johncons

Forfatter: Erik Ribsskog

  • Jeg sendte en ny e-post til Kiwi







    Gmail – FW: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    FW: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jul 26, 2010 at 6:44 AM





    To:

    Tore Hartmann <Tore.Hartmann@kiwi.no>



    Hei,

    ja, jeg skjønner.
    Jeg bare tenkte at de kanskje glemte bildene på spiserommet.
    Jeg skjønner at dette ikke er deres ansvar.
    Jeg blir bare så irritert på Rimi, som sier at de ikke har noen attester eller kursbevis, e.l., for meg, enda jeg har jobbet i Rimi, i 12 år, fra 1992 til 2004, hvorav 10 år som leder, og 4 år som butikksjef, (på Rimi Nylænde, Rimi Kalbakken og Rimi Langhus, fra 1998 til 2002).

    Og etter militæret, så jobba jeg deltid på Rimi Nylænde og Rimi Munkelia, og som ringehjelp, på Rimi Karlsrud, samtidig.
    Så jeg er kanskje den eneste som har jobba på alle de rimi-butikkene i Lambertseter-området samtidig.

    Så kundene deres vet kanskje hvem jeg er oppå der.
    Men men.
    Jeg har også hevd på et snekkerverksted, (gamle Strømm Trevare), etter min farfar, Øivind Olsen, på Sand, i Svelvik, (tidligere Svelvik og Strømm), så jeg tenker litt på hva jeg skal starte der, hvis jeg får eiendomsretten fra Tingretten i Drammen.

    Kanskje jeg skal starte matbutikk der, for den nærmeste ordentlige butikken er visst i Svelvik nå, og de har lagt ned post og alt mulig der og.

    Og det er masse hyttegjester der og, på et område som heter Krok, som var populært før, og som fremdeles er ganske populært, mener jeg ihvertfall.

    Men vi får se.
    Det får jeg ta når den tid kommer

    Igjen takk for svar på alle e-postene!
    Mvh.

    Erik Ribsskog


    2010/7/26 Tore Hartmann <Tore.Hartmann@kiwi.no>

    Hei, igjen

    Som tidligere sagt så har vi ikke noe fra Rimi tiden, det tar de

    med seg.

    Alt fra den tiden må du ta med Rimi.

    Vi ser oss derfor ferdig med saken.

    MVH

    Tore

    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 22. juli 2010 22:42

    Til: Tore Hartmann

    Emne: Re: FW: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger

    i Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud

    Hei,

    ja, det er vel ingen 'faste travere', fra Rimi-tida, som

    jobber på gamle Rimi Munkelia og Karlsrud lengre heller.

    Så det er vel ingen å hilse til.

    Og det blir vel dyrt å sende det bildet fra Oslo-løpet, som henger på Rimi

    Munkelia, til England, så det forstår man.

    Men får si fra hvis dere finner det kursbeviset mitt, fra år 2000, eller noe,

    for Rimi sender ingenting av hverken kursbevis eller attester, (etter 12 års

    tjeneste for meg i Rimi).

    Men men.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/7/22 Tore Hartmann <Tore.Hartmann@kiwi.no>

    Hei

    Det er i orden.

    Vi har ikke noe mer i denne saken, og

    ser oss derfor ferdig med saken.

    MVH

    Tore

    Fra: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 19. juli 2010 22:19

    Til: Tore Hartmann

    Emne: Re: FW: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger

    i Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud

    Hei,

    det

    er nok bare noe han sier.

    Jeg

    hørte han sa, at jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian'.

    Men

    han innrømmer selvfølgelig ikke det til sjefen sin.

    De

    kalte meg for 'giraffen' og sånn, Tom og tremenningen min Øystein Andersen sine

    kamerater ute i Lørenskog.

    Han kjente noen jeg hadde jobbet sammen med på OBS Triaden og.

    Men

    jeg skjønte ikke hvorfor de kalte meg det.

    Så de er nok litt lure de gutta der.

    Tok Rimi med seg det bildet, fra Oslo-løpet 1993, som var av meg og Magne

    Winnem osv., som hang på spiserommet, på Rimi Munkelia, (hvor jeg ble ansatt i

    jula 1992, for jeg slutta på OBS Triaden, for ei kassaleder fra Lillestrøm,

    tulla med meg, og ville ikke gi meg ferie-vakter, som tidligere avtalt, når jeg

    hadde ferie fra militæret).

