johncons

Stikkord: E-post

  • Jeg sendte en e-post til Stiftelsen Rettferd for taperne







    Gmail – Problemer med myndighetene i Norge







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Problemer med myndighetene i Norge





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jan 16, 2011 at 7:25 AM





    To:

    post@taperne.no



    Hei,

    jeg ble utsatt for omsorgssvikt, fra min far, Arne Mogan Olsen.
    Han lot meg bo alene fra jeg var ni år, til jeg ble voksen, så jeg fikk ikke noen vanlig oppdagelse, og har derfor hatt et stort handikap ovenfor mine jevnaldrende.

    Jeg bli likevel butikksjef og har fått en grad i data fra HiO IU, etter å ha stått på hardt i mange år.
    I 2003, så overhørte jeg i Oslo, at jeg er forfulgt av 'mafian', men politiet i Norge, vil ikke engang fortelle meg hvem denne 'mafian' er.

    De vil heller ikke etterforske mordforsøk mot meg, på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer sin gård, i Larvik, i 2005.
    Jeg får ikke Fri Rettshjelp, fra fylkesmannen i Oslo og Akershus, til advokat, til noen av sakene mine.

    Jeg får heller ikke arven min, fra min mormor, danskefødte Ingeborg Ribsskog, som var adelig/kongelig.
    Min onkel, Martin Ribsskog, brukte meg som slave, og fikk meg til å jobbe gratis, i 2005, på gården til hans samboer, da jeg var nedtrykt, etter å ha hørt at jeg var forfulgt.

    Så han utnyttet meg, vil jeg si.
    Jeg har også arbeidssaker mot Rimi og Bertelsmann Arvato sin skandinaviske Microsoft produkt-aktivering.
    Jeg har måttet flykte til England, og lever som arbeidsledig her.

    Engelske myndigheter vil ikke godta at jeg er flyktning, så jeg må ta kampen for å få mine rettigheter, på fritiden, ved siden av jobbsøking.
    Jeg har ingen penger, annet en britisk arbeidsledighetstrygd, som er såvidt nok til mat, og jeg skylder strømfirma penger og også husverten, siden jeg ikke har råd å betale regningene fult ut, som arbeidsledig.

    Jeg har derfor ikke råd til å betale hun advokaten som står nevnt, Unni Byrø.
    Så jeg vet ikke om jeg kommer noen vei.
    Har hun forresten noen e-post adresse ettersom jeg publiserer alt jeg finner ut om på blogg, sånn at hvem som helst kan hjelpe egentlig, å stå opp mot uretten:

    Men ikke så mange gjør så mye dessverre.
    Det er vel kanskje et kjennetegn på dagens Norge?

    Hadde vært fint hvis dere kunne hjelpe/svare.
    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny e-post til min søster, Pia Ribsskog, angående arv etter vår mormor, Ingeborg Ribsskog







    Gmail – Hei.







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Hei.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jan 15, 2011 at 10:02 PM





    To:

    Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>


    Cc:

    post.vestfold@politiet.no


    Bcc:

    hv-02.kontakt@mil.no, Postmottak Vestfold <postmottak@fmve.no>, larvik.tingrett@domstol.no, agder.lagmannsrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>



    Hei,

    du ville ikke være venn med meg på Facebook, i 2008, så jeg sa vi fikk ta en pause.
    Det er nå cirka tre år siden vel.
    Noe sånt.
    Så nå sender jeg e-post, (selv om jeg fortsatt er skeptisk).

    Jeg har ikke fått noe regnskap av tante Ellen.
    Jeg har ikke fått noen penger av deg, bortsett fra 300 på min paypal-konto, (i noen donasjon vel), som jeg sendte tilbake, siden jeg hadde kutta deg ut.

