https://kokkejaevel.blogg.no/jeg-tar-en-pause-fra-sosiale-medier.html
PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:
https://kokkejaevel.blogg.no/jeg-tar-en-pause-fra-sosiale-medier.html
PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:
https://www.nb.no/items/ef343dcf33e46edf7cadbcbd2698300d?page=25&searchText=snoghøj
PS.
Her er mer om dette:
https://no.wikipedia.org/wiki/Anita_Berglund
PS 2.
Enda mer om dette:
https://johncons-blogg.net/2016/10/mer-fra-facebook_99.html
PS 3.
Jan har visst også reddet noen fra sultedøden, (fra Morgenbladet 28. august 1988):
Mer om min ‘bonus-bror’ Jan:
PS 5.
Jeg fant ikke noen videoer av Jan, på YouTube, men hans storebror Viggo, finnes det en del videoer av:
PS 6.
Jeg lurer på om dette er en av Jan sine sønner, (med Hege Snoghøj f. Lund):
PS 7.
Sønnene bor visst hos moren, Hege Snoghøj f. Lund, (sånn feiret ikke min mor jul, da jeg var liten, for å si det sånn):
PS 8.
Mer om Jan sin kone Hege Snoghøj f. Lund, (de er visst skilt/separert nå):
PS 9.
Hege Snoghøj f. Lund, ble valgt inn, i russestyret, på Gjerdes videregående, høsten 1990.
Og hu ‘tjuvstarta’ liksom, våren før, ved å arrangere en Danmarkstur, (med Stena Saga), for dette Gjerde-russekullet, (Russ 91).
(Skoleåret før de ble russ).
Og da var det sånn, at jeg møtte min søsters Svelvik-venninne Eva ‘Svelvik Open’ Olsen og hennes kjæreste/samboer ‘Se og Hør-Tom’, på Oslo City.
Og jeg kjeda meg litt, i Oslo, (som førsteårs NHI-student), etter at min tidligere klassekamerat, (fra Gjerdes videregående, skoleåret 1988/89), Magne Winnem, dro for å avtjene førstegangstjenesten, (noe han vel gjorde, på nyåret, i 1990).
Så jeg hang meg med, på denne Danmarksturen, til disse Gjerde-folka.
(For min søster Pia pleide å dra meg med, til sin venninne Cecilie Hyde, i Svelvik, (skoleåret før).
Og da dro en gang Eva Olsen, (som var en pen/sprek blondine, med dårlig rykte), meg med, til sine besteforeldre, (i Svelvik), av en eller annen grunn, (husker jeg).
Og jeg var liksom litt i russe-stemning enda, fra skoleåret før, (og festing i Oslo, med Magne Winnem og NHI-studiekamerater, høsten 1989).
Så jeg slang meg med, på den nevnte Danmarksturen, da.
Noe jeg har skrevet mer om, i Min Bok 2.
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 10.
Her er mer om dette, (fra DT/BB 31. oktober 1990):
https://www.nb.no/items/5d670ca6398c14a0c36aac594d8c3633?page=31&searchText=”hege%20lund”
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling hos Vågåis er mottatt!
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: webordre@vagais.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: Vågå Is
Date: søn. 23. aug. 2020 kl. 20:20
Subject: Din bestilling hos Vågåis er mottatt!
To:
Vågåis
Takk for bestillingen
Hei Erik,
Bare for å informere deg — din ordre #749 er mottatt, og behandles nå:
Betal beløpet på ordren med Vipps når du får varene levert. Vis til den som leverer at betalingen er gjennomført.
[Ordre #749] (23. august 2020)
Produkt Antall Pris
Lakris, lime og habanero Premium 5l 1 kr395,00
Delsum: kr395,00
Frakt: kr50,00 via Leveringsgebyr på bestillinger under kr. 500
Betalingsmetode: Betal ved levering
Totalt: kr445,00 (inkl. kr61,52 MVA)
Fakturaadresse
Erik
Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua
For tiden leverer vi kun torsdager mellom 17 og 20, skriv en kommentar her hvis det ikke passer.: Det passer
48621954
eribsskog@gmail.com
Leveringsadresse
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Takk for at du bruker vagais.no!
