johncons

Stikkord: Emelie Wallin

  • Jeg sendte en e-post til Madeleine Wallin


    Gmail – Klargöranden



    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Klargöranden



    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sun, Aug 25, 2013 at 5:38 PM


    To:
    Madeleine Wallin <madeleine.wallin@hotmail.com>

    Hei, nei, jeg skal ikke kontakte din søster mer. Jeg har blokkert henne på Facebook nå, siden hun var uhøflig og sa at
    jeg skulle søke hjelp, osv. Jeg har rapportert det til Facebook, for det ser jeg på som æreskrenkelse. Jeg kan ikke huske at din søster var så uhøflig, på Arvato, for da
    ville jeg ikke ha kontaktet henne. Hun drev og sendte e-poster om fotball-VM og fant skytespill og
    tetris-spill osv. til meg, på jobben. Så da var hun veldig vennlig. Så jeg forstår ikke helt, men hun spilte kanskje et spill, da. (Altså at hun var falsk, eller noe). Men jeg skal ikke kontakte henne igjen. Jeg ser du skriver om min blogg osv., i din e-post, fra 2008. Men det kommenterer jeg ikke om nå. Det går på yttringsfrihet osv., mener jeg. Jeg har ikke svart tidligere, for jeg hadde aldri hørt om deg, i 2008. Og det virket som at din søster ikke fikk lov å komme hjem på
    julaften, i 2007, (må det vel ha vært). Så jeg trodde at hennes slektninger kanskje ikke var snille mot henne. Så nå tilfeldigvis at hun hadde et nytt Facebook-bilde, hvor jeg
    syntes at hun lignet mer på sånn hun så ut på Arvato. Og det virket som at hun hadde flytta tilbake til Sverige. Så jeg sendte en facebook-melding og to oppdateringer. Men hun svarte så uhøflig, så jeg blokkerte henne, blant annet. Jeg var litt bekymret for henne, rundt 2007, for hun så så ung ut. Og bodde alene i utlandet, virka det som, for meg. Og Norge og Sverige er nabo-land. Og Arvato team-leader Jill Hjälte, (heter hun vel), satt hun unge
    søsteren din, rett ovenfor meg, når hun var ny, på Arvato. Så det var nesten sånn at jeg var en slags fadder, for henne, eller noe sånt. Og hun så jo ut som at hun var seksten år, eller noe. Og hun ser nesten litt norsk ut, synes jeg. Så det er sikkert derfor jeg har vært litt bekymra. Men hun er så uhøflig nå. (Hun var ikke så uhøflig på Arvato og på Facebook tidligere). Så jeg har blokkert henne på Facebook nå, og rapport for trakassering,
    (æreskrenkelse), siden hun ba meg dra til helvete, og søke hjelp, (noe
    jeg ser på som æreskrenkelse, det siste der, ihvertfall). Så jeg kommer ikke til å kontakte henne igjen. Så du får passe på henne selv. Jeg så at dere stod ved siden av hverandre, på Facebook-bildet der så. Mvh. Erik Ribsskog
    2008/9/29 Madeleine Wallin <madeleine.wallin@hotmail.com>:
    > Hej Erik!
    >
    > I egenskap av Emelies syster kan jag inte längre bortse från alla de
    > mailinlägg på din blogg som uteslutande handlar om att hon skulle vara ett
    > slags “maffia-offer”. Vad håller du på med?
    >
    > Emelie är förbannat upprörd över att du missbrukar hennes namn på det här
    > sättet, men för att undvika att du fortsätter kontakta henne så mailar jag
    > till dig istället.
    >
    > Emelie har aldrig blivit illa behandlad eller “styrd” på någon arbetsplats,
    > varken i Sverige eller England. Dina spekulationer saknar helt substans! Är
    > det svårt att tänka sig att en ung tjej blir sjukskriven från jobbet av en
    > mer logisk anledning än att tjejen skulle vara styrd av någon maffia?
    >
    > Dina konspirationsteorier skapar säkert spänning i ditt liv, men sluta upp
    > med att blanda in människor som du inte ens känner. Du har ju inte pratat
    > med Emelie på flera år!!! Hon mår bra, är glad, är en självständig tjej utan
    > samröre med “maffian” -men jävligt upprörd över dina blogginlägg!
    >
    > Avslutningsvis vill jag säga att UD, ambassaderna och polisen är
    > underrättade om att Emelie mår bra (av henne själv). Så vad sägs om att
    > lägga din energi på något mer givande?
    >
    > Emelie har både vänner och familj som pratar med henne dagligen och VET att
    > hon är okej! Tack ändå för din oro och omtanke.
    >
    > Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!
    >
    > Med vänlig hälsning,
    > Madeleine, Emelies syster
    >
    > Ps. Och nej, JAG är INTE med i maffian.
    >
    > ________________________________
    > Kolla på video med dina Messenger-polare! Messenger TV

