johncons

Stikkord: E-post

  • Etter at Magne Winnem ansatte meg, på Rimi Munkelia, i desember 1992, så la jeg merke til det, (husker jeg), at hans britiske kusine, Kristin Dobinson, (som jeg vel hadde møtt en eller to ganger tidligere), jobba, med å vaske der. Så Magne Winnem hadde kasta ut vaskefirmaet ISS, (var det vel), og heller ansatt sin kusine, (som vel egentlig studerte), da

    kristin munkelia

    http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2013/09/magne-winnem-har-mye-slekt-i-england-osv.html

    PS.

    Og da jeg var forlover, for Magne Winnem, (høsten 1993).

    Så var det ikke en gang lov til å drikke cola, i bryllupet hans, husker jeg.

    (Og ihvertfall ikke alkohol).

    Så det er mulig at disse Røyken-folka er som noe slags ‘pakkiser’, (eller noe sånt), da.

    (For å si det litt folkelig).

    Hvem vet.

    (Siden Magne Winnem også hiver ut vaskefirmaet, i en Rimi-butikk, hvor han er ansatt.

    Og istedet får kusina si, til å vaske der, mener jeg).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Mer fra 2005


    Gmail – Att. of Mr. Richard Smith






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Att. of Mr. Richard Smith






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Mon, Aug 15, 2005 at 12:50 PM



    To:
    richardsmith@freedomrecruit.com






    Hi, here you go. Tell me if its still not possible to open the attachment,
    then I could just send it by regular mail. Regards

    Erik Ribsskog
    On 8/15/05, Richard Smith <richardsmith@freedomrecruit.com> wrote:
    > Please can you re-send as i was unable to open the attachment.
    >
    > Regards
    > Richard Smith
    >
    > Freedom Recruitment Ltd
    > Direct Line: +44 (0)161 935 8112
    > Tel: +44 (0)161 935 8077
    > Fax: +44 (0)161 935 8187
    > www.freedomrecruit.com
    > ————————————————————
    > Any opinions expressed in this email are those of the individual and not
    > necessarily those of Freedom Recruitment Ltd and/or its subsidiaries.
    >
    > This mail is intended for the named recipient only. It may contain
    > privileged and confidential information. If you are not the intended
    > recipient, notify the sender immediately and destroy this email. You must
    > not copy, distribute or take action in reliance upon it.
    >
    > All efforts are made to safeguard emails however Freedom Recruitment Ltd
    > cannot guarantee that attachments are virus free and does not accept
    > liability in respect of viruses or computer problems experienced. We reserve
    > the right to monitor all email communications through our internal and
    > external networks.
    >
    > —–Original Message—–
    > From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
    > Sent: 15 August 2005 09:04
    > To: richard smith
    > Subject: [man] Att. of Mr. Richard Smith
    >
    >
    > Hi,
    >
    > refer to telephone-call last week, and send the CV as promised.
    >
    > Regards
    >
    > Erik Ribsskog
    >
    >
    >


    CV.rtf
    19K
    PS. Her er vedlegget:

  • Her er Magne Winnem sin korte CV, (som han også sendte meg, i 2005), forresten

      CV, Magne Winnem by Erik Ribsskog

    PS.

    Noe mer som jeg kom på, etter å ha lest denne kortere CV-en, til Magne Winnem.

    Det er at han ikke har fasttelefon.

    Jeg lurer da på om Winnem kopierte meg.

    For jeg kutta jo ut fasttelefonen, etter at jeg fikk meg bredbånd, like etter årtusenskiftet.

    Men jeg var jo en ungkar, som bodde, i Oslo.

    Og Winnem var i 2005 gift og hadde to barn, (som han skriver, på CV-en sin).

    Men Winnem er sparsommelig, (vil jeg si).

    Han bruker nok Skype, tror jeg, for å spare penger.

    (De hadde også en vannrenser, husker jeg, i Spikkestad.

    Og de drakk vann, til middagen, (som kunne være rester da), husker jeg.

    Så dette vitner kanskje om en ganske protestantisk livsførsel.

    Hm.

    Selv om Winnem sa at han ikke var religiøs.

    Men kona hans Elin, hu er i KRF da, husker jeg.

    Og hu kom vel fortere fram der, enn det Winnem gjorde i Høyre, mener jeg å huske at de sa til meg, (i Spikkestad), en gang, på slutten av 90-tallet, var det vel).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Dessuten, har Winnem vikelig en Bachelor-grad, i Business Administration?

    Eller har han bare fulgt det studiet?

    (Og strøket på en eksamen igjen, som han jo gjorde, på Gjerdes VGS., russeåret).

    For det står vel ikke noe om, når Winnem mottok sin Bachelor-grad, og om han fikk ‘laud’, (altså et bra snitt), for eksempel.

    (Men jeg er ikke noe ekspert, på hvordan man skal presentere evenutelle grader selv, må jeg innrømme).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Og, er Winnem med i Nito, for eksempel.

    Er det Winnem som har tulla med meg der?

    Winnem er veldig vag, (på CV-en), angående hva han har vært med i, av politikk/organisasjoner.

    Han skriver bare ‘politikk’, om Høyre.

    Har han egentlig, (eller har han hatt), noe slags verv, (eller medlemskap), i Nito, Akademierforbundet og/eller Akademikerne?

    Winnem har ganske lik bakgrunn, som meg.

    (Fra Gjerde, Rimi, IT og Høyre.

    Og han er også fra samme region, som meg.

    Nemlig Drammensregionen).

    Så Winnem kan nok ødelegge/tulle, en del, for meg, (hvis han vil), vil jeg vel tippe på, ihvertfall.

    (Uten at jeg tørr å gjette på, hva Winnem egentlig sier om meg, bak ryggen min).

    Men men.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenker på.

    Men men.

    Og Rimi tenkte vel litt på Winnem og meg, som ‘samme person’ nesten, tror jeg.

    (Jeg mener å huske, (at jeg overhørte), at Leif Jørgensen og Anne-Katrine Skodvin, ‘babla’ sammen, som om det var sånn, ihvertfall.

    En gang på Rimi Munkelia, på 90-tallet, (da Leif Jørgensen jobba som butikksjef der), må det vel ha vært).

    Noe sånt.

    Så det er kanskje greit, hvis jeg publiserer, alt det som Winnem og jeg, eventuelt skriver om.

    Eller skal dette være nødvendig, (i samfunnet), tro.

    Hm.

    Men Winnem og jeg, vi kunne vel lett komme på bølgelendge, (med hverandre), tror jeg.

    Jeg syntes vel kanskje at det var enklere, (noen ganger), å komme på bølgelengde med Winnem, enn med mine søsken/søskenbarn, for eksempel.

    Det er mulig.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:


    Gmail – FW: søknad SERVICETEKNIKER / SUPPORT



    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    FW: søknad SERVICETEKNIKER / SUPPORT



    Magne Winnem <magnew@c2i.net>
    Sat, Jul 23, 2005 at 1:53 PM


    To:
    Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



    Hei


    Glemte at du ikke hadde word, så jeg fant et pdf
    konverteringsprogram.

    Mvh
    Magne




    From: Magne Winnem [mailto:magnew@c2i.net]
    Sent: 17. juli 2005 14:42
    To: Erik
    Ribsskog (eribsskog@hotmail.com); Erik
    Ribsskog
    Subject: FW: søknad
    SERVICETEKNIKER / SUPPORT



    Hei


    Det finnes ingen fasit, men etter å ha
    jobbet litt med CVen bruker jeg denne til IT jobber, og en kortere til andre.

    Lykke til med jobbsøking.


