johncons

Måned: februar 2009

  • LiveLeak: Bertelsmann team-leader sends sexual harassing e-mails

    Bertelsmann
    team-leader sends sexual harassing e-mails   

    These
    e-mails are from a girl who was a team-leader with line-management
    responsibility for around ten people at Bertelsmann Arvato’s
    Microsoft Scandinavian Product Activation, in the Cunard Building, in
    Liverpool, UK, in 2006. 

    The one with the bat translates
    to ‘The nasty Miss from Bergen says "have a nice weekend
    ;)"’.

    And it has a picture of a bat, which is called
    ‘flaggermus’, in Norwegian, ‘flying mouse’, in English.

    And
    mouse in Norway is a synonym for ‘c*nt’.

    So the picture of the
    bat probably means a c*nt that flyes around.

    (She had a
    boyfriend).

    (I only knew this girl from work, and never met
    her outside of work).

    Less..



    Note:
    This item contains 6 connected files (see top right)


    • Item
      Info

    • Embed/Links

    • Spread
      Item

    Added:
    Feb 9 2009   In: leak

    By: johncons  

     

    http://www.liveleak.com/item?a=view&token=921_1234232761

  • More from the LiveLeak website


    Bertelsmann

    Arvato Team-Leader using female/feminist-sign with signature on

    company e-mails   


    A

    Team-Leader on Bertelsmann Arvato’s Microsoft Scandinavian Product

    Activation, in the Cunard Building, in Liverpool, is using the

    female/feminist-sign with her signature on official Bertelsmann

    Arvato e-mails.




    Note:

    This item contains 2 connected files (see top right)




    • Item

      Info


    • Embed/Links


    • Spread

      Item


    Added:

    Feb 8 2009   In: leak


    Recorded

    on: May 4 2006


    By: johncons  


     


    • Tags:


     


    • Views:

      128 |


     


    • Votes:

      0 |


     


    • Recommendations:

      0 |


     


    • Comments:

      3


    • Vote

      Item
       |


     


    • Report

      Item (display errors, violations etc)


     


     


     


    Comments

    – 
    sort

    by newest to oldest



    So?


    Posted

    1 day ago by "
    magna750" (R) 


    Quote | 


    Flag

    Comment


       (0)


    Top

    of Form


    Frame1Bottom

    of Form



    Well,

    don’t

    you think it says a bit about Bertelsmann.

    This team-leader is

    obvioulsly to immature, to have responsibility for people.

    I

    don’t think people who write cantina like this: ‘CaNTiNa!!!’, should

    have manager-responsiblity, because if they write like that, they are

    most probably to imature, to have very much people-skills.

    Even

    if she’s intelligent, I think she should be more mature, to be a

    manager.

    What does this say about the company?

    I’d say,

    that it says that something was wrong there, at Bertelsmann Arvato,

    when they let a girl, that was immature, manage the Microsoft

    Scandinavian Product Activation-campagn, with line-manager

    responsibility for around 10 people.

    Then they aren’t taking

    their employers, who have this manager as a line-manager and

    team-leader, seriously.

    This is what this tells

    me.

    Sincerely,

    Erik Ribsskog


    Posted

    23 hours ago by "
    johncons" (R) 


    Quote | 


    Flag

    Comment


       (0)


    Top

    of Form


    Frame2Bottom

    of Form



    Nope

    just you. Yes, she writes informal emails to her team; that doesn’t

    make her a bad manager. In the UK, Vivian can be either a male or

    female name. Her use of the ‘Venus’ symbol in her signature is

    clearly a disambiguation statement (a nice touch which I haven’t seen

    before).

    I’m guessing that this is a personal issue (I note

    from your CV that you worked there for a while). If so, please don’t

    clutter this site by posting rubbish which is of no interest to

    anyone but yourself.


    Posted

    2 hours ago by "
    mel80" (R)


    Quote | 


    Flag

    Comment


       (0)


    Top

    of Form


    Frame3Bottom

    of Form



    Ok,

    I

    don’t think she should use the Venus-symbol in the company

    e-mails.

    Only on her spare-time.

    This is a summary from

    a meeting and shouldn’t be written like it was a child writing

    it.

