johncons

Stikkord: Langhus

  • Mer fra #quiz-show-styre



    Session Start: Tue Mar 01 02:28:24 2011
    Session Ident:#quiz-show-styre

    [02:28] <@_cons_awa> twistedshells (som hoster Einstein2) har sendt beklagelse e-post siden dem har hatt problemer osv
    [02:28] <@_cons_awa> men men
    [02:28] <@_cons_awa> bbl

    [02:29] <@_cons_awa> *gone*
    [05:36] ->> You joined channel #quiz-show-styre
    [05:36] ->> Topic is: quiz-show konsern-styre. (Kun høyere ledelse, dvs. kanalsjefer, konsernsjef og designsjef). This channel is in Norwegian. http://quiz-show-konsern.blogspot.com/

    [05:36] ->> Topic set by _cons!~v_beider@host86-145-46-8.range86-145.btcentralplus.com on 12/02/2011 02:25:37
    [05:36] ->> Channel Modes are: +tn

    [05:36] ->> Channel created on 06/02/2011 21:41:18
    [05:36] ->> Attempting to join #quiz-temp
    [05:37] * Quizzie2 sets mode +o _cons_awa for #quiz-show-styre
    [08:45] * Quizzie2 (15262@server7.bouncer4you.de) Quit ( Ping timeout: 268 seconds )

    [08:52] * Quizzie2 (15262@server7.bouncer4you.de) has joined #quiz-show-styre
    [12:31] * _cons_awa sets mode +o Quizzie2 for #quiz-show-styre
    [17:00] <@skorpion> "Det blir hodene til alle kødderne pÃ¥ et fat, i den saken her, hvis jeg fÃ¥r kontroll. " <– sint idag, Ribsskog?

    [17:04] <@_cons_awa> jepp jeg er dritt lei av reed-greier
    [17:04] <@_cons_awa> tror de kødder med meg maks
    [17:04] <@_cons_awa> de sendte meg til konkurrenten sin
    [17:05] <@_cons_awa> da jeg fikk arvato-jobben her i liverpool

    [17:05] <@_cons_awa> sånn var det ikke da jeg jobba i rimi
    [17:05] <@_cons_awa> hvis vi var tomme for melk, så sendte vi ikke folk til rema
    [17:05] <@_cons_awa> da fikk vi en taxi til å kjøre å hente

    [17:05] <@_cons_awa> men men
    [17:05] <@_cons_awa> så her er det noe lureri med reed, mener jeg
    [17:06] <@_cons_awa> men men
    [17:06] <@skorpion> hmmm
    [17:38] <@_cons_awa> untatt på langhus, var det vel

    [17:38] <@_cons_awa> der pleide dem å hjelpe konkurrentene
    [17:38] <@_cons_awa> fikk jeg høre, da jeg jobba der
    [17:38] <@_cons_awa> men men
    [17:39] <@_cons_awa> den butikken på langhus-senteret osv

    [17:39] <@_cons_awa> hva het den da
    [17:39] <@_cons_awa> der de fant gamle kjøttvarer på fryselageret vel
    [17:39] <@_cons_awa> noe sånt
    [17:39] <@_cons_awa> meny langhus kanskje

    [17:39] <@_cons_awa> noe sånt
    [19:27] ->> You joined channel #quiz-show-styre
    [19:27] ->> Topic is: quiz-show konsern-styre. (Kun høyere ledelse, dvs. kanalsjefer, konsernsjef og designsjef). This channel is in Norwegian. http://quiz-show-konsern.blogspot.com/

    [19:27] ->> Topic set by _cons!~v_beider@host86-145-46-8.range86-145.btcentralplus.com on 12/02/2011 02:25:37
    [19:27] ->> 86.145.104.12 resolved to 86.145.104.12

    [19:27] ->> Attempting to join #quiz-temp
    [19:27] ->> Channel Modes are: +tn
    [19:27] ->> Channel created on 06/02/2011 21:41:18
    [19:28] * Quizzie2 sets mode +o _cons_awa for #quiz-show-styre

    [19:29] <@skorpion> nå syns jeg du tar litt vel hardt i på bloggen, cons
    [19:29] * _cons_awa sets mode +o blablabot for #quiz-show-styre
    [19:29] <@skorpion> om jeg kan få si det

    [19:29] <@_cons_awa> hm blablabot dukka opp igjen
    [19:29] <@skorpion> ja, gjorde visst det
    [19:29] <@_cons_awa> jaja men la nå johncons-blogg være johncons-blogg her da

    [19:29] <@skorpion> joda
    [19:29] <@_cons_awa> dette er quiz-show liksom i min bok
    [19:29] <@_cons_awa> men men
    [19:29] ->> blablabot is johncons@192.228.79.201.spexhost.com (v_beider)

    [19:29] ->> blablabot is on: #quiz-show-seriell #quiz-temp @#quiz-show-styre @#blablabla
    [19:29] ->> blablabot using irc.efnet.pl (Warsaw, Poland)
    [19:29] ->> blablabot :End of /WHOIS list.

    [19:29] <@_cons_awa> [19:29] ->> blablabot is johncons@192.228.79.201.spexhost.com (v_beider)
    [19:29] <@_cons_awa> [19:29] ->> blablabot is on: #quiz-show-seriell #quiz-temp @#quiz-show-styre @#blablabla

    [19:29] <@_cons_awa> [19:29] ->> blablabot using irc.efnet.pl (Warsaw, Poland)
    [19:29] <@_cons_awa> [19:29] ->> blablabot :End of /WHOIS list.

    [19:30] <@skorpion> ja, jeg ser den, men jeg sier det på en måte til deg som privatperson, og ikke som mellomleder i konsernet
    [19:30] <@_cons_awa> blablabot kom inn på en polsk server

    [19:30] <@_cons_awa> ja men dette er #quiz-show-styre
    [19:30] <@_cons_awa> ikke en privat chatte-kanal
    [19:30] <@_cons_awa> du ble vel kasta ut av min private chatte-kanal #blablabla, ble du ikke?

    [19:30] <@skorpion> nei, det ble jeg ikke
    [19:30] <@_cons_awa> eller husker jeg feil?
    [19:30] <@skorpion> jeg gikk
    [19:30] <@skorpion> du gav meg jo OP der

    [19:31] <@_cons_awa> etter at jeg ba deg minne meg på hvorfor du dukka opp der eller?
    [19:31] <@_cons_awa> uansett
    [19:31] <@_cons_awa> jeg er for å skille
    [19:31] <@_cons_awa> mellom johncons-blogg, blablabla og quiz-show

    [19:31] <@_cons_awa> tre forskjellige ting i min bok
    [19:31] <@_cons_awa> men men
    [19:31] <@skorpion> ja, men nå prater jeg ikke til deg som quiz-show-mann
    [19:31] <@_cons_awa> nei men jeg behøver ikke prate om private ting her

    [19:32] <@_cons_awa> dette er en kanal for å styre quiz-show
    [19:32] <@skorpion> det er jo ikke privat
    [19:32] <@_cons_awa> så da kan jeg be deg avstå fra det, mener jeg

    [19:32] <@skorpion> det ligger jo på blogg, som er offentlig
    [19:32] <@_cons_awa> men det er irrelevant for quizzen
    [19:32] <@_cons_awa> det er her for å styre quizzen
    [19:32] <@skorpion> greit

    [19:32] <@_cons_awa> men men
    [19:32] <@_cons_awa> blablabot dukket opp en polsk server
    [19:32] <@skorpion> tror ikke du er åpen for å lytte uansett
    [19:32] <@skorpion> ja, jeg så det

    [19:32] <@_cons_awa> nei du får du diskutere sak og ikke person
    [19:33] <@_cons_awa> du driver med æreskrenkelse der
    [19:33] <@skorpion> nei, du har jo gjort din person til sak, gjennom bloggen

    [19:33] <@_cons_awa> irc.efnet.pl
    [19:33] <@_cons_awa> slutt å prat om ting som ikke hører hjemme her da skorpion
    [19:33] <@skorpion> du som fortsatte nå

    [19:33] <@_cons_awa> du vet utmerket godt at johncons-blogg er en nødblogg
    [19:33] <@_cons_awa> nei det er du som sier det er noe galt med meg
    [19:33] <@_cons_awa> slutt å prat piss om meg

    [19:34] <@skorpion> ja, er det umulig at det kan være noe galt med deg?
    [19:34] <@_cons_awa> helvetes provokatør
    [19:34] <@_cons_awa> men i helvete da
    [19:34] <@skorpion> jeg prater ikke piss

    [19:34] <@_cons_awa> jo det gjør du
    [19:34] * skorpion was kicked by _cons_awa (~v_beider@host86-145-104-12.range86-145.btcentralplus.com) Reason (skorpion)

    [19:34] * skorpion (~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #quiz-show-styre
    [19:34] <skorpion> barnslig
    [19:34] <@_cons_awa> nei det var en advarsel som konsernsjef

    [19:34] <@_cons_awa> det var vel din andre
    [19:34] <skorpion> du har ikke myndighet til å sparke meg
    [19:34] <skorpion> det vet du godt
    [19:34] <skorpion> da trenger du resten av styret med deg

    [19:35] <@_cons_awa> nei men jeg skal ta det opp i et møte i styret
    [19:35] <skorpion> greit, gjør det
    [19:35] <@_cons_awa> hvis det blir en advarsel til
    [19:35] <skorpion> jeg driter i advarslene dine. kort og greit.

    [19:35] <@_cons_awa> tre advarsler = tar opp stilling i styret
    [19:35] <skorpion> så kom med den med det samme du
    [19:35] <@_cons_awa> kanskje du burde ta deg en
    [19:35] <@_cons_awa> gårtur rundt kvartalet

    [19:35] <@_cons_awa> sånn at du får roet deg ned litt?
    [19:35] <skorpion> det tror jeg heller det er du som bør
    [19:36] <@_cons_awa> telle til ti som det heter
    [19:36] * Quizzie2 sets mode +o skorpion for #quiz-show-styre

    [20:36] ->> You joined channel #quiz-show-styre
    [20:36] ->> Topic is: quiz-show konsern-styre. (Kun høyere ledelse, dvs. kanalsjefer, konsernsjef og designsjef). This channel is in Norwegian. http://quiz-show-konsern.blogspot.com/

    [20:36] ->> Topic set by _cons!~v_beider@host86-145-46-8.range86-145.btcentralplus.com on 12/02/2011 02:25:37
    [20:36] ->> Attempting to join #quiz-temp

    [20:36] ->> Channel Modes are: +tn
    [20:36] ->> Channel created on 06/02/2011 21:41:18
    [20:37] * blablabot sets mode +o _cons_awa for #quiz-show-styre
    [20:39] * Tingeling (~Tingeling@166.79-160-55.customer.lyse.net) has joined #quiz-show-styre

    [20:40] * skorpion sets mode +o Tingeling for #quiz-show-styre
    [20:40] <@skorpion> hei Tingeling
    [20:40] <@Tingeling> heihei
    [20:41] <@Tingeling> noe nytt?
    [20:41] <@skorpion> nei, det er stille etter stormen

    [20:41] <@Tingeling> hva har skjedd?
    [20:41] <@skorpion> får du spørre konsernsjefen om
    [20:42] <@Tingeling> _cons_awa: har det skjedd noe?
    [20:54] <@_cons_awa> nei vi hadde en diskusjon jeg og skorpion, som resulterte i at skorpion fikk en advarsel, men det er vel ikke noe å rippe opp i nå

    [20:54] <@Tingeling> ah, skjønner
    [20:54] <@Tingeling> dere er venner igjen nå?;)
    [20:55] <@_cons_awa> vi er vel ikke private, vi er vel her som quiz-kolleger vil jeg si, men det er ikke noe privat, eller nag, i dette fra min side

    [20:55] <@_cons_awa> jeg er ferdig med denne saken
    [20:56] <@Tingeling> ja, dette er vel mer en forretningsmessig kanal
    [20:56] <@skorpion> ja, vel, jeg finner meg ikke i å bli behandlet på den måten

    [20:56] <@skorpion> enten det er fra konsernsjefen eller andr
    [20:57] <@skorpion> e
    [20:57] <@_cons_awa> behandlet på hvilken måte
    [20:57] <@_cons_awa> hva er det du prater om nå skorpion?

