johncons

Forfatter: Erik Ribsskog

  • Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Betalingspåminnelse – Medlemskontingent 2020

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. oktober 2020 kl. 13:04

    Til: Medlem – NNDS <medlem@nnds.no>

    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com, post <post@finkn.no>

    Hei,

    jeg lurer på om dere surrer litt.

    Jeg sendte dere blant annet en mail i mai-måned, (16. mai), om den samme saken, (ser jeg her).

    Men dere var kanskje for opptatt, med å feire 17. mai, (på forskudd).

    Hva vet jeg.

    (For dere skriver at dere ikke har mottatt klage.

    Men det er feil, mener jeg).

    Jeg ønsker å få vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borger/folk.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    PS.

    Dere kaller meg også Erika Ribsskog.

    Det vil si et tulle-navn.

    Så dere lar dere bruke som verktøy, for mail-terror, vil jeg si.

    Jeg har aldri vært medlem hos dere.

    Så dere ikke kalle dette: ‘Ditt medlemskap’.

    Dette er ikke snakk om noe medlemskap.

    Dette er bare tull/trolling.

    At det skal være så vanskelig, å få inn i hodene sine.

    Det synes jeg, at høres rart ut.

    Skjerpings!

    fre. 25. sep. 2020 kl. 00:14 skrev Medlem – NNDS <medlem@nnds.no>:

    Hei,

     

     

    Takk for at din tilbakemelding.

     

    Det er ikke noe forsøk på trakassering, men dette er en automatisk melding sendt fra medlemssystemet.

    Vi oppfatter din henvendelse som at du ikke selv har tatt kontakt med oss, og at ditt medlemskap derfor ønskes slettet.

    Det er også beklagelig om noen har utgitt seg for å være andre enn de er (ID-tyveri).

    Her anbefaler vi å følge datatilsynets råd:

     

    https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/internett-og-apper/id-tyveri/rad-til-deg-som-er-utsatt-for-id-tyveri/

     

     

    Vi bekrefter også med dette at vi har slettet ditt medlemskap siden du selv hevder ikke å kjenne til din innmelding.

     

    Du kan se bort fra tilsendt betalingsinfo, så sant du ikke ønsker være medlem i Norsk Nettverk for Down Syndrom eller støtte arbeidet.

    Vi minner imidlertid om at vi ved utsendelse av hoved faktura alltid oppfordrer våre medlemmer til å gi beskjed om noe ikke stemmer.

     

    Vi har imidlertid ikke mottatt noen slik melding, men har herved registrert din tilbakemelding.

    Med vennlig hilsen

    Norsk Nettverk For Down Syndrom

    Kjell Vestnes

    Styremedlem

    http://nnds.no/wp-content/uploads/2012/12/Hovedlogo-liten.jpg

    Besøk oss på http://www.downsyndrom.no/

     

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Sendt: torsdag 24. september 2020 23.55

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Medlem – NNDS <medlem@nnds.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>

    Emne: Klage/Fwd: Betalingspåminnelse – Medlemskontingent 2020

     

    Hei,

     

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

     

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

     

    Vennligst rydd opp!

     

    Med hilsen

     

    Erik Ribsskog

     

    PS.

     

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

     

     

    ———- Forwarded message ———

    Fra: StyreWeb – Norsk Nettverk For Down Syndrom <post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com>

    Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 23:34

    Subject: Betalingspåminnelse – Medlemskontingent 2020

    To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

     

    Høsten nærmer seg, og året går mot slutten! 

    Det er nå en stund siden vi sendte ut medlemskontingenten for 2020. Denne har kanskje blitt glemt?

    Vi håper du/dere vil være med videre

    -og bidra til flere muligheter for å spre kunnskap om Down Syndrom

    -og bidra til en voksende organisasjon som skal gi større gjennomslagskraft og bli mer synlig

    -de siste årene har det blitt samlet mye informasjon på oppsiden.no, bli med å utvikle denne videre

    I motsatt fall håper vi dere melder fra til medlem@nnds.no

    Kontingenten er NOK 150,-for første medlem, og NOK 75,-pr. familiemedlem på samme adresse.

    En liten pris for deg, betyr mye for oss, og samlet blir og skal en bli sterkere! Vi trenger alle sin hjelp til dette.

    Gjør det enklere, spar tid for deg og oss!

    Det er NÅ mulighet for “avtalegiro og eFaktura”. Opprett dette i banken din og gjør det enklere, spar tid!

    NNDS -Fyller 20 år, klarer vi å nå 2020 medlemmer?

    Få med foreldre, søsken, besteforeldre, tanter, onkler og andre bekjente som ennå ikke er medlem.

    På denne faktura står hvem som er medlem på din adresse, mangler noen? mail

  • Og enda enda enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Påminnelse om å e-signere dokument: Kredittavtale

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. oktober 2020 kl. 12:49

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, customerservice@cdon.com, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Qliro AB via Scrive <noreply@scrive.com>

    Date: fre. 25. sep. 2020 kl. 00:02

    Subject: Påminnelse om å e-signere dokument: Kredittavtale

    To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+sutreanon@gmail.com>

    Logo

    Qliro AB ønsker å påminne deg om å signere dokumentet Kredittavtale.

