johncons

Stikkord: Slottet

  • Jeg sendte en ny e-post til Slottet







    Gmail – Klage på Kongen/den nord-tyske kongeslekten Oldenburg







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på Kongen/den nord-tyske kongeslekten Oldenburg





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 31, 2012 at 11:06 PM





    To:

    post@slottet.no



    Hei,

    jeg ser søk på internett, om at Deres garde, har forsøkt å myrde meg.
    Nå får Oldenburg slutte å tulle.
    Kanskje det er på tide at de fine Løvenbalk-er skal få ta over tronen i Norge igjen

    Hilsen Erik Ribsskog, (den egentlige kongen av Norge)





    kongens garde forsøkte myrde.JPG
    142K




    PS.

    Her er mer om dette:

    kongens garde forsøkte myrde

  • Jeg sendte en ny e-post, til det danske og det norske kongehus







    Gmail – Vil gjerne være baron







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Vil gjerne være baron





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jul 16, 2011 at 1:29 AM





    To:

    hofmarskallatet@kongehuset.dk, post@slottet.no



    Hei,

    min mor, Karen Ribsskog, arvet fra Holger baron Adeler og hans kone, (min mors 'moster', eller grandtante), sitt testamente.
    (Hun arvet en ring, men hennes mor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, arvet det meste av baronessens ting, som hun solgte, og ga pengene til min mor, det ble satt i et hus for henne, og hun kjøpte også et bord med løveføtter vel, på begynnelsen av 80-tallet).

    Jeg bestilte en kopi av boet etter Adelers, fra Rigsarkivet i Danmark, og der stod det at Holger Adeler sine gudebarn, Palle Ravn og hans søster Berit vel, arvet baronens ting, (som våpensamlingen og bilder av Cort Adeler, mm).

    Men Palle Ravn bor/bodde, i Elfenbenkysten, og var konsul der.
    Så da kan vel jeg kanskje, (som er min mors eldste sønn), få være baron Adeler da.
    (For den barontittelen, kan vel bare ikke forsvinne).

    Siden jeg neppe tror, at særlig mange, i Elfenbenkysten, har hørt om baron Adeler.
    Så er det vel greit at en nordmann istedet får være baron Adeler vel.
    Jeg sender om dette både til det norske og danske kongehus, siden dette er en norsk og dansk adelsslekt, og siden jeg er kvart dansk, etter min mormor, som var etter Løvenbalk, osv.

    Håper dere kan få ordnet med å godkjenne baron-tittelen osv.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Sender med fra Google books, om at Palle Ravn, 'forsvant' til Elfenbenskysten, (den tidligere sjakkmester), av en eller annen grunn.

    Hvite sjakkbrikker lages vel kanskje av elfenben, kanskje dette var grunnen?

    Min søster Pia, var vel også i Elfenbenskysten, på 90-tallet.

    Er det noe Johanitterorden-opplegg dette?

    Hm.





    konsul elfenbenskysten.JPG
    86K




    PS.

    Her er vedlegget:

    konsul elfenbenskysten

  • Jeg sendte en ny e-post til Slottet







    Gmail – Til Kongen: Klage på Sivilombudsmannen/Fwd: Purring/Fwd: Klage – Kunnskapdepartementet/Fwd: Til Kristin Halvorsen/Fwd: Påminnelse/Fwd: Oppdatering klage HIO/Fwd: Fwd: Klage på avslag om Erasmus-stipend / EUs program for samarbeid mellom høyere utdann







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Til Kongen: Klage på Sivilombudsmannen/Fwd: Purring/Fwd: Klage – Kunnskapdepartementet/Fwd: Til Kristin Halvorsen/Fwd: Påminnelse/Fwd: Oppdatering klage HIO/Fwd: Fwd: Klage på avslag om Erasmus-stipend / EUs program for samarbeid mellom høyere utdann





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Jun 22, 2011 at 7:23 PM





    To:

    post@slottet.no



    Hei,

    jeg må nesten klage på Sivilombudsmannen igjen, for de svarer ikke på min klage, på Kunnskapsdepartementet.
    Kunne du Hr. Konge kanskje tatt en prat med Fru Halvorsen, fra SV, i Kunnskapsdepartementet, og hørt hvorfor de ikke svarer?