    Kanskje

    det bildet henger der enda?

    Det

    hang visst der på begynnelsen av 2000-tallet, sa Thomas Kvehaugen til meg, på

    en Rimi butikksjef-reise, på rafting med distriktsjef PØF til Dagali en gang.

    Noe sånt.

    Men

    men.

    Hvorfor skriver dere så seint fra kontoret da.

    Dette her burde dere sende om under kontortiden mener jeg da.

    Men men.

    Takk for svar uansett.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/7/19

    Tore Hartmann <Tore.Hartmann@kiwi.no>

    Hei

    Vi har som sagt ikke noen av dine ting

    fra Rimi tiden.

    De tar med sag alt.

    Etter det jeg har hørt med Tom om så

    misforstår du nok det. Han vet ikke noe om det du skriver om han.

    MVH

    Tore

    Fra: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 13. juli 2010 08:39

    Til: Resepsjon Kiwi

    Emne: Re: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i

    Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud

    Hei,

    ja,

    men Rimi svarer ikke.

    De

    sier at de ikke finner et eneste dokument for meg, de også.

    Enda jeg jobbet i Rimi i 12 år, fra 1992 til 2004.

    Jeg har bl.a. jobbet i begge deres butikker på Lambertseter, som var RIMI

    tidligere.



    jeg gidder nok ikke å ta det med Rimi, der er det bare tull.

    Jeg skjønner at dere går forbi Rimi, i omsetning osv.

    Jeg

    hørte også at det var omtrent dobbelt så høye lønninger, for å være butikksjef

    hos dere, som hos Rimi.

    Men men.

    Jobber han butikksjef Tom, (fra Lørenskog), hos Kiwi Waldemar Thranes gate, på

    St. Hanshaugen for dere enda, forresten.

    Han er en kamerat av tremenningen min Øystein Andersen.

    Jeg hørte han Tom sa jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian'.

    Kan dere spørre han hva han mente med det?

    På forhånd takk for eventuelt svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/7/13

    Resepsjon Kiwi <resepsjon@kiwi.no>

    Beklager vi har det ikke liggende i

    butikk lenger.

    Du må ta dette videre med RIMI.

    Ha en fin dag J

    Mvh

    Kiwi Servicekontor

    Fra: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 13. juli 2010 08:29

    Til: Resepsjon Kiwi

    Emne: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi

    Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud

    Hei,

    jeg

    kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en

    påminnelse om dette.

    Mvh.

    Erik

    Ribsskog

    ———-

    Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/4/28

    Subject: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi Raschs vei, tidligere

    Rimi Karlsrud

    To: firmapost@kiwi.no

    Hei,

    jeg

    jobba som butikksjef i Rimi, fra 1998 til 2002, og har også jobba som leder og

    vanlig medarbeider, en del, i deres to butikker på Lambertseter, Munkelia og

    Karlsrud, da de var Rimi-butikker, på 90-tallet.

    Jeg

    jobba som butikksjef, på Rimi Nylænde, som nå er Bunnpris, tror jeg.



    var jeg på et butikksjefkurs, på Sinsen, på Rimis hovedkontor.

    Så fikk jeg en telefon fra butikksjef Arne Risvåg, på Rimi Karlsrud, noen uker

    etter, for han hadde fått kursbeviset mitt, i posten til sin butikk.

    (Begge butikkene lå på Lambertseter-området, men linkevel).

    Jeg

    sa at det ikke var så nøye, (for jeg trodde det kanskej var Jon Bekkevoll og

    Co, som tulla, for jeg gikk ikke bra med han og flere i Rimi.

    Så jeg ble litt såra og vonbråten, og sa at han bare kunne la det beviset ligge

    der).

    Men

    nå, så er jeg flyktning i England, fra noe 'mafian'.

    Og

    jeg ble forsøkt drept på min onkels gård, i Larvik, i 2005.



    jeg bor i England, og prøver å få Rimi til å sende meg attester og kursbevis.

    Og jeg fikk også et brev fra Rimi-Hagen, i 2001, da jeg vant Rimi Gullårer.

    Dette ligger nå på min onkels gård, og min avdøde mors familie, vil ikke sende

    meg vitnemål og brevet fra Rimi-Hagen, mm.

    Og klær og andre ting ligger i en koffert på den gården, men er blitt beholdt

    av min familie, enda det er fem år siden dette skjedde nå.