    Jeg tenkte å få en advokat, men det har jeg ikke fått, av fylkesmenna og Fri Rettshjelp i Norge, for å ta arve-tingene etter bestemor Ingeborg, for meg.
    Siden jeg har kutta ut familien, etter at jeg jo ble forsøkt myrdet, på gården til Martin og Grete, i 2005, da jeg flyktet til Liverpool.

    Hvorfor kontakter ikke Ellen meg om arv, når det er hun og Martin som har ansvaret for å fordele arven?
    Faren vår, Arne Mogan Olsen, ringe så mye, så jeg anmeldte han for telefonterror, i forfjor vel.

    Han sa at jakka mi fra HV, var hos deg.
    Hvordan kan dette henge sammen, jeg la jo HV-tinga mine, hos City Self-Storage, i 2004, ved Colusseum.
    Vet du hvor kofferten min som lå på gården til Grete, da jeg måtte flykte etter mordforsøket, og ikke rakk å ta med meg tingene mine er?

    Jeg har lest på nettet at vi er etter de gamle danske konger, etter Ingeborg, hun var etter Heegaard, Nyholm, Fog, Foss, Løvenbalk og kong Erik Klipping osv., av Danmark, som går tilbake til Plantagenet, og Balder og Frigg og Odin!

    Vi er visst også etter Karl den Store, Gange-Rolf, Kong David av Israel, Batseba og Cleopatra, osv.
    Men men.
    Har du visst om dette?
    Hvorfor sa du i 'familie/søsken-rådet' jeg kalte inn til, hos Martin og Grete, påsken 2005, at du 'måtte bo i Oslo'?

    (Da du brøt sammen).
    Axel, (som sa jeg virka sinnsyk, men du sa mot han vel), dro meg da med på en gåtur i skogen/på fjellet der, bak den uisolerte lille hytta, som jeg ble satt til å bo i, og sa han kjente en av lederne i A-gjengen, og derfor ikke var redd for å bo i Oslo, selv om jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian'.

    Kjenner du også han lederen i A-gjengen.
    Er din samboer, Negib, fra Etiopia, også med i A-gjengen?
    Hva med Daniels far, Keyton, er han med i A-gjengen?
    Hva er det som foregår i Oslo egentlig?

    Jeg sender kopi om dette til noen myndigheter i Norge, som jeg har begynt å ta opp disse tingene med.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Så jeg er altså ikke så god venn med deg, siden du ikke ville være venn med meg på Facebook.

    Men vi kan sende e-post, men ikke mer, tenkte jeg.
    Jeg vil ikke ha deg på besøk, eller noe, sånn som du var i Sunderland, da hun venninna di Siv var med.
    Hvordan går det med henne forresten, du sa i 2005, at hu hadde fått diagnosen manisk-depresiv?

    Bare noe jeg tenkte på.
    Men men.

    2009/12/3 Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>

    Hei Erik.

    Håper at du har det bra.

    Jeg ser at du etterlyser arven din etter bestemor.

    Du skal selvfølgelig få det du har krav på.

    Alt har tatt litt tid, og boet er ikke gjort opp ennå.

    Ingen av møblene eller bildene er solgt.

    Det var litt penger igjen på kontoen etter at begravelsen og

    regninger var betalt.

    Dette har nå blitt fordelt og du jeg og Axel får litt hver

    av disse pengene.

    Så venter vi fremdeles på oppgjør av en forsikring.

    Jeg vet ikke helt hva slags forsikring dette er.

    Det er Ellen og Martin som har ansvar for å gjøre opp boet.

    Hvis du sender meg kontoinformasjonen din så kan vi overføre

    det beløpet som er klart i dag.

    Det er ikke mye, 3000,- til hver av oss. Ellen sier det

    kommer litt til når forsikringen er klar.

    Jeg har bedt Ellen lage et regnskap og sende til deg slik at

    du ikke skal tro at noe er galt.

    Det kan sikkert ta litt tid, men jeg håper det er i orden.

