johncons

Stikkord: Cort Adeler

  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet







    Gmail – Report of crime







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Report of crime





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jul 4, 2011 at 2:38 AM





    To:

    Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk



    Hi,

    my mother, Karen Ribsskog, inhertied a woman, (baronesse Magna 'Meme' Adeler b. Nyholm), which my grand-aunt, in Denmark, Unse Heegaard b. Trock-Jansen, said was my mothers 'moster', (a kind of aunt, the baronesse was really the sister of my mothers grandmother, Karen Margrethe Heegaard, but she died young, som then the younger sister Magna, was like my grandmother and mother's mother/aunt. Something like this).

    Magna was married with Holger baron Adeler, (or baron Holger Adeler, directly after Norwegian sea-hero Cort Adeler, but the line lived in Denmark).
    Now, someone on Facebook, use the name of my great-grandmothers brother-in-law, which didn't have any children.

    And his god-children iherited him, and and I don't know if they had any children.
    (His God-children were the famous Danish chess-player, Palle Ravn, and his sister Bodil, who none of I can get hold of now.

    I read about this in the baron's will, which I got sent from the Danish government archives, earlier this year.
    Probably since my mother inherited, and I'm her oldest son).

    So I think I have to complain about this insult to me, since I think I'm the closest relative, of Holger baron Adeler.

    So I want you to please ask the person who uses this name, to stop having fun with my great-grandmothers brother-in-law.

    (Holger baron Adeler).
    I've complained about this to Facebook, some time ago, but I can't see that they've taken any action regarding this provocation/harassment against me, I think I have to call.

    It's also an insult towards the barons memory and Cort Adelers memory, I think.
    I attach a screen-shot of the mentioned Facebook-profile.

    Hope this is alright!

    Best regards,

    Erik Ribsskog





    det her skjønner jeg ikke noe av.JPG
    100K




    PS.

    Her er vedlegget:

    det her skjønner jeg ikke noe av

  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet







    Gmail – Report of crime







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Report of crime





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Jun 30, 2011 at 7:01 PM





    To:

    Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk



    Hi,

    someone calles me 'baronesse', (my mother inherited a baron and baronesse Adeler, after the Norwegian sea-hero Cort Adeler).
    And pretends to be me, when they write a comment on a well-known Norwegian blog, (about humor, or 'humor', but anyway):

    I wanted to report this as identy-theaft and harassment.
    I attach a screen-shot showing the comment mentioned above.
    Hope this is alright.
    Regards,

    Erik Ribsskog

    '





    morsomt å trakassere.JPG
    91K




    PS.

    Her er vedlegget:

    morsomt å trakassere

  • Mer fra Norsk Adelsforening

    mer fra norsk adelsforening 1000

    PS.

    Enda mer fra Facebook:

    mer fra facebook

  • Mer fra #quiz-show-styre



    Session Start: Fri Mar 04 10:51:08 2011
    Session Ident:#quiz-show-styre
    [10:51] ->> You joined channel #quiz-show-styre
    [10:51] ->> Topic is: quiz-show konsern-styre. (Kun høyere ledelse, dvs. kanalsjefer, konsernsjef og designsjef). This channel is in Norwegian. http://quiz-show-konsern.blogspot.com/

    [10:51] ->> Topic set by _cons!~v_beider@host86-145-46-8.range86-145.btcentralplus.com on 12/02/2011 02:25:37
    [10:51] ->> Channel Modes are: +tn

    [10:51] ->> Channel created on 06/02/2011 21:41:18
    [10:51] ->> Attempting to join #quiz-temp
    [10:58] * blablabot sets mode +o _cons for #quiz-show-styre
    [12:35] ->> Connection closed from efnet.port80.se

    [19:50] ->> You joined channel #quiz-show-styre
    [19:50] ->> Topic is: quiz-show konsern-styre. (Kun høyere ledelse, dvs. kanalsjefer, konsernsjef og designsjef). This channel is in Norwegian. http://quiz-show-konsern.blogspot.com/

    [19:50] ->> Topic set by _cons!~v_beider@host86-145-46-8.range86-145.btcentralplus.com on 12/02/2011 02:25:37
    [19:50] ->> Attempting to join #quiz-temp

    [19:50] ->> Channel Modes are: +tn
    [19:50] ->> Channel created on 06/02/2011 21:41:18
    [20:01] * Quizzie2 sets mode +o _cons for #quiz-show-styre
    [20:26] <@_cons> [20:19] <Ludoleif> Og her er det full fæst?

    [20:26] <@_cons> [20:21] <@skorpa> quiz-boten er nede
    [20:26] <@_cons> [20:21] <Ludoleif> I kjelleren?
    [20:26] <@_cons> [20:21] <@skorpa> hvorfor har du så mange nick, Sjutten?

    [20:26] <@_cons> [20:22] <Ludoleif> Sjutten? Det er min bror.
    [20:26] <@_cons> [20:22] <Ludoleif> Han tipsa meg om denne kanalen.
    [20:26] <@_cons> [20:22] <@skorpa> aha

    [20:26] <@_cons> [20:22] <Ludoleif> Synd det ikke er noen quiz her da.
    [20:26] <@_cons> [20:23] <@skorpa> ja, du må nesten spørre konsernsjefen om det
    [20:26] <@_cons> [20:23] <@skorpa> vet ikke hvor det blir av den boten jeg

    [20:26] <@_cons> [20:23] <Ludoleif> Konsernsjefen?
    [20:26] <@_cons> [20:23] <@skorpa> ja, du må nesten spørre konsernsjefen om det
    [20:28] <@_cons> skorpion: jeg synes det blir uoversiktelig med botene nå, kan vi ikke ta det sånn, at script-sjefen, (som er inne på shellet uansett), har ansvaret for å drive boten, (og sånn at bot-sjefen kun har ansvaret for å betale regninga, til shell-leverandøren), så blir det mer effektivt mener jeg. Du er jo inne på shellet der og har passordene uansett, mener jeg. ok?

    [20:29] <@skorpa> ja, men det er jo du som har kontakten med botleverandøren. var det ikke noe tekniske problemer, da?
    [20:30] <@_cons> jo, det skulle være fikset nå tror jeg, jeg kan poste den siste e-posten fra de på konsern-bloggen. et sec

    [20:37] <@_cons> sånn
    [20:41] <@_cons> jeg skrev et ps der og:
    [20:41] <@_cons> PS.
    [20:41] <@_cons> skorpion og jeg, har forresten blitt enige om det.

    [20:41] <@_cons> At for å få driften av quizzen mer effektiv og oversiktlig, så gjør vi det nå sånn, at script-sjefen, også driver botene, (siden han uansett har tilgang til boten, med passord og det hele).

    [20:41] <@_cons> Også får botsjefen det ansvaret å betale for shellene, (og det er det eneste ansvaret som den stillingen har, for å gjøre quizzen mer effektiv og veldrevet, mener jeg).
    [20:41] <@_cons> For da slipper vi å ha det sånn, at flere folk driver og roter inne på botene.

    [20:41] <@_cons> Bot-sjefen må også oppdatere om all informasjonen fra shell-leverandørene forresten.
    [20:41] <@_cons> Jeg skal se om jeg får oppdatert organisasjonskartet, om disse forrandringene.

    [20:41] <@_cons> Håper dette er i orden!
    [20:41] <@_cons> Mvh.
    [20:41] <@_cons> Erik Ribsskog aka. john_cons botsjef, (og også konsernsjef, bloggsjef og websjef)
    [20:41] <@_cons> jeg skal skrive det opp her, at jeg må oppdatere organisasjonskartet

    [20:42] <@_cons> skal prøve å få gjort det seinere i dag
    [20:42] <@_cons> og poster da om det på konsern-bloggen
    [20:43] * Tingeling (~Tingeling@ti0030a380-0650.bb.online.no) has joined #quiz-show-styre

    [20:43] <@_cons> hei
    [20:43] <Tingeling> heihei
    [20:44] <@skorpa> ok, det høres greit ut
    [20:44] <@_cons> skrev mer om organisasjonen av botene forresten nå nettopp

    [20:44] <Tingeling> hva skjer?
    [20:44] <@skorpa> jeg har forresten lagt inn et innlegg på quiz-bloggen
    [20:44] <@_cons> hvis du er int. Tingeling

    [20:44] <@skorpa> om den siste tids uenigheter
    [20:44] <@_cons> okey
    [20:44] <@_cons> ok på quiz-bloggen ja *sjekke*
    [20:44] <@skorpa> så da håper jeg vi får en egen blogg for sånn innlegg etter hvert

    [20:44] <Tingeling> ok, skal sjekke begge to;)
    [20:44] <@skorpa> for det der var bare et nødinnlegg
    [20:45] <@_cons> har du en link?

    [20:46] <@_cons> (blir så mange blogger)
    [20:46] <@_cons> thanks
    [20:47] <@_cons> er det ikke derfor vi har denne kanalen her da?
    [20:47] <@_cons> for å ta sånne ting?

    [20:48] <@skorpa> jo, men nå har jo konsernsjefen to blogger som han skriver om slike ting på, så da var det på tide at vi ansatte også fikk en slik blogg, mener jeg
    [20:49] <@_cons> ja det er bare å lage en blogg det

    [20:49] <@_cons> vi kan jo ha det sånn, at vi kutter ut stillingen bloggsjef
    [20:49] <@skorpa> ja, flott
    [20:49] <@_cons> så kan bare alle ha de bloggene de trenger
    [20:49] <@_cons> okey

    [20:49] <@skorpa> nei, bloggsjef må vi ha
    [20:49] <@_cons> da endrer jeg det på org kartet seinere i dag
    [20:49] <@skorpa> hvem er bloggsjef forresten? jeg går surr her

    [20:49] <@_cons> når jeg likevel skal forrandre
    [20:49] <@_cons> det er meg
    [20:49] <@skorpa> ok
    [20:50] <@_cons> ok jeg kommer tilbake med oppdatering fra det seinere i kveld

    [20:50] <@_cons> seinest i morgen
    [20:50] <@_cons> bbl
    [20:50] <Tingeling> _cons er bloggsjef
    [20:50] ->> You are now known as _cons_awa
    [20:50] <Tingeling> men er det ikke litt drastisk å at alle lager hver sin blogg?