    Jeg har også søkt om å bli Baron Adeler, (siden min mor arvet en baronesse Adeler i Danmark på 70 eller 80-tallet, og hun baronessen, Magna Adeler, som min mor kalte Meme, var hennes mormors søster, men mormora døde så tidlig, så hu Meme tok kanskje litt av mormor-rollen da, og var som en 'moster' for henne, sa min grandtante Unse Heegaard f. Trock-Jansen, i Danmark. Min mor var også etter Løvenbalk, etter Heegaard, Nyholm, Fog og Foss, så vi er også i slekt gjennom kong Christoffer II av Danmark, som var forfar til Løvenbalk), så disse sakene blir vel blandet sammen nå.

    Men jeg har også sendt til slottet tidligere, både pr. brev og e-post, og savner svar på mine henvendelser.
    Jeg har også startet opp Norsk Adelsforening nå, og vi har nå hele to medlemmer, og jeg vil også som formann der gjerne be kongen om å være så snill å svare på de i adelsforeningen sine henvendelser, sånn at ikke adelen blir helt ignorert, (eller de som adelige forfedre, er jeg det tenker på egentlig).

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog
    PS.
    Min mor var også etter Gjedde.
    Så hun var altså etter både Adeler, Løvenbalk og Gjedde.

    Og jeg var både hennes eldste barn og sønn, så jeg er vel baron Adeler, f.eks., tenker jeg.
    Så sånn er nok det.

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/6/7
    Subject: Purring/Fwd: Klage – Kunnskapdepartementet/Fwd: Til Kristin Halvorsen/Fwd: Påminnelse/Fwd: Oppdatering klage HIO/Fwd: Fwd: Klage på avslag om Erasmus-stipend / EUs program for samarbeid mellom høyere utdanningsinstitusjoner i Europa – student ved IU

    To: postmottak@sivilombudsmannen.no

    Hei,

    jeg vil gjerne klage på at jeg ikke får noe svar fra dere, angående min klage, på Kunnskapsdepartementet.

    Det er vel ikke hu Kristin Halvorsen som har brekt ryggen, selv om hu kanskje ligner på hu Siv Jensen?

    Nå får dere søren meg skjerpe dere.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/4/19
    Subject: Klage – Kunnskapdepartementet/Fwd: Til Kristin Halvorsen/Fwd: Påminnelse/Fwd: Oppdatering klage HIO/Fwd: Fwd: Klage på avslag om Erasmus-stipend / EUs program for samarbeid mellom høyere utdanningsinstitusjoner i Europa – student ved IU – Erik Ribssk

    To: postmottak@sivilombudsmannen.no

    Hei,

    nå har det snart gått et års tid, siden jeg sendte til toppen av Kunnskapsdepartementet.

    Uten å ha fått noe svar.

    Er ikke dette for lang tid, også for toppen av et departement?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/7/13
    Subject: Fwd: Til Kristin Halvorsen/Fwd: Påminnelse/Fwd: Oppdatering klage HIO/Fwd: Fwd: Klage på avslag om Erasmus-stipend / EUs program for samarbeid mellom høyere utdanningsinstitusjoner i Europa – student ved IU – Erik Ribsskog

    To: postmottak@kd.dep.no

    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/4/28

    Subject: Til Kristin Halvorsen/Fwd: Påminnelse/Fwd: Oppdatering klage HIO/Fwd: Fwd: Klage på avslag om Erasmus-stipend / EUs program for samarbeid mellom høyere utdanningsinstitusjoner i Europa – student ved IU – Erik Ribsskog

    To: postmottak@kd.dep.no

    Hei,

    jeg får ikke noe svar fra hun Toril Johansson, hos dere.
    Jeg ringte Kunnskapsdepartementet nå, og de sa at hun var ekspedisjonssjef.

    Og de visste ikke hvem som var over henne.

    Så da spurte jeg om det var Kristin Halvorsen, og da sa de at de trodde jeg kunne sende det til deg da.
    Så jeg håper dere kan undersøke klagene mine, for jeg har blitt tulla med på Svelvik Ungdomsskole, av NHI/NITH, HiO, Lånekassa og Gjerdes VGS., i Drammen, mm.

    Så jeg håper dere kan undersøke dette, og ordne opp i dette, på en ordentlig måte, og gi meg erstatning for tort og svie, og dårlig behandling, og det som er.
    Søstra mi stemmer SV, selv om jeg ikke har noe mer med henne å gjøre, for hun setter sine venner foran familien nemlig.

