johncons

Stikkord: Mette-Marit videoen

  • Jeg sendte en ny e-post til NRK







    Gmail – Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:42 AM





    To:

    info@nrk.no



    Hei,

    har NRK noe kommentar til at Jonna er med i Mette-Marit-videoen?
    Kan dere sende dette videre til Jonna, for kommentar, for jeg fant ikke Jonnas hjemmesiden på nettet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
    To: bulldozer86@live.com
    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Mer fra Løvenskiold fra militæret




    Heisann Løven,

    Erik Ribsskog 10. januar kl. 23:31

    er det du som sender e-poster, jeg får noen rare e-poster her.

    Er det du som har medisin-firma, jeg sendte først dit.

    Dette er Ribsskog fra militæret, som du sa lå og sov med rumpa i været, noe jeg synes høres rart ut.

    Var dette noe du fant på?

    Kanskje det var pga. varmen, siden du ikke likte å ha vinduet oppe?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    Thomas Løvenskiold 10. januar kl. 23:54 Rapporter

    Hei Erik, det var jammen lenge siden, jobber ikke med medisin, så det er nok min navn-bror. husker ikke selv episoden med den komentaren, den var sikkert helt malplasert fra min side. hvordan er det med deg?

    Erik Ribsskog 11. januar kl. 03:14

    Hei,

    jo, jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

    Har flyktet til England, i 2004 og 2005.

    Ble forsøkt myrdet på min onkel Martin Ribsskog sin gård i Kvelde, i 2005.

    Har funnet ut at min mormor, Ingeborg Ribsskog, var etter Løvenbalk osv., og Gjedde, som hun sa var finere enn Løvenskiold!

    Har også hørt at Kåre Willoch er adoptert inn i Løvenskiold-slekten og har Mette-Marit-videoen!

    Jeg får ingen rettigheter av myndighetene, og aner ikke hvem denne 'mafian' er, politiet vil ikke fortelle.

    Husker du at jeg hadde frostskade, på øret, i militæret, for jeg har en erstatningssak mot militæret, for jeg får ikke arv etter bestemor Ingeborg og er arbeidsledig flyktning i England.

    Men men.

    Har en blogg hvor jeg skriver om alt som skjer, www.johncons-mirror.blogspot.com

    Takk for svar ihvertfall!

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny e-post i forbindelse med Mette-Marit videoen







    Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:00 AM





    To:

    bulldozer86@live.com


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit
    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en e-post i forbindelse med Mette-Marit videoen







    Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 1:07 AM





    To:

    bulldozer86@live.com


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.
    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?
    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.
    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.
    Mvh.
    Erik Ribsskog






  • Mer fra #blablabla



    Session Start: ti jan 11 00:06:00 2011
    Session Ident:#blablabla
    [00:06] ->> You joined channel #blablabla
    [00:06] ->> Topic is: Godt nyttår!
    [00:06] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03

    [00:06] ->> Attempting to join #quiz-show
    [00:06] ->> Channel Modes are: +tn
    [00:06] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
    [00:06] <skorpion> god kveld til deg, john_cons

    [00:07] <john_cons> heisann ja
    [00:07] * shut_up is now known as marybar
    [00:07] <john_cons> hva skjer
    [00:07] <marybar> hiya erik
    [00:07] <john_cons> jeg sendte en e-post til slottet om det greiene skorpion

    [00:07] ->> marybar is adc1dd1c@173.193.221.28-static.reverse.softlayer.com ([adc1dd1c] I <3 EFnet)
    [00:07] ->> marybar is on: #london #liverpool #oslo #johncons #blablabla

    [00:07] ->> marybar using chat.efnet.org (slower traffic keep right)
    [00:07] ->> marybar :End of /WHOIS list.
    [00:07] <skorpion> ja, jeg så det cons

    [00:07] <skorpion> har du fått svar?
    [00:08] <marybar> we're still trying to figure out where to find the mafia
    [00:08] <john_cons> nei, de pleier ikke å svare forresten heller

    [00:08] <skorpion> ja ja. var verdt et forsøk da
    [00:08] ->> 173.193.221.28-static.reverse.softlayer.com resolved to 173.193.221.28

    [00:08] <john_cons> ja, jeg har jo ikke gitt opp enda
    [00:08] <skorpion> nå kan de i hvert fall ikke si at du ikke har prøvd
    [00:08] <john_cons> fant ikke han john ogby på facebook

    [00:08] <skorpion> nei, har lett etter han jeg og
    [00:08] <john_cons> neida, man må nok være tålmodig
    [00:08] <skorpion> han er ikke å oppdrive
    [00:08] <john_cons> ok hm

    [00:08] <skorpion> ja, tålmodighet er en dyd sies det
    [00:09] <john_cons> ja, kanskje han er frimurer?
    [00:09] <skorpion> ja, apropos det
    [00:09] <skorpion> jeg prata jo med han kompisen min

    [00:09] <skorpion> og spurte litt mer og sånn da
    [00:09] <skorpion> om hva som var på den videon liksom
    [00:09] <john_cons> 173.193.221.28 US UNITED STATES ILLINOIS CHICAGO HOSTING SERVICES INC

    [00:09] <john_cons> marybar: are you from chicago?
    [00:09] <skorpion> så spurte jeg om det var riktig det med biljard-bordet
    [00:09] <john_cons> åja
    [00:10] ->> marybar is adc1dd1c@173.193.221.28-static.reverse.softlayer.com ([adc1dd1c] I <3 EFnet)

    [00:10] ->> marybar is on: #london #liverpool #oslo #johncons #blablabla
    [00:10] ->> marybar using chat.efnet.org (slower traffic keep right)
    [00:10] ->> marybar :End of /WHOIS list.

    [00:10] <skorpion> og han sa det at det var bare noe pressen skrev for å beskytte mette-marit
    [00:10] <john_cons> åkey, hm
    [00:10] <skorpion> for nede på den puben der det skjedde

    [00:10] <skorpion> "Christiania"
    [00:10] <john_cons> jepp
    [00:10] <skorpion> var det ikke det?
    [00:10] <skorpion> jo
    [00:10] <john_cons> jo Kristiania, en nattklubb i oslo

    [00:10] <skorpion> der holdt visstnok frimurerlosjen til før
    [00:10] <john_cons> hvis den finnes lengre
    [00:10] <skorpion> sa han kompisen min da
    [00:10] <john_cons> åja

    [00:11] <john_cons> var det for å skremme frimurerne da?
    [00:11] <skorpion> og nede i kjellern der hadde dem visst drivi med noe ritualer og faenskap
    [00:11] <john_cons> jøss

    [00:11] <skorpion> nei altså
    [00:11] <john_cons> med mette marit?
    [00:11] <skorpion> det som skjedde med mette-marit var visst noe greier i den kjellern
    [00:11] <john_cons> jøss