  • Jeg får blokkere hun Emelie Wallin, (fra Arvato), på Facebook, (tror jeg). For hu driver med æreskrenkelser, osv. Hu var ikke så uhøflig på Arvato, (og Facebook tidligere). Men men

    emelie wallin uhøflig

    PS.

    Jeg rapporterte Emelie Wallin til Facebook, for trakassering, (siden hun skriver at jeg må dra til helvete og søke hjelp, noe jeg ser på som trakassering og æreskrenkelse):

    rapporter til facebook

  • Idag var jeg på et møte hos the Jobcentre, og fikk enda en ‘Jobseekers Agreement’. Jeg skal være på et spesielt program, og møte hver uke, fra nå av

    img192 paint

    img193

    PS.

    Min siste dag på Employment Zones, hos Sencia, var 20/12, men de hadde visst betalt fram til 23/12.

    Det var jeg ikke klar over.

    Men men.

    Så sånn var det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    img194 paint

    PS 3.

    Jeg fortalte han Gary der, (som jeg skal ha alle møtene med framover visstnok, siden jeg nå er på et sånt spesielt program, hvor jeg må møte hver uke, istedet for annenhver uke).

    Jeg fortalte han, i møtet jeg var der i, på tirsdag, at jeg hadde problem med å få CV-en min bra nok.

    Jeg viste han en e-post fra Ladders, og forklarte at de hadde en sånn bra tjeneste, for å lage CV-en.

    Og da sa han Gary, at han skulle prøve å få sendt meg til en ekspert, som var flink til å lage ‘executive’, (topp-leder vel), CV-er.

    Jeg sa jeg hadde litt problemer med det, (å få CV-en bra), siden jeg var fra Norge.

    Og at f.eks. Ladders syntes å mene, at å lage sånne CV-er, var et eget felt.

    (Men at det dessverre var skikkelig dyrt, å kjøpe en sånn fin Ladders-CV.

    Og at Sencia ikke egentlig ikke ble ferdig med CV-en min, men at det var mange feil på den, som ikke ble rettet opp.

    Og at jeg syntes at en Personal Advisor, (når en sånn skriver CV-en), også burde rette opp feilene, for jeg syntes at en burde være ‘on level’, (altså på bølgelengde), om ens ferdigheter/utdannelse etc., med sin Personal Advisor).

    Og jeg sa også det, at jeg trodde at jeg ville klart å komme meg på flere jobbintervjuer, hvis jeg hadde hatt en bedre CV.

    Så nå skal jeg kanskje på møte om det da, i neste uke, eller noe.

    Hvis han Gary finner en organisasjon, som er flinke til å lage ‘executive’ CV-er.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 4.

    Han Gary der, lurte også på det, om hvorfor jeg ikke hadde søkt på en norsk-språklig jobb, som jeg fant på ‘Jobcentre-maskinen’ der, på tirsdag.

    Jeg sa det, at etter at jeg så nærmere på den jobben, da jeg kom hjem.

    Så trodde jeg at det var hos Lufthansa sin kundeservice, i Bosch sitt telefonselger-senter.

    Og at jeg hadde en arbeidssak, mot Bertelsmann Arvato sin skandinaviske Micorsoft produkt-aktivering, fra 2005 og 2006.

    Og at ei svensk dame, (Emelie Wallin), som jobba hos Lufthansa, var involvert i den arbeidssaken min mot Arvato.

    Og at jeg hadde ringt henne, for å snakke om den arbeidssaken, men at hun da bare hadde begynte å gråte.

    Så jeg sendte en bekymrings e-post, om henne, til svenske ambassaden i London, mm.