    Mvh Pia






  • Jeg sendte en ny e-post angående Mette-Marit-videoen







    Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jan 15, 2011 at 8:12 AM





    To:

    Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Cc:

    post@slottet.no


    Bcc:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    ok, jeg så jo nå, at det var noe om et hode på et fat, som Willoch holdt.
    Så jeg regner med at det er noe om Johanitterordenen.
    Men du får bare si fra hvis du ombestemmer deg, og vil bidra mer.


    Takk for svar ihvertfall!
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/15 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Sorry kompis, men jeg tør ikke si mer om denne saken, og jeg vil råde deg til å legge den død.

    – Leif aka Espen Askeladd(som er mitt anonyme navn i denne korrespondansen)


    Date: Sat, 15 Jan 2011 07:34:12 +0000

    Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    sorry at jeg maser.
    Jeg fikk Facebook-melding fra Jonna, og han var veldig vag.

    Han sier at filmen ble laget da han var 15 år.
    Er det noe seksuell utnyttelse av barn, fra Kåre Willoch og/eller Mette-Marit?

    Jeg lurte også på hvordan sermoniell drakt, som Kåre Willoch skulle ha på seg i den videoen.
    Var det som en djeveldyrker i svart munkekappe, eller hva var det igjen forresten?

    Beklager hvis jeg sender mye e-poster.
    Jeg skal finne igjen den Facebook-meldingen.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.

    Har sendt om dette til politiet siden jeg lurer på om det er seksuell utnyttelse av barn med i bildet.

    PS 2.

    Her er Facebook-meldingen fra Jonna:

    Erik Ribsskog 12. januar kl. 16:53

    en som kaller seg skorpion, på irc, på EFnet, og sier han er sønn av en brande, ved navn 'Velte Petter', sier at du har vært med i Mette-Marit-vidoen, hvor hun sniffer kokain av dine private deler, mens Kåre Willoch, står i bakgrunnen.

    Har du noe kommentar til dette som 'skorpion', (sønn av Velte Petter), fra EFnet på irc, på internett, sier?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Jonna Støme 12. januar kl. 19:17 Rapporter

    da den videoen ble spilt inn tror jeg at jeg var 15 år eller yngre, så det stemmer nok ganske dårlig, hva er irc forresten?

    Erik Ribsskog 12. januar kl. 20:30

    Ok,

    da skal jeg høre med han skorpion, om hvorfor han skriver sånt tull.

    IRC er et chatte-program på internett, (som ble kanskje mer brukt førs MSN osv. dukka opp, men jeg fikk internett før MSN dukka opp, så derfor er jeg vant til å chatte der).

    Mange takk for svar ihvertfall!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit
    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>
    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    ja, jeg lurte litt på det selv og.
    Jeg har ikke helt fått med meg den historien, angående hvordan de navnene havnet på TV2 sin webside.
    Det må vel ha vært noen høyt oppe i Landslosjen, eller noe, som har gitt de videre da.

    Nye tider, det høres litt ut som noe New World Order-greier.

    Mvh.

    Erik Ribsskog
    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Tror du TV2 hadde fått publisere navnene på frimurere dersom frimurerlosjen fremdeles hadde reell makt? Tror ikke det altså. Dette er nye tider, herr Ribsskog.

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd(et navn jeg har valgt for å være anonym i denne mailkorrespondansen)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 03:00:24 +0000
    Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit

    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    altså, for å ta det første.

    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>
    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny e-post i forbindelse med Mette-Marit videoen







    Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jan 15, 2011 at 7:34 AM





    To:

    bulldozer86@live.com


    Cc:

    post@slottet.no


    Bcc:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    sorry at jeg maser.
    Jeg fikk Facebook-melding fra Jonna, og han var veldig vag.
    Han sier at filmen ble laget da han var 15 år.
    Er det noe seksuell utnyttelse av barn, fra Kåre Willoch og/eller Mette-Marit?

    Jeg lurte også på hvordan sermoniell drakt, som Kåre Willoch skulle ha på seg i den videoen.
    Var det som en djeveldyrker i svart munkekappe, eller hva var det igjen forresten?