    Melding fra Qliro AB:

    Varmt velkommen til Qliro. Denne e-posten sendes til deg som har valgt å betale et kjøp med Qliro Kampanje – Kjøp nå betal senere eller med ett av våre delbetalningsalternativ Qliro Konto eller Qliro Delbetalning.

    SIGNERE KREDITTAVTALEN.

    For at du skal kunne benytte deg av vår kampanje eller for at vi skal kunne godkjenne din søknad om delbetalning trenger vi en signatur på vedlagt kredittavtale. Du signerer med BankID.

    Klikk på knappen for videre instruksjoner.

    Gå til dokument

    Denne e-posten inneholder konfidensiell informasjon og bør ikke videresendes. Avsløring, kopiering, distribusjon eller annen behandling av informasjonen i denne meldingen er forbudt og kan være ulovlig. Hvis du har mottatt denne ved en feil, vennligst gi beskjed til avsenderen og slett den umiddelbart.

  • Og enda enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: 12 produkter som kan redde tørt, skadet og slitt hår

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. oktober 2020 kl. 12:42

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: newsletter@newsletter.tara.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, bonnierpublications@bonnier.dk, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>

    Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 19:05

    Subject: 12 produkter som kan redde tørt, skadet og slitt hår

    To: <e.ribs.skog@gmail.com>

    Se nyhetsbrevet i din nettleser

    HELSE

    SELVUTVIKLING

    SKJØNNHET

    OPPSKRIFTER

    SPALTISTER

    Denne høsten skal du mixe materialer og farger

    Høstvarene er på vei til butikkene og vi gleder oss til å kle oss i flotte farger og materialer.

    Gå all in i høst og slipp fantasien løs

    ANNONSE

    Lær deg å spise antiinflammatorisk på fem uker

    Nå tilbyr vi vårt populære kurs i antiinflammatorisk kosthold igjen. Du får alt fra kunnskap til oppskrifter – levert av en ledende ekspert.

    Bli med og kjenn på kroppen de mange positive effektene kostholdet har

    Det er noe spesielt med en helt enkel hytte

    Noen ganger «rømmer» vi til hytta i skogen. Den lille koia som ingen kan se.

    Her kan vi gjemme oss fra alt og alle og senke skuldrene helt

    Den beste fisk- og skalldyrsuppen

    Høsten kommer snikende, og det er den perfekte årstiden til å lage gode supper.

    Inviter gode venner til en lun suppe

    ANNONSE

    3 styrketreningsøvelser for voksne kvinner

    Det er mange måter du kan trene deg til mer muskelmasse på. Styrketrening er ikke bare å bli svett, men å trene klokt.

    Sjekk disse effektive øvelsene!

    12 produkter som kan redde tørt, skadet og slitt hår

    Etter en sommer med sol, vind, regn og andre ytre påvirkninger, kan håret trenge litt kjærlig pleie før høsten banker på.

    Her er produktene som tørt, skadet og slitt hår vil elske!

    ANNONSE

    24. sep 2020

    Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com

    Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern – Les mer

    Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her

  • Og enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: 🐰 Must-have Collectibles for Re:Zero fans

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. oktober 2020 kl. 12:35

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: cs@play-asia.com, cs@edm.play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>

    Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 17:29

    Subject: 🐰 Must-have Collectibles for Re:Zero fans

    To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>

    Play, select, and collect!

    playasia

    EXCLUSIVES GAMES DIGITAL TOYS LIFESTYLE BLOG

    Hi, Erik!

    We guess you’re excited to finally get your hands on Re:ZERO – Starting Life in Another World: The Prophecy of the Throne. And to complete your Re:ZERO experience, we have something for you..

    Free up some space and make way for these Re:Zero merch. Choose from toys, mugs, stickers, and more!

    Indulge.

    START SHOPPING NOW

    TOYS

    COLLECT HOODIES

    COLLECT TOYS

    COLLECT GLASSES

    COLLECT TOWELS

    COLLECT STICKERS

    @playasia

    Human score    Trustpilot Stars    number of reviews    Trustpilot Logo

    © 2020 Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.

    Contact us at:

    www.play-asia.com/contact

    Unsubscribe

    Privacy Policy

  • Enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: ⏲️ Persona 4 Dancing All Night Sony PlayStation Vita PsVita Game Brand New Sealed is ending soon

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. oktober 2020 kl. 12:31

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, eBay Customer Support – spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: eBay <ebay@ebay.com>

    Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 05:21

    Subject: ⏲️ Persona 4 Dancing All Night Sony PlayStation Vita PsVita Game Brand New Sealed is ending soon

    To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>

    An item you are interested in ends in 8 hours – don’t miss out.

    eBay

    This item ends soon. The countdown has begun!

    On your watch list

    Persona 4 Dancing All Night Sony PlayStation Vita PsVita Game Brand New Sealed

     

    Persona 4 Dancing All Night Sony PlayStation Vita PsVita Game Brand New Sealed

    Current bid: $55.00

    Shipping: $15.00

    View item

    Ends on Sep 24, 2020 14:13 CEST

    100% positive feedback

    Similar picks for you

    Persona 4: Dancing All Night (Sony Pl…

    Persona 4: Dancing All…

    NOK 289.81

    Buy it now

    PS Vita – Persona 4 Dancing All Night…

    PS Vita – Persona 4 Dancing A…

    NOK 654.53

    Buy it now

    Persona 4 Dancing All Night Crazy Val…

    Persona 4 Dancing All Night C…

    NOK 561.10

    Buy it now

    Persona 4 Dancing All Night Japanese…

    Persona 4 Dancing All Night J…

    NOK 186.94 Sold by a Top Rated Seller

    Buy it now

     

    Shop anywhere with the eBay app

    Download the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for Android

     

    Follow us

    Facebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram icon

     

    Update your email preferences

    You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.

    If you’d rather not receive these emails, click here to unsubscribe.

     

    Email reference id: [#3cae63b04d4d4f9a9e5770957590781f#]

    We don’t check this mailbox, so please don’t reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.

    eBay sent this message to Erika Sutreanon Ribsskog (erikasuribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.

    ©1995‌-2020 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

  • Mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Ordrebekreftelse 814290: erik-ribsskog-er-superhomofil.com m.fl.

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. oktober 2020 kl. 12:23

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>

    Date: søn. 25. okt. 2020 kl. 11:27

    Subject: Ordrebekreftelse 814290: erik-ribsskog-er-superhomofil.com m.fl.

    To: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>

    Hei,

    Vi har registrert din bestilling på følgende domener:

        erik-ribsskog-er-superhomofil.com

        erik-ribsskog-er-superhomofil.gay

        erik-ribsskog-er-superhomofil.no

        erik-ribsskog-er-superhomofil.online

    I vedlegget finner du betalingsinformasjon for din bestilling. Straks betalingen er registrert hos oss, vil vi effektuere din bestilling. Du vil motta faktura på epost noen dager etter at bestillingen er fullført.

    Viktig! Vi har sendt en epost til Erik Løvenbalk Ribsskog på eribsskog+superhomofil@gmail.com med link til en egenerklæring for denne ordren. Ingen .no-domener vil bli registrert før egenerklæringen er avgitt.

    For å se status for din domenesøknad, logg inn i kontrollpanelet på:

        Adresse: https://www.domeneshop.no/login

        Brukernavn: eribsskog+superhomofil@gmail.com

    Takk for at du valgte Domeneshop.

    Med vennlig hilsen

    Domeneshop

    Ordrebekreftelse 814290.pdf

    157K

  • Enda mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

    nettmobbing 25. oktober 2

    PS.
    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 25. oktober 2

  • Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

    nettmobbing 25. oktober

    PS.
    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 25. oktober

  • Nå har jeg bytta, til den nye datoboks-designen, på forsida, til johncons.net (mirror-nettstedet)

    nye datobokser johncons net 3

    https://www.johncons.net

    PS.

    Da er det mobil-forsiden igjen, (for johncons-web og mirror-nettstedet), som ikke har fått den nye datoboks-designen.

    (Og muligens også ‘Arkiv’-sidene.

    For johncons-web, johncons.net, og mobil-nettstedet på johncons-web og mobil-nettstedet på johncons.net).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Det er mulig, at jeg må ha skriften litt større, i dato-boksene.

    For i den nest-øverste dato-boksen, på skjermbildet overfor.

    Så ser skriften litt utydelig ut.

    Men det skjermbildet er ikke, i original størrelse.

    Det er litt mindre, (sånn at det ikke skal ta så stor plass, på bloggen, blant annet).

    Så jeg får se det an.

    Men det er uansett ganske lett, å endre, fra CSS-siden.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Det er mulig at jeg går tilbake, til Verdana-fonten, (eller en annen egnet font), forresten.

    Nå har jeg sluttet med bold skrift, i dato-boksene.

    (Noe jeg har blogget om tidligere).

    Og da tar kanskje den Verdana-fonten, seg bedre ut.

    For den Arial-fonten, (som jeg bruker i dato-boksene for tida).

    Den er litt snodig, når man skriver i ‘upper case’, (med Caps Lock på), må man vel si.

    Hvis man ser foran ‘S’-ene, så er det nemlig, et ganske stort mellomrom.

    (For å si det sånn).

    Så det ser litt rart ut.

    (Må man vel si).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Jeg flytta også nettstedet litt lenger ned på skjermen, (det har jo ikke reklame-bannere over seg, som Angelfire-versjonen):

    flytta litt lenger ned på skjermen

    https://www.johncons.net

    PS 5.

    Hvis jeg begynner, med Posegodt igjen, etterhvert.

    Så kan jeg jo ha reklame, for Posegodt, på nettstedet.

    For eksempel et reklame-banner, (for Posegodt), over nettstedet.

    Og muligens også noen Posegodt-reklamer, på sidene.

    (Sånn som nettavisene gjør det.

    For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.