    Men

    Rimi/ICA, vil ikke sende meg kopi av kursbevis og brev hvor Rimi-Hagen skrev

    jeg var en dyktig leder og hardarbeidende kar, da jeg vant Rimi Gullårer, i

    2001, (et brev som det var hull i, da jeg fikk det på Rimi Langhus, og som

    assistent Sølvi Berget, satt strikk rundt, så det var også merker etter strikk

    på det brevet).

    Men

    men.

    Men

    jeg skulle gjerne hatt kursbeviset mitt, så jeg lurer på om dere kan sende det

    beviset mitt, som ligger på Kiwi Karlsrud, (tidligere Rimi Karlsrud), til meg.



    Kiwi Munkelia, så er det også bilde av meg og Magne Winnem og AnnaLens Ness

    vel, og hu som var på Robinson-ekspedisjonen, Ine, (som var sjefen min).

    Jeg kjente Magne Winnem, som har vært sjef på begge butikkene, fra skolen i

    Drammen, (Gjerdes VGS., vi var blåruss, i 1989).

    Men han har jeg kutta ut, for han har noen kriminelle vel kamerater osv., som

    virker som yakuzaen eller russisk mafia, eller hva det kan være.

    Men

    men.

    Dessuten.

    Jeg

    pleide å spille fotball sammen med deres butikksjef, (i 2004 ihvertfall), Tom,

    fra Lørenskog, butikksjef Kiwi Waldemar Thranes gate, på St. Hanshaugen.

    (For han kjente tremenningen min, Øystein Andersen, også fra Lørenskog, som har

    sommerhus, der jeg er fra, Berger i Vestfold, så jeg kjenner han derfra).

    Han

    overhørte jeg si, at jeg var forfulgt av 'mafian'.

    Og det hørte jeg også da jeg jobba som låseansvarlig på Rimi Bjørndal, i 2003,

    ved siden av jobb som låseansvarlig på Rimi Langhus, og heltidsstudier på

    Ingeniørhøyskolen.

    Kan

    dere høre med han, hva han mente?

    For

    jeg vet ikke hvilken 'mafian' som menes, og politiet vil ikke si noe.

    Fint hvis dere kan sende kursbevis, som ligger på Kiwi Raschs vei, på Karlsrud,

    på Lambertseter.

    (Siden Rimi, (som nå eies av svensker), ikke gidder).

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny e-post til Østlands-Posten







    Gmail – Forklaring om slettet kommentar?







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Forklaring om slettet kommentar?





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jul 26, 2010 at 1:32 AM





    To:

    Sandbrekkene Bjørn-Tore <Bjorn-Tore.Sandbrekkene@op.no>



    Hei,

    ok, jeg skrev en ny kommentar nå, hvor jeg nesten bare nevnte det om villkattene i Nevlunghavn.
    Men jeg lurte på det, skal ikke ytringsfriheten komme før folks følelser?

    Selv om dette kanskje omtales i Vær Varsom-plakaten.
    Men har ikke Østlands Posten også et ansvar å skrive om hva som foregår rundt meg?
    Jeg ble forsøkt drept i Kvelde i 2005, og politiet vil ikke engang etterforske.

    Jeg blir også nektet arv, etter min mormor, som døde ifjor sommer, og som hadde mye verdifulle malier osv., for hun var etter Gjedde-adel i Danmark, og arvet Holger baron Adeler, bl.a.
    Dette var den ganske kjente Ingeborg (Ankerita) Ribsskog, i Nevlunghavn.

    Jeg har vel skrevet til dere før og, om det som foregår, men jeg har ikke klart å få noe respons.
    Jeg har bodd som flyktning i England, i fem år nå, og får ikke noen av mine rettigheter.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/7/25 Sandbrekkene Bjørn-Tore <Bjorn-Tore.Sandbrekkene@op.no>

    Hei

    Uten at jeg har gått nøye inn i hele ditt innlegg, skriver du i

    alle fall opplysninger om identifiserbare personer, og opplysninger som disse

    kan oppfatte som negativt at blir offentliggjort.

    Derfor ble dette innlegget slettet.

    mvh

    Bjørn-Tore Sandbrekkene

    Kanalsjef Mediehuset Østlands-Posten

    Tlf 97 70 90 98 bts@op.no

    www.op.no

    www.oyene.no

    www.austagderblad.no

    www.tvedestrandsposten.no

    www.jarlsbergavis.no

    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 25. juli 2010 22:55

    Til: Østlands Posten – Nettavisa

    Emne: Forklaring om slettet kommentar?