    Og jeg forklare videre, at jeg ikke hadde så lyst til å søke om jobb der.

    Siden hu hadde begynt å grine, når jeg ringte henne om den arbeidssaken.

    Og at jeg da var redd for at hun skulle si at jeg var en ‘stalker’, eller noe.

    (Som jeg har sett at noen har søkt om, på Google, om at jeg skal være, på tracking-cookie-programmet, til bloggen).

    Så at jeg derfor, lot være å søke på den norsk-språkelige jobben.

    (Dessuten så er ikke engang multi-språklige jobber, på min ‘Jobseekers Agreement’ nå, så det er liksom ikke ment, å være sånn, at det er først og fremst sånne jobber jeg skal søke på.

    Men men).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 5.

    Her er mer om dette:

    img195

    PS 6.

    Han Gary, (hos the Jobcentre), han sa forresten også det, (da jeg spurte), i møtet idag, hos the Jobcentre.

    At det var det samme for de, om jeg fant jobbene hjemme, på internett, eller på den maskinen, hos the Jobcentre.

    For det var egentlig de samme jobbene.

    Så da sa jeg det, at da kom jeg nok heller til å prøve å gjøre jobbsøkingen hjemme, for foran de maskinene, så kan det være litt vanskelig, å konsentrere seg, noen ganger.

    For eksempel, så var en av de butikksjef-jobbene, som jeg fant på den maskinen, på tirsdag.

    Den var for en dame-klesbutikk, fant jeg ut, da jeg kom hjem.

    Så jeg forklarte det, at jeg syntes det kanskje ville være smartere av meg, å gjøre den jobbsøkingen hjemme, istedet.

    Men men.

    Så jeg får prøve å gå gjennom ledige jobber, på the Jobcentre sin database, dagen før jeg skal på møte hos the Jobcentre da.

    De møtene er på torsdager, så da får jeg se om jeg klarer det, å finne jobber hjemme på internett, på onsdager da.

    Det hadde kanskje vært en god ide.

    Men vi får se om jeg klarer det.

    Vi får se.

  • En svenske sendte meg Friend Request, på Facebook

    en svenske sendte meg friend request på facebook

    PS.

    Her er mer fra Sverige:




    Hej hej,

    Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:12

    Vafår sendar du mig Venneforfrågan?

    Jag har varit på Statshotellet i Karlstad. Sola skinner alltid i Karlstad.

    Min farsa köpte en ljusbrun skinnjakka åt meg, och en amerikansk flagga, på en söndag, i en lite gömd affär, i Karlstad, i början på 80-tallet.

    Jag såg även en elefant, från sirkus, som paraderade i stan, og vann på en lotta(?)

    Vafår gjör du så her?

    Erik Ribsskog

    Roland Järverup 9. desember kl. 21:13 Rapporter

    Känner du Eda?

    Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:14

    Nei, det gjør jeg nok ikke dessverre, hvem er det?

    Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:22

    Er det hun som bor i Manchester, og som jeg traff på toget?

    Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:35

    Hun Eda, hun var fra Vestkysten, av Sverige, sør for Gøteborg da sikkert.

    Hun bodde i Manchester, og hadde fått besøk av en ung, svensk mann, fra Stockholm, eller Gotland, eller ihvertfall Østre Sverige.

    De pratet høyt så jeg hørte at de var svenske.

    Hun dama holdt med Manchester City.

    Hun pratet høyt om at hun ville ha sex med han svenske mannen, når de kom hjem, sånn at jeg kunne høre det, etter at jeg hadde sluttet å prate med de.

    Men sånn er svenske damer regner jeg med, at de lar hele toget høre om sex-livet sitt.

    Hvem vet.

    Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:51

    Hun Emelie Wallin, fra Arvato, var også sånn.

    Det var akkurat som om hu prøvde å få de som ringte for aktivere Windows, til å bli kåte, de svenske menna.

    Hu gråt også i heisen, og sa at hun var 'sjuk'.

    Men hun ville ikke ha febermedisin.

    Senere forsvant hun fra jobben, og ble syk, eller 'syk', og kom vel aldri tilbake.

    Anna Nordmark var også sykmeldt der, (på Bertelsmann Arvato sin skandinaviske produktaktivering), og jobbet bare en gang, på den tiden jeg jobbet der, (fra august 2005 til november 2006).