    [20:50] <@_cons_awa> Tingeling: alle kan kommunisere hvordan de vil mener jeg
    [20:50] <@_cons_awa> men du er fortsatt designsjef
    [20:51] <@_cons_awa> altså konsernsjefen har ansvaret for kommunikasjonen med de andre sjefene

    [20:51] <@_cons_awa> men om det er via blogg eller irc eller e-post
    [20:51] <@_cons_awa> det må være opp til konsernsjefen mener jeg
    [20:51] <@skorpa> ja, Tingeling er forresten fagforeningsrepresentant nummer to

    [20:51] <@skorpa> har jeg bestemt, som leder av fagforeninga
    [20:51] <@_cons_awa> og på samme måte, hvordan en kanalsjef kommuniserer med brukerne av kanalen, det må være opp til kanalsjefen

    [20:52] <@_cons_awa> jeg har hatt det litt i bakhue, i det siste
    [20:52] <Tingeling> ok ;P
    [20:52] <@_cons_awa> det er jo ikke noe vits i at det blir tredd ned på folk, fra konsern-nivå har jeg tenkt

    [20:52] <@_cons_awa> men jeg kommer tilbake med nytt org-kart i løpet av kvelden
    [20:52] <@_cons_awa> så kanskje det er enklere å forstå hva jeg mener da
    [20:52] <@_cons_awa> men men

    [20:52] <@_cons_awa> bbl
    [20:52] <@_cons_awa> *gone*
    [21:09] <Tingeling> har du funnet ut hva fagforeninga skal hete a, skorpa?

    [21:13] <@_cons_awa> enda mer fra quiz-show konsern-bloggen
    [21:13] <@_cons_awa> *stikker og lager organisasjonskart som jeg intertasker med middag tror jeg*
    [21:13] <@_cons_awa> bbl

    [21:13] <@_cons_awa> *gone*
    [21:13] <@_cons_awa> multitasker, heter det kanskje
    [21:14] <@_cons_awa> bbl
    [21:14] <@_cons_awa> *gone*
    [21:36] <@_cons_awa> nå tenkte jeg mer, mens jeg lagde mat her og

    [21:36] <@_cons_awa> og en eventuell 'fagforening'
    [21:36] <@_cons_awa> (hva nå som legges i det, siden dette er en hobby, det vi driver med)
    [21:36] <@_cons_awa> det må bli utenom konsernet, mener jeg

    [21:36] <@_cons_awa> så det er ikke sånn at vi skal ha en fagforeningssjef som har en plass i styret osv., mener jeg
    [21:37] <@_cons_awa> det må bli noe utenom quizzen mener jeg
    [21:37] <@_cons_awa> som er 'stand alone'

    [21:38] <@_cons_awa> og #quiz-show-styre, det er irc-kanalen for styret av quizzen, som jeg som konsern-sjef har valgt som metode, for å kommunisere med de andre sjefene
    [21:39] <@_cons_awa> så dette er konsernsjefens kanal og her må det bli konsernsjefen som setter topic, mener jeg

    [21:39] <@_cons_awa> så den forrandrer jeg tilbake
    [21:39] <@_cons_awa> så sånn er det
    [21:39] * _cons_awa sets topic to: Topic is: quiz-show konsern-styre. (Kun høyere ledelse, dvs.kanalsjefer, konsernsjef og designsjef). This channel is in Norwegian.http://quiz-show-konsern.blog

    [21:39] * _cons_awa sets topic to: Topic is: quiz-show konsern-styre. (Kun høyere ledelse, dvs.kanalsjefer, konsernsjef og designsjef). This channel is in Norwegian.http://quiz-show-konsern.blog

    [21:39] <@_cons_awa> så kanskje bare konsernsjefen burde ha op her
    [21:39] <@_cons_awa> pluss botene
    [21:39] <@_cons_awa> vi får se
    [21:39] <Tingeling> hmm.. du er kanskje inne på noe der

    [21:40] <@_cons_awa> ja jeg driver fortsatt med org-kartet
    [21:40] <@_cons_awa> jeg kommer tilbake igjen når jeg er ferdig med det
    [21:40] <@_cons_awa> bbl
    [21:40] <@_cons_awa> *gone*

    [21:44] <Tingeling> ok 😉
    [21:46] <Tingeling> ikke for Ã¥ blande meg, men jeg syns alle burde ha op her. bare at du kanskje har overordnet ansvar for topic 😉
    [21:46] <Tingeling> siden vi alle er sjefer

    [21:46] <Tingeling> men det er bare min mening da ;P
    [21:46] <Tingeling> hehe
    [22:05] <@skorpa> warum warum ist die Banane krum
    [22:05] <@skorpa> hva er dette for slags piss, cons?

    [22:05] <@skorpa> her har jeg vært borte i en halvtime bare, og så har du allerede begynt å motarbeide meg
    [22:09] * skorpa was kicked by _cons_awa (~v_beider@host86-180-58-237.range86-180.btcentralplus.com) Reason (stygt språk)

    [22:09] <@_cons_awa> nå har jeg laget det nye organisasjonskartet:

    [22:09] <Tingeling> ok 😉
    [22:09] <@_cons_awa> jeg har latt det være med overstrykninger osv
    [22:09] <@_cons_awa> foreløbig
    [22:09] <@_cons_awa> sånn at det skal være lett å se hva som er forrandret

    [22:09] <@_cons_awa> så skal jeg føre det inn
    [22:10] <@_cons_awa> og publisere en versjon uten overstrykninger, osv., en av de neste dagene
    [22:11] <Tingeling> ok 😉
    [22:11] <Tingeling> så da er det ikke noen bloggsjef lenger+

    [22:11] * skorpa (~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #quiz-show-styre
    [22:11] <skorpa> hva er stygt språk?

    [22:13] <skorpa> regner med at det var "piss" du mente?
    [22:14] * Quizzie2 sets mode +o skorpa for #quiz-show-styre
    [22:15] <@_cons_awa> ja stemmer
    [22:15] <@_cons_awa> jeg synes vi bør holde oss innenfor nettiketten

    [22:15] <@skorpa> ok
    [22:15] <@skorpa> men da gjelder vel det for alle?
    [22:16] ->> You joined channel #quiz-show-styre
    [22:16] ->> Topic is: Topic is: quiz-show konsern-styre. (Kun høyere ledelse, dvs.kanalsjefer, konsernsjef og designsjef). This channel is in Norwegian.http://quiz-show-konsern.blog

    [22:16] ->> Topic set by _cons_awa!~v_beider@host86-180-58-237.range86-180.btcentralplus.com on 04/03/2011 21:38:30
    [22:16] ->> Channel Modes are: +tn

    [22:16] ->> Channel created on 06/02/2011 21:41:18
    [22:16] <_cons_awa> altså skorpa som jeg har sagt så er du ikke op på #quiz-show-styre
    [22:16] <_cons_awa> det er bare konsernsjefen

    [22:17] <_cons_awa> dette er konsernsjefens kanal
    [22:17] <@skorpa> det kan du ikke bare bestemme sånn uten videre
    [22:17] <_cons_awa> men men
    [22:17] <_cons_awa> jo det kan jeg vel

    [22:17] <@skorpa> nei, det må tas opp i styret i så fall
    [22:17] <@skorpa> vi har alle hatt op her før
    [22:17] <_cons_awa> det er jeg som har ansvaret for kommunikasjonen

    [22:18] <_cons_awa> mellom konsernsjefen og de andre sjefene
    [22:18] <_cons_awa> (se org kartet)
    [22:18] <@skorpa> ja, men det har ingenting med hvem som har makt i styret å gjøre

    [22:18] <_cons_awa> nei det har det ikke
    [22:18] <_cons_awa> det er helt riktig
    [22:18] <_cons_awa> men dette er konsern-sjefens kanal er det jeg sier
    [22:18] <@skorpa> har jeg aldri hørt noe om før

    [22:18] <_cons_awa> det er liksom min måte å kommunisere til de andre sjefene
    [22:18] <@skorpa> dette er styrets kanal
    [22:19] <@skorpa> derav navnet
    [22:19] <_cons_awa> men konsernsjefen er lederen av styret

    [22:20] <@skorpa> ja, men han har ikke vetorett
    [22:20] <_cons_awa> nei men han har dobbeltstemme
    [22:20] <@skorpa> han har like mange stemmer som resten av styret til sammen

    [22:20] <_cons_awa> altså konsernsjefen bestemmer om kommunikasjonen
    [22:20] <@skorpa> jfr. organisasjonskartet
    [22:20] <@skorpa> nei
    [22:20] <_cons_awa> nei men du blander deg inn i konsernsjefens ansvarsområdet

    [22:20] <@skorpa> styret bestemmer. det er derfor vi har styre
    [22:20] <_cons_awa> nei, alle sjefene har ansvarsområder
    [22:20] <_cons_awa> du er scriptsjef
    [22:20] <@skorpa> nei, jeg refererer bare til gjeldende organisasjonsstruktur

    [22:21] <_cons_awa> og har ansvaret for å progge scriptene
    [22:21] <_cons_awa> det blander ikke jeg meg inn i
    [22:21] <@skorpa> jeg er medlem av styret
    [22:21] <@skorpa> da har jeg noe å si i saker som angår styret

    [22:21] <_cons_awa> jeg har ansvaret for hvordan kommunikasjonen mellom konsernsjefen og de andre sjefene foregår
    [22:21] <_cons_awa> ja men dette er noe vi har blitt enige om før skorpion

    [22:22] <_cons_awa> konsernsjefens ansvarsområde har vært definert i mange uker
    [22:22] <@skorpa> jepp
    [22:22] <_cons_awa> og der står det at konsernsjefen har ansvaret

    [22:22] <@skorpa> og det har ikke vært nevnt noe om at konsernsjefen bestemmer hvem som skal ha op på styrets kanal
    [22:22] <_cons_awa> for kommunikasjonen mellom konsernsjefen og de andre sjefene

    [22:22] <@skorpa> så dette er bare oldenburgerpiss fra din side
    [22:22] <_cons_awa> det er implisitt, mener jeg
    [22:23] <_cons_awa> det er ikke noe med oldenburger å gjøre

    [22:23] <_cons_awa> det er angående kommunikasjon å gjøre
    [22:23] <@skorpa> ja, du kan vri og vende på det så mye du vil
    [22:23] <_cons_awa> jeg har hatt om organisasjon og kommunikasjon og ledelse, på videregående og høyskole, og har jobbet som leder i rimi i 10 år

    [22:24] <_cons_awa> og dette står på org-kartet
    [22:24] <@skorpa> nei, dette var noe du bestemte nå i stad, fordi jeg satt en topic som du ikke likte
    [22:24] <@skorpa> en ad-hoc beslutning altså

    [22:24] <_cons_awa> nei det var ikke sånn
    [22:24] <@skorpa> en beslutning som ikke er grunnet i styrevedtak og prinsipper
    [22:24] <_cons_awa> det var på samme måte som at jeg har kutta ut bloggsjef-tittelen

    [22:25] <_cons_awa> at vi er nye og at man kommer på ting etterhvert
    [22:25] <_cons_awa> rom var ikke bygget på en dag
    [22:25] <@skorpa> da har jo ikke du flertall i styret lenger

    [22:25] <_cons_awa> min beslutning var bygget på org-kartet
    [22:25] <_cons_awa> og var ikke noe ad hoc
    [22:25] <_cons_awa> nei det er en annen sak, skorpa
    [22:25] <@skorpa> gidder ikke krangle mer

    [22:25] <_cons_awa> jeg har fortsatt det ansvarsområdet som konsernsjef
    [22:25] <_cons_awa> greit
    [22:26] <_cons_awa> jeg får spise middag her
    [22:26] <_cons_awa> bbl

    [22:26] <_cons_awa> skorpa: hvis du ikke kan innrette deg etter org-kartet nå
    [22:26] <_cons_awa> så skal foreslå at du får sparken
    [22:26] <@skorpa> greit, men da får vi ta det derfra

    [22:26] <_cons_awa> fra hvor da?
    [22:27] <@skorpa> ta det opp i styret
    [22:27] <@skorpa> styret må avgjøre denne disputten, tror jeg
    [22:27] <@skorpa> det er eneste løsning

    [22:27] <_cons_awa> men nekter å innrette deg etter org-kartet da?
    [22:27] <_cons_awa> (som vi har blitt enige om)
    [22:27] <_cons_awa> nekter du å innrette deg etter org-kartet?