    Magne





    From: Magne Winnem [mailto:magnew@c2i.net]
    Sent: 17. juli 2005 14:35
    To:ama@temp-team.no
    Subject: søknad SERVICETEKNIKER /
    SUPPORT


    Hei


    Vedlagt følger søknad og cv til stilling ledig som
    servicetekniker/support.

    Jeg er tilbake fra fereie fom 26.7, men er tilgjengelig på
    mobil 92212334, og delvis tilgjengelig på e-post.

    Mvh
    Magne Winnem

    2 attachments
    CV lang  Magne Winnem.pdf
    119K
    CV,  Magne Winnem.pdf
    84K

  • Her kan man se det, at Arvato stavet etternavnet mitt feil, i jobb e-post-adressen min. (Jeg sendte en e-post til meg selv, for å opprette en ny Gmail-konto, for å sende en e-post, til University of Sunderland, angående gjelden min, hos dem. Jeg var nok litt forsiktig, (og brukte ikke min vanlige epost-adresse), fordi at jeg hadde overhørt, at jeg var forfulgt av ‘mafian’, og fordi jeg ble forsøkt drept, i Kvelde, i juli 2005)


    Gmail – Erik Ribsskog has invited you to open a Google mail account



    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Erik Ribsskog has invited you to open a Google mail account



    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Thu, Jan 26, 2006 at 7:29 AM


    To:
    erik.ribbskog@arvatoservices.co.uk

    ———————————————————————– Erik Ribsskog has invited you to open a free Google Mail account. To accept this invitation and register for your account, visit
    http://mail.google.com/mail/a-1e7d35fe52-4965685a50-c9fcfd7333 Once you create your account, Erik Ribsskog will be notified with
    your new email address so you can stay in touch with Google Mail! If you haven’t already heard about Google Mail, it’s a new search-based webmail
    service that offers: – Over 2,500 megabytes (two gigabytes) of free storage
    – Built-in Google search that instantly finds any message you want
    – Automatic arrangement of messages and related replies into
      “conversations”
    – Powerful spam protection using innovative Google technology
    – No large, annoying ads–just small text ads and related pages that are
      relevant to the content of your messages To learn more about Google Mail before registering, visit:
    http://mail.google.com/mail/help/benefits.html And, to see how easy it can be to switch to a new email service, check
    out our new switch guide: http://mail.google.com/mail/help/switch/ We’re still working every day to improve Google Mail, so we might ask for your
    comments and suggestions periodically.  We hope you’ll like Google Mail.  We
    do.  And, it’s only going to get better. Thanks, The Google Mail Team (If clicking the URLs in this message does not work, copy and paste them
    into the address bar of your browser).