    This is a job, that people need for making their living,

    not some funny spare-time activity.

    Bertelsmann clearly don’t

    take their staff seriously, when letting immature girls manage the

    campaign.

    A position like this, when you have line-manager

    responsibility for around ten people, can be compared with being a

    manager of a small or medium-sized company, so people should have a

    bit life-experience.

    She’s obvioulsy naiv, one can see it on

    the form she writes the e-mail, she trust blindly in the new Managing

    Director, who want’s people to only use one door, (or else people

    face disiplinary action).

    I have nothing personal against this

    girl.

    I only know her from work, and I only focused on the

    work when I worked there, I needed the job to pay for the rent and

    food etc.

    This is an atempt to whistle-blow about the problems

    in the company.

    Sincerely,

    Erik Ribsskog


    Posted

    very recently by "
    johncons" (R) 

    http://www.liveleak.com/view?i=e3d_1234114543&c=1#comments

  • Venninne av Fredrik Karlsen viser ‘hemmelig tegn’. (In Norwegian)

    Fredrik
    Karlsen sine bilder – godt og blanda

    Bilde
    20 av 59
    |
    Tilbake
    til album
    |Fredrik
    sine bilder
    |Profilen
    til Fredrik

    Fra
    albumet: 
    godt
    og blanda
     av Fredrik
    Karlsen

    Del

    Tag
    dette bildetRapporter dette bildet

    Lagt
    til i dag
     – Kommenter

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:12 den 9. februar

    Og
    hva betyr det her tegnet egentlig?

    Hvis det er lov å
    spørre.

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:13 den 9. februar

    faan
    du lurere på tegn a, hvor i verden bor du??

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:16 den 9. februar

    Jeg
    bor i England jeg.

    Oss gamlinga lurer på hva som foregår
    når alle begynner å prate døvespråk vet
    du.

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:18 den 9. februar

    jeje,
    det er hemmelig dette vettu. hahahahaha-

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:25 den 9. februar

    Ja,
    jeg skjønner det.

    Men ungdommen får jo ha sine
    hemmelige subkulturer osv., det er ikke mye oss som snart er
    pensjonister kan gjøre for å forstå noe av det.

    Bottom
    of Form

  • Fredrik Karlsen med ugle/djevel-tegn. (In Norwegian)

    Fredrik
    Karlsen sine bilder – godt og blanda

    Bilde
    18 av 59
    |
    Tilbake
    til album
    |Fredrik
    sine bilder
    |Profilen
    til Fredrik

    Fra
    albumet: 
    godt
    og blanda
     av Fredrik
    Karlsen

    Del

    Tag
    dette bildetRapporter dette bildet

    Lagt
    til i dag
     – Kommenter

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:11 den 9. februar

    Hva
    betyr det her tegnet da Fredrik, jeg er sånn pensjonist snart
    jeg vet du, så jeg skjønner ikke sånne ting.

    Erik

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:12 den 9. februar

    det
    skulle du likt å vist det,.haha

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:15 den 9. februar

    Å
    jasså. hemmelighetskremmerier ja.

    Jaja, hvorfor ringte
    dere Thomas Bruun og sa at jeg jobba på Rimi Langhus da, David
    og dere, i 2004?

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:16 den 9. februar

    hæ,
    hva mener du?? i 2004 , husker du sånt?? gjør ikke jeg
    hvertfall.

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:23 den 9. februar

    Ja,
    det er vel en fordel å huske litt av hva man driver med
    vel.

    Jeg ser jo det at du drar til Kroatia og sånn hver
    uke så, jeg skjønner det visst du ikke husker så
    mye av hva som skjer.

    Men men, sånn er det.

    Det
    kan jo være at da har man en unnskyldning og, det er mulig.

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:25 den 9. februar

    hva
    mener du?? drar til kroatia?? aldri vært i det lande før
    jo. Unnskyldninger, hva vil du frem til?? er ikke med i det hele tatt
    her nå jeg ass mr ribsskog.

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:27 den 9. februar

    Nei,
    du husker vel ikke så langt tilbake som til det forrige
    spørsmålet.

