johncons

Forfatter: Erik Ribsskog

  • Her er det noen som har prøvd å forklare om ‘negativ forsterkning’, som ledelsesmetode, (slik som den ble brukt, på Bertelsmann/Microsoft)

    PS.

    Her prøver de å forklare, om negativ forsterkning.

    Og de forklarer det, at arbeidsstedet blir et stressfullt sted.

    Noe som jeg synes stemmer med Arvato.

    Det var sånn at vi ble tatt tida på, når vi var på do, for eksempel.

    Sånn som i den videoen.

    Men de var ikke hjemme hos oss.

    (Untatt en gang, når Team-Leader Marianne Høksaas ringte, og vekte meg.

    Men hu var jo egentlig ikke hjemme hos meg da, bare ringte, det blir jo noe annet.

    Og hu andre Team-Leaderen, Vivian Steinsland, ville besøke meg på 17. mai, ute i Walton(!).

    Sammen med hu fra Tønsberg, hva het hu da.

    Hu som var adoptert fra Korea.

    Lise Mikkelsen, var det vel hun het.

    Men da sa jeg nei takk, for det skjønte jeg ikke helt poenget med egentlig.

    Men men).

    Men, jeg har lest meg til, at hunder, de blir passive og nervøse av negativ forsterkning.

    Så det er nok riktig, at jobben blir et stressfullt sted, som de sier i denne videoen.

    (Hvor de kanskje ser dette mest fra en arbeidsgiveres synspunkt).

    Men, jeg mener også det, at denne ledelsesmetoden, negativ forsterkning, kan ha senvirkninger, på arbeidstagerne, som blir ledet på denne måten.

    Når det gjør hunder nervøse og passive, så tror jeg nok at det blir på samme måten med mennesker.

    At disse også kan bli, mer eller mindre, varig prega av å ha jobba på et sted, hvor man blir utsatt for denne typen av ledelsesmetoder.

    Det er min mening om det her ihvertfall.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    PS 3.

    Jeg sendte en ny e-post til han ledelseseksperten Rolf Marvin Bøe Lindgren:







    Gmail – Forsterkning som ledelsesmetode.







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Forsterkning som ledelsesmetode.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jun 7, 2010 at 4:06 AM





    To:

    Rolf Marvin Bøe Lindgren <r.m.b.lindgren@usit.uio.no>



    Hei,

    jeg prøver igjen.
    Nå har jeg funnet en YouTube-video, hvor bruk av negativ forsterkning, som ledelsesmetode forklares.
    Kanskje det er lettere å skjønne hva jeg mener, hvis man kikker på denne videoen:

    Mvh.

    Erik Ribsskog
    2008/10/11 Rolf Marvin Bøe Lindgren <r.m.b.lindgren@usit.uio.no>



    On 11. okt.. 2008, at 22:55, Erik Ribsskog wrote:


    Hei,

    jeg har jobbet i utlandet, (for Bertelsmann Arvatos Microsoft

    Scandinavian Product Activation, i Liverpool).

    Det fikk jeg opplyst av en team-leader at de ble lært opp til å bruke

    'forsterkning' eller 'reinforcement',

    som hun sa, som ledelsesmetode.

    Jeg kikket tilfeldigvis på ukeavisen ledelse, for jeg tenkte jeg kunne

    sende de et spørsmål.

    Så så jeg at du skrev der, og jeg så også at du er utdannet innen psykologi.

    Såvidt jeg forstår, så er forsterkning, en del av det faget.

    Og siden det virker som for meg, at både ledelse og psykologi, er dine

    felt, så tenkte jeg, at jeg kunne

    prøve å sende en e-post for å høre om du hadde noen synspunkter, på

    bruken av forsterkning, som

    ledelsesmetode.

    Jeg mener at dette er en tvilsom (har også fått beskrev det de gjorde

    som ulovlig) metode. (Etter å ha

    jobbet ti år med ledelse, i Rimi, i Norge, og hatt org. og ledelse som

    fag, på vgs. og høyskole).

    Det som foregikk, var at hvis medarbeideren ventet mer enn 5 sekunder

    mellom samtalene,

    så skrek team-leader gjennom rommet, at 'navn, your on wrap-up'.