    [22:27] <_cons_awa> skorpa
    [22:27] <_cons_awa> ?
    [22:27] <_cons_awa> ja eller nei
    [22:27] <@skorpa> du gjør jo om på det uten styrets godkjennelse
    [22:28] <_cons_awa> nei det ble godkjent ovenfor det

    [22:28] <@skorpa> nei, plutselig nå har du fjernet bloggsjefstillingen
    [22:28] <@skorpa> selv om jeg ikke var enig i det
    [22:28] <_cons_awa> tingeling støttet den
    [22:28] <_cons_awa> jeg og tingeling hadde flertall da

    [22:28] <_cons_awa> seks stemmer
    [22:28] <_cons_awa> = flertall
    [22:29] <@skorpa> gidder ikke krangle mer om det
    [22:29] <_cons_awa> ihvertfall støttet hun den, sånn som jeg oppfattet det

    [22:29] <_cons_awa> nei jeg har spurt deg om du vil innrette deg etter org-kartet
    [22:29] <_cons_awa> du kan godt få tenkepause
    [22:29] <_cons_awa> bare si fra når du har bestemt deg

    [22:29] <_cons_awa> du kan få tre dager
    [22:29] <_cons_awa> *spise middag*
    [22:29] <_cons_awa> *gone*
    [22:29] <@skorpa> ja, vel, jeg finner meg ikke i slike trusler

    [22:30] <@skorpa> dette kommer fagforeninga til å ta opp
    [22:30] <Tingeling> _cons_awa: jeg vet ikke helt hva jeg føler med de bloggsjefstillingen
    [22:30] <_cons_awa> det må du, for jeg som konsernsjef kan ta opp ting i styret

    [22:30] <Tingeling> for hvis den forsvinner, forsvinner vel designsjef-stillingen etterhvert også
    [22:30] <_cons_awa> Tingeling: jeg tolket deg sånn ihvertfall
    [22:30] <_cons_awa> det var ingen som nektet ovenfor

    [22:30] <@skorpa> ja, da får du ta opp min stilling i Styret
    [22:30] <@skorpa> så får vi ta det derfra
    [22:30] <_cons_awa> skorpa: men jeg må ha en grunn
    [22:30] <@skorpa> jeg tror jeg har fagforeninga og de ansatte bak meg

    [22:31] <_cons_awa> skorpa: hvis du ikke føyer deg etter org-kartet så har jeg en grunn
    [22:31] <@skorpa> det er lurespørsmål
    [22:31] <_cons_awa> skorpa: nei det er det ikke

    [22:31] <@skorpa> for du definerer det org. kartet på en annen måte enn meg
    [22:31] <@skorpa> du definerer det helt etter ditt eget forgodtbefinnende
    [22:31] <_cons_awa> skorpa: det er et forsøk på å ha et utgangspunkt som vi kan ta ting fra

    [22:31] <@skorpa> så den er jeg ikke med på
    [22:31] <@skorpa> nei, det er et forsøk på manipulering, slik jeg ser det
    [22:32] <_cons_awa> skorpa: alle trenger ikke å være enige i org-kartet

    [22:32] <@skorpa> du skal ha meg til å svare ja på noe veldig diffust og som vi ikke er enige om hva innebærer
    [22:32] <_cons_awa> skorpa: du bare kverulerer og vil ikke svare på et enkelt spørsmål, (om du føyer deg etter org-kartet)

    [22:32] <@skorpa> jeg har sagt at jeg ikke vil krangle mer
    [22:32] <@skorpa> det er du som fortsetter å kverulere her
    [22:32] <_cons_awa> skorpa: hvis det er noe du ikke skjønner med org-kartet så må du bare spørre

    [22:33] <_cons_awa> skorpa: vi har hatt org-kart i mange uker, du har ikke klaget på det før
    [22:33] <_cons_awa> skorpa: så det er du som kommer med 'ad-hoc'
    [22:33] <@skorpa> nei, for nå har jo du omdefinert det

    [22:33] <@skorpa> plutselig er kommunikasjon == bestemme hvem som skal ha op i styret
    [22:33] <@skorpa> henger ikke på greip
    [22:33] <_cons_awa> skorpa: men det er ikke spørsmålet mitt, spørsmålet mitt er om du føyer deg etter org-kart for quizzen generelt (for å presisere)

    [22:34] <Tingeling> ok, har jeg forstått det rett nå? skorpa: du vil at alle skal skrive sine egne blogger, og cons er enig i det og fjerner bloggsjefstillingen? og _cons_awa: du vil at alle skal følge org.kartet?

    [22:34] <@skorpa> dette er jo bare en slags vendetta fra din side, fordi jeg opprettet fagforeninga
    [22:34] -> *Quizzie2* op (sensurert av johncons-blogg)
    [22:34] * Quizzie2 sets mode +o _cons_awa for #quiz-show-styre

    [22:34] * skorpa was kicked by _cons_awa (~v_beider@host86-180-58-237.range86-180.btcentralplus.com) Reason (skorpa)
    [22:34] * _cons_awa sets mode +b *!*@116.79-160-164.customer.lyse.net for #quiz-show-styre

    [22:35] <Tingeling> jeg foreslår at vi møtes litt på halvveien
    [22:36] <Tingeling> at du er bloggsjef og sørger for at de eventuelt opprettede bloggene til de ansatte holder en viss seriøsitet. ellers blander du deg ikke 😉 virker ikke det som et greit kompromiss?

    [22:36] <@_cons_awa> altså det er bare som en viderføring av det gamle organisasjonskartet
    [22:37] <@_cons_awa> at sjefene har ansvaret for kommunikasjonen
    [22:38] <@_cons_awa> altså jeg synes ikke, (som jeg skriver på det nye org-kartet), at kanal-sjefene skal være tvunget til å få en blogg tredd nedover hodet, fra konsern-styret

    [22:38] <Tingeling> mhm, men jeg tror skorpa føler seg litt tråkka på.. at han ikke fikk være med i avgjørelsen. hva med at alle sjefene har op, men at du er det øverste organet på kanalen?
    [22:38] <Tingeling> at sjefene skal rådføre seg med deg hvis det er noe

    [22:38] <@_cons_awa> ja men det er en annen sak mener jeg
    [22:38] <Tingeling> ok, mulig jeg har misforstått.. dere skriver så fort:P
    [22:38] <@_cons_awa> dette er ikke sånn at sjefene ikke kan spørre om råd

    [22:38] <@_cons_awa> selv om de ikke har op
    [22:38] <@_cons_awa> ok np
    [22:39] <@_cons_awa> men jeg synes det kanksje er greit
    [22:39] <@_cons_awa> å markere

    [22:39] <@_cons_awa> at dette er kanalen som konsernsjefen bruker
    [22:39] <@_cons_awa> for å kommunisere med de andre sjefene
    [22:39] <@_cons_awa> det virket ikke som at skorpion skjønte det

    [22:39] <Tingeling> åja, sånn ja
    [22:39] <@_cons_awa> når han skifta topic
    [22:40] <@_cons_awa> hvis han vil ha en kanal for å styre #quiz-temp/show
    [22:40] <@_cons_awa> så kan han ha det

    [22:40] <@_cons_awa> og der er han sjefen liksom
    [22:40] <Tingeling> men hva hvis du har enda en kanal da? med #quiz-konsern, for eksempel?
    [22:40] <Tingeling> og der har vi bare voicer

    [22:40] <@_cons_awa> ja det kan jeg godt ha
    [22:40] <Tingeling> så har alle op her?
    [22:40] <@_cons_awa> ja det var en god ide
    [22:40] <@_cons_awa> men hva skal denne kanalen være til da?

    [22:40] <@_cons_awa> det blir jo to kanaler til det samme, mener jeg
    [22:40] <Tingeling> for det blir så mye forandringer her syns jeg hvis alle plutselig mister open
    [22:41] <@_cons_awa> ok greit

    [22:41] <Tingeling> dette er for å markere at alle har en stemme som teller
    [22:41] <@_cons_awa> vi kan jo vente litt med den avgjørelsen
    [22:41] <Tingeling> og konsern-kanalen er for å vise at du har det overordnede ansvaret

    [22:41] <@_cons_awa> altså org-kartet markerer at alle har en stemme i styret
    [22:41] <@_cons_awa> denne kanalen er min måte å kommunisere med de andre sjefene i konsernet
    [22:42] <@_cons_awa> ja jeg får spise middag her

    [22:42] <@_cons_awa> bbl
    [22:42] <Tingeling> ok
    [22:42] <Tingeling> hmm
    [22:43] <Tingeling> men da synes jeg iallefall at vi sjefer burde ha voicer
    [22:43] <Tingeling> for det kommer noen ganger andre folk inn her

    [22:44] <Tingeling> og da virker det ikke som om vi har noe makt
    [22:44] <Tingeling> men det er jo bare min mening
    [22:44] <Tingeling> kan hende skorpa og oldgnome er uenig

    [22:47] <@_cons_awa> ja voice er greit
    [22:47] <@_cons_awa> det var smart
    [22:47] <@_cons_awa> også står det i topic hvem kanalen er for
    [22:47] <@_cons_awa> støtter den

    [22:47] <@_cons_awa> *bank i bordet*
    [22:47] <@_cons_awa> den var i boks
    [22:48] * _cons_awa sets mode +v Tingeling for #quiz-show-styre
    [22:48] * _cons_awa sets mode +v OldGnome for #quiz-show-styre

    [22:48] <@_cons_awa> flink Tingeling
    [22:48] <@_cons_awa> og du støtta den med å fjerne bloggsjef ovenfor sånn som jeg tolka det
    [22:48] <@_cons_awa> og scorpion støtta den andre forrandringen

    [22:48] <@_cons_awa> så jeg regner det andre org-kartet som oppe å kjøre
    [22:48] <+Tingeling> mhm, så da er vi enige?;)
    [22:48] <@_cons_awa> dere kan ikke vingle sånn, mener jeg

    [22:48] <@_cons_awa> ja, jeg mener at når dere sier en ting
    [22:49] <@_cons_awa> så må dere stå ved det
    [22:49] <+Tingeling> er ikke meninga.. er litt seint, så får ikke med meg alt

    [22:49] <@_cons_awa> et ord er et ord, mener jeg
    [22:49] <+Tingeling> vil egentlig bare at vi skal ha en vennskaplig tone her:P
    [22:49] <@_cons_awa> okey ja men nå har jo jeg laget et nytt org kart og alt

    [22:49] <@_cons_awa> ja da det støtter jeg
    [22:49] <+Tingeling> mhm, men da beholder vi det
    [22:49] <@_cons_awa> men kan vi ikke kjøre det org kartet nå da
    [22:49] <@_cons_awa> kjempefint 🙂

    [22:49] <@_cons_awa> det var veldig snill Tingeling
    [22:49] <+Tingeling> så har vi ingen bloggsjef..
    [22:49] <@_cons_awa> da har vi det i boks
    [22:50] <@_cons_awa> nei kanalsjefene får lage sin egen blogg

    [22:50] <@_cons_awa> hvis de vil ha det
    [22:50] <@_cons_awa> eller dere kan også få forfatterkontoer
    [22:50] <@_cons_awa> kanskje du vil ha forfatter-konto på konsern-bloggen f.eks.

    [22:50] <+Tingeling> mhm, det jeg tenkte på. at hver kanalsjef kan være sjefer for sine egne blogger
    [22:50] <@_cons_awa> ja stemmer
    [22:50] <+Tingeling> kunne jo vært greit det

    [22:50] <@_cons_awa> ja
    [22:50] <@_cons_awa> de bestemmer fritt hvordan de vil kommunisere
    [22:50] <@_cons_awa> kanskje noen liker blogg
    [22:51] <+Tingeling> mhm

    [22:51] <@_cons_awa> og kanskje noen prater på msg eller i kanalen
    [22:51] <@_cons_awa> (sånn som det står i org kartet)
    [22:51] <@_cons_awa> men da skal jeg huske det med voice

    [22:51] <+Tingeling> det skal ikke være noe press på sjefene.. så kan de blogge om de vil, eller slippe hvis de ikke vil
    [22:51] <@_cons_awa> det var et veldig bra forslag 🙂
    [22:51] <@_cons_awa> nemlig

    [22:51] <@_cons_awa> akkurat sånn jeg tenkte
    [22:51] <+Tingeling> det eneste jeg "krever" er at de følger fargene:P
    [22:51] <+Tingeling> hehe
    [22:51] <@_cons_awa> at sjefene da får mer ansvar

    [22:51] <@_cons_awa> ja stemmer
    [22:51] <@_cons_awa> du skjønner opplegget
    [22:51] ->> You are now known as _cons
    [22:51] <+Tingeling> mhm
    [22:51] <@_cons> ikke dårlig

    [22:51] <@_cons> jeg må spise middag her jeg
    [22:52] <@_cons> er sulten merker jeg
    [22:52] <@_cons> bbl
    [22:52] <+Tingeling> jess, den er grei;P
    [22:52] <@_cons> *spise middag*

    [22:52] <@_cons> k
    [22:52] <+Tingeling> ja, du har vel ikke fått mye tid til å spise nå
    [22:52] ->> You are now known as _cons_awa
    [22:52] <@_cons_awa> nei hehe

    [22:52] <@_cons_awa> det ble mye styr her
    [22:52] <@_cons_awa> må oppdatere johncons-blogg etterpå og
    [22:52] <+Tingeling> skjønner ;P
    [22:52] <+Tingeling> ok

    [22:52] <@_cons_awa> men nå er jeg ikke bloggsjef her lenger
    [22:52] <@_cons_awa> så nå fikk jeg jammen en arb.oppgave mindre
    [22:52] <@_cons_awa> det kommer også bra med

    [22:52] <@_cons_awa> jeg som har så mye å gjøre
    [22:53] <@_cons_awa> og da har dere andre sjefene (som deg)
    [22:53] <@_cons_awa> mer makt
    [22:53] <@_cons_awa> for dere kan da sammen slå meg

    [22:53] <@_cons_awa> hvis det er diskusjoner i møter osv
    [22:53] <+Tingeling> hehe, er vel ikke akkurat det jeg tenker på da:P
    [22:53] <@_cons_awa> konsernstyre-avstemninger

    [22:53] <@_cons_awa> men det er sånn jeg har sagt
    [22:53] <@_cons_awa> at i oppbygningsfasen
    [22:53] <+Tingeling> men da er det vel kanskje mer gjevnt fordelt med stemmer

    [22:53] <+Tingeling> det er sant;P
    [22:53] <@_cons_awa> så ville jeg ha kontroll
    [22:53] <@_cons_awa> men nå er vi oppe å kjører mye
    [22:53] <@_cons_awa> mener jeg

    [22:53] <@_cons_awa> så nå gir jeg også fra meg litt makt
    [22:53] <+Tingeling> mhm
    [22:54] <@_cons_awa> sånn at jeg ikke er som hitler
    [22:54] <+Tingeling> nå er hjulene i gang

    [22:54] <+Tingeling> haha
    [22:54] <@_cons_awa> sånn som skorpion har prata om
    [22:54] <@_cons_awa> ja jeg synes det
    [22:54] <@_cons_awa> bot-quizzen har jo vært oppe å kjøre lenge

    [22:54] <+Tingeling> mhm
    [22:54] <@_cons_awa> og den seriell-quizzen virker og
    [22:54] <+Tingeling> og vi samarbeider jo bra
    [22:54] <@_cons_awa> einsten2 er tilbake

    [22:54] <@_cons_awa> ja vi blir enige til slutt ihvertfall
    [22:54] <+Tingeling> blir enige, selv om diskusjonene noen ganger er heftige:P
    [22:54] <@_cons_awa> jeg gir skorpino en utestengelse på tre dager

    [22:54] <+Tingeling> men da vet vi at alle tør å si det de mener
    [22:54] <@_cons_awa> sant nok
    [22:55] <@_cons_awa> eller det er kanskje litt mye
    [22:55] <@_cons_awa> jeg får la han komme tilbake i morgen

    [22:55] <+Tingeling> ja, jeg syns ikke han skal stenges ute så lenge
    [22:55] <@_cons_awa> jeg tar den bort etter midnatt
    [22:55] <@_cons_awa> engelsk tid
    [22:55] <+Tingeling> han sier jo bare det han synes er det beste for konsernet

    [22:55] <@_cons_awa> om en drøy time
    [22:55] <+Tingeling> bra 😉
    [22:55] <@_cons_awa> ja sant nok
    [22:55] <@_cons_awa> høres greit ut?
    [22:55] <+Tingeling> mhm

    [22:55] <@_cons_awa> ok, da sier vi det sånn
    [22:55] <@_cons_awa> så blei vi enige gitt
    [22:56] <@_cons_awa> nå er jeg så sulten at jeg nesten sprekker her merker jeg
    [22:56] <@_cons_awa> så nå må jeg spise før maten blir kald

    [22:56] <@_cons_awa> men det var hyggelig å prate med deg her nå Tingeling
    [22:56] <@_cons_awa> ha en fortsatt fin kveld!
    [22:56] <@_cons_awa> *gone*
    [22:56] <@_cons_awa> *spise middag*

    [22:56] <+Tingeling> ja, du fÃ¥r kose deg 😉
    [22:56] <+Tingeling> hehe
    [22:56] <+Tingeling> hyggelig Ã¥ høre 😉
    [22:56] <@_cons_awa> jepp
    [23:21] <+Tingeling> jaja, ellers da?

    [23:21] <+Tingeling> hva spiste du i dag, _cons_awa?
    [23:24] <@_cons_awa> kylling og chips
    [23:24] <@_cons_awa> har litt mer chips igjen her
    [23:24] <@_cons_awa> men jeg spiste kjøttdeig og curry her om dagen

    [23:24] <@_cons_awa> har begynt å variere litt mer
    [23:24] <@_cons_awa> men men
    [23:25] ->> You are now known as _cons
    [23:27] * Lillegutt (hanboh@thinks.ur.a.slut.no) has joined #quiz-show-styre

    [23:27] * Lillegutt (hanboh@thinks.ur.a.slut.no) has left #quiz-show-styre
    [23:27] <+Tingeling> ah, ok
    [23:27] * _cons sets mode +m for #quiz-show-styre

    [23:28] <@_cons> du selv da Tingeling
    [23:28] <@_cons> hva gikk det i, til middag i dag osv
    [23:28] <@_cons> salat?
    [23:28] <+Tingeling> hmm.. blei noe macdonalds:P

    [23:28] <+Tingeling> hehe
    [23:28] <@_cons> ikke min business kanksje
    [23:28] <+Tingeling> ikke helt sunt
    [23:28] <@_cons> okey
    [23:28] <@_cons> ja det er digg mat det da

    [23:28] <@_cons> tror ikke det er så galt
    [23:28] <+Tingeling> mhm, deilig en gang i blant
    [23:28] <@_cons> hvis man spiser burgere f.eks.
    [23:29] <@_cons> og kutter ut milkshake osv

    [23:29] <@_cons> men jeg er ikke noe ekspert
    [23:29] <@_cons> men men
    [23:29] <+Tingeling> velger å tro det er kjempesunt. var jo tross alt sylteagurk på burgeren:P
    [23:29] <+Tingeling> hehe

    [23:29] <@_cons> ja men jeg mener
    [23:29] <@_cons> at det er ikke mye fett i burgerne
    [23:29] <@_cons> det er mager kost
    [23:29] <@_cons> sånn sett
    [23:29] <+Tingeling> er det ikke?