    Hei,

    jeg skrev en kommentar på nettsidene deres, som ble slettet.

    Jeg lurte på om det var mulig å få en forklaring, i det minste, på hvorfor

    denne kommentaren ble slettet.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er den aktuelle kommentaren, fra artikkelen om kattene på Omrestranda:

    Min mormor, Ingeborg Ribsskog, skrev i et leserinnlegg, i

    Aftenposten, i 1984, at det var ‘villkatter’ i Nevlunghavn:


    http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/08/her-er-det-bestemor-ingeborg-ankerita.html

    Så det er vel ikke noe nytt det her?


    Jeg har også blitt utsatt for maktmisbruk, fra myndighetene i Larvik.


    På den måten, at jeg i 2005, jobbet på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer,

    sin gård, Løvås, i Kvelde, (mest for å være i skjul, for jeg overhørte i Oslo,

    i 2003, at jeg var forfulgt av noe som ble kalt ‘mafian’ der).

    Så ble jeg forsøkt drept av et jaktlag, for nøyaktig fem år siden, 25. juli

    2005, på min 35 års dag.


    Men dette vil ikke politiet i Larvik etterforske, og jeg har bodd i Liverpool,

    som flyktning, siden da.


    Min mormor, var fra Danmark.


    Og hun måtte selge rekkehuset i Herman Wildenweysgate, i Stavern, rundt 1995,

    når onkel Martin gikk konkurs med Fiskedammen i Spydeberg.


    Hun og min morfar bodde ti år i Nevlunghavn, i Blombakken, ovenfor bedehuset og

    et hus opp, på 70 og 80-tallet.


    Så min mormor fikk eldrebolig i Skoleveien, i Nevlunghavn.


    Enda hun bodde i Stavern.


    Så da var Larvik kommune fleksible.


    Kanskje fordi hun var etter Gjedde, og arvet Holger baron Adeler?


    Og at hennes svigerinne i Danmark, Unse Heegaard f. Trock-Jansen, er direkte

    etter Karl den Store, og Odin(!), (det siste litt ifølge noe sagn da).


    Min mormor døde ifjor sommer, og hadde masse verdifulle malerier osv.


    Men jeg har ikke fått et øre i arv av min tante Ellen Savoldelli, som er gift

    med Didrik Beichmann, i Stavern vel, og min onkel Martin, (enda min mor, Karen

    Ribsskog, døde i 1999).


    Og Larvik Tingrett sier dette er grei kjøring.


    Så jeg blir utsatt for det samme, som ‘Kattemannen’.


    Min morfar Johannes, syntes en tidligere kattemann, som holdt til på en gård,

    ut mot Oddane Fort vel, var artig, så jeg tror kanskje at han hadde syntes det

    var greit hvis ‘Kattemannen’ fikk leiligheten som bestemor Ingeborg har bodd i,

    i skoleveien.

    Så kunne man kanskje omplassert noen av kattene og latt han beholde en del

    ihvertfall.


    Men men.


    Det hadde kanskje vært noe.


    Men Larvik kommune, syntes vel min mormor var fin, siden hun var fra Danmark,

    og kjente Marin Alpin-gjengen i Stavern osv., og ba de hjem til seg til lunch

    osv.


    (En gang mens jeg sov på sofaen, for jeg fikk ikke soverom en gang, på mitt

    årlige sommerferiebesøk.


    Så det var spesielt).


    Min mormor hadde ikke skjegg, så det er kanskje det som utgjør grunnen for

    denne forskjellsbehandlingen?


    Hva vet jeg.


    Min mormor eide jo heller ikke noe hus så.


    For hun hadde brukt opp pengene, etter huset i Blombakken, på forskudd på arv,

    og reiser rundt om i verden da.


    Så sånn var det.


    Mvh.


    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en e-post til Østlands-Posten







    Gmail – Forklaring om slettet kommentar?







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Forklaring om slettet kommentar?





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jul 25, 2010 at 9:55 PM





    To:

    nettavisa@op.no



    Hei,

    jeg skrev en kommentar på nettsidene deres, som ble slettet.
    Jeg lurte på om det var mulig å få en forklaring, i det minste, på hvorfor denne kommentaren ble slettet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog
    PS.
    Her er den aktuelle kommentaren, fra artikkelen om kattene på Omrestranda:


    Min mormor, Ingeborg Ribsskog, skrev i et leserinnlegg, i Aftenposten, i 1984, at det var ‘villkatter’ i Nevlunghavn:



    http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/08/her-er-det-bestemor-ingeborg-ankerita.html




    Så det er vel ikke noe nytt det her?



    Jeg har også blitt utsatt for maktmisbruk, fra myndighetene i Larvik.



    På den måten, at jeg i 2005, jobbet på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer, sin gård, Løvås, i Kvelde, (mest for å være i skjul, for jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe som ble kalt ‘mafian’ der).




    Så ble jeg forsøkt drept av et jaktlag, for nøyaktig fem år siden, 25. juli 2005, på min 35 års dag.



    Men dette vil ikke politiet i Larvik etterforske, og jeg har bodd i Liverpool, som flyktning, siden da.



    Min mormor, var fra Danmark.



    Og hun måtte selge rekkehuset i Herman Wildenweysgate, i Stavern, rundt 1995, når onkel Martin gikk konkurs med Fiskedammen i Spydeberg.



    Hun og min morfar bodde ti år i Nevlunghavn, i Blombakken, ovenfor bedehuset og et hus opp, på 70 og 80-tallet.



    Så min mormor fikk eldrebolig i Skoleveien, i Nevlunghavn.



    Enda hun bodde i Stavern.



    Så da var Larvik kommune fleksible.



    Kanskje fordi hun var etter Gjedde, og arvet Holger baron Adeler?



    Og at hennes svigerinne i Danmark, Unse Heegaard f. Trock-Jansen, er direkte etter Karl den Store, og Odin(!), (det siste litt ifølge noe sagn da).



    Min mormor døde ifjor sommer, og hadde masse verdifulle malerier osv.



    Men jeg har ikke fått et øre i arv av min tante Ellen Savoldelli, som er gift med Didrik Beichmann, i Stavern vel, og min onkel Martin, (enda min mor, Karen Ribsskog, døde i 1999).



    Og Larvik Tingrett sier dette er grei kjøring.



    Så jeg blir utsatt for det samme, som ‘Kattemannen’.



    Min morfar Johannes, syntes en tidligere kattemann, som holdt til på en gård, ut mot Oddane Fort vel, var artig, så jeg tror kanskje at han hadde syntes det var greit hvis ‘Kattemannen’ fikk leiligheten som bestemor Ingeborg har bodd i, i skoleveien.




    Så kunne man kanskje omplassert noen av kattene og latt han beholde en del ihvertfall.



    Men men.



    Det hadde kanskje vært noe.



    Men Larvik kommune, syntes vel min mormor var fin, siden hun var fra Danmark, og kjente Marin Alpin-gjengen i Stavern osv., og ba de hjem til seg til lunch osv.



    (En gang mens jeg sov på sofaen, for jeg fikk ikke soverom en gang, på mitt årlige sommerferiebesøk.



    Så det var spesielt).



    Min mormor hadde ikke skjegg, så det er kanskje det som utgjør grunnen for denne forskjellsbehandlingen?



    Hva vet jeg.



    Min mormor eide jo heller ikke noe hus så.



    For hun hadde brukt opp pengene, etter huset i Blombakken, på forskudd på arv, og reiser rundt om i verden da.



    Så sånn var det.



    Mvh.



    Erik Ribsskog







  • Jeg skrev en ny Facebook-melding, til hun som har den Facebook-siden om ‘kattemannen’ i Nevlunghavn




    (uten emne)

    Mellom Deg og May-lene Lia

    May-lene Lia 25. juli kl. 14:48 Rapporter

    beklager men å måtte slette innlegget dit da det er navgitt personer på denne måten..beklager ditt tap, men lite jeg kan gjøre med dette på denne siden jeg har opprettet for å ivareta agnars liv på omrestranda

    ønsker deg alikevel lykke til i livet:) måtte det begynne å smile til deg:)

    Erik Ribsskog 25. juli kl. 20:28

    Hei,

    jeg vet ikke hva du mener med tap.

    Men jeg skrev jo blant annet at det har vært villkatter i Nevlunghavn, siden 1984.

    Og det burde vel være relevant.