    Ei på Netto, i Weaverthree, som også er svensk, kunne høre jeg var norsk.

    Hva heter hun da.

    Jeg husker ikke nå, jeg kan sjekke det opp.

    Elisabeth Liljegren, som hadde Abba-show, sammen med søstera si, Ellinor, lagde tegnefilm, av en naken rumpe, som hun sendte meg, på Bertelsmann/Microsoft, gjennom Emelie Wallin.

    De Liljegren-søstrene, som også hadde vært i Leeds.

    De var jeg på fest hos, høsten 2005, gjennom Margrethe Augestad, fra Drammen.

    De norske jentene gikk hjem, uten å be meg på nachspiel.

    Og de svenske, de lukket ikke opp porten, når jeg skulle hjem.

    Så jeg måtte klatre over en rulle og et farlig gjerde med gitter, så jeg kunne spiddet meg, (for de har innbrudssikre og inhumane gjerder her i England).

    Ellinor Liljegren spilte og sang en sang av Wresjvik, Frederik Åkare og et jentenavn.

    Hun Emelie Wallin vil ikke prate om jobb, og hun gråt da jeg ringte henne, for å høre hvorfor hun slutta på Microsoft.

    De Liljegren-jentene jobber på et Gym i Sverige, men hun Ellinor har visst ikke e-post adresse der.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:55

    Nei, hun het ikke Eda, hun heller.

    Hun het Amanda, hun svenske fra Netto Weaverthree, som kunne høre at jeg var norsk.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Erik Ribsskog 9. desember kl. 22:00

    Også ei som het Sophie Linvall Johnson, på Arvato.

    Hu var så glad i jobben, så hu spytta, mens hu prata, husker jeg, på telefonen, en gang hun satt ved siden av meg, høsten 2005, må det vel ha vært.

    Men men.

    Hun klagde også, på at hennes engelske kjæreste, ikke var noe snill, når de var hjemme.

    Charlotte Liljegren og ei som het Malin, klagde på at det var bedre i Leeds, enn her i Liverpool.

    Men jeg skjønte ikke nøyaktig hva de mente.

    Men men.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Erik Ribsskog 9. desember kl. 22:07

    Du mener hu i Stockholm, som f*tta lukta vondt på, som jeg traff i Oslo, sommeren 2000, var det vel.

    Hun veldig pene, men som vel var anorektisk, og som måtte gå innom Baronen, før hun kunne gå på nachspiel?

    Hun hørte på han Bjørn Rosengren og den 'yksa, yksa, yksa'-sangen.

    Noe sånt.

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Erik Ribsskog 9. desember kl. 22:10

    Jeg traff også noen svenske unge damer, i Aiya Napa, sommeren 1998.

    Første kvelden, så stod hu ene, og trykte puppene mot meg, i baren på hotellet.

    Men etter det, så var de bare hjemme, hele uka, tror jeg.

    De var vel fra Stockholm, de og.

    Hu som trykte puppa, stjal en fotball, fra noen unger.

    Hu ble med for å drikke vodka, (Vikingfjord, fra tax-freen på Gardermoen), men kasta opp, eller noe.

    Og klagde senere, på at noe galt hadde skjedd, (at hun spydde?).

    Så det er mulig at noe var galt med de svenske jentene på Aiya Napa, i 1998, men det jo lenge siden.

    Men men.

    Bare noe jeg kom på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Erik Ribsskog 9. desember kl. 23:20

    Och varför min farsa skulle kjøpa ljusbrun skinnjakka åt meg, som va ungefär 10-11 år, det vet jag inte.

    Jag protesterade, men min farsa ville inte höra.

    Men så ville min farsa også köpa en sydstatsflagga, av nån anledning.

    Og da protesterade jag igjen, för det hadde jeg lest om i en herrtidning, Vi menn, som min farsa abonerade på, at var relaterad til ku klax klan och så vidare.

    Så da fikk jag min farsa, som insisterade på å kjöpa en flagga, til at i stellet köpa Stars and Stripes iställat for sydståtsflaggan.

    Jag gillade inte den her skinnjakkan, men min farsa tvingde meg bära den, til skolan etc.