    [20:57] <@skorpion> nedverdigende måte
    [20:57] <@skorpion> at jeg liksom skal ydmykes ved å sparkes ut
    [20:57] <@_cons_awa> har jeg behandlet deg nedverdigende da?
    [20:57] <@_cons_awa> åja det ja

    [20:58] <@skorpion> det har du ikke rett til, mener jeg
    [20:58] <@_cons_awa> jo jeg som konsernsjef er ansvarlig for kommunikasjonen
    [20:58] <@skorpion> det er ikke å kommunisere

    [20:58] <@_cons_awa> og denne kanalen er måten denne kommunisjonen foregår
    [20:58] <@skorpion> det blir som noe slags negativ enforcement
    [20:59] <@_cons_awa> dette er ikke en arbeidsplass, dette er en hobby

    [20:59] <@_cons_awa> og hvorfor jeg sparket deg ut
    [20:59] <@skorpion> ja, det gjør det jo bare desto verre
    [20:59] <@_cons_awa> deg husker jeg ikke, for å være ærlig

    [20:59] <@skorpion> at du skal ty til slike midler på en hobbyplass
    [20:59] <@_cons_awa> det husker jeg ikke, for å være ærlig
    [20:59] <@skorpion> eller hva man skal kalle det

    [20:59] <@_cons_awa> du begynte jo dette
    [21:00] <@_cons_awa> ved å si at det var noe galt med meg
    [21:00] <@_cons_awa> så jeg ble jo provosert
    [21:00] <@skorpion> ja, du ble det

    [21:00] <@_cons_awa> du kom med en æreskrenkelse
    [21:00] <@_cons_awa> da har du fått grunnen da
    [21:00] <@skorpion> tull
    [21:00] <@Tingeling> men vi kan jo prate om noe annet, så ikke stemninga blir dårlig igjen?;)

    [21:00] <@skorpion> jeg har ikke æreskrenket noen
    [21:00] <@_cons_awa> jeg sparket deg fordi du kom med æreskrenkelse
    [21:00] <@_cons_awa> da er vi uenige
    [21:00] <@skorpion> dette med å være så opptatt av ære, det er nesten noe muslimsk, vil jeg si

    [21:01] <@skorpion> men du er kanskje muslim?
    [21:01] <@_cons_awa> nei jeg er ikke muslim
    [21:01] <@skorpion> nei, bare spør
    [21:01] <@_cons_awa> æreskrenkelse har vært norsk lov i mange år

    [21:01] <@_cons_awa> fra før 70-tallet da muslimene kom til landet
    [21:01] <@_cons_awa> så ære er ikke noe muslimsk oppfinnelse
    [21:01] <@_cons_awa> men men
    [21:01] <@skorpion> ja, en sovende paragraf

    [21:01] <@_cons_awa> nei, jeg har lest om det i avisene, husker jeg
    [21:02] <@_cons_awa> jeg er ikke en som har studert jus
    [21:02] <@_cons_awa> som kan alt om sovende paragrafer

    [21:02] <@skorpion> det er vel lenge siden vi nordmenn utfordret hverandre til duell og slikt, pga. at vår ære ble fornærmet
    [21:02] <@_cons_awa> en æreskrenkelse er hvis du krenker æren til en person, og kaller han idiot, eller noe

    [21:02] <@_cons_awa> sånn at han mister sitt navn eller ansikt
    [21:02] <@skorpion> ja, men jeg kalte deg jo ikke idiot
    [21:03] <@skorpion> jeg sa bare at du gikk litt for langt på bloggen din

    [21:03] <@_cons_awa> nå kverulrerer du skorpion
    [21:03] <@skorpion> nei, det er fakta
    [21:03] <@skorpion> jeg har aldri kalt deg idiot
    [21:03] <@_cons_awa> jeg skrev jo 'kaller han idiot, eller noe'

    [21:03] <@_cons_awa> ser du ikke _eller noe_
    [21:03] <@_cons_awa> eller bare kverulerer du?
    [21:03] <@_cons_awa> har du brukt narkotika?
    [21:03] <@skorpion> jeg kalte deg hverken idiot eller "noe"

    [21:04] <@skorpion> men du husker kanskje ikke hva jeg sa?
    [21:04] <@_cons_awa> jeg sier jo ikke at du kalte meg "noe"
    [21:04] <@skorpion> jeg har ikke kalt deg noe, heller

    [21:04] <@skorpion> hverken med eller uten anførselstegn
    [21:04] <@Tingeling> skal vi snakke om noe annet?;) er det noe nytt på konsernfronten?
    [21:04] <@_cons_awa> slutt å kveruler skorpion, jeg skriver for andre gang 'idiot, eller noe' det er ikke det samme som 'idiot' eller 'noe'

    [21:05] <@skorpion> altså
    [21:05] <@_cons_awa> du bare kverulerer
    [21:05] <@skorpion> jeg har ikke kalt deg noe
    [21:05] <@skorpion> jeg har ikke kalt
    [21:05] <@skorpion> skjønner du?

    [21:05] <@skorpion> jeg har ikke brukt betegnelser på deg i det hele tatt
    [21:05] <@skorpion> så her er du helt på bærtur, vil jeg si
    [21:05] <@_cons_awa> du sa at du var noe galt med meg, det er en æreskrenkelse

    [21:06] <@skorpion> nei, det sa jeg ikke, og nei, det er ikke en æreskrenkelse
    [21:06] <@skorpion> det kalles kritikk
    [21:06] <@_cons_awa> jeg mener det var en æreskrenkelse

    [21:06] <@_cons_awa> da er vi uenige
    [21:06] <@_cons_awa> og du har ingen rett til å dømme/kritisere meg
    [21:07] <@skorpion> nei, bevares
    [21:07] <@skorpion> jeg har jo skjønt det, at du ikke er mottakelig for kritikk

    [21:07] <@_cons_awa> i privat sammenheng?
    [21:07] <@_cons_awa> jeg vil ikke ha råd jeg ikke har bedt om
    [21:07] <@_cons_awa> jeg har ingen ønske om å få private råd her, om ting jeg ikke har bedt om råd om

    [21:08] <@_cons_awa> jeg er for quizzens skyld
    [21:08] <@_cons_awa> vi burde diskutere quizzen og la det personlige ligge
    [21:08] <@skorpion> det er nå så, men det blir ikke noe mer æreskrenkelse av den grunn, selv om du ikke ønsker å høre det

    [21:08] <@_cons_awa> altså jeg er ferdig med denne saken
    [21:08] <@_cons_awa> jeg har gitt deg en advarsel, og det er det
    [21:08] <@_cons_awa> jeg synes vi burde fokusere på quizzen

    [21:08] <@_cons_awa> og la det private ligge
    [21:09] <@skorpion> så du skal ikke ta det opp i styret?
    [21:10] <@_cons_awa> nei, som sagt så har jeg gitt deg to advarsler

    [21:10] <@_cons_awa> ved en eventuell tredje advarsel, så vil jeg ta det opp
    [21:11] <@skorpion> høres ut som tomme trusler
    [21:11] <@Tingeling> hva vurderes tatt opp i styret?

    [21:11] <@skorpion> at jeg skal sparkes
    [21:11] <@Tingeling> åja
    [21:12] <@Tingeling> vi får håpe vi slipper å ha noe møte om det da
    [21:12] <@skorpion> forresten så vil jeg ha meg frabedt å bli beskyldt for å ha brukt narkotika og

    [21:12] <@Tingeling> er ikke noe koselig å ta opp personalsaker
    [21:12] <@skorpion> det er sånne ting som nærmest er mobbing fra ledelsen, synes jeg
    [21:13] <@_cons_awa> nei, det var for å understreke et poeng

    [21:13] <@skorpion> nei, det var skjult mobbing
    [21:13] <@_cons_awa> at det virka så 'far out' det du skrev
    [21:13] <@_cons_awa> nei det var fordi jeg syntes du kverulerte så fælt

    [21:13] <@_cons_awa> jeg ville gjerne understreke det
    [21:13] <@_cons_awa> men men
    [21:13] <@_cons_awa> beklager hvis det ble personlig
    [21:13] <@_cons_awa> det var bare ment som en spøk egentlig

    [21:13] <@skorpion> det er en viss forskjell på å kverulere og å bruke narkotika
    [21:13] <@skorpion> så det var langt over streken
    [21:14] <@_cons_awa> ja men du får huske på at dette henger sammen med provoseringen din da

    [21:14] <@_cons_awa> du har jo æretkrenket meg
    [21:14] <@_cons_awa> ærekrenket
    [21:14] <@_cons_awa> og du blir jo ikke ferdig
    [21:14] <@skorpion> det er jo du som ikke blir ferdig, tydeligvis, for jeg har jo allerede sagt at jeg ikke har æreskrenket deg

    [21:14] <@_cons_awa> så hvis du ikke blir ferdig med denne saken nå, så banner jeg deg her
    [21:15] <@skorpion> det har du ingen myndighet til
    [21:15] <@_cons_awa> jeg orker ikke mer av den dritten her

    [21:15] * _cons_awa sets mode +b *!*@116.79-160-164.customer.lyse.net for #quiz-show-styre
    [21:15] * skorpion was kicked by _cons_awa (~v_beider@host86-145-104-12.range86-145.btcentralplus.com) Reason (skorpion)

    [21:15] <@Tingeling> _cons_awa: var det nødvendig?
    [21:15] <@Tingeling> han var kanskje bare i et dårlig humør
    [21:16] <@_cons_awa> ja, jeg vil gjerne ta det med skorpion, og ikke med deg

    [21:16] <@_cons_awa> hvis det er i orden
    [21:16] <@Tingeling> ja
    [21:16] <@_cons_awa> takk
    [21:16] <@_cons_awa> det bare pågikk og pågikk så derfor gjorde jeg det forresten

    [21:16] <@_cons_awa> det må da være grenser
    [21:17] <@_cons_awa> man må kunne klare å bli ferdig med en sak
    [21:17] <@Tingeling> ok, skjønner..
    [21:17] <@_cons_awa> det kan ikke være sånn at man fortsetter og fortsetter, mener jeg

    [21:17] <@_cons_awa> han trengte en pause, sånn som jeg så det
    [21:17] <@_cons_awa> han burde ta seg en luftetur, og kjøle seg ned litt
    [21:17] <@_cons_awa> eller telle til ti, for eksempel

    [21:17] <@_cons_awa> men men
    [21:17] <@_cons_awa> noen ganger er det sånn at man trenger det
    [21:17] <@Tingeling> nei. men da burde dere kanskje tatt det på pm, siden dette på en måte blir et "åpent kontorlandskap", hvis man ser det forretningsmessige

    [21:18] <@_cons_awa> ja det er mulig
    [21:18] <@_cons_awa> jeg har ikke fått tenkt så mye på det
    [21:18] <@Tingeling> ja, det er ofte sånn
    [21:18] <@_cons_awa> jeg får ha det litt i bakhodet

    [21:18] <@_cons_awa> ja, sånn som en av sjefene mine på norsk idrettshjelp
    [21:18] <@_cons_awa> sa til meg
    [21:18] <@_cons_awa> en gang jeg var trøtt
    [21:18] <@_cons_awa> (en ekstrajobb jeg hadde)

    [21:19] <@_cons_awa> en gang jeg var trøtt og hadde en trøtt tone på telefonen
    [21:19] <@Tingeling> mhm
    [21:19] <@_cons_awa> at jeg burde gå en tur og få meg noe frisk luft

    [21:19] <@_cons_awa> så da måtte jeg gå en tur rundt kvartale
    [21:19] <@_cons_awa> i oslo
    [21:19] <@_cons_awa> midt i hore-strøket holdt de til
    [21:19] <@_cons_awa> men men

    [21:19] <@_cons_awa> så når vi gikk hjem etter jobben
    [21:19] <@Tingeling> hehe
    [21:19] <@_cons_awa> så hendte det at horer spurte om vi skulle kjøpe et nummer
    [21:20] <@Tingeling> dere gjorde vel ikkke det?

