johncons

Stikkord: E-post

  • Jeg sendte en ny e-post til Kunnskapsdepartementet


    Gmail – Svar PL Klage på vitnemål



    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Svar PL Klage på vitnemål



    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Wed, Dec 11, 2013 at 5:42 PM


    To:
    Holmedal-Hagen Øystein <oystein.holmedal-hagen@kd.dep.no>

    Cc:
    fampo@hotmail.com, Torbjorn-Roe.Isaksen@kd.dep.no, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>

    Hei, jeg trodde det skulle bli bedre når det ble blå regjering. Men så ikke. Det er jo bare ignoranse, ansvarsfraskrivelse og ‘folket på Innhaug’. Det var derfor jeg ikke ville være i poltikken, for jeg syntes det
    mangla litt på bakkekontakten. Og det synes jeg vel forsåvidt ennå. Så mye tull som jeg har skrevet til dere om, fra NHI/NITH, HiO/HIOA,
    Lånekassa, Buskerud fylke, videregående-skoler, ungdomsskoler, og
    barneskoler. Men dere rydder ikke opp i noe, virker det som. Det er for dårlig, mener jeg. Erik Ribsskog
    2013/12/11 Holmedal-Hagen Øystein <oystein.holmedal-hagen@kd.dep.no>:
    > Se vedlagte saksdokumenter.
    >
    >
    >
    > Mvh
    >
    >
    >
    > Øystein Holmedal-Hagen
    >
    > seniorrådgiver
    >
    > Kunnskapsdepartementet
    >
    > Universitets- og høyskoleavdelingen
    >
    > Seksjon for eierskap og styring
    >
    > Tlf: 45 39 70 05
    >
    > e-post: oha@kd.dep.no
    >
    > PS. Her er vedlegget:

  • Jeg sendte en ny e-post til HIOA


    Gmail – Oppdatering/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på HiO IU sitt vitnemål






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Oppdatering/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på HiO IU sitt vitnemål






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Dec 11, 2013 at 10:04 AM



    To:
    Tove Jorid Hatlen <tove.hatlen@hioa.no>

    Cc:
    Torbjorn-Roe.Isaksen@kd.dep.no, NITH Oslo <oslo@nith.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>






    Hei, jeg la tilfeldigvis merke til på Facebook at min stesøster Christell
    Humblen nå studerer hos dere. Så jeg tenkte jeg kunne sende en ny purring. Siden sist har jeg også blitt medlem av Akademikerforbundet. Og der må man jo ha 60 vekttall, for å bli medlem. (Jeg har 33 vekttall fra NHI og 30 vekttall fra HiO IU). Hvor blir det av Bachelor-graden min, lurer jeg. Jeg bor i England, og her skjønner de ikke hva en
    Høgskolekandidatgrad, (som jeg har nå), er. Så vennligst send Bachelor-grad. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Postmottak fakultet TKD <postmottak-tkd@hioa.no>
    Date: 2012/5/29
    Subject: RE: Påminnelse/Fwd: Klage på HiO IU sitt vitnemål
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Hei, det er vanligvis noen ukers behandlingstid på slike henvendelser på
    grunn av at Vitnemålet mulig må produseres som duplikat. På grunn av
    streik i offentlig sektor kan behandlingstiden dessverre bli noe
    forlenget, i henhold til streikens varighet. Vennligst henvend deg til Tove Hatlen (tove.hatlen@hioa.no) dersom du
    har flere spørsmål relatert til denne henvendelsen, da det er hun som
    behandler saken. Med vennlig hilsen Cathrine Grøner From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sent: Tuesday, May 22, 2012 7:38 PM
    To: Postmottak fakultet TKD
    Subject: Påminnelse/Fwd: Klage på HiO IU sitt vitnemål Hei, nå har jeg ventet i over en måned, og jeg har fortsatt ikke fått noe svar her.
    Så jeg tenkte jeg kunne sende en påminnelse om dette. Håper dette er i orden! Mvh. Erik Ribsskog ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2012/4/16
    Subject: Re: Klage på HiO IU sitt vitnemål
    To: Postmottak fakultet TKD <postmottak-tkd@hioa.no>
    Hei, ok, da venter jeg noen uker, og ser om jeg får svar, og hvis ikke så
    sender jeg en påminnelse eventuelt.
    Igjen takk for svar! Mvh. Erik Ribsskog 2012/4/16 Postmottak fakultet TKD <postmottak-tkd@hioa.no> Hei, jeg videresender din henvendelse til ansvarlig for vitnemål ved
    Fakultetet for Teknologi, Kunst og Design; Tove Hatlen. Med vennlig hilsen Cathrine Grøner ——– Original Message ——–
    Subject:        Klage på HiO IU sitt vitnemål Resent-Date:    Mon, 16 Apr 2012 11:17:29 +0200
    Resent-From:    HiOA postmottak <postmottak@hioa.no>
    Resent-To:      postmottak-tkd@hioa.no
    Date:   Sun, 15 Apr 2012 17:37:50 +0100 From:   Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    To:     postmottak@hioa.no CC:     postmottak@kd.dep.no Hei, på mitt vitnemål fra HiO IU, så står det at det er godkjent noen fag,
    fra NHI Datahøgskolen. Det riktige skal være Norges Høgskole for Informasjonsteknologi, (NHI). Jeg studerte der studieårene 1989/90 og 1991/92, og skolen var da eiet
    av Vivendi som skiftet navn til Næringsakademeiet. Studiet var visst bygget opp som på et amerikansk universitet: http://www.oslo.net/historie/CW/utg/9527/cw952701.html Så jeg syntes at dere burde godkjenne flere av fagene mine derfra, sånn
    at jeg kan få en Bachelor-grad, (og ikke bare en Høgskolekandidat-grad). NHI var visst så bra at Universitetsrådet følte seg truet av dem, (står
    det i linken ovenfor). NHI Datahøgskolen, det navnet oppstod først noen år etter at jeg hadde
    gått på NHI, og dette var etter at NHI ble slått sammen med NKI. (Se linken ovenfor). Sender også kopi til NITH for jeg etterlyser også en
    Bachelor/kandidat-grad fra dem. Jeg har jo drøye 30 vekttall, både fra NHI og HiO IU, så det burde holde
    til en Bachelor, synes jeg. Har også hatt problemer med NITO, så vil gjerne over i Mesta, hvor det
    vel holder med en Bachelor vel, (hvis ikke de krever Master da). Har også studert ved University of Sunderland, og hadde krøll med
    studielånet der, men fikk ihvertfall godkjent noen obligatoriske
    oppgaver, som jeg har noe som heter transcript for, som jeg har på denne
    linken, blant annet: http://johncons.angelfire.com/om.html Så kanskje jeg kan få en bedre grad fra enten HIOA eller NITH nå, som
    dere ser hvor fin NHI-utdannelsen min er. Ihvertfall ser det vel litt dumt ut, at det står NHI Datahøgskolen, på
    graden min fra HiO IU, når jeg gikk på NHI før NKI ble involvert på
    eiersiden. Så håper jeg kan få et par Batchelor-grader sendt fra Norge hit til
    England nå. (For da blir det lettere å få jobb her, med en kjent tittel). På forhånd takk for hjelp! Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Jeg sendte en e-post til Akademikerne


