Stikkord: E-post
-
Jeg sendte en e-post til Fampo
Gmail – Problemer med maktovergrep og politistat >//
function Print(){document.body.offsetHeight;window.print()};
// ]]>
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Problemer med maktovergrep og politistat
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Thu, Nov 28, 2013 at 1:44 AM
To:
fampo@hotmail.com
Hei, noen sendte meg en e-post, (fordi de har lest bloggen min), hvor Fampo nevnes. Jeg har veldige problemer med å få rettighetene mine i saker som
gjelder arv, studielån, salg av sameie, politi-klager, fri rettshjelp,
utbetaling av opptjent pensjon fra folketrygden siden jeg bor i
utlandet, forsikringssaker mot ‘utro’ advokat, arbeidssaker, Nito,
Akdemikerfobundet, NITH, Kunnskapsdepartementet, Høyre, osv., osv. Problemene er både i Norge og England, (hvor jeg har flyktet til). Tenkte jeg kunne prøve å sende en e-post. (Sånn at dere vet at det er flere i samme situasjon). Poster også denne e-posten på blogg, (http://johncons-mirror.blogspot.co.uk). Mvh.
Erik Ribsskog -
Noen sendte meg en PDF-fil, med masse dokumeter i. De har jeg nå printa ut og skannet, for å se hva det liksom var om
PS.
Her er mer om dette:
Gmail – Henvendelse >//
function Print(){document.body.offsetHeight;window.print()};
// ]]>
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 25, 2013 at 5:03 PM
To:
hege.baastad.andersen@drmk.no
Cc:
Reidar Foss <reidar.foss@politiet.no>, “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>
Hei, jeg kan bekrefte at jeg har hatt store problemer med Drammen Tingrett. Jeg kontaktet Namsmannen for Røyken og Hurum, og de ba meg ringe Drammen Tingrett. Jeg fikk snakke med ei Høyseter der, og hu sa hu skulle selge sameiet for meg.Men dette var i 2011, og jeg har ikke hørt noe siden det. Dette er nå hos lensmann Foss, i Hurum. Og hos Rådmannen i Hurum. Mvh. Erik Ribsskog PS. Men jeg kjenner ikke noe til vedkommende som har sendt meg denne e-posten. Så den saken tørr jeg ikke å si noe om, dessverre. Men jeg publiserer denne e-posten på bloggen min.
———- Forwarded message ———-
From: Andrew Rasmussen <rasmussen243@hotmail.com>
Date: 2013/11/25
Subject: Henvendelse
To: Hege Baastad Andersen <hege.baastad.andersen@drmk.no>, “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>
Rådmann i Drammen påstår at jeg farer med alvorlige beskyldninger uten noe dokumentasjon. Jeg viser til vedlegg! SkyDrive fordi filene er alt for store til å sendes i normal forstand. Fylkesrådmannen hos Buskerud fylkeskommune har fått mine henvendelser. Videre er det en Erik Ribsskog som har hatt en del problemer med Drammen kommune og Tingrett. I og med at jeg har hatt langt verre og større problemer med Drammen kommune oppfordrer jeg flere til å føre sak i form av en Folkedomstol. Ribsskog er et flott eksempel, og i og med at han har publisert sin historie og sin klage opp mot EFTA domstolen og klage inn mot Domstolsadministrasjonen på Drammen Tingrett er det verdt å oversende dette. Kristin Brataas og advokat Marius Reikerås ved Foreningen NORM har flere ganger klaget til domstolsadministrasjonen i forhold til ugyldige eller ulovlige dommerforsikringer hos Drammen Tingrett. Jeg støtter kampen til Ribsskog.
Jeg farer aldri med udokumenterte påstander. Dette til orientering. http://www.nyhetsspeilet.no/2013/10/folkedomstol-har-du- en-sak-mot-staten-hvor-du- foler-deg-overkjort http://johncons-mirror. blogspot.no/2012/02/jeg- sendte-en-formell-klage-til- efta.html
Kopi er sendt til Erik Ribsskog og hos Fylkeskommunen.
Mvh Andrew Rasmussen
Chr.Michelsensgt.61a
0474 OsloAndrew has a file to share with you on SkyDrive. To view it, click the link below.
To: rasmussen243@hotmail.com
CC: oyvind.aas@politiet.no
Subject: SV: Oversendelse av sak
Date: Wed, 20 Nov 2013 11:39:38 +0000
Det vises til ditt brev datert 15.11.2013. Drammen kommune registrerer at det fremsettes alvorlige beskyldninger i brevet, uten noen som helst form for dokumentasjon. På
bakgrunn av brevets form og innhold ser ikke kommunen noe grunnlag for å undersøke påstandene som fremsettes nærmere.
Kopi av dettes svares sendes til Søndre Buskerud politidistrikt.