    [21:20] <@_cons_awa> husker spesielt ei ganske ung ei, som var skikkelig klar, når hu bydde seg fram, husker jeg
    [21:20] <@_cons_awa> nei da
    [21:20] <@_cons_awa> det var mest yngre folk enn meg der

    [21:20] <@_cons_awa> jeg skulle bare tjene penger til lappen
    [21:20] <@_cons_awa> og de prata med horene noen ganger
    [21:20] <@_cons_awa> og prata om dette høyt da
    [21:20] <@_cons_awa> på jobben

    [21:20] <@_cons_awa> ei hadde egentlig slutta
    [21:21] <@_cons_awa> og skulle 'bare ha seg noe feriepenger'
    [21:21] <@_cons_awa> snakka disse vestkant-gutta om husker jeg

    [21:21] <@_cons_awa> (en med lyst hår vel)
    [21:21] <@Tingeling> jøss
    [21:21] <@_cons_awa> det var om ei ung jente da, på hans alder kanskje
    [21:21] <@_cons_awa> ja, kanskje litt rart

    [21:21] <@_cons_awa> at et sånt firma holdt til midt i horestrøket
    [21:21] <@_cons_awa> men men
    [21:21] <@Tingeling> mhm
    [21:21] <@_cons_awa> det var mest unge vestkant-ungdommer der

    [21:22] <@_cons_awa> ei som var på garde-ballet osv., husker jeg
    [21:22] <@_cons_awa> og ei som jeg gikk hjem fra jobben sammen med
    [21:22] <@_cons_awa> men i karl johan var det jo like ille

    [21:22] <@_cons_awa> når vi gikk der
    [21:22] <@_cons_awa> tjukt av heroin-narkomane
    [21:22] <@_cons_awa> som okkuperte nesten hele gata
    [21:22] <@Tingeling> herregud.. oslo er så skittent ;P

    [21:22] <@_cons_awa> (det her var i 1995 vel, om våren/sommeren)
    [21:22] <@_cons_awa> ja vi måtte gå slalom mellom dem
    [21:22] <@Tingeling> ok
    [21:23] <@_cons_awa> kanskje 40-50 stykker

    [21:23] <@_cons_awa> nederst i karl johan
    [21:23] <@_cons_awa> ved burger king der
    [21:23] <@Tingeling> ok
    [21:23] <@_cons_awa> jeg sa de var som zombier

    [21:23] <@_cons_awa> 'levende døde', osv
    [21:23] <@_cons_awa> men men
    [21:23] <@_cons_awa> så oslo er en tøff by tror jeg
    [21:23] <@_cons_awa> men men

    [21:23] <@Tingeling> mhm, de kan vel minne litt om det
    [21:23] <@_cons_awa> ja, de virka helt forfærdelige for meg
    [21:23] <@_cons_awa> ble nesten redd dem
    [21:24] <@_cons_awa> skikkelig 'low-life', eller hva man skal si

    [21:24] <@_cons_awa> nesten som i en zombie-film
    [21:24] <@_cons_awa> night of the living dead
    [21:24] <@_cons_awa> eller noe
    [21:24] <@Tingeling> mhm
    [21:24] <@_cons_awa> sånne filmer

    [21:24] <@_cons_awa> men men
    [21:24] <@_cons_awa> jeg følger egentlig med på fotball-kamp
    [21:24] <@_cons_awa> bbl
    [21:24] <@Tingeling> jess, den er grei

    [21:25] <@Tingeling> legger meg straks jeg, sÃ¥ vi snakkas 😉
    [21:27] <@_cons_awa> jepp det gjør vi
    [21:27] <@_cons_awa> prates hei
    [21:27] <@_cons_awa> *gone*

    [21:30] <@Tingeling> _cons_awa: har du bannet skorpion?
    [21:30] <@_cons_awa> ja jeg syntes han trengte en pause
    [21:31] <@_cons_awa> jeg har også tenkt på det andre du sa, at vi burde ta sånt på pm, men dette er irc, hvor det er vanlig å kicke/banne i full oftenlighet, så jeg lurer på om det er greit her og

    [21:31] <@Tingeling> jeg tror han har skjønt tegninga nå. han har fått lufteturen og "straffen" sin. hvis vi "låser" dørene virker det ikke som om vi er åpne for de som har litt problemer en gang i blant

    [21:31] <@Tingeling> er du ikke enig?
    [21:32] <@Tingeling> ja, det går kanskje greit
    [21:32] <@_cons_awa> nei jeg synes ikke du bør blande deg i dette
    [21:32] <@Tingeling> ok ;P

    [21:32] <@_cons_awa> detet er en konsernsjef-avgjørelse, synes jeg
    [21:32] <@_cons_awa> dette
    [21:32] <@_cons_awa> her kan man se at skorpion ikke klarer å innrette seg:

    [21:32] <@_cons_awa> [21:16] ->> You were kicked from #quiz-temp by skorpion (~asdfasdfa@116. 79-160-164.customer.lyse.net) Reason (_cons_awa)
    [21:32] <@_cons_awa> [21:16] ->> You were kicked from #quiz-show-seriell by skorpion (~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net) Reason (_cons_awa)

    [21:32] <@_cons_awa> det er tydelig stedet like før vendetta før han
    [21:33] <@_cons_awa> jeg lurer på om han er noe muslim, eller noe
    [21:33] <@Tingeling> åja, så dere begee driver med det?

    [21:33] <@_cons_awa> kanskje det var derfor han ble så furten
    [21:33] <@Tingeling> da får dere bare holde på ;P skal ikke blande meg
    [21:33] <@Tingeling> hehe
    [21:33] <@_cons_awa> altså skorption er ikke konsernsjef Tingeling

    [21:33] <@_cons_awa> skorpion
    [21:33] <@_cons_awa> han kicker meg fra kanalen hvor oldgnom er kanalsjef
    [21:33] <@_cons_awa> #quiz-show-seriell
    [21:33] <@_cons_awa> uten at jeg har gjort noe der

    [21:34] <@_cons_awa> jeg skrev på johncons-blogg at jeg ikke var hverken kristen eller muslim
    [21:34] <@_cons_awa> mulig det var derfor at skorpion klikka
    [21:34] <@_cons_awa> mulig han vil at jeg skal være muslim, siden jeg er etter muhammed

    [21:34] <@_cons_awa> hvem vet
    [21:34] <@Tingeling> ja, hvem vet.. men tviler på at han er muslim altså
    [21:34] <@_cons_awa> men jeg er vanlig norsk og er ikke interessert i å være hverken kristen eller muslim

    [21:35] <@_cons_awa> mulig at noen har vanskeligheter med å takle det
    [21:35] <@_cons_awa> nei, ihvertfall så er jeg lei av at han fornærmet meg
    [21:35] <@_cons_awa> og ikke kunne bli ferdig med en sak

    [21:35] <@_cons_awa> så jeg bestemte meg for det
    [21:35] <@_cons_awa> at han trengte en pause
    [21:35] <@_cons_awa> han var for varm i hodet
    [21:35] <@Tingeling> ser den.. vi fÃ¥r hÃ¥pe tonen blir litt mer vennskapelig mellom dere igjen 😉

    [21:35] <@_cons_awa> synes jeg det virka som
    [21:36] <@_cons_awa> ja det er jeg enig i
    [21:36] <@_cons_awa> vi får se om han klarer å roe seg ned
    [21:36] <@_cons_awa> når den bannen løper ut

    [21:36] <@_cons_awa> vi får se
    [21:36] <@_cons_awa> han henger også litt mye her synes jeg
    [21:36] <@_cons_awa> jeg er litt bekymret for at han dropper ut fra universitetet og lever seg for mye inn i quiz-show-verdenen

    [21:36] <@_cons_awa> hvem vet
    [21:37] <@_cons_awa> (som quiz-show konsernsjef mener jeg)
    [21:37] <@_cons_awa> men men
    [21:37] <@_cons_awa> hva synes du Tingeling

    [21:37] <@_cons_awa> er du på bølgelengde angående min bekymring
    [21:37] <@_cons_awa> (som quiz-show-kollege, mener jeg)
    [21:37] <@Tingeling> jeg tror nok ikke han vil droppe ut av universitetet, men han henger her kanskje litt mye?

    [21:37] <@Tingeling> jeg er ikke her så mye om dagen, så vet ikke
    [21:38] <@_cons_awa> ja, det er jo ikke meningen at quizzen skal ta all tiden vår
    [21:38] <@_cons_awa> nei skjønner

    [21:38] <@Tingeling> men jeg skjønner jo at du bekymrer deg
    [21:38] <@_cons_awa> det er sånn det er
    [21:38] <@_cons_awa> med de som blir avhengige av spilleautomater

    [21:38] <@_cons_awa> kanskje
    [21:38] <@_cons_awa> at man blir liksom som besatt av noe
    [21:39] <@_cons_awa> det er ikke sånn at skorpion har blitt besatt av quizzen mener jeg

    [21:39] <@_cons_awa> det var vel johncons-blogg han klikka på
    [21:39] <@_cons_awa> så det var kanskje ikke sånn
    [21:39] <@_cons_awa> hvem vet
    [21:39] <@Tingeling> jeg vet ikke

    [21:39] <@_cons_awa> nei, jeg får ha det her litt i bakhue
    [21:39] <@Tingeling> men du fÃ¥r holde litt øye med ham 😉
    [21:39] <@Tingeling> er ikke noe gøy hvis han blir avhengig

    [21:39] <@Tingeling> mhm
    [21:39] <@_cons_awa> men jeg mener altså at #quiz-show-styre er om quizzen
    [21:39] <@_cons_awa> nei sant nok
    [21:40] <@_cons_awa> og hvis noen vil prate om bloggen, så kan de kommentere på bloggen, eller sende e-post

    [21:40] <@_cons_awa> orker ikke å ha for mye johncons-blogg ting, eller blablabla-ting her
    [21:40] <@_cons_awa> denne kanalen opprettet jeg for å lede quizzen liksom
    [21:40] <@Tingeling> mhm

    [21:41] <@_cons_awa> så synes jeg kan bestemme når jeg vil diskutere personlige ting
    [21:41] <@_cons_awa> da er det jeg som må få sette grensen, mener jeg
    [21:41] <@Tingeling> jeg spurte forresten skorpion om han banna deg på de andre kanalene.. han har ikke gjort det, så tror du kan komme inn igjen

    [21:41] <@_cons_awa> mens når det quizzen så er det bare å diskutere
    [21:41] <@_cons_awa> mener jeg
    [21:41] <@Tingeling> mhm
    [21:41] <@_cons_awa> ja jeg skulle ha gjort noe johncons-blogg ting

    [21:41] <@_cons_awa> så jeg hadde ikke tenkt å quizze nå
    [21:41] <@_cons_awa> men icechat logger på
    [21:42] <@Tingeling> ja, angående quizen så må vi ha litt friere tøyler innenfor diskusjonene

    [21:42] <@_cons_awa> automatisk
    [21:42] <@Tingeling> ok
    [21:42] <@_cons_awa> ja det er bare å skrike ut angående quizzen
    [21:42] <@_cons_awa> det burde ikke være noe sensur der

    [21:43] <@_cons_awa> det er nettiketten jeg tenker på
    [21:43] <@Tingeling> nei.. for da har alle muligheten til å si sin mening uten å bli sparka ut
    [21:43] <@Tingeling> mhm

    [21:43] <@Tingeling> men, men.. tror jeg skal legge meg jeg
    [21:43] <@_cons_awa> ja men det burde være innenfor nettikettens grenser, mener jeg
    [21:43] <@_cons_awa> ja du får sove godt da

    [21:43] <@Tingeling> natta 😉
    [21:43] <@_cons_awa> så prates vi
    [21:43] <@Tingeling> du også!
    [21:43] <@_cons_awa> hadetbra!
    [21:43] <@_cons_awa> thanks

    [21:43] * Tingeling (~Tingeling@166.79-160-55.customer.lyse.net) Quit ( Ha det bra! )






  • Det her er han Kjetil Furuseth, som var låseansvarlig under meg, på Rimi Langhus. Jeg fikk han også med på å spille bedriftsfotball, for IT Akademiet

    låseansvarlig langhus

    http://www.indre.no/lokale_nyheter/article5377798.ece

    PS.

    Kjetil var også aktiv i lokalmiljet, på Langhus/Vevelstad, som leder i KRIK, Kristelig noe, (en slags kristelig ungdomsklubb vel).

    Han ville også at jeg skulle flytte ut til Langhus, men det syntes jeg ikke var aktuelt, siden det kun er en halvtime med toget, fra Oslo.

    Han kjente også butikksjef Kenneth, husker jeg, som var butikksjef før meg, på Rimi Kalbakken, i år 2000, husker jeg, (for jeg husker de prata sammen, etter julebordet, på Youngstorget, jula 2001 vel).

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Han har også jobba som butikksjef i Rimi, i Pilestredet, i Oslo, mener jeg å ha sett på hans Facebook-side tidligere, (hvis jeg ikke tar helt feil).

    Men men, bare noe jeg tenkte på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Grunnen til at jeg spurte Kjetil Furuseth, på jobben, på Rimi Langhus, i år 2001, må det vel ha vært, om han ville bli med å spille fotball, for IT Akademiet.

    Det var fordi at min tidligere kamerat, Magne Winnem, sa til meg, at de hadde for få folk der, til å utgjøre et lag, på IT Akademiet.

    Så jeg fikk mine kamerater/bekjente/kolleger, Glenn Hesler og Kjetil Furuseth, til å bli med å spille bedriftsfotball, for Magne Winnem sitt fotballlag, IT Akademiet, (hvor han jobba, men Espen Tokerud var en slags kombinert lagleder og kaptein vel).

    Vi spilte med blå drakter, for IT Akademiet.

    Og da Kjetil skulle være med på den første kampen, som var i en hall på Vollsløkka vel.

    Så hadde han ikke tatt med seg en blå trøye, (som jeg vel hadde sagt fra om).

    Så da lot jeg han låne den Gant tennisskjorta, (et merke halvbroren min Axel Thomassen var så glad i, (så jegkjøpte vanligvis heller Marlboro tennisskjorter, hvis jeg skulle kjøpe noen dyre sånne tennisskjorter, (jeg fikk en Marlboro-bag av Magne Winnem en gang, før jeg skulle operere kneet, på Aker sykehus, i 1996), og jeg hadde fått et gavekort til jul, til VIC vel, på Oslo City, av søstera mi Pia, tror jeg), som jeg har skrevet om på bloggen tidligere.

    Som min søster Pia, lånte av meg, på Geilo, i bryllupet til Jan og Hege Snoghøj, sommeren år 2000.

    Fordi Pia hadde visst glemt å ta med seg nok klær, litt sjuskete som jeg jo har skrevet om på bloggen tidligere, at hu nok er.

    Det var den tennisskjorta, som Tom Bråthen, fra Berger vel, dreiv og tafsa på, mens han råflørta med søstera mi, i bryllupet på Geilo der, på fredagen.

    Mens faren min bare satt sånn nedstemt og så på.

    Og ikke sa noe kritikk.

    Om at Keiko var en hval.

    Så sa søstera mi, Pia Ribsskog, ‘spekkhogger’.

    Så sa Tom Bråthen ‘sprekkhogger?’.

    Mens han tafsa på den blå skjorta mi da, som Kjetil Furuseth vel kanskje fikk(?), som var på søstera mi da.

    Jeg brukte aldri den skjorta etter den episoden, og den var vel nesten helt ubrukt.

    Men jeg hadde vaska den før jeg lånte den til han Kjetil Furuseth da.

    Som sa at den skjorta minte om sånne drakter som dem brukte i italiensk fotball.

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

  • Jeg sendte en ny e-post til Follo Tingrett







    Gmail – Oppdatering/Fwd: Offentlig skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død 13.09.1999







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Offentlig skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død 13.09.1999





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Jun 10, 2010 at 12:40 PM





    To:

    follpost@domstol.no


    Cc:

    borgadm@domstol.no



    Hei,

    altså, man kan kanskje stole på det dem sier.
    Men dem kan være litt sånn sleipe og lure og utspekulerte uti der, synes jeg.
    F.eks. så var den butikken, Rimi Langhus, så dårlig drevet, når jeg begynte som butikksjef der.

    (Det var den mest bomba Rimi-en jeg noen gang har sett.
    Med masse restvarer, som bare lå spred ut på en stygg pall, med en gang man kom inn i butikken, som det første man fikk se, som kunde.

    Og hyllene var helt bomba, og standarden på butikken var også dårlig, når det gjaldt plakatering og fruktavdelinga osv.).
    Så hvis dere driver retten like dårlig, uti der.
    Så stoler jeg ikke mye på dere, for å si det sånn.

    Så derfor sender jeg det her videre.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/6/10
    Subject: Fwd: Offentlig skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død 13.09.1999
    To: follpost@domstol.no
    Cc: borgadm@domstol.no

    Hei,

    nå var det med svart skrift igjen ja.
    Jeg har jobba som butikksjef ute i Langhus, så jeg vet det at det ikke er sånn at man stole 100% på alt folk sier ute i Follo der.

    Så jeg har sendt om det her til Borgarting.

    Så får vi ta det derfra.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-

    From: Follo tingrett (postmottak) <follpost@domstol.no>

    Date: 2010/6/10
    Subject: SV: Offentlig skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død 13.09.1999
    To: eribsskog@gmail.com

    Det svar jeg har gitt er endelig,

    fristen for mottak av sikkerhetsstillelsen er fortsatt 18. juni

    2010.


    Med vennlig hilsen
    Britt Bergman Johansen
    Follo

    tingrett

    telf. 64 00 30 00

    —–Opprinnelig melding—–
    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 10. juni 2010

    11:14

    Til: Follo tingrett (postmottak)
    Emne: Re: Offentlig

    skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død 13.09.1999

    Hei,

    dere får vel penger av staten til driften, tenker jeg.

    Jeg får sjekke det videre.

    Hvorfor bruker du plutselig blå bokstaver nå, når du brukte svarte

    tidligere idag?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    2010/6/10 Follo tingrett (postmottak) <follpost@domstol.no>

    Ja, et av kriteriene er at

    sikkerhetsstillelsen må foreligge. Tingretten har ingen midler som kan

    benyttes til dette formål.


    Med vennlig hilsen
    Britt Bergman Johansen
    Follo

    tingrett

    telf. 64 00 30 00


    —–Opprinnelig

    melding—–
    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 10. juni 2010

    10:49
    Til: Follo tingrett (postmottak)
    Emne: Re:

    Offentlig skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død

    13.09.1999

    Ok,

    jeg synes det er feil at dere blander sånn.

    Offentlig skifte er en ting, mener jeg.

    Så kunne man heller fått gjeld til Tingretten, som man kunne

    betalt senere.

    Det er for ille at man ikke skal få rettferdighet fordi man er

    arbeidsledig.

    Er dere sikre på at dere gjør dette riktig?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    2010/6/10 Follo tingrett (postmottak) <follpost@domstol.no>

    Kr.

    21.500,- er ikke mottatt. Du gjøres oppmerksom på at beløpet

    må være betalt innen fredag 18. juni 2010. Hvis ikke beløpet er

    registrert innbetalt innen denne dato, vil begjæringen om offentlig

    skifte anses som ikke innkommet.

    Med vennlig hilsen
    Britt

    Bergman Johansen
    Follo tingrett
    telf. 64 00 30

    00






  • Oppdatering fra #Norge på Dal-net



    Session Start: Sun Mar 14 22:38:06 2010
    Session Ident: #norge
    02[22:38] * Disconnected
    02[22:38] * Attempting to rejoin channel #norge
    03[22:38] * Rejoined channel #norge

    03[22:38] * Topic is '00:43:00 | < 03+cApSL0ck_cl0bber > 12* 2h 12u 2g 12s 12a 2l 12l 12n 2i 12c 2e 2p 12e 2o 12p 2l 12e 12i 2n 2t 12h 2i 12s 12r 2o 12o 2m 12* '

    03[22:38] * Set by snadrik on Sat Mar 06 23:43:46
    [22:38] #norge url is http://norge.dalnet.no/
    [22:39] <fittetryne> lvlz
    [22:40] <fittetryne> so there

    02[22:41] * cons_ (~vbeider@host86-136-130-23.range86-136.btcentralplus.com) Quit (Ping timeout )
    02[22:53] * @mamikk (mamikk@DALnet) Quit (Ping timeout )

    03[22:55] * mamikk (mamikk@DALnet) has joined #Norge
    03[22:55] * ChanServ sets mode: +o mamikk
    02[23:21] * LadyOfTheDarkWoods (~LostInADr@95.169.43.53) Quit (Quit: )

    02[23:44] * Emmis (~dmmsdk@static-81.216.17.240.addr.tdcsong.se) Quit (Quit: )
    Session Time: Mon Mar 15 00:00:01 2010
    02[02:53] * Ragnar (~rh@77.81-167-62.customer.lyse.net) Quit (Ping timeout )

    03[02:55] * Ragnar (~rh@77.81-167-62.customer.lyse.net) has joined #norge
    02[07:52] * Datasmurf (~datasmurf@158.38.24.44) Quit (Quit: )

    03[08:05] * Datasmurf (~datasmurf@158.38.24.44) has joined #Norge
    03[10:27] * Goldfish (~Smiley@212.55.42.48) has joined #Norge

    [10:27] <Goldfish> God morgen, kjære nordmenn 🙂
    03[11:13] * mackan (~mack11111@212-107-146-137.customers.ownit.se) has joined #norge

    03[11:15] * mackan (~mack11111@212-107-146-137.customers.ownit.se) has left #norge
    01[11:54] <cons> heisann Goldfish, går det bra på færøyene eller

    01[11:55] <cons> <- john_cons
    03[11:57] * Asuth (~whos@ti0089a340-dhcp0145.bb.online.no) has joined #norge
    03[11:58] * Asuth (~whos@ti0089a340-dhcp0145.bb.online.no) has left #norge

    [12:53] <Goldfish> Det går
    01[12:54] <cons> ok, er det forelesninger i dag, eller er det påskeferie alt?
    [12:54] <Goldfish> 2 uker til påskeferie 🙁
    [12:55] <Goldfish> Men i dag hadde jeg bare timer kl. 8-10 🙂

    [13:27] <Goldfish> Reboot
    02[13:27] * Goldfish (~Smiley@212.55.42.48) Quit (Quit: )
    03[14:02] * Goldfish (~Smiley@212.55.42.48) has joined #Norge

    01[14:24] <cons> var det samfunnsfag og historie du foreleste i igjen goldfish?
    01[14:24] <cons> *huske dårlig*
    03[14:48] * LadyOfTheDarkWoods (~LostInADr@95.169.43.53) has joined #norge

    [15:02] <Goldfish> Jepp
    01[15:49] <cons> jøss, ikke dårlig
    01[15:49] <cons> er det på universitet eller privat høyskole, hvis det er lov å spørre
    01[15:49] <cons> har dere universitet på færøyene?