    Så da er det vel ikke så
    mye poeng i å spørre om ting heller.

    Det er
    mulig.

    Du får høre på apoteket om de har
    noe piller som hjelper for hukommelsen da.

    Med
    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Problems with the Merseyside-police

    I’m thinking now, about the problems with the Merseyside-police.

    That they don’t want to give me my rights.

    That this can be due to, that when I had to run away from Norway, in July 2005, because someone tried to kill me, on a farm I was working on then, in Larvik.

    Then I ran away from Norway, because I didn’t know who I could trust, since I’ve overheard that I was followed by the ‘mafian’.

    Then I ended up in Liverpool, and went to the Police-station.

    But the police-constable there, was maybe a bit homosexual.

    I overheard that he complained about that he didn’t like the smell of the clothes I had been working in, on the farm, to his collegues, in the back-room, or what it’s called.

    So maybe that’s why they didn’t want to give me any help or information, and still don’t, since I wasn’t wearing the latest designer-clothes, or fashion-clothes, when I went there(?)

    Sincerely,

    Erik Ribsskog

  • StatCounter: Someone are making a point of, that the Bertelmann Arvato Microsoft Scandinavian Product Activation in Liverpool is now moved to Germany.

    StatCounter: Someone are making a point of, that the Bertelmann Arvato Microsoft Scandinavian Product Activation in Liverpool is now moved to Germany.


    PS.

    That’s not really the point, the way I see it.

    If some Scandinavian and other people are being bullied by managers in Britain or in Germany, that’s more or less the same, the way I see it.

    I think the problem is in Bertelsmann.

    At least, I don’t think this problem will disappear, if it isn’t brought into light, in the media etc.

    I also know that many of the same people that worked at Bertelsmann Arvato, now work in an almost similiar environment.

    Working on behalf of Lufthansa, in the Bosch call-center, in the Cotton House, I think it is, in Liverpool.

    Who knows if they aren’t being used as whores there as well.

    Like I’ve explain I think went on in the Cunard Building here:

    https://johncons-blogg.net/2009/02/liveleak-more-about-product-activation.html

    It seems to me, that the Bosch call-center/Lufthansa/Scandinavian girls stuff in the Cotton House, could possibly be a similar type of set-up to the Microsoft/Bertelsmann Arvato/Scandinavian girls in the Cunard Building.

    That the same girls that previously were being used as Illuminat-whores, or what it really was, in the Cunard Building, now are being used as Illuminati-whores, or what it is, in the Cotton House.

    ‘Same shit, new wrapping’, like the Americans says.

    And people are probably or possibly being bullied just as much by Bertelsmann in Germany, like they where by Bertelsmann Arvato in Liverpool, on the new Microsoft Scandinavian Product Activation, in Germany.

    At least we have seen how Bertelsmann operate in Liverpool.

    But this is just a small part, of the Bertelsmann company.

    We don’t know anything about what’s going on in Bertelsmanns divisions in other parts of the world.

    Bertelsmann is a very big company, that employes many tens of thousands of people, all over the world.

    And I’ve got messages on this blog, from Arvato employees, complaining about how Bertelsmann operate in Mexico.

    And I’ve also read about on Facebook, that one guy thinks they operate like ‘nazis’, in the USA.

    So I think this problem is much more widespread, than that it’s just a problem with the Bertelsmann Arvato Microsoft Scandinavian Product Activation, in the Cunard Building, in Liverpool, in 2005 and 2006, that’s why I think it’s important to get these problems out in the light of the media etc.

    So that’s what I’m trying to achive.

    That people get to know what’s going on, so that these problems could be dealt with and put light on.

    Because or else, I think the problems are just going to be moved, to other buildings, and to other companies.

    So that’s how I think this is.

    Sincerely,

    Erik Ribsskog

  • StatCounter: Noen søker på ‘midgardsormen of kabbalah’, på Google. (In Norwegian)

    StatCounter: Noen søker på ‘midgardsormen of kabbalah’, på Google. (In Norwegian)

    PS.

    Nå tenkte jeg, at det her var interessant, det viser nok at det er en link mellom Norrøn mytologi og jødisk mystisisme.

