johncons

Forfatter: Erik Ribsskog

  • E-mail to Arne Mogan Olsen, 16/2. (In Norwegian).

    Fwd: E-post adresse.
    16 February 2008
    00:58
    Subject
    Fwd: E-post adresse.
    From
    Erik Ribsskog
    To
    arnemogan@gmail.com
    Sent
    16 February 2008 01:00

    Heisann fattern,

    jeg har tenkt litt etter den siste samtalen, når du ringte meg her om dagen.
    Det tullet du begynte å prate om, om Co2, utenfor sammenhengen.

    Sånn Co2, eller noe, var det du sa.

    Hva var det for noe tull da?

    Du har vel aldri vært noe opptatt av Co2?

    Jeg er dritt lei sånn tull.

    Så jeg lurer på om vi bare skal ta en pause i kontakten, sånn som jeg har med f.eks. Pia.
    Jeg tror det er smartest.

    Og hva var den røde tresofaen, med lokk, som du snekra til meg, når jeg var sånn 1-2 år, på
    Toppen der på Bergeråsen.
    Var det nesten som kiste også eller.
    Eller var det bare sofa til å ha ting i?

    Samme det.

    Men hva var det når du Christell sa at Borgen hadde gått inn i garderoben dems.

    Sånn at begge vi hørte det.
    Og du bare lå på terassen der, og ikke sa noe.

    Og hva med når Christell og Nina var sånn åtte år, og dem sa til meg at onkelen til
    Nina hadde tilbudt hu 100 kr for å suge’n.

    Også sa jeg det til deg og Haldis, hva gjorde dere da?

    Og hvorfor husker jeg at muttern lå i senga deres på Toppen der, på magan, og
    grein, og var ikke tilsnakkelig?

    Det er mer dritt og, jeg kommer ikke alt sammen nå.

    Men jeg tror vi nok får ha en pause i kontaken ja.

    Jeg lurer på om det ikke er like smart.
    Så får du ha lykke til med snekker-jobber osv. da.

    Jeg har hatt nok dritt og tull nå, så jeg orker og gidder ikke mer av det.
    Mvh.
    Erik

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: Feb 7, 2008 8:58 PM
    Subject: E-post adresse.
    To: arnemogan@gmail.com

    Hei,

    takk for telefon osv.

    Jeg skal si fra hvis jeg ser noe jobber osv., så skal jeg sende e-post om jobber osv.

    Igjen takk for telefon!

    Erik

  • Idiot from High School, Odd Einar Pettersen, 15/2. (In Norwegian).

    Hei,
    Between Odd Einar Pettersen and You
    Erik Ribsskog

    6:43pm Feb 15th
    hva er det som skjer nå da Odd Einar?

    Var det ikke noe tull med noe bilder osv?

    Hvorfor sa du at fattern hadde flytta til Sandefjord, han bor jo i Drammen enda.

    Vannsengbutikken, husker du?

    Og hvorfor har du bilde av bikkja de der, selv om det kanskje ikke er min business.

    Erik Odd Einar Pettersen

    8:26pm Feb 15th
    Report MessageHei Erik
    ????
    Faren din sa han og fruen bodde i Larvik , sandefjord? området
    Det var det han sa til meg(han var ikke edru)
    Bilde av bikkja, CIA/KGB leter etter meg?(ikke helt sikker ennå:) Odd Einar Pettersen

    8:30pm Feb 15th
    Report MessageHei Erik
    Bikkja skjuler min identitet, det er noen som leter etter utseende mitt!?
    Hvem, jeg vet ikke?
    Erik, jeg vil ikke bli uvenner med deg!, setter pris om du kommer å besøker meg en dag!

    🙂
    Odd Einar Pettersen

    8:32pm Feb 15th
    Report Messagetrykk på bikkja, du ser du meg etterhvert!
    skjønte ikke jeg savna deg på vennelista, har du strøket meg?
    ?

    Odd Einar Pettersen

    8:37pm Feb 15th
    Report MessageHi Erik
    Please send me your thelephone number, i will call you today
    brgs
    OEP

    Øver meg i inglish
    Odd Einar Pettersen

    8:38pm Feb 15th
    Report MessageBikkja gjesper, dessuten er det en engels staffordshire bullterrier
    Erik Ribsskog

    8:52pm Feb 15th
    Jøss, jeg ringte fattern, etter at jeg prata med deg.

    Så sa’n at han bodde i Drammen enda.

    Når var det her da?

    Ja jeg sletta deg, fordi du er like idiot som på ungdomsskolen, hva trodde du ellers da.

    Samme det.

    Jeg synes det var rart at du hadde bilde av bikkja.

    Og hva er de alle de idiot-meldingene.

    Jeg tror jeg hiver deg ut igjen jeg.

    Noen folk forrandrer seg aldri. Odd Einar Pettersen

    8:56pm Feb 15th
    Report MessageOk, han sa til meg, tror det var i sept 2007 jeg traff han.
    han bodde i sandefjord larvik området.
    Han sa han bodde der?Ikke Vet jeg? Erik Ribsskog

    9:04pm Feb 15th
    Jeg hiver deg ut igjen jeg.

    Jeg orker ikke sånn idiot-greier.

    Var det nok idiot-greier på ungdomsskolen da?

    Du får ha god helg og lykke til med idiotlivet osv.

    Hadetbra. Odd Einar Pettersen

    9:08pm Feb 15th
    Report MessageHei Erik, jeg veit ikke hva som foregår? Det var det jeg fikk vite?
    Jeg lurte på hvor du var og han sa du var i England.
    Jeg juger ikke.
    Erik Ribsskog

    9:36pm Feb 15th
    Ok,

    med du kødda så mye med de meldingene i stad, med KGB og CIA osv, så jeg heiv deg ut fra facebook og la ut samtalen på bloggen osv.

    Jeg er dritt lei av folk som driver å kødder.

    Jeg rinte fattern, etter at du sa han hadde flytta til Sandefjord.

    Og da sa’n at han bodde i Drammen enda.

    Men telefonnr. til gamle vannsengbutikken i Drammen, 32 83 16 85, det funka ikke lenger.

    http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=arne+mogan+olsen

    Men det er mulig at han er i fengsel eller noe da.

    At noe mafia-greier har blitt tatt ned.

    Og at han juger, og at purken eller noe mafia greier driver å kødder med meg, og ikke vil si hva som foregår, og får fattern til å juge osv.

    I den linken, så står det også ‘Tordensals gate’, på telefonnr.

    Og det er Tordenskiolds-gate.

    Så det er kanksje noe sånn mafia-kode greier for at noe er galt da.

    Og fattern prata om at han pleide å gå på bibloteket i Drammen nå, og sjekke e-post.

    Det høres ikke ut som noe fattern ville ha gjort egentlig.

    Kanskje han er i fengsel og sjekker e-post der.

    Det er mulig det er jeg som tar feil og.

    Men noe er det i hvertfall. Odd Einar Pettersen

    9:48pm Feb 15th
    Report MessageKanskje jeg tar feil eller hørte feil?
    Sorry, mente ikke lage problemmer for deg! Erik Ribsskog

    9:54pm Feb 15th
    Neida, du har ikke lagd noe problemer du.

    Du er vel ikke så gammel at du har begynt å få dårlig hørsel du.

    Hvis du ikke har sitti for nærme plasma tv-ene på full guffe da.

    Jeg prøver bare å finne ut hva som foregår.

    Så det er ingen ting å unnskylde seg for. Odd Einar Pettersen

    9:56pm Feb 15th
    Report Messageok, erik
    Kan jeg hjelpe deg i noe info?
    Kan høre feil jeg også?
    Erik Ribsskog

    10:14pm Feb 15th
    Nei,

    jeg vet da søren jeg Odd Einar.

    Jeg synes fattern dreiv å kødda, når han ringte sist og.

    Plutselig begynte han å prate om Co2.

    Sånn helt uten videre.

    Han bare sa noe sånt som, ‘Jaja, Co2’, utenfor sammenhengen i samtalen.

    Som om han skulle være morsom, og på en artig måte si at jeg var kjedelig da.

    Men i hvilken sammenheng det var.

    Det virka som det var noe han planlagt å ta opp.

    For å kødde eller et eller annet, i forbindelse med noe mafia eller politi eller noe.

    Pia og Christell har jugi siden 89, og sagt at fattern har misbrukt Pia.

    Så sier fattern når han ringer nå, at han bare trudde at Pia var ei vanlig dame, mens han sov.

    Og Pia sa han var klåfingra.

    Og Christell sa han hadde fingra Pia, i Kr.Sand i 89.

    Og Christell sa, 17. mai, 2000 var det vel, i Oslo, at jeg også hadde misbrukt Pia.

    Det var bare noe tull som skjedde når vi var 9-10 år, og det var bare noe leike-greier og det var søstra mi som pressa meg til å gå lengre enn bare noe strippegreie lek som Petter og Christian var med på og.

    Men det var ikke noe misbruk, det var bare jug.

    Og Christell og Annika sier at Borgen gikk inn i garderoben dems i 6. klasse på barneskolen.

    Jeg prøvde å finne ut hvem av fattern og Pia/Christell som jugde, så det var derfor jeg prøvde å finne ut om Christell hadde jugd om Borgen.

    Info, jeg vet ikke jeg.

    Jeg lurer litt på hva som har skjedd med noen norske og svenske damer her borte i Liverpool, som det virker som om har noen ‘phoney’ facebook-sider osv.

    Og jeg lurer litt på om politiet har tatt ned noe mafia greier i Norge og/eller England, i forbindelse med jobb-sammenheng, både i Norge og England, og om det var forbundet med meg.

    Og jeg hørte jo i Oslo, at jeg var etterfulgt av ‘mafian’, som dem kalte det.

    Men hvem dem here ‘mafian’ er, og om dem har tatt dem ned, det er godt spørsmål.

    Så jeg tror det er kanskje like smart å holde seg unna, det er vel bare et vepsebol og det er i hvertfall bare dritt med alle folka virker det som i hvertfall, så det er sikkert like smart å holde seg unna.

    Men takk for hjelp alikevel! Odd Einar Pettersen

    10:26pm Feb 15th
    Report MessageHei Erik
    Har du noe kontakt med Espen?
    Erik Ribsskog

    Today at 12:44am
    Hei,

    nei jeg har ikke noe kontakt med Espen, jeg har prøvd å sende han e-post på jobben osv., men jeg har ikke klart å få noe svar.

    Hvordan det?

  • Dagbladet Message Board, 15/2. (In Norwegian).

    Hmm…
    Skrevet av Anna Lindh 15.02.2008 kl. 01:08

    Dette har jeg dessverre ikke noe svar på. Det jeg vet er at disse ¨”flyktningene” som jeg har hatt kontakt med har veldig god intern informasjon som jeg ikke er blitt informert om.

    En av mine nye venner som er afghaner, har nettopp fått hele sin familie hit. Jeg har hjulpet han så godt jeg har kunnet, han har i dag en god jobb og nettopp fått sin familie hit. Han er i motsetning til henne vi her diskuterer et meget ærlig menneske. Jeg vil ikke legge ut min e-post her, kanskje jeg kunne hjulpet deg. Høres veldig dramatisk ut det du har opplevd. Kan du ikke spørre deg litt rundt?

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
    anbefalingerBra! RE: Hmm…
    Skrevet av cons 15.02.2008 kl. 01:24

    Takk for svar!

    Joda jeg skal jeg gjøre det.

    Det er jo med tanke på å få hjelp av norske myndigheter jeg tar opp dette.