    [00:11] <skorpion> at hun lå på et slags alter og ble pult
    [00:11] <skorpion> av en del norske kjendiser mente han
    [00:11] <john_cons> kristiania lå/ligger visst i grensen

    [00:11] <john_cons> mener jeg å huske
    [00:11] <john_cons> jøss
    [00:11] <skorpion> i et slags sånn fake frimurer-rituale
    [00:11] <john_cons> rundt grensen der et sted

    [00:11] <john_cons> jøss
    [00:12] <skorpion> i den kjellern der frimurerlosjen holdt til da
    [00:12] <john_cons> kan det ha vært johanitterordenen
    [00:12] <john_cons> okey

    [00:12] <skorpion> ja
    [00:12] <john_cons> hm
    [00:12] <john_cons> jeg får sjekke det navnet hans
    [00:12] <skorpion> han kompisen min i PST mente jo det at det kan ha vært noen andre slags losjer som har overtatt

    [00:12] <skorpion> ja
    [00:12] <john_cons> hm
    [00:12] <john_cons> er det noe måte jeg kan vite at det du skriver er riktig
    [00:12] <marybar> yeah i'm from chicago

    [00:12] <john_cons> marybar: what up then
    [00:13] <skorpion> du kan jo snakke med han kompisen min kanskje
    [00:13] <marybar> have you been there?
    [00:13] <john_cons> er han på irc?

    [00:13] <skorpion> men han ville ikke på bloggen da
    [00:13] <skorpion> jeg kan spørre om han har en epost eller telefon eller noe? hva foretrekker du?
    [00:13] <john_cons> marybar: no, i haven't i tried to go to the us once, but was sent back to europe from detroit, for some reason

    [00:13] <john_cons> e-post kanskje
    [00:13] <skorpion> ok
    [00:13] <john_cons> marybar: in 2005
    [00:13] <marybar> i see
    [00:14] <john_cons> marybar: what were you wondering about here

    [00:14] <marybar> i was asked to join the channel
    [00:14] <john_cons> marybar: this is my private channel you see, for me and people i know really
    [00:14] <john_cons> marybar: ok, who was it that invited you?

    [00:14] <marybar> by a person who said he was a friend of you
    [00:14] <john_cons> marybar: ok, who was that again then?
    [00:14] <marybar> nick something
    [00:15] <john_cons> marybar: no, he's not my friend, he's just an imposter, nick ewans, who pretend to be a p.i. or something, but who really is an actor, and I don't know why is contacting me, etc.

    [00:16] <marybar> ah i don't really know him either
    [00:16] <marybar> i spoke to him on irc a few days ago
    [00:16] <john_cons> marybar: i think it's to do with an employment-case i have against bertelsmann/microsoft:

    [00:16] <marybar> he told me about you
    [00:17] <marybar> he said you were a very interesting person

    [00:17] <marybar> he said he was trying to get more people to talk to you, for some reason
    [00:17] <john_cons> marybar: i think someone, (bertelsmann?), must be paying him to annoy me, or something

    [00:17] <marybar> i didn't quite comprehend why
    [00:18] <john_cons> marybar: ok, i c, this is like a private channel, so I don't really know who sends people here
    [00:18] <john_cons> marybar: this channel is to do with if one have questions about my websites etc:

    [00:18] <marybar> yeah, about your blog?
    [00:18] <john_cons> yeah that's right

    [00:18] <marybar> i read it. very interesting material
    [00:19] –skorpion– bulldozer86@live.com er adressa hans. jeg ga han adressa til bloggen din og fortalte om hva du drev med og sÃ¥nt, og han virka positiv til Ã¥ stÃ¥ fram med dette. men jeg kan som sagt ikke gÃ¥ god for alt han sier, sÃ¥ du mÃ¥ nesten vurdere dette selv

    [00:19] <john_cons> marybar: but my blog is mostly in norwegian
    [00:19] <marybar> i became curious about the mafia thing
    [00:19] <marybar> some of it is in english
    [00:19] <john_cons> marybar: so i'm not used with non-norwegians showing up here

    [00:19] <marybar> and i used google translate
    [00:19] <john_cons> marybar: only the e-mails to english companies etc
    [00:19] <marybar> nick sent me some links
    [00:20] <john_cons> skorpion: ok, det havner på bloggen altså

    [00:20] <skorpion> john_cons: ikke post adressa hans da
    [00:20] <john_cons> skorpion: men takk for bidraget
    [00:20] <skorpion> er mulig han ikke gidder si noe da
    [00:20] <john_cons> ja, men jeg poster alt mulig på blogg, jeg gidder ikke å sensurere liksom

    [00:20] <skorpion> ok ok
    [00:20] <john_cons> null hemmelighetskremmeri
    [00:21] <john_cons> jeg orker ikke det dessverre
    [00:21] <john_cons> men men
    [00:21] <john_cons> jeg skal sjekke om han er frimurer han eksen til mette marit

    [00:21] <john_cons> bbl
    [00:21] ->> You are now known as jc_away
    [00:26] <jc_away> Ofteal, Torstein
    [00:26] <jc_away> 1940

    [00:26] <jc_away> Lærer
    [00:26] <jc_away> Sandnes
    [00:26] <jc_away> Ognedal, Torstein Øglænd
    [00:26] <jc_away> 1945

    [00:26] <jc_away> Tanntekniker
    [00:26] <jc_away> Sandnes
    [00:26] <jc_away> Ogre, Einar Utne
    [00:26] <jc_away> 1927

    [00:26] <jc_away> Produktsjef
    [00:26] <jc_away> Ås
    [00:27] ->> You are now known as john_cons
    [00:27] <skorpion> hm
    [00:27] <skorpion> han john tror jeg bor i lillestrøm

    [00:27] <john_cons> nei, john ognby, mette-marit sin eks, er visst _ikke_ frimurer
    [00:27] <john_cons> jepp
    [00:27] <john_cons> okey
    [00:27] <john_cons> og han er ikke på facebook

    [00:27] <john_cons> hm
    [00:27] <skorpion> hvordan veit du at han ikke er frimurer?
    [00:27] <john_cons> kanskje det går ann å kontakte han via det foto.no stedet

    [00:27] <skorpion> jeg så etter det
    [00:27] <john_cons> jo for da hadde han stått på den lista her, til tv2:
    [00:27] <skorpion> det går ikke an
    [00:27] <skorpion> åja, ja

    [00:28] <john_cons> han hadde stått på den lista der, hvis han hadde vært frimurer

    [00:28] <john_cons> men men
    [00:28] <john_cons> jeg har ikke lyst til å ringe han john ognby
    [00:28] <john_cons> for jeg har ikke noe sånn utstyr til å ta opp telefonsamtaler osv

    [00:28] <john_cons> men men
    [00:28] <skorpion> nei, det hadde jo vært en fordel
    [00:29] <john_cons> burde kanskje hatt det i såfall
    [00:29] <john_cons> men men

    [00:29] <skorpion> ja, jeg vet ikke om jeg tør blande meg for mye i detta her
    [00:29] <john_cons> kanskje det er en annen måte man kan gå fram på
    [00:29] <john_cons> okey, jeg får ha det litt i bakhue tror jeg

    [00:29] <john_cons> men men
    [00:29] <skorpion> for han kompisen min, han mente jeg ikke burde stikke nesa mi i dette her
    [00:29] <john_cons> okey, men du har jo liksom begynt nå

    [00:29] <skorpion> ja…
    [00:29] <john_cons> men du får bestemme sjæl
    [00:29] <skorpion> han sa jo det
    [00:30] <john_cons> det er opp til deg selv å avgjøre

    [00:30] <john_cons> og, vi får tenke litt mer på det her da kanskje
    [00:30] <skorpion> at det var fælt mange norske kjendiser og maktmennesker involvert i detta her
    [00:30] <john_cons> ja det greiene der ja

    [00:30] <john_cons> ja, det hørtes litt rart ut
    [00:30] <skorpion> og at den ritualpulingen av mette-marit var noe alle kjendiser måtte igjennom for å nå fram i Norge liksom
    [00:30] <john_cons> hvis mange kjendiser har knulla mette marit før krompen

    [00:34] ->> You joined channel #blablabla
    [00:34] ->> Topic is: Godt nyttår!
    [00:34] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03

    [00:34] ->> Attempting to join #quiz-show
    [00:34] ->> Channel Modes are: +tn
    [00:34] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
    [00:34] <cons_> pc-en gikk ned som vanlig

    [00:34] <cons_> men men
    [00:34] -> *blablabot* op (sensurert av johncons-blogg)
    [00:34] * blablabot sets mode +o cons_ for #blablabla
    [00:35] <skorpion> det er noe drit

    [00:35] <@cons_> jeg får oppdatere bloggen litt, med det nye om mette marit og nick ewans osv
    [00:35] <@cons_> bbl
    [00:35] ->> You are now known as jc_away
    [00:35] * john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Quit ( Ping timeout: 268 seconds )






  • Mer fra Løvenskiold(?), på #blablabla



    [03:03] <skorpion_> ja
    [03:03] <skorpion_> snakkes
    [03:03] <jc_away> jepp hei
    [03:48] <skorpion_> jeg skal ta åsså snakke litt mer med han kompisen min og se om jeg kan få noe mer info om dette

    [03:48] <skorpion_> men natta
    [03:48] * skorpion_ (~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net) Quit ( )
    [04:12] * Thomas_Lo (~Lvenskiol@ti0169a380-0783.bb.online.no) has joined #blablabla

    [04:13] ->> You are now known as john_cons
    [04:13] <john_cons> hei løven
    [04:13] <Thomas_Lo> Ribsskog: Ser du skriver om Mette Marit videon. Jeg tror ikke min familie har et eksemplar. Jeg har i hvertfall aldri sett det hos oss.

    [04:13] <john_cons> hva skjer
    [04:13] <john_cons> åkey, jeg siterte han skorpion
    [04:14] <john_cons> han sa at kåre willoch hadde fått et eks av dere
    [04:14] <Thomas_Lo> hmm. lurer på hvor han har fått det fra. At vi skal ha den. Merkelig

    [04:14] <Thomas_Lo> Kanskje han prøver å sverte navnet vårt?
    [04:14] <john_cons> og at dere hadde tilbudt john ognstad 2.5 millioner for videoen
    [04:14] <john_cons> jeg vet ikke

    [04:14] <john_cons> jeg vet ikke
    [04:14] <john_cons> er det far eller sønn løvenskjold jeg snakker med nå?
    [04:14] <Thomas_Lo> far
    [04:14] <john_cons> åkey

    [04:14] <john_cons> hva het tropps ass?
    [04:14] <john_cons> (kontrollspm)
    [04:15] <john_cons> ..
    [04:15] <Thomas_Lo> det skal jeg være så ørlig å si at jeg ikke husker. Mange år siden nå

    [04:15] <john_cons> hva het tropssjefen da
    [04:15] <john_cons> han første
    [04:15] <john_cons> eller kompanisjefen
    [04:15] <Thomas_Lo> Husker navn dårlig

    [04:16] <john_cons> eller noen av de andre befalene
    [04:16] <john_cons> si navnet på noen i troppen da
    [04:16] <john_cons> hva het bensinsstasjonen like ved leieren
    [04:16] <Thomas_Lo> Staff f.eks. Han bodde jeg sammen med

    [04:16] <john_cons> ja, det nevnte jeg jo i går
    [04:16] <john_cons> nja skeptisk
    [04:17] <john_cons> hva gjorde vi i kvikne?
    [04:17] <john_cons> i østerdalen

    [04:17] <Thomas_Lo> gikk på natoplanker
    [04:17] <john_cons> med militiæret ja
    [04:18] <john_cons> nei det var helt feil
    [04:18] <john_cons> vi var med i innspillingen av sekondløytnanten

    [04:18] <john_cons> den norske filmen
    [04:18] <john_cons> som statister
    [04:18] <john_cons> var ikke snø der enda da
    [04:18] <john_cons> ikke noe nato-planker der

    [04:18] <Thomas_Lo> har vært der flere ganger vi da
    [04:18] <john_cons> nei det var vi ikke
    [04:18] <john_cons> slutt å jug
    [04:19] <john_cons> den hukommelsen din kan du selge og få gjeld for løvenskiold

    [04:19] <john_cons> din tyske idiot
    [04:19] <john_cons> du spilte for mye monopol med frydenlund og øverland osv
    [04:19] <john_cons> men men
    [04:20] <Thomas_Lo> nybæ tror jeg var hos oss i hvertfall

    [04:20] <john_cons> ja det stemmer
    [04:20] <john_cons> ikke dårlig
    [04:20] <john_cons> ellers husker du dårlig
    [04:20] ->> Thomas_Lo is ~Lvenskiol@ti0169a380-0783.bb.online.no (…)

    [04:20] ->> Thomas_Lo is on: #blablabla
    [04:20] ->> Thomas_Lo using efnet.xs4all.nl (much better than efnet.port80.se)

    [04:20] ->> Thomas_Lo has been idle for 29 seconds (Logged on at 10.01.2011 04:12:21)
    [04:20] ->> Thomas_Lo :End of /WHOIS list.
    [04:20] <john_cons> nybø var vel fra lier tror jeg

    [04:20] <john_cons> han var vel på lag 2
    [04:21] <john_cons> hva var det du og nybø gjorde da
    [04:21] <john_cons> og hvordan skade fikk nybø?
    [04:21] <john_cons> og hvem sin slekt var det som kjørte dere på snøscooter?

    [04:22] ->> ti0169a380-0783.bb.online.no resolved to 80.213.207.15
    [04:22] <Thomas_Lo> johansen var vel hos oss også
    [04:22] <john_cons> ja johansen var en sersjant fra vestlandet

    [04:22] <Thomas_Lo> Men troppsjef står stille
    [04:22] <john_cons> han dro til skottland av en eller annen grunn
    [04:23] <john_cons> etter et halvt år
    [04:23] <john_cons> johansen hadde med to fine damer, som bodde på terningmoen en helg

    [04:23] <john_cons> da jeg var sånn ukehavende soldat, eller noe
    [04:23] <john_cons> men men
    [04:23] <john_cons> det var sverre frøshaug
    [04:23] <john_cons> eller noe

    [04:23] <john_cons> som var troppsjef
    [04:23] <john_cons> han skytter'n
    [04:24] <john_cons> du husker ikke hvem trops ass var engang
    [04:24] <john_cons> enda dere bodde på samme rom, i et år

    [04:24] <john_cons> nei det her var dårlig altså
    [04:24] <john_cons> men men
    [04:24] <john_cons> du må da huske hvordan ferie du og nybø var på?
    [04:24] <john_cons> dere var på ski-ferie, oppi der hvor blekkastad sin famillie bodde

    [04:25] <john_cons> som var på kanonlaget, eller noe
    [04:25] <john_cons> men men
    [04:25] <john_cons> til og med jeg husker det
    [04:25] <john_cons> du sa at blekkastad, de var sånne rolige folk, som bare sa 'ja, det skal vi gjøre', nesten uansett hva du ba de om

    [04:25] <john_cons> men men
    [04:25] <john_cons> sånne folk av få ord, osv
    [04:25] <john_cons> men men
    [04:25] <Thomas_Lo> Er så lenge siden det er. 22 år siden. Var jo ikke gammel Mye har skjedd side ndet

    [04:25] <john_cons> og nybø brakk beinet
    [04:26] <john_cons> ja, jeg skjønner det
    [04:26] <john_cons> men du må da huske navnet på troppsjefen og troppsass osv
    [04:26] <Thomas_Lo> Forstår ikke hvordan du husker alt som har hendt i livet ditt. Kanskje jeg skulle skrive lbogg selv

    [04:26] <Thomas_Lo> som en dagbok på en måte
    [04:26] <john_cons> nei ikke vet jeg
    [04:26] <john_cons> sikkert
    [04:26] <john_cons> jeg tror du må sende e-post

    [04:26] <john_cons> for du overbeviser ikke som løvenskiold
    [04:26] <john_cons> du må sende e-post eller facebook-melding
    [04:27] <john_cons> for å verifisere at du er riktig person

    [04:27] <john_cons> ok?
    [04:27] <Thomas_Lo> Du har jo ikke min adresse fra før du?
    [04:27] <john_cons> nei det har jeg nok ikke
    [04:27] <john_cons> dessverre

    [04:27] <john_cons> men men
    [04:27] <Thomas_Lo> Skal sende deg en epost og beklage, ogsÃ¥ til Staff for runpa i været. – Har du epost adressen hans?
    [04:27] -> *blablabot* op (sensurert av johncons-blogg)

    [04:27] * blablabot sets mode +o john_cons for #blablabla
    [04:27] <@john_cons> nei jeg har ikke hatt noe med staff å gjøre, siden millitæret
    [04:27] <@john_cons> han bor jo i hedmark vel

    [04:28] <@john_cons> du kan prøve å sende det til vernepliktsverket
    [04:28] <@john_cons> frøshaug jobber visst der
    [04:28] <@john_cons> så kan du be dem sende det videre

    [04:28] <@john_cons> det funker sikkert
    [04:28] <Thomas_Lo> jaha? på hamar eller i Oslo?
    [04:28] <@john_cons> nei det vet jeg ikke
    [04:28] <@john_cons> det er vel bare å sende det til vernepliktsverket tror jeg

    [04:28] <@john_cons> så kan vel de antagelig ordne det
    [04:28] <@john_cons> et sec
    [04:29] <Thomas_Lo> må vel vite hvem jeg skal sende til der. Har ikke adressen. Sender jeg den til postmottaket er det bare en vernepliktig dust som får den. Han sletter den sikkert bare

    [04:29] <@john_cons> frøshaug sier du må sende det til toppen

    [04:29] <@john_cons> i den linken
    [04:29] <@john_cons> han er visst major nå
    [04:30] <Thomas_Lo> noen som klatrer i gradene. Kanskje han blir general en dag.
    [04:30] <@john_cons> 0500 5800

    [04:30] <@john_cons> du kan ringe det telefonnummeret der tror jeg
    [04:30] <@john_cons> hvis det funker
    [04:30] <@john_cons> ja, han får det til han frøshaug
    [04:30] <@john_cons> han har blitt mester i skarpskyting og vel tror jeg

    [04:31] <@john_cons> nordisk mester i militærskyting, eller noe
    [04:31] <@john_cons> men han var litt furten noen ganger, som troppsjef, synes jeg
    [04:31] <@john_cons> men men

    [04:31] <@john_cons> men du får verfisere og det som er da vet du
    [04:31] <@john_cons> vi sneiks!
    [04:31] * john_cons sets mode +b *!*@ti0169a380-0783.bb.online.no for #blablabla

    [04:31] ->> Error 441 – vi #blablabla :They aren't on that channel
    [04:31] * Thomas_Lo (~Lvenskiol@ti0169a380-0783.bb.online.no) has left #blablabla






  • Jeg sendte en ny e-post til Slottet







    Gmail – Angående Mette-Marit videoen







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Angående Mette-Marit videoen





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jan 10, 2011 at 3:34 AM





    To:

    post@slottet.no



    Hei,

    er det sant at det finnes en Mette-Marit video, i 3-4 eksemplarer, som viser at Mette Marit sniffer kokain av kuken til to negre, som skorpion, sønn av Velte-Petter, sier på EFnet, på irc?
    Kongehuset burde vel ikke ha hemmelige bomber som dette?
    Kanskje Mette-Marit burde ta sin hatt og gå?
    Både Kåre Willoch, John Ognby, og PST og muligens Løvenskiold-familien har visst hver sin kopi.

    Medfører dette riktighet?
    Er dette bildet på John Ognby sin foto-side av Mette-Marit, forresten:

    Med hilsen
    Erik Ribsskog, (barnebarn av Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, som var etter Heegaard, Fog, Foss og etter Løvenbalk'ene, som var etter de gamle danske konger og en Jomfru Lunge).






  • Mer fra #blablabla, om Mette-Marit videoen, mm.