Rådmannen
Hege Baastad Andersen
fungerende HR-direktør
Mobil: 41 56 31 53
Epost: hege.baastad.andersen@drmk.noPostadresse og besøksadresse: Engene 1, 3008 Drammen
P Tenk på miljøet – ikke print meg! -
Jeg sendte en e-post til the Post Office
Gmail – FW: RE: FW: Complaint about the Post Office in Winslow St., Walton, Liverpool >//
function Print(){document.body.offsetHeight;window.print()};
// ]]>
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
FW: RE: FW: Complaint about the Post Office in Winslow St., Walton, Liverpool
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Wed, Nov 27, 2013 at 6:47 PM
To:
“customercare@postoffice.co.uk” <customercare@postoffice.co.uk>
Cc:
“emb.london” <emb.london@mfa.no>
Dear Sir / Madam ? Resubmit e-mail? What the sh*t is this? I hope the bl**dy British post-offices are being closed down and that we get some European post-offices here in stead. Brits don’t know anything about customer-service.They don’t know how to serve.How can you be this un-professional. I went to the post-office in Bootle today, and no receipt. If I go to the food shop I always get a receipt.
They’re just stuck up. And there seems to just be idiots, who deals with complaints. They tell me one thing. And then they change it. It’s a joke.
But not at the post office.You can’t tell people to resubmit their e-mails and send funny e-mails like this. The post-office woman tells me to put the letter on the scale, even if its a woman standing in front of the scale. Erik Ribsskog
How hard can it be?
On Wed, Nov 27, 2013 at 4:21 PM, customercare@postoffice.co.uk <customercare@postoffice.co.uk> wrote:
—— ORIGINAL MESSAGE —–
FROM: “customercare@postoffice.co.uk” <customercare@postoffice.co.uk >
TO: customercare@postoffice.co.uk
SENT: 25 November 2013 12:01:11 (GMT Standard Time)Dear Sir / Madam
Thank you for your email. Please accept my apologies for any inconvenience you may have been caused.
It is always disappointing to hear of any customer’s dissatisfaction with our business. However, so that we can assist you with your complaint please re-submit your email giving your full name title and postal address, Post
Office details and full nature of the complaint, such as the weight, size and cost of your parcels. Once the details are received the Post Office Customer Care Team will investigate the complaint for you.
Please accept my apologies once again. If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us
again. Please reply via the website customercare@postoffice.co.uk as a
reply sent to any other email address will not receive a response.
Yours sincerely Yvonne Leadbeater
Customer Care —— ORIGINAL MESSAGE —–
FROM: “customercare@postoffice.co.uk” <customercare@postoffice.co.uk >
TO: customercare@postoffice.co.uk
SENT: 22 November 2013 10:24:18 (GMT Standard Time)
—— ORIGINAL MESSAGE —–FROM: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>TO:
“customercare@postoffice.co.uk” <customercare@postoffice.co.uk >SENT: 19
November 2013 18:06:01 (GMT Standard Time)Hi,I went to the Post Office in
Winslow St. now.The post office-woman whohas been with a ship to Norway
wasn’t workingnow.In stead it was Mary.Marycomplained about that I had
complained about her.(To you).I asked her whenthis was.She answered some
months ago.But I have sent hundreds of packetsto Norway, from my web-shop.I
can’t remember what happens every time I goto the post-office.Because you
have so many different certificates ofposting.And there has also been a lot
of complaints surrounding thatpostoffice staff are stubborn, and don’t want
to give me the typeofcertificate of posting, that I ask for.But I thought
this was resolvednow.What was that Mary was trying to tell me, I was
wondering.When I gothome now, I see that Mary haven’t given me
receipts.Only 2 x HorizonCertificate of Posting.But it doesn’t say the
price, of the postage, onthese receipts.And it doesn’t say the weight.I
paid eight pounds andsomething, (if I remember it right).What was the exact
amount I was paying,I was wondering.Also what was the weight, (for each
packet).(Just so that Ihave this information, to prove to the customers,
thatI’ve sent thesepackets.If the packets take weeks.Like happened
once).Also, Mary startedasking me what the value of the packets were.I’ve
sent hundreds of packetsto Norway earlier, but can’t rememberthat they ask
me that.I’d also filledout a form, for the customs, (at home), like I
alwaysuse to do, I’dsay.Also, an old woman, (a manager), stod besides Mary,
the wholetime.Without saying who she was.I’d like to complain about this
poorcustomer-service, please.I’ve gone to commerce and office-school,
inNorway, for three years.I’ve gone to a private academy name NHI.I’ve
workedin retail for fifteen years, and in retail-management foraround ten
years.Idon’t like to be naged on, about month old cases, when I go to
thePostOffice.When I e-mail you about a case, then this should be dealt
withinwriting, I think.And not months later, by a hostile
postoffice-worker.Maybe in Russia, but not in the western world, I
think.Thatwas like this woman had her periode, or something, I think.The
Post Officeshould be better organised, I think.You have an organisation,
and you coulduse that to inform staff,about desitions, in a case.So that
they aren’tgoing to bring up month old cases, when people goto the Post
Office.That’sout of place, I think.And that case must have been resolved, I
think.Soplease tell your staff to stop hasassing me when I go to
thepost-office,and patronising me like acting like my mother.And which
amount should I putin the book-keeping, 8 pounds and X pence?And the weight
on these twopackets please, (in case the customerswant to see the receipt
that showsI’ve sent their
packet).Regards,ErikRibsskog******************************** ****************************** *********This
email and any attachments are
confidential and intended for theaddresseeonly. If you are not the named
recipient, you must not use,disclose,reproduce, copy or distribute the
contents of this communication.If youhave received this in error, please
contact the sender and thendelete thisemail from your system.ROYAL MAIL
GROUP LIMITED registered in England andWales at 100 VICTORIAEMBANKMENT,
LONDON EC4Y 0HQ with the registeredcompany number 04138203POST OFFICE
LIMITED registered in England and Walesat 148 OLD STREET,LONDON EC1V 9HQ
with the registered company
number02154540********************************************** ************************(See
attached file:
C.htm)****************************************************** *****************This
email and any attachments are confidential and intended for theaddressee
only. If you are not the named recipient, you must not use,disclose,
reproduce, copy or distribute the contents of this communication.If you
have received this in error, please contact the sender and thendelete this
email from your system.ROYAL MAIL GROUP LIMITED registered in England and
Wales at 100 VICTORIAEMBANKMENT, LONDON EC4Y 0HQ with the registered
company number 04138203POST OFFICE LIMITED registered in England and Wales
at 148 OLD STREET,LONDON EC1V 9HQ with the registered company number
02154540**************************************************** ******************
(See attached file: C.htm) ************************************************************ ***********
This email and any attachments are confidential and intended for the
addressee only. If you are not the named recipient, you must not use,
disclose, reproduce, copy or distribute the contents of this communication.
If you have received this in error, please contact the sender and then
delete this email from your system. ROYAL MAIL GROUP LIMITED registered in England and Wales at 100 VICTORIA
EMBANKMENT, LONDON EC4Y 0HQ with the registered company number 04138203 POST OFFICE LIMITED registered in England and Wales at 148 OLD STREET,
LONDON EC1V 9HQ with the registered company number 02154540 ************************************************************ **********
-
Jeg sendte en e-post til Drammen Tingrett
Gmail – Oppløsing av sameie/Fwd: Henvendelse >//
function Print(){document.body.offsetHeight;window.print()};
// ]]>
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Oppløsing av sameie/Fwd: Henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Tue, Nov 26, 2013 at 3:16 PM
To:
“Austad, Christina Møller (DRAM)” <Christina.Moller.Austad@domstol.no>
Cc:
John Ivar Johansen <John.Ivar.Johansen@politiet.no>, Reidar Foss <reidar.foss@politiet.no>, “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>
Hei,Jeg har holdt på med det her siden 2011, og er litt lei av å bli sendt fram og tilbake.jeg bor i England og har ikke mulighet til å dra til Drammen bibliotek. (Selv om jeg kjenner Ingeliv Andreassen som jobber der. Hu var nesten som en datter av min farfar, eller noe, har hu fortalt på Facebook).
Har også gått økonomilinja, (tre-årig), på Sande videregående og Gjerdes videregående. Og tror, (fra det jeg har lært der), at det burde være nok å sende en sånn her e-post.
Mvh. Erik Ribsskog
2013/11/26 Austad, Christina Møller (DRAM) <Christina.Moller.Austad@domstol.no>
Viser til din e-post med anmodning om hjelp til å sette opp begjæring om tvangsoppløsning av sameie.
Din e-post kan ikke behandles som en slik begjæring. Du bes derfor ta kontakt med Advokatvakten i Drammen, som holder til på biblioteket. Her kan du få inntilen ½ times gratis konsultasjon og hjelp til å sette opp en eventuell begjæring.
Advokatvakten
Drammen bibliotek
Papirbredden (3. etasje)
Grønland 40 b, 3045 Drammen
Torsdager kl 17.30-19.30 (ikke forhåndsbestilling av time)
Med vennlig hilsen
Drammen tingrett (postmottak)
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 26. november 2013 13:56
Til: John Ivar Johansen
Kopi: Drammen tingrett (postmottak)
Emne: Re: Oppløsing av sameie/Fwd: Henvendelse
Hei,
takk for svar! Jeg sender en kopi av denne e-posten til Drammen Tingrett. (Som en begjæring om at sameiet skal oppløses). Så regner jeg med at jeg får et skriftlig svar fra dem. Igjen takk for hjelp! Mvh. Erik Ribsskog
2013/11/26 John Ivar Johansen <John.Ivar.Johansen@politiet.no>
Sameieloven § 15:
Etter varsel med rimeleg frist har kvar av sameigarane rett til å få sameiga oppløyst.Kan tingen ikkje delast utan skade, skal han seljast gjennom namsmyndighetene etter reglane i tvangsfullbyrdelseslova så langt dei høver. Under elles like vilkår har ein sameigar førerett til å få sitt bod godteke. Gjev to eller fleire sameigarar like bod,
og ingen av dei byd høgare, gjeld § 11 andre stykket tilsvarande dersom dei vil halda fram som sameigarar. Vil dei ikkje halde fram som sameigarar, skal det bodet som fyrst vart gjeve, godtakast. Svarar dei like boda til den høgste prisen tingen kan overtakast
for, skal likevel tingretten ved lutkast eller på annan måte avgjere kva for bod som skal godtakast.
