johncons

Stikkord: Klage

  • Og enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Innmelding i Norsk Fosterhjemsforening

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2020 kl. 19:50

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: post@fosterhjemsforening.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Norsk Fosterhjemsforening <post@fosterhjemsforening.no>

    Date: tir. 10. nov. 2020 kl. 19:32

    Subject: SV: Innmelding i Norsk Fosterhjemsforening

    To: <eribsskog@gmail.com>

    Hei!

    Dette er en automatisk melding som bekrefter at din innmelding er mottatt og vil bli registrert ved første mulighet.

    Nedenfor er en kopi av deres innsendte skjema. Gi en tilbakemelding dersom du oppdager feil.

    Vi ønsker dere velkommen som medlem!

     

    Med vennlig hilsen

    Sandra Szymanska

    Organisasjonssekretær

    Norsk Fosterhjemsforening

    Storgata 10 A, 0155 Oslo

    Telefon 23 31 54 00 (09.00-15.00)

    www.fosterhjemsforening.no

    Norsk Fosterhjemsforening

    Sammen – Synlig- Sterk

    Type medlemskap

      Vanlig medlem (kr 540,- pr år, 100,- fra 15. oktober)

    Navn på medlem:

      Erik Løvenbalk Ribsskog

    Adresse

      (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Norge

    Map It

    Telefon

      48621954

    E-post

      eribsskog@gmail.com

    Medlemskapet inkluderer hjemmeboende barn,16-25 år. Klikk her hvis de skal stå oppført som familiemedlemmer.

      Nei, ikke aktuelt for oss

    Fylke

      Akershus

    Betaling:

      Jeg ønsker faktura på e-post

  • Enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Velkommen som kunde!

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2020 kl. 19:39

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: kundeservice@norisma.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Coffee Zero <kundeservice@norisma.no>

    Date: man. 9. nov. 2020 kl. 04:16

    Subject: Velkommen som kunde!

    To: <eribsskog@gmail.com>

    View this email in your browser

    Velkommen Erik!

    Takk for bestillingen. Ordren din behandles, og straks den er ferdig ekspedert og postlagt vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Dette betyr ikke at du har bestilt to ganger, men at ordren er på vei direkte til din postkasse om kort tid. 

    Vi beregner 5-10 dager postgang, noen ganger går det enda raskere avhengig av hvor i landet du bor.

    COFFEE ZERO HJELPER DEG!

    Erik, du har gjort et godt valg.

    Coffee Zero har blitt en bestselger i hele Skandinavia. Hver måned sender vi ut flere tusen pakker med Coffee Zero til våre fornøyde kunder. Over 1 million solgte pakker er i seg selv en attest, og det er en grunn til at Coffee Zero har blitt så populært. Om man ser bort i fra at vi i norden setter veldig stor pris på vår kaffe – og at vi drikker mest kaffe i hele verden, er det den unike effekten til Coffee Zero våre kunder setter pris på! Med Coffee Zero legger du grunnlaget for en sunn og varig livsstilsendring.

    Vi ønsker at alle våre kunder skal forstå hvordan Coffee Zero virker i kroppen. I artikkelen nedenfor vil vi fortelle deg litt mer om hva du kan forvente av Coffee Zero – og hvordan kaffen hjelper deg.

    SLIK VIRKER DET

    Du mottar denne produktrelaterte informasjonen fordi du har et aktivt kundeforhold hos oss, og vi håper du finner disse tipsene og informasjon nyttig. Kontakt kundeservice@norisma.no dersom du ikke ønsker kommunikasjon tilsendt gjennom kundeforholdet.

  • Mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Din vare er sendt

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2020 kl. 19:32

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: kundeservice@norisma.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Norisma AS <kundeservice@norisma.no>

    Date: man. 9. nov. 2020 kl. 10:48

    Subject: Din vare er sendt

    To: Erik <eribsskog@gmail.com>

    Hei Erik,

    Takk for at du har bestilt Betakaroten Premium hos oss, varen din er nå postlagt og vil leveres direkte til din postkasse i løpet av 5-10 dager avhengig av hvor i landet du bor. Vedlagt i mailen finner du din ordrebekreftelse og angrerettsskjema. Om du har noen spørsmål om produktet du har bestilt, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre dyktige rådgivere på kundeservice@norisma.no eller per telefon 21 56 09 80.