Vågåis © Brand Foods AS
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Salg – Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: hjemlevering@dugnadsiden.no, auto@systima.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: Kristian Lian
Date: tir. 25. aug. 2020 kl. 11:11
Subject: Re: Salg – Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog
To: Erik Løvenbalk Ribsskog
Hei,
Vi har mottatt en bestilling fra deg på 19 sekker dopapir med hjemlevering.
Vi har prøvd å ringe deg, men får ikke svar.
Fint om du kan bekrefte at du skal ha 19 sekker og hvilket nummer vi skal sende vipps kravet til.
Hører fra deg
Med vennlig hilsen
Kundeservice
Tlf: +47 64 80 90 64
Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik
Dugnadsiden logo
https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-instagram-150×150.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-linkedin-300×300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-youtube-300×300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-facebook-300×300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/snapchat-300×300.png
Fra: Systima
Svar til: Erik Løvenbalk Ribsskog
Dato: søndag 23. august 2020 20:15
Til: Dugnadsiden
Emne: Salg – Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog
Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog eribsskog@gmail.com
Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)
Poststed: Bekkestua
Tlf.: 48621954
Bygningstype.: house
Antall dopapir: 19
Antall tørkepapir: 0
Pris dopapir: 379 kr x 19 dopapir = 7201 kr
Pris tørkepapir: 299 kr x 0 tørkepapir = 0 kr
Pris antibac: 99 kr x 0 antibac = 0 kr
Pris total: 7201 kr
PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:
https://www.nb.no/items/701fb0456b3fe5fcc63d4ddb061c3399?page=1075&searchText=”rita%20janette”
PS.
Dette er visst navnet på faren, (fra Oslo Adressebok 1982/83):
https://www.nb.no/items/af8fa63a4e4dbb85370b26d45c7c36d0?page=1025&searchText=”vallee”
PS 2.
Mora er visst fra Fåberg/Lillehammer, (hvor min morfar var kontorsjef og landsvikeroppgjør-aktor i sin tid), og faren fra Trondheim:

PS 3.
Faren døde visst i 1984:
PS 4.
Her er mer om dette, (fra Aftenposten 24. januar 1984):
PS 5.
Min yngre halvbror Axel.
Han pleide forresten, å prate om en Frank, rundt midten av 90-tallet, (husker jeg).
‘Frank har bikkje’, sa Axel.
Og Frank bola, (var det vel).
(Noe sånt).
Men det var vel ikke Rita Vallee sin storebror Frank, som Axel prata om da.
Det var en slags ‘fantasifigur-Frank’, som Axel babla om, (mens vi gikk i Storgata deromkring), fikk jeg inntrykk av.
(Axel var liksom komiker.
Og gjorde narr av en slags norsk slektning av Ante Valente, da.
Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
https://www.nb.no/items/a9b808461455fa31aede32144fb6498f?page=29&searchText=ribsskog
PS.
Her er mer om dette, (fra Østlands-Posten 16. april 2005):
https://eavis.op.no/titles/op_no/984/publications/753/pages/22
PS 2.
Bestemor Ingeborg kunne kanskje også ha slått seg sammen, med sin ‘svigerdatter’ Grethe Ingebrigtsen, (onkel Martin sin daværende samboer), som også drev med kunstmaling, og som har vært representert på Høstutstillingen, i sin tid, (fra Østlands-Posten 23. mars 2005):
https://www.nb.no/items/6d55ed7560709d612c03068bbf0462c8?page=7&searchText=”grethe%20ingebrigtsen”
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Erik Ribsskog
Til: Grenland Folkehøgskole
Kopi: juridisk
Hei,
dere kan kanskje gjøre det sånn, at ikke alle tar ferie, på samme tid.
Sånn at det alltid noen som klarer å svarer mailer, på jobb.
Jeg har jobbet i dagligvarebransjen, og der måtte vi tenke sånn.
(Alle lederne kunne ikke ta ferie samtidig.
Da hadde det ikke vært noen til å åpne og stenge butikkene, for eksempel.
For å si det sånn).
Så dette var bånn i bøtta, synes jeg.
Jeg synes også det er rart, at jeg skal forholde meg, til den og den.
Det er dere jeg har klaget på.
Dere spiller uskyldige.
Men dere er involvert i dette, siden at det er dere som har mailet meg.
Jeg ønsker å bli informert om hvem som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker også å få vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Du kan kanskje sende om dette, til en leder/overordnet/rektor.
(I tilfelle, at dette kanskje, blir litt for tungt, for sekretærer og denslags).
Skjerpings!
tor. 23. jul. 2020 kl. 12:14 skrev Grenland Folkehøgskole
Hei igjen Erik.
Vi benytter oss ikke av sommervikarer til å svare vår skoles Mail.
Som nevnt i forrige Mail vil du bli kontaktet av folkehøgskolenes hovedkontor. Det er fra deres system søknaden din kom til oss og det er de du skal forholde deg til.
Grenland Folkehøgskole er som deg en uskyldig part i dette og vi må avvente svar fra hovedkontoret.
Mvh
Heidi Pynten Frostad
Skolesekretær
————————————
Grenland Folkehøgskole
Hver og en av oss kan gjøre en stor forskjell for miljøet; vennligst ikke print denne e-posten med mindre det er helt nødvendig.
23. jul. 2020 kl. 10:50 skrev Erik Ribsskog
Hei,
det høres litt rart ut at dere ikke lærer opp sommervikarene deres der.
Hva skal dette bety, lurer jeg.
Har du overordnet der, som kan forklare mer om dette?
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 13. jul. 2020 kl. 20:02 skrev
Hei igjen Erik.
De følger opp fra sentralt i Folkehøgskolene.
Grunnet ferieavvikling tar dette litt lenger tid.
God sommer!
Mvh
Heidi Pynten Frostad
Skolesekretær
————————————
Grenland Folkehøgskole
Hver og en av oss kan gjøre en stor forskjell for miljøet; vennligst ikke print denne e-posten med mindre det er helt nødvendig.
12. jul. 2020 kl. 12:39 skrev Erik Ribsskog
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 16. jun. 2020 kl. 08:59 skrev Informasjon Grenland Folkehøgskole
Hei Erik.
Vi har mottatt en søknad fra deg på vår botreningslinje 1.juni 2020.
Dersom du ikke har send oss en søknad til denne linjen gjennom folkehøgskole.no, skal jeg informere de om dette og be de følge opp saken.
Vi beklager så meget på dine vegne dersom dette ikke er tilfelle.
Ha en fin dag!
Mvh
Heidi Pynten Frostad
Skolesekretær, Grenland Folkehøgskole
…………………………
Mail : info@grenland.fhs.no
Tlf. : 3556 0450
Hver og en av oss kan gjøre en stor forskjell for miljøet, vennligst ikke print denne e-posten med mindre det er helt nødvendig.
Videresendt melding:
Fra: Erik Ribsskog
Emne: Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Dato: 15. juni 2020 kl. 14:27:47 CEST
Til: juridisk
Kopi: info@grenland.fhs.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: folkehogskole.no
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 07:55
Subject: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
To:
Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Grenland Folkehøgskole.
Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.
Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på info@grenland.fhs.no
Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.
Hilsen Folkehøgskolene
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kan ikke registrere domenenavnet superhomofil.no
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@domene.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: Domene AS
Date: tor. 23. jul. 2020 kl. 12:19
Subject: Kan ikke registrere domenenavnet superhomofil.no
To: Erik Løvenbalk Ribsskog
Hei,
Vi gjenkjenner navnet ditt fra en serie eposter anng. identitetstyveri som har strukket seg over flere måneder.
Vi har gjentatte ganger bedt om informasjon i saken som gjør at vi kan hjelpe deg å finne ut av det uten å få svar.
Senest idag har vi sendt deg 4 spørsmål slik at vi kan komme dypere i saken, slik vi har gjort 4 eller 5 ganger før over flere måneder.
Selv om du har identifisert deg via PID, som verifiserer fødselsnummeret ditt skulle det vært gyldig, velger vi å ikke registrere domenet pga den pågående identitetstyverisaken.
mvh,
Kundeservice
Domene AS