    Beklager hvis jeg sender mye e-poster.
    Jeg skal finne igjen den Facebook-meldingen.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.

    Har sendt om dette til politiet siden jeg lurer på om det er seksuell utnyttelse av barn med i bildet.

    PS 2.

    Her er Facebook-meldingen fra Jonna:

    Erik Ribsskog 12. januar kl. 16:53

    en som kaller seg skorpion, på irc, på EFnet, og sier han er sønn av en brande, ved navn 'Velte Petter', sier at du har vært med i Mette-Marit-vidoen, hvor hun sniffer kokain av dine private deler, mens Kåre Willoch, står i bakgrunnen.

    Har du noe kommentar til dette som 'skorpion', (sønn av Velte Petter), fra EFnet på irc, på internett, sier?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Jonna Støme 12. januar kl. 19:17 Rapporter

    da den videoen ble spilt inn tror jeg at jeg var 15 år eller yngre, så det stemmer nok ganske dårlig, hva er irc forresten?

    Erik Ribsskog 12. januar kl. 20:30

    Ok,

    da skal jeg høre med han skorpion, om hvorfor han skriver sånt tull.

    IRC er et chatte-program på internett, (som ble kanskje mer brukt førs MSN osv. dukka opp, men jeg fikk internett før MSN dukka opp, så derfor er jeg vant til å chatte der).

    Mange takk for svar ihvertfall!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit
    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>
    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    ja, jeg lurte litt på det selv og.
    Jeg har ikke helt fått med meg den historien, angående hvordan de navnene havnet på TV2 sin webside.
    Det må vel ha vært noen høyt oppe i Landslosjen, eller noe, som har gitt de videre da.

    Nye tider, det høres litt ut som noe New World Order-greier.

    Mvh.

    Erik Ribsskog
    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Tror du TV2 hadde fått publisere navnene på frimurere dersom frimurerlosjen fremdeles hadde reell makt? Tror ikke det altså. Dette er nye tider, herr Ribsskog.

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd(et navn jeg har valgt for å være anonym i denne mailkorrespondansen)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 03:00:24 +0000
    Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit

    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    altså, for å ta det første.

    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>
    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny e-post til PFU







    Gmail – Stavrum har plagiert johncons-blogg







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Stavrum har plagiert johncons-blogg





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Jan 13, 2011 at 5:51 PM





    To:

    PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>


    Cc:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    nå har Stavrum plagiert meg, i en av sine ledere, om at Rimi-Hagen selger alt til utlandet.
    Jeg linker bare til bloggen min, hvor jeg har forklart om dette:

    Jeg har ikke Vær Varsom-plakaten i hue, men jeg regner med at det Stavrum driver med, må stride mot den.

    Sender også om dette til politiet, for det må vel være ulovlig, å plagiatere sånn.
    Mvh.
    Erik Ribsskog






  • Jeg fikk en ny e-post fra MyHeritage







    Gmail – Erik Ribsskog, Smart Matches를 얻었습니다!(2011 1월 13)







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Erik Ribsskog, Smart Matches를 얻었습니다!(2011 1월 13)





    MyHeritage Smart Matches

    <smartmatch2@myheritage.com>





    Thu, Jan 13, 2011 at 2:09 PM





    Reply-To:

    noreply@myheritage.com


    To:

    eribsskog@gmail.com





    이 전자 메일에서 이미지가 보이지 않으면, 여기를 누르십시오.

    Hi Erik,

    Good news, MyHeritage.com found 40 new Smart Matches for you!

    A Smart Match connects between someone in your family tree to someone who we believe is the same person in a family tree of another MyHeritage.com member. Good Smart Matches lead your way to discover new relatives and ancestors!

    New Smart Matches in your 'Ribsskog Family Tree' family tree

    새로 만들기
    5 new Smart Matches were found in

    ReenbergNielsen Web Site / Nielsen Family Tree
    , a family tree of 630 people created by Bent Nielsen from 덴마크 and last updated on 2011 1월 12.