    [23:29] <+Tingeling> ok
    [23:29] <@_cons> nei burgerne er 100% kjøtt
    [23:29] <+Tingeling> jøss
    [23:29] <@_cons> og hamburgerbrødet er jo brød
    [23:29] <+Tingeling> mhm

    [23:29] <@_cons> ja det er kanskje stekt i litt olje
    [23:30] <@_cons> men fettet det finnes nok i milkshaken
    [23:30] <+Tingeling> også må vi ikke glemme sylteagurken:P

    [23:30] <+Tingeling> hehe
    [23:30] <@_cons> og kanskje i pommes frites-en
    [23:30] <@_cons> nei sant nok
    [23:30] <+Tingeling> ok
    [23:30] <@_cons> og i osten da seff

    [23:30] <+Tingeling> hehe
    [23:30] <+Tingeling> ja, osten har vel en del
    [23:30] <@_cons> men hvis man bare spiser burger
    [23:30] <@_cons> så blir det vel som biff

    [23:30] <@_cons> mener jeg
    [23:30] <@_cons> ihvertfall hvis det er ordentlig burgere
    [23:31] <@_cons> for de skal være laget av 100% kjøtt
    [23:31] <+Tingeling> men, men.. gidder ikke bekymre meg før jeg må løftes ut av huset med kran ;P som i den filmen vøttø.. den med johnny depp eller noe

    [23:31] <+Tingeling> hva heter den igjen?
    [23:31] <@_cons> så hvis man spiser to big mac og drikker vann f.eks.
    [23:31] <+Tingeling> mhm, det er sant
    [23:31] <@_cons> åja jeg har ikke sett så mye filmer i det siste

    [23:31] <+Tingeling> ånei, men den er gammel
    [23:31] <@_cons> er mer internett-frik enn film-frik egentlig
    [23:31] <@_cons> åja
    [23:32] <+Tingeling> er det whats eating gilbert grape, tro? den filmen

    [23:32] <@_cons> jeg er ikke så johnny depp fan da
    [23:32] <+Tingeling> hehe
    [23:32] <@_cons> åja den ja
    [23:32] <+Tingeling> ånei
    [23:32] <@_cons> jeg tror jeg har hørt om filmnavnet

    [23:32] <@_cons> selv om jeg synes at norske filmer er artige
    [23:32] <@_cons> som tidsfordriv
    [23:32] <@_cons> hvis man kjeder seg
    [23:32] <+Tingeling> jeg syns han er kjempeflink.. også liker jeg at han rr litt spesiell

    [23:32] <@_cons> lastet ned en trollfilm
    [23:32] <@_cons> ja han var vel i 21 hopp gate
    [23:32] <+Tingeling> han ser visst ikke på filmer han har spilt i. han synes det er kleint, eller noe

    [23:33] <@_cons> som broren min axel sier
    [23:33] <@_cons> 21 jump st
    [23:33] <@_cons> selv om jeg ikke så den serien
    [23:33] <+Tingeling> ok, har ikke sett den jeg heller

    [23:33] <@_cons> var det han som var i edward scissorhands?
    [23:33] * jojinge (~jojinge@178.74.33.88) has joined #quiz-show-styre
    [23:33] <@_cons> tror det var der han ble kjent

    [23:33] <@_cons> 21 hopp gate
    [23:33] <+Tingeling> mhm
    [23:33] * riffen (~gauder@202.98.202.84.customer.cdi.no) has joined #quiz-show-styre

    [23:33] <+Tingeling> ja, det kan stemme
    [23:33] * Ludoleif (~stjele@220.193.16.62.customer.cdi.no) has joined #quiz-show-styre
    [23:33] * riffen was kicked by _cons (~v_beider@host86-180-58-237.range86-180.btcentralplus.com) Reason (kun for de i topic)

    [23:33] * Ludoleif was kicked by _cons (~v_beider@host86-180-58-237.range86-180.btcentralplus.com) Reason (kun for de i topic)
    [23:33] * jojinge was kicked by _cons (~v_beider@host86-180-58-237.range86-180.btcentralplus.com) Reason (kun for de i topic)

    [23:34] * jojinge (~jojinge@178.74.33.88) has joined #quiz-show-styre
    [23:34] * _cons sets mode +b *!*@178.74.33.88 for #quiz-show-styre

    [23:34] * jojinge was kicked by _cons (~v_beider@host86-180-58-237.range86-180.btcentralplus.com) Reason (kun for de i topic)
    [23:34] <+Tingeling> jojinge: liteå gjøre?

    [23:34] <@_cons> trolljegeren
    [23:34] <@_cons> er det det den filmen heter?
    [23:34] <+Tingeling> har hørt om den, men ikke sett den
    [23:34] <@_cons> den ganske nye norske

    [23:34] <+Tingeling> ja;P
    [23:34] <@_cons> okey
    [23:34] <+Tingeling> hehe
    [23:34] <@_cons> jeg lasta den ned via piratebay
    [23:34] <+Tingeling> er glad i norske filmer selv

    [23:34] <@_cons> men så måtte jeg formatere
    [23:34] <@_cons> okey
    [23:35] <+Tingeling> sett "en ganske snill mann?"
    [23:35] <@_cons> så jeg må laste den ned på nytt eventuelt

    [23:35] <+Tingeling> den er veldig morsom
    [23:35] <@_cons> men det tar ikke lang tid
    [23:35] <@_cons> nei det tror jeg ikke
    [23:35] <@_cons> den må jeg prøve å få lasta ned

    [23:35] <@_cons> har sett den brysomme mannen da
    [23:35] <@_cons> eller noe
    [23:35] <+Tingeling> mhm, den anbefales
    [23:35] <+Tingeling> hehe
    [23:35] <@_cons> en ganske nye film

    [23:35] <@_cons> okey
    [23:35] <+Tingeling> har ikke sett den:P
    [23:35] <@_cons> har du sett den
    [23:35] <+Tingeling> nei
    [23:35] <@_cons> den var litt sånn snål

    [23:35] <+Tingeling> men har hørt om den
    [23:35] <@_cons> men også artig
    [23:35] <+Tingeling> ok;)
    [23:35] <@_cons> på en slags måte vil jeg si
    [23:35] <@_cons> bra til å være norsk som de sier

    [23:35] <+Tingeling> hehe
    [23:36] <@_cons> liksom nesten en klassikker vil jeg si
    [23:36] <+Tingeling> ok
    [23:36] <@_cons> innen norsk film liksom
    [23:36] <+Tingeling> ja, det kan nok stemme

    [23:36] <+Tingeling> det er vel en bok, egentlig?
    [23:36] <@_cons> man kunne nok ha laget en engelsk-språklig utgave vil jeg si
    [23:36] <@_cons> jo det er det nok
    [23:36] <@_cons> får ikke lest så mye norske bøker her i england

    [23:36] <+Tingeling> ok
    [23:36] <+Tingeling> skjønner
    [23:36] <@_cons> dårlig med utvalg av bøker på norsk her må jeg si
    [23:36] <@_cons> men jeg sitter mye foran nettet så

    [23:37] <@_cons> har ikke så mye tid til å lese nå
    [23:37] <@_cons> som jeg driver mye med blogg osv
    [23:37] <+Tingeling> nei, det er sant
    [23:37] <@_cons> så det ordner seg

    [23:37] <@_cons> jeg får spise opp resten av chipsen her
    [23:37] <+Tingeling> er du ferdig med testamente-lesningen?
    [23:37] <@_cons> vil ikke skrive for mye på pc-en
    [23:37] <@_cons> for da går den varm

    [23:37] <@_cons> og går ned
    [23:37] <@_cons> bbl
    [23:37] <+Tingeling> ok
    [23:37] <@_cons> ja, sånn i første omgang ihvertfall
    [23:37] <@_cons> mulig jeg kommer tilbake mer til holger baron adeler seinere igjen

    [23:37] <@_cons> vi får se
    [23:38] <+Tingeling> ok
    [23:38] <+Tingeling> jaja, det haster vel ikke:P
    [23:38] <+Tingeling> hehe
    [23:38] <@_cons> det med holger adeler

    [23:38] <@_cons> altså jeg har jo lest gjennom dokumentene
    [23:39] <@_cons> så surrer og går det litt i bakhodet
    [23:39] <+Tingeling> ok;)
    [23:39] <@_cons> det jeg har tenkt på i bakhodet i det siste, om det

    [23:39] <@_cons> det er at de hadde så mange bank-kontoer
    [23:39] <@_cons> holger og magna adeler
    [23:39] <@_cons> hvor de hadde ikke så kjempe-store beløp
    [23:39] <+Tingeling> åja

    [23:39] <@_cons> så jeg lurer på om det var noe sikkerhetsmessig
    [23:39] <@_cons> at de gikk i mange banker for liksom
    [23:40] <@_cons> som å gå på et sånt 'se og bli sett sted'

    [23:40] <+Tingeling> jeg vet ikke:P
    [23:40] <@_cons> for at liksom 'ordentlige' folk skulle se de, eller vite om de, eller noe
    [23:40] <+Tingeling> hehe
    [23:40] <@_cons> nei jeg lurer

    [23:40] <+Tingeling> mhm
    [23:40] <@_cons> syntes det var rart at de hadde så mange bank-forbindelser
    [23:40] <+Tingeling> skjønner hva du mener
    [23:40] <+Tingeling> er mange som er sånn

    [23:40] <@_cons> det er jo ikke vanlig å ha konto i 20 banker liksom
    [23:40] <+Tingeling> sånne som bare vil vise at de er rike, men ikke alltid er det
    [23:40] <@_cons> ok, jeg har aldri hørt om det før

    [23:40] <@_cons> åja sånn ja
    [23:40] <@_cons> ja kanskje det var derfor
    [23:41] <@_cons> jeg lurte på om det var
    [23:41] <@_cons> for å kunne i gå mange banker

    [23:41] <@_cons> sånn at de i banken så at de var 'normale'
    [23:41] <@_cons> liksom
    [23:41] <@_cons> sånn at ingen kunne ta livet av de
    [23:41] <+Tingeling> mhm

    [23:41] <@_cons> eller noe
    [23:41] <@_cons> uten at noen ville varsle
    [23:41] <+Tingeling> eller bare at de var litt snobbete?;P
    [23:41] <+Tingeling> hvem vet

    [23:41] <+Tingeling> hehe
    [23:41] <@_cons> men det er bare noe jeg har tenkt på i bakhodet
    [23:41] <@_cons> ja det med snobbete har jeg ikke tenkt på
    [23:41] <+Tingeling> mhm

    [23:42] <@_cons> men når du sier det så
    [23:42] <@_cons> hvem vet
    [23:42] <+Tingeling> hehe
    [23:42] <@_cons> jeg får tenke mer på det og
    [23:42] <+Tingeling> siden de het adeler lissom

    [23:42] <@_cons> nå får jeg ta en pause her igjen
    [23:42] <+Tingeling> det ligger jo tett opptil ordet "adelen"
    [23:42] <@_cons> før pc-en blir varm
    [23:42] <+Tingeling> mhm

    [23:42] <@_cons> ja kanskje det
    [23:42] <+Tingeling> snakkas;)
    [23:42] <@_cons> de var jo baron og baronesse så
    [23:42] <@_cons> og direkte etter cort adeler

    [23:42] <@_cons> jepp det gjør vi
    [23:42] <@_cons> *gone*
    [23:42] <+Tingeling> mhm, da var de nok bare snobbete 😉
    [23:42] ->> You are now known as _cons_awa

    [23:43] <@_cons_awa> ja hvis det ikke var for det andre jeg sa da forresten
    [23:43] <@_cons_awa> jeg får ha det litt i bakhodet
    [23:43] <+Tingeling> jess
    [23:43] <@_cons_awa> *gone*

    [23:43] <@_cons_awa> *spise*
    [23:56] * _cons_awa sets mode -b *!*@116.79-160-164.customer.lyse.net for #quiz-show-styre
    [23:57] * skorpa (~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #quiz-show-styre

    [23:59] * _cons_awa sets mode +v skorpa for #quiz-show-styre






  • Jeg sendte en ny e-post til Bo Holte, (slektning av Bente Holte f. Ravn og Palle Ravn)







    Gmail – Til Bo Holte/Fwd: Vedr.: Påminnelse – opplysninger Palle Ravn/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtma







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Til Bo Holte/Fwd: Vedr.: Påminnelse – opplysninger Palle Ravn/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtma





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Feb 24, 2011 at 11:17 AM





    To:

    holtech@email.dk


    Cc:

    redaktion@villabyerne.dk



    Hei,

    da jeg ringte deg i går, så sa du det, at Palle Ravn døde for mange år siden.
    Vet du hvor han døde, og hvem som arvet våpensamlingen etter Cort/Holger Adeler, osv?