    [16:05] <bjirn> Fróðskaparsetur Føroya (Færøyenes universitet) ble grunnlagt 20. mai 1960 som Academia Færoensis, og fikk universitetsstatus i 1990.
    [16:06] <bjirn> wiki ftw
    01[16:38] <cons> okey, rart at så mange fra færøyene drar til danmark osv da for å studere

    01[16:38] <cons> det er kanskje ikke så populært det universitetet på færøyene
    01[16:39] <cons> men det er imponerende å ha eget universitet da, når man bare er 50.000 innbyggere, eller noe

    01[16:40] <cons> det er ikke dårlig det
    01[16:40] <cons> har f.eks. Drammen noe universitet? nope
    03[16:59] * Goldfish is now known as Dinnerfish
    [17:05] <bjirn> nå er vel kanskje ikke universitetet til færøyene av det største da

    01[17:24] bjirn is bjirn@padde.komplisert.net * bjirn

    01[17:24] bjirn on #Norge
    01[17:24] bjirn using valhall.no.eu.dal.net No reason to get excited
    01[17:24] bjirn End of /WHOIS list.

    01[17:24] <cons> nei, de burde kanskje hatt data og økonomi og sånn
    01[17:25] <cons> så hadde kanskje ungdommene deres blitt igjen på færøyene, istedet for å dra til utlandet, (uten at jeg vet hvor mange som gjør det men)

    01[17:26] goldfish No such nick/channel
    01[17:26] goldfish End of /WHOIS list.
    01[17:26] Dinnerfish is ~Smiley@212.55.42.48 * None of your business

    01[17:26] Dinnerfish on @#usa #Norge
    01[17:26] Dinnerfish using jade.fl.us.dal.net With fingernails that shine like justice
    01[17:26] Dinnerfish End of /WHOIS list.

    02[17:42] * Dinnerfish (~Smiley@212.55.42.48) Quit (Quit: )
    02[17:43] * LadyOfTheDarkWoods (~LostInADr@95.169.43.53) Quit (Quit: )

    03[18:11] * LadyOfTheDarkWoods (~LostInADr@95.169.43.53) has joined #norge
    02[18:23] * LadyOfTheDarkWoods (~LostInADr@95.169.43.53) Quit (Quit: )

    03[18:40] * Goldfish (~mail@212.55.42.48) has joined #Norge
    03[18:49] * Goldfish is now known as Newsfish
    [18:54] <Newsfish>
    01[19:10] <cons> er det universitetet på færøyene du jobber på goldfish?

    [19:13] <Newsfish> Nei, en handelsskole
    01[19:16] <cons> åkey, ja jeg så at de ikke hadde økonomi på universitetet
    01[19:17] <cons> er det en høyskole da, eller er det videregående

    01[19:17] <cons> siden noen sa at du var foreleser
    [19:17] <@mamikk> tror det er en barneskole
    [19:17] <@mamikk> med barn fra 7-12 år
    01[19:17] <cons> da heter det vel lærer og ikke foreleser

    01[19:18] <cons> men men
    01[19:18] <cons> og ingen går vel på handelsskole så unge
    01[19:18] <cons> det tviler jeg litt på
    01[19:18] <cons> selv på færøyene

    01[19:19] <cons> det må være bare på langhus
    [19:19] <Newsfish> Vi har forskellige videregående utdannelser
    01[19:20] <cons> okey, men er det det universitetsnivå
    01[19:20] <cons> da er det videregående skole da

    01[19:20] <cons> for ungdom fra 16 til 18 år?
    01[19:20] <cons> eller for voksne?
    [19:20] <Newsfish> Well, det minner litt om systemet i Sverige, hvor de har både "Högskola" og "Universitet"

    01[19:21] <cons> ja, det har vi i norge og
    01[19:21] <cons> høgskole sier vi i norge
    [19:21] <Newsfish> De fleste elevene er 18-20
    [19:21] <Newsfish> Ikke høyskole?

    01[19:21] <cons> jo også høyskole
    01[19:21] <cons> jeg tror begge former er tillatt muligens
    01[19:21] <cons> university college på engelsk
    [19:22] <Newsfish> Jeg var assosiert på Høgskolen i Volda i årene 2005-2007…

    [19:22] <Newsfish> Eller HiV, som vi kaldte den 🙂
    01[19:22] <cons> heh
    [19:22] <@mamikk> hahaha, var du?
    [19:22] <@mamikk> ei som var her før gikk jo der

    [19:22] <Newsfish> Hvem?
    [19:22] <@mamikk> N0ttelita
    01[19:23] <cons> da jeg var på språkskole i brighton, på slutten av 80-tallet, så var det en butikk som het 'computer aids'

    [19:23] <Newsfish> Nåja, henne husker jeg godt
    01[19:23] <cons> men men
    01[19:24] <cons> er det ikke der de har journalistikk-utdanning da, i volda?
    01[19:24] <cons> eller husker jeg feil?

    [19:25] <mormon_jesus> du husker riktig
    [19:25] <Newsfish> Det har de, jo
    01[19:26] <cons> åkey, jeg søkte på journalisthøgskolen, i 2002, da jeg begynte på hio iu
    01[19:26] <cons> men en der de tok imot søknader, sa at jeg ikke kom inn der

    01[19:26] <cons> hos hio, på pilestredet
    01[19:26] <cons> samme dagen som jeg leverte søknaden
    [19:26] <Newsfish> Men det er også samarbeidsskolen for vores færøyske skole… vi har en i Reykjavik, en i Volda, en i Borås i Sverige, en i Vejle i Danmark, og en i Mikkeli i Finland

    01[19:26] <cons> okey, ikke dårlig
    [19:27] <Newsfish> Og så har vi utveksling et par ganger imellem
    01[19:27] <cons> hio iu samarbeidet med university of sunderland, så jeg dro dit i 2004

    01[19:27] <cons> okey
    01[19:27] <cons> men jeg ble tullet med
    01[19:27] <cons> av hio og lånekassa
    01[19:27] <cons> så jeg fikk ikke studielånet før i januar 2005

    01[19:27] <cons> og jeg dro til sunderland i september 2004
    [19:27] <fittetryne> lvlz
    01[19:28] <cons> fire måneder uten studielån!
    01[19:28] <cons> tror dere jeg sleit eller

    [19:28] <@mamikk> det må du jo klage på
    01[19:28] <cons> jeg har ikke betalt husleia der enda
    01[19:28] <cons> ja jeg har klagd på det
    [19:28] <fittetryne> lvlz låne penger

    01[19:28] <cons> det er hos kunnskapsdep
    01[19:31] <cons> hva er det du sier for noe fittetryne?
    01[19:31] fittetryne is helge@olsentech.net * Helge M. Olsen

    01[19:31] fittetryne on @#assrape #Norge @#lego
    01[19:31] fittetryne using powertech.no.eu.dal.net PowerTech DALnet Server, Oslo, Norway
    01[19:31] fittetryne is away: is gone.. autoaway after 15 min ( obv ! l / on . p / off )

    01[19:31] fittetryne End of /WHOIS list.
    [19:32] <fittetryne> sliter du med lesinga eller har du litt vondt for det?
    [19:32] <fittetryne> det som i "det aller meste"

    [19:32] <fittetryne> :>
    01[19:35] <cons> jeg er ihvertfall ikke op på #assrape, som visse fittetryner
    [19:35] <@mamikk> det er noe tull med han der fittetryne
    [19:35] <@mamikk> kanskje vi bør sette i gang en etterforskning

    01[19:36] <cons> ja jeg sjekke hjemmesida hans, og kom til en pub på galleri oslo
    01[19:36] <cons> har langhus fått pub nå eller
    01[19:36] <cons> noen sa på facebook at dere ikke har pub

    [19:36] <@mamikk> nei, vi har ikke noe pub nei
    01[19:37] <cons> men det er noe sånn gatekjøkken som også selger halvlitere, er det ikke?
    01[19:37] <cons> på langhus senter

    01[19:37] <cons> der meny er/var
    01[19:37] <cons> eller husker jeg feil
    [19:37] <@mamikk> tja, mulig de har sjenkebevilgning på den ene sjappa der
    01[19:38] <cons> jeg venta på toget en gang, så gikk jeg rundt på senteret der og kikka

    01[19:38] <cons> en lørdag, om sommeren, om kvelden
    [19:38] <@mamikk> det senteret er jo langt fra toget
    01[19:38] <cons> så går toget bare en gang i timen, til oslo

    01[19:38] <cons> ja, men jeg hadde en time på meg
    [19:38] <@mamikk> ok
    01[19:39] <cons> litt kjedelig å stå på vevelstad togstasjon i en time
    01[19:39] <cons> jeg ble 'spotted' av fredrik fra rimi langhus

    01[19:39] <cons> jeg mener det var han
    01[19:39] <cons> han likte ikke at jeg gikk rundt der, hørte jeg
    01[19:39] <cons> at han sa til kamerata sine, eller noe
    01[19:40] <cons> så han hang vel mye der, tror jeg

    01[19:40] <cons> jeg bare kjøpte en avis på bensinstasjonen, eller noe
    01[19:40] <cons> noe sånt
    01[19:40] <cons> det er ikke så mye å gjøre på vevelstad togstasjon i en time, akkurat

    01[19:40] <cons> men men
    [19:44] <@mamikk> nei, det er sant det
    01[19:45] <cons> det går vel ikke busser til oslo, gjør det det
    01[19:45] <cons> kanskje fra langhusveien?

    [19:45] <@mamikk> nei
    [19:45] <@mamikk> går flybuss til gardermoen
    [19:45] <@mamikk> og nattbuss
    01[19:45] <cons> åkey, ja jeg tenkte på å ta toget til ski, og vente der

    [19:45] <Newsfish> Er Gardermoen ikke i Oslo?
    01[19:45] <cons> nope
    [19:46] <@mamikk> nei, det er i ullensaker
    01[19:46] <cons> en time å kjøre kanskje fra oslo

    01[19:46] <cons> eller tre kvarter kanskje
    01[19:46] <cons> noe sånt
    [19:46] <Newsfish> Det var jævlig lengee
    [19:46] <Newsfish> -e
    01[19:46] <cons> flytoget går ganske fort da

    01[19:46] <cons> det kostet mange milliarder
    01[19:47] <cons> og bruker bare en halvtime tror jeg
    01[19:47] <cons> eller noe
    01[19:47] <cons> det er det samme som i london egentlig

    01[19:47] <cons> tar lang tid å komme til standstead og gatwick ihvertfall
    01[19:47] <cons> men heathrow er kanskje ikke så langt nei
    02[19:47] * snadrik_ (~arne@79.161.174.3) Quit (Read error: Connection reset by peer )

    01[19:48] <cons> før lå flyplassen på fornebu, men det ble for dårlig plass der visstnok
    03[19:48] * snadrik_ (~arne@79.161.174.3) has joined #norge

    01[19:48] <cons> og så hadde de en kamp, på 80-tallet, om flyplassen skulle være på hurum, eller på gardermoen
    01[19:48] <cons> og hurum vant
    01[19:48] <cons> men så skjedde det noe rart

    01[19:49] <cons> så vant gardermoen istedet
    01[19:49] <cons> det var noe kommunist-greier, tror jeg
    01[19:49] <cons> en ingeniør, som fant ut at tåkemålingene på hurum ble tullet med

    01[19:49] <cons> han falt, eller 'falt', ut av et hotellvindu i københavn, og døde
    01[19:49] <cons> antagelig mafia-mord
    [19:50] <@mamikk> kanskje
    01[19:50] <cons> ja, dem har ikke funnet noe bevis da

