johncons

Stikkord: E-post

  • Jeg sendte en ny e-post til Fornyings-, administrasjons- og kirkedepartementet


    Gmail – Svar på innsynsbegjæring

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>


    Svar på innsynsbegjæring



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>

    Thu, Mar 7, 2013 at 12:32 AM

    To:
    Postmottak FAD <postmottak@fad.dep.no>

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hva skal dette bety?
    Hvorfor sender dere meg denne dritten her?
    Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjæring, i hele mitt liv.

    Erik Ribsskog

    2013/3/6 Postmottak FAD <postmottak@fad.dep.no>

    Det gis innsyn i dette dokumentet

    Med vennlig hilsen

    Arkivet i FAD

    Saksnr.: 2010/2480 | Dok. nr.: 5 | Sekvensnr.: 421893
    Sak: Søknad om støtte til internasjonal konferanse for lesbiske og homofile diakoner og prester
    Dokument: Utbetaling av tilskudd til Internasjonal konferanse for homofile og lesbiske prester og diakoner i 2010 Dok. dato: 19.11.2010 | Journaldato: 22.11.2010
    Mottaker: Nettverket for lesbiske og homofile i kirke

  • Jeg sendte en femte e-post til Kunnskapsdepartementet


    Gmail – Svar på innsynsforespørsel i sak 08/6160-9

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Svar på innsynsforespørsel i sak 08/6160-9



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Thu, Mar 7, 2013 at 12:17 AM

    To:
    Kunnskapsdepartementet <postmottak@kd.dep.no>

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hva skal dette bety?
    Hvorfor sender dere meg denne dritten her?
    Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjæring, i hele mitt liv.

    Erik Ribsskog

    2013/3/6 Kunnskapsdepartementet <postmottak@kd.dep.no>

    Sak: 08/6160-9 Regjeringens handlingsplan for bedre livskvalitet for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner 2009-2012
    Dokument: Svar på spørsmål om status på tiltak i Handlingsplanen Bedre livskvalitet for lesbiske homofile bifile og transpersoner 2009-2012

    Vi viser til din begjæring om innsyn i dokument 9 i  sak 08/6160. Begjæring om innsyn er innvilget og dokumentet følger vedlagt.

    Med hilsen
    Tove Vesteen
    Seksjon for dokumentasjon, IKT,  sikkerhet og beredskap
    Kunnskapsdepartementet

  • Jeg sendte en fjerde e-post til Kunnskapsdepartementet


    Gmail – Svar på innsynsforespørsel i sak 08/6160-8

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Svar på innsynsforespørsel i sak 08/6160-8



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Thu, Mar 7, 2013 at 12:14 AM

    To:
    Kunnskapsdepartementet <postmottak@kd.dep.no>

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hva skal dette bety?
    Hvorfor sender dere meg denne dritten her?
    Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjæring, i hele mitt liv.

    Erik Ribsskog

    2013/3/6 Kunnskapsdepartementet <postmottak@kd.dep.no>

    Sak: 08/6160-8 Regjeringens handlingsplan for bedre livskvalitet for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner 2009-2012
    Dokument: Handlingsplanen Bedre livskvalitet for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner 2009-2012 Spørsmål om status for tiltak som Kunnskapsdepartementet er ansvarlig for å gjennomføre

    Vi viser til din begjæring om innsyn i dokument 8 i  sak 08/6160. Begjæring om innsyn er innvilget og dokumentet følger vedlagt.

    Med hilsen
    Tove Vesteen
    Seksjon for dokumentasjon, IKT,  sikkerhet og beredskap
    Kunnskapsdepartementet

  • Jeg sendte en tredje e-post til Kunnskapsdepartementet


    Gmail – Svar på innsynsforespørsel i sak 12/1241-2

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Svar på innsynsforespørsel i sak 12/1241-2



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Thu, Mar 7, 2013 at 12:00 AM

    To:
    Kunnskapsdepartementet <postmottak@kd.dep.no>

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hva skal dette bety?
    Hvorfor sender dere meg denne dritten her?
    Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjæring, i hele mitt liv.

    Erik Ribsskog

    2013/3/6 Kunnskapsdepartementet <postmottak@kd.dep.no>

    Sak: 12/1241-2 Kristine Margrethe Arnesen Homofile innvandrere Prosjekt
    Dokument: Svar på henvendelse om homofile innvandrere

    Vi viser til din begjæring om innsyn i dokument 2 i  sak 12/1241. Begjæring om innsyn er innvilget og dokumentet følger vedlagt.

    Med hilsen
    Tove Vesteen
    Seksjon for dokumentasjon, IKT,  sikkerhet og beredskap
    Kunnskapsdepartementet

  • Jeg sendte enda en e-post til Kunnskapsdepartementet


    Gmail – Svar på innsynsforespørsel i sak 12/1250-2

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Svar på innsynsforespørsel i sak 12/1250-2



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Mar 6, 2013 at 11:48 PM

    To:
    Kunnskapsdepartementet <postmottak@kd.dep.no>

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hva skal dette bety?
    Hvorfor sender dere min nettbutikk denne dritten her?
    Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjæring, hele mitt liv.


    (Og det har selvfølgelig ikke nettbutikken min heller).

    Erik Ribsskog

    2013/3/6 Kunnskapsdepartementet <postmottak@kd.dep.no>

    Sak: 12/1250-2 Landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner Konferanse Rosa-kompetanse 230412-240412

    Dokument: Svar på invitasjon til politisk ledelse

    Vi viser til din begjæring om innsyn i dokument 2 i  sak 12/1250. Begjæring om innsyn er innvilget og dokumentet følger vedlagt.

    Med hilsen
    Tove Vesteen
    Seksjon for dokumentasjon, IKT,  sikkerhet og beredskap
    Kunnskapsdepartementet

  • Jeg sendte en e-post til Kunnskapsdepartementet


    Gmail – Svar på innsynsforespørsel i sak 12/1241-1

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Svar på innsynsforespørsel i sak 12/1241-1



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Mar 6, 2013 at 11:38 PM

    To:
    Kunnskapsdepartementet <postmottak@kd.dep.no>

    Hva skal dette bety?

    Hvorfor sender dere meg den dritten her?

    Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjæring, i hele mitt liv.


    Erik Ribsskog

    2013/3/6 Kunnskapsdepartementet <postmottak@kd.dep.no>

    Sak: 12/1241-1 Kristine Margrethe Arnesen Homofile innvandrere Prosjekt

    Dokument: PL Diverse spørsmål om homofile innvandrere i Norge

    Vi viser til din begjæring om innsyn i dokument 1 i  sak 12/1241. Begjæring om innsyn er innvilget og dokumentet følger vedlagt.

    Med hilsen
    Tove Vesteen
    Seksjon for dokumentasjon, IKT,  sikkerhet og beredskap
    Kunnskapsdepartementet

  • Jeg sendte en e-post til Riksarkivet


    Gmail – Innsynskrav 05.03.13 – 12/21361-1 og 2 RA/PRIV – Innsyn innvilget

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Innsynskrav 05.03.13 – 12/21361-1 og 2 RA/PRIV – Innsyn innvilget



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Mar 6, 2013 at 11:32 PM

    To:
    riksarkivet@arkivverket.no

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hva skal dette bety?

    Hvorfor sender dere min nettbutikk denne dritten her?

    Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjæring, hele mitt liv.

    (Og det har selvfølgelig ikke nettbutikken min heller).


    Erik Ribsskog

    Til post@posegodt.net
    Dato 06.03.13
    Vår ref. 13/3-262

    Innsyn innvilget
    Oversender dokumenter i henhold til bestilling av 05.03.13

    Saksnr.: 2012/21361 | Dok. nr.: 1 | Sekvensnr.: 55740
    Sak: Privatarkiv kontakt – Åpen Kirkegruppe for lesbiske og homofile
    Dokument: Spørsmål – Mulig avlevering – Privatarkiv kontakt – Åpen Kirkegruppe for lesbiske og homofile Dok. dato: 17.10.2012 | Journaldato: 19.10.2012
    Avsender: Christian Nordbye

    Saksnr.: 2012/21361 | Dok. nr.: 2 | Sekvensnr.: 58196
    Sak: Privatarkiv kontakt – Åpen Kirkegruppe for lesbiske og homofile
    Dokument: Mulig avlevering – Privatarkiv kontakt – Åpen Kirkegruppe for lesbiske og homofile Dok. dato: 01.11.2012 | Journaldato: 06.11.2012
    Mottaker: Christian Nordbye

    Med hilsen
    Riksarkivet – Arkivseksjonen
    Postboks 4015 Ullevål stadion
    0806 OSLO

    ______________________________________________________________________
    Denne e-posten er skannet av MessageLabs Email Security System.
    For mer informasjon se
    http://www.messagelabs.com/email
    ______________________________________________________________________

  • Jeg sendte enda en e-post til Barne- og likestillings- og inkluderingsdepartementet


    Gmail – Svar på innsynsforespørsel

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Svar på innsynsforespørsel



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Mar 6, 2013 at 11:20 PM

    To:
    Barne- og likestillings- og inkluderingsdepartementet <postmottak@bld.dep.no>

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hva skal dette bety?
    Jeg har aldri sendt en eneste innsynsbegjæring i hele mitt liv.
    Hvorfor sender dere meg den dritten her?

    Erik Ribsskog

    2013/3/6 Barne- og likestillings- og inkluderingsdepartementet <postmottak@bld.dep.no>

    Sak: 13/404-1 Diskriminering av homofile fosterhjem – enkelthenvendelse

    Dokument: Diskriminering av homofile fosterhjem

    Vi viser til Deres begjæring om innsyn i dokument 1 i  sak 13/404. Begjæring om innsyn er innvilget og dokumentet følger vedlagt.

    Med vennlig hilsen
    Barne- likestillings- og inkluderingsdepartementet
    Arkivet

    Postboks 8036 Dep
    0030 Oslo

    http:  www.regjeringen.no
    e-post:  postmottak@bld.dep.no

  • Jeg sendte en ny e-post til Helse- og omsorgsdepartementet


    Gmail – Svar på innsynsforespørsel

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Svar på innsynsforespørsel



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Mar 6, 2013 at 11:10 PM

    To:
    Helse- og omsorgsdepartementet <postmottak@hod.dep.no>

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hva skal dette bety?
    Jeg har aldri sendt en eneste innsynsbegjæring i hele mitt liv.
    Hvorfor sender dere meg den dritten her?
    Erik Ribsskog

    2013/3/6 Helse- og omsorgsdepartementet <postmottak@hod.dep.no>

    Sak: 12/129-2 Bloddonasjon og homofile

    Dokument: Bloddonasjon og homofile – spørsmål om endring av lovverket

    Deres bestilling av innsyn i dokument 2 i sak 12/129 er innvilget.

    Dokumentet følger vedlagt.

    Med vennlig hilsen
    Postmottak
    Helse- og omsorgsdepartementet

  • Jeg sendte en e-post til Helse- og omsorgsdepartementet


    Gmail – Svar på innsynsforespørsel

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Svar på innsynsforespørsel



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Mar 6, 2013 at 11:07 PM

    To:
    Helse- og omsorgsdepartementet <postmottak@hod.dep.no>

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hva skal dette bety?
    Jeg har aldri sendt en eneste innsynsbegjæring i hele mitt liv.
    Hvorfor sender dere meg den dritten her?

    Erik Ribsskog

    2013/3/6 Helse- og omsorgsdepartementet <postmottak@hod.dep.no>

    Sak: 12/129-1 Bloddonasjon og homofile
    Dokument: Bloddonasjon og homofile – spørsmål om endring av lovverket

    Deres bestilling av innsyn i dokument 1 i sak 12/129 er innvilget.

    Dokumentet følger vedlagt.

    Med vennlig hilsen
    Postmottak
    Helse- og omsorgsdepartementet