    (Og at de nordiske folka kanskje opprinnelig var ‘the lost tribes of Israel’, eller noe).

    Men så viser det seg at de folka, som var i Slovakia, bare har lest noe tull på bloggen min:

    Og blitt forrvirra av det.

    Så hvis de her folka i Slovakia, søker på ‘midgardsormen of kabbalah’, så behøver ikke det bety at det er noe link mellom norrøn mytologi og kabbalah, nei det er nok bare noen som har lest noe tull på bloggen min dessverre, i dette tilfelle.

    Men det behøver jo ikke å utelukke, at det finnes en slik forbindelse da.

    Men det er det kanskje noen eksperter, som lettere klarer å finne ut av sånt, enn meg.

    Det får man regne med.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Man ser også i det første bilde der, at det er noen som søker på ‘Halvorsen Ribsskog’.

    Og det tror jeg må være han Trond Halvorsen.

    Og det har jeg sett folk søke om før.

    Og da lurte jeg på om det var Kristin Halvorsen, eller noe.

    Men det er tydelig at det er noen som ser på meg og han Halvorsen, som et problem da.

    Det husker jeg også fra tidligere søk, da noen søkte på meg og Halvorsen og albansk mafia, eller noe sånt, mener jeg å huske.

    Så det var også derfor at jeg blanda meg litt opp i det han driver med, på bloggen her i går.

    Fordi, at han blir jo kalt ‘Trond jødehater’ og sånn.

    Og det synes jeg er litt sterkt, å begynne å blande så sterke følelser og sånn, inn i internett-debatter osv.

    (Jeg har kanskje bodd i England for lenge).

    Jeg er vel litt for vant til å prøve å være politisk korrekt, tenker jeg, som jeg husker jeg ble av å gå på videregående og sånn, og lese norske aviser og se på norsk TV og sånn husker jeg, fra slutten av 80-tallet.

    Og også 90-tallet og vel.

    Og jeg tørr ikke å si, at alle problemene kategorisk skyldes jødene f.eks.

    Men mye tyder på at det er noe greier som foregår da.

    Men hvis man så på en sak, som jeg fant på LiveLeak, her om dagen:

    https://johncons-blogg.net/2009/02/from-liveleak-site.html

    Den saken synes jeg ser ut som å være fabrikert mot jødene.

    Så det gjelder nok å prøve å holde tunga rett i munnen, og ha et balansert syn, eller å prøve å ha beina på jorda da.

    Så det får jeg prøve på.

    Men jeg ser jo at folk søker på både meg og han Halvorsen, og at vi er som opposisjonelle, eller noe sånn da.

    Siden jeg gjerne vil ha rettighetene mine, og sånn da.

    Så her er det nok en fare, vil jeg si, at jeg og han Halvorsen.

    At en eller begge av oss, kan bli kidnappet av f.eks. Mossad da.

    Og de etterettningsorganisasjonene da.

    De er ikke så snille.

    Jeg har lest om at de parterer folk, og holder bare hodet deres i live, og sånn.

    Så de er nok veldig slemme.

    Så det er sikkert derfor at avisene og sånn, ikke tørr å skrive om hva den her ‘mafian’ er og sånn.

    For de er vel redde for CIA og Mossad, som vel begge er slemme, og vel begge er styrt av sionister (vel jøder da, siden vi er inne på tema).

    Så, hvis for eksempel alle mine blogger ble slettet fra internett.

    Så kunne de bare fått meg til å forsvinne da.

    Og partert meg, og holdt hode mitt i live da, til skrekk og advarsel, og sikkert fordi de folka er ganske perverse osv.

    For jeg har lest, at vanlige sivile myndigheter, som politiet, de tørr ikke å gjøre noe mot CIA og Mossad og sånn da.

    Og kanskje ‘mafian’ og, kanskje de er styrt av CIA, som jeg vel har lest, eller samarbeider med de.

    Så politiet tørr vel kanskje ikke gjøre noe.

    Eller vil kanskje ikke gjøre noe.

    Og etterettningsorganisasjoner, de driter vel i folks rettigheter.

    (Se James Bond som har rett til å drepe osv).