    Och den amerikanska flaggan, (i stor storlek), hang han upp, på sovrum, som han aldri använde, eftersom han hadde en sambo, Haldis Humlen, i et annat hus på Bergeråsen.

    Så jag tog over min farsas sövrum, från ja var 10-11 år, eftersom min farsa satt inn en vannseng der, som han aldrig använde.

    Men jakkan blev stulen på barnskolan jag gikk i 4. eller 5. klass på, medan jag spelade fotball.

    Men vaför han ville kjøpe sånna där ting, i Karlstad, i en amcar-affär, eller nått der, det vet jag inte.

    Men han är antagligen nåt Ku Klux Klan, eller lignande.

    Nått sånt där.

    Endast något jag kom ihåg.

    Erik Ribsskog








  • ‘Bjarleif Gudrulfsen’ rider igjen/En klage på bryllupet til stesøstera mi Christell og, i Drammen, så kanskje de skjerper seg litt med det. Vi får se

    bjartleif gudrulfsen rider igjen

    http://www.dagbladet.no/2010/11/01/magasinet/sondag/interiorblogg_2010/blogg/interior/13929133/

    PS.

    Nevnte ‘internett-kriger’ ‘Bjartleif Gudrulfsen’, har jeg klaget på til PFU og Politiet og det som er vel.

    (Han har til og med en egen tag på bloggen:

    https://johncons-blogg.net/search/label/Trakassering%20fra%20’Bjartleif%20Gudrulfsen’).

    Han har spydd ut hatet sitt på Dagbladets kommentarsystem tidligere.

    Mon tro om det er en politimann?

    (Siden han virker så tørr).

    Jeg har jo overhørt at politiet har brukt meg som en ‘target guy’.

    (Hva nå det er).

    Hverken politiet eller Pressens Faglige Utvalg gjør jobben sin i Norge, vil jeg si.

    Og vanlige folk må ta piss som det her.

    Det norske samfunnet er på nedadstigende kurs, vil jeg si.

    Så sånn er nok det.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jeg vet ikke hva som hjelper mot sånt her.

    Nå sendte jeg bare en klage til Dagbladet, om personangrep.

    Men sånn har jeg også klaget tidligere, uten at det har hjulpet noe.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 3.

    Her er mer om dette:

    personangrep

    PS 4.

    Jeg har prøvd å klage til ‘Slettmeg.no’ også, på sånne her ting.

    Men de konene som jobber der, de begynner bare å angripe meg for bloggen min, osv.

    Så de klarer ikke å være saklige, og da blir det bare en eneste smørje, vil jeg si.

    Når jeg ser sånne her angrep, mot meg, på nettet, hvor folk skal ha det til at jeg er gal osv.

    Og de bruker fullt navn på meg.

    Da tenker jeg på å kontakte ‘Slettmeg.no’, som det har vært om i pressen osv., i underbevisstheten min.

    Men ‘Slettmeg.no’, det er bare som en sånn ‘hønsesuppe’, eller noe, er mitt inntrykk av det.

    Så det er bare som noe usaklig tull, vil jeg si.

    Så hva poenget med det ‘Slettmeg.no’-greiene er, det vet ikke jeg.

    Og jeg har gått Handel og Kontor, økonomilinja, og lært mye personvern osv.

    Så sånn er det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 5.

    Her er den egentlige bloggposten, (før ‘Bjartleif Gudrulfsen’/Dagbladet.no begynte å sende hundrevis/tusenvis av lesere til bloggen min, fra toppen av Dagbladets kommentarsystem):







    Gmail – Ny annluering av bryllup/Fwd: Nullstilling av bryllup







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Ny annluering av bryllup/Fwd: Nullstilling av bryllup





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Oct 31, 2010 at 8:29 AM





    To:

    konnerud@drammen.kirken.no



    Hei igjen,

    altså jeg hørte jo det, at hu Christell, hu hadde hatt seg med 30-40-50 menn, sa man broren til bruden, i en tale, i bryllupet til Jan og Hege Snoghøj.
    Og jeg har sendt han Facebook-melding, men han svarer ikke.

    Så jeg tenkte jo det, at jeg kan jo prøve å redde Christell fra det hore-helvete.
    For jeg bor jo i England, og hvis hu flyttet hit til England, til meg, så begynner a jo liksom på en ny frist.

