Hopp til innhold
Det her er fra Dale St. igjen, hvor jeg bor i en av sidegatene. Bygningen med gullkuppel, ble bygget av et forsikringsselskap, som vel var ganske rike
Skrevet av
Erik Ribsskog
10. juni 2009
Dale St.
Liverpool
Mobilbilder
←
Det her syntes jeg virka som en artig pub, før jeg så navnet. ‘The Slaughterhouse’, New World Order-terminologi. (In Norwegian)
Nå har jeg endelig fått tak i ny vaskemaskin. Driver å tester den nå. Får håpe at den funker, jeg synes den bruker så lang tid på det ene programmet
→
Flere innlegg
Jeg sendte en e-post til Myntro
22. juni 2026
Jeg fikk et brev fra Myntro
22. juni 2026
Nå har jeg oppdatert backup/mirror/reserve-bloggen (johncons-blogg.a2hosted.com) med de siste blogg-postene
20. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026