    Så det lønner seg nok for meg, å prøve å holde et nettverk av blogger oppe, for eksempel.

    Sånn at jeg ikke bare forsvinner, og blir tatt av noe ‘mafian’, eller CIA eller Mossad, eller hvem det er som er etter meg.

    Og vel også han Halvorsen.

    Men da har kanskje jeg en fordel, framfor de fleste, hvis de havner i en sånn situasjon.

    Og det er at jeg har studert datasikkerhet, ved Norges Høyskole for Informasjonsteknologi, på Helsfyr, i Oslo, på begynnelsen av 90-tallet, og også hatt faget E-commerce, ved University of Sunderland, i 2004.

    (Selv om jeg måtte dra fra Sunderland før jeg fikk tatt eksamen i det faget, men jeg fikk med meg et par obligatoriske oppgaver, ihvertfall).

    Men men.

    Så, jeg har ikke installert Windows på nytt, siden våren 2007, tror jeg det var.

    Og jeg prøver å ta back-up av bloggen og sånn da, siden jeg har lært et par ting om datasikkerhet, på NHI osv.

    At man bør oppbevare en sikkerhetskopi, et annet fysisk sted osv., enn der man har hoved datasystemet.

    Dette gjelder mest for bedrifter og sånn, det vi lærte, om datasikkerhet.

    Men denne teorien kan jo brukes av meg og, for å prøve å holde kontrollen.

    For, han foreleseren vi hadde, i datasikkerhet.

    Han var dyktig til å forklare osv.

    Så det her sitter litt igjen i hue enda, selv om jeg lærte det på 90-tallet.

    Så da, hvis jeg kan klare å holde oppe denne bloggen f.eks.

    (Hvis den ikke blir plutselig blir slettet da).

    Så kan jo jeg prøve å gi han Halvorsen litt hjelp og, siden han tydeligvis er i samme situasjon.

    For hvis de får tak i han, så blir det jo enda tøffere for meg.

    Så derfor publiserte jeg en e-post han sendte meg da, om noen problemer, hos SOL debattforum.

    Men at moderatorene der, ‘kriget’ mot han Halvorsen da.

    Og jeg så også, at de skrev mye stygt, om at de skulle partere han Halvorsen osv.

    Jeg skal finne noe av det:

    Og det vet alle i hele Norge. Jeg er jøde forresten, og jeg og noen
    Mossad-partnere skal partere deg og drepe deg snart. (I den rekkefølgen, ja)

    http://groups.google.com/group/no.fag.psykologi.generell/browse_thread/thread/1cde87758623e14c#

    Og det er vel også av allmenn interesse, hvis det foregår sånn kriging på, man må vel nesten si offentlige debattforum, i Norge.

    Så derfor syntes jeg det var greit å publisere om problemene i SOL-debatt da.

    Selv om jeg da blandet meg litt inn i den saken til han Trond Halvorsen, og det han driver med.

    Men, som jeg har sett på StatCounter, så virker det som at noen, i myndigheter/etterettning/etc, har meg og han Halvorsen som mål da.

    Så da syntes jeg det var greit å blande meg litt opp i det han driver med da.

    Siden begge tydeligvis er noe ‘horn i siden’, på noen mektige organisasjoner e.l., ifølge søk jeg har sett på StatCounter da.

    Så derfor valgte jeg å ta med om det.

    Så sånn er det.

    PS 2.

    Hvorfor amerikanerne vil ha ned en vanlig butikkmedarbeider, som meg?

    Fordi faren min har jobbet/jobber for noe ‘mafian’/CIA muligens?

    Hva vet jeg.

  • StatCounter: Noen i Akershus Fylkeskommune Sentraladministrasjonen sier at jeg må konsentrere meg om Mette-Marit saken. (In Norwegian)

    StatCounter: Noen i Akershus Fylkeskommune Sentraladministrasjonen sier at jeg må konsentrere meg om Mette-Marit saken. (In Norwegian)


    PS.

    Jeg har jo hundre tusen andre ting å gjøre, så kommer dette maset her.

    Da blir jeg stressa jeg.

    Men men.

    Jeg får prøve å ikke glemme Mette-Marit saken ihvertfall da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog