johncons

Stikkord: Er Trond Giske en sex-maskin som tuller med alle fjortisene

  • StatCounter: Noen i Tsjekkia søker på ‘giske småjenter’, på Google. Det var litt spesielt. (In Norwegian).

    StatCounter: Noen i Tsjekkia søker på ‘giske småjenter’, på Google. Det var litt spesielt. (In Norwegian).

    http://www.google.com/search?hl=no&lr=&q=giske%20sm%C3%A5jenter&start=20&sa=N

    PS.

    Jeg prøver å få rettighetene mine fra norske myndigheter, iom. at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe ‘mafian’, men myndighetene vil ikke gi noe hjelp eller informasjon i forbindelse med dette.

    Så da forstår jeg at noe er galt i Norge.

    Så har jeg prøvd å gjøre noe research for å prøve å finne ut hva som kan være galt.

    Og da er jo ‘partyminister’ Giske en god kandidat.

    Siden det virker som at han kan gjøre som han vil i Norge, og tulle med småjenter på festivaler osv., og kanskje blir beskyttet av pressen og politiet?

    Så da kan det jo kanskje virke som at det er noe i dette, for jeg har lest rykter om det, at en person har sett Giske oppføre seg som en sexmaskin og tafse på fjortisjentene på festivaler.

    Eller om de var 15-16-17 år.

    Hva vet jeg.

    Men jeg synes det virker som at han har beskyttelse av politiet, eller noe, og kan gjøre som han vil.

    F.eks. i en Dagbladet-artikkel, så stod det at de kunne kjøre for fort og alt sånt, uten at det var noen risiko.

    Det gjaldt Giske & Co. da.

    Skal jeg se om jeg finner den artikkelen.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er mer om dette, at statsrådene kanskje er litt stillt ovenfor loven:

    – Hvor fort har egentlig statsråder lov å kjøre? Så fort de vil?

    – Nei, de har jo ikke det.

    – Bare hvis det er fare for rikets sikkerhet og sånn?

    – Ja, regjeringsbilene har faktisk blålys de kan sette på taket hvis det skulle være nødvendig.

    – Men nå kjører vi godt over fartsgrensa, og man kan vel ikke si at rikets sikkerhet står i fare?

    – Kjører vi så fort? Neeei…

    Jeg peker på speedometeret. Statssekretæren blir stille.

    http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/07/29/542124.html

  • Her har jeg tatt HTML-koden, fra websiden, fra loggen for Dagens sitemeter, hvor det kom fram at regjeringskontorene søker på ‘giske kline’ på Google.



    johncons – http://www.johncons-mirror.blogspot.com/












    sitemeter

      |     |  






     

     





     

    johncons
    By Details > Visit Detail
    Visit 9
        [<<]  [>>]
    Domain Name   dep.no ? (Norway)
    IP Address   132.150.8.# (Norwegian central governmental offices)
    ISP   Norwegian central governmental offices
    Location  
    Continent  :  Europe
    Country  :  Norway  (Facts)
    State/Region  :  Oslo
    City  :  Oslo
    Lat/Long  :  59.9167, 10.75 (Map)
    Language   Norwegian
    no
    Operating System   Microsoft WinXP
    Browser   Internet Explorer 6.0
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648)
    Javascript   version 1.3
    Monitor  

    Resolution  :  1280 x 1024
    Color Depth  :  32 bits

    Time of Visit   Oct 20 2008 3:18:04 pm
    Last Page View   Oct 20 2008 3:22:37 pm
    Visit Length   4 minutes 33 seconds
    Page Views   2
    Referring URL http://www.google.no…3NO270&q=giske kline
    Search Engine google.no
    Search Words giske kline
    Visit Entry Page   http://johncons-mirr…lev-hadde-henta.html
    Visit Exit Page   http://johncons-mirr…0:00Z&max-results=50
    Out Click   &nbsp
    Time Zone   UTC+1:00
    Visitor’s Time   Oct 20 2008 4:18:04 pm
    Visit Number   9
     


     
    Navigation
    Trends

     
    Location
    Tracking

     
    Visitor
    Tracking

     
    Web
    Browsers

    [Help]

             

     






    ©2007 Site Meter   



      (3.14 s 03)

     

    Privacy Statement   

    Contact











    Site Meter




  • Dagbladet sperret meg fordi jeg hadde skrevet at Trond Giske var pedofil. (In Norwegian).

    Nå ringte jeg Dagbladet, for å høre hvorfor ip-adressen min, var sperret, fra Dagbladets kommentar-system.

    Og det var fordi, at jeg hadde skrevet at Trond Giske var pedofil, sa en hos dem, som het Bjørn Tore.

    Han snakka så lavt, han sa Trond Giske var blablab fil.

    Så jeg trodde han sa at jeg var sperret, fordi jeg hadde skrevet at Trond Giske var homofil.

    Men nei, det var fordi jeg hadde skrevet at Trond Giske var pedofil.

    Og jeg forklarte, at jeg bare skrev det, som en annen person, på debatten skrev, at han hadde vært på festival, og sett at Trond Giske hadde tafset på noen fjortiser.

    Og jeg forklarte det, at dette var det en på debatten, som hadde skrevet, så jeg oppga hvor rykte var fra.

    Så da tror jeg ikke egentlig at det var galt av meg, å skrive det.

    Han mente, at det var straffbart, men det tror jeg ikke.

    For jeg mener, at det er lov å skrive om det som har skjedd en.