    Har du bestilt flere produkter fra oss vil du motta separate ordrebekreftelser for disse.

    Mens du venter på din forsendelse kan du lese mer om våre produkter på www.norisma.no

    Ha en fortsatt trivelig dag!

    Med vennlig hilsen

    Norisma AS

    Ordrebekreftelse_406215_142366.pdf

    29K

  • Jeg sendte en e-post til Allergruppen

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2020 kl. 18:10

    Til: post@aller.no

    Kopi: post@mediaconnect.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abo@viover60.no, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, info@aller.dk, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, gisle.hovik@mediaconnect.no

    Hei,

    jeg viser til Deres faktura/purring, igjen uten fakturadato, (se vedlegg).

    Denne sendte jeg om i oktober, (se mail-historie).

    Jeg vet at Allergruppen er dansk-eiet, og at dansker, (ihvertfall tidligere), pleide å drikke øl, i lunsjpausen.

    Men det virker som at dere drikker for mye øl, i lunsjpausen, (for å si det sånn).

    Siden at dere visst ikke klarer, å være annet enn udugelige, når det gjelder å rydde opp, etter at dere har mottatt en klage.

    Så dette må jeg igjen klage på.

    Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at jeg eller andre borgere/folk, blir utsatt for det samme igjen.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: man. 9. nov. 2020 kl. 17:26

    Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: <post@aller.no>

    Cc: <post@mediaconnect.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <abo@viover60.no>, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <info@aller.dk>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <gisle.hovik@mediaconnect.no>

    Hei,

    jeg viser til Deres faktura uten dato, (se vedlegg).

    Som jeg har forklart dere tidligere, så er det, noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på internett, fra firmaer med dårlige rutiner.

    Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må gjenta dette.

    Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at jeg eller andre borgere/folk, blir utsatt for det samme igjen.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: søn. 11. okt. 2020 kl. 16:36

    Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: <post@aller.no>

    Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <abo@viover60.no>, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <info@aller.dk>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    jeg viser til Deres faktura, med fakturanummer, (eller kundenummer står det visst), 18577882, (se vedlegg).

    (Fakturaen deres mangler også fakturadato.

    Ser det ut som).

    De siste månedene, så har noen troll/jævler, bestilt noe sånt som ti abonnement, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon av mitt navn), fra Allergruppen.

    Og det hjelper ikke hvor mange ganger jeg klager.

    Dere lærer ikke av deres feil.

    Og bladene, fakturaene og mailene fortsetter å strømme på fra dere.

    Jeg ønsker nå at dere sender om dette, til administrerende direktør.

    Siden at det tydeligvis er dårskapen som råder blant de vanlige ansatte hos dere.

    Så dette må jeg klage på.

    (Siden at dere ikke skjerper dere).

    Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt ‘dritt’, i mitt navn.

    Og jeg ønsker også å få vite, (før ørtende gang), angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre folk/borgere.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: tir. 6. okt. 2020 kl. 19:38

    Subject: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Cc: <abo@viover60.no>, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <post@aller.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <info@aller.dk>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>

    Date: søn. 13. sep. 2020 kl. 22:49

    Subject: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: <eribsskog+prompefjert@gmail.com>

    Takk for din bestilling på VI OVER 60

    Som abonnent på Vi over 60 har du tilgang til eksklusive artikler for målgruppen 60+ på Vi Pluss – helt gratis! Her finner du gode og nyttige saker om temaer som helse, økonomi, psykologi, karriere, teknologi og historie. Nye artikler blir publisert hver uke, så følg med!

    For å få tilgang til de eksklusive artiklene allerede nå må du gjøre følgende:

    Husk å benytt koden V060+ for gratis tilgang!

    1. Trykk på denne linken – https://www.vi.no/app/minside/v2/accesscode.

    2. Logg inn med en aID-bruker, som brukes av Dagbladet og de fleste lokalavisene i Norge. Har du ikke en aID-bruker fra før kan du enkelt registrere en når du følger linken over.