Krav om tvangssal kan fullførast utan at det ligg føre dom eller anna tvangsgrunnlag for oppløysing, når det ikkje er gjort motmæle mot kravet eller motmælet klårt er grunnlaust.
Avgjerda høyrer under tingretten og skal takast i orskurd som kan ankast.
Kongen kan gjeva nærare føresegner om oppløysing og fullføring av krav om oppløysing.
Paragrafen her gjeld ikkje grunn som ligg i sameige mellom bruk.
I dette tilfellet hvor du ønsker å oppløse sameie er det ikke sikkert de andre sameierene ønsker det samme og da må dette gjennomføres som et tvangssalg. Som du ser i tredje ledd siste punktum ligger denne “avgjerda under tingretten”. Du må derfor sende en
begjæring til tingretten i Drammen.Mvh
John Ivar Johansen
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 25. november 2013 18:49
Til: John Ivar Johansen
Kopi: Reidar Foss; Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
Emne: Oppløsing av sameie/Fwd: Henvendelse
Hei,
det smarteste er kanskje å begynne på nytt igjen. Jeg ønsker å oppløse sameie i Støaveien i Holmsbu. (Der min grandonkel Idar Sandersen bor. Jeg eier 10-15 prosent av dette sameiet. Og ønsker ikke å eie sammen med mine slektninger, av den grunn at det er ondt blod i slekta, må jeg si. Og jeg får høre at jeg er ‘person non gratia’, osv. Og måtte bo alene, fra jeg var ni år gammel, på Bergeråsen. Og Idar Sandersen vil ikke sende kopi av slektsforskinga, (til faren hans, var det vel)). Hvem kontakter jeg da? (Jeg ønsker å ta det skriftlig denne gangen. Siden det ble tull forrige gang, da jeg ble anbefalt å ringe). Mvh. Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/11/25
Subject: Fwd: Henvendelse
To: hege.baastad.andersen@drmk.no
Cc: Reidar Foss <reidar.foss@politiet.no>, “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>
Hei,
jeg kan bekrefte at jeg har hatt store problemer med Drammen Tingrett. Jeg kontaktet Namsmannen for Røyken og Hurum, og de ba meg ringe Drammen Tingrett. Jeg fikk snakke med ei Høyseter der, og hu sa hu skulle selge sameiet for meg. Men dette var i 2011, og jeg har ikke hørt noe siden det. Dette er nå hos lensmann Foss, i Hurum. Og hos Rådmannen i Hurum. Mvh. Erik Ribsskog PS. Men jeg kjenner ikke noe til vedkommende som har sendt meg denne e-posten. Så den saken tørr jeg ikke å si noe om, dessverre. Men jeg publiserer denne e-posten på bloggen min.
———- Forwarded message ———-From: Andrew Rasmussen <rasmussen243@hotmail.com>
Date: 2013/11/25
Subject: Henvendelse
To: Hege Baastad Andersen <hege.baastad.andersen@drmk.no>, “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>
Rådmann i Drammen påstår at jeg farer med alvorlige beskyldninger uten noe dokumentasjon. Jeg viser til vedlegg! SkyDrive fordi filene er alt for store til å sendes i normal forstand. Fylkesrådmannen hos Buskerud fylkeskommune har
fått mine henvendelser. Videre er det en Erik Ribsskog som har hatt en del problemer med Drammen kommune og Tingrett. I og med at jeg har hatt langt verre og større problemer med Drammen kommune oppfordrer jeg flere til å føre sak i form av en Folkedomstol.
Ribsskog er et flott eksempel, og i og med at han har publisert sin historie og sin klage opp mot EFTA domstolen og klage inn mot Domstolsadministrasjonen på Drammen Tingrett er det verdt å oversende dette. Kristin Brataas og advokat Marius Reikerås ved Foreningen
NORM har flere ganger klaget til domstolsadministrasjonen i forhold til ugyldige eller ulovlige dommerforsikringer hos Drammen Tingrett. Jeg støtter kampen til Ribsskog. Jeg farer aldri med udokumenterte påstander. Dette til orientering.
http://www.nyhetsspeilet.no/2013/10/folkedomstol-har-du- en-sak-mot-staten-hvor-du- foler-deg-overkjort http://johncons-mirror. blogspot.no/2012/02/jeg- sendte-en-formell-klage-til- efta.html
Kopi er sendt til Erik Ribsskog og hos Fylkeskommunen.
Mvh Andrew Rasmussen
Chr.Michelsensgt.61a
0474 Oslo
Andrew has a file to share with you on SkyDrive. To view it, click the link below.