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/2/24
    Subject: Re: Vedr.: Påminnelse – opplysninger Palle Ravn/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grand

    To: BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hei,

    ja nå har jeg fått opplyst, av Bo Holte, (en slektning av Palle Ravns søster vel, Bente Holte), at Palle Ravn døde for mange år siden.

    Og jeg bor i England, så det blir litt kronglete.

    Men jeg får se, hvis jeg får bedre råd for eksempel, så kommer jeg kanskje til å dobbeltsjekke dette, siden jeg driver med slektforskning, osv.
    Synes det var rart at du har svart om Palle Ravn tidligere, uten å forlange penger, men nå skal ha penger.

    Det blir litt vinglete, synes jeg.
    Har man sagt A må man også si B, sier et ordtak vi har i Norge.
    Men i Odense, så har dere vel mer at ting forrandrer seg.

    Sånn som at en Grim Ælling blir til en svane osv., som min mormor, Ingeborg Ribsskog, fortalte om, på dansk, til meg og min søster, på 70-tallet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/24 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>


    Til Erik Ribsskog

    For at vi kan besvare din folkeregisterforespørgsel,

    skal jeg bede dig om at overføre 52 Dkr. til vores konto 3574 10137950.

    Indbetalingen bedes mærket med oplysning om, hvem forespørgslen vedrører.

    Du vil snarest efter at vi kan se at beløbet

    er indbetalt, få oplyst nuværende adresse på den pågældende, såfremt denne

    ikke har navne- og adressebeskyttelse i cpr-registret. Er dette tilfældet,

    vil adressen IKKE blive oplyst.

    Venlig hilsen

    Bente Skytthe

    folkeregistret

    Påminnelse – opplysninger

    Palle Ravn/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd:

    Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel),

    Lou

    Erik Ribsskog
    til:
    folkeregister

    21-02-2011 12:34


    Hei,

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-post,

    så jeg forsøker å sende den igjen.

    (Jeg kan godt betale 58 kroner hvis det er de pengene

    det står på.

    Selv om jeg ikke har så utrolig god råd).

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/2/19

    Subject: Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd:

    Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel),

    Louis Heegaard, som visstnok bodde på Od

    To: folkeregister@odense.dk

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/2/19

    Subject: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.:

    Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard,

    som visstnok bodde på Odense

    To: folkeregister@odense.dk

    Hei,

    husket jeg forresten å si at Palle Ravn, ble født 12.

    maj 1932, i Frederiksberg?

    (Se vedlagte dokument fra Holger baron Adelers testamente).

    Beklager at det blir så mange e-poster!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/2/18

    Subject: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål

    om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som

    visstnok bodde på Odense slott

    To: BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hei,

    men da skal jeg ikke plage deg mer.

    Mange takk for hjelp!

    Ha en fin helg etterhvert.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/18 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    Som jeg skrev tidligere, så kan jeg ikke finde nogle oplysninger om Palle

    Ravn, uanset om du betaler eller ikke.

    Venlig hilsen

    Bente Skytthe


    Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn

    amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min

    grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    18-02-2011 12:05



    Ok,

    jeg forstår det nå, når du forklarer det på den måten.

    Jeg betaler gjerne 58 kroner for å få adressen til Palle Ravn.

    (Som jeg har oppgitt deg to tidligere adresser for).

    Det er i forbindelse med en arvesak, som gjelder våpen etter den norske

    nasjonalhelt Cort Adeler, mm.

    Så dette er ikke bare noe tøys og tull.

    Jeg kan sende de pengene med PayPal, eller i værste fall fra min bank her

    i England.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/18 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    Jeg nævnte ikke noget om gebyret, fordi det i starten kun var 1 person

    du spurgte om. Og fordi jeg vidste, at det ville være besværligt for dig

    at betale gebyret, når du bor i England. Jeg ville bare være hjælpsom…..men

    nu er det ved at blive for meget.

    Venlig hilsen

    Bente Skytthe


    Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd:

    Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel),

    Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    18-02-2011 08:42



    Hei,

    ja, det var merkelig at man ikke kunne finne Palle Ravn, på de adressene

    som står i testamentet, til Holger baron Adeler.

    Jeg synes også det var merkelig at du ikke sier fra om dette gebyr, på

    forhånd.

    Men sånn var det også da jeg bestilte testamentet til Holger baron Adeler.

    Det er sånn det er i Danmark.

    Men du fant jo adressen til hans søster, Bente Holte, og jeg har sendt

    e-post til hennes sønn, tror jeg det er, Bo Holte.

    Så får jeg slutte å mase på dere i Odense.

    Så jeg får jeg tenke litt her i England, før jeg bestemmer meg om hva jeg

    skal gjøre videre, i forbindelse med de tingene etter baron-paret Adeler,

    osv.

    Mange takk for deres svar ihvertfall.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sendte også til dere om en Poulsen, men han bor visst på samme adresse

    enda, i Charlottenlund, var det vel.

    Så den forespørselen kan dere bare se bort fra.

    Hvis han ikke er død nå da.

    Igjen mange takk for deres hjelp!

    2011/2/18 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    Jeg kan ikke finde Palle Ravn på den adresse i Gilleleje heller.

    Det hjælper ikke at give mig en adresse i udlandet, dem kan jeg ikke søge

    på.

    Jeg håber at dette var tilstrækkeligt. Normalt koster en adresseoplysning

    52 kr. Hvis du ønsker yderligere oplysninger, må jeg bede dig om at overføre

    52 kr. pr. forespørgsel til vores konto 3574 10137950. Kvittering for betalingen

    bedes vedhæftet eventuelle fremtidige henvendelser.


    Venlig hilsen

    Bente Skytthe

    folkeregistret

    Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.:

    Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard,

    som visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    17-02-2011 17:42



    Hei,

    ok, det lykkes meg å finne en annen adresse her, på Palle Ravn, i Holger

    baron Adelers testamente.

    På scan 23, fra Landsarkivet på Sjælland, så står det følgende adresse,

    for Palle Ravn:

    Øster Alle 135, 3250 Gilleleje.

    (Det samme postnummer som Larvik i Norge hadde på den tiden, husker jeg,

    for der bodde jeg noen år under oppveksten 🙂

    Det skal også være en adresse i Elfenbenkysten her, husker jeg, på han.

    Jeg kan eventuelt også se om jeg finner den, hvis den forrige ikke matcher

    med folkeregister-databasen.

    Beklager hvis det blir mange e-poster!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/17 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    Det lykkedes mig at finde den nuværende adresse på Bente Holte, men Palle

    Ravn kan jeg ikke finde oplysninger om på den adresse. Muligvis fordi det

    var en c/o adresse, så han bare har haft postadresse der.


    17.02.2011

    Oplysning om adresse

    Som svar på Deres henvendelse, kan det oplyses, at:

    Bente Holte

    Stilling: Jordemoder

    har været tilmeldt følgende adresse siden den 01.12.2002

    Søbakken 22

    2920 Charlottenlund

    Kommune: Gentofte (Gentofte (157))

    Retskreds: Lyngby Ret (Lyngby Ret (1104))

    Venlig hilsen

    Bente Skytthe


    Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål

    om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som

    visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    17-02-2011 17:00



    Hei igjen,

    det er mulig det du skrev der ble litt vel dansk for meg 🙂 , men jeg forsøker

    likevel.

    Adressen til Bente Holte, var i 1979, Klampenborgvej 7A, 2930 Klampenborg.

    Adressen til Palle Ravn, var også i 1979, c/o Henning Ravn, Engbakken 40,

    2830 Virum.

    (Palle Ravn flyttet visst senere til Cote de Ivory, eller Elfenbenskysten,

    stod det også i Holger baron Adeler, sitt testamente).

    Håper jeg klarte å gjøre meg forståelig på norsk/dansk nå.

    Igjen mange takk for Deres svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/17 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    Vi må ikke give oplysninger om eventuelle slægtninge, idet du skal kunne

    oplyse os navn og fødselsdato, eller navn og en tidligere adresse, på disse.


    Af samme årsag kan vi ikke oplyse om de andre personer, da du kun kender

    deres navne.

    Venlig hilsen

    Bente Skytthe

    Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres

    tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok

    bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    17-02-2011 14:58



    Hei,

    mange takk for Deres svar!

    Stod det ikke noe om eventuelle etterkommere forresten?

    Vel, det er kanskje ikke så farlig.

    Er det lov å spørre om disse jordmor Bente Holte, Palle Ravn, (og Henning

    Ravn lever enda)?

    Det gjelder slektsforskning, og jeg lurer også på den arven etter Adeler,

    om det var noen ugler i mosen der, så og si.

    Min andre grandonkel Anker var visst ikke så glad i Norge, og heller ikke

    min mormor ville nok at jeg skulle bli baron, etter en diskusjon vi hadde,

    da jeg var syv år gammel.

    Så her har de nok forfalsket, for jeg tror nok at Meme ønsket at jeg skulle

    bli baron, siden hun testamenterte en ring til min mor.

    Men men.

    Jeg møtte hun Bente Holte, i et middagsselskap, hos min mor, 1993, (jeg

    tror ihvertfall at det var henne), og hun var litt uhøflig, og snakket

    om Grønland, da jeg sa jeg hadde vært på tøff vinterøvelse, og sovet i

    snøhule, på Lillehammer.

    Men men.

    Så jeg skulle gjerne ha snakket med Fru Hulte, eller eventuelt Hr. Holte,

    hvis han lever.

    Bestemor Ingeborg, sa at han var i live, i 2005, var det vel, da hennes

    'halv-fetter, fra Klampenborg', besøkte henne i Nevlunghavn, i Norge.

    På forhånd takk for eventuell hjelp!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/17 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Oplysning om adresse

    Som svar på Deres henvendelse, kan det oplyses, at:

    Steffen Peter Louis Anker Heegaard

    Stilling: Stiftamtmand

    er død den 27.12.1990

    Sidst registrerede adresse var

    Stejlbjergvej 22

    Tåsinge

    5700 Svendborg

    Kommune: Svendborg (Svendborg (479))

    Retskreds: Svendborg Ret (Svendborg Ret (1137))

    Med venlig hilsen

    Bente Skytthe

    folkeregistret

    Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann

    Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann,

    (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    17-02-2011 14:13



    Hei,

    ja, det står det som adresse, for min grandonkel, i hans tante baronesse

    Adeler f. Nyholm aka. Meme, og hans fille-onkel, Holger baron Adeler, at

    hans adresse er, Odense slott, 5000 Odense.

    Jeg skal se om jeg finner en scan av dokument, som de sendte meg fra Landsarkivet

    på Skjælland.

    Hvis ikke det er nok så kan jeg sikkert finne hans fødselsdato.

    Det skal være 15. juni 1919, i Fredriksværk.

    Håper dette ble i orden nå.

    Er det forresten ingen som kjenner denne grandonkelen min, Louis Heegaard,

    på Fyn.

    Hvis han var stiftamtmann, så var han vel nesten som en greve, eller noe

    slikt, hadde det kanskje hett i gamle dager?

    Men men.

    Mange takk for deres e-post uansett ihvertfall!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/17 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    For at vi i folkeregistret kan finde oplysninger om en person skal du oplyse

    os om enten

    navn og fødselsdato

    eller

    navn og en tidligere adresse

    på den person du leder efter.

    Til orientering kan oplyses, at Odense slot ikke er en beboelsesejendom,

    men ejes af Odense kommune og bliver brugt til administration.


    Venlig hilsen

    Bente Skytthe

    folkeregistret

    BorgerServiceCenter

    Skulkenborg 1

    5000 Odense C

    Tidligere stiftamtmann

    Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann,

    (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    folkeregister


    16-02-2011 19:13

    Cc:


    "kontakt@regionsyddanmark.dk"



    Hei,

    vet dere noe om min grandonkel, Louis Heegaard, fikk han noen etterkommere?

    Lurer også fælt på om han var i Johanitterordenen, (eller var forfulgt

    av disse, siden jeg har de i slekta), men det står kanskje ikke i Folkeregisteret,

    så sender dette også til Region Syddanmark, siden de visst har tatt over

    for stiftamtmannen for Fyn.

    På forhånd takk for eventuelt svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Historienshus <historienshus@odense.dk>

    Date: 2011/2/16

    Subject: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel),

    Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    To: eribsskog@gmail.com

    Kære Erik Ribsskog,

    Vi kan ikke svare på spørgsmålene om Louis, da det er for nyt til arkivet.

    Jeg må foreslå, at du henvender dig til Folkeregisteret:
    folkeregister@odense.dk.

    Med venlig hilsen

    Claus Thøgersen

    Arkivar

    Odense Kommune

    Stadsarkivet

    Historiens Hus

    Klosterbakken 2

    5000 Odense C

    Tlf. 6551 1030

    E-mail: historienshus@odense.dk

    www.historienshus.dk

    Åbningstider: man-tir 12-16, ons 10-16, tor 14-19, fre-søn lukket.


    Mikkel Skou Pedersen <mspe@odense.dk>


    16-02-2011 11:24


    Til

    stadsarkivet.bmf@sepo.odense.dk


    cc

    Emne

    Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann,

    (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    Venlig hilsen

    Mikkel Skou Pedersen

    Juridisk Kontor, Borgmesterforvaltningen

    Flakhaven 2

    5000 Odense C

    Direkte tlf. 65 51 10 18

    Mail: mspe@odense.dk

    http://www.odense.dk

    —– Videresendt af Mikkel Skou Pedersen/MSPE/BMF/Odense den 16-02-2011

    11:23 —–

    Spørsmål om deres tidligere

    stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense

    slott

    Erik Ribsskog


    til:


    odense


    16-02-2011 04:09

    Fra:


    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Til:


    odense@odense.dk




    Hei,

    jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, søster til deres tidligere

    stiftamtmann, Louis Heegaard.

    Min mormor og hennes brødre, Louis og Anker, arvet Holger baron Adeler,

    og deres tante baronesse Magna Dorothea Adeler f. Nyholm aka. Meme, i 1979

    vel.

    Og jeg fikk Adelers testamente tilsendt fra Landsarkivet for Sjælland,

    for min mormor nevnte at min mor, Karen Ribsskog, hadde fått hennes penger

    etter Adeler.

    (Min mor var også nevnt i testamentet til Meme, men ikke min onkel Martin

    og tante Ellen).

    Jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004,

    enda jeg er kriminell, jeg har kun jobbet som butikksjef i Rimi, og studert

    data på HiO IU, mm.

    Jeg ble også forsøkt drept på en gård, eiet av min onkel Martins samboer,

    Grete Ingebrigtsen, i 2005.

    Etter det har jeg levet som flyktning, i Liverpool.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norske myndigheter.

    De vil ikke etterforske drapsforsøk mot meg, og de vil ikke fortelle meg

    hvem den her 'mafian' er.

    Jeg var i min mormors 70-års dag, i 1987, og da synes jeg at Louis oppførte

    seg litt besynderlig, og satt seg ned, (vekk fra de andre), like ved der

    jeg satt ganske full, siden det var fri bar, noe en 16-17 åring syntes

    var morsomt.

    Så tok jeg med min søster, Pia, på diskoteket i kjelleren der, for å markere

    at vi var fra Larvik-området kanskje, (dette var hotell Wasiloff i Stavern).

    Men jeg har ingen kontakt med noen i familien.

    Jeg driver også med slektsforskning, og har Johanitterordenen, i min fars

    nye familie.

    Min far, Arne Mogan Olsen, lot meg bo alene fra jeg var ni år.

    Jeg har jobbet med å aktivere Windows på vegne av Micrsoft, her i Liverpool,

    og da var det en gang en hyggelig dame, fra Odense, som ringte, husker

    jeg, som hadde stått på ski, på Geilo vel.

    Kanskje hun jobbet i Odense kommune forresten, isåfall får dere hilse.

    Men men.

    Jeg lurte på om Louis fikk noen etterkommere?

    Var han med i Johanitterordenen, eller ble han eventuelt jaget av disse,

    eller noen andre?

    På forhånd takk for eventuelt svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er en link til min arbeidssak mot Bertelsmann Arvato sin Microsoft

    Scandianvian Product Activation:

    http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation


    [bilaget "dokument fra testamentet

    til holger baron adeler louis.JPG" blev fjernet af Bente Hegaard Skytthe/BHSK/SAF/Odense]



    [bilaget "054.jpg" blev fjernet

    af Bente Hegaard Skytthe/BHSK/SAF/Odense]






  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer







    Gmail – Anmeldelse/Fwd: FW: Din email på MyHeritage.com er ændret







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: FW: Din email på MyHeritage.com er ændret





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Feb 21, 2011 at 12:30 AM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no


    Cc:

    post <post@spesialenheten.no>



    Hei,

    det er noen som tuller med mitt nettsted, på MyHeritage.
    Og har hacket seg inn der, og tatt over passordet, osv.
    Dette ønsker jeg å anmelde.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

    Jeg sender også om dette til Spesialenheten, siden dere hos Politiet ikke svarer.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <e.ribsskog@hotmail.com>

    Date: 2011/2/17
    Subject: FW: Din email på MyHeritage.com er ændret
    To: eribsskog@gmail.com


    Jeg krever løsepenger for din MyHeritage profil.

    1000 EUR ellers sletter jeg alt.
    + 51% av Cort Adelers våpensamling.
    Mvh Mafian, Avd. Nord
    > Date: Thu, 17 Feb 2011 11:04:43 -0600

    > To: e.ribsskog@hotmail.com
    > CC: eribsskog@gmail.com
    > From: notification@myheritage.com

    > Subject: Din email på MyHeritage.com er ændret

    >
    > Hej Miss Erik,
    >
    > Din email for at logge ind på MyHeriyage.com er ændret til:
    > e.ribsskog@hotmail.com.

    >
    > Fortsat god dag
    > MyHeritage.com teamet
    >
    >
    >






  • Jeg sendte en ny e-post til Folkeregisteret i Danmark







    Gmail – Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Od







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Od





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Feb 19, 2011 at 7:11 AM





    To:

    folkeregister@odense.dk



    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/2/19
    Subject: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense

    To: folkeregister@odense.dk

    Hei,

    husket jeg forresten å si at Palle Ravn, ble født 12. maj 1932, i Frederiksberg?
    (Se vedlagte dokument fra Holger baron Adelers testamente).

    Beklager at det blir så mange e-poster!

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/2/18
    Subject: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    To: BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hei,

    men da skal jeg ikke plage deg mer.
    Mange takk for hjelp!

    Ha en fin helg etterhvert.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/18 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    Som jeg skrev tidligere, så kan jeg ikke

    finde nogle oplysninger om Palle Ravn, uanset om du betaler eller ikke.

    Venlig hilsen

    Bente Skytthe

    Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn

    amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min

    grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog
    til:
    BSC – Folkeregister

    18-02-2011 12:05


    Ok,

    jeg forstår det nå, når du forklarer det på den måten.

    Jeg betaler gjerne 58 kroner for å få adressen til Palle

    Ravn.

    (Som jeg har oppgitt deg to tidligere adresser for).

    Det er i forbindelse med en arvesak, som gjelder våpen

    etter den norske nasjonalhelt Cort Adeler, mm.

    Så dette er ikke bare noe tøys og tull.

    Jeg kan sende de pengene med PayPal, eller i værste fall fra min bank her

    i England.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/18 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    Jeg nævnte ikke noget om gebyret, fordi det i starten kun var 1 person

    du spurgte om. Og fordi jeg vidste, at det ville være besværligt for dig

    at betale gebyret, når du bor i England. Jeg ville bare være hjælpsom…..men

    nu er det ved at blive for meget.

    Venlig hilsen

    Bente Skytthe


    Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd:

    Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel),

    Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    18-02-2011 08:42



    Hei,

    ja, det var merkelig at man ikke kunne finne Palle Ravn, på de adressene

    som står i testamentet, til Holger baron Adeler.

    Jeg synes også det var merkelig at du ikke sier fra om dette gebyr, på

    forhånd.

    Men sånn var det også da jeg bestilte testamentet til Holger baron Adeler.

    Det er sånn det er i Danmark.

    Men du fant jo adressen til hans søster, Bente Holte, og jeg har sendt

    e-post til hennes sønn, tror jeg det er, Bo Holte.

    Så får jeg slutte å mase på dere i Odense.

    Så jeg får jeg tenke litt her i England, før jeg bestemmer meg om hva jeg

    skal gjøre videre, i forbindelse med de tingene etter baron-paret Adeler,

    osv.

    Mange takk for deres svar ihvertfall.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sendte også til dere om en Poulsen, men han bor visst på samme adresse

    enda, i Charlottenlund, var det vel.

    Så den forespørselen kan dere bare se bort fra.

    Hvis han ikke er død nå da.

    Igjen mange takk for deres hjelp!

    2011/2/18 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    Jeg kan ikke finde Palle Ravn på den adresse i Gilleleje heller.

    Det hjælper ikke at give mig en adresse i udlandet, dem kan jeg ikke søge

    på.

    Jeg håber at dette var tilstrækkeligt. Normalt koster en adresseoplysning

    52 kr. Hvis du ønsker yderligere oplysninger, må jeg bede dig om at overføre

    52 kr. pr. forespørgsel til vores konto 3574 10137950. Kvittering for betalingen

    bedes vedhæftet eventuelle fremtidige henvendelser.