    Altså en slags psykologisk straff, som ble skreket gjennom rommet,

    etter 5-15 sekunder.

    Noe slikt.

    Og lederne ble lært opp til å bruke 'reinforcement', som

    ledelsesmetode, på lederopplæringen.

    Jeg bare lurte på om du tilfeldigvis hadde mulighet til å gi noen

    kommentarer til dette, ettersom

    jeg driver og skriver om det som foregikk i firmaet på nettet, og også

    prøver å få en arbeidssak

    i gang, siden det var mye annen mobbing osv., i firmaet, i tillegg.



    Med forbehold om at dette er en korrekt gjengivelse, så er «forsterkning» som prinsipp noe av det mest effektive og samtidig det mest humane som kan brukes som metode for å endre atferd, og det finnes en hel vitenskap rundt dette, med filosofisk grunnlag, forskningsmetodikk, resultater og metoder.

    Dette som beskrives her virker, hvis det er korrekt gjengitt, som noe helt annet, hvor ordet forsterkning brukes helt annerledes enn det vanligvis gjør. Dette virker direkte sanseløst og uten støtte verken i teori eller metode.

    Rolf Marvin Bøe Lindgren

    http://www.grendel.no/

    http://www.elvetun.no/

    +47 40061755






    PS 4.

    Jeg har kanskje ikke vært så flink til å beskrive denne negative forsterkningen, når jeg har skrevet om forholdene på Bertelsmann/Microsoft, på bloggen, og andre steder.

    Men dette med forsterkning, kan være litt komplisert, mener jeg.

    Og, dette med forsterkning, er egentlig en del av psykologien.

    Det er ikke egentlig en del av ledelse-faget.

    Så dette er ikke mitt felt, i det hele tatt.

    For jeg har ikke lært noe om psykologi, på NHI, som var en skole som underviste i datafag, med et næringslivsperspektiv, så vi lærte økonomi, markedsføring og organisasjon/ledelse også.

    Og fra tre år handel og kontor, lærte vi heller ikke noe om forsterkning, eller psykologi som metode for å styre organisasjonen da.

    Så hovedpoenget her, (etter at jeg hatt fordøyd den YouTube-videoen øverst i denne bloggposten), må vel bli det, at Bertelsmann/Microsoft, ikke bruker ledelse, som metode, for å styre organisasjonen, (i dette tilfellet Microsofts skandinaviske produktaktivering), men de bruker heller psykologi.

    Og heller ikke på butikksjefkurs i Rimi, snakket de om dette, å bruke forsterkning, eller psykologi, for å kontrollere bedriften.

    De snakket om motivasjon.

    Selv om Rimi kanskje også lærte oss butikksjefene å bruke psykologiske metoder, under kurser og personalmøter osv.

    Rimi lærte oss butikksjefene ihvertfall å bruke metoder, som jeg ikke lærte om på videregående eller høyskole, (dvs. NHI).

    Men dette med Microsoft sin produktaktivering, det må vel sies å være ekstremt, sett i et nordisk eller europeisk perspektiv vel.

    I Norge, så blir Microsoft kåret til beste arbeidsgiver, har jeg lest i Nettavisen, var det vel.

    Mens på Microsoft sin norske produktaktiveringen, i Storbritannia og i Tyskland, så prøver de ikke engang, å motivere de ansatte, men tar tida på de, når de går på do osv.

    (Men Bertelsmann og Microsoft bruker heller en metode, (negativ forsterkning), som gjør hunder, (og vel da også mennesker), passive og nervøse, og viser ingen tillit til sine medarbeidere da).

    Så her er det noe slags klasseskille nesten, vil jeg si, som Microsoft opererer med, kan man nesten mistenke.

    Kjempebra arbeidsmiljø, for de i eliten, som jobber hos dem, i Norge.

    Og kjempedårlig arbeidsmiljø, for de fra lavere samfunnslag, som jobber på vegne av dem, (Microsoft har outsourcet disse jobbene til det tyske firmaet Bertelsmann), i Storbritannia, (og muligens også i Tyskland, for alt jeg vet).

    Så dette blir rarere og rarere dess mer jeg tenkte på det, vil jeg nesten si.

    Så her er det på tide å rope et varsko igjen, synes jeg.

    Så får vi se om noen våkner.

    Vi får se.

  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen







    Gmail – Anmeldelse av Mote.no







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av Mote.no





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jun 7, 2010 at 1:26 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no




    Hei,

    her kan man se at hele det mote-forumet er fult av hatere.
    Og det kalles 'hate-crime', som er kriminelt ihvertfall her i England.


    Så jeg vil gjerne anmelde det forumet, som lar sånn her mobbing forekomme.

    Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Gammel 2 timer siden


    Arja. sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Feb 2008
    Innlegg: 1.454

    Seff, her står mafian sammen.

    Damns, it feels good to be a gangsta.

    Svar med sitat

    Gammel 2 timer siden


    LenaMot sin avatar

    Nybegynner

    Ble medlem: Mar 2008
    Innlegg: 60

    Yeah, it does.
    Vi kommer og tar deg Erik Aka. Johncons-mirror!
    Svar med sitat

    Gammel 2 timer siden


    Rolfsen sin avatar

    Moteinteressert

    Ble medlem: Feb 2009
    Innlegg: 875

    Liker måten han smiler på hele tiden, kunne ikke huske at han smilte så mye de gangene jeg har forfulgt han og tatt snikbilder. Lurer meg på om han har merket mannen i den svarte bilen som til stadighet kjører forbi med sota ruter. Isåfall har jeg sviktet på spaninga, mine kjære mafia kollegaer.

    __________________


    Sitat:

    Opprinnelig skrevet av TG Gonzales Vis innlegg

    Rolfsen: Du virker forresten som du tror du eier forumet og er kongen her inne. Forventer du at jeg skal forgude deg? Skjer ikke!

    Svar med sitat

    Gammel 2 timer siden


    Mehe sin avatar

    Moteinteressert

    Ble medlem: Jun 2009
    Innlegg: 427

    Hmm… regner med folk vet at det å sende trusler faktisk er ulovlig, uansett om de er seriøse eller ikke? Antar politiet har Ribsskog sine anmeldelser på ignoreringslista for lengst, men likevel…

    __________________


    Svar med sitat

    Gammel 1 time siden


    Arja. sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Feb 2008
    Innlegg: 1.454

    Klar over det, og har ingen planer om å sende han noen.
    Svar med sitat

    Gammel 1 time siden


    LenaMot sin avatar

    Nybegynner

    Ble medlem: Mar 2008
    Innlegg: 60

    Hahaha, det var ikke jeg som sendte mailen. Det var bare noe tull

    Fint at vi i mafiaen står sammen, Rolfsen!

    Svar med sitat

    Gammel 1 time siden


    Exotic sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Mar 2008
    Innlegg: 1.174

    hahahaha hva er det som foregår her? sykeste fyren jeg har opplevd på lenge
    Svar med sitat

    Gammel 1 time siden


    Ghesquière sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Jul 2007
    Sted: Porsgrunn
    Innlegg: 1.911

    Herr Johncons, jeg forvillet meg inn på et innlegg på bloggen din der du hadde skrivd at du hadde Hitler-sveis, så du trenger ikke anmelde meg, lol. Toppen av underholdning.

    Svar med sitat

    Gammel 1 time siden


    Circus sin avatar

    Moteinteressert

    Ble medlem: Sep 2009
    Innlegg: 310

    ^ hahahaha agree!

    ps: fant "lena mot" som han snakker om. superlol.
    http://galeribsskog.blogspot.com/

    __________________
    Load up on guns and bring your friends. It's fun to lose and to pretend. She's over-bored and self-assured. Oh no, I know a dirty word


    Sist endret av Circus : 52 minutter siden kl 23:55.
    Svar med sitat

    Gammel 49 minutter siden


    Ghesquière sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Jul 2007
    Sted: Porsgrunn
    Innlegg: 1.911

    ^ Tror ikke han bedriver tiden med mye annet enn å sende klager og anmelde. I dag var det vi som fikk svi.

    Jeg lurer egentlig på hvordan han i det hele tatt fant mote.no, jeg. Han får vel varsel hver gang bloggen hans blir linka eller noe, du veit, i tilfelle det er mafian..


    Svar med sitat

    Gammel 36 minutter siden

    Amatør

    Ble medlem: Jun 2010
    Innlegg: 0

    Svaret er her: StatCounter Free invisible Web tracker, Hit counter and Web stats (han med Hitlerfrisyren sjekker tracking-cookie-statistikken sin religiøst)

    Svar med sitat

    Gammel 34 minutter siden

    Amatør

    Ble medlem: Jun 2010
    Innlegg: 0

    For de som ikke vet hvem han er, er denne egenpresentasjonen stedet å starte: YouTube – You Can Help Erik (hanprøver å samle inn penger til smør på brødet)

    Les oppsummeringen av hva som foregår her: johncons: Oppsummering av hva som foregÃ¥r. (In Norwegian)

    Eller besøk fanklubben hans: Stein Erik Ribsskog Fan Club


    Svar med sitat

    Gammel 33 minutter siden

    Amatør

    Ble medlem: Jun 2010
    Innlegg: 0

    Han er også på Facebook: Stein Erik Ribsskog | Facebook (han er sikkert en av Norges mest profilerte blogger-kjendiser)

    Svar med sitat

    Gammel 25 minutter siden

    Amatør

    Ble medlem: Jun 2010
    Innlegg: 0

    Hei, folkens. Leser mye på forumet her, men måtte nesten bare registrere meg for å poste her nå, etter at dere begynte å skrive om denne johncons-bloggen.

    Det første jeg så da jeg gikk inn på bloggen var at han faktisk hadde politianmeldt en bruker her for å si at han har Hitler-sveis, og det må være noe av det latterligste jeg noensinne har hørt. Lo ihvertfall godt av det. Ikke helt greit å si hvordan man skal tolke det, men etter å ha lest mer på bloggen går det klart fram at fyren må ha store psykiske problemer som jeg håper han kan få hjelp med. Han kan umulig ha det godt.


    Sist endret av Cipriani : 23 minutter siden kl 00:27.

    Svar med sitat

    Gammel 13 minutter siden

    Amatør

    Ble medlem: Jun 2010
    Innlegg: 0


    Sitat:

    Opprinnelig skrevet av Cipriani Vis innlegg

    Hei, folkens. Leser mye på forumet her, men måtte nesten bare registrere meg for å poste her nå, etter at dere begynte å skrive om denne johncons-bloggen.

    Det første jeg så da jeg gikk inn på bloggen var at han faktisk hadde politianmeldt en bruker her for å si at han har Hitler-sveis, og det må være noe av det latterligste jeg noensinne har hørt. Lo ihvertfall godt av det. Ikke helt greit å si hvordan man skal tolke det, men etter å ha lest mer på bloggen går det klart fram at fyren må ha store psykiske problemer som jeg håper han kan få hjelp med. Han kan umulig ha det godt.

    Har har paranoid psykose i følge journalen han la ut på bloggen sin (men det var onkelen som lurte ham til å gå til psykolog, for å tulle med ham, og psykologen var uansett noe 'mafian' og ikke til å stole på).

    Svar med sitat

    Ulest 2 minutter siden


    interman sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Mar 2006
    Sted: Bergen
    Innlegg: 1.850


    Sitat:

    Opprinnelig skrevet av Ghesquière Vis innlegg

    ^ Tror ikke han bedriver tiden med mye annet enn å sende klager og anmelde. I dag var det vi som fikk svi.

    Jeg lurer egentlig på hvordan han i det hele tatt fant mote.no, jeg. Han får vel varsel hver gang bloggen hans blir linka eller noe, du veit, i tilfelle det er mafian..

    Det er ikke første gang Erik og folk herfra har vært i kontakt, for å si det sånn








  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen







    Gmail – Anmeldelse først sendt Politiet i Oslo/Fwd: Anmeldelse av æreskrenkelse







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse først sendt Politiet i Oslo/Fwd: Anmeldelse av æreskrenkelse





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jun 7, 2010 at 12:35 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    er det greit hvis jeg sender denne til dere i Drammen?
    For, Politiet i Oslo, er litt 'snobbete', så de vil kun ha anmeldelser pr. e-brev.
    Mens dere i Drammen godtar det pr. e-post, så lenge det står en påtalebegjæring i e-posten, har jeg fått opplyst.

    Jeg ønsker gjerningsmennene tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/16
    Subject: Anmeldelse av æreskrenkelse
    To: post.oslo@politiet.no

    Hei,

    en amerikaner sier at jeg er sinnsyk.

    Og det er en æreskrenkelse.
    Han prøver å lese bloggen min på norsk, og tar noe ut av sammenhengen, siden jeg gikk til psykolog, i 2005, noe onkelen min, Martin Ribsskog, lurte meg til.

    Men jeg er ikke sinnsyk, og har aldri vært det.
    Så derfor vil jeg gjerne anmelde denne personen for æreskrenkelse.
    Jeg har prøvd å sende lignende klager til statene før, men de svarer ikke over der, så jeg sender det til Oslo istedet.

    Håper dette er i orden!
    Mvh.

    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg vedlegger skjermbildeutskrift, fra det stedet på nettet, hvor dette ble skrevet





    amerikanere som leser norsk.JPG
    198K




  • Jeg sendte en påminnelse til Politiet i Oslo







    Gmail – Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av underslag av dødsbo etter min mormor Ingeborg Ribsskog







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av underslag av dødsbo etter min mormor Ingeborg Ribsskog





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jun 7, 2010 at 12:31 AM





    To:

    post.oslo@politiet.no



    Hei,

    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne anmeldelsen, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/2/7
    Subject: Anmeldelse av underslag av dødsbo etter min mormor Ingeborg Ribsskog

    To: post.oslo@politiet.no

    Hei,

    jeg sender med en anmeldelse av min onkel Martin Ribsskog og min tante Ellen Savoldelli, for underslag av dødsbo etter min mormor Ingeborg Ribsskog, som døde i sommer.

    Mvh.

    Erik Ribsskog





    2 attachments

    img308.jpg
    426K
    img309.jpg
    124K




  • Jeg sendte en ny e-post til Fylkesmannen i Vestfold







    Gmail – Purring/Fwd:







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Purring/Fwd:





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jun 7, 2010 at 12:04 AM





    To:

    Jarle.Jacobsen@fmve.no



    Hei,

    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar fra Justissekretariatene her.
    (Selv om jeg blir tulla mye med, og har mange saker som pågår).
    Så jeg lurte på om jeg kunne være så snill å få en oppdatering her.

    Det er nå et år siden min mormor, (som var fra noen av Danmarks fineste familier), døde, og jeg har ikke fått noe arv, enda min mor døde i 1999, så jeg skulle ha fått en del av hennes arv.

    Og dette er også arv etter min morfar Johannes Ribsskog, som var nesten som en far for meg, de årene jeg bodde hos mora mi i Larvik.
    Så jeg lurer på hvordan det går med tullinga med arven min i Vestfold.

    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Jacobsen, Jarle <Jarle.Jacobsen@fmve.no>

    Date: 2010/2/22
    Subject:
    To: eribsskog@gmail.com
    Cc: "Kristiansen, Turid E." <Turid-Elisabeth.Kristiansen@fmve.no>

    Klage er mottatt og

    vil bli sendt Justissekretarieatene til behandling


    Med

    hilsen

    Jarle

    Jacobsen

    seniorrådgiver

    Fylkesmannen i

    Vestfold

    tlf. 33 37 11

    52






  • Jeg sendte en ny klage til the Local Government Ombudsman







    Gmail – Complaint against Liverpool City Council







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Complaint against Liverpool City Council





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 11:46 PM





    To:

    lgoatmail@lgo.org.uk



    Hi,

    I had a complaint against Liverpool City Council, (Lifestyles Gym), that I wanted them to reply to in writing, (back in 2006!).
    You at the Ombudsman said they didn't have to, since they offered to meet me at the gym.

    On 28/5, Lifestyles called me, wanting me to reply to a customer survey.
    I tried to explain, that I had a complaint against them, and because of this, didn't want to be part of the survey.

    But the person calling didn't speak that good English, I think I have to say.
    So it ended with me having to hang up.
    Can't you please tell the Council to reply to my complaint in writing, so that we get this case over with?

    Best Regards,

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen







    Gmail – Ny anmeldelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Ny anmeldelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 11:24 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg burde kanskje anmelde de her og.
    Brukerne Mehe, Teddy'n og Ghesquiere på Mote.no.
    Nå har også hun, eller han, Ghewquiere skrevet at jeg har Hitler-sveis på Mote.no, og det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

    Det ser jeg på som æreskrenkelse, for jeg har ikke Hitler-sveis, og har aldri hatt det.
    Så det vil jeg gjerne anmelde.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/6/6
    Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere
    To: gard@mote.no

    Hei,

    og som kaller seg Teddy'n, sier jeg er 'åndsvak':

    (Selv om det vel er feil stavet, ifølge stavekontrollen jeg bruker ihvertfall).
    Men men.
    Jeg får vel klage likevel.
    Håper dere gjør noe med disse uhøflige folka dere har som medlemmer.

    At dere sender dem en advarsel, eller noe.
    Og fjerner den møkka som står om meg da, (selv om kanskje ingen tar mote-nerder så seriøst).
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/6/6
    Subject: Klage på medlemmer hos dere
    To: "gard@mote.no" <gard@mote.no>

    Hei,

    jeg vil gjerne klage på deres medlemmer Mehe og Ghesquiere, som sier jeg hører hjemme på mentalsykehuset:

    En annen bruker, (Arja), sier at det jeg skriver er ekkelt, og sa sier hun egentlig at jeg er ekkel, og det er trakassering, så det vil jeg også klage på:

    Nå får dere rydde opp!

    Med hilsen




    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen







    Gmail – Oppdatering/Fwd: 🙂







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: 🙂





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 11:20 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    her er en oppdatering fra den tidligere anmeldelsen.
    Men jeg vet ikke hva jeg skal tro på, så jeg opprettholder anmeldelsen.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Gjengen Tar deg <jegskaltadeg@hotmail.no>

    Date: 2010/6/6
    Subject: 🙂
    To: eribsskog@gmail.com


    Jeg bare tuller med deg. 🙂

    Stor fan av bloggen din. Håper du finner ut hvem " Lena Mot" er! Lykke til videre.
    Du er en fantastisk bloggskriver. Keep up the good work!

    Du virker som en fantastisk mann , 🙂
    Håper på svar!
    Mvh
    Maren


    Windows 7: Se direkte-TV fra den bærbare PCen. Finn ut mer.






  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen







    Gmail – Anmeldelse av trussel/Fwd: PASS DEG







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av trussel/Fwd: PASS DEG





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 10:50 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    her har dere en ny trussel.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Gjengen Tar deg <jegskaltadeg@hotmail.no>
    Date: 2010/6/6
    Subject: PASS DEG
    To: eribsskog@gmail.com


    Jeg skal ta deg! Vi er mafiaen, vi skal ta deg! Se deg rundt når du går ut, for vi vet hvor du er.

    mvh
    gjengen


    Få mer ut av Windows Live™ med Internet Explorer® 8. Oppgrader nettleseren.






  • Jeg sendte en ny e-post til Mote.no







    Gmail – Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 9:29 PM





    To:

    gard@mote.no



    Hei,

    og som kaller seg Teddy'n, sier jeg er 'åndsvak':

    (Selv om det vel er feil stavet, ifølge stavekontrollen jeg bruker ihvertfall).
    Men men.
    Jeg får vel klage likevel.
    Håper dere gjør noe med disse uhøflige folka dere har som medlemmer.

    At dere sender dem en advarsel, eller noe.
    Og fjerner den møkka som står om meg da, (selv om kanskje ingen tar mote-nerder så seriøst).
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/6/6
    Subject: Klage på medlemmer hos dere
    To: "gard@mote.no" <gard@mote.no>

    Hei,

    jeg vil gjerne klage på deres medlemmer Mehe og Ghesquiere, som sier jeg hører hjemme på mentalsykehuset:

    En annen bruker, (Arja), sier at det jeg skriver er ekkelt, og sa sier hun egentlig at jeg er ekkel, og det er trakassering, så det vil jeg også klage på:

    Nå får dere rydde opp!

    Med hilsen




    Erik Ribsskog