From:Hege.Baastad.Andersen@drmk.no
To: rasmussen243@hotmail.com
CC: oyvind.aas@politiet.no
Subject: SV: Oversendelse av sak
Date: Wed, 20 Nov 2013 11:39:38 +0000
Det vises til ditt brev datert 15.11.2013. Drammen kommune registrerer at det fremsettes alvorlige beskyldninger i brevet, uten noen som helst form for dokumentasjon. På bakgrunn av brevets
form og innhold ser ikke kommunen noe grunnlag for å undersøke påstandene som fremsettes nærmere.
Kopi av dettes svares sendes til Søndre Buskerud politidistrikt.
Rådmannen
Hege Baastad Andersen
fungerende HR-direktør
Mobil: 41 56 31 53
Epost: hege.baastad.andersen@drmk.noPostadresse og besøksadresse: Engene 1, 3008 Drammen
P Tenk på miljøet – ikke print meg!
-
Jeg sendte en ny e-post til Namsmannen for Røyken og Hurum
Gmail – Oppløsing av sameie/Fwd: Henvendelse >//
function Print(){document.body.offsetHeight;window.print()};
// ]]>
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Oppløsing av sameie/Fwd: Henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Tue, Nov 26, 2013 at 12:56 PM
To:
John Ivar Johansen <John.Ivar.Johansen@politiet.no>
Cc:
drammen.tingrett@domstol.no
Bcc:
Reidar Foss <reidar.foss@politiet.no>, “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>
Igjen takk for hjelp! Mvh. Erik Ribsskog
Hei, takk for svar! Jeg sender en kopi av denne e-posten til Drammen Tingrett. (Som en begjæring om at sameiet skal oppløses). Så regner jeg med at jeg får et skriftlig svar fra dem.
2013/11/26 John Ivar Johansen <John.Ivar.Johansen@politiet.no>
Sameieloven § 15:Etter varsel med rimeleg frist har kvar av sameigarane rett til å få sameiga oppløyst.
Kan tingen ikkje delast utan skade, skal han seljast gjennom namsmyndighetene etter reglane i tvangsfullbyrdelseslova så langt dei høver. Under elles like vilkår har ein sameigar førerett til å få sitt bod godteke. Gjev to eller fleire sameigarar like bod, og ingen av dei byd høgare, gjeld § 11 andre stykket tilsvarande dersom dei vil halda fram som sameigarar. Vil dei ikkje halde fram som sameigarar, skal det bodet som fyrst vart gjeve, godtakast. Svarar dei like boda til den høgste prisen tingen kan overtakast for, skal likevel tingretten ved lutkast eller på annan måte avgjere kva for bod som skal godtakast.
Krav om tvangssal kan fullførast utan at det ligg føre dom eller anna tvangsgrunnlag for oppløysing, når det ikkje er gjort motmæle mot kravet eller motmælet klårt er grunnlaust. Avgjerda høyrer under tingretten og skal takast i orskurd som kan ankast.
Kongen kan gjeva nærare føresegner om oppløysing og fullføring av krav om oppløysing.
Paragrafen her gjeld ikkje grunn som ligg i sameige mellom bruk.
I dette tilfellet hvor du ønsker å oppløse sameie er det ikke sikkert de andre sameierene ønsker det samme og da må dette gjennomføres som et tvangssalg. Som du ser i tredje ledd siste punktum ligger denne “avgjerda under tingretten”. Du må derfor sende en begjæring til tingretten i Drammen.
Mvh
John Ivar Johansen
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]Sendt: 25. november 2013 18:49
Til: John Ivar Johansen
Kopi: Reidar Foss; Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
Emne: Oppløsing av sameie/Fwd: Henvendelse
Hei,
det smarteste er kanskje å begynne på nytt igjen. Jeg ønsker å oppløse sameie i Støaveien i Holmsbu.
(Der min grandonkel Idar Sandersen bor. Jeg eier 10-15 prosent av dette sameiet. Og ønsker ikke å eie sammen med mine slektninger, av den grunn at det er ondt blod i slekta, må jeg si. Og jeg får høre at jeg er ‘person non gratia’, osv. Og måtte bo alene, fra jeg var ni år gammel, på Bergeråsen. Og Idar Sandersen vil ikke sende kopi av slektsforskinga, (til faren hans, var det vel)). Hvem kontakter jeg da? (Jeg ønsker å ta det skriftlig denne gangen. Siden det ble tull forrige gang, da jeg ble anbefalt å ringe). Mvh. Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/11/25
Subject: Fwd: Henvendelse
To: hege.baastad.andersen@drmk.no
Cc: Reidar Foss <reidar.foss@politiet.no>, “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no> Hei, jeg kan bekrefte at jeg har hatt store problemer med Drammen Tingrett. Jeg kontaktet Namsmannen for Røyken og Hurum, og de ba meg ringe Drammen Tingrett.