    Venlig hilsen

    Bente Skytthe

    folkeregistret


    Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.:

    Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard,

    som visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    17-02-2011 17:42



    Hei,

    ok, det lykkes meg å finne en annen adresse her, på Palle Ravn, i Holger

    baron Adelers testamente.

    På scan 23, fra Landsarkivet på Sjælland, så står det følgende adresse,

    for Palle Ravn:

    Øster Alle 135, 3250 Gilleleje.

    (Det samme postnummer som Larvik i Norge hadde på den tiden, husker jeg,

    for der bodde jeg noen år under oppveksten 🙂

    Det skal også være en adresse i Elfenbenkysten her, husker jeg, på han.

    Jeg kan eventuelt også se om jeg finner den, hvis den forrige ikke matcher

    med folkeregister-databasen.

    Beklager hvis det blir mange e-poster!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/17 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    Det lykkedes mig at finde den nuværende adresse på Bente Holte, men Palle

    Ravn kan jeg ikke finde oplysninger om på den adresse. Muligvis fordi det

    var en c/o adresse, så han bare har haft postadresse der.


    17.02.2011

    Oplysning om adresse

    Som svar på Deres henvendelse, kan det oplyses, at:

    Bente Holte

    Stilling: Jordemoder

    har været tilmeldt følgende adresse siden den 01.12.2002

    Søbakken 22

    2920 Charlottenlund

    Kommune: Gentofte (Gentofte (157))

    Retskreds: Lyngby Ret (Lyngby Ret (1104))

    Venlig hilsen

    Bente Skytthe


    Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål

    om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som

    visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    17-02-2011 17:00



    Hei igjen,

    det er mulig det du skrev der ble litt vel dansk for meg 🙂 , men jeg forsøker

    likevel.

    Adressen til Bente Holte, var i 1979, Klampenborgvej 7A, 2930 Klampenborg.

    Adressen til Palle Ravn, var også i 1979, c/o Henning Ravn, Engbakken 40,

    2830 Virum.

    (Palle Ravn flyttet visst senere til Cote de Ivory, eller Elfenbenskysten,

    stod det også i Holger baron Adeler, sitt testamente).

    Håper jeg klarte å gjøre meg forståelig på norsk/dansk nå.

    Igjen mange takk for Deres svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/17 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    Vi må ikke give oplysninger om eventuelle slægtninge, idet du skal kunne

    oplyse os navn og fødselsdato, eller navn og en tidligere adresse, på disse.


    Af samme årsag kan vi ikke oplyse om de andre personer, da du kun kender

    deres navne.

    Venlig hilsen

    Bente Skytthe

    Re: Vedr.: Re: Vedr.:

    Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres

    tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok

    bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    17-02-2011 14:58



    Hei,

    mange takk for Deres svar!

    Stod det ikke noe om eventuelle etterkommere forresten?

    Vel, det er kanskje ikke så farlig.

    Er det lov å spørre om disse jordmor Bente Holte, Palle Ravn, (og Henning

    Ravn lever enda)?

    Det gjelder slektsforskning, og jeg lurer også på den arven etter Adeler,

    om det var noen ugler i mosen der, så og si.

    Min andre grandonkel Anker var visst ikke så glad i Norge, og heller ikke

    min mormor ville nok at jeg skulle bli baron, etter en diskusjon vi hadde,

    da jeg var syv år gammel.

    Så her har de nok forfalsket, for jeg tror nok at Meme ønsket at jeg skulle

    bli baron, siden hun testamenterte en ring til min mor.

    Men men.

    Jeg møtte hun Bente Holte, i et middagsselskap, hos min mor, 1993, (jeg

    tror ihvertfall at det var henne), og hun var litt uhøflig, og snakket

    om Grønland, da jeg sa jeg hadde vært på tøff vinterøvelse, og sovet i

    snøhule, på Lillehammer.

    Men men.

    Så jeg skulle gjerne ha snakket med Fru Hulte, eller eventuelt Hr. Holte,

    hvis han lever.

    Bestemor Ingeborg, sa at han var i live, i 2005, var det vel, da hennes

    'halv-fetter, fra Klampenborg', besøkte henne i Nevlunghavn, i Norge.

    På forhånd takk for eventuell hjelp!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/17 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Oplysning om adresse

    Som svar på Deres henvendelse, kan det oplyses, at:

    Steffen Peter Louis Anker Heegaard

    Stilling: Stiftamtmand

    er død den 27.12.1990

    Sidst registrerede adresse var

    Stejlbjergvej 22

    Tåsinge

    5700 Svendborg

    Kommune: Svendborg (Svendborg (479))

    Retskreds: Svendborg Ret (Svendborg Ret (1137))

    Med venlig hilsen

    Bente Skytthe

    folkeregistret

    Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann

    Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann,

    (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    BSC – Folkeregister


    17-02-2011 14:13



    Hei,

    ja, det står det som adresse, for min grandonkel, i hans tante baronesse

    Adeler f. Nyholm aka. Meme, og hans fille-onkel, Holger baron Adeler, at

    hans adresse er, Odense slott, 5000 Odense.

    Jeg skal se om jeg finner en scan av dokument, som de sendte meg fra Landsarkivet

    på Skjælland.

    Hvis ikke det er nok så kan jeg sikkert finne hans fødselsdato.

    Det skal være 15. juni 1919, i Fredriksværk.

    Håper dette ble i orden nå.

    Er det forresten ingen som kjenner denne grandonkelen min, Louis Heegaard,

    på Fyn.

    Hvis han var stiftamtmann, så var han vel nesten som en greve, eller noe

    slikt, hadde det kanskje hett i gamle dager?

    Men men.

    Mange takk for deres e-post uansett ihvertfall!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/2/17 BSC – Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

    Hej

    For at vi i folkeregistret kan finde oplysninger om en person skal du oplyse

    os om enten

    navn og fødselsdato

    eller

    navn og en tidligere adresse

    på den person du leder efter.

    Til orientering kan oplyses, at Odense slot ikke er en beboelsesejendom,

    men ejes af Odense kommune og bliver brugt til administration.


    Venlig hilsen

    Bente Skytthe

    folkeregistret

    BorgerServiceCenter

    Skulkenborg 1

    5000 Odense C

    Tidligere stiftamtmann

    Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann,

    (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    Erik Ribsskog


    til:


    folkeregister


    16-02-2011 19:13

    Cc:


    "kontakt@regionsyddanmark.dk"



    Hei,

    vet dere noe om min grandonkel, Louis Heegaard, fikk han noen etterkommere?

    Lurer også fælt på om han var i Johanitterordenen, (eller var forfulgt

    av disse, siden jeg har de i slekta), men det står kanskje ikke i Folkeregisteret,

    så sender dette også til Region Syddanmark, siden de visst har tatt over

    for stiftamtmannen for Fyn.

    På forhånd takk for eventuelt svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Historienshus <historienshus@odense.dk>

    Date: 2011/2/16

    Subject: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel),

    Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    To: eribsskog@gmail.com

    Kære Erik Ribsskog,

    Vi kan ikke svare på spørgsmålene om Louis, da det er for nyt til arkivet.

    Jeg må foreslå, at du henvender dig til Folkeregisteret:
    folkeregister@odense.dk.

    Med venlig hilsen

    Claus Thøgersen

    Arkivar

    Odense Kommune

    Stadsarkivet

    Historiens Hus

    Klosterbakken 2

    5000 Odense C

    Tlf. 6551 1030

    E-mail: historienshus@odense.dk

    www.historienshus.dk

    Åbningstider: man-tir 12-16, ons 10-16, tor 14-19, fre-søn lukket.


    Mikkel Skou Pedersen <mspe@odense.dk>


    16-02-2011 11:24


    Til

    stadsarkivet.bmf@sepo.odense.dk


    cc

    Emne

    Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann,

    (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

    Venlig hilsen

    Mikkel Skou Pedersen

    Juridisk Kontor, Borgmesterforvaltningen

    Flakhaven 2

    5000 Odense C

    Direkte tlf. 65 51 10 18

    Mail: mspe@odense.dk

    http://www.odense.dk

    —– Videresendt af Mikkel Skou Pedersen/MSPE/BMF/Odense den 16-02-2011

    11:23 —–

    Spørsmål om deres tidligere

    stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense

    slott

    Erik Ribsskog


    til:


    odense


    16-02-2011 04:09

    Fra:


    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Til:


    odense@odense.dk




    Hei,

    jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, søster til deres tidligere

    stiftamtmann, Louis Heegaard.

    Min mormor og hennes brødre, Louis og Anker, arvet Holger baron Adeler,

    og deres tante baronesse Magna Dorothea Adeler f. Nyholm aka. Meme, i 1979

    vel.

    Og jeg fikk Adelers testamente tilsendt fra Landsarkivet for Sjælland,

    for min mormor nevnte at min mor, Karen Ribsskog, hadde fått hennes penger

    etter Adeler.

    (Min mor var også nevnt i testamentet til Meme, men ikke min onkel Martin

    og tante Ellen).

    Jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004,

    enda jeg er kriminell, jeg har kun jobbet som butikksjef i Rimi, og studert

    data på HiO IU, mm.

    Jeg ble også forsøkt drept på en gård, eiet av min onkel Martins samboer,

    Grete Ingebrigtsen, i 2005.

    Etter det har jeg levet som flyktning, i Liverpool.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norske myndigheter.

    De vil ikke etterforske drapsforsøk mot meg, og de vil ikke fortelle meg

    hvem den her 'mafian' er.

    Jeg var i min mormors 70-års dag, i 1987, og da synes jeg at Louis oppførte

    seg litt besynderlig, og satt seg ned, (vekk fra de andre), like ved der

    jeg satt ganske full, siden det var fri bar, noe en 16-17 åring syntes

    var morsomt.

    Så tok jeg med min søster, Pia, på diskoteket i kjelleren der, for å markere

    at vi var fra Larvik-området kanskje, (dette var hotell Wasiloff i Stavern).

    Men jeg har ingen kontakt med noen i familien.

    Jeg driver også med slektsforskning, og har Johanitterordenen, i min fars

    nye familie.

    Min far, Arne Mogan Olsen, lot meg bo alene fra jeg var ni år.

    Jeg har jobbet med å aktivere Windows på vegne av Micrsoft, her i Liverpool,

    og da var det en gang en hyggelig dame, fra Odense, som ringte, husker

    jeg, som hadde stått på ski, på Geilo vel.

    Kanskje hun jobbet i Odense kommune forresten, isåfall får dere hilse.

    Men men.

    Jeg lurte på om Louis fikk noen etterkommere?

    Var han med i Johanitterordenen, eller ble han eventuelt jaget av disse,

    eller noen andre?

    På forhånd takk for eventuelt svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er en link til min arbeidssak mot Bertelsmann Arvato sin Microsoft

    Scandianvian Product Activation:

    http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation


    [bilaget "dokument fra testamentet

    til holger baron adeler louis.JPG" blev fjernet af Bente Hegaard Skytthe/BHSK/SAF/Odense]







    054.jpg
    3219K




    PS.

    Her er vedlegget:

    054