    3. Skrive inn koden VO60+

    NB: Har du valgt å betale via mobilregning, svar “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

    Ditt ordrenummer: 356807

    Ordredato: søn, 09/13/2020 – 23:24

    Du har bestilt:

    VI OVER 60 – 15 utgaver 569.00 kr

    Fakturagebyr 39.00 kr

    Subtotal 600.20 kr

    Herav MVA 7.80 kr

    Totalbeløp 608.00 kr

    Leveringsadresse:

    Erik Prompefjert Ribsskog

    (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Betalerens adresse:

    Erik Prompefjert Ribsskog

    (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Du får ditt første magasin innen to uker. Eventuell velkomstgave mottar du 2-3 uker etter at faktura er betalt.

    Velkommen som leser på VI OVER 60!

    Lik oss på Facebook

    viover60.no

    Abonnementsvilkår | Kundeservice

    VI OVER 60 i samarbeid med Allershopping.no – eid av Aller Media AS, org. nr. 910 119 877 MVA.

    IMG_20201109_0004 paint.jpg

    686K

    PS.

    Her er vedlegget:

    IMG_20201109_0004 paint

  • Jeg sendte en e-post til Allergruppen

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2020 kl. 17:26

    Til: post@aller.no

    Kopi: post@mediaconnect.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abo@viover60.no, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, info@aller.dk, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, gisle.hovik@mediaconnect.no

    Hei,

    jeg viser til Deres faktura uten dato, (se vedlegg).

    Som jeg har forklart dere tidligere, så er det, noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på internett, fra firmaer med dårlige rutiner.

    Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må gjenta dette.

    Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at jeg eller andre borgere/folk, blir utsatt for det samme igjen.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: søn. 11. okt. 2020 kl. 16:36

    Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: <post@aller.no>

    Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <abo@viover60.no>, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <info@aller.dk>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    jeg viser til Deres faktura, med fakturanummer, (eller kundenummer står det visst), 18577882, (se vedlegg).

    (Fakturaen deres mangler også fakturadato.

    Ser det ut som).

    De siste månedene, så har noen troll/jævler, bestilt noe sånt som ti abonnement, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon av mitt navn), fra Allergruppen.

    Og det hjelper ikke hvor mange ganger jeg klager.

    Dere lærer ikke av deres feil.

    Og bladene, fakturaene og mailene fortsetter å strømme på fra dere.

    Jeg ønsker nå at dere sender om dette, til administrerende direktør.

    Siden at det tydeligvis er dårskapen som råder blant de vanlige ansatte hos dere.

    Så dette må jeg klage på.

    (Siden at dere ikke skjerper dere).

    Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt ‘dritt’, i mitt navn.

    Og jeg ønsker også å få vite, (før ørtende gang), angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre folk/borgere.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: tir. 6. okt. 2020 kl. 19:38

    Subject: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Cc: <abo@viover60.no>, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <post@aller.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <info@aller.dk>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>

    Date: søn. 13. sep. 2020 kl. 22:49

    Subject: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: <eribsskog+prompefjert@gmail.com>

    Takk for din bestilling på VI OVER 60

    Som abonnent på Vi over 60 har du tilgang til eksklusive artikler for målgruppen 60+ på Vi Pluss – helt gratis! Her finner du gode og nyttige saker om temaer som helse, økonomi, psykologi, karriere, teknologi og historie. Nye artikler blir publisert hver uke, så følg med!

    For å få tilgang til de eksklusive artiklene allerede nå må du gjøre følgende:

    Husk å benytt koden V060+ for gratis tilgang!

    1. Trykk på denne linken – https://www.vi.no/app/minside/v2/accesscode.

    2. Logg inn med en aID-bruker, som brukes av Dagbladet og de fleste lokalavisene i Norge. Har du ikke en aID-bruker fra før kan du enkelt registrere en når du følger linken over.

    3. Skrive inn koden VO60+

    NB: Har du valgt å betale via mobilregning, svar “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

    Ditt ordrenummer: 356807

    Ordredato: søn, 09/13/2020 – 23:24

    Du har bestilt:

    VI OVER 60 – 15 utgaver 569.00 kr

    Fakturagebyr 39.00 kr

    Subtotal 600.20 kr

    Herav MVA 7.80 kr

    Totalbeløp 608.00 kr

    Leveringsadresse:

    Erik Prompefjert Ribsskog

    (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Betalerens adresse:

    Erik Prompefjert Ribsskog

    (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Du får ditt første magasin innen to uker. Eventuell velkomstgave mottar du 2-3 uker etter at faktura er betalt.

    Velkommen som leser på VI OVER 60!

    Lik oss på Facebook

    viover60.no

    Abonnementsvilkår | Kundeservice

    VI OVER 60 i samarbeid med Allershopping.no – eid av Aller Media AS, org. nr. 910 119 877 MVA.

    IMG_20201109_0003 paint.jpg

    672K

    PS.

    Her er vedlegget:

    IMG_20201109_0003 paint

  • Og enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Takk for din innmelding!

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2020 kl. 10:13

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: nettsider@landsforbundet-lupe.no, post@lupeorg.no, Leder Sentralstyret <leder@lupeorg.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: LUPE – Landsforbundet for utviklingshemmede og pårørende <nettsider@landsforbundet-lupe.no>

    Date: ons. 4. nov. 2020 kl. 23:19

    Subject: Takk for din innmelding!

    To: <eribsskog+prompebrak@gmail.com>

    Hei Erika Prompebrak Ribsskog

    Tusen takk for din innmelding i LUPE!

    LUPE får statstilskudd for hvert betalende medlem, derfor trenger vi din støtte i form av medlemskap, og takker for din innmelding!

    Med vennlig hilsen,

    Landsstyret i LUPE

  • Enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Din booking / Cement Frisør

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2020 kl. 10:02

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: timma@timma.fi, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Timma <timma@timma.fi>

    Date: lør. 7. nov. 2020 kl. 12:10

    Subject: Din booking / Cement Frisør

    To: <eribsskog@gmail.com>

    Cement Frisør

    Takk for bookingen!

    Se nedenfor for bookinginformasjon.

    Legg til i din Google-kalender »

    Dato og tid

    on. 18. november 2020 kl. 09:00 – 09:45

    Tjenesten Farging av vipper og bryn, samt forming av bryn

    Tilleggstjenester

    Betjenes av Maria

    Adresse Ødegårdsbakken 1 3470 Slemmestad

    Tel. 94206882

    Beskrivelse av tjenesten

    Farging av øyevipper og øyebryn, samt forming av øyebryn.

    Du skal ikke komme til salongen dersom du har feber, symptomer på luftveisinfeksjon, er i hjemmekarantene eller hjemme i isolasjon.

    Så langt det er mulig, bør betaling skje kontaktløst med digitale betalingsløsninger – altså med kontaktløs kortbetaling eller mobilbetaling.

    Med vennlig hilsen,

    Cement Frisør

    Avbestilling må gjøres senest 24 timer før avtalt tid. Avbestillinger som gjøres etter dette og tider som ikke avbestilles vil bli belastet i sin helhet.

    Obs! Dette er en automatisk bekreftelse. Dersom du vil avbooke eller flytte timen må du kontakte oss på telefon. Du kan avbooke timen ved hjelp av linken nedenfor. (Sensurert av johncons-blogg)

    Sjekk ut vår personvernpolicy her: https://timma.no/dataprotection/cementfrisor

    Cement Frisør

    Ødegårdsbakken 1 3470 Slemmestad

    94206882

  • Mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2020 kl. 09:50

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: kundeservice@onecall.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: <kundeservice@onecall.no>

    Date: søn. 8. nov. 2020 kl. 04:36

    Subject: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

    To: <eribsskog@gmail.com>

     

    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

    Ditt abonnement med nummer 92140215 aktiveres den 10.11.2020 03:50.

    Vi minner om at normal leveringstid på SIM-kort er 5 virkedager.

    Mine Sider

    Vi ønsker samtidig å gjøre deg oppmerksom på at du som OneCall kunde har tilgang til Mine Sider. Her vil du i tillegg til mye annet kunne se faktura- og forbruksoversikten din, du kan bestille eller aktivere SIM-kort, endre abonnement eller reservere nummeret ditt mot opplysningstjenester. Ta gjerne en titt – ofte vil du finne svaret på det du lurte på her. Trenger du passord til Mine Sider så får du tilsendt dette ved å bruke glemt passord funksjonen.

    Da gjenstår det bare å si at vi ser fram til at du blir kunde hos oss! Vi håper og tror du vil bli tilfreds med våre tjenester.

    Med vennlig hilsen

    Kundeservice

    OneCall

    www.onecall.no

      Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

  • Jeg sendte en e-post til Klassekampen

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Re: Klage/Fwd: Velkommen som abonnent på Klassekampen

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2020 kl. 08:48

    Til: Klassekampen <abonnement@klassekampen.no>

    Kopi: kundeservice@klassekampen.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, “sande.vgs” <sande.vgs@vfk.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Christian Wendelboe Samuelsen <christians@klassekampen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    nå har jeg fått en ny faktura av dere, (som har vært innom noen av mine naboer), se vedlegg.

    Hvor mange ganger må jeg gjenta, at det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet, (fra firmaer med dårlige rutiner).

    Dere lærer jo aldri.

    Dette er terror.

    Dette må jeg klage på.

    (Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: fre. 31. jul. 2020 kl. 11:49

    Subject: Oppdatering/Fwd: Re: Klage/Fwd: Velkommen som abonnent på Klassekampen

    To: Klassekampen <abonnement@klassekampen.no>

    Cc: <kundeservice@klassekampen.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <christians@klassekampen.no>

    Hei,

    i går kveld, så skulle jeg ut med søpla, osv.

    Og da lå det to nye utgaver av Klassekampen foran døra mi.

    (Se vedlegg).

    Dette har vært et gjentagende problem, i hele vår/sommer.

    Det spiller ikke noen rolle, hvor mange ganger jeg sier fra.

    Dere stopper abonnementet.

    Og så lar dere noen troll bestille nytt abonnement.

    Igjen og igjen.

    Og jeg har aldri vært kommunist, eller noe lignende.

    (Jeg har en bakgrunn fra Unge Høyre, blant annet.

    Selv om jeg ble dratt med dit av en tidligere klassekamerat, Magne Winnem).

    Og jeg bor i landets blåeste kommune Bærum, (selv om jeg er fra Berger, i tidligere Strømm kommune).

    Så jeg får litt ‘karasjokk’, når jeg får Klassekampen på døra.

    For å blir stempla som kommunist, i Bærum, hvor jeg ikke kjenner noen folk, og hvor jeg bare bor, fordi at Nav Østensjø sendte meg hit, etter at jeg returnerte, fra England, etter å ha bodd der, i ti år, under finanskrisen, osv.

    Det er ikke det helt store.

    Så jeg lurer på om dere prøver å ødelegge ryktet mitt, eller noe sånt.

    Dette blir som terror, (må man vel si).

    Jeg har nå funnet ut, at dere administrerende direktør, heter Christian Samuelsen.

    Så jeg sender en kopi, til han også.

    Så får jeg regne med, at han, er istand til, å stoppe, denne terroren.

    For dette skjønner jeg, at dere i kundeservicen, visst er helt ute av stand, til å stoppe.

    (Hvis ikke dere gjør dette, for å være slemme/jævlige.

    Eller noe lignende).

    Jeg har aldri hatt noe til over, for kommunister og lignende.

    Så når denne terroren fra dere skjer, så er det ikke noe artig, synes jeg.

    Dere får ta den kommunismen deres, og dra, til peppern gror, (må jeg si da).

    Så får jeg håpe at han administrerende direktøren deres ikke er like udugelig, som resten av dere.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: ons. 29. jul. 2020 kl. 09:40

    Subject: Re: Re: Klage/Fwd: Velkommen som abonnent på Klassekampen

    To: Klassekampen <abonnement@klassekampen.no>

    Cc: <kundeservice@klassekampen.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

    Hei,

    dette virker som tomme ord, kommunister.

    For jeg var ute med søpla, i går kveld, og da lå en ny utgave av Klassekampen utafor døra.

    (Se vedlegg).

    Og dette er jo ikke første gang jeg skriver om dette.

    Og det er heller ikke andre gang.

    Eller tredje gang.

    Så hva dere kjøtthuene driver med, det kan man lure på.

    Jeg får nesten råde dere til å emigrere til Nord-Korea, eller noe lignende, for sånn driver de kanskje aviser der.

    Dere får sende dette til administrerende direktør.

    Dere får slutte å patronisere meg, i deres mailer.

    Og dere må slutte å levere Klassekampen på døra mi, (for ørtende gang), for jeg har ikke noe ønske, om å bli stempla, som kommunist, (ihvertfall ikke her i Bærum, som vel er landets blåeste kommune).

    Så dette er som terror, må jeg si.

    Det hjelper ikke hva man skriver til dere.

    Dere fortsetter likevel å levere stalinist-avisa deres på døra mi.

    Og dere skal også lage politistat, virker dere som, for dere nekter å fortelle meg, hvem som bestiller dette, (dere vil kun fortelle det til politiet, virker det som).

    Å be dere om å få bedre rutiner.

    Det har jeg bedt dere om, så mange ganger nå.

    Jeg tror jeg får heller be dere om å legge ned.

    For dere har ingen forstand når det gjelder å drive virksomheter, (må jeg si).

    Helvetes kommunister og euro-trash.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    man. 27. jul. 2020 kl. 13:35 skrev Klassekampen <abonnement@klassekampen.no>:

    Hei, 

    Som skrevet tidligere er alt på din adresse stoppet. Vi har også sperret, slik at disse ikke starter opp igjen. 

    Som tidligere nevnt anbefaler vi deg og anmelde det til politiet, da det er noen andre som prøver å bestille i ditt navn. 

    Vi har dessverre ikke mulighet til å se hvem som har sendt inn bestillingen. 

    Med vennlig hilsen

    Klassekampens kundeservice

    kundeservice@klassekampen.no

    21 09 30 01

     

     

     

    ——— Opprinnelig melding ———

    Til: “Klassekampen” <abonnement@klassekampen.no>

    Dato: 26.07.2020

    Fra: “Erik Ribsskog” <eribsskog@gmail.com>

    Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen som abonnent på Klassekampen

     

     

    Hei,

     

    jeg har også fått en faktura fra dere, (se vedlegg).

     

    Dere må da skjønne, at det er noe tull, når det står ‘Prompenrompen’, osv.

     

    Da lurer jeg litt på om dere jobber i hasjrus, eller noe sånt.

     

    Når dere godkjenner disse bestillingene.

     

    Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i

    mitt navn.

     

    Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som

    dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

     

    Skjerpings!

     

    Erik Ribsskog

     

     

    tir. 21. jul. 2020 kl. 11:59 skrev Klassekampen

    >:

     

    > Hei,

    >

    > det er veldig leit og unødvendig at noen bestiller avis i ditt navn, vi

    > anbefaler deg å anmelde dette til Politiet.

    >

    > https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/

    >

    > Alle aviser som sendes til din adresse er stoppet.

    >

    > Med vennlig hilsen

    > Klassekampens kundeservice

    > kundeservice@klassekampen.no

    > 21 09 30 01

    >

    >

    >

    >

    >

    >

    >

    >

    > ——— Opprinnelig melding ———

    >

    > Til: “juridisk”

    >

    > Dato: 20.07.2020

    >

    > Fra: “Erik Ribsskog”

    >

    > Emne: Klage/Fwd: Velkommen som abonnent på Klassekampen

    >

    >

    >

    >

    >

    > Hei,

    >

    >

    >

    > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    >

    >

    >

    > (Jeg har ikke kontaktet disse).

    >

    >

    >

    > Vennligst rydd opp!

    >

    >

    >

    > Med hilsen

    >

    >

    >

    > Erik Ribsskog

    >

    >

    >

    > PS.

    >

    >

    >

    > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

    > ikke

    >

    > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    >

    > jeg).

    >

    >

    >

    >

    >

    > ———- Forwarded message ———

    >

    > Fra:

    >

    > Date: fre. 10. jul. 2020 kl. 18:34

    >

    > Subject: Velkommen som abonnent på Klassekampen

    >

    > To:

    >

    >

    >

    >

    >

    > Takk for bestillingen!

    >

    >

    >

    > Du har nå tilgang til Klassekampen på nett: https://www.klassekampen.no

    >

    >

    >

    > Bestilte du papiravisa, skal den komme i løpet av to virkedager.

    >

    >

    >

    > Som leser av Klassekampen velger du selv om du vil ha papiravisa hele uka,

    >

    > bare lørdager eller ikke i det hele tatt. Digital tilgang har du uansett.

    >

    > Nyhetsbrevet er en del av abonnementet. Om det blir for mye, kan du enkelt

    >

    > melde deg av.

    >

    >

    >

    > Du kan gjøre endringer og finne nyttig informasjon på kundeservicesidene

    >

    > våre: https://ks.klassekampen.no

    >

    >

    >

    > Kontakt oss gjerne om du har tilbakemeldinger eller støter på problemer!

    >

    >

    >

    > Med vennlig hilsen

    >

    > Klassekampen

    >

    > 21093001

    >

    > kundeservice@klassekampen.no

    >

    2 vedlegg

    IMG_20201109_0001 paint.jpg

    642K

    IMG_20201109_0002 paint 2.jpg

    373K

    PS.

    Her er vedleggene:

    IMG_20201109_0001 paint

    IMG_20201109_0002 paint 2

  • Jeg sendte en e-post Talkmore

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Re: [#604865] Mobilt bredbånd

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. november 2020 kl. 07:42

    Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>

    Kopi: Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, firmapost@nkom.no

    Hei,

    du sa på chatten at du skulle fikse det at dere hadde fakturert meg 49 kroner for mye.

    (Jeg betalte for 100 GB i oktober.

    Men dere ga meg bare en kvote på 66 GB.

    Og så fakturerte dere meg 49 kroner, for å bruke 67 GB, (i oktober).

    Noe jeg fikk tekstmelding om, i slutten av oktober).

    Du sa på chatten at du skulle endre fakturaen på slutten av dagen.

    Det er også noen som har bestilt et mobilabonnement i mitt navn, hos dere.

    Og det var sånn, sist jeg var i Oslo, (en regnværsdag, i slutten av oktober), at en med Talkmore-uniform, trakasserte meg i Karl Johan, (han var vel på sykkel, og meg gjennomsiktig regntøy).

    Hvorfor står dere midt i gågata, og ikke på Egertorget eller Jernbanetorget, (sånn at man kan gå rundt deres selgere).

    Noen selgere på Jernbanetorget skjønte at jeg ikke likte selgere, (jeg har hatt markedsføring både på videregående og høyskole, og kan Maslow til fingerspissene, må jeg nesten si, så jeg ser ikke på meg selv, som en vanlig forbruker/sau, for å si det sånn)).

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg liker heller ikke, at du bruker fornavnet mitt, i hilsenen, på overkameratslig vis.

    Hva er galt med bare: ‘Hei’.

    Vennligst send dette til en overordnet.

    tor. 5. nov. 2020 kl. 11:17 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:

    Hei Erik, viser til hyggelig samtale på chat.

    Jeg sendte det videre og fikk ganske fort svar på at dette er en ny kjent feil vi jobber med å rette. Vår tekniske avdeling skal ha tildelt 50GB i rollover til deg på ditt mobile bredbånd (580002164439) allerede.

    Vennligst sjekk mine sider og kom tilbake til meg om det er noe som mangler.

    Ha en fin dag!

    Med vennlig hilsen

    Martin

    Talkmore kundesenter

    image

    https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore

    Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter

    image

    Verv en venn til Talkmore og få 2 månedsavgifter gratis – talkmore.no/verving

    On Thu, 5 Nov ved 11:16 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

    604865:53240