Jeg fikk snakke med ei Høyseter der, og hu sa hu skulle selge sameiet for meg. Men dette var i 2011, og jeg har ikke hørt noe siden det. Dette er nå hos lensmann Foss, i Hurum. Og hos Rådmannen i Hurum. Mvh. Erik Ribsskog PS. Men jeg kjenner ikke noe til vedkommende som har sendt meg denne e-posten. Så den saken tørr jeg ikke å si noe om, dessverre. Men jeg publiserer denne e-posten på bloggen min.
http://www.nyhetsspeilet.no/———- Forwarded message ———-Date: 2013/11/25
From: Andrew Rasmussen <rasmussen243@hotmail.com>
Subject: Henvendelse
To: Hege Baastad Andersen <hege.baastad.andersen@drmk.no>, “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>
Rådmann i Drammen påstår at jeg farer med alvorlige beskyldninger uten noe dokumentasjon. Jeg viser til vedlegg! SkyDrive fordi filene er alt for store til å sendes i normal forstand. Fylkesrådmannen hos Buskerud fylkeskommune har fått mine henvendelser. Videre er det en Erik Ribsskog som har hatt en del problemer med Drammen kommune og Tingrett. I og med at jeg har hatt langt verre og større problemer med Drammen kommune oppfordrer jeg flere til å føre sak i form av en Folkedomstol. Ribsskog er et flott eksempel, og i og med at han har publisert sin historie og sin klage opp mot EFTA domstolen og klage inn mot Domstolsadministrasjonen på Drammen Tingrett er det verdt å oversende dette. Kristin Brataas og advokat Marius Reikerås ved Foreningen NORM har flere ganger klaget til domstolsadministrasjonen i forhold til ugyldige eller ulovlige dommerforsikringer hos Drammen Tingrett. Jeg støtter kampen til Ribsskog. Jeg farer aldri med udokumenterte påstander. Dette til orientering.2013/10/folkedomstol-har-du- en-sak-mot-staten-hvor-du- foler-deg-overkjort http://johncons-mirror. blogspot.no/2012/02/jeg- sendte-en-formell-klage-til- efta.html
Kopi er sendt til Erik Ribsskog og hos Fylkeskommunen. Mvh Andrew Rasmussen
Chr.Michelsensgt.61a
0474 Oslo
Andrew has a file to share with you on SkyDrive. To view it, click the link below.
To: rasmussen243@hotmail.com
CC: oyvind.aas@politiet.no
Subject: SV: Oversendelse av sak
Date: Wed, 20 Nov 2013 11:39:38 +0000
Det vises til ditt brev datert 15.11.2013. Drammen kommune registrerer at det fremsettes alvorlige beskyldninger i brevet, uten noen som helst form for dokumentasjon. På bakgrunn av brevets form og innhold ser ikke kommunen noe grunnlag for å undersøke påstandene som fremsettes nærmere.
Kopi av dettes svares sendes til Søndre Buskerud politidistrikt.
Rådmannen
Hege Baastad Andersen
fungerende HR-direktør
Mobil: 41 56 31 53
Epost: hege.baastad.andersen@drmk.no
Postadresse og besøksadresse: Engene 1, 3008 Drammen
P Tenk på miljøet – ikke print meg! -
Jeg sendte en e-post til Namsmannen for Røyken og Hurum
Gmail – Oppløsing av sameie/Fwd: Henvendelse >//
function Print(){document.body.offsetHeight;window.print()};
// ]]>
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Oppløsing av sameie/Fwd: Henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 25, 2013 at 5:48 PM
To:
John Ivar Johansen <John.Ivar.Johansen@politiet.no>
Cc:
Reidar Foss <reidar.foss@politiet.no>, “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>
Hei,Og ønsker ikke å eie sammen med mine slektninger, av den grunn at det er ondt blod i slekta, må jeg si. Og jeg får høre at jeg er ‘person non gratia’, osv. Og måtte bo alene, fra jeg var ni år gammel, på Bergeråsen. Og Idar Sandersen vil ikke sende kopi av slektsforskinga, (til faren hans, var det vel)). Hvem kontakter jeg da? (Jeg ønsker å ta det skriftlig denne gangen. Siden det ble tull forrige gang, da jeg ble anbefalt å ringe). Mvh. Erik Ribsskog
det smarteste er kanskje å begynne på nytt igjen. Jeg ønsker å oppløse sameie i Støaveien i Holmsbu. (Der min grandonkel Idar Sandersen bor. Jeg eier 10-15 prosent av dette sameiet.
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/11/25
Subject: Fwd: Henvendelse
To: hege.baastad.andersen@drmk.no
Cc: Reidar Foss <reidar.foss@politiet.no>, “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>
Hei, jeg kan bekrefte at jeg har hatt store problemer med Drammen Tingrett. Jeg kontaktet Namsmannen for Røyken og Hurum, og de ba meg ringe Drammen Tingrett. Jeg fikk snakke med ei Høyseter der, og hu sa hu skulle selge sameiet for meg.Men dette var i 2011, og jeg har ikke hørt noe siden det. Dette er nå hos lensmann Foss, i Hurum. Og hos Rådmannen i Hurum. Mvh. Erik Ribsskog PS. Men jeg kjenner ikke noe til vedkommende som har sendt meg denne e-posten. Så den saken tørr jeg ikke å si noe om, dessverre. Men jeg publiserer denne e-posten på bloggen min.
———- Forwarded message ———-
From: Andrew Rasmussen <rasmussen243@hotmail.com>
Date: 2013/11/25
Subject: Henvendelse
To: Hege Baastad Andersen <hege.baastad.andersen@drmk.no>, “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>
Rådmann i Drammen påstår at jeg farer med alvorlige beskyldninger uten noe dokumentasjon. Jeg viser til vedlegg! SkyDrive fordi filene er alt for store til å sendes i normal forstand. Fylkesrådmannen hos Buskerud fylkeskommune har fått mine henvendelser. Videre er det en Erik Ribsskog som har hatt en del problemer med Drammen kommune og Tingrett. I og med at jeg har hatt langt verre og større problemer med Drammen kommune oppfordrer jeg flere til å føre sak i form av en Folkedomstol. Ribsskog er et flott eksempel, og i og med at han har publisert sin historie og sin klage opp mot EFTA domstolen og klage inn mot Domstolsadministrasjonen på Drammen Tingrett er det verdt å oversende dette. Kristin Brataas og advokat Marius Reikerås ved Foreningen NORM har flere ganger klaget til domstolsadministrasjonen i forhold til ugyldige eller ulovlige dommerforsikringer hos Drammen Tingrett. Jeg støtter kampen til Ribsskog.
Jeg farer aldri med udokumenterte påstander. Dette til orientering. http://www.nyhetsspeilet.no/2013/10/folkedomstol-har-du- en-sak-mot-staten-hvor-du- foler-deg-overkjort http://johncons-mirror. blogspot.no/2012/02/jeg- sendte-en-formell-klage-til- efta.html
Kopi er sendt til Erik Ribsskog og hos Fylkeskommunen.
Mvh Andrew Rasmussen
Chr.Michelsensgt.61a
0474 OsloAndrew has a file to share with you on SkyDrive. To view it, click the link below.
To: rasmussen243@hotmail.com
CC: oyvind.aas@politiet.no
Subject: SV: Oversendelse av sak
Date: Wed, 20 Nov 2013 11:39:38 +0000
Det vises til ditt brev datert 15.11.2013. Drammen kommune registrerer at det fremsettes alvorlige beskyldninger i brevet, uten noen som helst form for dokumentasjon. På
bakgrunn av brevets form og innhold ser ikke kommunen noe grunnlag for å undersøke påstandene som fremsettes nærmere.
Kopi av dettes svares sendes til Søndre Buskerud politidistrikt.
Rådmannen
Hege Baastad Andersen
fungerende HR-direktør
Mobil: 41 56 31 53
Epost: hege.baastad.andersen@drmk.noPostadresse og besøksadresse: Engene 1, 3008 Drammen
P Tenk på miljøet – ikke print meg! -
Jeg sendte en e-post til Drammen kommune
Gmail – Henvendelse >//
function Print(){document.body.offsetHeight;window.print()};
// ]]>
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 25, 2013 at 5:03 PM
To:
hege.baastad.andersen@drmk.no
Cc:
Reidar Foss <reidar.foss@politiet.no>, “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>
Hei, jeg kan bekrefte at jeg har hatt store problemer med Drammen Tingrett. Jeg kontaktet Namsmannen for Røyken og Hurum, og de ba meg ringe Drammen Tingrett. Jeg fikk snakke med ei Høyseter der, og hu sa hu skulle selge sameiet for meg.Men dette var i 2011, og jeg har ikke hørt noe siden det. Dette er nå hos lensmann Foss, i Hurum. Og hos Rådmannen i Hurum. Mvh. Erik Ribsskog PS. Men jeg kjenner ikke noe til vedkommende som har sendt meg denne e-posten. Så den saken tørr jeg ikke å si noe om, dessverre. Men jeg publiserer denne e-posten på bloggen min.
———- Forwarded message ———-
From: Andrew Rasmussen <rasmussen243@hotmail.com>
Date: 2013/11/25
Subject: Henvendelse
To: Hege Baastad Andersen <hege.baastad.andersen@drmk.no>, “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>
Rådmann i Drammen påstår at jeg farer med alvorlige beskyldninger uten noe dokumentasjon. Jeg viser til vedlegg! SkyDrive fordi filene er alt for store til å sendes i normal forstand. Fylkesrådmannen hos Buskerud fylkeskommune har fått mine henvendelser. Videre er det en Erik Ribsskog som har hatt en del problemer med Drammen kommune og Tingrett. I og med at jeg har hatt langt verre og større problemer med Drammen kommune oppfordrer jeg flere til å føre sak i form av en Folkedomstol. Ribsskog er et flott eksempel, og i og med at han har publisert sin historie og sin klage opp mot EFTA domstolen og klage inn mot Domstolsadministrasjonen på Drammen Tingrett er det verdt å oversende dette. Kristin Brataas og advokat Marius Reikerås ved Foreningen NORM har flere ganger klaget til domstolsadministrasjonen i forhold til ugyldige eller ulovlige dommerforsikringer hos Drammen Tingrett. Jeg støtter kampen til Ribsskog.
