johncons

Stikkord: Odd Einar Dørum

  • Odd Einar Dørum sin slektning, er visst på sjekkern på Facebook

    odd einar dørum sin slektning

    PS.

    Her kan man se, at hu er jo gift, hu ‘tøysejenta’ der:

    tøysejente gift

    PS 2.

    Her mistenker jeg litt ‘urent trav’, fra Dørum-familien, mot Dørumsgaard(/Ribsskog)-familien.

    (Som egentlig er samme slekt, mener jeg å ha hørt).

    Dette går nok tilbake til dette med Noah-linjen, mistenker jeg.

    Hva er det som foregår?

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Her er mer om dette:




    Heisann,

    Erik Ribsskog 17. juli kl. 04:29

    hvem er du da?

    Er du i slekt med Dørumsgaard?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Therese Dørum 17. juli kl. 19:22 Rapporter

    Hei! Jeg er ikke sikker.. Jeg kom over bloggen din igår og tenkte det hadde vært interessant å snakke med deg.. Bor du fortsatt i Liverpool? Du trenger selvfølgelig ikke å svare, jeg ble bare litt nyskgjerrig.. Men jeg beklager dersom det var upassende.

    Ha en fin kveld!

    Mvh Therese

    Erik Ribsskog 17. juli kl. 19:44

    Jeg vet ikke helt jeg.

    Det står at du er gift og greier.

    Og Dørum kommer visst av Dørumsgaard, som oldemora mi het, (Helga Dørumsgaard).

    Jeg får mange tullemeldinger så jeg er skeptisk.

    Du er kanskje etter Odd Einar Dørum?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Therese Dørum 17. juli kl. 19:58 Rapporter

    Ok, jeg skjønner.. Jeg snakket med en venn som sier de hadde Arne Dørumsgaard på besøk på gården deres i Oppdal en gang.. Han var visst musiker?

    Det er så mange som heter Dørum rundt omkring så det er vanskelig å holde styr på hvem som er beslektet med hvem;)

    Hvordan går det ellers? Har du funnet ut av det styret med arbeidsledighets tingene der borte?

    Mvh Therese

    Erik Ribsskog 17. juli kl. 20:20

    Hei,

    ja, han var komponist.

    Min oldemor og Asbjørn Dørumsgaard sin far, Arnt Olsen Dørumsgaard, var jo fra Oppdal.

    Han Arne Dørumsgaard var jo kjent komponist, blant annet.

    Er du fra Oppdal selv da?

    Jeg går på møter hele tida, og skal ta mer utdannelse innen data, på college her i England, så det blir nok noe 'årnings'.

    Mvh.

    Erik Ribsskog








    PS 4.

    Hun liker også tyrkisk musikk, hun ‘tøysejenta’, så jeg nå.

    Og hu har tyrkiske folk, på Facebook venne-lista si, som heter Memeth Dorum, osv.

    (Tyrkisk skrivemåte av Dørum?)

    Er det kanskje hennes tyrkiske ektemann, tenker jeg nå.

    Som er så stolt av å være gift med Dørum.

    (Siden Dørum er etter Noah.

    Noe som antagelig er kjent i Tyrkia).

    At han tar sin kones navn, og for-tyrker det?

    Er det noe slikt som foregår?

    Min slekting lenger nord i Trøndelag, som het Høstland, hun var jo også sammen med en tyrker.

    Og tre kurdisk/tyrkiske jenter, Hava, Sema og Songül Özgyr, viste kanskje unormalt stor interesse for meg, da vi var kolleger på Rimi Bjørndal, i Oslo.

    Er det noe angrep fra tyrkere mot min familie, pga. Noah-slektskap, i Dørumsgaard-linjen, (som kun undergrunn kjenner til), lurer jeg på nå.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 5.

    Her er mer om den tyrkiske musikksmaken, til hun ‘tøysejenta’:

    mer om tyrkisk musikk

    PS 6.

    Her er mer om dette:




    Heisann,


    Tidligere meldinger

    Therese Dørum 17. juli kl. 19:22 Rapporter

    Hei! Jeg er ikke sikker.. Jeg kom over bloggen din igår og tenkte det hadde vært interessant å snakke med deg.. Bor du fortsatt i Liverpool? Du trenger selvfølgelig ikke å svare, jeg ble bare litt nyskgjerrig.. Men jeg beklager dersom det var upassende.

    Ha en fin kveld!

    Mvh Therese

    Erik Ribsskog 17. juli kl. 19:44

    Jeg vet ikke helt jeg.

    Det står at du er gift og greier.

    Og Dørum kommer visst av Dørumsgaard, som oldemora mi het, (Helga Dørumsgaard).

    Jeg får mange tullemeldinger så jeg er skeptisk.

    Du er kanskje etter Odd Einar Dørum?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Therese Dørum 17. juli kl. 19:58 Rapporter

    Ok, jeg skjønner.. Jeg snakket med en venn som sier de hadde Arne Dørumsgaard på besøk på gården deres i Oppdal en gang.. Han var visst musiker?

    Det er så mange som heter Dørum rundt omkring så det er vanskelig å holde styr på hvem som er beslektet med hvem;)

    Hvordan går det ellers? Har du funnet ut av det styret med arbeidsledighets tingene der borte?

    Mvh Therese

    Erik Ribsskog 17. juli kl. 20:20

    Hei,

    ja, han var komponist.

    Min oldemor og Asbjørn Dørumsgaard sin far, Arnt Olsen Dørumsgaard, var jo fra Oppdal.

    Han Arne Dørumsgaard var jo kjent komponist, blant annet.

    Er du fra Oppdal selv da?

    Jeg går på møter hele tida, og skal ta mer utdannelse innen data, på college her i England, så det blir nok noe 'årnings'.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Therese Dørum 17. juli kl. 21:12 Rapporter

    Oj, så gøy da! Hva slags musikk komponerte han?

    Nei, dessverre, jeg er ikke fra Oppdal og har aldri vært der, men har hørt at det er veldig pent! Hva med deg?

    Ok, det er jo bra, NAV her i Norge er ihvertfall veldig nøye på at man møter opp osv.

    Hva slags utdannelse skal du ta? Og trives du der? Jeg ser for meg at Liverpooldialekten kan være litt vanskelig å forstå, hehe..

    T

    Erik Ribsskog 17. juli kl. 21:14

    Å jasså,

    du klager på at jeg ikke møtte opp på Sencia-møte?

    Jeg har jo forklart om det på bloggen.

    Jeg liker ikke sånn der pirking?

    Driver du med sånn pirking?

    Det syntes jeg var uhølig og ekkelt.

    Du får hilse han tyrkern din og ta deg en tyrker-shot.

    Mvh.

    Erik Ribsskog








  • E-post til Odd Einar Dørum. (In Norwegian).







    Google Mail – Angående problemer med Kripos mm.







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Angående problemer med Kripos mm.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Sep 12, 2008 at 12:01 AM





    To:

    odd-einar.dorum@stortinget.no



    Hei,

     

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten enda.

     

    Men jeg så i avisa i dag, at du kommenterte i Dagbladet osv., så jeg tenkte at jeg

    kunne jo prøve å sende e-posten på nytt.

     

    Bare for å ha forsøkt.

    Håper dette er i orden!


    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2008/7/6

    Subject: Angående problemer med Kripos mm.
    To: odd-einar.dorum@stortinget.no

    Hei,

     

    jeg fant e-post adressen din, på nettet, da jeg søkte på Google, så jeg tenkte jeg kunne jo prøve å sende en e-post,

    angående noen problemer med Kripos osv.

     

    Jeg husker jo, at jeg fulgte med på nyhetene, da du var Justisminister, og du og det departementet, prøvde å få Kripos,

    til å fokusere på kampen mot organisert kriminalitet, hvis jeg husker riktig, og skifte navn, til etaten for bekjempelse

    av organisert kriminalitet, eller noe slikt.

     

    Men Kripos nektet å bytte navn, og å ta ned det gamle skiltet osv., husker jeg fra media.

     

    Så jeg ville vel nesten kalle det Kripos gjorde, som et slags myteri(?)

     

    Hvis man kan bruke slike begreper.

    Altså, er det ikke rart, hvis etater som spesial-politi osv., ikke skal følge direktiver/signaler, gitt fra departementet de

    sorterer inn under.