    Bent에게 연락

    In your tree In matching tree

    Helene Lauridsen Løvenbalk (Pedersdatter Munk)

    Direct ancestor (16 generations)

    Helene Lauridsen Løvenbalk (Pedersdatter Munk)
    Match quality: 88%


    자세히 학습

    Mogens Jensen Løvenbalk

    Direct ancestor (18 generations)

    Mogens Jensen Løvenbalk
    Match quality: 83%


    자세히 학습


    View all matches from this family tree online

    새로 만들기
    9 new Smart Matches were found in

    Hake-Steffensen Web Site / Hake-Steffensen Family Tree
    , a family tree of 2,049 people created by Kathrine Hake-Steffensen from 노르웨이 and last updated on 2011 1월 11.


    Kathrine에게 연락

    In your tree In matching tree

    Albertine Cathrine von Adeler (Bentzon)

    Related by marriage: 9 steps

    Albertine Cathrine von Adeler (born Bentzon)
    Match quality: 80%


    자세히 학습

    Anna Beate von Adeler (Rosenkrantz)

    Related by marriage: 10 steps

    Anna Beate Adeler (born Rosenkrantz)
    Match quality: 78%


    자세히 학습

    Theodorus von Adeler

    Related by marriage: 9 steps

    Theodorus von Adeler
    Match quality: 78%


    자세히 학습


    View all matches from this family tree online

    새로 만들기
    One new smart match was found in

    Dahl Web Site / Linda
    , a family tree of 203 people created by Linda Anine Dahl Pour from 덴마크 and last updated on 2011 1월 8.


    Linda Anine에게 연락

    In your tree In matching tree

    Mogens Jensen Løvenbalk

    Direct ancestor (18 generations)

    Mogens Jensen Løvenbalk
    Match quality: 78%


    자세히 학습


    View all matches from this family tree online

    새로 만들기
    One new smart match was found in

    Stammbaum der Familie Jürgen Thoma / Thoma, Jürgen
    , a family tree of 1,900 people created by Jürgen Thoma from 독일 and last updated on 2011 1월 9.


    Jürgen에게 연락

    In your tree In matching tree

    Rasmus Jørgensen Fog

    Direct ancestor (7 generations)

    Rasmus Fog
    Match quality: 77%


    자세히 학습


    View all matches from this family tree online

    새 소식

    You are encouraged to visit the above links and get in touch with the owners of the matching trees, and find out what else you can learn from each other.
    Enjoy,

    MyHeritage.com team

    이 전자 우편은 사용자가 MyHeritage.com에서 가족 사이트를 쉽게 이용할 수 있게 하기 위해 전송되었습니다. 더 이상 이러한 전자 우편의 수신을 원치 않으시면,

    여기를 누르십시오.

    MyHeritage (UK) Ltd., Cardiff House, Second Floor, Tilling Road, London NW2 1LJ, England;

    http://www.myheritage.com






  • Jeg anmeldte Kåre Willoch og Mette-Marit til Politiet i Steinkjer, for sex-overgrep mot Jonna som barn







    Gmail – Anmeldelse av Kåre Willoch og Mette-Marit for sex-overgrep mot barn







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av Kåre Willoch og Mette-Marit for sex-overgrep mot barn





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Jan 12, 2011 at 11:27 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    en på irc, ved nick skorpion, kontaktet meg, på min irc-kanal #blablabla, på EFnet, og sier at Mette-Marit har sniffa kokain av kjønnsorganene til to negre, og at Kåre Willoch har Mette-Marit-videoen og stod i bakgrunnen, på videoen.

    Jeg har kontaktet Høyre og Jonna og Slottet osv., om dette.
    Men Jonna er litt vag, synes jeg, jeg mistenker at han ble utnytta som barn, av Mette-Marit og Kåre Willoch, og derfor vil ikke innrømme å ha vært med på Mette-Marit filmen.