    Altså, jeg klarer jo meg selv i England, men jeg er jo norsk, og jeg synes jo, at når ting skjer i forbindelse med organiserte kriminelle nettverk, og at man blir jaget fra landet, må man vel kunne si, av folk med våpen og hunder, så burde man vel kunne få råd av myndighetene, og hjelp til å finne ut hva som foregår.

    Men det virker som om myndighetene selv er involvert synes jeg, siden de ikke engang svarer på e-poster sendt til politidirektoratet, justisdepartementet, utenriksdepartementet, smk, etc.

    Og politiet/Kripos vil ikke gi noe råd/hjelp.

    Så jeg vet ikke om en flyktningeorganisasjon, kan hjelpe til med problem i hjemmlandet eventuelt.

    Men hvis det er noen som har noen informasjon om dette, så kontakt meg gjerne på eribsskog@gmail.com.

    Hvis ikke så burde jeg vel klare å finne ut av dette selv og, men hvis det er noen som har skikkelig peiling osv., så hadde det jo vært veldig bra hvis dem viste noe.

    Så på forhånd takk for hjelp i såfall!

    http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html?commentId=1770723#comments_container

  • Dagbladet Message Board, 14/2. (In Norwegian).

    Nei, jeg traff noen trønderjenter på Braemar over til England i 89 vel.

    Så var dem på besøk hos meg når dem skulle på Alarm-konsert i Oslo i 90 vel.

    Også møtte jeg plutselig hu ene dama, utenfor Oslo City, sånn rundt 2001 vel.

    Også gikk vi på byen et par ganger, på Grunerløkka osv da.

    Også begynte hu plutselig å prate om orgasmekontroll og det som var, at kvinnen skulle instalere et slags klesplagg på mannen, som hun hadde nøkkel til da.

    Sånn at hun kunne styre/ha kontroll over når mannen kunne ha orgasme da.

    Det oversetter jeg til å bety sex-slave spørr du meg.

    Og jeg har tenkt litt tilbake, og da husker jeg at når dem var på Abildsø i 90, så snakka hu jenta, om en fest hun var på, hvor en kar hadde hatt seg med ca. 14 eller 15 damer eller noe.

    Nå lurer jeg jo litt på hvordan dette kan skje.

    Og hu venninna hennes, som var med til Oslo.

    Hu bor i England nå, og var en av ildsjelene i den norske The Alarm fanklubben vel.

    Hun, en blond pen jente, ble kalt et annet navn, enn det hun egentlig hadde.

    Hun ble kalt Caroline, tror jeg, men hadde egentlig et helt annet navn, som hun ble døpt med.

    Noe sånt.

    Og jeg mistenker at et av de navnene kan ha vært noe slave-navn eller noe.

    Kanskje hun er slave i England nå.

    Og jeg er jo blond selv, og det virka som om hun trønderdama ville ha meg som slave da.

    Men jeg er ganske egenrådig, så jeg er nok ikke så kompatibel med sånne stilligner.

    Men jeg lurer på om det kan være noe del av en kampanje, og at blonde folk i Norge, og ellers blir brukt som slaver.

    Altså sex-slaver osv da.

    Det kan nesten se sånn ut synes jeg.

    Det var derfor jeg begynte å tenke litt på hun barneombuden da.

    Som så litt nedtrykt ut, og kanskje skammet seg litt, så det ut som, på et av bildene.

    Om hun kan ha blitt utnyttet som noe slave.

    Og at derfor det var så viktig å få han gamle barneombuden ut, etter kun fire år av tiden (som vanligvis er åtte år).

    For å få inn en pen blond dame som kunne brukes som slave istedet.

    Jeg kan ikke si nøyaktig at det er sånn.

    Men jeg synes jo det er berettiget å ta det opp.

    Siden det virker som om dette kan være et problem av et visst omfang i Norge, synes jeg det virker som.

    Så da skriver jeg om det, selv om det kanskje ikke er vanlig å skrive i den stilen her.

    Så blir det artig å høre hva andre mener om dette.

    Jeg mener i hvertfall dette seriøst, så det håper jeg andre klarer å, å diskutere det her på en seriøs måte.

    http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html?commentId=1770782#comment_1770782

  • Dagbladet Message Board, 14/2. (In Norwegian).

    RE: Ingen personlig tragedie
    Skrevet av Fulgt med 15.02.2008 kl. 00:07

    Ikke noe nytt under solen.En middag med nettverket er en middag med nettverket.Vi kan vel ikke kalle Ryel nær venninne, hvilken venninne ville sladret slik, jeg tar mine venninners betroelser med meg i graven.Desverre har MRO hatt rett hele tiden.vet ikke at alle synes hun LYVER.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
    anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
    Skrevet av cons 15.02.2008 kl. 00:23

    Du mener hun Ryel har dolket henne i ryggen ja.

    Hva kan årsaken være da.

    Er det at hun ble redd for sin egen stilling, (hva nå hun jobber med igjen), og ikke turte å dekke over for Osmundsen lengre?

    Det står jo i avisene at Osmundsen løy for Stoltenberg, siden hun ikke fortalte Stoltenberg alt som hadde skjedd rundt stillings-utnevnelsen.

    Så da er det vel en grei sak da?

    Er det noe å diskutere da?

    Hvis man lyver for sjefen sin, når man er statsråd, så er det vel ikke noe å diskutere da?

    Forøvrig synes jeg hun der Ryel virka litt snodig og, med de øredobbene øverst i øret og det korte håret.

    Er det noe lesbisk nettverk dem har eller.

    Man kan jo lure om det er noe lesbiske trekant-drama med hun nye barneministeren som slave, som har drevet å foregått i bakgrunnen her.

    At det har vært enda mer som har foregått bak sceneteppet.

    Det er vel lov til å spørre seg det.

    Når statsråden i en middag, sier at det var synd at hun barneombudet trakk seg.

    Så hun var faktisk meldt ut av stillingsansettelses-prossesen.

    Og ikke med på listene over søkerne.

    Så hun kunne vel egentlig ikke regelmessig bli valgt da.

    Men så syntes kanskje Osmundsen at hun blonde fra Lofoten så pen ut.

    Og at de kunne ha litt pikekos, med hun Lofotdama som slave, på bakrommet.

    Etter å ha sett henne i middagen.

    Så hun ansatte henne likevel, etter at hun egentlig hadde trukket seg, og var ute av prosessen.

    Mot reglene da, må man vel formode.

    Og hvorfor trakk hun seg?

    Var det pga. dette møte i Lofoten, hvor Osmundsen og barneombudet ble litt vel godt kjente?

    At de ble for gode venninner?

    Så fant hun barneombudet ut, at da var det nok best, mest redelig, å trekke seg, siden hun hadde et lesbisk forhold med statsråden.

    Så fikk statsråden henne på andre tanker igjen, senere i en middag.

    Så overstyrte statsråden alle ansettelses-prosedyrer, for å få sin hemmelige lesbiske elskerinne/slave, ansatt som barneombud, sånn at de kunne ha det litt artig på bakrommet.

    Var det sånn det foregikk?

    Folk er ganske moderne om dagen, så man kan jo begynne å lure, synes jeg i hvertfall.

    Med all sånn mafiagreier, og trønderdamer, har jeg vært borti som går på fetisjklubber og vil ha slaver osv.

    Så verden er helt på tryne nå, virker det som.

    Men det er ingen som tørr å skrive om hva som egentlig foregår virker det som.

    Men er det noe slikt som kan ha foregått?

    Eller er det jeg som har blitt påvirka av trønderdama og tror at alle har klikka helt og blitt helt pervo osv?

    http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html?commentId=1770121#comments_container

  • Dagbladet Message Board, 14/2. (In Norwegian).

    Skrevet av Anna Lindh 14.02.2008 kl. 22:25
    Jeg må le! M er avslørt som en , ja, lystløgner nærmest. Er dette norsk framtid?
    Jeg setter pris på våre nye landsmenn (for å uttrykke det slik) , gjennom frivillig og ubetalt arbeid som Røde Kors flyktningeguide. Jeg har lært mange å kjenne, og alle har de vært ærlige, arbeidssomme mennesker.
    Ellers må jeg si at hvis vi rasjonaliserte bitte litt med arbeidskraften, hadde vi klart oss meget godt uten innvandring.
    Jeg skal ikke spesifisere nøyere hva jeg tenker på, men slik er det. Det er mange norske arbeidsplasser som er ren “sysselsetting”.
    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedieSkrevet av cons 15.02.2008 kl. 00:01
    Nei, det hørtes fornuftig ut det du skriver der.
    Det var mange gode poenger.
    Offentlig sektor, sysselsetter jo halve arbeidsstyrken, så det er mulig vi kunne ha adminstrert halve Europa, hvis man ønsket, med Norges offentlige sektor.
    Så det er nok helt sikkert en papirflytter eller to, som istedet kunne begynt å være bussjåfør, etc.
    Ellers, så er jeg flyktning fra Norge jeg faktisk.
    Her sommeren 2005, så ble jeg jaget fra gården til onkelen min i Kvelde, utenfor Larvik, av folk med våpen og hunder, og som jeg ikke er helt sikker på om var kriminelle eller fra myndighetene.
    Men myndighetene vil i hvertfall ikke hjelpe meg, så nå i det siste har jeg tenkt på, at jeg burde jo søren meg ta kontakt med flyktninge-organisasjoner her borte i Storbritannia.
    Har tatt kontakt med Amnesty og Human Right Watch, men jeg har ikke klart å få så mye hjelp enda, selv om jeg har fått litt råd fra Engelske Amnesty.
    Har du noe råd om hvilke flyktningeorganisasjoner man burde kontakte i England eller?
    På forhånd takk for svar!
    http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html#comments_container

  • Dagbladet Message Board, 14/2. (In Norwegian).

    RE: Ingen personlig tragedie
    Skrevet av Anna Lindh 14.02.2008 kl. 22:25

    Jeg må le! M er avslørt som en , ja, lystløgner nærmest. Er dette norsk framtid?

    Jeg setter pris på våre nye landsmenn (for å uttrykke det slik) , gjennom frivillig og ubetalt arbeid som Røde Kors flyktningeguide. Jeg har lært mange å kjenne, og alle har de vært ærlige, arbeidssomme mennesker.

    Ellers må jeg si at hvis vi rasjonaliserte bitte litt med arbeidskraften, hadde vi klart oss meget godt uten innvandring.

    Jeg skal ikke spesifisere nøyere hva jeg tenker på, men slik er det. Det er mange norske arbeidsplasser som er ren “sysselsetting”.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
    anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
    Skrevet av cons 15.02.2008 kl. 00:01

    Nei, det hørtes fornuftig ut det du skriver der.

    Det var mange gode poenger.

    Offentlig sektor, sysselsetter jo halve arbeidsstyrken, så det er mulig vi kunne ha adminstrert halve Europa, hvis man ønsket, med Norges offentlige sektor.

    Så det er nok helt sikkert en papirflytter eller to, som istedet kunne begynt å være bussjåfør, etc.

    Ellers, så er jeg flyktning fra Norge jeg faktisk.

    Her sommeren 2005, så ble jeg jaget fra gården til onkelen min i Kvelde, utenfor Larvik, av folk med våpen og hunder, og som jeg ikke er helt sikker på om var kriminelle eller fra myndighetene.

    Men myndighetene vil i hvertfall ikke hjelpe meg, så nå i det siste har jeg tenkt på, at jeg burde jo søren meg ta kontakt med flyktninge-organisasjoner her borte i Storbritannia.

