johncons

Stikkord: Trond Giske

  • Jeg er i familie med en ganske kjent tidligere AP-politiker, så jeg har tatt på meg rollen, å prøve å passe litt på, de moderne politikerne. (N).







    Google Mail – VS: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    VS: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Aug 29, 2008 at 9:23 AM





    To:

    Trine-Synove.Larsen@kkd.dep.no



    Hei,

     

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten enda.

    Som jeg har nevnt tidligere, så har jeg en forfar, med navn Ole Konrad Ribsskog, som også var stortingsrepresentant,

    for Arbeiderpartiet, og fra Trøndelag.

    Så vil si at da er jeg nesten i en sånn Arbeiderpartiet-makt familie, ala Stoltenberg, Harlem, Gerhardsen, Røed Larsen, osv.

     

    Så vår familie, må vel nesten også kvalifisere, til å være en slik Arbeiderpartiet 'mafia-klan', vil jeg si.

    Så da synes jeg nesten dere burde svare på e-postene mine!

     

    Men men.

    Videre.

     

    Siden sist, så har jeg lest på Dagbladets kommentarfunksjon, at en som kaller seg Jonassen der,

    har vært på festivaler, og observert Giske.

    Han sa at Giske var som en sexmaskin, og vel måtte ha mange avleggere, etter de her konsertene.

     

    Og at han tafset på fjortisdamene.

     

    Jeg skal se om jeg finner de sitatene.

     

    'Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:23

    Vel, regner med Giske vil få noen hundre "avleggere" etter sin rundreise.

    Fy faen, jeg var på et par festivaler hvor Giske var tilstede, og mannen er jo totalt sex-maskin, som tafser rundt å småjentene verre enn jeg har sett noen gang…'

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/bra-re-flott-mange-avleggere-ja.html

     

    'Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:13

    Vel, å reise rundt på festivaler og tafse på småjenter kan vel alle gjøre om de vil. Men det er bare Trond Giske som lever ut dette.

    Fy faen, mannen må jo etter min mening være helt pervo pedofil !!.-…..'

     

    'Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:20

    ja, sorry, jeg var der, og jeg så hvordan Giske tafset seg rundt,, mannen må ha et seriøst psykologisk problem, som ikke kan la fjortisjentene være i fred.'.

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/dette.html

    'RE: Hva er galt med litt kos da ?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:15

    Giske tar jo en Søviknes, hver jævla natt !!,, Mannen er jo en sex-maskin'.

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

     

     

     

     

     

    Jeg har tidligere skrevet til dere, om at jeg har lest på en blogg, en ung dame skrev, at hun ble sjekket

    opp av Giskes håndtlangere, som lurte på om hun ville hilse på Giske.

     

    Så jeg synes det begyner å bli litt mye nå.

     

    Den seksuelle lavalderen i Norge, er vel 16 år.

     

    Gjelder ikke denne for Giske?

     

    Søviknes, tulla med en 17 år gammel dame, og fikk skikkelig kjeft i alle avisene, mens Giske visstnok

    'tar en Søviknes hver kveld'. (sitat fra brukeren ved navn Jonassen, på Dagbladets kommentarfunksjon).

    Hvordan kan det ha seg, at Giske slipper unna med dette?

     

    Min morfars grandonkel, Ole Konrad Ribsskog, han var leder for kirkekomiteen, på begynnelsen av forrige

    århundre.

    Og han ble ordfører i Trondheim, da han dro tilbake til Trøndelag.

    Jeg tror ikke Giske blir valgt til ordfører i Trondheim, etter å ha skjemt ut trønderne, på denne måten.

     

    Med at han driver å går på grisefylla, flere ganger i uke, som jeg har lest om på internett, og at han driver med denne, man må vel kalle det, pedofili-virksomheten, på konsertene, hvis dette personen med signaturen Jonassen, på Dagbladets kommentarsystem sa, var riktig.

     

    Så jeg synes nok at Giske nok kunne ha litt å lære av han forfaren min, Ole Konrad Ribsskog, og også av de fleste nordmenn, ville jeg tro.

     

    Så jeg ser spent frem til å motta en forklaring rundt dette, siden jeg har han tidligere Arbeiderparti-stortingsrepresentanten, Ole Konrad Ribsskog, fra Trøndelag, i familien.

     

    Med hilsen

     

    Erik Ribsskog

     

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Date: Jul 28, 2008 11:17 AM
    Subject: Re: VS: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.
    To: Larsen Trine Synøve Lie <Trine-Synove.Larsen@kkd.dep.no>

     


    Hei,

     

    takk for svar!

     

    Men jeg synes nok jeg har lest, at Dissimilis, har invitert Giske, hvert år, men at han aldri kommer på konserten deres.

    Og, å invitere de til en pressekonferanse, det er vel ikke noe plaster på såret, at de skal stå der, som noen raringer,

    foran noen svette pressefolk?

     

    Nei, selvfølgelig ikke.

     

    Det er selvfølgelig Giske som skal underholde Dissimilis da, hvis han vil si unnskyld, og ikke omvendt.

     

    Jeg leste også at Giske var på fylla, på Aker Brygge, da han ikke gikk på Dissimilis-konsert.

     

    Så jeg synes Giske, burde slå på storetromma, og underholde Dissimilis, og si unnskyld til de, og ta de

    med på Øyafestivalen.

    Det synes jeg hadde vært det riktige.

     

    For da kan Giske vise at han ikke bare er Maria Menas, Idol-Sandras, Mira Craigs, og Marit Larsen og alle de

    pene pop-stjernenes Partyminister, men også de mongloides Partyminster, som jeg har skrevet tidligere.

    Jeg mener jeg også har lest, at Giske bruker denne betegnelsen Partyminister selv, så her er det klart at det

    er noe tull.

     

    Jeg har også lest på nettet, at folk, (en dame da), skriver om at Giske har skydd på henne i fylla, på byen.

     

    Og det var mange sånne historier på nettet.

    Så at Giske ikke er Norges uoffisielle Partyminister, den tror jeg Kulturdepartementet må dra lengre ut på landet med.

    Hvis dem er der noen gang.

    Men samme det.

     

    Jeg vil også minne om, at morfaren min sin grandonkel, Ole Konrad Ribsskog.

    Han var også representant på Stortinget, for Arbeiderpartiet, fra Trøndelag, som Giske.

    Han ble senere ordfører i Trondheim, han her forfaren min.

    Men det tror jeg ikke Giske blir, hvis han fortsetter med det fylle og party-spetakkelet sitt, mer eller

    midre hver dag i hovedstaden virker det som.

    Forfaren min, var ikke minister, men han var leder av kirkekomiteen, har jeg lest på nettet.

    Så jeg tror ikke han var så mye på fylla, som Giske.

    Så jeg tror Giske, nok kunne ha hatt noe å lære, om å oppføre seg ordentlig osv., av han forfaren min.

     

    Han hadde sikkert synes at Giske skjemte ut trønderne, det vil jeg tro, hvis jeg skal si min mening.

     

    Og det ser også ut, som at Giske lyver, og er en sleiping, han prøver å få kulturseminarer, til å

    betale for maten på bursdagen sin osv.

     

    Og hva var den klemme-episoden med Stoltenberg?

     

    Men jeg tror at han forfaren min, Ole Konrad Ribsskog, han hadde nok ikke skulka alle Dissimilis-konsertene,

    for å ha det artig isteden, sånn som Giske, så jeg synes Giske kunne sagt unnskyld til Dissimilis og landet,

    for å ha vært full på tinget osv., som jeg har lest at han har vært, og ta med Dissimilis på konsert.

    Det synes jeg er det minste han kunne gjøre.

     

    Og slutte med den sjarlatan-aktige virksomheten sin også, som jeg vil kalle det, selv om jeg er litt trøtt nå.

    Så får vi se hva som skjer.


