johncons

Stikkord: Hm

  • Mer fra irc

    [12:55.12] <djevel666> hi
    [12:55.12] ->> djevel666 is uid554616@id-554616.tinside.irccloud.com (Atena Artemis)
    [12:55.13] ->> djevel666 is on: #atheism @#peakoi #quiz-show +#Bjerkaker +#stocks #horror #physics #therapy +#spiritual +#political #marxism +#lrh #ladies +#greece +#germany #feminism #defi @#atina #FreeTherapy 
    [12:55.14] ->> djevel666 using efnet.port80.se (The Let’s Go Brandon Network!)
    [12:55.14] ->> djevel666 is using a secure connection
    [12:55.14] ->> djevel666 actually using host 2a03:5180:f::8:7678
    [12:55.14] ->> djevel666 0 secs seconds idle, signon time 00:12 17.05.2022
    [12:55.14] ->> djevel666 :End of /WHOIS list.
    [12:55.17] <djevel666> i am cxp
    [12:55.27] <djevel666> ShadowDog> yeah
    [12:55.27] <djevel666> 00:19 <@ShadowDog> But I’m at the stage where I can bullshit everyone and get away with it
    [12:55.27] <djevel666> 00:20 <@ShadowDog> or do nothing for a week and get away with it
    [12:55.27] <djevel666> 00:20 <@ShadowDog> If I change I will actually have to perform again
    [12:55.27] <djevel666> 00:20 < b_w> aren’t you ashamed ?
    [12:55.28] <djevel666> 00:20 <@ShadowDog> No
    [12:55.28] <djevel666> 00:20 < b_w> why
    [12:55.29] <djevel666> 00:20 <@ShadowDog> It’s almost like UBI
    [12:55.29] <djevel666> 00:22 < b_w> stakkars
    [12:57.59] <john_cons> du lurer ikke meg
    [12:58.03] <john_cons> du er den greske hvalen du
    [12:58.32] <djevel666> nei
    [12:58.40] <djevel666> ask msdosfan
    [12:58.46] <djevel666> ask ShadowDog
    [12:58.50] <djevel666> ask loller
    [12:58.56] <djevel666> ask applegroo
    [12:59.03] <djevel666> they know I am cxp
    [12:59.18] <djevel666> think about it
    [12:59.35] <djevel666> the greek cunt doesn’t even know your name
    [12:59.40] <john_cons>  sunburn is uid554616@id-554616.tinside.irccloud.com (Atena Artemis)
    [12:59.52] <djevel666> she wouldn’t private message you
    [12:59.55] <john_cons> djevel666 is uid554616@id-554616.tinside.irccloud.com (Atena Artemis)
    [13:00.01] <john_cons> hallo
    [13:00.04] <djevel666> yes, i lost access to my shell 
    [13:00.15] <djevel666> i had to make irccloud account
    [13:00.23] <john_cons> ro ro til fiskeskjær kaller vi sånt
    [13:02.12] <john_cons> har ikke jeg satt deg på ignore
    [13:02.20] <john_cons> micropenis smalt det fra deg
    [13:02.26] <john_cons> penismisunnelse tenker jeg vi sier
    [13:02.30] <john_cons> ditt feite fleskeberg
    [13:02.32] <john_cons> heidå
    [13:02.41] djevel666 added to ignore list
    [13:02.49] <john_cons>  djevel666 added to ignore list

    PS.

    Her er mer om dette:

    irc quiz-show

    PS 2.

    Jeg tenkte at jeg skulle prøve å ta over #quiz-show igjen.

    (Siden at det bare har vært tull der, de siste årene.

    Må man vel si.

    Det har vært mer som #tegne-show.

    Noe sånt).

    For det var bare han Trelane der, (som jeg har kontaktet mora til, angående hans mobbing, for en del år tilbake).

    Men etter at jeg heiv inn blablabot der.

    Så har fler og fler folk dukka opp.

    Og for at boten skal få op, så må alle ut.

    Men nå er det sånn saueflokk der, liksom.

    (Må man vel si).

    Så det spørs om dette er mulig å få til, (med det første).

    Hm.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    ‘Den greske landhvalen’ var det visst, at hu sunburn ble kalt:

    landhval 2

    PS 4.