    Og da er det jo liksom blanke ark og tegnestifter til, for å si det sånn.
    Men de muslimske unga hennes, dem vil jeg ikke ha.
    Dem kan sikkert søstera mi Pia, som bor litt utafor sentrum nå, i Oslo, ta seg av.

    Hu har også en sønn fra før, som er passe samme alder, eller litt eldre, (selv om han er mulatt), Daniel.
    Men men.
    Og jeg veit om ei svensk jente i Liverpool, som heter Emelie Wallin, som er så glad i mannfolk, husker jeg fra da hu jobba på Microsoft sin produktaktiveing, hun har så flørtende tone, på telefonen, her i Liverpool.

    Så hun kan kanskje ta seg av han svenske mannen til Christell, som er hjerneskada fra den gressklipper-ulykka.
    Så ordner det seg.
    For jeg og Christell vi har vært i utlandet sammen før vi, både i Jugoslavia og Danmark, og gått greit sammen der vel.

    Og Christell har også vært på språkreise, i England, i Bournmouth, hvor hu og søstera mi Pia, bodde hos en rik familie, der.
    Og jeg har ganske stor leilighet, her i Liverpool, og egen godtebutikk på nettet, så jeg tror nok at Christell hadde likt seg her.

    Siden Nina Monsen er død osv., mener jeg, så må jeg nesten mase på Christell, selv om hu hadde faren min, som en slags stefar, der nede hos Haldis.
    Men da kunne vi nok ikke vært sammen i Norge, men siden jeg bor i England, så burde det være greit, mener jeg.

    Christell pleide også å svare, når jeg banka på hos dem, i nettoen, mens hu gjemte puppa og hadde rumpa i været, når hu var tenåring.
    Og hu pleide å rive av seg genseren sin og sånn, foran trynet på meg, og stappe puppa sine i trynet på meg da, som tenåringsjente, etter at hu hadde fått fine og svære pupper.

    Og også da vi var på ferie i Gøteborg, med mora hennes, og farmora mi, og søstera mi, og Solveig fra Holmen i Oslo, telegrafist på Skandinavian Star, så flørte Christell og viste fram puppa, i svømmebassenget, på hotellet vi bodde der.

    Og en julaften, som vi var hos hu Solveig da, (som er ei slags tante for Christell), i Holmen, i Oslo, så la jeg meg tidlig, for jeg følte meg ikke hjemme.

    Og da kom Christell inn der med en sånn sexy body, (hvit, gjennomsiktig), som hu hadde fått til jul av noen da.

    Så hu Christell, hu egga meg, og gjorde meg kåt vil jeg si, (siden han presten Gelius har skrevet om sex osv.), under hele oppveksten, da vi var tenåringer.
    Så skylder meg nesten litt sex og, mener jeg.

    Men men.
    Hu dro meg også med på pub, på Bragernes i Drammen, hvor hu kjøpte masse øl til oss, enda hu bare var 16 år, den ved Mekka mat der, rundt hjørnet.
    Hu dro meg med på Park ungdomsdiskotek, og skulle danse med meg der, og på Fremad i Selvik, på ungdomsdiskotek, en haug av ganger, det siste året jeg bodde på Berger.

    Så jeg mener jeg har ganske mye hevd på hu Christell, så det bryllupet der er ganske ugyldig, vil jeg si.
    Bare som en oppdatering.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/10/31
    Subject: Ny annluering av bryllup/Fwd: Nullstilling av bryllup
    To: konnerud@drammen.kirken.no

    Hei,

    nå annulerte jeg bryllupet til stebroren min, Jan Snoghøj, i Geilo.

    Og jeg vil også annullere bryllupet til nabojente/stesøstera mi, Christell Humblen, i Drammen.
    Faren min lot meg bo alene fra jeg var ni år på Bergeråsen.

    Og for å lokke meg ned til Haldis Humblen, hvor han flytta, så sa han 'det er to jenter der, på din alder, som du kan leke med'.
    Eller noe sånt.
    Så da fikk jeg de to jentene mener jeg.

    Det var Nina Monsen, (som har tatt selvmord nå visstnok), og Christell Humblen.
    Og jeg har fått lov å ligge i senga til Christell av Haldis, jeg har sett både hu og Nina Monsen naken, og jeg har tatt a på fitta, siden hu ei annen venninne, som het Gry Stenberg, som tok meg på pikken, under oppveksten.

    Og jeg lå oppå hu Christell og klinte med hu i senga hennes, for og Gry inviterte meg ned til dem.
    Og da sikla jeg en stråle sikkel i kjeften hennes, til og med, på slutten, for hu så varm, så jeg tror hu er Neanderthal.

    (Hu har en sånn slags rar, innavla tommel til og med, som hu kan bøye 180 grader, det ytterste leddet av, så jeg tror ikke at hu er Homo Sapiens).
    Men men.
    Og da jeg var i militæret, i Oppland Regiment, så var jeg på besøk hos Haldis Humblen og faren min, (for jeg regning på studielånet, mens jeg var i militæret.

    Og da sa Haldis det, at jeg kunne godt få Christell, hvis jeg ville, for hu hadde blitt så umulig, i det siste.
    Det var mens jeg satt der i perm-uniformen, til Oppland Regiment, med Birkebeiner-merke på, osv., og noen skarpskyttermerker og infanteri-merket og skiskyttermerke vel osv.

    Sånne ting.
    Så jeg mener at jeg har litt hevd på hu Humblen-frøkna, (Christell Humblen).
    Også gifter a seg med en svenske!
    Og i Drammen!

    Og jeg ble ikke invitert!
    Nå vet jeg ikke om det er sånn i Norge, men i amerikanske filmer, så kan noen si fra, under bryllupet, hvis de har noen insigelser, mot at bryllupet skal finne sted.

    Og mora til Christell er fra Tysnes, ved Bergen, hvor det var mye norsk-amerikanere, sa tanta til Christell, (for jeg kjenner tanta hennes, Anne Margrethe Ueland, fra Stavanger, ganske bra, etter to helgebesøk der, med Arne og Haldis og Christell, (og søstera mi Pia var med en gang), der, på 80-tallet.

    Så jeg tror de kjører amerikanske regler.
    Christell ser ut som en sånn amerikansk jente og, med masse moteklær osv.
    Da hu var tenåring, så så hu ut som en sånn amerikansk skole-prinsesse liksom, som alle de andre jentene misunner osv.

    Så jeg tror jeg kan klage på det her.
    Jeg tror jeg kan klage på e-post, siden jeg ikke ble invitert i bryllupet.
    På at hu Christell egentlig er min, siden mora hennes, Haldis, har lovt meg henne, og siden hu lot meg se fitta hennes, og lot meg ta henne på fitta, og ligge oppå henne i senga hennes, og mora lot meg sove i senga hennes, når hu ikke var der, og siden hu lot meg sprute sikkel nedi halsen hennes osv., når vi klina.

    Så da vil jeg gjerne klage på det bryllupet, mellom Christell Humblen, og han svenske Mathias, AIK-supporter fra Stockholm.
    For han er visst heller ikke helt god, etter en ulykke, hvor han fikk gravemaskinen, eller gressklipperen, (sa søstera mi), i hagefirmet sitt, over seg, og han lå visst lenge fanget under den, før noen fant han, og fikk hodeskader osv., visstnok.

    Og det er noe gærnt i heimen der på Konnerud og.
    For når jeg ringer og skal høre noe med Christell, fra gamle dager.
    (Hu var jo både som en slags stesøster og som ei slags nabojente for meg.

    Så jeg mener jeg har rett å ringe henne.
    Hu har ikke sagt at jeg ikke kan ringe, ihvertfall).
    Så svarer dattera hennes, (Ronja Erika, (jeg lurer på om hu er oppkalt etter meg, som heter Erik?).

    Så svarer hu dattera, som vel enda må gå på barneskolen, at 'er det pappaen våres'.
    Akkurat som om jeg var svensk?
    Er dem muslimer eller?
    Hvorfor gifter dem seg ikke i moskeen da?

    Hvorfor svarer dattera, som går på barneskolen telefonen, og hakker på de som ringer, og ikke mora?
    Nei, det der bryllupet vil jeg klage på som bror og siden jeg har fått Christell av Haldis, og det med fitta hennes osv.

    Så nå får dere skjerpe dere i Drammen her.

    Jeg kjenner Giske fra Vestlandet og Konnerud, som gikk i klassen min, på Gjerde VGS., og lå over der en natt, i russetida.

