Hopp til innhold
Noen ville ha forsvarsarbeid, altså deler av militærtjenesten, inn i skolen, etter krigen. Bernhof Ribsskog sa nei
Skrevet av
Erik Ribsskog
16. august 2009
Bernhof Ribsskog
Førstegangstjenesten
VG
VG’s tekstarkiv
←
Eksportøl ble faktisk eksportert i gamle dager, det var artig. Jeg lurer på hva forskjellen mellom eksportøl og vanlig øl var
Jeg lurte på om dette var MC-ulykken, som onkel Martin hadde, da han som satt på døde, ved Kafedammen på Berger. Men han hadde ikke lappen i 1963
→
Flere innlegg
Jeg sendte en e-post til Lånekassa
23. juni 2026
Jeg fikk et brev fra Lånekassa
23. juni 2026
Min tidligere Matland/OBS Triaden-kollega Fanney Ingadottir hadde visst en vanskelig ungdomstid. (Fra Utsyn 11/2009)
22. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Myntro
22. juni 2026