    Her er mer om dette:

    landhval igjen

    PS 5.

    Sunburn klage, i vår lange chat, (som jeg har postet på bloggen tidligere), på ShadowDog.

    For at han hadde mobbet henne.

    (Noe sånt).

    Men hu klarte ikke å forklare, (på norsk, som hu av en eller annen grunn ville bruke), at det var ShadowDog som hadde kalt henne hval/landhval.

    (Og jeg bare husket, at hu hadde hval-rykte, liksom.

    Jeg huska ikke at det var ShadowDog som hadde sagt dette.

    Og for å gjøre det mer komplisert, så har ShadowDog også kicket/bannet meg fra #Norway, på en spesielt feig måte, (som cxp sladret om).

    Noe sånt).

    Men det har også vært tema tidligere, (på irc), at sunburn er overvektig.

    Og hu er en av de få kvinnfolka, på #Norway osv., så derfor er hu en av de, som jeg har lagt merke til der, (hennes historie går ut på, at hu blir tullet mye med, av greske myndigheter/slektninger og syriske leieboere, hvis jeg husker det riktig, selv om språket hennes, har litt mange tysk-nyanser, enkelte ganger, men det kan jo være sånn, at hu også har bodd i Tyskland, for eksempel).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Mer om nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

    nettmobbing hm

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 19. mai

  • Mer fra irc

    [11:23.38] * You have joined #Norge
    [11:23.38] Channel modes for #Norge are :+stnRl 19
    [11:23.38] Channel Created on: 16:43 03.10.1997
    [14:49.18] * emu163—– (~pelle@185.206.225.51) has joined channel #Norge
    [14:49.30] * X sets mode +l 21 for #Norge
    [15:13.58] * Eijii (uid14950@ilkley.irccloud.com) has joined channel #Norge
    [02:22.48] * kitty_girl (uid352609@id-352609.uxbridge.irccloud.com) has joined channel #Norge
    [02:23.00] * X sets mode +l 23 for #Norge
    [05:49.08] * kitty_girl (uid352609@id-352609.uxbridge.irccloud.com) Quit (Quit: Connection closed for inactivity)
    [06:16.23] * kitty_girl (uid352609@id-352609.uxbridge.irccloud.com) has joined channel #Norge
    [06:22.15] * kitty_girl (uid352609@id-352609.uxbridge.irccloud.com) Quit (Quit)
    [06:31.02] * anina (~annah@77.16.219.4.tmi.telenormobil.no) has joined channel #Norge
    [06:31.20] * anina (~annah@77.16.219.4.tmi.telenormobil.no) has left #Norge ()
    [06:31.57] * anina (~annah@77.16.219.4.tmi.telenormobil.no) has joined channel #Norge
    [07:19.06] * anina (~annah@77.16.219.4.tmi.telenormobil.no) Quit (Ping timeout)
    [07:56.37] * annah (~annah@77.16.219.4.tmi.telenormobil.no) has joined channel #Norge
    [07:58.32] * annah (~annah@77.16.219.4.tmi.telenormobil.no) has left #Norge ()
    [08:59.49] * MrMackey (~MrMackey@84.209.24.125) has joined channel #Norge
    [10:23.34] * MrMackey (~MrMackey@84.209.24.125) Quit (Quit)
    [14:01.54] * janiz (~janiz@98.51-174-77.customer.lyse.net) has joined channel #Norge
    [14:02.58] * janiz (~janiz@98.51-174-77.customer.lyse.net) has left #Norge ()
    [14:03.08] * janiz (~janiz@98.51-174-77.customer.lyse.net) has joined channel #Norge
    [14:03.18] * janiz (~janiz@98.51-174-77.customer.lyse.net) has left #Norge ()
    [14:51.06] * MrMackey (~MrMackey@84.209.24.125) has joined channel #Norge
    [16:06.44] * Deep3D (~Deep3D@Deep3D.users.undernet.org) Quit (Ping timeout)
    [16:32.54] * Sphere (~Voodoo@82.180.145.252) has joined channel #Norge
    [16:33.18] <Sphere> hey all
    [16:41.57] <Sphere> og mer regn takk
    [17:45.36] <Sphere> ah, googlet litt.
    [17:47.57] <Sphere> john_cons: er det du som er den der tåkete galningen med denne bloggen der du trakkaserer familie, venner og ellers alle som ikke er enig med deg?
    [17:48.15] <Sphere> Mr NettTroll
    [18:05.45] * Nick34 (~nick34@83-219-205-55.cust.bredband2.com) has joined channel #Norge
    [18:26.02] <Sphere> jaja. Mr NettTroll er en ekte NAVer. Sover hele dagen og er våken hele natten. Burde vel feire, john_cons, snart en mannsalder på sosial støndad 🙂
    [18:26.50] * Sphere (~Voodoo@82.180.145.252) Quit (Quit: tilbake senere)
    [18:48.57] <john_cons> zoombien måtte hjem til herskeren sin
    [18:49.00] <john_cons> noe sånt
    [18:56.54] * Sphere (~Voodoo@82.180.145.252) has joined channel #Norge
    [18:58.25] <Sphere> Mr NettTroll
    [18:58.30] <Sphere> her er jeg
    [18:59.36] <Sphere> man ser jo på den idiotiske “rettighetsbloggen” at du er her
    [19:00.05] <john_cons> din helvetes fitte
    [19:00.20] <john_cons> det er jo en armada av nett-fitter som svermer rundt meg
    [19:00.31] <john_cons> et land av patetiske klovner 
    [19:00.33] <Sphere> Hvordan går det?
    [19:00.34] <john_cons> må jeg si
    [19:00.51] <john_cons> din frekke fitte
    [19:01.24] <john_cons> det er jo den ene store fitta etter den andre på irc
    [19:01.28] * Nick34 (~nick34@83-219-205-55.cust.bredband2.com) Quit (Quit)
    [19:01.43] <john_cons> ingen i landet har fått oppdragelse, kan det virke som
    [19:01.49] <john_cons> det er en skam
    [19:01.56] Sphere added to ignore list
    [19:02.07] <john_cons> Sphere added to ignore list
    [19:13.11] * Sphere_ (~Voodoo@193.9.112.245) has joined channel #Norge
    [19:14.11] <Sphere_> Jeg er søstra til Odd-Einar forresten
    [19:14.30] * Sphere (~Voodoo@82.180.145.218) Quit (Read error: Operation timed out)
    [19:15.52] * Sphere_ is now known as Sphere
    [19:28.30] <john_cons> har du logget på med en ny ident nå, for å plage meg på nytt, etter at jeg ignorerte deg
    [19:28.33] <john_cons> helvetes hor-unge
    [19:28.39] Sphere disabled in ignore list
    [19:28.51] Sphere enabled to ignore list
    [19:13.11] * Sphere_ (~Voodoo@193.9.112.245) has joined channel #Norge
    [19:14.11] <Sphere_> Jeg er søstra til Odd-Einar forresten
    [19:14.30] * Sphere (~Voodoo@82.180.145.218) Quit (Read error: Operation timed out)
    [19:15.52] * Sphere_ is now known as Sphere
    [19:28.30] <john_cons> har du logget på med en ny ident nå, for å plage meg på nytt, etter at jeg ignorerte deg
    [19:28.33] <john_cons> helvetes hor-unge
    [19:28.39] Sphere disabled in ignore list
    [19:28.51] Sphere enabled to ignore list
    [19:36.38] * Sphere_ (~Voodoo@185.196.22.68) has joined channel #Norge
    [19:37.44] <Sphere_> linja sliter gitt
    [19:38.31] ~Voodoo@* added to ignore list
    [19:38.43] <john_cons> ~Voodoo@* added to ignore list
  • Enda mer fra irc

    [11:20.50] * You have joined #Norway
    [11:20.50] Topic: Welcome to the channel of trolls and insanity -|- Behave appropriately!
    [11:20.50] Channel Topic Set by: Commando!skyrider@jenter.skal.alltid.klage.no on 23:34 08.03.2022
    [11:20.50] Channel modes for #Norway are :+stn
    [11:20.50] Channel Created on: 19:41 23.04.2006
    [11:23.11] <BeLiar> connie johns den lille hora
    [11:23.20] <BeLiar> kom til far og få klaps
    [11:24.15] <sunburn> korpsmusikk
    [11:26.28] <john_cons> BeLiar: nå har jeg kontakta ei ragnhild hunt som bor der du bodde på 80-tallet, i bodø, (virker det som)
    [11:26.37] <john_cons> hu visste ikke hvem du var
    [11:26.41] <BeLiar> haha
    [11:26.58] <BeLiar> det huset er solgt mange ganger etter vi bygget det din lille snørrunge
    [11:28.44] <john_cons> ja, folk tror kanskje det er slektninger av deg, og så føler de seg ikke hjemme der
    [11:28.49] <john_cons> noe sånt
    [11:29.10] <BeLiar> jeg tror du må ta medisinen din
    [11:29.25] <BeLiar> hvorfor skal slektninger kjøpe huset vi bygget?
    [11:29.31] <BeLiar> there are none
    [11:30.09] <john_cons> jeg tror det er du som trenger medisiner, i din tilstand, med kreft i indre organer, osv
    [11:30.32] <john_cons> jeg skjønner at du er lei av livet
    [11:30.42] <john_cons> og så hetser du random folk på irc
    [11:30.51] <john_cons> for at de skal hjelpe deg med aktiv dødshjelp
    [11:30.53] <john_cons> noe sånt
    [11:31.03] <john_cons> det gidder ikke jeg dessverre
    [11:31.03] <BeLiar> jeg tar plenty medisiner men ingen mot psyken slik du burde gjøre
    [11:31.21] <BeLiar> husk at du er ei lita angstfyllt jente som er redd for alt, selv søppelkassene dine 
    [11:31.39] <BeLiar> du var livredd for at de spionerte på deg, og du mener du ikke trenger medisiner di dumme ape?
    [11:31.43] <john_cons> jeg skjønner at du en ‘miserable cunt’, som britene sier, som lar din sykdoms-historie gå ut over andre folk, som kan bevege seg fritt rundt, uten gåstol osv
    [11:31.56] <BeLiar> det er du som er cunt vettu connie, jeg er cock
    [11:32.19] <john_cons> du leser johncons-blogg som fanden leser bibelen
    [11:32.30] <BeLiar> eh nei jeg har aldri lest noe du har skrevet
    [11:32.35] <john_cons> så jeg skjønner at du ikke er helt god i huet
    [11:32.41] <BeLiar> tro nå ikke at du er svå viktig at noen leser skiten din
    [11:33.02] <BeLiar> eneste jeg kjenner som har lest det er en annen galning, han kjæresten din skorpion
    [11:33.06] <john_cons> det er nok gamlinger og krøplinger i norge om man ikke skal behøve å heftes med de på irc og
    [11:33.13] <john_cons> dette gidder jeg ikke
    [11:33.18] <BeLiar> husk du er et null her på jord som har brukt livet ditt til å skrive noe ingen leser
    [11:33.18] BeLiar added to ignore list
    [11:33.28] <john_cons> [11:33.18] BeLiar added to ignore list
  • Mer fra irc