    Så hvis dere ikke skjerper dere i Drammen nå, så sender jeg henne på dere.

    Politiet dere har i Drammen er også gjennområttent og er som tause Birgitte, og svarer ikke når jeg prøver å anmelde faren min, for han lot meg bo aleine, fra jeg var ni år.
    Og jeg har fått 'S' i karakterboka, da jeg gikk på Svelvik Ungdomsskole.

    Så jeg synes jeg må følge med litt ekstra på dere prester og hva kirka gjør osv.
    Siden jeg liksom nesten ser på meg selv som en slags 'reserve-prest', på grunn av det.
    Jeg har også bodd i Larvik, og gått på søndagsskole der, (på en rar menighet vel, hvis ikke to rare), og en mer vanlig en, tror jeg, på Østre Halsen.

    Så det vil jeg gjerne klage på.
    Hu venninna til Christell, Hege Lund, fra Gulskogen, hu er ikke fin heller.
    Broren hennes prata dritt om Christell i bryllupet til Jan Snoghøj, (Christells halvbror), og Hege Lund, på Geilo, i år 2000.

    Så det Drammen og Gulskogen-greiene, det er bare dritt, synes jeg.
    (Det var tull da jeg jobba på CC Storkjøp og, husker jeg).
    Så det bryllupet må være ugyldig, mener jeg, siden jeg ikke ble invitert.

    Det er bedre med en dram i timen, enn en time i Drammen, sier jeg.
    Som vi sier på Sand, hvor jeg er fra, (Sand og Bergeråsen), og jeg har hevd på noen jorder og hus der osv., selv om Jensen Møbler har breia seg, og har bygget på noe jeg mener er mine eiendommer der da.

    Men men.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/10/31
    Subject: Nullstilling av bryllup
    To: post@hol.kirker.net

    Hei,

    jeg var invitert i bryllupet til Jan Snoghøj og Hege Lund, fra Gulskogen i Drammen, som var på Geilo, sommeren år 2000, var det vel.

    Jeg har så mange klager på det bryllupet, så jeg lurte på om jeg kunne nullstille det, siden jeg er en slags stebror, av brudgommen.

    Det virka som at det var noe slags søster-bytte, ute og gikk her, eller lignende.
    Jeg skal skrive klagene:
    – Brudens bror, prata dritt om brudgommens søster, (Christell Humblen), som er en slags stesøster av meg, og sa at hun hadde ligget med 30-40 menn, eller noe, i en lav bryllupstale, som han nervøst mumlet ut.

    – Brudens mor, (min fars samboer Haldis Humblen), sin sang, var krøllet og så rettet ut, i mitt sanghefte, ved middagen.
    – På bryllupsbildet, som jeg fikk en del måneder seinere, (nesten et år seinere vel), så åt bruden og brudgommen på den samme pølsa i brød.

    – Ingen ville prate med meg, på bryllupsfesten.
    – En av gjestene, Tom Bråten, fra Berger, klådde på skjorta mi, som søstera mi Pia, hadde rappa/lånt, en mørk blå gant tennis-skjorte. De råflørta også på hotellet, høyt oppe i dalsida, i Geilo, enda søstera mi har en samboer i Oslo, som heter Negib fra Etiopia. Og det ble nesten slåsskamp, da jeg poengterte denne flørtinga. Og faren min, som også satt der, syntes det var greit at Bråthen satt med henda på min skjorte, (som var på søstera mi Pia Ribsskog), mens han sa at Keika var en hval, og seinere en sprekk-hogger, (så de hadde invitert dumme bryllupsgjester der. Men men).

    – Både stesøstera mi Chistell og brudens bror ble forskrekka da jeg ville prate med dem, og ingen andre ville prate, så det var dårlig bryllup.
    – Søstera mi sa at hu likte pølse i brød, når hu var på Geilo, (men ikke i Oslo da), når hu var på bensinstasjonen.

    – Ikke var det sprit å få der noe sted om kvelden heller, så noen fra Berger kom og tagg vodka-flaska mi, enda jeg gikk tidlig til sengs, siden det bare var asosiale folk der.

    Er det mulig å nullstille dette bryllupet lurte jeg, siden det bare var 'dritt'.
    Mvh.
    Erik Ribsskog