    01[19:51] <cons> men gro harlem brundtland, sa visstnok at 'dette vedtaket blir ikke stående', da hurum vant
    01[19:51] <cons> så sporene peker vel mot ap, vil jeg si
    [19:52] <mormon_jesus> ap dreper mange mennesker

    01[19:52] <cons> etter at hun sa det, så fant en ingeniør ut at noen hadde smørt vaselin på tåkemålerne i hurum
    01[19:52] <cons> jeg vet ikke
    01[19:52] <cons> kanskje det var noe med han edderkoppen

    01[19:52] <cons> han ute i jessheim
    01[19:52] <cons> møbelhandler engen
    01[19:52] <cons> som hadde mye makt i ap, men ingen formell stilling
    01[19:52] <cons> hvis du har hørt om han'

    01[19:52] <cons> det var i nyhetene på begynnelsen av 90-tallet
    01[19:53] <cons> og jeg er fra berger, som er rett over drammensfjorden, fra hurum, (og drammensfjorden er noen hundre meter brei)

    01[19:53] <cons> og vi hadde ikke mye tåke der
    [19:54] <@mamikk> er nok noe tull der
    01[19:54] <cons> ja, det er det jo skrevet artikler om det
    01[19:54] <cons> så det er det nok ikke noe tvil om

    01[19:54] <cons> men ingen har funnet ut nøyaktig hva som skjedde
    01[19:55] <cons> dem sier bare at det var nok noe tull der
    01[19:55] <cons> men ingen har funnet ut hva som skjedde

    01[19:55] <cons> men men¨
    01[19:56] <cons> det skal ikke være enkelt
    01[19:56] <cons> som det heter
    [19:56] <@mamikk> nei, det er sant det
    01[20:09] <cons> jepp

    [20:10] <+Niflheim> Hei!
    [20:12] <fittetryne> l
    03[20:17] * fittefjert (hihi@79.161.174.3) has joined #norge
    [20:17] <fittefjert> wat

    [20:17] <fittefjert> fittetryne is the love of my lyfe
    [20:19] <fittetryne> koze
    [20:19] <fittefjert> <3<3
    [20:32] <Ulvinne> xerath: hva skjedde med open min?

    02[20:32] * snadrik_ (~arne@79.161.174.3) Quit (Read error: Connection reset by peer )
    03[20:33] * snadrik_ (~arne@79.161.174.3) has joined #norge

    [20:33] <fittefjert> og min.
    [20:34] <fittetryne> og min.
    [20:35] <cApSL0ck_cl0bber> og min.
    [20:37] <Newsfish> Hvor er min da?
    [20:37] <fittefjert> du fortjener ikke op

    03[20:38] * fittefjert is now known as snadrik
    [20:38] <cApSL0ck_cl0bber> truth
    [20:38] <Newsfish> Op er da ikke noe man skal fortjene – det er noe man får forert
    [20:39] <snadrik> skjerpings.

    [20:40] <cApSL0ck_cl0bber> lvlz
    [20:43] <Newsfish> Er der op-eksamen da?
    03[20:44] * Ribbefett (Sjutten@241.167.34.95.customer.cdi.no) has joined #norge

    [20:47] <Ribbefett> sjer a
    [20:48] <snadrik> naken
    [20:48] <snadrik> der a?
    [20:51] <Ribbefett> nesten naken
    [20:51] <Ribbefett> har på meg sokker og skjerf

    [20:52] <cApSL0ck_cl0bber> jeg har på meg skjegg
    [20:52] <cApSL0ck_cl0bber> ræv- og tryneskjegg
    [20:52] <snadrik> cApSL0ck_cl0bber har på seg mitt skjegg.
    [20:52] <cApSL0ck_cl0bber> *rasle*

    [20:52] <snadrik> if you catch my drift
    [20:53] <cApSL0ck_cl0bber> snadr: ditt indianernavn er: Raslende Rævskjegg
    [20:55] <snadrik> Ulvinne, problemer med spøkelser?
    [20:55] <snadrik> 😛

    [20:59] <Ulvinne> ja!
    [21:00] <Argaroth> *poke Ulvinne*
    [21:00] <Ulvinne> 😀
    [21:00] <Ulvinne> *stikke Argaroth*
    [21:00] <Ribbefett> Ulvinne og Ulvute

    [21:00] <snadrik> stakkars.
    [21:00] <snadrik> har du prøvd å ligge dem ihjel?
    [21:01] <Ulvinne> litt vanskelig og ligge på noe du ikke ser hvor er?:p
    [21:01] <cApSL0ck_cl0bber> spøkelser?

    01[21:01] <cons> vet dere hva dem sier på langhus, forresten?
    [21:01] <snadrik> nehei
    [21:01] <snadrik> jeg har sett mange pornofilmer hvor de ligger med spøkelser
    01[21:01] <cons> 'vi tenkte vi skulle ta oss en Ski-tur'

    01[21:01] <cons> eller noe sånt
    [21:01] <cApSL0ck_cl0bber> Ulvinne: kanskje de svaksynte fra åndenes makt kan hjelpe deg :/
    [21:01] <snadrik> HEHHHHERRr har det skjedd nåkka






  • Nå har jeg visst blitt partner med Euroads. Itte dårlig! Så nå blir det nok kanskje noen annonser på bloggen, hvis alt går i orden. Får håpe det er ok



    Kjære partner

    Vi har hermed godkjent deg som medie hos EuroAds!

    Du kan nå logge inn på www.euroads.no og hente kampanjer og grafisk materiale som du ønsker å vise på din website. Du kan også se statistikk over for eksempel din opptjente kommisjon.

    Utbetaling skjer alltid 45 dager etter endt måned. Første gang du logger inn i EuroAds-systemet, sjekk da vennligst at dine bankopplysninger er korrekte under ”Min side”, slik at vi kan utbetale kommisjon til deg.

    Vi har et intelligent system i EuroAds som gjør det enkelt og effektivt for deg å tjene penger på din website!

    Eksempelvis har vi et puljesystem med optimerte puljer. Systemet har en innebygget optimeringsteknologi, som virker slik at du implementerer en kode på din website, og deretter sørger vi for å vise nettopp de bannere som gir deg den beste inntjening. Bannerne vil kjøre i rotasjon i puljen, og etter hvert som de forskjellige bannere blir eksponert, og brukerne klikker på det, sørger optimeringsalgoritmen for å vise nettopp de bannere som gir deg den største inntjening. Vi sørger også for at alle de nyeste kampanjer blir prøvd i puljen, samt at stengte kampanjer blir fjernet fra puljen.

    Med puljene kan du også segmentere i forhold til målgruppe, slik at du eksempelvis viser bannere kun til kvinner. Du kan også velge bort kampanjer i en spesiell kategori slik at du for eksempel ikke kommer til å reklamere for webhoteller, hvis du selv selger disse.

    Inntjeningen i puljene kan du se under ”Statistikk”. Du kan følge inntjeningen på hver enkelt pulje, og du kan dermed se inntjeningen på forskjellige områder av din website. Har du flere forskjellige websites, kan du også bruke puljene til å se inntjeningen på de enkelte websites.

    Vi har også utviklet PNI (Partner Network Integration) som en service til våre medier for å analysere brukeres kjøpshandlinger. Gjennom PNIen kan du få spesifikke opplysninger om dine brukere. Du kan eksempelvis se hvilke av dine brukere som tar imot hvilke tilbud, for eksempel i et nyhetsbrev. Du kan for eksempel se om det er kvinner/menn eller unge/eldre. Slik kan du via PNIen selv hente opplysninger om dine brukere.

    Vi ser frem til et godt samarbeid med deg som medie, og håper du får mange fordeler av partnerskapet med EuroAds.

    Du er meget velkommen til å kontakte os på nedenstående opplysninger hvis du har spørsmål eller ønsker sparring.

    Med vennlig hilsen

    EuroAds Norway AS

    Berghagan 5

    1405 Langhus, Oslo

    Telefon: +47 64 86 28 82

    Telefax: +47 64 86 28 83

    Web: www.euroads.no






    PS.

    Dette firmaet er jo fra Langhus, hvor jeg er en ganske kjent person, (ihvertfall blant Rimi-kunder forhåpentligvis), siden jeg jo faktisk har vært butikksjef på Rimi Langhus.

    Så derfor turte de nok ikke å si nei til meg nei, når jeg ville ha reklamer på bloggen.

    Så sånn er nok det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jeg dro jo, (som man kunne se i den forrige bloggposten), til Lørenskog, for å råne.

    Så Langhus, for meg, det var skikkelig på bondelandet, (selv om jeg aldri sa det høyt da).

    Men jeg hinta litt sånn, at jeg alltid sa ‘lurings’, og ‘tullings’ og ‘irriterings’ og sånn.

    Så det er mulig at de skjønte at jeg mente at det var på landet, etterhvert.

    Det er mulig.

    Hvem vet.

    Vi får se.

    Så sånn er nok det.

  • Jeg tenkte at jeg like godt kunne prøve å ha noen annonser på bloggen, siden jeg sitter og skriver flere timer hver dag, uansett. Vi får se







    Google Mail – Velkommen til EuroAds







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Velkommen til EuroAds





    EuroAds

    <info@euroads.no>





    Sat, Nov 21, 2009 at 12:32 AM





    To:

    eribsskog@gmail.com




      Kjære potensielle partner

    Takk for din interesse som medie hos EuroAds. Du er nå registrert i vårt system, og du kan nå logge inn på www.euroads.no og hente kampanjer og grafisk materiale som du ønsker å vise på din website eller kjøre kampanjer for.

    Under er dine to personlige koder som du trenger for å logge inn:

    Ditt brukernavn er: johncons

    Ditt passord er: (sensurert av johncons-blogg)

    Du skal imidlertid være oppmerksom på at du ikke er godkjent som medie ennå, men at du nå har adgang til vårt system slik at du kan se våre kampanjetyper, priser og tekniske muligheter.

    Hvis du blir avvist som medie, og du har generert en inntjening, vil denne bli fjernet som det fremgår av våre betingelser. Motsatt vil den inntjening som du genererer hos oss frem til godkjennelsen, bli overført til din konto hvis vi godkjenner deg som medie.

    Vi vurderer partner-søknader alle hverdager, og du vil snarest mulig motta en e-post fra oss som bekrefter at du er blitt endelig godkjent som medie hos oss.

    Nyttig info om EuroAds-systemet

    Vi har et intelligent system i EuroAds, som gjør det enkelt og effektivt for deg å tjene penger på din website.

    EuroAds har et puljesystem med optimerte puljer. Systemet har en innebygget optimeringsteknologi, som virker slik at du implementerer en kode på din website, og deretter sørger vi for å vise nettopp de bannere som gir deg den beste inntjening. Bannerne vil kjøre i rotasjon i puljen, og etter hvert som de forskjellige bannere blir eksponert, og brukerne klikker på det, sørger optimeringsalgoritmen for å vise nettopp de bannere som gir deg den største inntjening. Vi sørger også for at alle de nyeste kampanjer blir prøvd i puljen, samt at stengte kampanjer blir fjernet fra puljen.

    Med puljene kan du også segmentere i forhold til målgruppe, slik at du eksempelvis viser bannere kun til kvinner. Du kan også velge bort kampanjer i en spesiell kategori slik at du for eksempel ikke kommer til å reklamere for webhotellet, hvis du selv selger disse.

    Inntjeningen i puljene kan du se under ”Statistikk”. Du kan følge inntjeningen på hver enkelt pulje, og du kan dermed se inntjeningen på forskjellige områder av din website. Har du flere forskjellige websites, kan du også bruke puljene til å se inntjeningen på de enkelte websites.

