johncons

Forfatter: Erik Ribsskog

  • Og enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 355394

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 10:30

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: KK <abo.kk@aller.no>, post@aller.no, info@aller.dk, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abo.felles@aller.no

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>

    Date: man. 7. sep. 2020 kl. 09:25

    Subject: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 355394

    To: <eribsskog+missRibsskog@gmail.com>

    Hei Frk Erik, takk for din bestilling!

    NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

    Ditt ordrenummer: 355394

    Ordredato: man, 09/07/2020 – 10:00

    KK – Helt år (26 utgaver) 979.00 kr

    Fakturagebyr 39.00 kr

    Subtotal 814.40 kr

    Herav MVA 203.60 kr

    Totalbeløp 1,018.00 kr

    Leveringsadresse:

    Frk Erik Prompepromp Ribsskog

    (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Betalerens adresse:

    Frk Erik Prompepromp Ribsskog

    (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

    Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

    Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til abo.felles@aller.no.

    Lik oss på Facebook

    Følg oss på Twitter

    Mineblader.no

    Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.

    http://www.allershopping.no/vilkar

    Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.

    http://www.allershopping.no/kundeservice

    Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

  • Enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    CS0113716: Klage/Fwd: Tid for Parterapi

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 10:14

    Til: NRK Hjelp <nrk_hjelp@nrk.no>

    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, NRK <info@nrk.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, nrktv@nrk.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, “rana.tingrett” <rana.tingrett@domstol.no>

    Hei,

    nå får dere skjerpe dere, hos ARK, (Arbeiderpartiets Rikskringkasting), som noen kaller dere.

    Dere skal tjene kundene.

    Og å rydde opp i dette, er deres jobb.

    Dere skal ikke komme med noen ‘nerde-instrukser’ til kundene.

    Dere skal rydde opp i dette selv.

    Jeg ønsker også å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette abonnementet, i mitt navn.

    (Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner).

    Og jeg ønsker også, å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

    Det er også rart, at de ansatte hos NRK, ikke har navn, (for å si det sånn).

    Det står bare ‘informasjonskonsulent’, i mailen deres.

    Hva er dette for noe tull, lurer jeg.

    Og så har dere kuttet ut historien, fra mailen.

    Så det står ikke, at dere kaller meg ‘frøken’ osv., i deres nyhetsbrev.

    Hva skal dette bety, lurer jeg.

    Det var også sånn, at hun niesen til han programlederen deres, Jenny Skavlan, hu prata dritt om meg, på TV-programmet Tweet 4 Tweet, i 2012, (hu og Thomas Seltzer).

    Hvor blir det av erstatningen, lurer jeg.

    Dette må jeg klage på.

    Er det Jenny Skavlan som har bestilt dette nyhetsbrevet, i mitt navn?

    Hva blir det neste?

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    søn. 6. sep. 2020 kl. 15:06 skrev NRK Hjelp <nrk_hjelp@nrk.no>:

    Hei!

    Du har mottatt dette nyhetsbrevet fordi din e-postadresse står som abonnent av det Ønsker du å melde deg av nyhetsbrevet, kan du gjøre det fra din profil:

    https://innlogging.nrk.no/

    Mistenker du at noen andre har opprettet dette, vil vi råde deg til å be om nytt passord fra innloggingssiden og endre passordet til noe bare du selv vet.

     

    Vennlig hilsen / Best regards

    Informasjonskonsulent

    NRK Publikumsservice

    Telefon: 23 04 70 00

    Epost: info@nrk.no

     

     

     

  • Mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Ny faktura fra Happybytes

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 09:57

    Til: Happybytes Kundeservice <kundeservice@happybytes.no>

    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    jeg ønsker at dere informerer meg, om navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg synes også, at dere har en litt for kameratslige/personlige/duse, når dere bruker fornavnet til folk, på plasser i korrespondansen, hvor det strengt tatt ikke er nødvendig.

    Dette må jeg klage på.

    Vennligst send om dette til en overordnet.

    Skjerpings!

    tor. 3. sep. 2020 kl. 12:27 skrev Happybytes Kundeservice <kundeservice@happybytes.no>:

    Hei Erik

     

    Dette abonnement er terminert, faktura er herved kreditert

     

     

    Med vennlig hilsen,

    Lars Jensen

     

    Leder Kundeoperasjoner / Head of Customer Operations

     

     

     

     

     

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Sendt: torsdag 3. september 2020 12:23

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Happybytes Kundeservice <kundeservice@happybytes.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; firmapost@nkom.no; post@inkassoklagenemnda.no

    Emne: Klage/Fwd: Ny faktura fra Happybytes

     

    Hei,

     

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

     

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

     

    Vennligst rydd opp!

     

    Med hilsen

     

    Erik Ribsskog

     

    PS.

     

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

     

     

    ———- Forwarded message ———

    Fra: <kundeservice@happybytes.no>

    Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 10:16

    Subject: Ny faktura fra Happybytes

    To: <eribsskog@gmail.com>

     

    Hei,

    Vedlagt i denne e-posten finner du din nye mobilfaktura fra Happybytes.

    Fakturaen gjelder forbruk i forrige måned og månedsavgift for denne måned. Fakturaspesifikasjon kan du se på side to.

    Du kan gå inn på Min Side for å finne blant annet kopi av denne og tidligere fakturaer.

    FAKTURASAMMENDRAG:

    Fakturanr.:

    05243399

    Kundenr.:

    771275

    Beløp:

    100.00

    Fakturadato:

    03-09-2020

    Forfallsdato:

    17-09-2020

    Bankkonto:

    15060333596

    KID:

    30779985052433990

    Husk at du kan betale fakturaen med eFaktura eller AvtaleGiro. Aktiver dette i nettbanken i dag og få neste faktura rett i nettbanken. Dersom du har spørsmål til fakturaen anbefaler vi deg å gå inn på happybytes.no/faktura. Der vil du finne noen nyttige svar på vanlige spørsmål.

    Har du ytterligere spørsmål til fakturaen kan du kontakte vår kundeservice via chat på happybytes.no eller på epost faktura@happybytes.no

    Ha en fin dag

    Med vennlig hilsen

    Happybytes

  • Jeg sendte et brev til Nøre Nutrition AS

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Deres brev (uten dato)
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 09:20
    Til: kundeservice@nore-nutrition.no
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>
    Hei,
    jeg viser til Deres brev, uten dato, (se vedlegg).
    Jeg skjønner ikke hvorfor jeg får dette brevet fra dere.
    Jeg har ikke bestilt noe fra dere.
    Det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
    Men jeg sender alt sånn, i retur, i posten, (og så skriver jeg på pakken: ‘Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender’).
    Så dette skal dere ha fått tilbake.
    Jeg synes det er rart, at dere ikke har slettet meg, fra deres kunderegister, etc.
    Dette må jeg klage på.
    Hva skal dette bety, lurer jeg.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg ønsker å bli informert om, hva navnet på det trollet er, som har bestilt varer, i mitt navn, fra dere.
    Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.
    Skjerpings!
    IMG_20201004_0001 paint.jpg
    585K

    PS.

    Her er vedlegget:

    IMG_20201004_0001 paint

  • Mer fra Facebook

    lisbeth friberg facebook 10

    PS.

    Her er mer om dette:

    lisbeth friberg facebook 11

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    lisbeth friberg facebook 12

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

    lisbeth friberg facebook 13

    PS 4.

    Og enda enda mer om dette:

    lisbeth friberg facebook 14

  • Blogger sin eksport/backup-funksjon, har vært i ustand, i flere måneder, (når det gjelder store blogger). Men jeg fant et program, fra 2007, som det virker som at funker, (sånn at jeg ihvertfall får tatt backup av teksten på bloggen)

    googles export funksjon 2

    PS.

    Det er også noe, som heter Google Takeout.

    Hvor man kan bestille backup, av for eksempel alle ens Blogger-blogger.

    Men når jeg bestilte det, så fikk jeg bare bloggpostene, til fotball-bloggen min, osv.

    johncons-blogg sine bloggposter, (det er snakk om cirka 40.000 bloggposter), fulgte ikke med, (av en eller annen grunn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Ny, norsk krimserie 🔍

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 12:48

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: nrktv@nrk.no, NRK <info@nrk.no>, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, “rana.tingrett” <rana.tingrett@domstol.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: NRK TV <nrktv@nrk.no>

    Date: søn. 6. sep. 2020 kl. 11:37

    Subject: Ny, norsk krimserie 🔍

    To: Frøken <eribsskog@gmail.com>

    NRK TV logo

    Hei Frøken, kos deg inne på mørke høstkvelder 🍂 📺

    Livstid

    Ny, norsk krimserie med en uventet vri. Den tøffe etterforskeren Victoria Woll havner selv bak murene når en dekkoperasjon slår feil.

    Se nå

     

    Karsten og Leif

    Vi har fulgt friidrettsutøver Karsten Warholm og trener Leif Olav Alnes for å finne Warholms metode. Det blir tur til Ulsteinvik, uante utfordringer og besøk hos selveste kong Harald.

    Se nå

     

    Mer av seriene du elsker

    🌿🚑💔🏡

    Men Monsen på villspor

    NRK TV

    Kontakt oss | Avmelding | Andre nyhetsbrev

  • Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Reservasjon 124085 – Platekompaniet

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 12:40

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, press@klarna.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Platekompaniet <kundeservice@platekompaniet.no>

    Date: søn. 6. sep. 2020 kl. 10:14

    Subject: Reservasjon 124085 – Platekompaniet

    To: <eribsskog+blakstaf@gmail.com>

    Hei Dronningen av Blakstad,

    Takk for at du valgte å benytte deg av “Klikk og hent i butikk” hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.

    Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.

    Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!    

    Gi en vurdering

    Reservasjon

    Produkt Antall Pris

    Flukten Over Grensen (DVD)

    1961474 1 kr 79,50

    BETALINGSMETODE

    DELSUM kr 79,50

    FRAKT kr 0,00

    MVA kr 15,90

    BETALT kr 0,00

    TOTALT kr 79,50

    REST kr 79,50

    Bestillingsdato: 06. september 2020 10.14

    Betalingsform: Betales i butikk

    Kundeinformasjon

    Dronningen av Blakstad

    91587593

    eribsskog+blakstaf@gmail.com

    Butikkvalg

    Platekompaniet – Oslo City

    23 16 35 00

    oslocity@platekompaniet.no

    Stenersgata 1, 0050 Oslo

    Åpningstider

    Mandag 10:00:00 – 22:00:00

    Tirsdag 10:00:00 – 22:00:00

    Onsdag 10:00:00 – 22:00:00

    Torsdag 10:00:00 – 22:00:00

    Fredag 10:00:00 – 22:00:00

    Lørdag 10:00:00 – 20:00:00

    Med vennlig hilsen 

    Platekompaniet – Oslo City

    Platekompaniet

  • Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Siste sjanse! Kun få produkter igjen på Outlet 🔥

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 12:27

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: VILLOID <hello@villoid.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Andreas Kristiansen <andreas@villoid.com>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: VILLOID.no <hello@villoid.com>

    Date: søn. 6. sep. 2020 kl. 06:30

    Subject: Siste sjanse! Kun få produkter igjen på Outlet 🔥

    To: eribsskog+psykose@gmail.com <eribsskog+psykose@gmail.com>

    Fri frakt over 799kr

    Vil du ikke motta disse mailene? Unsubscribe.