    Kan dere undersøke hva som foregår?

    Jeg ønsker gjerningspersonene tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog
    PS.
    Sender med skjermkopi av Facebook-samtale med Jonna.





    utnyttelse av jonna hm.JPG
    149K




    PS.

    Her er vedlegget:

    utnyttelse av jonna hm

  • Jeg sendte en påminnelse til University of Sunderland Alumni







    Gmail – Reminder/Fwd: Inheretance from Norway







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Reminder/Fwd: Inheretance from Norway





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Jan 12, 2011 at 7:40 PM





    To:

    alumni@sunderland.ac.uk



    Hi,

    I can't see that I've recieved a reply to this e-mail, so I'm sending a reminder about this.

    Hope this is alright!

    Best regards,

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: Tue, Dec 7, 2010 at 9:26 PM

    Subject: Inheretance from Norway
    To: alumni@sunderland.ac.uk

    Hi,

    I've been mostly living in the UK, since I started studying at the University of Sunderland, in the automn of 2004.

    (Exept for a few months, in 2005, when I worked on a farm in Norway, where someone tried to kill me, (I've overheard I'm followed by the 'mafian', in Oslo, in 2003, that's why I went to Sunderland, to study), it seemed to me.

    My Danish-born grandmother, Ingeborg Ribsskog born Heegaard, died in the summer of last year.
    She was from some of Denmark's finest families.
    Fog, Heegaard, Nyholm, Gjedde, Adeler, etc.

    Fog goes back to Charlesmagne, and Cleopatra and King Salomon and Woden and Wilhelm the conqueror etc.
    My grandmother had a lot of valuable paintings etc, which have been on the castle Højriis, in Denmark, when her great-grandparents owned it.

    My mother, Karen Ribsskog, died in 1999, in Moss, in Norway.
    So I should have inherited, my grandmother Ingeborg.
    But my relatives in Norway don't send any money or paintings or furniture or anything.

    It's now one and a half year since my grandmother Ingeborg Ribsskog died in June 2009.
    The court in Larvik, in Norway, don't want to help me.
    The court there, (Larvik Tingrett), gave the inheratance, to my uncle Martin Ribsskog and aunt Ellen Savoldelli.

    For them to share the inheretance, between them, and my mothers children, myself and my two siblings, Pia, (who visited my at the Forge in Sunderland with her young son Daniel and her friend Siv and her young son Dennis, for Christmas and New Year 2004, but who I no longer have any contact with, Pia doesn't want to be my friend on Facebook, and more problems), and my brother Axel.

    But, I haven't got a penny.
    I try to complain to the courts in Norway and to the police in Norway.
    Also since I'm unemployed now, and have arrears on the rent etc.

    But noone in Norway helps.

    Do you think you could please refer me to someone at the University's Law-department, who could help me, with the courts and the police in Norway, so that I could get my inheretance, with are valuable paintings, which could be worth a lot of money, which I almost desperatly need.

    Hope you have the chance to help me with this, and thanks in advance!
    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog






  • Jeg sendt en ny e-post til Østlands-Posten







    Gmail – Mye problemer med Larvik Tingrett/Fwd: Förfrågan







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Mye problemer med Larvik Tingrett/Fwd: Förfrågan





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Jan 12, 2011 at 7:21 PM





    To:

    redaksjonen@op.no



    Hei,

    er det her noe for dere eller?
    Dere har vel monopol på loalavis for Larvik nå, etter at Nybrott ble nedlagt, så dere er kanskje ansvarlige og skriver om problemer med Tingretten, osv?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/12
    Subject: Re: Förfrågan
    To: R M F <runemarino@comhem.se>

    Hei,

    takk for e-post!
    Jeg har fortsatt ikke fått arv etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, som døde sommeren 2008, altså for cirka et og et halvt år siden.

    Jeg har sendt om dette til Larvik Tingrett, Agder Lagmansrett, Høyesterett, og til politiet og har prøvd å få advokat, under Fri Rettshjelp-ordningen.

    Min mormor var etter dansk adel, så hun hadde ting som hadde malerier som hadde hengt på Højriis slott, i Danmark, mm.
    Min mor, Karen Ribsskog, døde, i 1999, så jeg skulle hatt en del av hennes arv, etter min mormor.

    Men jeg har blitt snytt, for min arv da.
    Arvehjelpen.no rådet meg å kontakte Larvik Tingrett, men Arvehjelpen.no har ikke gitt noe hjelp etter at jeg fikk det rådet.


    Dette kan kanskje være Johanitterordenen, eller kanskje også en mafia, som jeg har hørt, at skal styre Norge.
    Jeg publiserer om dette på min blogg, og har dette i bakhodet, og prøver å finne nye organisasjoner, å kontakte, om å få arven min.

    Men Universitetet i Oslo, hjelper ikke i arve-saker, men har sendt om dette til University of Sunderland, hvor jeg studerte i 2004, om de kan hjelpe, hvis jeg ikke husker helt feil.
    Jeg fortsetter å jobbe med denne saken, innmellom alt det andre, og kan si fra hvis jeg finner noen løsning.

    Men jeg har ikke fått noe hjelp av Larvik Tingrett.
    Men jeg har lært at man kan begjære Offentlig Skifte, innen tre(?) år, etter at boet er skiftet.
    Men dette koster 30.000, som man må betale, til Larvik Tingrett.

    Og det har ikke jeg råd til.
    Men det er kanskje en mulighet i ditt tilfelle, så jeg nevner det, i tilfelle du ikke visste om dette.

    Igjen takk for e-post!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/12 R M F <runemarino@comhem.se>

    Hej Erik,

    Jag heter Rune Fredholm och bor i

    Stockholm.

    Jag tog kontakt med Lise A Olberg på Larvik

    Tingrett, 22 december 2010 då jag såg på Wikipedia att min far

    avlidit.

    Jag hade ingen kontinuerlig kontakt med min

    far men jag blev ändå chockerad av att läsa om hans död på

    internet.

    Jag bad Larvik Tingrett bekräfta dödsfallet men

    fick inget svar. Den 4 januari skickade jag en påminnelse och fick till svar

    från Lise A Olberg att dom svarar när dom har tid!

    Den 10 januari fick jag dödsfallet bekräftat, min

    far hade avlidit den 19 oktober 2010 och ärendet blev registrerat hos Larvik

    Tingrett 29 oktober.

    Arvskifte hade skett och enligt Lise hade min fars

    sambo, sedan många år, fått det som fanns i dödsboet som för övrigt, enligt

    Lise var insolvent, tveksamt enligt mig. Dessutom hade min

    fars "sambo" påtagit sig ansvaret för begravningen samt att samboen

    hade en attest på att få det lilla som fanns.

    Trots att alla myndigheter, Skattedirektoratet,

    folkeregistret m.fl. har mina korrekta kontaktuppgifter tog ingen kontakt med

    mig.

    Lise påstår att eftersom det inte fanns något att

    ärva fanns det ingen anledning att kontakta mig!?

    Jag har ifrågasatt Lises svar, bl.a. att min far

    var sambo då kvinnan som skall vara sambo har adress i Oslo och min far adress i

    Larvik. Jag har sedan 22 december bett att få kopior på dödsattest,

    testamente m.m. men inte fått varken svar eller kopior på de dokument jag

    begärt.

    En annan märklig ting jag hittade internet var att

    min far skrev över sitt hus på "samboen" 2004. "Samboen" är 26 år

    yngre än min far.

    Det blev mycket det här men jag skulle vilja veta

    om du fick svar på dina frågor till Lise A Olberg i samband med din mormors

    dödsbo eller om du var tvungen att ta kontakt med Arvehjälpen i Norge. Jag

    hittade dina frågor på google då jag slog Lise A Olberg+Larvik

    tingrett.

    Med vänlig hälsning,

    Rune Fredholm

    P.S. Jag är inte konspiratorisk lagd men tror att

    Lise A Olberg inte är sanningsenlig i sitt yrkesutövande. Såg i

    skattelistorna att hon har en förmögenhet på över 4 miljoner

    NOK D.S.






    PS.

    Jeg skrev også en oppdatering:







    Gmail – Oppdatering/Fwd: Fw: Förfrågan







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Fw: Förfrågan





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Jan 12, 2011 at 7:24 PM





    To:

    redaksjonen@op.no



    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/12
    Subject: Re: Fw: Förfrågan
    To: R M F <runemarino@comhem.se>

    Hei,

    ok jeg skrev svar e-post, mens denne e-posten dukket opp.

    Så jeg har allerede skrevet svar på den første e-posten du sendte.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2011/1/12 R M F <runemarino@comhem.se>

    Hej igen Erik,

    Alldeles efter det att jag skickat mitt mail till

    dig så såg jag att du fått svar från Lise A Olberg.

    Med vänlig hälsning,

    Rune Fredholm

    —– Original Message —–

    From: R M F

    Sent: Wednesday, January 12, 2011 7:39 PM

    Subject: Förfrågan

    Hej Erik,

    Jag heter Rune Fredholm och bor i

    Stockholm.

    Jag tog kontakt med Lise A Olberg på Larvik

    Tingrett, 22 december 2010 då jag såg på Wikipedia att min far

    avlidit.

    Jag hade ingen kontinuerlig kontakt med min

    far men jag blev ändå chockerad av att läsa om hans död på

    internet.

    Jag bad Larvik Tingrett bekräfta dödsfallet men

    fick inget svar. Den 4 januari skickade jag en påminnelse och fick till svar

    från Lise A Olberg att dom svarar när dom har tid!

    Den 10 januari fick jag dödsfallet bekräftat, min

    far hade avlidit den 19 oktober 2010 och ärendet blev registrerat hos Larvik

    Tingrett 29 oktober.

    Arvskifte hade skett och enligt Lise hade min fars

    sambo, sedan många år, fått det som fanns i dödsboet som för övrigt, enligt

    Lise var insolvent, tveksamt enligt mig. Dessutom hade min

    fars "sambo" påtagit sig ansvaret för begravningen samt att samboen

    hade en attest på att få det lilla som fanns.

    Trots att alla myndigheter, Skattedirektoratet,

    folkeregistret m.fl. har mina korrekta kontaktuppgifter tog ingen kontakt med

    mig.

    Lise påstår att eftersom det inte fanns något att

    ärva fanns det ingen anledning att kontakta mig!?

    Jag har ifrågasatt Lises svar, bl.a. att min far

    var sambo då kvinnan som skall vara sambo har adress i Oslo och min far adress i

    Larvik. Jag har sedan 22 december bett att få kopior på dödsattest,

    testamente m.m. men inte fått varken svar eller kopior på de dokument jag

    begärt.

    En annan märklig ting jag hittade internet var att

    min far skrev över sitt hus på "samboen" 2004. "Samboen" är 26 år

    yngre än min far.

    Det blev mycket det här men jag skulle vilja veta

    om du fick svar på dina frågor till Lise A Olberg i samband med din mormors

    dödsbo eller om du var tvungen att ta kontakt med Arvehjälpen i Norge. Jag

    hittade dina frågor på google då jag slog Lise A Olberg+Larvik

    tingrett.

    Med vänlig hälsning,

    Rune Fredholm

    P.S. Jag är inte konspiratorisk lagd men tror att

    Lise A Olberg inte är sanningsenlig i sitt yrkesutövande. Såg i

    skattelistorna att hon har en förmögenhet på över 4 miljoner

    NOK D.S.