johncons

Stikkord: Kåre Willoch

  • Jeg anmeldte Kåre Willoch og Mette-Marit til Politiet i Steinkjer, for sex-overgrep mot Jonna som barn







    Gmail – Anmeldelse av Kåre Willoch og Mette-Marit for sex-overgrep mot barn







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av Kåre Willoch og Mette-Marit for sex-overgrep mot barn





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Jan 12, 2011 at 11:27 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    en på irc, ved nick skorpion, kontaktet meg, på min irc-kanal #blablabla, på EFnet, og sier at Mette-Marit har sniffa kokain av kjønnsorganene til to negre, og at Kåre Willoch har Mette-Marit-videoen og stod i bakgrunnen, på videoen.

    Jeg har kontaktet Høyre og Jonna og Slottet osv., om dette.
    Men Jonna er litt vag, synes jeg, jeg mistenker at han ble utnytta som barn, av Mette-Marit og Kåre Willoch, og derfor vil ikke innrømme å ha vært med på Mette-Marit filmen.

    Kan dere undersøke hva som foregår?

    Jeg ønsker gjerningspersonene tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog
    PS.
    Sender med skjermkopi av Facebook-samtale med Jonna.





    utnyttelse av jonna hm.JPG
    149K




    PS.

    Her er vedlegget:

    utnyttelse av jonna hm

  • Jeg sendte en ny e-post til Høyre







    Gmail – Om at Kåre Willoch skal ha Mette-Marit-videoen mm./Fwd: Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Om at Kåre Willoch skal ha Mette-Marit-videoen mm./Fwd: Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:36 AM





    To:

    Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    har dere i Høyre noen kommentar til dette?
    Hilsen deres tidligere gjest, på kurs i konservativ politikk, (som var med min kamerat fra russetiden Magne Winnem), i Høyres Hus, i Stortingsgata, i Oslo, på gebynnelsen av 90-tallet, da datter til byrådsleder Huitfeldt blant annet også var der vel, mener jeg å huske.

    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
    To: bulldozer86@live.com
    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Mer fra Løvenskiold fra militæret




    Heisann Løven,

    Erik Ribsskog 10. januar kl. 23:31

    er det du som sender e-poster, jeg får noen rare e-poster her.

    Er det du som har medisin-firma, jeg sendte først dit.

    Dette er Ribsskog fra militæret, som du sa lå og sov med rumpa i været, noe jeg synes høres rart ut.

    Var dette noe du fant på?

    Kanskje det var pga. varmen, siden du ikke likte å ha vinduet oppe?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    Thomas Løvenskiold 10. januar kl. 23:54 Rapporter

    Hei Erik, det var jammen lenge siden, jobber ikke med medisin, så det er nok min navn-bror. husker ikke selv episoden med den komentaren, den var sikkert helt malplasert fra min side. hvordan er det med deg?

    Erik Ribsskog 11. januar kl. 03:14

    Hei,

    jo, jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

    Har flyktet til England, i 2004 og 2005.

    Ble forsøkt myrdet på min onkel Martin Ribsskog sin gård i Kvelde, i 2005.

    Har funnet ut at min mormor, Ingeborg Ribsskog, var etter Løvenbalk osv., og Gjedde, som hun sa var finere enn Løvenskiold!

    Har også hørt at Kåre Willoch er adoptert inn i Løvenskiold-slekten og har Mette-Marit-videoen!

    Jeg får ingen rettigheter av myndighetene, og aner ikke hvem denne 'mafian' er, politiet vil ikke fortelle.

    Husker du at jeg hadde frostskade, på øret, i militæret, for jeg har en erstatningssak mot militæret, for jeg får ikke arv etter bestemor Ingeborg og er arbeidsledig flyktning i England.

    Men men.

    Har en blogg hvor jeg skriver om alt som skjer, www.johncons-mirror.blogspot.com

    Takk for svar ihvertfall!

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny e-post i forbindelse med Mette-Marit videoen







    Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:00 AM





    To:

    bulldozer86@live.com


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit
    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Mer fra #blablabla, om Mette-Marit videoen, mm.



    [01:03] <@john_cons> men hvorfor lurer du skorpion
    [01:04] <@john_cons> 79.160.164.116 NO NORWAY OSLO OSLO LYSE TELE RESIDENTIAL CUSTOMER LINKNETS

    [01:04] <@john_cons> du er fra oslo
    [01:04] <@john_cons> men men
    [01:05] <@john_cons> jeg kan poste om det her på johncons-blogg, for å starte
    [01:05] <@john_cons> så får vi ta det derfra

    [01:05] <@john_cons> bbl
    [01:13] <skorpion_> hei, jeg var på badet
    [01:13] <skorpion_> ja, fint om du hadde tatt det på bloggen
    [01:13] <skorpion_> jeg lurer på, om han john ognby, om han bor i lillestrøm

    [01:41] <@john_cons> ja jeg har lest det i dagbladet mener jeg i hvertfall
    [01:41] <@john_cons> at han bor uti der
    [01:41] <@john_cons> men men
    [01:41] <@john_cons> ØA visste jo noe om krompen

    [01:42] <@john_cons> på 80-tallet
    [01:42] <@john_cons> at han robba vinkjelleren til faren sin
    [01:42] <@john_cons> kanskje litt rart at ØA visste det uti Lørenskog
    [01:42] <@john_cons> de kongelige bodde jo i Bærum

    [01:42] <@john_cons> eller om det er i Asker
    [01:43] <@john_cons> har aldri vært i nærheten av der dem bor
    [01:43] <@john_cons> men men
    [01:43] <@john_cons> det var vel ikke ment at ØA skulle vite det i Lørenskog

    [01:44] <@john_cons> eller jeg på Bergeråsen, rundt 1986 kanskje
    [01:44] <@john_cons> så der gikk jungeltelegrafen
    [01:44] <@john_cons> det kan ha vært 1987 eller 1988 og forresten

    [01:45] <@john_cons> men jeg tror det var før ØA stumpa en sigarett i hånda mi
    [01:45] <@john_cons> for etter det heiv jeg ut han og Kjetil Holshagen og søstera mi
    [01:45] <@john_cons> og boikotta ØA i et halvt år

    [01:45] <@john_cons> og det skjedde høsten 1987 husker jeg
    [01:46] <@john_cons> for da dro vi til Brighton sommeren 1988, som vi hadde avtalt høsten 1987, før han sneipa en sigarett i hånda mi

    [01:46] <@john_cons> så det med krompen må ha vært før høsten 1987
    [01:46] <@john_cons> at ØA fortalte om at krompen rappa vin av vinkjelleren til faren sin
    [01:46] <@john_cons> men men

    [01:46] <@john_cons> bare noe jeg tenkte på
    [01:46] <@john_cons> bbl
    [01:46] <skorpion_> i vinkjellern på slottet?
    [01:47] <@john_cons> ja, eller om det var skaugum kanskje

    [01:47] <@john_cons> det var vel der dem bodde da tror jeg
    [01:47] <skorpion_> ja, kanskje
    [01:47] <@john_cons> uten at jeg kan det på rams
    [01:47] <@john_cons> kong olav bodde vel på slottet

    [01:47] <skorpion_> jeg lurer på om john ognby har den videoen enda
    [01:47] <@john_cons> fram til begynnelsen av 90-tallet vel
    [01:47] <@john_cons> men men
    [01:47] <@john_cons> ja, jeg så at han skreiv om døperen johannes osv

    [01:47] <skorpion_> han hadde visst blitt tilbudt 2.5 millioner for den
    [01:47] <@john_cons> ok
    [01:48] <@john_cons> han har jo mye makt da
    [01:48] <@john_cons> for kongefamilien har jo fremdeles makt

    [01:48] <skorpion_> han har jo det
    [01:48] <@john_cons> når sivilombudsmannen tulla med meg
    [01:48] <@john_cons> så måtte jeg sende det til kongen
    [01:48] <@john_cons> og slottet ville ikke svare meg

