Hopp til innhold
Å hjælp! Det var visst noe EU-greier jeg må dra på, som jeg avtalte med the Jobcenter i forrige uke. Jeg trodde det var noe råd om jobbsøking osv. (N)
Skrevet av
Erik Ribsskog
22. juni 2009
Brev
EU (European Union)
EU-greier
Jobbsøking i England
Working Links
←
Musikk fra diskoteket i Eberle St. (In Norwegian)
E-post fra ANSA. (In Norwegian)
→
Flere innlegg
Min tidligere Matland/OBS Triaden-kollega Fanney Ingadottir hadde visst en vanskelig ungdomstid. (Fra Utsyn 11/2009)
22. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Myntro
22. juni 2026
Jeg fikk et brev fra Myntro
22. juni 2026
Nå har jeg oppdatert backup/mirror/reserve-bloggen (johncons-blogg.a2hosted.com) med de siste blogg-postene
20. juni 2026