johncons

Stikkord: E-post

  • Jeg sendte en ny e-post til Sivilombudsmannen


    Gmail – FW: INNSYN 26986. 12/06015-12 – Årsoppgave – renter for 2012 Landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner – LLH – rettighetsarbeid for LHBT i sør 2012 – OZA-12/0200

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    FW: INNSYN 26986. 12/06015-12 – Årsoppgave – renter for 2012 Landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner – LLH – rettighetsarbeid for LHBT i sør 2012 – OZA-12/0200



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Feb 27, 2013 at 4:25 PM

    To:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Date: 2013/2/27
    Subject: Re: FW: INNSYN 26986. 12/06015-12 – Årsoppgave – renter for 2012 Landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner – LLH – rettighetsarbeid for LHBT i sør 2012 – OZA-12/0200
    To: Halsaa Cathrine <cathrine.halsaa@mfa.no>

    Hei,

    hva skal dette bety?

    Jeg har aldri bedt om en eneste innsynsbegjæring i hele mitt liv.

    Hvorfor sender dere meg denne dritten her?

    Erik Ribsskog

    2013/2/27 Halsaa Cathrine <cathrine.halsaa@mfa.no>

    Vedlagt følger kopi av dokumenter det har blitt bedt om innsyn i

    Mvh

    Cathrine Halsaa

    From: Ashton Merete

    On Behalf Of Seksjon for MR og demokrati
    Sent: 26. februar 2013 13:01
    To: Halsaa Cathrine
    Cc: Sætre Halvor; Mollestad Ingrid
    Subject: FW: INNSYN 26986. 12/06015-12 – Årsoppgave – renter for 2012 Landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner – LLH – rettighetsarbeid for LHBT i sør 2012 – OZA-12/0200

    Importance: High

    From: Engedahl Torill Koch

    On Behalf Of Enhet for publikumshenvendelser(Arkiv)
    Sent: 25. februar 2013 15:59
    To: Seksjon for MR og demokrati
    Subject: INNSYN 26986. 12/06015-12 – Årsoppgave – renter for 2012 Landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner – LLH – rettighetsarbeid for LHBT i sør 2012 – OZA-12/0200

    Importance: High

    Bestilling av saksdokumenter

    Vedlagt følger bestillingsskjema og dokumenter til vurdering for innsyn. Bestillingen er beklageligvis forsinket grunnet stor pågang av innsynbegjæringer.

          

    Innsyn skal besvares innen 3 virkedager.

          

    Hvis innsyn innvilges uten at dokumentet sladdes er det ikke lenger nødvendig å fylle ut og skanne bestillingsskjema. Svar til innsynsanmoder skal inneholde saksbehandlers navn og selve dokumentet.

          

    Hvis innsyn avslås eller dokumentet sladdes er det ikke lenger nødvendig å fylle ut og skanne bestillingsskjema. Men man skalalltid oppgi følgende til innsynsanmoder:

    o  

    Lovhjemmel for avslag eller sladd.  Oversikt over § ses i bestillingsskjema.

    o  

    Informere om klageadgang. Følgende tekst skal alltid tas med: «Ved avslag kan det kreves grunngiving av avslaget innen 3 uker fra mottak i henhold til OFFL. § 31, 2.ledd. Avslag om begjæring om innsyn kan påklages i samsvar medOFFL § 32, 1.ledd.»

    o  

    Offentlighetskoordinator bes holdt orientert under behandling av klagesaker.

          

    Ved sladding av dokumenter: bruk svart tusj som dekker godt og kopier deretter dokumentet før det skannes inn.

          

    For informasjon om ev. tidligere innsyn i dokumentet – se under fanen Merknader i P360.

    Saksbehandler sender svar direkte til journalist/bestiller med kopi til Enhet for publikumshenvendelser.

    Vennligst referer alltid til innsynsnr. og P360 saks/dok.nr. i subject feltet i e-posten.

    Spørsmål vedr. praktisering av Offentleglova kan rettes til offentlighetskoordinator Jon Ramberg.

    Med vennlig hilsen

    Enhet for publikumshenvendelser

    Tlf: 50360

  • Jeg sendte en e-post til det svenske firmaet Anders Hilding


    Gmail – Klage på Jensen Møbler/Fwd: Bygging på jordet til Lersbryggen

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Klage på Jensen Møbler/Fwd: Bygging på jordet til Lersbryggen



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Feb 26, 2013 at 5:43 PM

    To:
    info@hildinganders.com

    Cc:
    drammen.tingrett@domstol.no

    Bcc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hei,

    jeg så i Drammens Tidende i dag, at dere eier Jensen Møbler.
    (I forbindelse med artikkelen om minister Giske sitt besøk der).
    Jeg vil klage på at Jensen Møbler ikke har svart meg, på e-post, angående at de har bygget på et jorde, som jeg mener er mitt, på Sand.


    (Der lager-rampa nå er).
    Kan dere flytte fabrikken, (til for eksempel Grunnane, ved Svelvik), og rive dette stygge bygget deres på Sand, sånn at jeg får tilbake jordet, (eller humlehagen), min.

    Dette begynte med saga på gården til Lersbryggen, hvor min farfar Øivind Olsen snekret fruktkasser, etter krigen, etter å ha tatt over eiendommen, etter at Lersbryggen solgte til Maren Bøhmer, som leide ut jordlapper, for 50 og 99 år, etter krigen.

    Og Jensen ligger nå der saga til Lersbryggen var og også oppå dette jordet, som vi regnet som vårt, (og hvor jeg ble oppmuntret til å fange humler, som barn, uten at noen jagde meg).

    Dette er utsprunget i saga, på en gård, (for Lersbryggen skulle ha frukttrær, og trengte en sag, for å snekre fruktkasser, vel).
    Så her gjelder odelsretten, mener jeg.

    Så jeg har hele gamle Søndre Høyen gård, vil jeg si.


    Siden jeg er eldste sønn, etter eldste sønn, etter farfaren min, (Øivind Olsen).

    Så vennligst flytt denne styggdommen, (altså fabrikken), deres, og pell dere tilbake til Svelvik.