    Jeg mener, politiet, som skal passe på at folk er lovlydige, de burde vel være de første til å gå foran, i å være

    rettskafne, og pliktoppfyllende, og ordentlige(?)

    Det var ikke akkurat dette inntrykket jeg fikk av Kripos, gjennom media.

    Og senere, da jeg ba de om hjelp, i forbindelse, med at jeg hadde overhørt, at jeg var forfulgt av noe 'mafia', da jeg

    jobbet på Rimi Bjørndal, i 2003.

    Da skjønte jeg noe var galt, siden jeg ikke ante hva denne mafiaen var, enda jeg leste avisa hver dag.

     

    Men da jeg kom meg til utlandet osv., og etterhvert kontaket Kripos, blant annet, etter at jeg hadde lest på nettavisene,

    at Kripos skulle jobbe med å bekjempe organisert kriminalitet, som jeg tenkte at denne såkalte 'mafian', måtte sortere

    under da.

    Da nektet Kripos regelrett, å gi meg hverken råd eller informasjon, eller noe som helst.

    Nå senere, så har jeg lurt mer på hva dette kan komme av.

    Jeg fulgte jo med litt, på dette med omorganiseringen, av Kripos, osv, i 2004 og 2005, var det vel, siden jeg hadde

    overhørt, at jeg var forfulgt, av noe 'mafia'.

     

    (Som jeg dog ikke visste vi hadde i Norge).

     

    Da var det en debatt, i 2005, mener jeg å huske, hvor det ble tatt opp, politiets hemmelige metoder.

    Da ble du, såvidt jeg husker, utfordret, av en dame fra arbeiderpartiet, eller noe, om du ville røpte hva disse politiets

    hemmelige metoder, gikk ut på.

     

    Det var vel en debatt i Stortinget, eller hos en tv-kanal, eller noe.

     

    Men da nevnte du ikke noe om, hva disse metodene gikk ut på.

    Det skulle være hemmelig, skjønte man.

    Nå, senere, så har jeg lurt på, om jeg selv, har blitt utsatt, for disse hemmelige politimetodene.

    Og om jeg har blitt brukt som noe 'target-guy', eller 'drone', kanskje er den riktige betegnelsen.

    En som politiet, tuller rundt med, ved å bruke såkalt 'mind control', og vel noe lignende av etterettningsmetoder da.

     

    For å unngå å sette sine egne liv i fare da, antagelig.

    Så de plukker ut en vanlig person, og tuller rundt med denne, sånn at de ikke skal risikere sine egne liv.

     

    Også dekker de over dette senere, ved å fortelle røverhistorier, til familie og venner, så vidt jeg har skjønt.

    Dette minner om menneskeofring, og usivilisert, og inhuman oppførsel for meg.

    Jeg ville vel tro, at politiet, ikke burde ha lov til, å bryte folks rettigheter, når de driver med disse hemmelige

    metodene sine.

    Men for meg, så virker det som, at politiet ikke bryr seg, så særlig, om slike ting, som folks rettigheter.

    Jeg vet at du har litt kjennskap til disse tingene, blant annet som tidligere Justisminister osv.

    Så jeg lurte på om du kjenner noe til, om det er slik som jeg har beskrevet ovenfor her, som politiet går frem,

    at dette er noe som går inn under deres hemmelige metoder, eller lignende?

     

    Fordi, det er jo ikke så artig, for de personene, som blir offer for disse metodene da, hvis det er slikt som foregår.

    Og ettersom det som har skjedd meg de siste årene, så vil jeg nok tro at det må være slikt som foregår.

    Så det hadde vært artig, om du eventuellt, hadde hatt noen kommentarer om de temaene jeg har tatt i opp

    i e-posten her, ettersom jeg dessverre ikke har lykkes, å bli så mye klokere, i forbindelse med at jeg har

    kontakter Politiet, Kripos, Politidirektoratet, Justisdepartementet, SMK, osv., uten at jeg har klart å bli

    så mye klokere angående hva som foregår egentlig.

     

    Så det hadde vært veldig artig å eventuellt mottatt noen tilbakemeldinger om dette.

    Jeg poster også denne e-posten på bloggen jeg skriver på, for da kanskje de som leser bloggen, forstår

    litt mer av hva problemstillingene er, rundt det, at jeg etterlyser rettighetene mine, fra myndighetene osv.

    Bare for å si fra om det, mens jeg skriver her.

     

    Så på forhånd takk for eventuellt svar og tilbakemeldinger!

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

     

     

     







  • Myndighetene i Norge er tafatte. (In Norwegian).

    #268

    Today, 21:08

    Frame1

    Quote:

    Frame2Jeg driver ikke å flykter hele tiden.

    Jeg har bodd i Liverpool i tre år nå.

    Jeg er egentlig fra bondelandet, må man nesten si, nord i Vestfold.

    Jeg skjønner ikke hva det mafia-greiene går ut på egentlig.

    Så jeg tenkte jeg kunne dra til utlandet, og ringe politiet, fra utlandet, og så rydde opp i det greiene som foregikk.

    For jeg stolte egentlig ikke på myndighetene i Norge, siden det viste seg at det var noe mafia-greier som foregikk.

    Men jeg har aldri lest noe i avisa, at det er noe mafia-greier i Norge.

    Så derfor stolte jeg egentlig ikke så mye på politiet.

    Men jeg ville gjerne rydde opp i det her.

    Så da var planen min, å dra til utlandet, og så få tak i de i politiet, som hadde med mafia osv. å gjøre, og så få rydda opp i det her.

    Og jeg har ringt Kripos, (som Dørum sa på nyhetene i 2004, var de som hadde med organisert kriminalitet osv. å gjøre).

    Men Kripos vil ikke ‘spille ball’, eller hva man skal si.

    De bare avviser henvendelsene mine.

    Så da er det egentlig ikke så mye jeg kan gjøre, når myndighetene i Norge, er så tafatte og avisene ikke skriver om hva som skjer.

    For da er det ikke mulig for meg, å vite hva som egentlig foregår, og hva man kan gjøre med det.

    Jeg vet ikke hva det mafia-greiene går ut på, jeg har bare overhørt flere ganger, på Rimi Bjørndal etc., at jeg er forfulgt av noe mafia.

    Og jeg ble forsøkt skutt på gården til onkelen min, i Kvelde, i Larvik, i 2005, så det mistenker jeg også har med dette å gjøre.

    Jeg har også skrevet en bloggpost, hvor jeg skriver mer om hva jeg vet om dette.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er den bloggposten, hvor jeg skriver hva jeg vet:

    https://johncons-blogg.net/…overnment.html

    http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=600914&posted=1#post600914

  • E-post til Odd-Einar Dørum, angående problemer med Kripos osv. (In Norwegian).







    Google Mail – Angående problemer med Kripos mm.







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Angående problemer med Kripos mm.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jul 6, 2008 at 6:16 PM





    To:

    odd-einar.dorum@stortinget.no



    Hei,

     

    jeg fant e-post adressen din, på nettet, da jeg søkte på Google, så jeg tenkte jeg kunne jo prøve å sende en e-post,

    angående noen problemer med Kripos osv.

     

    Jeg husker jo, at jeg fulgte med på nyhetene, da du var Justisminister, og du og det departementet, prøvde å få Kripos,

    til å fokusere på kampen mot organisert kriminalitet, hvis jeg husker riktig, og skifte navn, til etaten for bekjempelse

    av organisert kriminalitet, eller noe slikt.

     

    Men Kripos nektet å bytte navn, og å ta ned det gamle skiltet osv., husker jeg fra media.

     

    Så jeg ville vel nesten kalle det Kripos gjorde, som et slags myteri(?)

     

    Hvis man kan bruke slike begreper.

    Altså, er det ikke rart, hvis etater som spesial-politi osv., ikke skal følge direktiver/signaler, gitt fra departementet de

    sorterer inn under.

    Jeg mener, politiet, som skal passe på at folk er lovlydige, de burde vel være de første til å gå foran, i å være

    rettskafne, og pliktoppfyllende, og ordentlige(?)

    Det var ikke akkurat dette inntrykket jeg fikk av Kripos, gjennom media.

    Og senere, da jeg ba de om hjelp, i forbindelse, med at jeg hadde overhørt, at jeg var forfulgt av noe 'mafia', da jeg

    jobbet på Rimi Bjørndal, i 2003.

    Da skjønte jeg noe var galt, siden jeg ikke ante hva denne mafiaen var, enda jeg leste avisa hver dag.

     

    Men da jeg kom meg til utlandet osv., og etterhvert kontaket Kripos, blant annet, etter at jeg hadde lest på nettavisene,

    at Kripos skulle jobbe med å bekjempe organisert kriminalitet, som jeg tenkte at denne såkalte 'mafian', måtte sortere

    under da.

    Da nektet Kripos regelrett, å gi meg hverken råd eller informasjon, eller noe som helst.

    Nå senere, så har jeg lurt mer på hva dette kan komme av.

    Jeg fulgte jo med litt, på dette med omorganiseringen, av Kripos, osv, i 2004 og 2005, var det vel, siden jeg hadde

    overhørt, at jeg var forfulgt, av noe 'mafia'.

     

    (Som jeg dog ikke visste vi hadde i Norge).

     

    Da var det en debatt, i 2005, mener jeg å huske, hvor det ble tatt opp, politiets hemmelige metoder.

    Da ble du, såvidt jeg husker, utfordret, av en dame fra arbeiderpartiet, eller noe, om du ville røpte hva disse politiets

    hemmelige metoder, gikk ut på.

     

    Det var vel en debatt i Stortinget, eller hos en tv-kanal, eller noe.

     

    Men da nevnte du ikke noe om, hva disse metodene gikk ut på.

    Det skulle være hemmelig, skjønte man.

    Nå, senere, så har jeg lurt på, om jeg selv, har blitt utsatt, for disse hemmelige politimetodene.

    Og om jeg har blitt brukt som noe 'target-guy', eller 'drone', kanskje er den riktige betegnelsen.

    En som politiet, tuller rundt med, ved å bruke såkalt 'mind control', og vel noe lignende av etterettningsmetoder da.

     

    For å unngå å sette sine egne liv i fare da, antagelig.

    Så de plukker ut en vanlig person, og tuller rundt med denne, sånn at de ikke skal risikere sine egne liv.

     

    Også dekker de over dette senere, ved å fortelle røverhistorier, til familie og venner, så vidt jeg har skjønt.

    Dette minner om menneskeofring, og usivilisert, og inhuman oppførsel for meg.

    Jeg ville vel tro, at politiet, ikke burde ha lov til, å bryte folks rettigheter, når de driver med disse hemmelige

    metodene sine.

    Men for meg, så virker det som, at politiet ikke bryr seg, så særlig, om slike ting, som folks rettigheter.

    Jeg vet at du har litt kjennskap til disse tingene, blant annet som tidligere Justisminister osv.

    Så jeg lurte på om du kjenner noe til, om det er slik som jeg har beskrevet ovenfor her, som politiet går frem,

    at dette er noe som går inn under deres hemmelige metoder, eller lignende?

     

    Fordi, det er jo ikke så artig, for de personene, som blir offer for disse metodene da, hvis det er slikt som foregår.

    Og ettersom det som har skjedd meg de siste årene, så vil jeg nok tro at det må være slikt som foregår.

    Så det hadde vært artig, om du eventuellt, hadde hatt noen kommentarer om de temaene jeg har tatt i opp

    i e-posten her, ettersom jeg dessverre ikke har lykkes, å bli så mye klokere, i forbindelse med at jeg har

    kontakter Politiet, Kripos, Politidirektoratet, Justisdepartementet, SMK, osv., uten at jeg har klart å bli

    så mye klokere angående hva som foregår egentlig.

     

    Så det hadde vært veldig artig å eventuellt mottatt noen tilbakemeldinger om dette.

    Jeg poster også denne e-posten på bloggen jeg skriver på, for da kanskje de som leser bloggen, forstår

    litt mer av hva problemstillingene er, rundt det, at jeg etterlyser rettighetene mine, fra myndighetene osv.

    Bare for å si fra om det, mens jeg skriver her.

     

    Så på forhånd takk for eventuellt svar og tilbakemeldinger!

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog