Hopp til innhold
En kommentar om hvem som er ansvarlige for politiets handlinger. (In Norwegian)
Skrevet av
Erik Ribsskog
http://www.dagbladet.no/2009/07/01/kultur/debatt/fildeling/6989186/#comments_container
1. juli 2009
Dagbladet online. (Kommentar til artikkel).
Maktfordelingsprinsippet
Politiet
Spesialenheten for politisaker.
←
Judith Godwin, fra Arvato, er med i De Siste Dagers Hellige, også kalt mormonerne vel. Var det dette som lå bak oppførselen hennes på Arvato? (N)
Den der Financial Ombudsman, i England, er bare noe tull og tøys. (In Norwegian)
→
Flere innlegg
Det var visst sånn, at min lillesøster Pia og yngre stesøster Christell, pleide å bade på denne stranda (før skolen) på første halvdel av 80-tallet. Men jeg vet ikke om de hadde turt å gjøre det nå (som det bor padlere der)
27. juni 2026
Her er den nye Windows 11-laptopen (fra NetOnNet) som jeg blogget om for noen dager siden
26. juni 2026
Jeg lurer på om dette er min fars eks Lisbeth fra Jæløya (som mente (på 70-tallet) at jeg kunne ha Lisa Marie Presley)
26. juni 2026
Nå lurer jeg på om dette (fra Min Bok 2) kan ha vært Olav Thon (før han begynte å gå med lue)
25. juni 2026