    Med hilsen


    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/7
    Subject: Bygging på jordet til Lersbryggen
    To: jensen@jensen.no

    Hei,

    jeg heter Erik Ribsskog, etter mora mi, for hu het Ribsskog, og skifta navn på meg etter at hu skilte seg fra faren min, Arne Mogan Olsen.


    Så jeg er altså barnebarn, til Øivind Olsen, som starta Strømm Trevare, og som solgte elementer til Jensen Møbler på 70-tallet, husker jeg at han prata om.

    Nå har jeg overhørt i Oslo, at jeg er forfulgt av noe ‘mafian’, i 2003 og 2004, så nå har jeg flykta til England.

    Jeg så på Google Maps, at det ser ut som at dere har bygget på jordet til Lersbryggen.

    Så jeg lurte på om dere eier den tomta nå, og har kjøpt den av etterkommerne til Lersbryggen?
    (For jeg lurer på om ikke farfaren min egentlig hadde hevd på den tomta da, og at jeg kanskje jeg har hevd på den nå, for jeg er eldste sønn, av eldste sønn til farfaren min, Øivind Olsen).


    For jeg vet ikke hvordan det hang sammen, men Leirsbryggen eide tomta, som min farfar bygde fabrikk og hus på, og jeg husker at en gang jeg var der, så var Lersbryggen og inspiserte jordet sitt, som lå mellom Strømm Trevare og den gamle saga, som det ble kalt.

    Jeg har ikke noe kontakt med familien min, for faren min lot meg bo alene på Bergeråsen, fra jeg var ni år, og flytta ned til Haldis Humblen der.
    Men jeg har hevd på det huset etter besteforeldrene mine, for farmora mi, Ågot Mogan Olsen, var nesten som ei mor for meg, og jeg hadde to skuffer i en reol der.


    Så jeg mener at jeg har bruksrett til det huset.

    Og nå ser jeg på Google Maps, at dere har bygd helt bort til det huset.

    Jeg synes det ser ut som at det skjemmer litt, og har blitt mer trafikk.


    Så jeg lurte på om kanskje dere skulle flytte tilbake til Svelvik igjen, ved Svelvik-kroa der, hvor jeg husker at dere holdt til, da jeg flytta tilbake til Berger i 1979.

    Bare et forslag!

    Håper dette er i orden!
    Mvh.


    Erik Ribsskog

  • Jeg sendte en ny e-post til Sivilombudsmannen


    Gmail – Sak 2012/133

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Sak 2012/133



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Feb 26, 2013 at 3:02 PM

    To:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Cc:
    “SCT@amnesty.org.uk” <sct@amnesty.org.uk>

    Hei,

    det høres bra ut.
    Jeg har ikke hørt noe fra Kunnskapsdepartementet forresten.
    Som dere også har opprettet en sak om.
    Men jeg må kanskje være litt mer tålmodig.

    En annen etat som ‘aldri’ svarer meg, (ihvertfall ikke skriftlig), det er ambassaden i London.

    Og det er også flere etater som driver med ‘apestreker’.

    Uten at jeg husker nøyaktig hvem dette er nå, for det er ganske mye av det.
    Men jeg kan komme tilbake til det etterhvert, eventuelt.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    On Tue, Feb 26, 2013 at 12:32 PM, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no> wrote:

    PS.

    Her er brevet fra Sivilombudsmannen:

  • Jeg sendte en ny e-post til the Post Office


    Gmail – RE: Complaint Ref. 1-2433956351

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    RE: Complaint Ref. 1-2433956351



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Mon, Feb 25, 2013 at 10:30 PM

    To:
    “customercare@postoffice.co.uk” <customercare@postoffice.co.uk>

    Hi,

    ok, I was at the Post Office, on today and Friday, (I think it must have been).
    (I go there quite often, because I have a web-shop, and I also sometimes need to pay bills there, etc).

    And I didn’t see the mentioned new middle-aged post-office man there then.

    So perhaps he’s really working at another Post Office, or something.
    Who knows.

    Thanks for the e-mail anyway.

    Best regards,

    Erik Ribsskog

    On Mon, Feb 25, 2013 at 10:17 AM, customercare@postoffice.co.uk <customercare@postoffice.co.uk> wrote:

    Dear Mr Ribsskog

    Thank you for your email advising us of the Post Office you used.

    I have passed this information onto our Customer Care Team who is dealing with your complaint.

    If you need to contact us, please phone us on the number shown below quoting our reference number. Or you can email us via customercare@postoffice.co.uk

    Kind regards

    Kevin Storr

    Customer Service Advisor.

    Telephone: 08457 22 33 44

    Textphone : 08457 22 33 55 (For the Deaf and Hard of Hearing)

    —— ORIGINAL MESSAGE —–
    FROM: eribsskog@gmail.com
    TO: customercare@postoffice.co.uk <customercare@postoffice.co.uk>
    SENT: 23 February 2013 13:53:03 (GMT Standard Time)

    Hi,

    like I wrote in my last e-mail, it’s the one in Winslow St., in Walton, in
    Liverpool.

    It’s only one post office in that street.

    Thanks for the e-mail!

    Best regards,

    Erik Ribsskog

    On Sat, Feb 23, 2013 at 7:12 AM, customercare@postoffice.co.uk <
    customercare@postoffice.co.uk
    > wrote:
    >
    >
    > Dear Mr Ribsskog
    >
    >
    >
    > I am sorry that you have had to contact us regarding a local Post Office
    > branch.
    >
    >
    >
    > Please could you confirm the name and address of the Post Office used
    > quoting the above reference number. This will enable us to fully
    > investigate any concerns that you have raised.  You should expect to
    > receive a full response by email within 10 working days.
    >
    >
    >
    > If you need to contact us, please phone us on the number shown below
    > quoting our reference number. Or you can email us via *
    > customercare@postoffice.c <customercare@postoffice.co.uk>**o.uk*
    >
    > * *
    >
    > Yours sincerely
    >
    >
    >
    > Kevin Storr
    >
    > Customer Service Advisor.
    >
    >
    >
    > Telephone: 08457 22 33 44
    >
    > Textphone : 08457 22 33 55 (For the Deaf and Hard of Hearing)
    >
    >
    >
    > —— ORIGINAL MESSAGE —–
    >
    > FROM: noreply@rmg-ebusiness.com