    Og det har også bodd en 'kattemann' der tidligere.

    Jeg forstår ikke hva som er galt med å navngi personer.

    Selv om jeg skjønner at det kanskje ikke passer inn på siden din.

    Men det ser ut som at Østlands-Posten lar det bli stående, ihvertfall.

    Jeg tenkte det passet siden det var mye på samme tema.

    Men lykke til videre.

    Har dere kontaktet dyrebeskyttelsen?

    Kanskje de kunne ha eventuelt omplassert noen katter?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Erik Ribsskog 25. juli kl. 20:41

    Altså,

    du mener kanskje at min mormor var et tap?

    Men hun var aldri noe sånn snill og hyggelig bestemor-type.

    Hun var slitsom syntes jeg, og noen ganger slem nesten.

    Så det er nesten mer som en lettelse, å slippe å ha mer med henne å gjøre.

    Jeg følte meg mer trist, da min morfar, Johannes Ribsskog, døde, på 80-tallet, og det var jo også arv etter han, som jeg ikke har fått.

    Min mor, døde i 1999, men hun var også veldig spesiell, som Ingeborg.

    Og hun hadde jo nerveproblemer, hele den tiden jeg levde ihvertfall.

    Og jeg vokste jo opp hos faren min.

    Så tap, nei det var vel nesten like mye snakk om lettelse, når min mor og min mormor døde.

    Men de var fra veldig kjente familier, i Danmark.

    Viktige generaler osv.

    Og de har aldri fortalt meg mye, om deres familie osv.

    Min mormor arvet jo en baron, (Holger baron Adeler), i 1980.

    Men dette visste ikke jeg, før jeg leste hennes testamente, ifjor.

    Så det er mer av plikt, at jeg interesserer meg for hva som har foregått, i min familie.

    Og for å prøve å finne ut, om det har noe med, at jeg har overhørt i Oslo, at jeg er forfulgt av noe slags mafia de har der.

    Min mormor hadde jo et stort og mektig nettverk, sånn som jeg skjønte det.

    Og vi var ikke akkurat perlevenner.

    Hun var veldig streng dansk, og jeg var norsk, oppvokst på Østre Halsen, før jeg flytta til Larvik og så Berger.

    Så vi kunne diskutere dansketida, så bustene føyk nesten, da jeg var syv år vel.

    Så hun la meg nok litt for hat, etter dette.

    Så tap og tap fru Blom.

    Men men.

    Takk for svar ihvertfall. 🙂

    Mvh.

    Erik Ribsskog








  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen







    Gmail – Noen søker på at bursdagen min idag, blir min siste bursdag







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Noen søker på at bursdagen min idag, blir min siste bursdag





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jul 25, 2010 at 1:07 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    her er en til.
    En som kaller meg 'frøken', det er også en slags trussel, mener jeg.
    Jeg lurer på om det kan være lagfører Bricen, fra militæret, broren til Sylvany Bricen, fra TVN?

    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/7/25
    Subject: Noen søker på at bursdagen min idag, blir min siste bursdag
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei,

    noen søker på at bursdagen min idag, blir min siste bursdag.

    Noen i Østerrike.
    Det tolker jeg som en trussel.

    Jeg anmelder dette til dere, og ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, som dere sier man skal skrive.

    Jeg synes ikke dere svarer meg engang, på mine anmeldelser, så hva dere driver med, det veit jeg ikke.
    Jeg sender dette til dere, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Man kan si at begge bestefedrene mine fra var Hurum.

    Min farfar Øivind Olsen, var fra Holmsbu.
    Og min morfar, Johannes Ribsskog, jobbet i ca. ti år, som kontorsjef i Hurum kommune, på 60 og 70-tallet.
    Så slutt å sitte på ræva nå, og få ut fingeren, (som kanskje min stesøster Christell ville ha sagt det, selv om jeg ikke har noe mer med henne eller faren min å gjøre, siden 80-tallet omtrent).

    Så nå får dere få ræva i gir.
    Dere svarer jo ikke på noen ting.
    Det er noe dritt.
    Med sur og sinna og jeg vet ikke om jeg skal skrive hva jeg mener hilsen

    Møkkafolk!

    Erik Ribsskog





    2 attachments

    siste bursdag.JPG
    168K
    noen kaller frøken.JPG
    194K




    PS.

    Her er vedleggene:

    siste bursdag

    noen kaller frøken