    Vi har også utviklet PNI (Partner Network Integration) som en service til våre medier til å analysere brukeres kjøpshandlinger. Gjennom PNIen kan du få spesifikke opplysninger om dine brukere. Du kan eksempelvis se hvilke av dine brukere som tar imot hvilke tilbud, for eksempel i et nyhetsbrev. Du kan for eksempel se om det er kvinner/menn eller unge/eldre. Slik kan du via PNIen selv hente opplysninger om dine brukere.

    Utbetaling skjer alltid automatisk 45 dager etter endt måned.

    Med vennlig hilsen

    EuroAds Norway AS

    Berghagan 5

    1405 Langhus, Oslo

    Telefon: +47 64 86 28 82

    Telefax: +47 64 86 28 83

    Web: www.euroads.no

     






  • Jeg var på Bumper på lørdag. Jeg dro først på tre andre klubber, men Bumper har åpent lenger, så jeg dro dit selv om det er mest studenter og sånn der

    img053

    PS.

    Jeg var jo drita full, for å si det på godt norsk.

    Så jeg bare surra rundt der, med en halvliter, og prata med noen unge damer da.

    Og da signaliserte hu ene, at ei som satt på andre sida av bordet, kanskje var interessert, at hu nok var singel.

    Det tror jeg kan ha vært ei fra Karibien, eller noe?

    Ihvertfall var hun litt farget da.

    Men men.

    Så spurte jeg hva hun drev med, og det viste seg at hun var student og studerte kjemi da.

    Og det er jo ikke dårlig, hun virka som en vanlig jente.

    Vanligvis i Oslo, hvis jeg traff damer som studerte, så var det psykologi de studerte, de damene som var på Studenten osv.

    Jeg var først på the Grapes, så på Modo (som har skifta navn til Rococo), og så på the Office, (hvor det kosta penger å komme inn, på lørdager, fant jeg ut, så jeg syntes jeg måtte være der lengre, så jeg glemte å dra på Zoo).

    Men jeg rakk akkurat å komme meg inn på Bumper, jeg var sistemann som kom inn på Bumper, klokka halv fire.

    Men men.

    Så skulle jeg gi hu kjemistudenten, en lapp, med adressen til bloggen min da.

    Så angrep Illuminati, tror jeg det må ha vært.

    To snerte unge frøkner, tok kalender-boka mi, og begynte å skrive ‘hello’ osv., mens jeg skrev adressen til bloggen, på en lapp, for hu kjemistudenten da.

    Så, da ble jo jeg hefta, fra å gi henne den lappen.

    Så, så dukka det opp en lyshåra kar, med litt firkanta hue, og/eller briller og sjarmerte hu kjemistudenten da.

    Så forlot følget til hu kjemistudenten Bumper da.

    Så forsvant de unge frøknene.

    Så her var det nok snakk om hindring, av at jeg skulle finne en jente, som jeg kanskje ville ha klart å lurt med hjem i fylla for et ONS, f.eks. da, (hun kjemistudenten da), vil jeg nok tippe på ihvertfall.

    Jeg har opplevd lignende ting, på Bumper før, fra broren min Axel, når vi var på Studenten osv., og også i Syden, i Ayia Napa, i 1998, fra en dansk jente, da jeg skulle prøve meg på en jente som han Nicholas, som også hadde bestilt restplass, og havna der, sa var god i senga, (som han hadde hatt seg med, en uke før, eller noe).

    Da kom ei snerten mørkhåra dansk jente, og ødela, selv om hun hadde type, som hun dro med bort til oss, og jeg skjønte ikke noe, og hun norske som var god i senga, men ikke så pen, forsvant, og da forsvant hu danske like etterpå, (som var veldig pen), med typen sin. Og så stod jeg der aleine tilbake da, så jeg er nok under oppsikt, når jeg er på byen, her og i Oslo og i Syden, kan det kanskje virke litt om.

    Det var han Nicholas, som jobba på Bakers, og hadde dame fra Langhus, og var med å så en Vålerenga-kamp på Bislett, med meg, i 1998 eller 1999 vel, siden jeg hadde kort fra Norsk Tipping, og da fikk gratisbiletter, til Tippeligaen, siden jeg var
    tippeansvarlig, på Rimi Bjørndal, i 1997 og 98.

    Og de unge frøknene, som ødela, på Bumper, de var også mørkhårede, og lyse i huden, typisk ‘jødisk’ utseende da.

    Så det er nok en krig, mot blonde, (som meg, som har veldig mørkeblondt hår), for at disse ikke skal få kontroll.

    For hun kjemistudenten, hun virka på meg, som å klar for en real omgang i bingen da, for å si det sånn.

    Og illuministene, de er omtrent som hekser, vil jeg si.

    Så de vet hvordan de skal ødelegge for en person osv., de kan sånn såkalt ‘svartekunst’ da, og psykologi, og ‘adferdskunnskap’, (og jeg må vel også kalle det ‘rasekunnskap’), som de bruker da, i plott osv., for å ødelegge for personer, og for å manipulere personer da.

    De skjønte vel at hun fra Karibien, (eller hvor hun var fra), likte lyshåra gutter eller menn da, så de sendte en kjekk, lyshåra, ung mann, i 20-åra vel, ned til henne da, så hun mista interessen for meg da.

    Og jeg ble jo hefta av to unge frøkener, så jeg måtte jo nesten svare de, når de skrev i boka mi, osv.

    Så dette var nok illuminati, vil jeg si.

    Jeg synes jeg så han Alex også, som jeg har skrevet om på bloggen tidligere, utafor Bumper, (han som kjente hun illuminati-dama fra Litauen, som sa at Alex var bedre enn meg, siden han hadde mørkere hår):

    https://johncons-blogg.net/2009/04/erik-met-illuminati-girl-diana-from.html

    Jeg prata med han, (tror jeg det var), eller han var utafor Bumper, med to unge damer.

    Jeg prata vel bare med damene.

    Det var ei som var fra Østerrike og/eller Sveits, dvs. Geneve, sa hu, selv om hu vel først sa Østerrike(?)

    Ei med mørkt hår, tror jeg.

    Også var det ei fra Munchen, med lyst hår, tror jeg, som visste at Illuminati var fra Ingolstadt, (der de lager Audi, også i Bayern da, ikke langt fra Munchen).

    (Jeg var ganske full, jeg drakk nok 6-7 øl da, fra halv et, (når jeg gikk ut), til fire, og det er mye for meg, som ikke pleier å drikke så ofte og mye da.

    Jeg hadde vel tålt mer, hvis jeg hadde drukket oftere men.

    Men men).

    Mer da.

    Jo, og de spurte meg om mye rart, hvorfor jeg dro til Liverpool osv.

    Jeg ga de en lapp også, med adressen til bloggen, og sa at de fikk lese der, for det var så mye å forklare.

    Og de sa, hva hvis de ikke forstod det som stod.

    Ja, da kunne de skrive en kommentar, sa jeg.

    Så sånn var det.

    Men men.

    Han ‘Alex’, eller hva han het, han var litt uhøflig, og tok meg på hue, da de tre stakk av i en taxi, mens jeg prata med de to damene på forsøksvis tysk og engelsk da.

    Men det var mens jeg prata med de damene, så jeg fikk ikke gjort så mye.

    Men jeg sa hade til de damene, men ikke til han fyren da, som jeg vel ikke sa hei til heller.

    Kan han karen som tok meg på hue ha vært en russer, som noen nevnte(?)

    Noen nevnte at en eller annen var russer, mener jeg å huske.

    Jeg var litt full.

    Vanskelig å si.

    Jeg får prøve å eventuelt finne ut mer om dette seinere.

    For disse spurte om så mye rart, så det var tydelig at disse visste at det var noe som foregikk.

    Kanskje i forbindelse med ‘de falske Gjeddene’ og Illuminati osv., siden jeg lurer på om han karen som tok meg på hue, var han som var i den linken ovenfor, han ‘Alex’ vel, som kjente hu dama fra Litauen da.

    Det er mulig, jeg skal ikke si det sikkert.

    Jeg får prøve å drikke litt mindre neste gang jeg er på byen, så kanskje jeg klarer å huske mer.

    Det hadde kanskje vært en god ide.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Ja, hun fra Geneve, hun ga meg forresten telefonnummeret sitt, av en eller annen grunn, kom jeg på.

    Og det var Ashley, som hun het, sa hun fra Munchen.

    Men hun Ashley da, eller ‘Ashley’, hun skrev nummeret sitt feil.

    For hun skrev 078523652335.

    Og det er et tall for mye!

    For telefonnummer i England, de har 11 tall, og ikke 12, som hun fra Geneve skrev.

    De her folka prata forresten omtrent feilfritt engelsk, vil jeg si, så de hadde ikke så tysk og sveitsisk aksent akkurat, som jeg kunne høre så klart, ihvertfall.

    Men men.

    Men jeg var litt full, så jeg husker ikke alt jeg prata med dem om.

    Men det var dem som ba meg sette meg ned der og prate da, mener jeg å huske.

    Så det er vel noe som foregår da.

    Men at de tre kan ha vært i Illumianti da(?)

    Hm.

    Også var det noen andre som holdt på inne på Bumper, med noe hindring osv?

    Den Tyske Orden eller Rosenkrantsordenen, eller lignene?

    Eller den albanske mafien?

    Noe med link til noe danske greier ihvertfall, vil jeg tippe på.

    Tja, det er ikke så lett å vite nøyaktig.

    Vi får se, hva det er mulig å finne ut av.

    Men noe nettverk, det var det nok ihverfall, som opererte der da.

    Noe kabalistiske greier, tenker jeg.

    Noe ‘New Age’-nettverk, vil jeg nok tippe på.

    Men hva det nettverket kalles, det skal jeg ikke si alt for sikkert.

    Så sånn er nok det, dessverre.

  • Facebook-melding fra David Ulriksen fra Rimi Langhus. (In Norwegian)

    …..

    Between
    You
    and
    David
    Ulriksen

     

    David
    Ulriksen

    Add
    as Friend

    Today
    at 00:06

    Report
    Message


    du sletter oss en etter en!!??
    det er dårlig av deg!
    vi
    elsker deg jo erik!

  • Fler kommentarer til bildene til Fredrik Karlsen på Facebook. (In Norwegian)

    Fredrik
    Karlsen sine bilder – godt og blanda

    Bilde
    20 av 59
    |
    Tilbake
    til album
    |Fredrik
    sine bilder
    |Profilen
    til Fredrik

    Fra
    albumet: 
    godt
    og blanda
     av Fredrik
    Karlsen

    Del

    Tag
    dette bildetRapporter dette bildet

    Lagt
    til 9. februar
     – Kommenter – Liker

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 23:12 9. februar

    Og
    hva betyr det her tegnet egentlig?

    Hvis det er lov å
    spørre.

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     skrev
    kl 23:13 9. februar

    faan
    du lurere på tegn a, hvor i verden bor du??

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 23:16 9. februar

    Jeg
    bor i England jeg.

    Oss gamlinga lurer på hva som foregår
    når alle begynner å prate døvespråk vet
    du.

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     skrev
    kl 23:18 9. februar

    jeje,
    det er hemmelig dette vettu. hahahahaha-

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 23:25 9. februar

    Ja,
    jeg skjønner det.

    Men ungdommen får jo ha sine
    hemmelige subkulturer osv., det er ikke mye oss som snart er
    pensjonister kan gjøre for å forstå noe av det.

    David
    Ulriksen
     skrev
    kl 11:14 10. februar

    finn
    dine egne tegn Erik…
    Søk på tegnspråk på
    sol så finner du noe…!

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 16:36 10. februar

    Ja,

    jeg
    husker den siste sommeren jeg jobba på Rimi.


    hadde dem halv pris mobiler på Rimi Langhus.


    kjøpte jeg en mobil, så satt du i kassa.


    begynte du å sjekke så nøye oppi esken.

    Var
    det nye regler fra Rimi det eller?

    Eller du husker kanskje
    ikke?

    Og hvorfor ringte du Thomas Bruun om meg, han hadde vel
    ikke noe med Rimi Langhus å gjøre da?

    Med
    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    David
    Ulriksen
     skrev
    kl 17:39 10. februar

    1.
    Eska til mobilen var så tung at jeg trodde du hadde lagt hele
    safebeholdningen i den!!!
    2. Var ikke Thomas sjefen din??

    Bare
    kødder jeg Erik!
    Jeg må kjøpe
    hukommelsespiller!! Husker ikke!
    Vi har da prata om detta før!


    må du stramme deg opp!
    Må du ikke??

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 17:46 10. februar

    Hvorfor
    må jeg stramme meg opp, jeg har vel aldri vært noe
    slapp.

    Jeg pleide vel å gjøre min del og vel så
    det i butikken.

    Ja, vi har prata om det før, men jeg
    kan ikke huske å ha fått noe svar.

    Men det er
    kanskje noe med vannet på Langhus, som gjør at det går
    ut over hukommelsen.

    Det er mulig.

    Med
    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    David
    Ulriksen
     skrev
    kl 17:52 10. februar

    Hvorfor
    går du å husker på ting som skjedde for snart 10 år
    siden??
    Noe andre ikke tenker over!
    Jeg sjekka bare om alt var
    oppi eska til telefonen!
    Det er helt naturlig ved salg av ett så
    dyrt produkt!
    Kunne vært brekkasje!

    Begynner å
    lure på om det er noe galt med vannet i England jeg!!!

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 17:59 10. februar

    For
    ti år siden, så tror jeg ikke du var gammel nok til å
    jobbe i butikk.

    Jeg ansatte deg i butikken da du var 16 år
    vel, og det må vel ha vært i år 2000 tror jeg.

    Og
    det her vi snakker om, var i 2004.

    Men men.

    Jeg har
    aldri sett at de som sitter i kassa på Rimi sjekker mobilene
    sånn.

    Jeg lurte på om det var noen nye
    Rimi-regler.

    Jeg husker jeg syntes at det var litt uhøflig,
    som om du ikke stolte på meg.

    Så jeg ble litt såra
    og vonbråten da vet du.

    Vannet i England er ikke bra,
    det lønner seg å kjøpe vann på flasker, for
    det vannet i springen er så fullt av klor og dritt, så
    ingen av dem
    Europeiske studentene jeg studerte sammen med i
    Sunderland drakk vannet fra springen.


    sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    David
    Ulriksen
     skrev
    kl 12:33 11. februar

    HAHAH!!!

    Erik,
    du har blitt miljøforgifta!!!

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 15:16 11. februar

    Ja,

    det
    er det jeg sier jeg og.

    12 år på Rimi er alt for
    mye.

    Med vennlig hilsen

    Erik
    Ribsskog

  • Flashback til 2002. (In Norwegian)

    Nå fikk jeg flashback til år 2002, tror jeg det her må ha vært.

    Det siste halvåret jeg jobba som butikksjef i Rimi.

    Eller om det var like før jul i 2001.

    Noe sånt.

    Da jobba jeg som butikksjef på Rimi Langhus, og jeg hadde en svart Ford Sierra, som jeg brukte til å kjøre fram og tilbake til jobben, de sjeldne gangene bilen virka da.

    Jeg kjørte på en vei de har uti der.

    Nå har jeg sett på Oslo-losen da, så jeg tenkte jeg skulle skrive at det heter ikke vei uti der, men at det het veiingsen, eller noe.

    Men det blei litt for dumt, så det gadd jeg ikke.

    Men det er en slags vei da, eller en vei da, som går hvis du kjører til høyre ut fra parkeringsplassen, der hvor Rimi Langhus var før.

    Så tar du til høyre nesten med en gang, ut på en større vei da.

    Som går mellom Ski og motorveien til Oslo tror jeg.

    Europaveien, heter vel den.

    Så hvis jeg har flaks og sier riktig, så går den veien mellom Ski og Europaveien.

    Eller, man kan ta av til Europaveien, er det kanskje.

    Man kommer kanskje til Kolbotn, eller noe hvis man kjører den veien(?)

    Tja, det skal jeg ikke si.

    Men man kan komme til motorveien til Oslo da.

    Og den dagen, så var det mørkt, husker jeg.

    Og jeg jobba seinvakt da.

    Og noen, på noe verksted, eller noe, hadde tulla med lysa på bilen min, så de virka ikke så bra på fjernlys da.

    Men jeg kjørte nesten alltid i Oslo-området, hvor det var bra lys.

    (Fordi de verkstedene, de tulla så mye med bilen, når jeg leverte den på reparasjon).

    Det virka ihvertfall sånn.

    Så sånn var det.

    Men da ringer plutselig sjefen min fra HV, midt i høljregnet.

    Det regna så mye, eller om det hagla, at det var vanskelig å se veien.

    Og det var vanskelig å høre hva han sa, for vindusviskerne måtte gå for fullt.

    Men jeg tror vindusviskerne var ganske nye, så det gikk greit.

    Så sånn var det.

    Erik Andersen, tror jeg han het, han HV-sjefen min som ringte da.

    Jeg har bare fått telefon fra HV en gang, så det er derfor jeg husker det.

    Eller muligens to ganger, hvis ikke den andre gangen var e-post.

    Men jeg synes det var så rart at han skulle prate mens han hørte jeg kjørte da.

    Han måtte ha hørt vindusviskerne.

    Han jobba i Andersen Consulting, han HV-sjefen.

    Jeg lurer på om han var noe troppssjef, eller noe.

    Noe sånt.

    Og han skulle be meg på noe HV julemiddag, eller julebord, tror jeg det var.

    Så det var nok slutten av 2001 det her.

    Og jeg hadde jo aldri tid omtrent, til å dra på HV-repøvelser.

    For et par år etter at jeg kom inn i HV, så ble jeg jo butikksjef i Rimi.

    Og jeg hadde også problem med et kne i mellomtida.

    Så jeg var bare på 2-3 rep-øvelser med HV, fra 1996 til dags dato vel.

    Tre HV-øvelser, vil jeg tippe på.

    Noe sånt.

    Men jeg skulle egentlig ha vært på mange fler, men det var alltid jobben, eller så var det kneet, ellers så var det at jeg ble forfulgt av noe ‘mafian’ og måtte flykte til England osv.

    Så jeg har ikke vært så flink til å dra på HV-øvelser, men jeg har prøvd så godt jeg har kunnet da.

    Ikke langt unna ihvertfall.

    Det har ikke vært sånn at jeg sniki meg unna hver øvelse, og klaget på kneet, som jeg nok kunne ha gjort, for det kneet må jeg være forsiktig med da, det er noe ruptur i noe korsbånd osv.

    Men men.

    Og jeg kom ikke så bra overens med han Andersen, eller noen andre der.

    Det var en som var litt artig, som jobba på Carl Berner, på Meny der vel, som blei med ut på byen, i Elverum en gang, og vi prata såvidt med noen damer fra lærerhøyskolen eller var det sykepleierhøyskolen, eller noe, som vi traff der.

    Og han ga meg noen tips, om butikkledelse osv.

    Jeg hadde jo ikke fått noen sånne tips i Rimi, så det var veldig verdifullt faktisk.

    Han var sjef for kjøtt/fisk-avdelinga på Meny, tror jeg det var, på Carl Berner.

    Men det her var siste rep-øvelsen hans da.

    Og da virka Sierraen min, for en gangs skyld, så da lot jeg han sitte på med meg, til Ammerud, eller noe sånt noe, ihvertfall et eller annet sted i Groruddalen.

    Så han var litt sånn menneskelig, kan man kanskje nesten si.

    Og han sjefen som var helt på topp der, uten at jeg husker hva han heter, han virka også ganske pålitelig osv., muligens, selv om jeg ikke prata så mye med han områdesjefen, eller hva han var.

    Men det var også mange andre over han områdesjefen, som var på rep-øvelser osv. noen ganger.

    Så det er ganske heavy greier, tror jeg ihvertfall.

    Men men.

    Men han Andersen og de andre folka i Støtteområdet da, som jeg er i.

    Dem gikk jeg ikke så bra overens med.

    Jeg var med noe 12-7 lag en gang vel.

    Og dem virka motiverte og alt mulig.

    Dem er visst frivillige dem, og ikke vernepliktige sånn som vi var da, på geværlaga osv.

    Og dem virka som normale folk.

    Men kollegene mine på laget osv., dem ble jeg aldri så bra kjent med.

    Men det var vel en blanding av folk, i det området, og jeg var ikke der så mye, så kan ikke si med sikkerhet hvordan de folka var.

    Men han Andersen dreiv og kommanderte, eller hadde en sjefete tone ovenfor meg, husker jeg.

    (Og jeg husker jeg hørte at han prate om meg, til noen andre befal, bak ryggen min da, om jeg skulle være med 12-7 laget, eller ikke.

    På Rena, var vel det.

    Jeg synes han tulla litt fram og tilbake, om hvilket lag jeg skulle være med på osv. da.

    Men men).

    Og det synes jeg er litt dumt, når man er i 30-åra, og har vært gjennom infanteriet, og 3-4 rep-øvelser i Hæren og i HV.

    Så han synes jeg var litt umoden som troppsjef, eller hva han var.

    Så da han ringte meg, og skulle ha meg med på julebord, var det vel.

    Så hadde jeg egentlig ikke noe lyst til det.

    Men jeg tok jo telefonen da, av gammel vane, i tilfelle det var noe problem på jobben, selv om jobben da var stengt.

    Og i høljregnet og med dårlig lys på bilen, så måtte jeg konse om samtalen og.

    Men jeg har jo kjørt kinamat for Chinatown-expressen Eiksmarka.

    Så jeg er litt vant med sånn stressing, når jeg kjører.

    Så tenkte jeg at jeg skulle ta en spansk en, på han troppssjefen da, han Andersen.

    Så sa jeg sånn, ‘ja kanskje jeg har tid til det, når skal det være osv’.

    Og da bare forrandra han helt tone, og da forstod jeg det på tonen hans da, at han ville egentlig ikke at jeg skulle komme på julebordet, eller hva det var igjen.

    Men hvorfor ringte han da?

    Dette var den eneste gangen HV ringte meg om noe sånt, de åtte årene jeg bodde i Norge mens jeg var i HV.

    Så det var litt rart at den eneste ringinga skulle være da jeg kjørte i dårlig sikt og med dårlig lys, seint om kvelden, etter jobben.

    Er det noe ‘mafian’ i HV og lurer jeg på nå, etter at jeg fikk det flashbacket her nå.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Hvorfor det skal være 12-7 lag, og alt sånt i HV.

    Sånn at HV, med støtteområde osv., er mer eller mindre som en egen hær.

    Det vet jeg ikke.

    Men det er et eller annet som er galt mener jeg.

    Når dem lager en egen HV-hær.

    For det burde egentlig vært nok å ha en vanlig hær.

    Men kanskje den vanlige hæren er ‘kuppet’ da.

    De bruker vel stort sett pengene på New World Order-ting der nå, og på å hjelpe USA og NATO i Afganistan osv.

    Så kanskje det er det som er grunnen.

    At man ville kompansere for dette.

    Det er mulig.

    Eller å ha en slags hemmelig milits da, som HV jo egentlig er.

    Men her foregår det nok en krig.

    Om HV skal være effektive eller ikke.

    Så de drapssakene man har hatt, hvor folk har blitt drept med HV-våpen, det kan også muligens være set-ups for å diskreditere HV, sånn at HV-folk ikke skal få ha skarpe våpen hjemme, og dermed svekke HV da.

    Det er også noe jeg har lurt litt på tidligere.

    Så det er mye rart, det er sikkert.

    Så sånn er det.