    Gmail – Ad: Påminnelse/Fwd: Medlemsskap/Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Ad: Påminnelse/Fwd: Medlemsskap/Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Dec 10, 2013 at 9:13 PM



    To:
    post@akademikerne.no






    Hei,
    jeg prøver igjen. Grunnen er at jeg bare blir tulla med, av Nito, Akademikerforbundet og Lederne. Jeg har 33 vekttall fra NHI, (Informasjonsbehandling). Jeg har 30 vekttall fra HiO IU, (IT).
    Jeg burde også få noen vekttall fra University of Sunderland, (men de tuller bare med meg). Jeg har også jobbet som butikksjef, i flere år, i Rimi. Jeg har også pratet med dere, (dere hadde en stand, i Kristiansand, i 1989), og da mente dere noe sånt som at NHI-folk passa hos dere, (mener jeg å huske). Jeg har også studert fem år totalt, (høyere utdanning), så det blir som en master-grad, (ihvertfall når jeg får tatt de eksamenene som jeg mangler). Men jeg blir tulla med nå, når jeg prøver å studere mer. Jeg ble kastet ut av University of Sunderland, i 2011, (på ‘nazi-vis’), med beskjed om at jeg ikke fikk lov til å være på deres eiendom, osv. Så her er det noe nettverk som tuller med meg, vil jeg si, at det virker som. Så jeg prøver å søke om medlemskap igjen. Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/12/10
    Subject: Re: Ad: Påminnelse/Fwd: Medlemsskap/Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET
    To: Jan Olav Brekke <jan@lederne.no>
    Cc: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, “epost@nito.no” <epost@nito.no>, post@akademikerne.no
    Hei,
    er dette Johanitterordenen eller er det Lederne? Jeg viser til at Jan er en versjon av Johannes som Johanitterordenen er oppkalt etter. Dere vil vel bare ha korgutter der, tenker jeg.
    God bedring når det gjelder Judas-tendenser ovenfor folk som egentlig er i samme båt.
    Dere burde skifte navn til Judasene. Erik Ribsskog
    2013/12/10 <jan@lederne.no>



    Hei!
    For å bli medlem hos oss må man tilhøre bestemte yrkeskategorier. Vi kan også ta opp som medlem personer som er under opplæring til disse yrkeskategoriene, og vi kan la medlemmer som har falt ut av en slik yrkeskategori få fortsette som medlem.
    Vi kan ikke se at du etter dette kan bli medlem.

    Medlemskap innvilges etter søknad. Normalt innvilger vi søknad dersom søkeren er i arbeid innenfor de stillingskategorier vi organiserer. Etter å ha lest den korrespondanse du har sendt oss med andre fagorganisasjoner, er det slett ikke sikkert at vi hadde innvilget medlemskap om du hadde vært i relevant jobb.


    Mvh
    Jan Olav Brekke

    Forbundsleder


    —–Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev: —–
    Til: Jan Olav Brekke <jan@lederne.no>
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Dato: 12.09.2013 02:51
    Emne: Påminnelse/Fwd: Medlemsskap/Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET
    Hei,
    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar, på denne e-posten.
    Så jeg prøver derfor å sende en påminnelse om dette. Håper dette er i orden! Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/11/9
    Subject: Medlemsskap/Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET
    To: jan@lederne.no
    Cc: “epost@nito.no” <epost@nito.no>, alfred.sorbo@akademikerforbundet.no
    Hei,
    jeg blir bare tulla med, av Akademikerforbundet og Nito. (Enda jeg har nok vekttall, nemlig 63, til å være med hos dem.

    Etter å ha studert IT ved HiO IU og informasjonsbehandling ved NHI).

    Men det er mulig at Nito og Akademikerforbundet mobber meg, fordi at jeg også har jobba, som butikksjef, i Rimi, (og vunnet Rimi Gullårer der, blant annet). Jeg har en arbeidssak mot Rimi, så jeg kunne trengt noe juridisk råd.
    Og jeg er også arbeidsledig i utlandet, men Akademikerforbundet og Nito er bare svikefulle, og vil ikke hjelpe meg, som er en i samme båt liksom, og som de liksom skal hjelpe da.

    De mener at arbeidsledige ikke har rett til juridiske råd, hos Akademikerforbundet.

    Og Nito er usolidariske, (og ville ikke hjelpe meg når jeg ikke fikk Nito-kortet), så jeg meldte meg ut, og blir ignorert når jeg prøver å melde meg inn igjen, etter at de har fått ny president. Så dette er jo renspikka mobbing, (av meg), fra noen nerder, virker det som.


    Noe sånt.