    [16:52.42] <Chimera> god ettermiddag
    [16:57.32] <Chimera> jøss, selveste Den høye “Herr Ribsskog/Olsen” gitt
    [17:01.26] <Chimera> john_cons: mener det blir feil at du blogger om ting som ikke er sant
    [17:02.35] <Chimera> john_cons: som denne lagerbodsaken. Du er ikke nektet adgang. Tingene din er på Grønnmo fyllplass.
    [17:03.14] <Chimera> du kan jo google det selv så finner du e-poste fra City Selfstorage der de sier at boden er tømt og overdratt til annen kunde
    [17:03.26] <Chimera> på din egen blogg
    [17:03.39] <Chimera> ny Ubuntuversjon. Reboote
    [17:03.43] * Chimera (~henning@Chim3ra.users.undernet.org) Quit (Quit: …..)
    [17:09.33] * Chimera (~henning@Chim3ra.users.undernet.org) has joined channel #Norge
    [17:39.04] <Chimera> fine været gitt
    [17:39.12] <Chimera> shortsen er på
    [18:10.49] <john_cons> det må være fordi at du leser e-ene feil vei
    [18:10.54] <john_cons> så stokker teksten seg for deg
    [18:11.15] <john_cons> noe sånt
    [18:25.49] <john_cons> eller *burp* som du pleier å si
    [18:25.54] <john_cons> på din sjarm-troll-måte
    [18:28.09] <Chimera> så du vil ikke vedkjenne deg løgn på bloggen? 🙂
    [18:28.58] <john_cons> må si at dette nærmer seg stalking og
    [18:29.05] <john_cons> du pleier også å kontakte meg på msg
    [18:29.15] <john_cons> er det virkelig sånn at du er så besatt av bloggen min
    [18:29.18] <john_cons> eller bare troller du
    [18:29.23] <Chimera> btw; hvis du googler “cross word maker source code” finner du tusenvis av gratis programmer som gjør lager kryssord. Du kan jpo bare si at det er du som har koda det når du selger det til VG
    [18:29.36] <Chimera> nei, jeg troller ikke
    [18:30.05] <Chimera> skal jeg finne den aktuelle posten på din blogg som er fra City Selfstorage?
    [18:30.14] <Chimera> hvis så, si fra
    [18:30.54] <Chimera> Der sier de klart at våpen er overlevert heimevernet/politiet og resten er “borte” (dvs fyllinga)
    [18:31.04] <john_cons> jeg blir ærlig talt litt kvalm av deg, og den rapinga di og det
    [18:31.08] <john_cons> så helst ikke
    [18:31.11] <Chimera> ok
    [18:32.28] <john_cons> du får heller tilby de bjørne-tjenestene dine til noen andre tror jeg
    [18:32.32] <Chimera> Beklager. Mente ikke å tråkke noen på tærne
    [18:32.33] <john_cons> for å si det sånn
    [18:33.10] <Chimera> men jeg syntes en blogg skal være ærlig. Og ikke fylt opp med løgner og omskrivninger av sannheten
    [18:34.20] <Chimera> men ikke tenk mer på det. Sola skinner så skal poppe en AASS fatøl men sola fortsatt skinner
    [18:34.27] <john_cons> du driver jo å maner du
    [18:34.31] <john_cons> din helvetes same
    [18:34.36] <Chimera> err. Litt rask der
    [18:35.19] <john_cons> du bare leter etter ting å være negativ angående, (når det gjelder min blogg), virker det som
    [18:35.27] <john_cons> jeg vet ikke om jeg kjøper helt at du er oppriktig
    [18:35.28] <Chimera> Nei
    [18:35.38] <john_cons> *burp*
    [18:36.10] <john_cons> er du lillebroren til geir arne jørgensen
    [18:36.14] <john_cons> du minner om de
    [18:36.23] <Chimera> Men når man har lest bloggen i lang tid så mener jeg det blir feil når du pynter på sannheten. Men nå er jeg jo en vanlig mann og ikke som deg som er fra Jesus, Faroeoen og ellers alle kongelige i hele sør-europa
    [18:37.04] <john_cons> jeg har gått i klassen til geir arne jørgensen
    [18:37.22] <john_cons> så jeg husker hans åndssvake oppførsel
    [18:37.24] <john_cons> for å si det sånn
    [18:38.02] <Chimera> savner forresten skildringene fra butikken der man handler kjøttdeig og såpe, samt faser inn skume småbarn og annet “russisk” som skjer
    [18:38.03] <john_cons> du har også fått meg kanselert på london-kanalen
    [18:38.08] <john_cons> og så dukker du opp her og terger
    [18:38.15] <Chimera> skumle*
    [18:38.40] <Chimera> Har jeg fått deg banna fra #london?
    [18:38.43] <john_cons> du leser bloggen min som faen leser bibelen, virker det som
    [18:39.16] <Chimera> Neida. Det er bare en sannhet og det er den du lirer av deg
    [18:39.20] <john_cons> også dukker du opp på de forskjellige irc-kanalene med oppgulpet ditt
    [18:39.40] <Chimera> men hvordan fikk jeg banna deg fra #london? Det skjønner jeg ikke
    [18:39.42] <john_cons> det kan da ikke kalles konstruktivt
    [18:40.11] <john_cons> kanselert, sa jeg
    [18:40.16] <john_cons> du vrir og vrenger på det
    [18:40.19] <Chimera> og det betyr, i ditt hode?
    [18:40.28] <john_cons> i mitt hode?
    [18:40.33] <john_cons> wtf
    [18:40.50] <Chimera> Ja, “kanselert” fra #london sier du
    [18:40.54] <Chimera> eller, gjør du ikke det?
    [18:40.58] <john_cons> nå har til og med det væreste nett-trollet beliar turt å si hvem han er
    [18:41.01] <john_cons> vi venter bare på deg
    [18:41.19] <Chimera> DU er det værste netttrollet 🙂
    [18:41.21] <Chimera> hehe
    [18:42.09] <john_cons> noen er mer sjenerte enn andre
    [18:42.13] <john_cons> for å si det sånn
    [18:42.17] <Chimera> Snakka med Pia her om dagen. Virker som det kommer ca 400K til henne i arv etter Haldis
    [18:42.23] <john_cons> sier du det
    [18:42.37] <john_cons> er du en jeg kjenner da
    [18:42.39] <john_cons> hm
    [18:42.46] <john_cons> siden du snakker med søstera mi
    [18:42.49] <Chimera> Hennes, og din del. Men virker som familien din holder litt avstand?
    [18:43.02] <Chimera> Av en eller anen grunn
    [18:43.07] <Chimera> annen
    [18:43.09] <john_cons> det har jeg blogget om til den store gull-medaljen
    [18:43.14] <john_cons> det med slekta
    [18:43.30] <Chimera> Ja, de er idioter som jeg leser det
    [18:43.53] <john_cons> https://johncons.angelfire.com/omsorgssviktsak.html
    [18:44.19] <john_cons> du kan jo drikke til mot, på disse øl-boksene dine
    [18:44.28] <john_cons> og så tørr du kanskje å si hvem du er etterpå
    [18:44.33] <Chimera> ah
    [18:45.02] <Chimera> Du er skikkelig hengt opp i det der “hvem er du?”
    [18:45.58] <john_cons> kvemer og kverulerer, istedet for å svare
    [18:46.04] <Chimera> De fleste her inne og hele familien din har jo jobber og forpliktelser
    [18:46.10] <john_cons> og moraliserer
    [18:46.23] <Chimera> vi er ikke NAV’er på snart 20’end året lissom
    [18:46.38] <john_cons> dette er jeg ikke interessert i dessverre
    [18:46.47] Chimera added to ignore list
    [18:46.58] <john_cons> [18:46.47] Chimera added to ignore list

    PS.

    Det kan kanskje være min ste-kusine Isa, som er Chrimera/Chim3ra, (tenker jeg nå).

    (Ei blondinne, (som er kvart finsk og kvart russisk), som jeg bodde på samme ødegård som, (Løvås gård i Kvelde), noen måneder, i 2005, (da hu bare var ei flatbrysta jentunge, som vel fortsatt gikk på barneskolen).

    Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Eller kanskje det kan være min yngre fetter Ove, (eller hans lillebror Øystein), som er Chimera.

    Hm.

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Dette synes jeg at virker som noe mongo-greier. At vi skal ha noen annerledesland-regler (som ingen andre land har) som mer eller mindre forbyr kvantumsrabatter. Det virker som at politikerne lar seg styre av sutre-lobbyen til Rema-Reitan (og hans samarbeidspartner Oda). Noe sånt

    mongo

    https://www.nettavisen.no/okonomi/varsler-store-konsekvenser-for-dagligvarekjedene-en-fantastisk-seier-for-konkurransen/s/5-95-487536

    PS.

    De reklamene til Oda, har jeg blogget om tidligere.

    Rundt 2014, så hadde de en reklame, (da de het Kolonial.no), hvor det stod: ‘Synes du det er litt dritt å gå i butikken’.

    Og det å snakke om dritt, i mat-butikk-annonser.

    Det er kanskje ikke det helt store.

    (Selv om det var et ordspill på Coop sitt slagord: ‘Litt ditt’).

    Og for noen måneder så hadde Oda en reklame, med en liten gutt, som satt i pysjen, (eller noe), og vrei på seg, i en stol.

    (Den ekleste reklamen jeg har sett.

    Må jeg si).

    Og i den reklamen overfor.

    Så klatrer hu jenta, (som kanskje skal symbolisere Oda, (det fulgte også med en ‘leaflet’, med bilde av en liten negerjente, da jeg fikk den første leveringen fra de)), over armlenet, på en slags åndssvak måte.

    Istedet for å flytte stolen.

    Sånt kan kanskje skje, i noen familier.

    Men at de gjør det sånn i en reklame.

    Da er det på grensen til noe ‘Z-greier’.

    (Må man vel si).

    Og hvis man ser lenger opp i bloggposten, så ser man at Oda-eier, (og også Cutters-eier), Munthe-Kaas, (som ikke har svart meg, angående at Oda har vært åndssvake/bøllete, når de har levert varer her, (de mener kanskje at de har rett til å være åndssvake, siden at de ikke er Norgesgruppen, som er mer etablert)).

    Han Oda-eieren har et slags rufsete ‘smultring-skjegg’, i ansiktet.

    Og det er kanskje ikke vanlig, i dagligvarebransjen.

    Jeg vet ikke hva sånn smultring-skjegg symboliserer.

    (Sånt skjegg var det ingen som hadde på 80/90-tallet, (ihvertfall ikke på handel og kontor osv, hverken når det gjaldt lærerene eller elevene).

    Sånn som jeg husker det).

    Det kan man kanskje lure på.

    Han prøver kanskje å øke salget av smultringer, i Oda sin nettbutikk.

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Mer om smultringer, (som jeg ikke kan kjøpe lenger fra Oda, siden at en umoden tenåringsjente der, (i deres kundeservice-avdeling), ‘bannet’ meg, på Oda sin mongo-aktige måte, (må man vel kalle det)):

    smultringer

    https://oda.com/no/products/23895-berthas-bakeverket-smultringer-12-stk/

    PS 3.

    Chimera fra irc, (som jeg ikke husker, fra tidligere perioder med irc-chatting), mener at Oda behandler alle sine kunder, på en like dårlig måte:

    skam

    PS 4.

    I PS-et overfor.

    Så kan man også se, hvor frekk cxp aka. ErikDust er.

    Og sånn er veldig mange av irc-folka nå.

    (Som BeLiar).

    At de sier de frekkeste/uhøfligste ting, (uten grunn).

    (Det er sånn at man lurer på, om det egentlig er aktiv dødshjelp, som de går etter.

    At de, (som BeLiar), ligger i en sykeseng, hvor de er koblet til masse maskiner, osv.

    Og at de chatter derfra, og prøver å fornærme ‘random’ folk på irc.

    For å få til de å dra opp til ‘Gokk’/Trøndelag.

    For å ‘end their misery’, og dra ut en ledning, på deres sykehus-maskin.

    Noe sånt).

    Og så lurer de andre der, på hvorfor jeg klager til mora dems, osv.
    (Men op-ene, (som applegroo), gjør ingenting.

    De har mistet bakkekontakten, mange av de.

    Virker det som.

    Og nettikette (som ‘alle’ var veldig nøye på, på 90-tallet), har blitt et fremmedord.

    Kan det virke som).

    Og så får jeg dårlig rykte, (fordi at jeg ikke tolererer disse ‘pervo-folka’ sine anfall, og klager på de, til deres mer modne slektninger, osv.).

    Og på grunn av det, (at de ikke liker at jeg klager på folk som kommer med ekkelt prat/trusler), så har en sørlending nå bannet meg, fra #Norway.

    Disse pervoene/frekkingene er horunger, som aldri har fått noen ordentlig oppdragelse.

    (Kan det virke som).

    Og så er det en feig sørlending da, som blir redd for meg, siden at jeg tar igjen, når horungene/nett-troll fornærmer meg.

    Så det er jo at de nett-trollene kanselerer meg, (må jeg si).

    For det ender som regel med, at jeg blir bannet, (av mer eller mindre feige/forrvirra idioter).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Oda klager over forskjellsbehandling, men selv gir de Chimera, (som vel her forklarer at han er kommunist/russer, ved å snu ‘e’-en), seks måneders gratis levering, (mens nye kunder vel ‘bare’ får tre måneders gratis levering):

    forskjell