Jeg farer aldri med udokumenterte påstander. Dette til orientering. http://www.nyhetsspeilet.no/2013/10/folkedomstol-har-du- en-sak-mot-staten-hvor-du- foler-deg-overkjort http://johncons-mirror. blogspot.no/2012/02/jeg- sendte-en-formell-klage-til- efta.html
Kopi er sendt til Erik Ribsskog og hos Fylkeskommunen.
Mvh Andrew Rasmussen
Chr.Michelsensgt.61a
0474 OsloAndrew has a file to share with you on SkyDrive. To view it, click the link below.
To: rasmussen243@hotmail.com
CC: oyvind.aas@politiet.no
Subject: SV: Oversendelse av sak
Date: Wed, 20 Nov 2013 11:39:38 +0000
Det vises til ditt brev datert 15.11.2013. Drammen kommune registrerer at det fremsettes alvorlige beskyldninger i brevet, uten noen som helst form for dokumentasjon. På
bakgrunn av brevets form og innhold ser ikke kommunen noe grunnlag for å undersøke påstandene som fremsettes nærmere.
Kopi av dettes svares sendes til Søndre Buskerud politidistrikt.
Rådmannen
Hege Baastad Andersen
fungerende HR-direktør
Mobil: 41 56 31 53
Epost: hege.baastad.andersen@drmk.noPostadresse og besøksadresse: Engene 1, 3008 Drammen
P Tenk på miljøet – ikke print meg! -
Jeg fortsetter å søke jobber. Denne gang som Shop Manager
Gmail – Re: Shop Manager – Foregate >//
function Print(){document.body.offsetHeight;window.print()};
// ]]>
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Re: Shop Manager – Foregate
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 25, 2013 at 4:20 PM
To:
jobs@sayersthebakers.co.uk
Dear Sir/Madam, I read about this vacancy on the Direct Gov-website, and I wanted to
please apply for this job. I’ve worked as a Store Manager for four years, (I was a
Cashier/Stocker from 1992 to 1994, then a Key Holder in the summer of
1994, then an Aspiring Manager the rest of 1994, then an Assistant
Manager, (in two different stores), from 1995 til 1998, then a Store
Manager, (in three different stores), from 1998 to 2002, then Key
Holder, (in two different stores while I studied full-time), from 2002
to 2004), in the Norwegian grocery-chain Rimi, (now owned by ICA). I was responsible for motivating, training and developing up to 25
employees, at a time, when I worked as a Store Manager, in Rimi, and
one of the shops I worked as a Store Manager in, (Rimi Kalbakken, in
Oslo), from 2000 to 2001, had a weekly turn-over, at around 850.000
NOK, (which is around £90.000). I’ve also worked as a full-time Cashier, (later part-time Cashier and
Delicatessen-employee, while studying), in the big hypermarked
Matland, (which was bought by Coop while I worked there, and changed
its name to OBS! Triaden), in Lørenskog in Norway. I attach my CV and hope to hear back from you! Yours sincerely, Erik Ribsskog

CV (Retail) – Erik Ribsskog.doc
52K -
Jeg sendte enda en e-post til Learn Direct
Gmail – Update/Fwd: INC0025946 – Completion Statement not generated >//
function Print(){document.body.offsetHeight;window.print()};
// ]]>
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Update/Fwd: INC0025946 – Completion Statement not generated
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 25, 2013 at 2:43 PM
To:
IT Service Desk <learndirect@service-now.com>
Hi, I printed out the certificate now. And I noticed that the completion-date was wrong. Because the last date, was yesterday, 24/11. Where as it says 3/11 on the certificate. So then my Personal Advisor at the jobcentre is possibly going to
think that I’ve been lying to her about the course, if it says the
wrong date. So if you could please fix this, please. Regards, Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Mon, Nov 25, 2013 at 2:01 PM
Subject: Re: INC0025946 – Completion Statement not generated
To: IT Service Desk <learndirect@service-now.com>
Hi, that’s very fine! I’m going to buy a new course from you, (Dreamweaver), now before
Christmas, I’ve planned. So then it’s fine that I get the certificates, (to show in job-interviews, etc). Thanks again for the help with this! Best regards, Erik Ribsskog
On Mon, Nov 25, 2013 at 10:04 AM, IT Service Desk
<learndirect@service-now.com> wrote:
> Dear Erik,
>
> Thank you for your enquiry regarding your completion statement for HTML5 For
> Dummies.
>
> I have manually generated the certificate and attached it to this email, you
> should be able to save this to your computer and print it off as needed.
>
> If you have any further queries regarding this issue please contact us and
> quote reference:
>
> Kind regards,
>
> Sophie
> The learndirect team
>
> Ref:MSG0111703
