    >
    > TO: polcustomercare@postoffice.co.uk
    >
    > SENT: 21 February 2013 19:52:12 (GMT Standard Time)
    >
    > Complaint
    >
    > Date: Thursday, February 21, 2013 – 20:50
    >
    > Title: Mr.
    >
    > First name: Erik
    >
    > Last name: Ribsskog
    >
    > Address: 10 Keith Court, Keith Avenue
    >
    > Town: Liverpool
    >
    > Postcode: L4 5XJ
    >
    > Telephone number:
    >
    > Email address: eribsskog@gmail.com
    >
    > Existing reference numbers:
    >
    > Complaint details: Hi,
    >
    > I was at the Post Office, in Winslow St., in Walton, in Liverpool, today,
    > right before closing-time, at 5.30 PM.
    >
    > The front-door was open, so the Post Office wasn’t closed.
    >
    > Still the new midle-aged man in the check-out had closed his
    work-station.
    >
    > So he complained to me, he had to start everything up again.
    >
    > But then he really complained about me, I think.
    >
    > He shouldn’t close down his work-station before the Post Office door is
    > locked, by the manager and the last custommer has left the Post Office.
    >
    > The manager, (an old woman), locked me out.
    >
    > And then it was past closing-time.
    >
    > But if the post-office clerk hadn’t closed his systems early, (so that he
    > had
    > to restart them again), then I would have been out of there earlier.
    >
    > It isn’t good custommer-support when staff complain like this, to the
    > customers, even if they haven’t done anything wrong, really.
    >
    > I also wonder about the manager there.
    >
    > When some customers, who arrived there after me, was talking through the
    > door.
    >
    > Then she kind of hid, quite far in, in the post-office, and the new
    > post-office-man had to talk to the customers outside, through the door.
    >
    > Just something I thought about while I complained.
    >
    > I’ve been working as a retail manager for ten  years, and didn’t think
    this
    > was very good custommer-support.
    >
    > At least not from the clerk who closed down his computer-systems early.
    >
    > Yours sincerely,
    >
    > Erik RIbsskog
    >
    > Preferred contact method: Email
    >
    >
    >
    >
    > ***********************************************************************
    > This email and any attachments are confidential and intended for the
    > addressee only. If you are not the named recipient, you must not use,
    > disclose, reproduce, copy or distribute the contents of this
    communication.
    > If you have received this in error, please contact the sender and then
    > delete this email from your system.
    >
    > ROYAL MAIL GROUP LIMITED registered in England and Wales at 100 VICTORIA
    > EMBANKMENT, LONDON EC4Y 0HQ with the registered company number 04138203
    >
    > POST OFFICE LIMITED registered in England and Wales at 148 OLD STREET,
    > LONDON  EC1V 9HQ with the registered company number 02154540
    >
    > ************************************************************
    **********>
    >
    >
    >
    (See attached file: C.htm)

    ***********************************************************************
    This email and any attachments are confidential and intended for the
    addressee only. If you are not the named recipient, you must not use,
    disclose, reproduce, copy or distribute the contents of this communication.
    If you have received this in error, please contact the sender and then
    delete this email from your system.

    ROYAL MAIL GROUP LIMITED registered in England and Wales at 100 VICTORIA
    EMBANKMENT, LONDON EC4Y 0HQ with the registered company number 04138203

    POST OFFICE LIMITED registered in England and Wales at 148 OLD STREET,
    LONDON  EC1V 9HQ with the registered company number 02154540

    **********************************************************************

  • Mer om Twitter-klage, (RibsskogErik)


    Gmail – #7780945 Twitter Support: update on “Impersonation – RibsskogErik”

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    #7780945 Twitter Support: update on “Impersonation – RibsskogErik”



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Mon, Feb 25, 2013 at 10:15 PM

    To:
    Twitter Support <support+id7780945@twitter.zendesk.com>

    Hi,

    this is one of the strangest decitions I’ve ever seen.

    I’m the only person in the world named Erik Ribsskog.

    Yet you tell me this isn’t impersonation.

    I think perhaps your line-manager should have a look at this case.


    Erik Ribsskog

    On Mon, Feb 25, 2013 at 6:31 PM, ZackRiles <notifications-support@twitter.zendesk.com> wrote:

    ##- Please type your reply above this line -##

    Twitter



    ZackRiles, Feb 25 10:31 am (PST): Hello,
    Thanks for the report. We’ve checked the account, and it is not in violation of the Twitter Rules (https://twitter.com/rules) at this time. We encourage you to keep an eye on it. If the account posts any misleading information going forward, please let us know. Just reply to this email with a detailed description of the content, and we’ll investigate further.
    Generally, an account will not be removed if, for example, it happens to have the same name as you, includes no Tweets, or makes it clear that it is not affiliated with or actively attempting to deceive and mislead others. We do suspend accounts that are clear attempts at impersonation, but our team investigates to make sure there is an active violation of our rules taking place.
    Your faxed ID has been shredded.
    Thanks,
    @ZackRiles
    Twitter Trust & Safety



    johncons, Feb 22 04:01 pm (PST):
    Previous Ticket Number: #4991350, #5138782, #5420650, #6043190, #6554731, #6534002, #6624672, #6630663, #6625019, #6625108, #6625019,
    == Reported Account Information ==
    Reported user: @RibsskogErik
    == How is the account impersonating you? ==
    Using name in Tweets: https://twitter.com/RibsskogErik/status/304514737322987520
    Using name in the account name
    Using name in the account @username
    Using name in the account URL
    Posting content as their own in Tweets: https://twitter.com/RibsskogErik/status/304514737322987520
    Posting content as their own in the account name
    Posting content as their own in the account @username
    Posting content as their own in the account URL
    == Additional information ==
    Requesting that this account be suspended
    == Wrapping up ==
    Anything else? (optional): This also seems to be a provocation, since the mentioned Tweet is sent to my Twitter-nick @johncons.
    == Reporter’s information ==
    Full Name: Erik Ribsskog
    Legal alias: n/a
    Common nickname: johncons
    Your Email address: eribsskog@gmail.com
    Your Twitter username (optional): @johncons
    == Required statements ==
    I understand that Twitter may provide third parties, such as the affected user, with a copy of this report.
    I declare under penalty of perjury that all of the information provided above is accurate.
    I understand that filing this report and submitting a photo identification will not result in my account being verified by Twitter.

    Message-Id:JX77YJA9_512badfa6f936_21973f807c66753a4_sprut

  • Jeg fortsetter å søke på jobber. Denne gang som Store Manager


    Gmail – Store Manager – Runcorn

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Store Manager – Runcorn



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Mon, Feb 25, 2013 at 9:17 PM

    To:
    poundworldretailltd@manpower.co.uk

    Hi,

    I read about this vacancy on the Directgov-website.
    I’ve worked as a Store Manager, in a Rimi-shop, (a grocery-chain which is owned by ICA), named Rimi Lambertseter, in Oslo, in Norway, from 1998 to 2000.

    I’ve also worked as a Store Manger, at Rimi Kalbakken, in Oslo, in Norway, from 2000 to 2001.

    And I’ve also worked as a Store Manager, at Rimi Langhus, in Ski, in Norway, from 2001 to 2002.


    I attach my CV and hope to hear back from you!
    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog


    CV – Erik Ribsskog.doc
    38K

  • Jeg sendte en ny e-post til Tilsynsrådet for advokatvirksomhet


    Gmail – Påminnelse/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering om tull fra IF/Fwd: Klage/Fwd: Skadenummer: SA59484-001-BIK (H163117989M)

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Påminnelse/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering om tull fra IF/Fwd: Klage/Fwd: Skadenummer: SA59484-001-BIK (H163117989M)



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Mon, Feb 25, 2013 at 5:59 AM

    To:
    RoMa@tilsynet.no

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hei,

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar, på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse, om dette.

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2013/1/17

    Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering om tull fra IF/Fwd: Klage/Fwd: Skadenummer: SA59484-001-BIK (H163117989M)
    To: Robin MacKenzie-Robinson <RoMa@tilsynet.no>br>Cc: Bjorge.Skjeldestad@tryg.no, kundeservice@if.no, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@fd.dep.no

    Hei,

    jeg sjekket det igjen nå, og jeg klagde første gang på Rukke, til Tilsynsrådet for advokatvirksomhet, i juni:
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2012/6/21
    Subject: Klage på tre advokater/Fwd: Din henvendelse til Advokatforeningen
    To: post@tilsynet.no

    Og ettersom jeg har forstått nå, (fra deres siste e-post), så bytta Rukke til IF, i august.

    Så da blir det Tryg som er riktig selskap likevel, (virker det som for meg nå).
    Så hun IF hadde vel da rett.

    (Selv om hun kanskje ikke forklarte den paragrafen riktig).
    Er dere hos Tilsynsrådet for advokatvirksomhet enig i at det er Tryg som er riktig selskap, for å si det sånn?

    (Sorry at jeg surrer litt, men jeg er ikke vant til å drive med sånt her.

    Min fetter Tommy A. L. Olsen jobber visst nå i Borg forsikring, og har Tryg e-post-adresse, så jeg på nettet.


    Men jeg har ikke snakket med han siden rett etter jeg var i bryllupet hans, i 2002 vel.
    Så dette var nytt for meg.

    Men han er kanskje da inhabil hos både IF og Tryg?).

    Vennligst bekreft at Tryg er riktig selskap.
    (Som jeg vel ba dere om å gjøre i min forrige e-post.

    Så tar vi en ting av gangen liksom, i den her saken da, hvis det er greit).


    Mvh.

    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/1/17
    Subject: Oppdatering om tull fra IF/Fwd: Klage/Fwd: Skadenummer: SA59484-001-BIK (H163117989M)
    To: post <post@finanstilsynet.no>
    Cc: postmottak@fd.dep.no

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/1/17
    Subject: Re: Klage/Fwd: Skadenummer: SA59484-001-BIK (H163117989M)
    To: Robin MacKenzie-Robinson <RoMa@tilsynet.no>
    Cc: Bjorge.Skjeldestad@tryg.no

    Hei,

    ok, da fikk jeg klarhet i dette.
    Da virker det for meg som om IF har forsøkt å lure meg.

    Jeg sender derfor kopi til IF og Tryg.

    Så håper jeg at IF skjerper seg.

    For det her syntes jeg at var rimelig sleipt.

    Jeg har som sagt en fetter i IF, som heter Tommy Løff Olsen.

    (Hvis han jobber der enda da).
    Og har overhørt at jeg er forfulgt av ‘mafian’.


    Så her kan det være mafia i IF, frykter jeg.
    Så dette er også en formell klage på lureri fra IF.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2013/1/17 Robin MacKenzie-Robinson <RoMa@tilsynet.no>

    Det vises til dine e-poster av 12. desember 2012 og 12. januar 2013 hvor De ønsker å klage på saksbehandlingen til Tilsynsrådet for advokatvirksomhets medarbeider Jonas Haugsvold.

    Tilsynsrådet for advokatvirksomhet kan ved forespørsel informere om advokaters sikkerhetsstiller. I dette tilfellet ønsket De informasjon om sikkerhetsstiller for advokat Ida Valen Rukke. På det tidspunktet De ønsket denne informasjonen var IF sikkerhetsstiller for advokat Rukke. Det informerte Jonas Haugsvold Dem om.

    De ønsker nå å få opplyst hvem som var sikkerhetsstiller for advokat Rukke før hun tegnet sikkerhetsstillelse hos If Skadeforsikring.

    Fra 16. februar 2009 og frem til 1. august 2012 har Tryg vært sikkerhetsstiler for advokat Rukke.

    Til Deres informasjon følger det av advokatforskriften § 2-4 første ledd at:    ”Den sikkerhetsstilleren som advokaten har når skadelidte fremsetter krav om erstatning, er ansvarlig overfor skadelidte. Dette gjelder selv om tapet ble forårsaket mens advokaten hadde en annen sikkerhetsstiller”.

    Med vennlig hilsen

    Robin Mackenzie-Robinson
    Rådgiver
    Tilsynsrådet for advokatvirksomhet

    Postboks 720 Sentrum, 0106 Oslo | Rådhusgt. 23
    Tlf: 22 00 75 03 | Sentralbord: 22 00 75 00
    *  post@tilsynet.no   þ  www.tilsynet.no  

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 12. januar 2013 20:03
    Til: Tilsynsrådet for Advokatvirksomhet
    Kopi: Bjorge.Skjeldestad@tryg.no
    Emne: Klage/Fwd: Skadenummer: SA59484-001-BIK (H163117989M)

    Hei,
    jeg vil klage på deres medarbeider Haugsvold, for å ha villedet meg.


    Først så opplyste han ikke om sikringsstiller, for advokaten, enda jeg mener at det burde ha fremgått av mine e-poster, at det var det jeg ønsket at han skulle opplyse meg om.

    Den andre klagen går på at deres nevnte medarbeider så skrev at IF var riktig sikringsstiller, men IF sier at Tryg var riktig selskap.


    Jeg mener at det fremgikk av min korrespondanse, med deres medarbeider, at dette gjaldt et forhold da advokat Rukke jobbet for Advokat.no.

    Så her mener jeg at deres medarbeider Haugsvold ved to anledninger har vært ‘vrang’ og bevisst har prøvd å lure meg.

    Jeg skal kopiere den første e-posten jeg sendte dere om dette, i denne e-posten, så burde dette da være mulig å se.


    Jeg ser frem til å motta deres kommentar om dette.

    Kan dere også bekrefte det som IF sier at Tryg var riktig sikringsstiller for denne saken, som var fra da Rukke jobbet hos Advokat.no, med min sak, som var fra 16. april til 18. juni, som jeg har skrevet til Tryg.

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Her er mer om dette:

    2012/9/3 Jonas Haugsvold <JoHa@tilsynet.no>

    Det vises til dine e-poster av 22.6.2012 og 1.9.2012.span>

    Tilsynsrådet for advokatvirksomhet fører tilsyn med landets praktiserende advokater og rettshjelpere, bl.a. ved gjennomgang av deres regnskaper og behandling av betrodde midler. Tilsynsrådet er tillagt ansvaret for å påse at den som driver advokat- og øvrig rettshjelpvirksomhet har stillet lovbestemt sikkerhet for sin virksomhet. Som et av sine hovedmål skal Tilsynsrådet gjennom aktiv tilsynsvirksomhet søke å forebygge ansvarsskader.

    Tilsynsrådet kan ikke bistå deg i denne saken. Det vises til at Tilsynsrådet, ut fra sin kompetanse, verken har anledning til å anbefale særskilte advokater eller til å ta nærmere stilling til konkrete rettstvister mellom private parter. Tilsynsrådet kan heller ikke bistå med et skifte.

    Dersom du mener at en advokat har opptrådt i strid med gjeldende regler for god advokatskikk, gjør vi oppmerksom på at klage eventuelt kan fremsettes skriftlig til Disiplinærnemnden for advokater på følgende adresse:

    Disiplinærnemnden

    Kr. Augustgt. 9

    0164 Oslo

    Vennlig hilsen

    Jonas Haugsvold

    Rådgiver

    Tilsynsrådet for advokatvirksomhet

    Postboks 720 Sentrum, 0106 Oslo | Rådhusgt. 23
    Tlf: 22 00 75 02 | Sentralbord: 22 00 75 00
    *  post@tilsynet.no   þ  www.tilsynet.no

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 1. september 2012 14:50
    Til: Tilsynsrådet for Advokatvirksomhet
    Emne: Påminnelse/Fwd: Klage på tre advokater/Fwd: Din henvendelse til Advokatforeningen

    Hei,

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2012/6/21
    Subject: Klage på tre advokater/Fwd: Din henvendelse til Advokatforeningen
    To: post@tilsynet.no
    Cc: larvik.tingrett@domstol.no

    Hei,

    min mormor døde for tre år siden, på tirsdag neste uke.


    Jeg har bare fått tre tusen i arv, enda hun var etter dansk adel og kongelige og hadde malerier fra Højris slott på veggen, da hun døde, og også mange andre artige ting, som brev og møbler og alt mulig, fra sine adelige slektninger, (Gjedde, Nyholm, Fog, Adeler, etc).

    Jeg ville først at advokat Erik Øvergård, i Hurum, skulle selge min eiendom der, (del av sameie), sånn at jeg kunne betale 30.000 til Tingretten i Larvik, for offentlig skifte.


    Øvergård sluttet plutselig å svare meg.

    Så jeg kontaktet Tingretten i Drammen, (via Namsmannen i Hurum/Røyken), og de villedet meg om salg av sameie, (Høysæter der), så jeg fikk ikke ordnet dette, for man måtte betale gebyr, og sånn, og Høysæter bare lot som om hun skulle ordne det, så mange måneder gikk tapt da, og etter dette så har jeg fått en umøblert leilighet, så jeg har ikke hatt penger til gebyr for salg av sameie.

    Jeg fikk derimot dekke litt fri rettshjelp for en barnevernssak mot Svelvik kommune, av Fylkesmannen i Oslo og Akershus.


    Jeg sendte dette til Advokat.no og spurte om jeg kunne få en advokat i Drammen, siden dette er den nærmeste store byen, fra Svelvik.


    Jeg fikk en advokat i Oslo, og tenkte at det var greit.


    Men nå så jeg senere at hun Ida Valen Rukke, som jeg ble tildelt som advokat av Advokat.no, ikke har barnevern som hovedfelt.


    Og at syv andre advokater hos Advokat.no hadde barnevern som hovedfelt.


    Da jeg klagde på at Rukke var ineffektiv, antagelig siden hun ikke var vant til å jobbe med barnevernsaker, så slutten hun i jobben, (av en eller annen grunn), og jeg ble ikke tilbudt ny advokat, av Advokat.no.

    Og dette var etter at Rukke hadde opplyst meg om at hun hadde en timelønn på over 2000, og etter at jeg hadde bedt henne om å ordne med det offentlige skiftet, i Larvik, for meg, samt oppløsing av sameie, i Holmsbu, og andre saker.

    Jeg sendte så e-post til en advokat Bille, i Drammen, som ikke har svart meg.

    Jeg mister nå antagelig den arven, etter min mormor, morfar og mor, (siden min mor og morfar døde før min mormor).

    For fristen der er mandag eller tirsdag, neste uke, å be om offentlig skifte.


    Og jeg har vært arbeidsledig i England, under finanskrisen, så jeg har ikke klart å spare opp penger, og salget av sameiet i Holmsbu har jo ikke latt seg gjennomføre grunnet sabotasje, (må jeg kalle det), fra Øverland og Tingretten i Drammen.

    Jeg ønsker jo selvfølgelig først og fremst at jeg får innvilget offentlig skifte, etter min mormor, hos Tingretten i Larvik.

    Kanskje kan gjøre dette for meg?


    Sender kopi til Tingretten i Larvik og advokat Bille i Drammen.


    Jeg ønsker også erstatning på grunn av tullet fra de nevnte advokatene.


    Jeg har måttet gått rundt i Newcastle, en hel natt, med alt jeg har hatt av eiendom her borte, (City Self Storage vil ikke sende meg de ‘norske’ tingene mine), og nesten fryst ihjel, fordi jeg ikke har fått solgt eiendom i Norge og vært prislagt diverse lugubre britiske hosteller, osv.

    Så disse advokatene kan man få billig av meg, og jeg håper dere lar de miste bevilgningen.


    Jeg blir systematisk tullet med, synes jeg det virker som, og jeg ønsker å få mye penger i erstatning, for at det skal være enklere for meg, å beskytte meg mot slik systematisk tulling og jeg har også overhørt at jeg er forfulgt av ‘mafian’, som var grunnen til at jeg flytta fra Norge, i 2004.

    Så jeg håper på amerikansk metode her, med mye erstatning til folk som er offer for maktmisbruk, osv.


    Fikk også noen dokumenter etter de kjente slektningene mine Anders Gjedde Nyholm, en general og en dommer i Haag, Didrik Nyholm, av min mormor, på 80-tallet.


    Men så skulle Ingeborg ha tilbake dette.

    Og hu var jo gammel allerede da, så jeg sa det var greit.


    Men nå som hun er død, så er jo dette egentlig mitt, mener jeg, man kan jo ikke ta tilbake en gave.

    Og min mormor hadde også masse andre artige brev fra Maren Gjedde, mm., som jeg syntes at virker interessant både for meg selv og også historisk.

    Og jeg er den eneste som har interesse for sånt, i slekta, sa min mormor, mens hun levde.


    Også skal jeg liksom bare få 3000 i arv, enda min mormor og morfar hadde det største huset i Nevlugnhavn, på 80-tallet, og de så ut som en antikkforretning eller museum.


    Hvor har det blitt av verdiene?

    Det er ikke riktig at jeg bare skal få 3000 etter min mor, mormor og morfar, mener jeg.


    Her er det noe alvorlig tull.

    Hvorfor skal ikke jeg få offentlig skifte?

    Kan dere ordne det?

    Pluss erstatning også for det andre tøyset.


    Men offentlig skifte-fristen går visst ut på mandag eller tirsdag neste uke.


    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Mona Mjøen McKiernan <mmm@advokatforeningen.no>

    Date: 2012/6/21
    Subject: Din henvendelse til Advokatforeningen
    To: “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>

    Erik Ribsskog,

    Det vises til din henvendelse av 20.juni 2012, vedrørende klage på advokat.

    Av henvendelsen fremgår det at du ønsker å klage på advokat.no.

    Vi viser til vårt tidligere svar av 18.juni 2012, der det fremgår at en klage må sendes per post og gjelde en navngitt advokat.

    All informasjon om hvordan du skriver en klage finner du her: http://www.advokatenhjelperdeg.no/artikler/kan-jeg-klage-pa-advokaten/

    Vedrørende hva en klage kan føre til finner du informasjon om dette her:http://www.advokatenhjelperdeg.no/artikler/kan-jeg-klage-pa-advokaten/#hvafrerklagenetil

    Til ditt spørsmål om hva du skal gjøre med det offentlige skiftet minner vi om at Advokatforeningen ikke kan tilby juridisk rådgivning. Vi kan heller ikke tildele en advokat til deg.
    Vi råder deg til å ta kontakt med en advokat for å få hjelp med dette. Din advokat finner du her:
    http://www.advokatenhjelperdeg.no/finn-advokat/

    Alle som praktiserer som advokat, er lovpålagt å gi sine klienter økonomisk trygghet for eventuelle feil de gjør som advokat. Du finner mer informasjon om erstatning og hvordan du kan rette et erstatningskrav mot advokaten her: http://www.advokatenhjelperdeg.no/artikler/kan-jeg-klage-pa-advokaten/#kanjegferstatning

    Med vennlig hilsen

    Mona Mjøen McKiernan

    ADVOKATFORENINGEN / THE NORWEGIAN BAR ASSOCIATION

    Kristian Augusts gate 9, N-0164 Oslo T +47 22 03 50 50 E mmm@advokatforeningen.no
    www.advokatforeningen.no www.advokatenhjelperdeg.no  

    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sent: 20. juni 2012 20:57
    To: Mona Mjøen McKiernan
    Cc: Disiplinærnemnden for advokater
    Subject: Re: Din henvendelse til Advokatforeningen

    Hei,

    ok, jeg videresender denne korrespondansen til dem, så får jeg håpe at de tar kontakt.
    Også ønsker jeg samtidig å klage på Advokat.no.


    Som tidligere nevnt, så ba jeg om en advokat i Drammen, siden dette er den nærmeste store byen, fra Bergeråsen, hvor omsorgssvikten fant sted.

    (Etter at jeg ble innvilget Fri Rettshjelp, fra Fylkesmannen i Oslo og Akershus).


    Jeg ble tilbudt en advokat i Oslo.

    Og jeg tenkte at det var greit.

    Men da jeg sjekket nettsidene til Advokat.no nærmere, så så jeg det, at Advokat.no hadde syv advokater i Oslo, som var spesialister på barnevern.

    Og selv om min sak er en barnevernssak, (min far lot meg bo alene fra jeg var ni år, og jeg fikk fri rettshjelp til en barnevernssak mot Svelvik kommune).

    Så ble jeg gitt en advokat som _ikke_ hadde barnevern som hovedfelt.


    Og så, her om dagen, slutter plutselig den advokaten.


    Advokat.no skulle jo da selvfølgelig ha tilbudt meg en ny advokat.


    Men det gjorde de ikke.


    De bare sa at de var ferdig med saken.

    Og dette etter at jeg hadde forklart for hun Rukke der, at jeg blir snytt for arv også, og trenger hjelp av en advokat, til å få Tingretten i Larvik, til å ha offentlig skifte, etter min mormor, og fristen der er 26. juni, altså på tirsdag neste uke.

    Så at Advokat.no bare sluttet å jobbe med sakene mine, det kan koste meg arven etter min mor, (som døde i 1999), og min mormor som var fra danske kongelige og adelige.

    Så jeg synes Advokat.no oppfører seg så besynderlig, at jeg ønsker å klage.


    Samtidlig så lurer jeg på hva vitsen er med å klage, for Øvergård fikk bare 2000 i bot, og jeg fikk ingenting i erstatning.


    Og dette gjaldt salg av min del av et sameie i Holmsbu, som jeg ville selge for å ha råd til det nevnte offentlige skiftet da.

    For meg så virker det som at jeg bare blir systematisk tullet med av norske advokater, (er det mafian som trekker i tråder, jeg har overhørt i 2003 at jeg er forfulgt av dem).


    Hvordan skal jeg liksom få ordnet med det offentlige skiftet da.


    Hvorfor kan liksom ingen i Norge hjelpe meg med det, nå er det bare noen dager igjen til fristen går ut.


    Men Advokatforeningen er så idiotisk organisert at dere ikke gir erstatning til ofre for deres mafia-advokater, og kun gir mindre enn en timelønn i bot til disse mafia-advokatene så det er jo helt håpløst.


    Det burde vært som i USA hvor folk får store erstatninger.


    Ellers så kommer de aldri av flekken.

    Jeg blir litt kvalm her jeg sitter i England av dette mafia-opplegget som foregår i Norge.


    Så nå må dere forte dere å gi Advokat.no 2000 i bot, de også.


    Hva skal liksom løse seg da, tenker dere?

    Dette er jo helt meningsløst egentlig.

    Kan dere ikke tilby meg advokathjelp, eller noe, i det minste?

    Hvordan skal jeg få ordnet med dette offentlige skiftet hvor fristen går ut 26. juni.


    Det kan jo være at den egentlige grunnen til at Advokat.no oppførte seg så besynderlig var for at jeg skulle miste kontrollen over det arveoppgjøret, pga. at en mafia står bak, og trekker i tråder.

    Jeg rekker jo ikke nå å få en ny advokat til å ordne med dette.


    Så om dere kan ordne med det.

    Jeg har skrevet om disse problemene på blogg i tre år nå, og ingen i Norge gjør en dritt, så jeg er rimelig oppgitt, for å si det sånn.

    Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si.


    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2012/12/10
    Subject: Re: Skadenummer: SA59484-001-BIK (H163117989M)
    To: ansvarskade@if.no
    Cc: arne.einar.brun@tryg.no

    Hei,

    ok, det var en ‘premie-idiot’, hos Tilsynsrådet for Advokatvirksomhet, som sa at IF var riktig selskap, skjønner du.


    Jeg sender nå e-post til en i Tryg, så håper jeg at jeg får erstatning tilsvarende det denne nå ødelagte saken, (må man vel si), ville vært verdt, etter å ha vunnet den, i retten.


    Takk for deres forklaring om dette!

    Og hils min fetter Tommy.


    Dere må ikke glemme å bytte ut Audi-en hans, med jevne mellomrom, sånn at han slipper å kjøre rundt i et gammelt vrak som snart må kondemneres.

    Mvh.


    Erik Ribsskog
    2012/12/10 <ansvarskade@if.no>

    [image]

    Vedr. erstatningskrav mot Advokat.no/Ida Valen Rukke

    Det vises til mottatt erstatningskrav under sikkerhetsstillelsen/forsikringen til advokat Ida Valen Rukke. På bakgrunn av denne henvendelsen har vi opprettet et referansenummer SA59484-BIK. Jeg ber om at det vises til dette referansenummeret ved henvendelser vedrørende saken.

    Ida Valen Rukke sluttet i Advokat.no og tegnet ny forsikring og sikkerhetsstillelse hos If Skadeforsikring 01.08.12 gjennom ny arbeidsgiver. Det fremgår av forsikringsbeviset hos oss at et krav må være reist mot sikrede eller forsikringsselskapet i forsikringstiden for å falle inn under ordningen.

    Ut fra dokumentasjonen vi har mottatt synes kravet i nærværende sak å være rettet mot Advokat.no/Rukke i perioden før If Skadeforsikring tegnet forsikringen/sikkerhetsstillelsen. Kravet må således gjøres gjeldende mot det forsikringsselskapet der Advokat.no/Rukke hadde sin forsikring tidligere. Jeg har fått opplyst at dette er Tryg.

    Ut fra ovenstående vil forholdet ikke bli behandlet videre hos If skadeforsikring.

    Vennlig hilsen

    If

    Birgitte Knudtzon
    Advokat – Ansvar Skade

    Telefon: 21495821

  • Jeg sendte en ny e-post til Statsministerens kontor


    Gmail – Oppdatering/Fwd: Klage på Google-ing av meg

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Oppdatering/Fwd: Klage på Google-ing av meg



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Sun, Feb 24, 2013 at 11:27 PM

    To:
    postmottak@smk.dep.no

    Cc:
    postmottak@sivilombudsmannen.no

    Hei,

    nå ser jeg at Regjeringen søker på meg igjen, på Google.

    Dere søker på ‘e ribsskog’.
    Så det er jo nesten som noe russisk, synes jeg.