    [01:03] <@john_cons> men hvorfor lurer du skorpion
    [01:04] <@john_cons> 79.160.164.116 NO NORWAY OSLO OSLO LYSE TELE RESIDENTIAL CUSTOMER LINKNETS

    [01:04] <@john_cons> du er fra oslo
    [01:04] <@john_cons> men men
    [01:05] <@john_cons> jeg kan poste om det her på johncons-blogg, for å starte
    [01:05] <@john_cons> så får vi ta det derfra

    [01:05] <@john_cons> bbl
    [01:13] <skorpion_> hei, jeg var på badet
    [01:13] <skorpion_> ja, fint om du hadde tatt det på bloggen
    [01:13] <skorpion_> jeg lurer på, om han john ognby, om han bor i lillestrøm

    [01:41] <@john_cons> ja jeg har lest det i dagbladet mener jeg i hvertfall
    [01:41] <@john_cons> at han bor uti der
    [01:41] <@john_cons> men men
    [01:41] <@john_cons> ØA visste jo noe om krompen

    [01:42] <@john_cons> på 80-tallet
    [01:42] <@john_cons> at han robba vinkjelleren til faren sin
    [01:42] <@john_cons> kanskje litt rart at ØA visste det uti Lørenskog
    [01:42] <@john_cons> de kongelige bodde jo i Bærum

    [01:42] <@john_cons> eller om det er i Asker
    [01:43] <@john_cons> har aldri vært i nærheten av der dem bor
    [01:43] <@john_cons> men men
    [01:43] <@john_cons> det var vel ikke ment at ØA skulle vite det i Lørenskog

    [01:44] <@john_cons> eller jeg på Bergeråsen, rundt 1986 kanskje
    [01:44] <@john_cons> så der gikk jungeltelegrafen
    [01:44] <@john_cons> det kan ha vært 1987 eller 1988 og forresten

    [01:45] <@john_cons> men jeg tror det var før ØA stumpa en sigarett i hånda mi
    [01:45] <@john_cons> for etter det heiv jeg ut han og Kjetil Holshagen og søstera mi
    [01:45] <@john_cons> og boikotta ØA i et halvt år

    [01:45] <@john_cons> og det skjedde høsten 1987 husker jeg
    [01:46] <@john_cons> for da dro vi til Brighton sommeren 1988, som vi hadde avtalt høsten 1987, før han sneipa en sigarett i hånda mi

    [01:46] <@john_cons> så det med krompen må ha vært før høsten 1987
    [01:46] <@john_cons> at ØA fortalte om at krompen rappa vin av vinkjelleren til faren sin
    [01:46] <@john_cons> men men

    [01:46] <@john_cons> bare noe jeg tenkte på
    [01:46] <@john_cons> bbl
    [01:46] <skorpion_> i vinkjellern på slottet?
    [01:47] <@john_cons> ja, eller om det var skaugum kanskje

    [01:47] <@john_cons> det var vel der dem bodde da tror jeg
    [01:47] <skorpion_> ja, kanskje
    [01:47] <@john_cons> uten at jeg kan det på rams
    [01:47] <@john_cons> kong olav bodde vel på slottet

    [01:47] <skorpion_> jeg lurer på om john ognby har den videoen enda
    [01:47] <@john_cons> fram til begynnelsen av 90-tallet vel
    [01:47] <@john_cons> men men
    [01:47] <@john_cons> ja, jeg så at han skreiv om døperen johannes osv

    [01:47] <skorpion_> han hadde visst blitt tilbudt 2.5 millioner for den
    [01:47] <@john_cons> ok
    [01:48] <@john_cons> han har jo mye makt da
    [01:48] <@john_cons> for kongefamilien har jo fremdeles makt

    [01:48] <skorpion_> han har jo det
    [01:48] <@john_cons> når sivilombudsmannen tulla med meg
    [01:48] <@john_cons> så måtte jeg sende det til kongen
    [01:48] <@john_cons> og slottet ville ikke svare meg

    [01:48] <skorpion_> ikke at jeg bryr meg så mye, men det hadde vært interessant å se den videon
    [01:48] <@john_cons> ok
    [01:48] <skorpion_> hvorfor ikke?
    [01:48] <@john_cons> ja, jeg lurte på om det ene bildet i linken din

    [01:49] <@john_cons> var av mette marit
    [01:49] <@john_cons> nei, jeg vet ikke hvorfor, dem bare sa det, at 'det er ikke alle vi svarer', osv
    [01:49] <skorpion_> ja, kanskje

    [01:49] <skorpion_> kanskje det hadde gått an å spørre slottet om john ognby
    [01:49] <@john_cons> dette her er om mer enn å se mette marit naken mener jeg
    [01:49] <@john_cons> ja, det er det kanskje mulig å gjøre

    [01:49] <skorpion_> for det kan jo være at john ognby sitter og lager et slags plott mot mette-marit, siden han har så mye makt med en videon
    [01:49] <@john_cons> ja, nemlig
    [01:50] <@john_cons> han har jo hele landets ære i lomma da

    [01:50] <skorpion_> ja
    [01:50] <@john_cons> tenk om mette marit videoen kom på nettet
    [01:50] <@john_cons> alt fra politiet og UD og det som er
    [01:50] <@john_cons> må jo være i sjokk i tilfelle det skjer

    [01:50] <skorpion_> jeg tenker at han john ognby har tenkt å vente til mettemarit blir dronning
    [01:50] <@john_cons> ja mulig
    [01:50] <skorpion_> noen må stoppe han egentlig

    [01:50] <@john_cons> det hadde kanskje vært best å avsette Mette Marit før hun blir dronning
    [01:50] <skorpion_> lurer på om PST driver og skal stoppe han
    [01:50] <@john_cons> ja hvem vet

    [01:51] <skorpion_> ja, kanskje
    [01:51] <@john_cons> hvis det finnes en sånn video da
    [01:51] <@john_cons> vi vet jo ikke nøyaktig hva som finnes
    [01:51] <skorpion_> men PST er jo en del av mafian i Norge, så det er ikke sikkert de gidder å bry seg med det

    [01:51] <skorpion_> nei, sant
    [01:51] <@john_cons> jeg må lage meg noe mat, er litt treig med middag i dag
    [01:51] <skorpion_> ok, jeg og tror jeg
    [01:51] <@john_cons> har jobba på johncons-fanclub.net osv

    [01:51] <skorpion_> er det du som driver fanklubben?
    [01:51] <@john_cons> nei ikke fancluben
    [01:51] <@john_cons> den er uavtorisert
    [01:52] <@john_cons> men jeg har laget min egen avtoriserte fanclub

    [01:52] <skorpion_> ja, har sett at noen har tulla med deg
    [01:52] <@john_cons> som egentlig er som min personlige hjemmeside
    [01:52] <skorpion_> ja, den er fin
    [01:52] <@john_cons> har jobba på disse sidene idag:

    [01:53] <@john_cons> kanskje man kunne prøvd å spørre noen i kr.sand f.eks. om det akt-bilde av hu dama som viser puppen i linken din, er av mette marit?
    [01:53] <skorpion_> ja
    [01:53] ->> You are now known as jc_mat

    [01:53] <skorpion_> faren min sa alltid at man burde gå rett til topps han
    [01:54] <skorpion_> kanskje det hadde gått an å spørre mette-marit selv om dette
    [02:01] <skorpion_> jeg tenker jo det, at hvis det er som du sier, at det bildet på det galleriet, er av mette-marit, så burde noen si fra om det

    [02:30] <@jc_mat> ja kanskje det
    [02:30] <@jc_mat> kongefamilien burde ihvertfall ikke ha noen hemmelige bomber synes jeg
    [02:30] <@jc_mat> de burde være åpne om sånne ting

    [02:30] <@jc_mat> nå er det usikkerhet
    [02:30] <@jc_mat> hva inneholder mette-marit videoen
    [02:31] <@jc_mat> kan den skade landets sikkerhet
    [02:31] <@jc_mat> det beste hadde kanskje vært å publisert den

    [02:31] <@jc_mat> tenkte jeg, mens jeg lagde mat
    [02:31] <@jc_mat> men men
    [02:39] ->> You joined channel #blablabla
    [02:39] ->> Topic is: Godt nyttår!

    [02:39] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03
    [02:39] ->> Channel Modes are: +tn

    [02:39] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
    [02:44] <skorpion_> [03:31] <@jc_mat> det beste hadde kanskje vært å publisert den
    [02:44] <skorpion_> det er jeg enig i

    [02:44] <skorpion_> for mettemarit gjorde jo det, da hu gifta seg med krompen, at hun gikk ut i pressen og sa fra om fortiden sin
    [02:45] <skorpion_> og da fikk hun jo være i fred
    [02:50] <jc_mat> ja, jeg mener det var som at hun tok norge som gissel jeg da

    [02:50] <jc_mat> for når var det hun sa fra om fortiden sin?
    [02:50] <skorpion_> ja, med å gifte seg med krompen ja
    [02:50] <jc_mat> jo, noen få dager før bryllupet
    [02:51] ->> You are now known as john_cons

    [02:51] <john_cons> hun skulle ha sagt fra før bryllupet var planlagt
    [02:51] <skorpion_> men jeg mener det, at kanskje hvis den blir publisert, så blir saken ut av verden
    [02:51] <john_cons> men hu sa fra etter at alle kongelige i europa var bedt i bryllup

    [02:51] <skorpion_> ja
    [02:51] <john_cons> for sent å avlyse da liksom
    [02:51] <skorpion_> jeg lurer på om hu har vært i amsterdam, hu mette-marit
    [02:51] <john_cons> så det tidspunktet å si fra om var bare helt goddag mann økseskaft, mener jeg

    [02:52] <john_cons> ingen kunne gjøre noe da uansett
    [02:52] <john_cons> det vet jeg ikke
    [02:52] <john_cons> jeg har ikke lyst til å spekulere om det akkurat
    [02:52] <john_cons> men mette-marit filmen blir annerledes, mener jeg

    [02:52] <john_cons> den har det jo stått om i avisa
    [02:52] <john_cons> så den vet vi at finnes
    [02:52] <john_cons> men men
    [02:52] <skorpion_> ja
    [02:53] <skorpion_> jeg tror ikke vi kan stole på at pst har sletta den

    [02:53] <skorpion_> jeg tror egentlig pst driter i om den kommer ut
    [02:53] <john_cons> nei, jeg det med pst vet jeg ikke noe om
    [02:53] <john_cons> i dagbladet.no stod det at han eksen hadde filmen

    [02:53] <john_cons> det er liksom det siste sikre jeg har lest
    [02:53] <skorpion_> PST skal jo verne om rikets sikkerhet
    [02:53] <john_cons> ja jeg kjenner ikke så mye til PST

    [02:54] <skorpion_> så om de gjør jobben sin. så burde de jo vite om den og ha kontroll på den
    [02:54] <john_cons> jeg tar ikke ting for god fisk før jeg leser om det i avisa liksom

    [02:54] <skorpion_> nei, skjønner
    [02:54] <john_cons> så det med PST har jeg ikke tenkt så mye på
    [02:54] <john_cons> du sier at faren din sa man burde ta ting med toppen
    [02:54] <skorpion_> ja

    [02:54] <john_cons> hvem var faren din, eller er du anonym
    [02:55] <john_cons> samme det
    [02:55] <skorpion_> faren min var velte-petter, en brande som regjerte her i oslo før i tida

    [02:55] <john_cons> velte-petter?
    [02:55] <skorpion_> ja
    [02:55] <john_cons> den tok jeg ikke
    [02:55] <skorpion_> han velta folk som yppa seg
    [02:55] <john_cons> åkey såpass ja

    [02:55] <skorpion_> derav "velte-petter"
    [02:56] <john_cons> har ikke hørt om han, er ikke fra oslo egentlig men
    [02:56] <john_cons> velte petter er også en sykkel

    [02:56] <skorpion_> nei, han er ikke så kjent utenfor oslos grenser
    [02:56] <skorpion_> sant
    [02:56] <john_cons> okey, veit jeg hvem du er i oslo?
    [02:56] ->> skorpion_ is ~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net (dfhgdfgsd)

    [02:56] ->> skorpion_ is on: #blablabla #oslo #johncons
    [02:56] ->> skorpion_ using irc.homelien.no (Who Cares)
    [02:56] ->> skorpion_ :End of /WHOIS list.

    [02:56] <skorpion_> det veit jeg ikke
    [02:56] <john_cons> dette her kommer på bloggen
    [02:56] <john_cons> okey
    [02:56] <john_cons> np
    [02:56] <skorpion_> ok

    [02:56] <john_cons> jeg oppdaterer mer nå
    [02:56] <john_cons> bbl
    [02:56] ->> You are now known as jc_away
    [02:57] <skorpion_> jeg har en kompis i PST forresten

    [02:57] <jc_away> ok, det var fakta det
    [02:57] <skorpion_> han sier at PST ikke har kontroll på noenting. litt som med CIA og jødene i USA
    [02:57] <jc_away> han som sa at de hadde mette-marit filmen

    [02:57] <skorpion_> ja
    [02:58] <jc_away> ok, at jødene har kontrollen liksom?
    [02:58] <jc_away> eller er jeg på jordet
    [02:58] <jc_away> hva sa han om mette-marit filmen igjen da