    Så hu er det ikke noe artig å være bror til.
    Så hun har jeg kutta ut gitt.
    Men men.
    Mvh.
    Erik Ribsskog


    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/2/20

    Subject: Påminnelse/Fwd: Oppdatering klage HIO/Fwd: Fwd: Klage på avslag om Erasmus-stipend / EUs program for samarbeid mellom høyere utdanningsinstitusjoner i Europa – student ved IU – Erik Ribsskog

    To: toril.johansson@kd.dep.no

    Hei,

    jeg etterlyser svar på e-poster jeg har sendt deg/dere, med klager på HiO IU, Lånekassa, NITH, med flere.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/1/14
    Subject: Oppdatering klage HIO/Fwd: Fwd: Klage på avslag om Erasmus-stipend / EUs program for samarbeid mellom høyere utdanningsinstitusjoner i Europa – student ved IU – Erik Ribsskog

    To: Johansson Toril <toril.johansson@kd.dep.no>

    ———- Forwarded message ———-
    From: Tove Jorid Hatlen <Tove.Hatlen@iu.hio.no>

    Date: 2010/1/14
    Subject: Re: Fwd: Klage på avslag om Erasmus-stipend / EUs program for samarbeid mellom høyere utdanningsinstitusjoner i Europa – student ved IU – Erik Ribsskog
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    På grunn av sykdom er dessverre saken din enda en uke forsinket. Du kan forvente et svar i løpet av neste uke.

    mvh Tove Hatlen, studiekontoret

    On 10.12.2009 16:05, Erik Ribsskog wrote:


    Hei,

    altså, kanskje det er bedre å la folk studiere på universitetet, UiO, hvis dere ikke har pålitelige og ansvarlige nøkkelmedarbeidere hos dere.

    Så kanskje det er unødvendig å ha bachelor i data, både på UIO og HiO IU, hvis det er bare er rot og mangel på nøkkelmedarbeidere og gjennomtrekk hos HiO IU.

    Grunnen til at jeg ikke studerte på UIO var for å slippe å bruke tid på ex-phil og ex-fac, og spare et halvår da.

    UIO er visst de eneste i verden, som har ex-phil og ex-fac omtrent.

    Kanskje UIO burde kutte ut ex-phil og ex-fac, og at man så kunne lagt ned HiO IU, og la studentene sluppet å bli tulla med av folk som ikke er idealister osv., på HiO IU?

    Bare et forslag som konsekvens av det som har skjedd.

    Jeg synes dere kunne behandle min klage samlet også forresten.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-


    From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>

    Date: 2009/12/10

    Subject: Re: Klage på avslag om Erasmus-stipend / EUs program for samarbeid mellom høyere utdanningsinstitusjoner i Europa – student ved IU – Erik Ribsskog


    To: Tove.Hatlen@iu.hio.no <mailto:Tove.Hatlen@iu.hio.no>

    Cc: lars.vasbotten@kd.dep.no <mailto:lars.vasbotten@kd.dep.no>

    Hei,

    ja, jeg synes dere burde ha nøkkelmedarbeider, som ansvarlige for studier i utlandet osv.

    Og ikke bare 'kreti og preti'-medarbeidere, som er som 'leiesoldater' og ikke har noe annet enn økonomiske motiver for å jobbe hos dere.

    For utenlandsstudier, det er sånn som kan lage veldig krøll for folks liv, mener jeg.

    Og det var også tull, utenom Erasmus-programmet, HiO IU rotet jo også bort den vanlige søknaden min til University of Sunderland, på ordinært studielån.

    (Jeg henviser til den klage e-posten jeg sendte til direktør ved HiO, hvor jeg indekserte de aktuelle klagene.

    De kan man se at det ikke kun var klager i forbindelse med Erasmus-programmet).

    Det er mine tanker når jeg leste e-posten din.

    Men jeg venter på resultatet av deres klage-undersøkelse i januar.

    Igjen takk for e-post.

    Jeg sender dette kunnskapsdep., siden jeg har blitt tullet med på mange undervisningssteder, noe jeg har oppdatert de om.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2009/12/10 <Tove.Hatlen@iu.hio.no <mailto:Tove.Hatlen@iu.hio.no>>

    Hei!

    Vi beklager at du ikke har fått formelt svar på klage på avslag om

    Erasmus-stipend. Flere saksbehandlere som var involvert i prosessen

    den gang er ikke lengre tilsatt ved Høgskolen, men vi vil komme

    tilbake til deg med et utfyllende svar på din henvendelse innen 10.

    januar 2010.

    Med vennlig hilsen

    e.f.

    Tove Jorid Hatlen

    kontorsjef

    Avdeling for ingeniørutdanning

    Tove Jorid Hatlen

    Høgskolen i Oslo

    P35/s 725

    22 45 32 16






  • Jeg sendte en ny e-post om at jeg nok egentlig er baron Adeler







    Gmail – Mer om arv etter Holger baron Adeler, mm.







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Mer om arv etter Holger baron Adeler, mm.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Jun 9, 2011 at 5:40 AM





    To:

    kontor@genealogi.no


    Cc:

    post@slottet.no


    Bcc:

    hofmarskallatet@kongehuset.dk, Henrik Wedell-Wedellsborg <ww@bruunhjejle.dk>



    Hei,

    jeg har tidligere skrevet til dere, om at Adeler-slekten har returnert til Norge, fra Danmark.
    Nå har jeg også fått skifterettspapirene, fra boet til Holger baron Adeler og baronesse Magna Adeler f. Nyholm, sendt fra Danmark:

    De hadde særeie, og våpensamling og andre ting etter baron Adeler, forsvant til hans gudbarn, Palle Ravn, (en kjent sjakkspiller), og Bodil Ravn vel, i Elfenbenskysten og Danmark.
    Jeg har ikke lykkes å komme i kontakt med disse.

    Dette fordi at disse har hatt en arvelig baron Adeler-tittel, sånn som det virker for meg.
    Så jeg har lurt på hvor den har blitt av.
    De hadde ingen etterkommere, men min mor, Karen Ribsskog, var nevnt i et testamente etter Magna Adeler, som ble godkjent av Holger Adeler, stod det.

    Min mor arvet en ring.
    (Og hennes søsken arvet ingenting).
    Magna Adeler, ville også at min mormor, Ingeborg Ribsskog, skulle være 'hoved-arver', sånn som jeg forstod det.

    Og Ingeborg, hun skrev i sitt testamente, at pengene hun fikk etter Adeler, ble satt inn i et hus til min mor, på Tagvedt, i Larvik.
    Av min morfar.
    (Og at min mor skulle regnes som utilregnelig).

    Noe sånt.
    Så dette peker litt mot at jeg er baron Adeler, mener jeg.
    Siden jeg er min mors eldste sønn.
    Så jeg sender om dette til dere nå og, siden jeg begynte å sende til dere, når jeg fikk min mormors testamente, for et par år siden.

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Sender en kopi til Slottet, siden jeg søker om deres godkjennelse for at jeg er baron Adeler, i Norge.
    Dansk Adelsforening har jeg også søkt til, samt det danske kongehuset, for dette er jo både en norsk og dansk adelsslekt.
    Håper dette er i orden!






  • Jeg sendte en ny søknad om å bli baron Løvenbalk av Drammensfjorden







    Gmail – Søknad om å bli baron etter Løvenbalk/Fwd: Til Kong Harald, angående baroniskap etter Adeler







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Søknad om å bli baron etter Løvenbalk/Fwd: Til Kong Harald, angående baroniskap etter Adeler





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Jun 8, 2011 at 3:47 PM





    To:

    post@slottet.no



    Hei,

    jeg har også hevd på å være adelig, etter Løvenbalk.
    Løvenbalk hyllet den norske prinsen/kongen Oluf av Danmark og Norge, på sluttet av 1300-tallet, (etter folkung vel).
    Så da var Danmark under et norsk kongehus.
    Så da mener jeg at Løvenbalk var norsk adel (også).
    Min mormors tante, Magna Adeler f. Nyholm, var som en mor for henne, og for min mor, Karen Ribsskog.

    (Hun var min mors 'moster' sa min grandtante Unse Heegaard på telefonen for noen måneder siden vel).
    Og min mor arvet en ring etter Magna Adeler aka. Meme.

    Men hennes søsken arvet ingenting.
    Så jeg lurer på om mora mi, liksom var den som Nyholm-ene syntes var finest.
    Og moren til Magna Adeler, var Mary Eva Carla Fog, som var etter Foss og Løvenbalk direkte.

    Så jeg er også direkte etter Løvenbalk.
    Og i Norden blir vel alle baroner.
    Men jeg vil søke for meg selv da, siden jeg ikke er direkte etter Adeler.

    (Sel om jeg mener at jeg nok også er baron Adeler).
    Men jeg er ihvertfall direkte etter Løvenbalk.
    Så jeg søker om å bli baron Erik Løvenbalk av Drammensfjorden, (siden jeg har noen eiendommer ved Drammensfjorden, i Holmsbu, del av et sameie med andre i slekten riktignok, men det er en stor eiendom med egen kai/brygge osv., et tidligere fiskersted ved navn Bergstø hvor min grandonkel Idar Sandersen fortsatt bor, som er etter Iver Huitfeldt, så min fars familie er også adelige, han Huitfeld var jo etter Gyldenløve, så vi er jo i slekt både på mors og farssiden har jeg funnet ut, siden Løvenbalk var etter den danske kongen Christoffer II og en jomfru av den høyadelige danske slekten de gamle Lunge'r).

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Løvenbalk Ribsskog, (som jeg har søkt to ganger nå, om å endre navn til, fra Erik Ribsskog, hos myndighetene, uten å få svar).

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/12/6
    Subject: Til Kong Harald, angående baroniskap etter Adeler
    To: post@slottet.no

    Hei,

    jeg ser at dere er folkelige, som Kong Olav, og kjører trikken.

    Så jeg lurte på om jeg kunne søke om å få bli norsk baron.
    For min mormor, Ingeborg Ribsskog, (danskfødt, men norsk statsborger, bosatt i Norge siden like etter krigen, sist i Nevlunghavn, fra 1996, fram til hun døde, ifjor sommer), arvet Holger baron Adeler, (som døde barnløs), i 1980.

    Bestemor Ingeborg døde som nevnt ovenfor, i fjor sommer.
    Og hun og min morfar, Johannes Ribsskog, ble vel da baronesse og baron, i 1980.
    For Adeler er etter Cort Adeler, fra Brevik, og den slekten var i utlandet, når adelen ble avskaffet i Norge, så den adelslinjen er norsk, og den er ikke avskaffet.

    Og nå er baron-linjen Adeler, altså tilbake i Norge.
    Min mor ble vel baronesse egentlig, da min mormor døde ifjor sommer, siden min mor Karen Ribsskog, var min mormors eldste barn.

    Men, min mor døde i 1999, på Moss sykehus.
    Så da blir det vel jeg, som er hoved-baron, som min mors eldste barn.
    Min mor fikk også arven etter baron Adeler, satt inn i et hus i Larvik, på begynnelsen av 80-tallet, av min morfar, (som bestemor Ingeborg skriver i sitt testamente).

    Og da fikk jeg noen bøker av napoleon, av min mors samboer da, Arne Tormod Thomassen.
    Og de bøkene var nok etter Holger baron Adeler.
    Så jeg mener at uansett hvordan man regner, så blir jeg baron Adeler.

    For jeg ble også født innenfor ekteskap, mellom Arne Mogan Olsen og Karen Ribsskog, i 1970.
    Og jeg eier (del) av en eiendom, (Bergstø), ved Holmsbu, i Hurum, som kan være baroni.
    Jeg tenkte på baroniet Bergstø nå.
    Så jeg ville bare prøve å formalisere dette baroniskapet, siden jeg blir forfulgt av noe 'mafian', har jeg overhørt, i Oslo, i 2003, og må leve som flyktning i England.

    Politiet gir ingen hjelp, og de vil ikke etterforske et mordforsøk mot meg, på Grete Ingebrigtsen sin gård, i Kvelde, i 2005.
    Så dette kan være pga. politikk, tenker jeg, siden de ikke vil at baron Adeler-linjen, (nå Ribsskog-familien, etter Ingeborg Ribsskog f. Heegaard og Johannes Ribsskog, fra Asak på Romerike), skal få være baroner offisielt.

    Så det vil jeg gjerne klage på, at jeg ikke har fått noen formell anerkjennelse ennå, fra kongehuset, på at jeg virkelig er baron
    Og derfor havner opp i mye stry.

    Mvh.
    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer







    Gmail – Anmeldelse for brudd på narkotikaloven







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse for brudd på narkotikaloven





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 25, 2011 at 8:18 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    jeg har et tracking-cookie-program, på min blogg, som heter StatCounter.
    Der har jeg snappet opp et rykte, som virket litt troverdig, siden jeg har hørt om at det finnes en video som kalles Mette-Marit-videoen, at dette er kjent.

    Som jeg har sendt om til Slottet osv., før, at Kåre Willoch og Jonna fra barne-tv, med fler, skal være med i den.
    Dette nye ryktet, (som jeg har ip-adresse for), er at Mette-Marit skal ha sniffet kokain fra navlen til Tande P.

    Det er brudd på narkotika-loven, mistenker jeg.
    Så det synes jeg at jeg burde anmelde, som en ansvarlig samfunnsborger.
    Sender kopi til Slottet i tilfelle de vil søke om unntak fra straff, siden dette involverer kongelig, og for å fortsette å oppdatere de.

    Håper dette er i orden!
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

    Sender meg skjermbildekopi, fra StatCounter.

    Mvh.

    Erik Ribsskog





    mette marit tande p.JPG
    159K




    PS.

    Her er vedlegget:

    mette marit tande p

  • Jeg sendte en ny e-post til Slottet







    Gmail – om pornopraten på din side







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    om pornopraten på din side





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 5:10 PM





    To:

    post@slottet.no



    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Fwd: om pornopraten på din side
    To: wejedoj77@hotmail.com

    Hei igjen,

    altså det er ikke pga. det pornografiske, ved Mette-Marit-videoen, at jeg tar opp dette.

    Men det er pga. at det er en trussel for rikets sikkerhet, mener jeg.
    Dette handler om mer, enn å få se Mette-Marit naken, vil jeg si.

    Så sånn er det.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: om pornopraten på din side
    To: Jan Johansen <wejedoj77@hotmail.com>

    Hei,

    nå er det mange som heter Jan Johansen, så jeg vet ikke helt hvem du er.

    Men jeg kan jo svare på spørsmålet, og publisere det på bloggen.
    Som jeg har skrevet om før på bloggen, så er jeg redd for at Mette-Marit videoen kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    F.eks. KBS's arvtager, (for å ta et teoretisk eksempel), kunne ha utsatt hele Norge for utpressing, hvis de hadde denne filmen.
    Derfor er det jeg synes det er viktig at mest mulig blir kjent om denne filmen.

    Den burde publiseres, mener jeg.
    Enten det, ellers så burde Mette-Marit ta hatten sin å gå.
    For nå er det usikkerhet.
    – Hva inneholder Mette-Marit videoen.
    – Hvem har den.
    Ingen har kontroll visstnok.
    Personer innen myndigheter og regjering har nok ikke kontroll nå, for noen kan utpresse dem, med Mette-Marit videoen.

    Var det derfor russerne fikk en ganske bra avtale om Barentshavet?

    Sånn kan man tenke seg at en sånn video blir brukt.
    Putin/russerne sier, hvis vi ikke får denne avtalen, så legger vi ut Mette-Marit-videoen, på alle porno-sidene på nettet.

    (For å ta et eksempel, på hvordan en sånn video, kunne ha blitt brukt).
    Denne usikkerheten er ikke bra for Norge, mener jeg.
    Derfor burde enten Mette-Marit-videoen publiseres, eller Mette-Marit burde abdisere, og da også kronprinsen da, selvfølgelig.

    Mette-Marit kan få bo hos meg i England hvis hun ikke har noen andre steder å bo, så det går sikkert helt bra.
    Så kan Krompen få seg en ny kone.
    Han der John Ognby får ta seg av unga.

    Bare tuller.
    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Jan Johansen <wejedoj77@hotmail.com>


    Hei Erik

    Du synes ikke at det er tilnærmet ponografisk å skrive om "mette marit" videoen? Det er jo en pornografisk film, og omtale og beskrivelse av denne vil jo tilsvare skriftlig porno. Dette hadde jeg håpet å slippe å se på din ellers så fremdragende blogg.

    hilsen Jan.






  • Jeg sendte en ny e-post til Slottet







    Gmail – Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:43 AM





    To:

    post@slottet.no



    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit
    To: info@nrk.no

    Hei,

    har NRK noe kommentar til at Jonna er med i Mette-Marit-videoen?

    Kan dere sende dette videre til Jonna, for kommentar, for jeg fant ikke Jonnas hjemmesiden på nettet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
    To: bulldozer86@live.com
    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny e-post i forbindelse med Mette-Marit videoen







    Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:00 AM





    To:

    bulldozer86@live.com


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit
    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en e-post i forbindelse med Mette-Marit videoen







    Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 1:07 AM





    To:

    bulldozer86@live.com


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.
    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?
    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.
    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.
    Mvh.
    Erik Ribsskog