    Siden dere søker på ‘e ribsskog’ og ikke ‘erik ribsskog’.

    Jeg har skrevet tidligere, at hvis det er noe som regjeringen lurer på.

    Så kan dere bare skrive en e-post.

    Dere har e-post adressen min.

    Istedet så sitter Kolberg, (eller hvem det er), og leser bloggen min, som fanden leser bibelen, virker det som.


    Med sint hilsen

    Erik Ribsskog
    PS.

    Vedlegger det nevnte søket, fra i dag.

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/2/14
    Subject: Klage på Google-ing av meg
    To: “SMK Postmottak (SMK)” <postmottak@smk.dep.no>
    Cc: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hei,

    jeg ser på tracking-cookie-programmet, på bloggen min, at noen i regjeringen driver å søker på navnet mitt, på Google.
    (Se vedlegg).
    De søker på den samme feilstavede versjonen av navnet mitt, som det britiske firmaet Arvato, (eiet av Bertelsmann), brukte, da jeg jobbet for dem, (først via vikarbyrå), i 2005 og 2006.

    Hvis det er noe dere lurer på, så er det bare å spørre.

    Jeg har sendt klager på diverse til SMK tidligere, så dere har e-post-adressen min.
    Så dere trenger ikke å spionere, for å si det sånn.



    Erik Ribsskog


    regjeringen hm statcounter.JPG
    101K

    PS.

    Her er vedlegget:

    regjeringen hm statcounter

  • Jeg sendte en e-post til LHT


    Gmail – Lifeline-alarm/Fwd: Update/Fwd: Lifeline Alarm (Complaint)

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>


    Lifeline-alarm/Fwd: Update/Fwd: Lifeline Alarm (Complaint)



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>

    Sat, Feb 23, 2013 at 8:47 PM

    To:
    jkavanagh@lht.co.uk

    Cc:
    Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Lars Aasen <lbf@lbf.no>, “hv-02.kontakt” <hv-02.kontakt@mil.no>

    Hi,

    I’m refering to your letter from 20/2, (which I attach a scanned copy of), which I recieved yesterday, in the post.

    I was on three meetings in connection with that I moved in here, in May.

    (One meeting, when I got to see the flat.

    One meeting, at your Kirkdale office, where I was given the keys, to the flat.

    And one meeting, a couple of months later, when the Housing Officer Sarah sneaked in with the electricians, who were here, due to that the electricity in the roof, didn’t work, for the whole flat).

    On none of these meetings, it was informed to me, that the Council pay you, for the lifeline-alarm.

    This was news to me.

    Housing Officer Sarah told me when she sneaked in here, that these were something that the previous owner had installed, and which you hadn’t removed, in case some tenants still wanted them.


    (Something like this).
    Also, I had electricity as a hobby, as a teenager.
    (Since a mate of mine, had this as a hobby).

    It might not look like that since I didn’t fix the smoke-detector, myself.


    But in Norway these aren’t on the mains, (they are powered only by 9 volt batteries, as I remember it).

    And I didn’t have a ladder, like on of the electricians had.

    And he fitted the new smoke-detector badly.

    I’ve told you at LHT that you don’t have to send repair-guys, to fit the smoke-detector, again.

    I don’t really like repair-guys.
    (They are quite ofte rude towards me, I think I have to say.


    Possibly because I’m from Norway).

    And don’t want them here, unless it’s really needed.
    Is it really needed to send repairs-guys here due to the lifeline-alarm, I’m wondering?

    I’ve disconected it already, since I have had electricity as a hobby, so I have some skills in that field.

    Since I didn’t like it, that the lifeline-people, could listen, trought the lifeline-alarm, on what was being said, in the flat.

    You should have removed these, when you bought the flats, I think.
    And not when people live in them.

    It’s the same with the gate.

    You should have investigated how the gate works, when you bought Keith Court.


    (Since you’ve told me, right before Christmas, that you didn’t know that the gate locked automatically, at 6PM).

    So LHT have been a bit sloppy, it seems to me, when they bought Keith Court, (from Vincinity, I think it was, that Housing Officer Sarah said, (when she sneaked in with the electricians), that was the previous owner).


    Is it really necessarry to have rude repair-guys here, because of the lifeline-alarms, I’m wondering now.

    You should just cancel them with the Council.

    You don’t need to annoy people with rude repair-guys, when it isn’t really necessary, it seems to me.

    Just something I was wondering about.
    Regards,

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Fri, Aug 24, 2012 at 9:08 PM
    Subject: Update/Fwd: Lifeline Alarm (Complaint)
    To: jkavanagh@lht.co.uk
    Cc: info@tpas.org.uk

    Hi again,


    I forgot to attach the mentioned letter, so I send an update e-mail.

    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Fri, Aug 24, 2012 at 8:54 PM
    Subject: Lifeline Alarm (Complaint)
    To: jkavanagh@lht.co.uk
    Cc: info@tpas.org.uk

    Hi,

    I’m refering to your letter of 22/8, which I recieved today.

    I’m not interested in any lifeline-alarm.
    This isn’t anything that Landlords should deal with I think.

    Are you my landlord or my doctor?
    I’ve also got the Order of St. John in my line, in Norway, (which I had to find about in a newspaper-archive), and wonder if this is some plot, from them?

    I don’t want people here to discuss things I’m not interrested in.

    This is a waste of my time and an invasion of my privacy, I think.

    Is it a new law that says everyone have to have these alarms?

    I don’t think so.


    This is just some funny stuff.

    You at LHT are trying to be my landlord and my doctor at the same time here.

    That’s not fine, I think.

    It’s like in the Soviet then, I think.
    You have earlier dragged me to your office in Walton Road, to discuss disrepair, I thought, only to find out that you wanted to discuss adoption with me.


    Are you a landlord or the inner mission?

    You have a bishop as a president I see, so I have to wonder.


    I just want a tenancy and no crusader-stuff.
    I wonder about this so I send it to the TPAS and the Norwegian Embassy, (since I’m from Norway).




    Erik Ribsskog


    2 attachments
    lht lifeline.jpg
    118K
    lifeline.jpg
    86K

    PS.

    Her er vedleggene:

    lht lifeline

    lifeline