    Og hvis jeg har sett at en på Dagbladets kommentarsystem, har skrevet, at han så Giske tafse på fjortis-bertene, på festival, så har jeg lov å skrive det.

    Så jeg tror han er litt på villspor, han hos Dagbladet, når han sier at det er fordi jeg begår en straffbar handling, jeg tror ikke det er straffbart å fortelle om hva som har skjedd en.

    Han sa, at ‘vi godtar ikke, at jeg driver å beskylder navngitte personer, for å ha begått en straffbar handling’.

    Det var visst ulovlig, mente han.

    Mens jeg mener det ikke er ulovlig, å fortelle om hva som har skjedd en.

    Hvis jeg ser en på debattforum, som sier noe, så har jeg lov å si det.

    Det er jo ikke Trond Giske, jeg skrev om, jeg skrev om han på debattforumet, og gjenntok det han sa, at Giske tafset på fjortisene.

    Så her tror jeg Dagbladet blander, mellom å skrive at jeg så Giske tafse på fjortisene, og at jeg så en i debatten, skrive at han så, at Giske tafset på fjortisene.

    Jeg tror ikke det siste er ulovlig i hvertfall.

    Man må jo ha lov å skrive om hva som skjer en, ellers så vil jo aldri forbrytelser bli oppklart, hvis man ikke har lov å si hva man så.

    Så dette synes jeg er feil av Dagbladet.

    Det er forsøk på sensur, mener jeg.

    Så jeg får ta det med PFU, når jeg får kontakt med de igjen, etter at jeg har sendt noen klager til de.

    Men de har ikke svart meg tilbake.

    Kjell Nyhuus, hos PFU, gjelder det.

    Men han er kanskje på ferie.

    Vi får se hva som skjer.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Er Giske beskyttet av noe mafia/mob? 2 (In Norwegian).

    Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:13

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

    slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er direkte pinlig.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

    Ja,

    sånn er det.

    Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

    Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i butikken osv., og man var ungkar.

    Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben, da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

    De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å rote med dem.

    Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en annen kommentar her, linket til i posten over.

    Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge, etter det.

    Mens Giske, visstnok ‘tar en Søviknes’, hver natt.

    Og er en ‘sex-maskin’.

    Er Giske noe mafia eller?

    Siden ingen tørr å angripe han.

    Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

    Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.

    Ble Søviknes lokket i en felle?

    Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

    Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

    Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Gilmore Girl 31.07.2008 kl. 11:17

    Var (litt) morsomt de første gangene jeg så dine meningsløse innlegg her,tenkte at du var en forstyrret skapning med noia i benmargen..

    Men er nok nå.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av Partisekretær Martin Kolberg 31.07.2008 kl. 11:19

    Sånn har vi alltid holdt på.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments_container

  • Er Giske beskyttet av noe mafia/mob? (In Norwegian).

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

    slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er direkte pinlig.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

    Ja,

    sånn er det.

    Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

    Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i butikken osv., og man var ungkar.

    Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben, da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

    De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å rote med dem.

    Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en annen kommentar her, linket til i posten over.

    Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge, etter det.

    Mens Giske, visstnok ‘tar en Søviknes’, hver natt.

    Og er en ‘sex-maskin’.

    Er Giske noe mafia eller?

    Siden ingen tørr å angripe han.

    Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

    Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.

    Ble Søviknes lokket i en felle?

    Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

    Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

    Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments_container

  • Er Giske en sex-maskin, som tuller med alle fjortisene? (In Norwegian).

    Dette…

    Skrevet av Leser heller dagsavisen! 29.07.2008 kl. 23:49

    ..hørtes ut som en utrolig dårlig røverhistorie. Fem fjær har definitivt blitt til fem høns! Bare måten saken er lagt opp, f. eks. Prolog der dere inkluderer mailen, avslutningen med en SMS fra Giske… Det virker som om agendaen her har vært å drite ut Giske fra begynnelsen av. Trodde Dagbladjournalister flest var litt mer over på venstresiden enn dette, men jeg må si meg helt enig med Hans-Kristian Amundsen at dette virket som et bestillingsverk. Et sinnsvakt dårlig et sådan.

    Ikke at jeg kjøper DB, sommerens (ikke minst hele årets) agurknyheter i denne avisen har fått begeret til å flyte over. Dette var den siste artikkelen jeg leste i Dagbladet — inntil eventuelt dere skjerper dere litt. Ærlig talt.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Dette…

    Skrevet av cons 30.07.2008 kl. 01:09

    Kanskje dette er så langt Dagbladet tørr å gå.

    En annen i debatten her, skrev jo at Giske var en sex-maskin som tulla med alle fjortisene.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:13

    Vel, å reise rundt på festivaler og tafse på småjenter kan vel alle gjøre om de vil. Men det er bare Trond Giske som lever ut dette.

    Fy faen, mannen må jo etter min mening være helt pervo pedofil !!.-…..

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av tt(jezzicca) 29.07.2008 kl. 23:15

    Hvor har du tafsingen fra. Var du der ? Stoler du 100% på tabloidpressen ? Tåpelig, dustekommentar.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:17

    Sier Trond Giske personlig,,, joda, Giske, vi vet du er opptatt av ditt eget EGO, og du forsøker å forsvare deg.

    Men det var/er litt for mange tilstede når du tafser rundt på småjentene

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:20

    ja, sorry, jeg var der, og jeg så hvordan Giske tafset seg rundt,, mannen må ha et seriøst psykologisk problem, som ikke kan la fjortisjentene være i fred.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/07/29/542124.html?commentId=2127660#comment_2127660