    [01:48] <skorpion_> ikke at jeg bryr meg så mye, men det hadde vært interessant å se den videon
    [01:48] <@john_cons> ok
    [01:48] <skorpion_> hvorfor ikke?
    [01:48] <@john_cons> ja, jeg lurte på om det ene bildet i linken din

    [01:49] <@john_cons> var av mette marit
    [01:49] <@john_cons> nei, jeg vet ikke hvorfor, dem bare sa det, at 'det er ikke alle vi svarer', osv
    [01:49] <skorpion_> ja, kanskje

    [01:49] <skorpion_> kanskje det hadde gått an å spørre slottet om john ognby
    [01:49] <@john_cons> dette her er om mer enn å se mette marit naken mener jeg
    [01:49] <@john_cons> ja, det er det kanskje mulig å gjøre

    [01:49] <skorpion_> for det kan jo være at john ognby sitter og lager et slags plott mot mette-marit, siden han har så mye makt med en videon
    [01:49] <@john_cons> ja, nemlig
    [01:50] <@john_cons> han har jo hele landets ære i lomma da

    [01:50] <skorpion_> ja
    [01:50] <@john_cons> tenk om mette marit videoen kom på nettet
    [01:50] <@john_cons> alt fra politiet og UD og det som er
    [01:50] <@john_cons> må jo være i sjokk i tilfelle det skjer

    [01:50] <skorpion_> jeg tenker at han john ognby har tenkt å vente til mettemarit blir dronning
    [01:50] <@john_cons> ja mulig
    [01:50] <skorpion_> noen må stoppe han egentlig

    [01:50] <@john_cons> det hadde kanskje vært best å avsette Mette Marit før hun blir dronning
    [01:50] <skorpion_> lurer på om PST driver og skal stoppe han
    [01:50] <@john_cons> ja hvem vet

    [01:51] <skorpion_> ja, kanskje
    [01:51] <@john_cons> hvis det finnes en sånn video da
    [01:51] <@john_cons> vi vet jo ikke nøyaktig hva som finnes
    [01:51] <skorpion_> men PST er jo en del av mafian i Norge, så det er ikke sikkert de gidder å bry seg med det

    [01:51] <skorpion_> nei, sant
    [01:51] <@john_cons> jeg må lage meg noe mat, er litt treig med middag i dag
    [01:51] <skorpion_> ok, jeg og tror jeg
    [01:51] <@john_cons> har jobba på johncons-fanclub.net osv

    [01:51] <skorpion_> er det du som driver fanklubben?
    [01:51] <@john_cons> nei ikke fancluben
    [01:51] <@john_cons> den er uavtorisert
    [01:52] <@john_cons> men jeg har laget min egen avtoriserte fanclub

    [01:52] <skorpion_> ja, har sett at noen har tulla med deg
    [01:52] <@john_cons> som egentlig er som min personlige hjemmeside
    [01:52] <skorpion_> ja, den er fin
    [01:52] <@john_cons> har jobba på disse sidene idag:

    [01:53] <@john_cons> kanskje man kunne prøvd å spørre noen i kr.sand f.eks. om det akt-bilde av hu dama som viser puppen i linken din, er av mette marit?
    [01:53] <skorpion_> ja
    [01:53] ->> You are now known as jc_mat

    [01:53] <skorpion_> faren min sa alltid at man burde gå rett til topps han
    [01:54] <skorpion_> kanskje det hadde gått an å spørre mette-marit selv om dette
    [02:01] <skorpion_> jeg tenker jo det, at hvis det er som du sier, at det bildet på det galleriet, er av mette-marit, så burde noen si fra om det

    [02:30] <@jc_mat> ja kanskje det
    [02:30] <@jc_mat> kongefamilien burde ihvertfall ikke ha noen hemmelige bomber synes jeg
    [02:30] <@jc_mat> de burde være åpne om sånne ting

    [02:30] <@jc_mat> nå er det usikkerhet
    [02:30] <@jc_mat> hva inneholder mette-marit videoen
    [02:31] <@jc_mat> kan den skade landets sikkerhet
    [02:31] <@jc_mat> det beste hadde kanskje vært å publisert den

    [02:31] <@jc_mat> tenkte jeg, mens jeg lagde mat
    [02:31] <@jc_mat> men men
    [02:39] ->> You joined channel #blablabla
    [02:39] ->> Topic is: Godt nyttår!

    [02:39] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03
    [02:39] ->> Channel Modes are: +tn

    [02:39] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
    [02:44] <skorpion_> [03:31] <@jc_mat> det beste hadde kanskje vært å publisert den
    [02:44] <skorpion_> det er jeg enig i

    [02:44] <skorpion_> for mettemarit gjorde jo det, da hu gifta seg med krompen, at hun gikk ut i pressen og sa fra om fortiden sin
    [02:45] <skorpion_> og da fikk hun jo være i fred
    [02:50] <jc_mat> ja, jeg mener det var som at hun tok norge som gissel jeg da

    [02:50] <jc_mat> for når var det hun sa fra om fortiden sin?
    [02:50] <skorpion_> ja, med å gifte seg med krompen ja
    [02:50] <jc_mat> jo, noen få dager før bryllupet
    [02:51] ->> You are now known as john_cons

    [02:51] <john_cons> hun skulle ha sagt fra før bryllupet var planlagt
    [02:51] <skorpion_> men jeg mener det, at kanskje hvis den blir publisert, så blir saken ut av verden
    [02:51] <john_cons> men hu sa fra etter at alle kongelige i europa var bedt i bryllup

    [02:51] <skorpion_> ja
    [02:51] <john_cons> for sent å avlyse da liksom
    [02:51] <skorpion_> jeg lurer på om hu har vært i amsterdam, hu mette-marit
    [02:51] <john_cons> så det tidspunktet å si fra om var bare helt goddag mann økseskaft, mener jeg

    [02:52] <john_cons> ingen kunne gjøre noe da uansett
    [02:52] <john_cons> det vet jeg ikke
    [02:52] <john_cons> jeg har ikke lyst til å spekulere om det akkurat
    [02:52] <john_cons> men mette-marit filmen blir annerledes, mener jeg

    [02:52] <john_cons> den har det jo stått om i avisa
    [02:52] <john_cons> så den vet vi at finnes
    [02:52] <john_cons> men men
    [02:52] <skorpion_> ja
    [02:53] <skorpion_> jeg tror ikke vi kan stole på at pst har sletta den

    [02:53] <skorpion_> jeg tror egentlig pst driter i om den kommer ut
    [02:53] <john_cons> nei, jeg det med pst vet jeg ikke noe om
    [02:53] <john_cons> i dagbladet.no stod det at han eksen hadde filmen

    [02:53] <john_cons> det er liksom det siste sikre jeg har lest
    [02:53] <skorpion_> PST skal jo verne om rikets sikkerhet
    [02:53] <john_cons> ja jeg kjenner ikke så mye til PST

    [02:54] <skorpion_> så om de gjør jobben sin. så burde de jo vite om den og ha kontroll på den
    [02:54] <john_cons> jeg tar ikke ting for god fisk før jeg leser om det i avisa liksom

    [02:54] <skorpion_> nei, skjønner
    [02:54] <john_cons> så det med PST har jeg ikke tenkt så mye på
    [02:54] <john_cons> du sier at faren din sa man burde ta ting med toppen
    [02:54] <skorpion_> ja

    [02:54] <john_cons> hvem var faren din, eller er du anonym
    [02:55] <john_cons> samme det
    [02:55] <skorpion_> faren min var velte-petter, en brande som regjerte her i oslo før i tida

    [02:55] <john_cons> velte-petter?
    [02:55] <skorpion_> ja
    [02:55] <john_cons> den tok jeg ikke
    [02:55] <skorpion_> han velta folk som yppa seg
    [02:55] <john_cons> åkey såpass ja

    [02:55] <skorpion_> derav "velte-petter"
    [02:56] <john_cons> har ikke hørt om han, er ikke fra oslo egentlig men
    [02:56] <john_cons> velte petter er også en sykkel

    [02:56] <skorpion_> nei, han er ikke så kjent utenfor oslos grenser
    [02:56] <skorpion_> sant
    [02:56] <john_cons> okey, veit jeg hvem du er i oslo?
    [02:56] ->> skorpion_ is ~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net (dfhgdfgsd)

    [02:56] ->> skorpion_ is on: #blablabla #oslo #johncons
    [02:56] ->> skorpion_ using irc.homelien.no (Who Cares)
    [02:56] ->> skorpion_ :End of /WHOIS list.

    [02:56] <skorpion_> det veit jeg ikke
    [02:56] <john_cons> dette her kommer på bloggen
    [02:56] <john_cons> okey
    [02:56] <john_cons> np
    [02:56] <skorpion_> ok

    [02:56] <john_cons> jeg oppdaterer mer nå
    [02:56] <john_cons> bbl
    [02:56] ->> You are now known as jc_away
    [02:57] <skorpion_> jeg har en kompis i PST forresten

    [02:57] <jc_away> ok, det var fakta det
    [02:57] <skorpion_> han sier at PST ikke har kontroll på noenting. litt som med CIA og jødene i USA
    [02:57] <jc_away> han som sa at de hadde mette-marit filmen

    [02:57] <skorpion_> ja
    [02:58] <jc_away> ok, at jødene har kontrollen liksom?
    [02:58] <jc_away> eller er jeg på jordet
    [02:58] <jc_away> hva sa han om mette-marit filmen igjen da

    [02:58] <skorpion_> nei, at dem ikke har kontroll på jødene
    [02:58] <jc_away> åkey
    [02:58] <skorpion_> han sa at dem hadde den men at dem ikke gadd slette den
    [02:58] <skorpion_> at en som het for Tippe-Rolf satt og så på den mens han runka

    [02:59] <jc_away> tippe-rolf?
    [02:59] <skorpion_> ja, tippe-rolf
    [02:59] <skorpion_> er visst en storkar i PST
    [02:59] <jc_away> kødder du?
    [02:59] <skorpion_> nei

    [02:59] <jc_away> det er nesten som oslo-losen
    [02:59] <jc_away> okey
    [02:59] <skorpion_> dette har jeg fra kompisen min
    [02:59] <jc_away> ok i c
    [02:59] <skorpion_> ja, nesten

    [02:59] <jc_away> sa han hva filmen inneholdt da
    [02:59] <jc_away> var det med to negre kødd
    [03:00] <jc_away> og finnes det kopier?
    [03:00] <skorpion_> nei, det med to negre var ikke kødd

    [03:00] <skorpion_> det finnes tre kopier
    [03:00] <jc_away> hu sniffa kokain av kukene til to negre
    [03:00] <jc_away> og en hos pst en hos john et eller annet i Lillestrøm

    [03:00] <jc_away> og en til
    [03:00] <jc_away> (og kanksje fler og, hvem vet)
    [03:00] <skorpion_> visstnok skal kåre willoch ha en, for kåre willoch kjenner visstnok familien til løvenskiold som hadde tilbudt han john 2.5 millioner for den

    [03:01] <jc_away> kåre willoch?
    [03:01] <skorpion_> ja
    [03:01] <skorpion_> kåre willoch
    [03:01] <skorpion_> politikeren
    [03:01] <jc_away> jøss, hvordan fikk han tak i den da

    [03:01] <jc_away> var det sant at hu sniffa kokain av kukene til negerne?
    [03:01] <skorpion_> dette var en kopi av en kopi som ble stjålet fra han john
    [03:01] <skorpion_> ja

    [03:01] <skorpion_> ifølge kompisen min så var det det
    [03:02] <jc_away> det må væer en lang film da
    [03:02] <jc_away> hvis han sitter og ronker etter den på pst
    [03:02] <skorpion_> han har den på repeat sies det

    [03:02] <jc_away> for det å se mette marit sniffe kokain av to neger kukker er vel ikke så mye å ronke etter
    [03:02] <jc_away> okey
    [03:02] <skorpion_> veit ikke jeg
    [03:02] <skorpion_> har ikke sett'n

    [03:02] <jc_away> skjedde dette på et biljardbord på cluben kristiania?
    [03:03] <jc_away> hvis det er lov å spørre
    [03:03] <skorpion_> nei, det er det som stod i vg og dagbladet

    [03:03] <skorpion_> fra kompisen min har jeg bare hørt det med negre
    [03:03] <skorpion_> men kanskje det var begge deler
    [03:03] <skorpion_> jeg vet ikke
    [03:03] <jc_away> åja, finnes det fler xxx-filmer av mette marit

    [03:03] <jc_away> okey
    [03:03] <jc_away> jeg får skrive mer på bloggen her tror jeg
    [03:03] <jc_away> bbl
    [03:03] <skorpion_> kanskje han kompisen min bare har sett en del av den

    [03:03] <jc_away> *gone*
    [03:03] <skorpion_> ja
    [03:03] <skorpion_> snakkes
    [03:03] <jc_away> jepp hei






  • Ny e-post fra Trond Halvorsen. (In Norwegian)







    Google Mail – SV: SOL-sjefen klikka







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    SV: SOL-sjefen klikka





    Trond Halvorsen

    <trond-h@getmail.no>





    Wed, Feb 25, 2009 at 10:21 PM





    To:

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



    – Willoch er rasist og viser jødehat når han presterer å si på norsk radio

    at vi ikke kan stole på Obama og hans administrasjon fordi han har en jødisk

    stabssjef. Det oppfattet jeg som antisemittisk, og dessuten rasisistisk,

    fordi han sier at fordi Obama er svart, kan han la seg manipulere. Det var

    det som tippet det over for meg. Jeg trodde ikke det jeg hørte, sier Levin.

    http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2867223.ece

    Det tippet helt over for Mona Levin når Willoch sa at svarte lar seg lett

    manipulere, enda han ikke sa det…

    Jødisk "lek og moro". Later som man er litt sint og indignert.

    Jeg tror også at Obama er jøde.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZhWaiULqkp4

    Obama warns Pakistan on al-Qaeda

    US presidential candidate Barack Obama has said he would use military force

    if necessary against al-Qaeda in Pakistan even without Pakistan’s consent.

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6926663.stm

    FOX jødene sier at Obama er en ekstrem muslim. CNN jødene hevder FOX jødene

    lyver. Obama sier Al-Qaida er i Pakistan.

    Jødisk tullball, mener nå jeg…

    —–Opprinnelig melding—–

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 25. februar 2009 22:19

    [Quoted text hidden]






  • Ny e-post fra Trond Halvorsen. (In Norwegian)







    Google Mail – SV: SOL-sjefen klikka







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    SV: SOL-sjefen klikka





    Trond Halvorsen

    <trond-h@getmail.no>





    Wed, Feb 25, 2009 at 9:51 PM





    To:

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



    Hei,

    Glemte det om Siv, men jeg har nå oppfattet Bilderbergerne som en gruppe

    jøder. Siv Jensen er spesielt Israelvennlig og jødene i Vigrid skriver om

    henne:

    Flott nordisk dame, denne Siv Jensen,

    men bak det attraktive ytre gjemmer det seg mørke krefter. Vi ser på enhver

    som støtter den internasjonale jødedommen som forrædere mot vårt folks

    langsiktige interesser. Hagen ledet FRP inn som jødefront og Siv følger opp

    jødesleikingen.

    ————

    Jeg så også en video hvor Siv Jensen fortalte om sitt besøk i Israel. Hun

    startet med å fortelle at hun skulle være balansert, men konklusjonen man

    satt igjen med var at hun mente Israel var helt fantastisk og at de andre

    var terrorister.

    Men jeg mener Kåre Willoch også er jøde, selv om han gir inntrykk av å være

    Israeluvennlig. Det er endel av spillet. Jeg har inntrykk av at en stor del

    av våre toppolitikere er jøder.

    Mvh

    Trond Halvorsen

    —–Opprinnelig melding—–

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 25. februar 2009 22:19

    [Quoted text hidden]