    [02:58] <skorpion_> nei, at dem ikke har kontroll på jødene
    [02:58] <jc_away> åkey
    [02:58] <skorpion_> han sa at dem hadde den men at dem ikke gadd slette den
    [02:58] <skorpion_> at en som het for Tippe-Rolf satt og så på den mens han runka

    [02:59] <jc_away> tippe-rolf?
    [02:59] <skorpion_> ja, tippe-rolf
    [02:59] <skorpion_> er visst en storkar i PST
    [02:59] <jc_away> kødder du?
    [02:59] <skorpion_> nei

    [02:59] <jc_away> det er nesten som oslo-losen
    [02:59] <jc_away> okey
    [02:59] <skorpion_> dette har jeg fra kompisen min
    [02:59] <jc_away> ok i c
    [02:59] <skorpion_> ja, nesten

    [02:59] <jc_away> sa han hva filmen inneholdt da
    [02:59] <jc_away> var det med to negre kødd
    [03:00] <jc_away> og finnes det kopier?
    [03:00] <skorpion_> nei, det med to negre var ikke kødd

    [03:00] <skorpion_> det finnes tre kopier
    [03:00] <jc_away> hu sniffa kokain av kukene til to negre
    [03:00] <jc_away> og en hos pst en hos john et eller annet i Lillestrøm

    [03:00] <jc_away> og en til
    [03:00] <jc_away> (og kanksje fler og, hvem vet)
    [03:00] <skorpion_> visstnok skal kåre willoch ha en, for kåre willoch kjenner visstnok familien til løvenskiold som hadde tilbudt han john 2.5 millioner for den

    [03:01] <jc_away> kåre willoch?
    [03:01] <skorpion_> ja
    [03:01] <skorpion_> kåre willoch
    [03:01] <skorpion_> politikeren
    [03:01] <jc_away> jøss, hvordan fikk han tak i den da

    [03:01] <jc_away> var det sant at hu sniffa kokain av kukene til negerne?
    [03:01] <skorpion_> dette var en kopi av en kopi som ble stjålet fra han john
    [03:01] <skorpion_> ja

    [03:01] <skorpion_> ifølge kompisen min så var det det
    [03:02] <jc_away> det må væer en lang film da
    [03:02] <jc_away> hvis han sitter og ronker etter den på pst
    [03:02] <skorpion_> han har den på repeat sies det

    [03:02] <jc_away> for det å se mette marit sniffe kokain av to neger kukker er vel ikke så mye å ronke etter
    [03:02] <jc_away> okey
    [03:02] <skorpion_> veit ikke jeg
    [03:02] <skorpion_> har ikke sett'n

    [03:02] <jc_away> skjedde dette på et biljardbord på cluben kristiania?
    [03:03] <jc_away> hvis det er lov å spørre
    [03:03] <skorpion_> nei, det er det som stod i vg og dagbladet

    [03:03] <skorpion_> fra kompisen min har jeg bare hørt det med negre
    [03:03] <skorpion_> men kanskje det var begge deler
    [03:03] <skorpion_> jeg vet ikke
    [03:03] <jc_away> åja, finnes det fler xxx-filmer av mette marit

    [03:03] <jc_away> okey
    [03:03] <jc_away> jeg får skrive mer på bloggen her tror jeg
    [03:03] <jc_away> bbl
    [03:03] <skorpion_> kanskje han kompisen min bare har sett en del av den

    [03:03] <jc_away> *gone*
    [03:03] <skorpion_> ja
    [03:03] <skorpion_> snakkes
    [03:03] <jc_away> jepp hei






  • Mer fra #blablabla, om Mette-Marit videoen, osv.



    Session Start: ma jan 10 00:03:21 2011
    Session Ident:#blablabla
    [00:03] * erindre (~erindre@ti0013a380-dhcp3310.bb.online.no) Quit ( )

    [00:08] <john_cons> nei det er det nok ikke dessverre
    [00:08] <john_cons> tror ikke university of liverpool-saker blir besvart sent på søndagskveldene
    [00:08] <john_cons> men men

    [00:09] -> *blablabot* op (sensurert av johncons-blogg)
    [00:09] * blablabot sets mode +o john_cons for #blablabla
    [00:10] * Einstein2 sets mode -b *!*@ti0210a340-0098.bb.online.no for #blablabla

    [00:12] * Erketor (~raeg@89-162-34-29.insignal.net) Quit ( f*sle )
    [00:14] * Einstein2 sets mode -b *!*@c7C355AC1.dhcp.bluecom.no for #blablabla

    [00:21] <skorpion_> sant
    [00:21] <skorpion_> men blir interessant å høre hva de har å si
    [00:23] ->> You joined channel #blablabla
    [00:23] ->> Topic is: Godt nyttår!

    [00:23] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03
    [00:23] ->> Channel Modes are: +tn

    [00:23] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
    [00:23] ->> Attempting to join #quiz-show
    [00:26] <skorpion_> hvis du har rett i at hun er neanderthal, så blir du sikkert kjendis, og da kan du få medias søkelys på rettighetene dine også

    [00:26] <skorpion_> så blir interessant å høre
    [00:26] * john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Quit ( Ping timeout: 268 seconds )

    [00:37] * Scampi (bristol@c9C664BC1.dhcp.bluecom.no) has joined #blablabla
    [00:37] * Scampi (bristol@c9C664BC1.dhcp.bluecom.no) has left #blablabla

    [00:37] * Kumool (~stjele@c7C355AC1.dhcp.bluecom.no) has joined #blablabla
    [00:43] <skorpion_> her er galleriet til han eksen til mette-marit, tror jeg: http://www.foto.no/cgi-bin/bruker/vis_oversikt.cgi?brukerid=23934

    [00:47] <skorpion_> jeg lurer på om det hadde gått an, å spørre han ognby om den mette-marit videoen, om han har den fremdeles
    [01:00] <cons_> ja, kanskje
    [01:00] <cons_> er det en finsk djeveldyrker?

    [01:00] <cons_> hvem er du forresten skorpion_
    [01:00] -> *blablabot* op (sensurert av johncons-blogg)
    [01:01] -> *Einstein2* op (sensurert av johncons-blogg)
    [01:01] -> *blablabot* op (sensurert av johncons-blogg)

    [01:02] -> *Einstein2* op (sensurert av johncons-blogg)
    [01:03] -> *blablabot* op (sensurert av johncons-blogg)
    [01:03] * blablabot sets mode +o cons_ for #blablabla
    [01:03] ->> You are now known as john_cons

    [01:03] <@john_cons> jeg kan kontakte han på facebook kanskje
    [01:03] ->> 116.79-160-164.customer.lyse.net resolved to 79.160.164.116

    [01:03] ->> skorpion_ is ~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net (dfhgdfgsd)
    [01:03] ->> skorpion_ is on: #blablabla #johncons

    [01:03] ->> skorpion_ using irc.homelien.no (Who Cares)
    [01:03] ->> skorpion_ :End of /WHOIS list.
    [01:03] <@john_cons> men hvorfor lurer du skorpion

    [01:04] <@john_cons> 79.160.164.116 NO NORWAY OSLO OSLO LYSE TELE RESIDENTIAL CUSTOMER LINKNETS

    [01:04] <@john_cons> du er fra oslo
    [01:04] <@john_cons> men men
    [01:05] <@john_cons> jeg kan poste om det her på johncons-blogg, for å starte
    [01:05] <@john_cons> så får vi ta det derfra

    [01:05] <@john_cons> bbl






    PS.

