https://ingridaguiluz.blogg.no/du-betaler-henrik-for-a-vaere-sammen-med-deg.html
PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter, (en trafikk-analyse-tjeneste), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til johncons-blogg:
https://ingridaguiluz.blogg.no/du-betaler-henrik-for-a-vaere-sammen-med-deg.html
PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter, (en trafikk-analyse-tjeneste), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til johncons-blogg:
https://kokkejaevel.blogg.no/cocky.html
PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter, (en trafikk-analyse-tjeneste), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til johncons-blogg:
PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter, (en trafikk-analyse-tjeneste), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til johncons-blogg:
Erik Ribsskog
Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse
Erik Ribsskog
Til: VI OVER 60
Kopi: “post@inkassoklagenemnda.no”
nå har jeg igjen fått regning fra dere, (se vedlegg).
Det er noen jævelunger, (virker det som), som bestiller, enormt mye dritt, (må jeg si), i mitt navn.
Så dette må jeg klage på.
Dere må få dere bedre rutiner.
Det er jo hver måned at dere lar noen idioter bestille i mitt navn.
Dere burde kanskje ikke ha så mye på internett, hvis det sånn, at dere gamlinger, ikke forstår dere, på teknologi, osv.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———
Fra: VI OVER 60
Date: man. 3. feb. 2020 kl. 10:21
Subject: Stoppbekreftelse
To:
Kjære kunde
Bekrefter at bestilling av abonnement på Vi Over 60, som har blitt bestilt i ditt navn, har blitt kansellert.
Du vil motta ett blad, utgave nr 02-2020, da denne ble ettersendt i dag dag tidlig.
Du vil ikke motta noen faktura. Utgaven du mottar kan du beholde.
Med vennlig hilsen
Vi over 60 kundeservice, Rune
Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS
Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN
Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE
vi over 60 regning.jpg
637K
PS.
Her er vedlegget:
PS 2.
Brevet/fakturaen overfor, fikk jeg i posten, i går, (må det vel ha vært).
(For jeg tok inn posten, på vei hjem fra Meny Bekkestua.
Husker jeg
Og jeg var på Rema Ensjø, dagen før.
Og da tømte jeg også postkassa.
Selv om det stod en ekkel/’stankelbein-aktig’/nevrotisk mor med en ekkel/’homsete’/apatisk guttunge, og sperra veien for meg, ved iglo-ene, (som de sa før).
(Guttungen stod midt i veien, (uten å rykke nærmere mora, for å gjøre plass eller være høflig/aktpågivende).
Mens mora stod borte ved igloene.
Og guttungen var ikke om seg, (han markerte ikke, at han så, at det kom noen).
Så han kunne ha vært troendes til, å når som helst, begynne å løpe, mellom beina på folk, liksom.
For å si det sånn.
Det virka ikke som, at guttungen, var var/oppmerksom på meg.
Så det kunne tenkes, at guttungen når som helst, ville begynne, å svirre, inn i beina på meg, (for eksempel).
Når jeg prøvde å gå forbi.
Og dette ble muligens også spilt, (på ekkelt/perverst vis), av en blond butikkdame, på Meny Bekkestua, i går.
Noe jeg skal blogge mer om seinere, (når jeg har blogget om de tidligere handleturene).
For å si det sånn).
Og dette var i skumrings-timen, (rundt klokka 21).
(De burde kanskje hatt mer lys, ved iglo-ene, (eller gjenvinnings-stasjonene, eller hva de sier nå).
For det ble veldig ekkelt, når mora og guttungen, stod der, og oppførte seg, som om de var hjemme, i sin egen hage, (de lot som at de ikke så meg), liksom.
Da gikk jeg heller en omvei rundt.
Husker jeg.
(Selv om den veien, (hvor guttungen og mora stod og kvema), er den veien, som jeg alltid går, på vei hjem fra handleturer, (for det er den breieste veien, og det er også der postkassene står).
For å si det sånn.
Og jeg kan ikke huske, at folk har stått i veien for meg sånn der tidligere, (selv om jeg har bodd her, i nærmere to år nå).
Må jeg si).
Og så husker jeg, at jeg tenkte, at disse muligens prøvde å ‘nudge’ meg, til å ikke ta inn posten.
Noe sånt.
Og derfor gikk jeg seinere en avstikker liksom, og tok inn posten, selv om postkassa da ikke ble på veien.
For å si det sånn.
Så man må vel si, at mora, ikke passa på ungen sin, da.
Ungen oppførte seg ikke som folk.
Og mora klarte ikke å styre/kontrollere ungen.
Må jeg si.
Og å ta med en unge ut, i mørket, for å gjøre noe ‘russiske’ greier.
Det var muligens noe tull.
Må man vel si).
Så det var bare post, for en dag, som jeg tok inn i går.
Vil jeg si).
Og det står ikke avsender-dato, (eller faktura-dato), på brevet/fakturaen.
(Så jeg nå).
Så det er muligens noe tull, (må man vel si).
For vanligvis så er betalingsfristen, (på sånne brev), noen uker frem i tid.
Men her har de hatt veldig kort betalingsfrist, (kan det virke som).
(Hvis ikke det er postgangen som er treg.
Jeg pleier å få strømregningene mange uker etter avsenderdatoen/faktura-datoen.
Men det er kanskje fordi at strøm-firmaet printer ut brevene en uke, og så poster de, uka etter.
Noe sånt.
Og strøm-firmaet har også, ganske lang betalingsfrist.
Så det har ikke vært noe stort problem, at jeg har fått strøm-regningene, en del dager/uker, etter faktura-datoen.
For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
https://ingridaguiluz.blogg.no/du-betaler-henrik-for-a-vaere-sammen-med-deg.html
PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter, (en trafikk-analyse-tjeneste), på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:
https://kokkejaevel.blogg.no/svinville-tilstander.html
PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter, (en trafikk-analyse-tjeneste), på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: ORDER_FREE_SUBSCIPTION
Erik Ribsskog
Til: Våre Veger
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 14. apr. 2020 kl. 08:15 skrev Våre Veger
Hei
Takk for din henvendelse
Beklager det. Bekrefter at vi slettet abonnementet.
Med ønske om en fin dag.
Med vennlig hilsen
Carolina
Våre Veger Kundeservice
——— Opprinnelig melding ———
Til: “juridisk”
Dato: 10.04.2020
Fra: “Erik Ribsskog”
Emne: Klage/Fwd: ORDER_FREE_SUBSCIPTION
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra:
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 12:20
Subject: ORDER_FREE_SUBSCIPTION
To:
Nå får du snart din første utgave i posten!
Ditt abonnement på VV starter fra og med utsending 2020-03.
Vi håper du blir fornøyd med magasinet
Har du noen spørsmål , kan du kontakte vår kundservice:
Telefon: 23 33 91 48 – E-post: vareveger@mediaconnect.n
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din katalogbestilling – Sigdal kjøkken
Erik Ribsskog
Til: Anett Steen Hovden
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 14. apr. 2020 kl. 08:55 skrev Anett Steen Hovden
Hei,
Det må vi bare beklage. Det kan vel være mulig å bestille katalog i en annens navn selv om dette kanskje
virker litt underlig. Dersom du ikke ønsker katalogen kan du bare kaste den når den kommer i posten.
Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen
Anett Steen Hovden
Rosenholm Campus, Rosenholmveien 25, 1414 Trollåsen
E-post: anett.steen.hovden@nobia.no
Mobil: +47 970 71 287
NOREMA – SIGDAL – MARBODAL
nobia_logo_transp
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: fredag 10. april 2020 07:07
Til: juridisk
Kopi: Firmapost Sigdal
Emne: Klage/Fwd: Takk for din katalogbestilling – Sigdal kjøkken
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: Sigdal Kjøkken
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 15:45
Subject: Takk for din katalogbestilling – Sigdal kjøkken
To:
Email not displaying correctly?
View it in your browser.
Sigdal
Takk Erik Løvenbalk Ribsskog,
Sigdal katalog (les online her) vil bli levert til deg innen kort tid.
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Med vennlig hilsen
Sigdal kjøkken
Sigdal Kjøkken – katalogforside
Update your e-mail preferences
Erik Ribsskog
Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
Erik Ribsskog
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk
Hei,
nei, hva man skal gjøre med de drittungene.
Dere kunne kanskje fått dere bedre rutiner, sånn at disse drittungene, ikke klarte, å bestille dritt, i andres navn.
Det må da være mulig, å finne ut, hvem som har bestilt dette.
Disse drittungene bestiller alt mulig annet og, så jeg må sitte mange timer hver uke, for å rydde opp etter de.
Erik Ribsskog
tir. 14. apr. 2020 kl. 10:11 skrev Gullbrev
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.
Johanna Andersson (Customer Service)
Apr 14, 10:11 CEST
Hei Erik,
Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.
Dessverre har vi ikke den informasjonen, men vi vil selvfølgelig høre fra deg om det vises mer informasjon eller om noe i ditt navn blir bestilt fra oss igjen.
Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.
Vi ønsker deg en fin dag videre.
Johanna Andersson
Customer Service Coordinator
Erik Ribsskog
Apr 11, 10:10 CEST
This is a follow-up to your previous request #42511 “Re: Gullbrev Re: Re: Gullbr…”
Hei,
disse jævelungene som bestiller masse dritt i mitt navn.
De bestiller enormt mye, så jeg må bruke mye tid, for å rydde opp.
Så bra hvis dere kan opplyse om hvem disse kjeltringene er.
Erik Ribsskog
tir. 24. mar. 2020 kl. 15:01 skrev Gullbrev
This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage
Erik Ribsskog
Til: Dag og Tid
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 14. apr. 2020 kl. 11:42 skrev Dag og Tid
Takk for meldinga.
Eg kan ikkje anna enn beklaga. Vi stoppar avisa med det same. Rekninga kan du berre kasta.
Med helsing frå Dag og Tid
Kjell Arve Straumsvåg
——— Opprinnelig melding ———
Til: “Tinging Dagogtid”
Dato: 09.04.2020
Fra: “Erik Ribsskog”
Emne: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage
Hei,
det er noen jævelunger, (eller lignende), som bestillter masse dritt,
i mitt navn.
Og nå har jeg fått regning fra deres firma.
Dette må jeg klage på.
Jeg har ikke bestilt noe fra dere.
Så hva med å få dere bedre rutiner, sånn at folk ikke får regning, for
masse tull, som de ikke har bestilt.
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———
Fra: Erik Ribsskog
Date: ons. 8. apr. 2020 kl. 06:43
Subject: Purring/Fwd: Klage
To: ,
Hei,
i går, (tirsdag), så gikk jeg ut for å handle mat igjen.
Og da lå det en ny bunke, med dritt-aviser, (Dagen og Klassekampen),
foran døra mi.
Jeg har jobbet på callcenter, i England.
Og jeg vet at når det er noe med callcenter osv., så skal man svare,
på sekunder helst.
Så når det går mange dager, uten å få svar, fra deres callcentere.
Så lurer jeg på om dere kvemer til den store gullmedaljen.
Dette er oppvigleri, virker det som.
Dette må jeg klage på.
Hvis dere kristne og kommunister skal drive med revolusjon, dommedag
og krigføring, så burde det kanskje vært innført skuddpremie på dere.
(Med forbehold om at dere bare er noen inkompetente dårer).
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———
Fra: Erik Ribsskog
Date: lør. 4. apr. 2020 kl. 03:07
Subject: Fwd: Klage
To:
Cc: LbF Leieboerforeningen , Politikk Høyre
, Akademikerforbundet
, sande.vgs ,
Hei,
hvorfor får jeg den jævla avisa deres, (Dagen), på døra, lurer jeg.
Jeg har ikke bestilt noe sånn kristen dritt.
(Jeg har til og med meldt meg ut av statskirken.
For noen år tilbake).
Hvem er det som bestiller sånn dritt i mitt navn, lurer jeg.
Det ønsker jeg gjerne at dere svarer på, (hvis det ikke er for mye forlangt).
Og jeg ønsker at deres straks slutter å levere sånne Corona-infiserte
‘russiske dassruller’ på døra mi.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———
Fra: Erik Ribsskog
Date: lør. 4. apr. 2020 kl. 02:44
Subject: Klage
To:
Cc: LbF Leieboerforeningen , Politikk Høyre
, Akademikerforbundet
, sande.vgs
Hei,
da jeg gikk ut døra, for å handle mat, på torsdag.
Så lå det noe sånt som tre aviser, på ymse steder, i hagen min.
Dette var Klassekampen-aviser.
(Som antagelig hadde blåst rundt omkring, og så festa seg, i noe slags rim).
Og i dag, (fredag), så var det noe lignende.
Det lå et Klassekampen og et Dagen, utafor døra mi.
Og jeg er hverken kommunist eller kristen.
Så sånne aviser, leser jeg aldri, (må jeg si).
Så dette er at noen har bestilt noe dritt, i mitt navn.
Og det lurer jeg på hvem er.
Jeg ville ikke hatt den kommunist-propagandaen deres, om jeg fikk den gratis.
Jeg har vært i Unge Høyre, og vil ikke ha rykte på meg, for å være
raddis, (noe som folk kanskje tror, når de ser den stalinist-blekka
deres, på trammen min/rundt om i hagen).
Dette må jeg klage på.
Jeg ønsker også å vite hvem det er som bestiller sånn dritt i mitt
navn, (hvis det ikke er for mye forlangt).
Erik Ribsskog
PS.
En tidligere kamerat av meg, Kenneth Sevland, (fra Svelvik), dro meg
med på språkreise, til Weymouth, sommeren 1986.
Og da gikk han rundt i Weymouth, med Lenin-pins og Sovjetflag-pins,
(dette var en jeg ikke kjente så bra, (vi hadde samme valgfag, nemlig
sjakk/bordtennis), men jeg hadde vært på språkreise året før, så jeg
ble med, (for min jappe/gründer-far tvang meg til å bo aleine, så det
var ikke så artig å være hjemme).
Så han vil kanskje ha kommunist-smørja deres.
Han gikk også rundt, og vifta med en lommekniv, i London, denne samme
sommeren, (før EF-bussen gikk til Weymouth, vi hadde brukt opp de
siste London-matkupongene på McDonalds, like før bussen gikk), sånn at
han elga på oss, halve London liksom, (negere osv.), som lurte på hva
han dreiv med, (dette var vel i Bayswater-området).
Så han vil kanskje ha dritten deres.
Men jeg vil ikke ha fler av de avisene.
De kan dere tørke dere bak med, må jeg si.
Skjerpings!