    Er det mulig for en tidligere butikksjef å få noe med hjelp fra Lederne, (enn jeg får av disse nerdene?). Dere svarer ikke på e-poster jeg har sendt til lederne@lederne.no.
    Erik Ribsskog
    2013/10/25 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Hei,
    nå har jeg også skummet gjennom vedtektene deres, (som jeg fikk i posten, fra dere, etter at jeg meldte meg inn). Og det står ikke noe der om at arbeidsledige ikke har et fullverdig medlemsskap.
    (Ikke som jeg kunne se, ihvertfall). Kan dere være vennlige å vise til paragrafene, hvor denne ‘apartheid-fascismen’ er beskrevet? Dette må være noe rart som hu ‘kontorrotta’ deres har fått for seg, og så har hu sugd sine mannlige kolleger, for å få dem til å dulle med a, for å si det som ‘gutta på gølvet’, på ‘fagforeningsspråk’ 🙂 Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/10/25
    Subject: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET
    To: alfred.sorbo@akademikerforbundet.no
    Cc: “epost@nito.no” <epost@nito.no>, lederne@lederne.no
    Hei,
    det kan da ikke være riktig, at arbeidsledige ikke har fullverdig medlemsskap? Dette må da være noe sprøt som han kollegaen din finner på, som noe slags forsinket aprilsnarr?
    Hvis ikke, så vil jeg klage, på at dere ikke skrev denne ‘fascismen’, på innmeldingsskjemaet. Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/10/25
    Subject: Re: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET
    To: Bjørn Halvorsen <bjorn.halvorsen@akademikerforbundet.no>
    Cc: lederne@lederne.no, “epost@nito.no” <epost@nito.no>
    Hei,
    dette gjelder som du skriver e-poster fra august og september. Det er vanskelig for meg å svare på alt du tar opp i e-posten din, siden dette er en stund tilbake i tid.
    Jeg får ta det viktigste, sånn som jeg ser det. Så arbeidsledige får ikke et fullverdig meldemsskap? Hvor opplyses det om at juridisk råd ikke er inkludert for arbeidsledige? Det høres rart ut for meg. Jeg har vært medlem av NITO og der hadde arbeidsledige fullverdig medlemskap selv om de var arbeidsledige. (Sånn som jeg forstod det, ihvertfall). Det kan da ikke være riktig at arbeidsledige skal ha dårlige medlemsskap. Det må da være sånn at de har et fullverdig medlemsskap. Men at de får rabatt, som en slags hjelp, i deres vanskelige situasjon. Dette er som noe bedrageri for meg, at dere først sier dette nå.

    Og hvorfor venter dere så lenge med å svare? Nei, dette blir som noe trakassering og bedrageri for meg. Dette ble da ikke opplyst, da jeg meldte meg inn, hos dere. Dere finner jo bare på tull dere, for å trakassere folk.

    Og dere gir mindre hjelp til arbeidsledige, som er de som trenger støtte. Det er jo som i bakvendt-land, mener jeg. Erik Ribsskog PS. Dere skulle ha skrevet det, på innmeldingskjemaet, hvis dere hadde apartheid-meldemsskap. Dere kan ikke komme med det nå, mener jeg. Dere får slutte å tulle, og gi meg den juridiske støtten, som dere har lovet meg, mener jeg. Det virker som at dere har store problemer, med hvordan dere er organisert, siden dere bruker ‘år og dag’, på å svare, og så skriver alt for mye, på en gang.

    2013/10/25 Bjørn Halvorsen <bjorn.halvorsen@akademikerforbundet.no>

    Erik Ribsskog

    Jeg viser til flere e-poster vi har mottatt fra deg, bl.a. e-post av 29. august 2013 hvor du spør:  «hva er dette for oppførsel? Hvorfor svarer dere ikke?», samt e-post av 18. september 2013 hvor du etterlyser svar på klage.

    I det følgende skal jeg redegjøre kort for våre betingelser for medlemskap:
    ·         Etter at vi har mottatt din innmelding, registrerte vi at du hadde nok vekttall til å bli tatt opp som medlem hos oss. Kravet er 60 vekttall fra høyskole og/eller universitet.

    ·         Vi registrerte videre at du oppga å være arbeidsledig.

    ·         Ut i fra disse opplysningene ble du tilbudt et medlemskap for ikke-yrkesaktive. Et slikt medlemskap har en kontingent på kr 300 i året. (Samme kontingenten er for øvrig fastsatt for studentmedlemskap).

    ·         Medlemskap for yrkesaktive koster per dato kr 3 600 i året, dvs. kr 300 per måned.

    ·         Yrkesaktive medlemmer har ett gratis rettsråd i året i saker/spørsmål av arbeidsrettslig karakter hos vår advokat (som driver selvstendig advokatvirksomhet og som vi har avtale med). Et rettsråd innebærer at advokaten vurderer saken/spørsmålet som blir lagt fram og gir en anbefaling om veien videre.  Dette kan i prinsippet dreie seg om to ulike retninger: a) anbefaling om å legge bort saken, b) saken bør forfølges videre.  I det siste tilfellet er det en forutsetning at det er medlemmet selv som dekker alle advokatutgifter. Medlemmet kan imidlertid etter søknad få økonomisk støtte fra Akademikerforbundet med inntil 10 timer juridisk bistand hos vår advokat. Det er viktig å være oppmerksom på at disse reglene (som er nedfelt i våre vedtekter og retningslinjer) gjelder for yrkesaktive medlemmer, men ikke for ikke-yrkesaktive medlemmer eller studenter.

    ·         For at medlemmer skal kunne nytte de fordelene som ligger i ett gratis rettsråd, medlemspris hos vår advokat (kr 1 150 + mva) og ev. økonomisk støtte til juridisk hjelp, krever Akademikerforbundet at vedk. medlem har et års medlemskap i forbundet. Alternativt kan et medlem med kortere medlemstid enn et år betale full medlemskontingent for en tid framover, slik at medlemskontingent totalt er betalt for ett år.

    ·         De opplysningene som du har fått av oss om dette er ikke «tull» som du hevder, men fakta og en klar forutsetning for bruk av vår advokat.

    ·         Vi oppfatter nå at (hoved)hensikten din med å søke om medlemskap i Akademikerforbundet er knyttet til framtidig bruk av våre advokattjenester. Ut i fra det som er redegjort for ovenfor, vil ikke vi kunne bistå deg med dette.  Et annet forhold vi vil gjøre oppmerksom på er at forbundet ikke ønsker å gå inn i saksforhold som skriver seg fra flere år tilbake i tid.


    Vi tar for øvrig sterk avstand fra vulgære språkbruk og upassende uttrykksform i dine e-poster til oss, samt negative karakteristikker av våre ansatte. Vi kan vanskelig se hensikten med og  bakgrunnen for dette.  

    Vi har tidligere meddelt at vi har registrert deg som nytt medlem hos oss, men vil gjøre oppmerksom på at medlemskap forutsetter at medlemskontingent er betalt.

    Etter en samlet vurdering av ovennevnte forhold, kan vi vanskelig se at medlemskap hos oss vil være i tråd med dine forventninger og ønsker, og våre muligheter til å gå inn på og oppfylle disse.
    Vi oppfatter således at medlemskap i Akademikerforbundet ikke er aktuelt, og at den foretatte «registrering» av deg derfor annuleres.

    Med vennlig hilsen

    Beskrivelse: http://www.akademikerforbundet.no/sfiles/4/90/1/picture/signaturlogo.png
    Bjørn Halvorsen
    Seniorrådgiver Akademikerforbundet / Tollbugt. 35 / 0157 Oslo
    Telefon: 21 02 33 62 / Faks: 21 02 33 61 / Mobil: 917 38 692
    cid:image002.jpg@01CCD528.E612C660



  • Jeg sendte en ny e-post til Lederne


    Gmail – Ad: Påminnelse/Fwd: Medlemsskap/Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Ad: Påminnelse/Fwd: Medlemsskap/Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Dec 10, 2013 at 8:50 PM



    To:
    Jan Olav Brekke <jan@lederne.no>

    Cc:
    Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, “epost@nito.no” <epost@nito.no>, post@akademikerne.no






    Hei,
    er dette Johanitterordenen eller er det Lederne? Jeg viser til at Jan er en versjon av Johannes som Johanitterordenen er oppkalt etter. Dere vil vel bare ha korgutter der, tenker jeg.
    God bedring når det gjelder Judas-tendenser ovenfor folk som egentlig er i samme båt.
    Dere burde skifte navn til Judasene. Erik Ribsskog
    2013/12/10 <jan@lederne.no>

    Hei!
    For å bli medlem hos oss må man tilhøre bestemte yrkeskategorier. Vi kan også ta opp som medlem personer som er under opplæring til disse yrkeskategoriene, og vi kan la medlemmer som har falt ut av en slik yrkeskategori få fortsette som medlem.
    Vi kan ikke se at du etter dette kan bli medlem.

    Medlemskap innvilges etter søknad. Normalt innvilger vi søknad dersom søkeren er i arbeid innenfor de stillingskategorier vi organiserer. Etter å ha lest den korrespondanse du har sendt oss med andre fagorganisasjoner, er det slett ikke sikkert at vi hadde innvilget medlemskap om du hadde vært i relevant jobb.


    Mvh
    Jan Olav Brekke

    Forbundsleder


    —–Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev: —–
    Til: Jan Olav Brekke <jan@lederne.no>
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Dato: 12.09.2013 02:51
    Emne: Påminnelse/Fwd: Medlemsskap/Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET
    Hei,
    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar, på denne e-posten.
    Så jeg prøver derfor å sende en påminnelse om dette. Håper dette er i orden! Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/11/9
    Subject: Medlemsskap/Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET
    To: jan@lederne.no
    Cc: “epost@nito.no” <epost@nito.no>, alfred.sorbo@akademikerforbundet.no
    Hei,
    jeg blir bare tulla med, av Akademikerforbundet og Nito. (Enda jeg har nok vekttall, nemlig 63, til å være med hos dem.

    Etter å ha studert IT ved HiO IU og informasjonsbehandling ved NHI).

    Men det er mulig at Nito og Akademikerforbundet mobber meg, fordi at jeg også har jobba, som butikksjef, i Rimi, (og vunnet Rimi Gullårer der, blant annet). Jeg har en arbeidssak mot Rimi, så jeg kunne trengt noe juridisk råd.
    Og jeg er også arbeidsledig i utlandet, men Akademikerforbundet og Nito er bare svikefulle, og vil ikke hjelpe meg, som er en i samme båt liksom, og som de liksom skal hjelpe da.

    De mener at arbeidsledige ikke har rett til juridiske råd, hos Akademikerforbundet.

    Og Nito er usolidariske, (og ville ikke hjelpe meg når jeg ikke fikk Nito-kortet), så jeg meldte meg ut, og blir ignorert når jeg prøver å melde meg inn igjen, etter at de har fått ny president. Så dette er jo renspikka mobbing, (av meg), fra noen nerder, virker det som.


    Noe sånt.

    Er det mulig for en tidligere butikksjef å få noe med hjelp fra Lederne, (enn jeg får av disse nerdene?). Dere svarer ikke på e-poster jeg har sendt til lederne@lederne.no.
    Erik Ribsskog
    2013/10/25 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Hei,
    nå har jeg også skummet gjennom vedtektene deres, (som jeg fikk i posten, fra dere, etter at jeg meldte meg inn). Og det står ikke noe der om at arbeidsledige ikke har et fullverdig medlemsskap.
    (Ikke som jeg kunne se, ihvertfall). Kan dere være vennlige å vise til paragrafene, hvor denne ‘apartheid-fascismen’ er beskrevet? Dette må være noe rart som hu ‘kontorrotta’ deres har fått for seg, og så har hu sugd sine mannlige kolleger, for å få dem til å dulle med a, for å si det som ‘gutta på gølvet’, på ‘fagforeningsspråk’ 🙂 Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/10/25
    Subject: Klage/Fwd: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET
    To: alfred.sorbo@akademikerforbundet.no
    Cc: “epost@nito.no” <epost@nito.no>, lederne@lederne.no
    Hei,
    det kan da ikke være riktig, at arbeidsledige ikke har fullverdig medlemsskap? Dette må da være noe sprøt som han kollegaen din finner på, som noe slags forsinket aprilsnarr?
    Hvis ikke, så vil jeg klage, på at dere ikke skrev denne ‘fascismen’, på innmeldingsskjemaet. Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/10/25
    Subject: Re: MEDLEMSKAP I AKADEMIKERFORBUNDET
    To: Bjørn Halvorsen <bjorn.halvorsen@akademikerforbundet.no>
    Cc: lederne@lederne.no, “epost@nito.no” <epost@nito.no>
    Hei,
    dette gjelder som du skriver e-poster fra august og september. Det er vanskelig for meg å svare på alt du tar opp i e-posten din, siden dette er en stund tilbake i tid.
    Jeg får ta det viktigste, sånn som jeg ser det. Så arbeidsledige får ikke et fullverdig meldemsskap? Hvor opplyses det om at juridisk råd ikke er inkludert for arbeidsledige? Det høres rart ut for meg. Jeg har vært medlem av NITO og der hadde arbeidsledige fullverdig medlemskap selv om de var arbeidsledige. (Sånn som jeg forstod det, ihvertfall). Det kan da ikke være riktig at arbeidsledige skal ha dårlige medlemsskap. Det må da være sånn at de har et fullverdig medlemsskap. Men at de får rabatt, som en slags hjelp, i deres vanskelige situasjon. Dette er som noe bedrageri for meg, at dere først sier dette nå.

