Hopp til innhold
Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å dra til Månen nå, når dem var der på 60-tallet. (In Norwegian)
Skrevet av
Erik Ribsskog
http://www.dagbladet.no/2009/06/19/nyheter/nasa/romfart/verdensrommet/iss/6794678/
19. juni 2009
Dagbladet online. (Kommentar til artikkel).
Månen
Var månelandingen svindel?
←
Det norske samfunnet er i oppløsning. (In Norwegian)
Jeg sendte en ny e-post til Ansa. (In Norwegian)
→
Flere innlegg
Min tidligere Matland/OBS Triaden-kollega Fanney Ingadottir hadde visst en vanskelig ungdomstid. (Fra Utsyn 11/2009)
22. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Myntro
22. juni 2026
Jeg fikk et brev fra Myntro
22. juni 2026
Nå har jeg oppdatert backup/mirror/reserve-bloggen (johncons-blogg.a2hosted.com) med de siste blogg-postene
20. juni 2026