    Her er det galleriet, til han eksen til Mette-Marit, forresten, (fra Foto.no), som nevnes av ‘skorpion’, i irc-loggen ovenfor:

    galleri eks mette marit

    http://www.foto.no/cgi-bin/bruker/vis_oversikt.cgi?brukerid=23934

    PS 2.

    Man kan se det, at eksen til Mette-Marit, er opptatt av døperen Johannes.

    (Som Johanitterordenen jo er oppkalt etter).

    Og han heter også John, som er det samme navnet, som Johannes egentlig.

    (John er en (engelsk) versjon, av navnet Johannes da, mener jeg å ha lest).

    Er Mette-Marit og kongefamilien under kontroll av Johanitterordenen, mener jeg vi kanskje kan stille spørsmålstegn om, etter å ha sett de bildene her, til eksen til Mette Marit.

    Dette er jo den samme personen, som har Mette-Marit videoen.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Her er mer om dette:

    eksen til mette marit døperen johannes

    http://www.foto.no/cgi-bin/bruker/vis_bilde.cgi?id=151362&brukerid=23934&nesteBilde=next

    PS 4.

    Er det her Mette-Marit tro?

    Hm.

    Her er mer om dette:

    mette marit hm

    http://www.foto.no/cgi-bin/bruker/vis_bilde.cgi?id=143894&brukerid=23934&nesteBilde=next

  • Ok, gratulerer med dagen til Hr. Stølen da, og til eventuelt andre johncons-blogg lesere, som har bursdag i dag

    feirer bursdagen

    PS.

    Hr. Stølen, det er visst en johncons-blogg leser i Bergen det, kan det virke som.

    Her er mer om dette:

    stølen er i bergen

    PS 2.

    Og den som søker på ‘”Ari Behn” gruppesex’, det er visst en i Heimdal, i Sør-Trøndelag:

    ari behn gruppesex heimdal

    PS 3.

    Så det er kanskje ikke bare Mette-Marit, som har drevet med sånne sex-videoer, og orgier, eller hva det var om igjen, i den såkalte ‘Mette-Marit videoen’.

    Nå har kanskje Mette Marit fått selskap av Ari Behn, i ‘klubben for utagerende kongelige, og lignende’.

    (For å fleipe litt).

    Hvis ikke det bare er noe tull da, dette med Ari Behn og gruppesex-en.

    Det kan jo også godt hende.

    Min søster, Pia Ribsskog, ga meg en bok, av Ari Behn, til jul, jula 2004, som vi feiret i Sunderland.

    For jeg studerte på universitetet der, og søstera mi, og hennes venninne Siv fra Røyken, og deres to unge sønner, tok turen over, med ferje fra Kristiansand, til Newcastle.

    (Og de var der, i to uker vel.

    Så jeg fikk ikke lest noe, i juleferien, for ungene deres bråka så fælt.

    Eller, de bråkte kanskje ikke så fælt.

    Men det var ikke noe for unger, å gjøre der, på campus, på the Forge, i Sunderland, i juleferien.

    (Jeg fikk leid to rom til dem, i naboleiligheten, av en som het Brusk, fra HiO IU, og en marokkaner vel, som bodde i Tyskland, og som het Muhammed vel, tror jeg.

    Hvis jeg ikke tar helt feil).

    Men de ungene, de hang jo da, på rommet mitt hele tida, for å sitte foran PC-en min.

    (For jeg hadde kjøpt meg stasjonær PC, som jeg monterte selv.

    For jeg hadde tenkt å bli i England, også etter studietiden.

    For jeg hadde jo overhørt det, at jeg var forfulgt av noe ‘mafian’, i Oslo, i 2003).

    For de ungene de brukte programmet Paint, og tegna masse tegninger da.

    (Istedet for å tegne på ark, for eksempel.

    Ikke spør meg hvorfor).

    Men men.

    Så orka ikke jeg å sitte på rommet mitt, for de var litt masete de ungene da, som unger vel ofte er.

    Så da satt jeg i ‘lounge’-en.

    Men da var alltid noen andre folk der da, som skulle et eller annet.

    (Søstera mi og hu Siv, osv).

    Så da fikk jeg ikke lest noe.

    Men men.

    Og den boka, av Ari Behn, den leste jeg, etter at søstera mi hadde dratt tilbake til Norge, eller kanskje det var sånn at jeg begynte, mens hu var der.

    Og den Ari Behn-boka, som var fra noe reise i Nord-Afrika, mener jeg det var.

    Den boka, den het ‘Bakgård’, forresten.

    Og den var vel, mer eller mindre, ‘homo-erotisk’, vil jeg si.

    Så det sex-livet til Ari Behn, det har jeg egentlig ikke så mye lyst til å spekulere i.

    Men at søstera mi ga meg en bok som het ‘Bakgård’ da.

    Det må da ha vært ‘dobbeltsnakk’ for rasshøl?

    Altså noe homo-erotiske greier da.

    Jeg lurer på om søstera mi, har blitt som en muslim, eller noe, nå, siden hu har vært sammen med to muslimske karer, Keyton fra Somalia, og Negib fra Etiopia, siden 1993 vel.

    Det er jo snart 20 år siden.

    Eller er søstera mi i noe sånn Malteserorden tro?

    Det syntes jeg var litt rar gave, å gi til storebroren sin, en, mer eller mindre, ‘homo-erotisk’ bok, av Ari Behn, som heter ‘Bakgård’.

    Så var det en bok til hu hadde kjøpt, i julegave til meg, i paperback vel, som het ‘Ut og stjæle hester’.

    Noe sånt.

    Og så var det vel en bok til og.

    Men den boka har jeg glemt hva het igjen.

    Men men.

    Så det Ari Behn-greiene, det er jeg ikke så sikker på egentlig.

    Det er noen år sida jeg leste den boka, (‘Bakgård’), nå også.

    Så det er mulig at jeg husker det her litt feil og.

    Det er ihvertfall ikke sånn, at jeg husker detaljene fra den boka, akkurat, i hue.

    Men men.

    Men det var en litt rar opplevelse, ihvertfall, sånn som jeg husker det, å lese den boka, som søstera mi ga med til jul, i Sunderland, i 2004.

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.