    Og hvorfor venter dere så lenge med å svare? Nei, dette blir som noe trakassering og bedrageri for meg. Dette ble da ikke opplyst, da jeg meldte meg inn, hos dere. Dere finner jo bare på tull dere, for å trakassere folk.

    Og dere gir mindre hjelp til arbeidsledige, som er de som trenger støtte. Det er jo som i bakvendt-land, mener jeg. Erik Ribsskog PS. Dere skulle ha skrevet det, på innmeldingskjemaet, hvis dere hadde apartheid-meldemsskap. Dere kan ikke komme med det nå, mener jeg. Dere får slutte å tulle, og gi meg den juridiske støtten, som dere har lovet meg, mener jeg. Det virker som at dere har store problemer, med hvordan dere er organisert, siden dere bruker ‘år og dag’, på å svare, og så skriver alt for mye, på en gang.

    2013/10/25 Bjørn Halvorsen <bjorn.halvorsen@akademikerforbundet.no>

    Erik Ribsskog

    Jeg viser til flere e-poster vi har mottatt fra deg, bl.a. e-post av 29. august 2013 hvor du spør:  «hva er dette for oppførsel? Hvorfor svarer dere ikke?», samt e-post av 18. september 2013 hvor du etterlyser svar på klage.

    I det følgende skal jeg redegjøre kort for våre betingelser for medlemskap:
    ·         Etter at vi har mottatt din innmelding, registrerte vi at du hadde nok vekttall til å bli tatt opp som medlem hos oss. Kravet er 60 vekttall fra høyskole og/eller universitet.

    ·         Vi registrerte videre at du oppga å være arbeidsledig.

    ·         Ut i fra disse opplysningene ble du tilbudt et medlemskap for ikke-yrkesaktive. Et slikt medlemskap har en kontingent på kr 300 i året. (Samme kontingenten er for øvrig fastsatt for studentmedlemskap).

    ·         Medlemskap for yrkesaktive koster per dato kr 3 600 i året, dvs. kr 300 per måned.

    ·         Yrkesaktive medlemmer har ett gratis rettsråd i året i saker/spørsmål av arbeidsrettslig karakter hos vår advokat (som driver selvstendig advokatvirksomhet og som vi har avtale med). Et rettsråd innebærer at advokaten vurderer saken/spørsmålet som blir lagt fram og gir en anbefaling om veien videre.  Dette kan i prinsippet dreie seg om to ulike retninger: a) anbefaling om å legge bort saken, b) saken bør forfølges videre.  I det siste tilfellet er det en forutsetning at det er medlemmet selv som dekker alle advokatutgifter. Medlemmet kan imidlertid etter søknad få økonomisk støtte fra Akademikerforbundet med inntil 10 timer juridisk bistand hos vår advokat. Det er viktig å være oppmerksom på at disse reglene (som er nedfelt i våre vedtekter og retningslinjer) gjelder for yrkesaktive medlemmer, men ikke for ikke-yrkesaktive medlemmer eller studenter.

    ·         For at medlemmer skal kunne nytte de fordelene som ligger i ett gratis rettsråd, medlemspris hos vår advokat (kr 1 150 + mva) og ev. økonomisk støtte til juridisk hjelp, krever Akademikerforbundet at vedk. medlem har et års medlemskap i forbundet. Alternativt kan et medlem med kortere medlemstid enn et år betale full medlemskontingent for en tid framover, slik at medlemskontingent totalt er betalt for ett år.

    ·         De opplysningene som du har fått av oss om dette er ikke «tull» som du hevder, men fakta og en klar forutsetning for bruk av vår advokat.

    ·         Vi oppfatter nå at (hoved)hensikten din med å søke om medlemskap i Akademikerforbundet er knyttet til framtidig bruk av våre advokattjenester. Ut i fra det som er redegjort for ovenfor, vil ikke vi kunne bistå deg med dette.  Et annet forhold vi vil gjøre oppmerksom på er at forbundet ikke ønsker å gå inn i saksforhold som skriver seg fra flere år tilbake i tid.


    Vi tar for øvrig sterk avstand fra vulgære språkbruk og upassende uttrykksform i dine e-poster til oss, samt negative karakteristikker av våre ansatte. Vi kan vanskelig se hensikten med og  bakgrunnen for dette.  

    Vi har tidligere meddelt at vi har registrert deg som nytt medlem hos oss, men vil gjøre oppmerksom på at medlemskap forutsetter at medlemskontingent er betalt.

    Etter en samlet vurdering av ovennevnte forhold, kan vi vanskelig se at medlemskap hos oss vil være i tråd med dine forventninger og ønsker, og våre muligheter til å gå inn på og oppfylle disse.
    Vi oppfatter således at medlemskap i Akademikerforbundet ikke er aktuelt, og at den foretatte «registrering» av deg derfor annuleres.

    Med vennlig hilsen

    Beskrivelse: http://www.akademikerforbundet.no/sfiles/4/90/1/picture/signaturlogo.png
    Bjørn Halvorsen
    Seniorrådgiver Akademikerforbundet / Tollbugt. 35 / 0157 Oslo
    Telefon: 21 02 33 62 / Faks: 21 02 33 61 / Mobil: 917 38 692
    cid:image002.jpg@01CCD528.E612C660



  • Jeg sendte en e-post til Jussformidlingen


    Gmail – Vedrørende din henvendelse






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Vedrørende din henvendelse






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Dec 10, 2013 at 7:15 AM



    To:
    telefonvakt@jussformidlingen.no

    Cc:
    Leder av Jussformidlingen <leder@jussformidlingen.no>, “emb.london” <emb.london@mfa.no>






    Hei, jeg bor i England, så det blir tungvint for meg, å ringe eller møte opp i Bergen. Det virker ikke som at politiet her tar denne terroren mot meg alvorlig. Det virker som at det er fritt fram for å tulle med nordmenn, i England.
    Ambassaden lar alt passere, de svarer ikke engang. Og det har vært mye mer. Det engelske politiet stjal PC-en min, for cirka et år siden. De nektet meg å dra til Isle of Man i påskeferien. De dro meg med på sinnsykehus da jeg skulle sjekke inn på et hostell, i fjor. De kaller meg ‘Miss Erik Ribsskog’ i brev, enda jeg er en tøff heimevernssoldat og veteran-infanterist fra Geværkompaniet og tidligere Rimi-butikksjef, osv. Ambassaden lar alt passere.

    Det virker som at de mener at nordmenn bare skal finne seg i alt av nedverdigelse og trakassering fra britiske myndigheter. Det er noe galt noe sted da, mener jeg. Erik Ribsskog

    On Mon, Dec 9, 2013 at 8:49 AM, <telefonvakt@jussformidlingen.no> wrote:

    Hei, Vi viser til mottatte e-poster fra deg. Jussformidlingen har dessverre ikke kapasitet til å besvare juridiske spørsmål eller sette opp timer pr e-post. Men dersom du sender oss ditt telefonnummer og en kort beskrivelse av saken på e-post kan vi ringe deg tilbake.
    Du kan også ringe eller komme innom vår telefonvakt. Vårt telefonnummer er 55 58 96 00 og vi holder til i Sydneshaugen 10 i Bergen. Vi har åpent mandag og tirsdag kl. 9-15, onsdag 9-17 og torsdag 9-17. Fredag stengt. Mottatt e-post med eventuelle vedlegg vil bli slettet. I mellomtiden ber vi deg om å ikke sende kopier av e-poster til oss.
    Med vennlig hilsen
    Jussformidlingen Merk:
    E-postens innhold og eventuelle vedlegg er ment kun til den eller de
    personer som formelt og juridisk er rett mottaker. E-posten er
    konfidensiell. Uautorisert lesing eller kopiering av e-brevet er strengt
    forbudt. Er e-posten kommet deg i hende uten at du er ment som mottaker bes
    det om at du melder fra om dette til post@jussformidlingen.no og at den
    mottatte e-posten og eventuelle kopier i elektronisk- eller papirformat,
    blir ødelagt.
    Notice:
    This e-mail may contain confidential and privileged material for the sole
    use of the intended recipient. Any review or distribution by others is
    strictly prohibited. If this e-mail is received by others than the intended
    recipient, please notify us at post@jussformidlingen.no and delete all
    copies.
    Med vennlig hilsen
    Jussformidlingen Tlf: 55 58 96 00
    Merk:
    E-postens innhold og eventuelle vedlegg, er ment kun til den eller de
    personer som formelt og juridisk er rett mottaker. E-posten er derfor
    konfidensiell. Uautorisert lesing eller kopiering av e-brevet er strengt
    forbudt. Er e-posten kommet deg i hende uten at du er ment som mottaker bes
    det om at du melder fra om dette til avsender og at den mottatte e-posten,
    og eventuelle kopier i elektronisk- eller papirformat, blir ødelagt.
    Notice:
    This e-mail may contain confidential and privileged material for the sole
    use of the intended recipient. Any review or distribution by others is
    strictly prohibited. If this e-mail is received by others than the intended
    recipient, please contact the sender and delete all copies.
    —– Opprinnelig melding —–
    Fra: “Erik Ribsskog” <eribsskog@gmail.com>

    Til: “COMMCEN” <COMMCEN@merseyside.police.uk>
    Kopi: <escort@manchesterlads.com>, <professional.standards.department.psd@merseyside.pnn.police.uk>, “ITCGM- Norwegian Consulate” <norconsulate@itcgm.co.uk>, <admin@lpl-norwegian-consulate.org.uk>, <2200@vg.no>, “!enquiries” <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, “Akademikerforbundet” <post@akademikerforbundet.no>, <lederne@lederne.no>, “Leder av Jussformidlingen” <leder@jussformidlingen.no>, <fampo@hotmail.com>, <efta-lux@ec.europa.eu>, “mail.gva” <mail.gva@efta.int>, “hv-02.kontakt” <hv-02.kontakt@mil.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, <anne-kathrine.skodvin@ica.no>, “amnestyis” <amnestyis@amnesty.org>, <EUteam@amnesty.org>, <inquiries2@un.org>, <steve.rotheram.mp@parliament.uk>
    Dato: Thu, 5 Dec 2013 23:11:22 +0100
    Emne: Report of crime/Fwd: Manchester Lads Contact – Xander-Jones
    Hi, somone have again ordered a gay escort in my name. I want you to arrest the people who have ordered this gay escort in my name.
    And also the gay escort-company should be charged for harassment since they have poor routines, I think. Regards, Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-

    From: Alex Hackney <xanderpanda@rocketmail.com>
    Date: Thu, Dec 5, 2013 at 3:18 PM
    Subject: Re: Manchester Lads Contact – Xander-Jones
    To: “<eribsskog@gmail.com>” <eribsskog@gmail.com>
    Hey Erik,

    Thanks for the message, yeah man that’s all cool for me! 🙂
    When were you looking to do something ?
    Xander


    Sent from my iPhone

    On 5 Dec 2013, at 15:00, “Manchester Lads” <escort@manchesterlads.com> wrote:

    Hi,
    The following message was sent to you via www.manchesterlads.com on 5 December 2013 at 15:00.

    Please reply to the message even if it is only to say no. If you find the content of this message offensive for any reason, please forward it immediately to abuse@manchesterlads.com
    From: Erik Ribsskog Email: eribsskog@gmail.com
    Hi, Feeling rather horny for some man to man action 🙂 I’m bottom and like to swallow. That’s ok with you? Best regards,
    Erik Ribsskog
    07757593021 10 Keith Court
    Keith Avenue
    Liverpool
    L4 5XJ A note about Fraud
    Please be aware that fraudsters sometimes use services such as Manchester Lads to send scam emails. Manchester Lads automatically blocks as much scam email as it can but occasionally some may still get through. To prevent being caught-out, please always view with suspicion any contact who requests normally unnecessary personal details, bank details or who wishes to send you a cheque for any reason.
    If in doubt, please contact Manchester Lads for advice before responding to the message.