    Har tatt kontakt med Amnesty og Human Right Watch, men jeg har ikke klart å få så mye hjelp enda, selv om jeg har fått litt råd fra Engelske Amnesty.

    Har du noe råd om hvilke flyktningeorganisasjoner man burde kontakte i England eller?

    På forhånd takk for svar!

    http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html#comments_container

  • Lofoten. (In Norwegian).

    Ingen personlig tragedie
    Skrevet av Fremtiden 14.02.2008 kl. 20:54

    Manuela er fremtidens politiker.Dette er ingen personlig tragedie, men en tragedie for det politiske Norge som via “retoriske overfortolkninger” klarer å gjøre noe så enkelt som “middag med en bekjent” til all verdens kriminalitet. Norge er multikulturellt, det suser inn i fremtiden og er avhengig av arbeidsinnvandring (for at du og jeg skal få ha sjefsjobber,og andre jobber,ok,da),for å beholde arbeidsplasser i Norge, forebygge utflagging, ta integrering på alvor og godta at slik er det)

    At noen fremstiller dette, med all den politiske mer eller mindre “uskyldighet” som politikere liker å fremstille seg med, ikke minst de borgerlige(er borgerlig) er totalt mangel på hvilke utfordringer Norge, Europa og verden står overfor i fremtiden med den folkevandring som foregår. MANUELA RAMIN -OSMUNDSEN er en politiker for fremtiden, en GULLGRUVE for det partiet som klarer å “kapre henne”.;med sin kunnskap,interkulturelle/globale bakgrunn og kunnskap(utdannelse).Danner hun parti, stemmer jeg, og mange ,på henne.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 2
    anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
    Skrevet av hmmm 14.02.2008 kl. 20:55

    Håper dette er sarkasme…

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 1
    anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
    Skrevet av Fremtiden 14.02.2008 kl. 21:02

    nei,dette er ramme alvor,jeg klarte å kvitte meg med nisseluen,omsider,etter noen turer i utlandet, og ser hvilke utfordringer de står overfor.Vi må ikke tro at Norge overlever på nasjonalromantikk

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
    anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
    Skrevet av Svein 14.02.2008 kl. 20:57

    Hvilket parti vil synke så lavt at de vil ta den løgneren inn i varmen og gi henne et tillitsverv på høyt plan?

    Ja kansje Sv. etter valget er desperate nok, og der er det mange løgnere fra før.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 1
    anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
    Skrevet av Fremtiden 14.02.2008 kl. 21:04

    Se hva som skjer i AMERIKA,NEI, ETT NYTT PARTI I NORGE, SOM KAN LØSE fremtidens UTFORDRINGER

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
    anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
    Skrevet av cons 14.02.2008 kl. 21:17

    Har hun ikke løyet for statsministeren og landet da?

    Jeg synes ikke slike løgner er bagateller.

    Det virker som om du bagatelliserer disse løgnene.

    Man må kunne stole på statsrådene, hvis de blir grepet i løgn for sjefen og landet, så er de vel ikke spisbare mer som politiske ledere(?)

    Og hun har visst vært i noe skandale før også, i Innvandrerverket.

    Så jeg tviler nok litt på om hun her Ramin-Osmundsen er fremtidens poltiske leder.

    Da tror jeg det er noe galt med fremtiden.

    Hun tilhører vel heller fortiden, som politisk leder, skulle man vel tro, og også håpe, når man ser det tullet hun driver med.

    Og begynner å lure på om det være noe kos på bakrommet, som er årsaken til dette tullet med barneministeren.

    Dette er vel litt slag under beltestedet, men likevel, når det er snakk om statsråder osv., så er det vel lov å ta opp ting som dette.

    Særlig når folk mener at hun fortsatt er fremtidens leder.

    At, hun ser vel mer ut som en mann, gjør hun ikke det da?

    Hvorfor ville hun hive ut han Bjartmann, eller hva han heter.

    Alle barneombud har sittet i åtte år, untatt Bjartmann, som Osmundsen ville hive ut etter fire år, med en mer eller mindre troverdig begrunnelse.

    Kan det være at hun ville ha en pen dame der i stedet?

    Var det et forhold på si, mellom Osmundsen og Kraby?

    Er det et arrangert ekteskap Ramin-Osmundsen er i?

    Hva er det som foregår i bakgrunnen?

    Hvorfor vil Osmundsen riskere hele sin politiske fremtid for å få Kraby inn i stillingen som barneombud?

    Jeg lurer på om det kan ha vært mer i bakgrunnen, enn at dem bare har vært i samme bursdagselskap.

    Hva skjedde egentlig når Osmundsen besøkte Kraby i Lofoten?

    Det tror jeg sikkert Eia og Tufte-Johansen kunne ha lagd noe morsomt om.

    Uten at jeg kjenner noe særlig til hva som har foregått, men jeg synes nesten man kan mistenke at det er mer som har foregått, enn som har kommet ut, eller inn, bare fleiper, og jeg mistenker også, at dette kunne man sikkert ha laget masse artige humor-programmer om.

    Uten at jeg vet dette i detalj da, så det må jeg selvfølgelig da forbehold om.

    Men hun dama prater vel ikke engang flytende norsk, gjør hun det da?

    Burde ikke det være et krav til statsråder?

    At de prater flytende norsk?

    Men samme det, man kan vel ikke forlange av denne regjeringen, at de skal klare å finne kandidater som prater flytende norsk.

    Nå må jeg ta forbehold om at jeg egentlig ikke kjenner saken da.

    Og at jeg bare skriver det jeg har inntrykk av, etter å lest litt i nyhetene.

    Men du kan kanskje rette opp det jeg skriver som er feil da.

    Så beklager hvis jeg har skrevet noe feil!

    http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html#comments_container

  • E-mail to CAB, 11/2.

    Complaint
    14 February 2008
    12:13
    Subject
    Complaint
    From
    Erik Ribsskog
    To
    sue.thomas@citizensadvice.co.uk
    Sent
    11 February 2008 10:47

    Hi,

    I’ve been filing a complaint against the Liverpool Central CAB, and I’ve also been
    apealing to The Chair there.

    In the last letter/e-mail from them, I was told that I could contact the Complaints
    Officer, at Midleton House, I think it was.
    The problem is, that I’ve already been in contact with the Complaints Officer,
    regarding some problems with the Liverpool Central CAB, not answering
    the complaint, within the earlier mentioned date.
    And then, I didn’t get answers back, to the e-mails, that I sent the Complaints
    Officer.

    Then I didn’t know who to contact regarding this problem, so then I sent an
    e-mail to the CEO or Managing Director in your organisation, because I
    found the name on your website.
    It was to someone on the top of higher management.

    (I’m sorry I haven’t got all the names etc. in my head now, I’m a bit in a hurry,
    with delays with my work etc., sorry about this!).

    And then, after this, I got answered back from the Liverpool Central CAB,
    but they didn’t say if this was due to my correspondence with the officials
    at Middleton House.

    After I got the last letter from the The Chair, at Liverpool Central CAB, I
    was adviced to contact the Complaints Officer.
    But due to the mentioned earlier problems, I’ve been in contact with HR,
    on 0207 833 2181, several times last month.

    And I was told, on 30/1, that you where the line-manager, of the Complaints
    Officer, that I had been having problems with, last year, regarding not
    getting answers back to my correspondence.

    I’ve been a bit busy the last days, with work etc., but I called back to HR
    today, to get your e-mail address, since I had orginially planned to send
    a letter, but it turned out that it was bit low on printer-ink etc., unfortunatly,
    for the printer, so I thought I could maybe send an e-mail.

    I’m going to forward copies of the mention correspondence with the CAB.

    Thanks in advance for the help, and sorry about the problem with not sending
    this in the form of a letter, due to the unfortunate problems with the ink etc.

    Hope this is alright!

    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog