Hopp til innhold
Jeg fikk også et brev fra ICE, her om dagen
Skrevet av
Erik Ribsskog
27. oktober 2010
Brev
The Independant Case Examiner (Jobcenter-klager)
←
Her kan man se det, at jeg nå er på ‘the Second Step’, av Employment Zones. Det er litt digg å få litt pause, fra the Jobcentre, skal jeg være ærlig
Jeg sendte en ny e-post til ICE
→
Flere innlegg
Her er den nye Windows 11-laptopen (fra NetOnNet) som jeg blogget om for noen dager siden
26. juni 2026
Jeg lurer på om dette er min fars eks Lisbeth fra Jæløya (som mente (på 70-tallet) at jeg kunne ha Lisa Marie Presley)
26. juni 2026
Nå lurer jeg på om dette (fra Min Bok 2) kan ha vært Olav Thon (før han begynte å gå med lue)
25. juni 2026
Nå har jeg begynt å jobbe med jubileums/backup-utgaven av Min Bok 8. Så håper jeg å bli ferdig med den boken, om ikke alt for mange dager
25. juni 2026