  • Jeg sendte enda en oppdatering til Merseyside-politiet


    Gmail – Update/Fwd: Torsdag kl. 17






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Update/Fwd: Torsdag kl. 17






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Dec 10, 2013 at 1:08 AM



    To:
    COMMCEN <COMMCEN@merseyside.police.uk>

    Cc:
    anne-kathrine.skodvin@ica.no, “EUteam@amnesty.org” <EUteam@amnesty.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, “hv-02.kontakt” <hv-02.kontakt@mil.no>, “inquiries2@un.org” <inquiries2@un.org>, “emb.london” <emb.london@mfa.no>, post <post@spesialenheten.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, steve.rotheram.mp@parliament.uk, efta-lux@ec.europa.eu, !enquiries <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, fampo@hotmail.com, “mail.gva” <mail.gva@efta.int>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, mail.bxl@efta.int, royaldanishconsulate@dantechuk.com, lederne@lederne.no, Leder av Jussformidlingen <leder@jussformidlingen.no>






    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <johncons@yandex.com>
    Date: 2013/12/10
    Subject: Torsdag kl. 17
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Hei igjen, Frøken. Neste frist blir torsdag kl. 17.
    Da får jeg tid til å pønske ut noe enda gøyere enn en pizzafestival. Vi får se hva som skjer. 🙂 Mvh

  • Jeg sendte enda en oppdatering til Merseyside-politiet


    Gmail – Update/Fwd: Order Declined (138663311599015768 – Perfect Pizza L13)






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Update/Fwd: Order Declined (138663311599015768 – Perfect Pizza L13)






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Dec 10, 2013 at 12:00 AM



    To:
    COMMCEN <COMMCEN@merseyside.police.uk>

    Cc:
    anne-kathrine.skodvin@ica.no, “EUteam@amnesty.org” <EUteam@amnesty.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, “hv-02.kontakt” <hv-02.kontakt@mil.no>, “inquiries2@un.org” <inquiries2@un.org>, “emb.london” <emb.london@mfa.no>, post <post@spesialenheten.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, steve.rotheram.mp@parliament.uk, efta-lux@ec.europa.eu, !enquiries <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, fampo@hotmail.com, “mail.gva” <mail.gva@efta.int>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, mail.bxl@efta.int, royaldanishconsulate@dantechuk.com, lederne@lederne.no, Leder av Jussformidlingen <leder@jussformidlingen.no>






    ———- Forwarded message ———-
    From: Perfect Pizza L13 <noreply@meal2go.com>

    Date: Mon, Dec 9, 2013 at 11:52 PM
    Subject: Order Declined (138663311599015768 – Perfect Pizza L13)
    To: eribsskog@gmail.com




    Meal2Go.com



    If you have problem viewing this email please Click here for online version.
    Hello Customer! Click here to visit Meal2Go.com Live Online Support



    Order 138663311599015768 has been declined by Perfect Pizza L13





    This is an automated message please do not reply to this email.

    Dear Customer


    Order 138663311599015768 Not Accepted
    We are sorry your order was not accepted by Perfect Pizza L13. They have stated their reason as:
    Shop will not deliver to this area. (2) You can still go back to our website and place your order with other local takeaways.
    If you have paid by card online, please rest assured that your payment will be refunded in full.
    We are sorry for the inconvenience caused.
    Meal2Go Team



    Your order below:

    Perfect Pizza L13

    69 Lisburn Lane

    Liverpool
    Liverpool L13 9AF
    Tel. 01512225237

    Order TypeDelivery

    Payment
    Pay on delivery

    Order Time
    09/12/2013 23:51

    Customer

    Tel. 07757593021

    10 Keith Court Keith Avenue LIVERPOOL
    L4 5XJ

    9.00
    Vegetarian
    14″ Pizzas
    9.00 + 2.10
    Vegetarian
    14″ Pizzas
    +Add Green Chillies
    +Add Peppers
    +Add Jalapenos
    Free garlic bread with orders over 10

    Total
    £20.10


    Sub-Total
    £20.10

    Amount to Collect £20.10





    Do not reply to this message. If you wish to contact Meal2Go.com please use contact details below:
    Meal2Go.com
    Aquinas House, 63 Warstone Lane, Jewellery Quarter
    Birmingham, B18 6NG
    Tel: (0121) 236 6150
    Fax: (0207) 149 9869
    e-mail: admin@meal2go.com

    Join Us!
    And get discounts exclusive to social networks!

    Facebook
    Twitter

  • Jeg sendte enda en oppdatering til Merseyside-politiet


    Gmail – Update/Fwd: Meal2Go.com Email Verification






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Update/Fwd: Meal2Go.com Email Verification






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Mon, Dec 9, 2013 at 11:54 PM



    To:
    COMMCEN <COMMCEN@merseyside.police.uk>

    Cc:
    anne-kathrine.skodvin@ica.no, “EUteam@amnesty.org” <EUteam@amnesty.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, “hv-02.kontakt” <hv-02.kontakt@mil.no>, “inquiries2@un.org” <inquiries2@un.org>, “emb.london” <emb.london@mfa.no>, post <post@spesialenheten.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, steve.rotheram.mp@parliament.uk, efta-lux@ec.europa.eu, !enquiries <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, fampo@hotmail.com, “mail.gva” <mail.gva@efta.int>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, mail.bxl@efta.int, lederne@lederne.no, Leder av Jussformidlingen <leder@jussformidlingen.no>, Nordic Church in Liverpool <nordic.church.l-pool@hotmail.co.uk>, post@slottet.no






    ———- Forwarded message ———-
    From: Meal2Go.com <noreply@meal2go.com>

    Date: Mon, Dec 9, 2013 at 11:49 PM
    Subject: Meal2Go.com Email Verification
    To: eribsskog@gmail.com




    Meal2Go.com



    Hello Customer!
    Click here to visit Meal2Go.com Live Online Support



    Welcome to Meal2Go.com!


    This is an automated message please do not reply to this email.

    Hello Customer!


    Thank you for verifying your email address. Please click on the following link to complete your email verification OR simply enter the pin number
    in the verification pin box inside your account:

    Verification details for: eribsskog@gmail.com Verification Pin Number:
    1628
    Verification Link:
    http://www.meal2go.com/email/?ACV=eribsskog@gmail.com&VPIN=1628 If you have difficulties with opening the above link, please copy and paste the link into your browser
    address bar.

    Important Note:
    If you have not requested these details please contact us immediately.




    Do not reply to this message. If you wish to contact Meal2Go.com please use contact details below:
    Meal2Go.com
    Aquinas House, 63 Warstone Lane, Jewellery Quarter
    Birmingham, B18 6NG
    Tel: (0121) 236 6150
    Fax: (0207) 149 9869
    e-mail: admin@meal2go.com

    Join Us!
    And get discounts exclusive to social networks!

    Facebook
    Twitter

  • Jeg sendte enda en oppdatering til Merseyside-politiet


    Gmail – Update/Fwd: 13120900222 Takeaway order at BigFoodie.co.uk






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Update/Fwd: 13120900222 Takeaway order at BigFoodie.co.uk






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Mon, Dec 9, 2013 at 11:48 PM



    To:
    COMMCEN <COMMCEN@merseyside.police.uk>

    Cc:
    anne-kathrine.skodvin@ica.no, “EUteam@amnesty.org” <EUteam@amnesty.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, “hv-02.kontakt” <hv-02.kontakt@mil.no>, “inquiries2@un.org” <inquiries2@un.org>, “emb.london” <emb.london@mfa.no>, post <post@spesialenheten.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, steve.rotheram.mp@parliament.uk, efta-lux@ec.europa.eu, !enquiries <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, fampo@hotmail.com, “mail.gva” <mail.gva@efta.int>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, mail.bxl@efta.int, royaldanishconsulate@dantechuk.com, lederne@lederne.no






    ———- Forwarded message ———-
    From:  <noreply@bigfoodie.co.uk>
    Date: Mon, Dec 9, 2013 at 8:59 PM
    Subject: 13120900222 Takeaway order at BigFoodie.co.uk
    To: eribsskog@gmail.com, orders@bigfoodie.co.uk
    Order Number: 13120900222
    User ID: 36400 Dear Erik Ribsskog: Thank you for making order with bigfoodie. Your order detail has been
    sent to the restaurant. Please click here see Order Statues in your
    bigfoodie account.
    www.bigfoodie.co.uk
    Order Number: 13120900222
    MIRANDA JADE Fish & Chips Chinese Thai & English Takeaway. Shop ID: 13755
    6 Miranda Road, Bootle, Liverpool L20 2EE Tel: 0151 933 0088
    Order Time: Monday 9/12/2013 20:59
    Delivery ASAP 21:44 Erik Ribsskog  07757593021
    10 Keith Court
    Keith Avenue
    Liverpool L4 5XJ
    07757593021 QTY
    MENU NAME
    PRICE
      1
    Set Meals for 2 Persons(+ Sweet & Sour Pork) (No.198)
    £ 18.00
    Subtotal
    £ 18.00 Delivery
    £ 0.00
    Order Sum
    £ 18.00
    Total Due
    £ 18.00
    Comments: If you want to cancel or amend your order please click here to access
    your orders. You can only cancel or amend your order 45mins before the
    chosen delivery time. For any other enquiries regard your order please
    contact Restaurant directly. Don’t forget you can rate the restaurant in your bigfoodie account to
    let others know your experience. Click here to review it. Thanks BigFoodie Team

  • Jeg sendte enda en oppdatering til Merseyside-politiet


    Gmail – Update/Fwd: 13120900221 Takeaway order at BigFoodie.co.uk






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Update/Fwd: 13120900221 Takeaway order at BigFoodie.co.uk






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Mon, Dec 9, 2013 at 11:43 PM



    To:
    COMMCEN <COMMCEN@merseyside.police.uk>

    Cc:
    anne-kathrine.skodvin@ica.no, “EUteam@amnesty.org” <EUteam@amnesty.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, “hv-02.kontakt” <hv-02.kontakt@mil.no>, “inquiries2@un.org” <inquiries2@un.org>, “emb.london” <emb.london@mfa.no>, post <post@spesialenheten.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, steve.rotheram.mp@parliament.uk, efta-lux@ec.europa.eu, !enquiries <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, fampo@hotmail.com, “mail.gva” <mail.gva@efta.int>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, mail.bxl@efta.int, royaldanishconsulate@dantechuk.com, lederne@lederne.no






    ———- Forwarded message ———-
    From:  <noreply@bigfoodie.co.uk>
    Date: Mon, Dec 9, 2013 at 8:57 PM
    Subject: 13120900221 Takeaway order at BigFoodie.co.uk
    To: eribsskog@gmail.com, orders@bigfoodie.co.uk
    Order Number: 13120900221
    User ID: 36400 Dear Erik Ribsskog: Thank you for making order with bigfoodie. Your order detail has been
    sent to the restaurant. Please click here see Order Statues in your
    bigfoodie account.
    www.bigfoodie.co.uk
    Order Number: 13120900221
    HAPPY VILLA English & Chinese Takeaway. Shop ID: 13248
    63-65 Priory Road, Anfield, Liverpool L4 2SE Tel: 0151 260 6241
    Order Time: Monday 9/12/2013 20:57
    Delivery ASAP 21:42 Erik Ribsskog  07757593021
    10 Keith Court
    Keith Avenue
    Liverpool L4 5XJ
    07757593021 QTY
    MENU NAME
    PRICE
      1
    Special Set Meals for 1 Person (No.A)
    £ 11.00
      1
    Diet Coke (1.5L) (No.D11)
    £ 1.70
    Subtotal
    £ 12.70 Delivery
    £ 1.00
    Order Sum
    £ 13.70
    Total Due
    £ 13.70
    Comments: If you want to cancel or amend your order please click here to access
    your orders. You can only cancel or amend your order 45mins before the
    chosen delivery time. For any other enquiries regard your order please
    contact Restaurant directly. Don’t forget you can rate the restaurant in your bigfoodie account to
    let others know your experience. Click here to review it. Thanks BigFoodie Team