halvorsen, med å få

    den albanske mafian, til å

    myrde meg, på en måte som tar bort oppmerksomheten fra Hagen & Co.

    Sånn kan det ihvertfall virke for meg, at dette henger sammen.

    Som jeg tidligere har opplyst Kripos, så overhørte jeg jo, etter at

    jeg sluttet som butikksjef, og

    begynte å studere på HiO, ingeniørhøyskolen, Oslo, i 2003, mens jeg

    hadde en ekstrajobb,

    som låseansvarlig, på Rimi Bjørndal, at jeg var forfulgt av ‘mafian’.

    Og i 2005, på onkelen min sin gård, i Larvik, så ble jeg forsøkt

    drept, men jeg kom meg avgårde

    til Liverpool, hvor jeg er ennå.

    (Og Rimi-Hagen, flytta jo til Larvik, i 2004, eller noe, så om han kan

    være invovert, og stå bak

    dette, siden han ikke liker at folk slutter å jobbe for han, eller noe?)

    Noe sånt tror jeg det må være.

    Så dette vil jeg gjerne anmelde.

    Jeg sender med to skjermbilder, fra de søkene nevnt ovenfor, fra igår.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog





    2 attachments

    dagens statcounter 2.JPG
    172K
    m%C3%B8te+halvorsen+desember.JPG
    146K