  • Mer fra 2005


    Gmail – Att. of Mr. Richard Smith






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Att. of Mr. Richard Smith






    Richard Smith <richardsmith@freedomrecruit.com>


    Mon, Aug 15, 2005 at 1:42 PM



    Reply-To:
    richardsmith@freedomrecruit.com

    To:
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>







    AUTOMATED MESSAGE FROM FREEDOM RECRUITMENT LIMITED Thank you for your application to Freedom Recruitment Limited. Your details
    are currently being reviewed by one of our Consultants. Due to the high volume of enquiries we receive, we are only able to respond
    to those applicants whose skills meet our current requirements. If you do
    not hear from one of our consultants within the next 5 working days then
    unfortunately your application has been unsuccessful this time.
    PLEASE NOTE:
    FREEDOM RECRUITMENT LIMITED TRIES TO ENSURE THAT THIS RESPONSE IS SENT TO
    VALID APPLICANTS ONLY. HOWEVER DUE TO THE HIGH LEVEL OF VIRUS ACTIVITY ON
    THE INTERNET YOU MIGHT RECEIVE THIS RESPONSE IN ERROR, I.E. WHEN AN
    APPLICATION DOES NOT OCCUR. WE APOLOGISE IF THIS IS THE CASE. PLEASE DELETE
    THIS E-MAIL IN THAT INSTANCE. FREEDOM RECRUITMENT ASSURES YOU THAT THIS
    MESSAGE DOES NOT CONTAIN ANY VIRAL CODE OR ATTACHMENTS.
    Once again we thank you for using Freedom Recruitment in your search for
    employment and look forward to your next application to one of our
    vacancies.
    Administration
    —————————————
    Freedom Recruitment Ltd
    50 Great Marlborough Street, London W1F 7JS
    Tel: 020 7734 9779     Fax: 020 7734 1101
    Web: www.freedomrecruit.com
    —————————————
    Any opinions expressed in this email are those of the individual and not
    necessarily those of Freedom Recruitment Ltd and/or its subsidiaries.
    This email and any files transmitted with it, including replies and
    forwarded copies are confidential and solely for the use of the intended
    recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible
    for delivering to the intended recipient, be advised that you have received
    this email in error and that any use is strictly prohibited. If you have received this email in error please notify Freedom Recruitment
    Ltd on +44 (0)20 7734 9779 or via email to info@freedomrecruit.com including
    a copy of this message. Please then delete this email and destroy any copies
    of it.


    —–Original Message—–
    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sent: 15 August 2005 12:51
    To: richardsmith@freedomrecruit.com
    Subject: Re: [man] Att. of Mr. Richard Smith
    Hi, here you go. Tell me if its still not possible to open the attachment,
    then I could just send it by regular mail. Regards Erik Ribsskog On 8/15/05, Richard Smith <richardsmith@freedomrecruit.com> wrote:
    > Please can you re-send as i was unable to open the attachment.
    >
    > Regards
    > Richard Smith
    >
    > Freedom Recruitment Ltd
    > Direct Line: +44 (0)161 935 8112
    > Tel: +44 (0)161 935 8077
    > Fax: +44 (0)161 935 8187
    > www.freedomrecruit.com
    > ————————————————————
    > Any opinions expressed in this email are those of the individual and not
    > necessarily those of Freedom Recruitment Ltd and/or its subsidiaries.
    >
    > This mail is intended for the named recipient only. It may contain
    > privileged and confidential information. If you are not the intended
    > recipient, notify the sender immediately and destroy this email. You must
    > not copy, distribute or take action in reliance upon it.
    >
    > All efforts are made to safeguard emails however Freedom Recruitment Ltd
    > cannot guarantee that attachments are virus free and does not accept
    > liability in respect of viruses or computer problems experienced. We
    reserve
    > the right to monitor all email communications through our internal and
    > external networks.
    >
    > —–Original Message—–
    > From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
    > Sent: 15 August 2005 09:04
    > To: richard smith
    > Subject: [man] Att. of Mr. Richard Smith
    >
    >
    > Hi,
    >
    > refer to telephone-call last week, and send the CV as promised.
    >
    > Regards
    >
    > Erik Ribsskog
    >
    >
    >

  • Mer fra Pia


    Gmail – Hilsen fra Pia.






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Hilsen fra Pia.






    NFU Firmapost <firmapost@nfunorge.org>


    Mon, Nov 21, 2005 at 1:47 PM



    To:
    eribsskog@gmail.com









    Hei Erik.

    Håper du har det bra.

    Skal hilse så mye fra bestemor, hun sier hun tenker mye på
    deg.

    Vi kommer til å savne deg i julen, hvis du ikke kommer hjem
    da.

    Ta vare på deg selv.


    Vi prates. Pia.

    Skal hilse fra Daniel.

  • Enda mer fra Magne Winnem


    Gmail – hjemmeside






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    hjemmeside






    TeknoKonsulent Magne Winnem <magne@teknokonsulent.no>


    Sun, Nov 20, 2005 at 9:03 AM



    To:
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>








    Hei


    Under ser du

    adressen. Har skrevet sidene i Publisher, men har testet sidene i både firefox
    og internet explorer.

    Mvh
    Magne Winnem



    92 21 23 34