    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

     



    On 7/28/08, Larsen Trine Synøve Lie <Trine-Synove.Larsen@kkd.dep.no> wrote:

    Hei

     

    Trond Giske får hver uke rundt hundre invitasjoner til arrangementer, hvor det bes om at han skal åpne eller delta på arrangementet. Naturlig nok har han ikke anledning til å delta på alt han blir invitert til. I Dagbladets Magasinet på lørdag gjør han rede for at han hadde ansvar for datteren sin den aktuelle helgen. En statsråd skal også å ha privat fritid. Hva man ser på hva Giske deltar på i løpet av et år, så vil man se at såkalte "party" er i et absolutt mindretall, her er det klassisk kultur, moderne kultur, kirkearrangementer, lokallag og frivillige organisasjoner i skjønn forening. I månedskiftet juni/juli inviterte vi for øvrig Dissimmilis til å spille på en pressekonferanse vi avholdt, men de hadde ikke anledning. De var likevel fornøyd over å bli bedt om å spille, og det sa de også i avisen. http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/26/539294.html

     

     

     

    Med vennlig hilsen

     

    Trine Lie Larsen

    Politisk rådgiver

    Kultur- og Kirkedepartementet

    tsl@kkd.dep.no

    +47 22247804




     

     

     




    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 25. juli 2008 19:48
    Til: Postmottak KKD
    Emne: Fwd: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.

    Hei,

     

    jeg kan ikke se at jeg har mottat noe svar på denne e-posten ennå, så derfor prøver jeg å sende den igjen.

     

    Håper ikke dere ble støtt av at jeg refererte til assistentene til Giske, som 'håndtlangere', men det er noe jeg

    har fra en blogg jeg leste for en stund siden, at noen håndtlangere sjekka damer for han, virka det som, så

    det er kanskje ikke riktig utrykk, når man sender e-post til departementene.


    Men det er altså bare noe jeg har fra da jeg leste på en blogg, om at assistentene til Giske, hadde kontaktet

    en dame, og spurte om hun ville hilse på Giske, så det var altså ikke ment på noen uhøflig måte.

     

    I tilfelle det er derfor jeg ikke har fått svar, mener jeg.


    Så håper jeg det er i orden at jeg sender purring, og at dere har tid å svare nå!

     

    Med vennlig hilsen


    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Jun 26, 2008 2:03 PM
    Subject: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.
    To: postmottak@kkd.dep.no

     

    Hei,

     

    jeg har hørt, at Giske, dro på Aker Brygge, istedet for, å dra på Dissimilis.

     

    Og det er vel kjent, at Giske kalles for Partyminister, jeg lurer på om han ikke bruker det navnet selv og.

     

    Og jeg har jo lest, på nettet, at Giske har håndtlangere, som sjekker opp damer for han osv., så derfor

    tenkte jeg, at det var kanskje de svarte på e-post også.

     

    Men men.

     

    Men jeg lurte på dette med Dissimilis.


    Det er jo ikke riktig, at Giske bare skal være Mira Craigs, og de andre pene kvinnelige artistenes Partyminster,

    han skal jo også være de mongloides Partyminister, mener nå jeg da.

     

    Han skal jo være minster for alle i landet, og ikke bare de pene damene, mener jeg nå.

     

    Så hva om Giske ringte Dissimilis, og spurte om de ville være med han på Øya-festivalen, seinere i sommer.


    Høre hvordan musikk de liker, og hvilken konsert de har lyst til å se da.


    For da, da fikk jo Giske vist dette, at han er hele landets Partyminister, og ikke bare pene damenes, og han

    fikk også sagt ordentlig unnskyld, til Dissimilis, fordi han ikke gikk på Aker Brygge, istedet for å gå på konserten

    deres.

     

    Så jeg lurte på hva dere synes om det forslaget, for det er jo sånn, at når man følger med i nyhetene, så tenker

    man jo litt på hva som foregår.


    Nå har jeg overhørt at jeg er forfulgt av noe mafia i Norge, og noen prøvde å drepe meg, i 2005, på gården til

    onkelen min i Larvik.


    Men myndighetene, vil ikke fortelle meg, noe om hva som foregår.


    Så da skjønte jeg, at noe var galt i Norge.

     

    Så leste jeg på et debattforum, var det vel, at Giske hadde vært full/drita på Stortinget.


    Så da tenkte jeg, at jeg kunne jo prøve å gjøre noe research om Giske, for jeg skjønte jo at noe var galt i Norge,

    så jeg tenkte, at kanskje Giske var innblandet, i noen forbindelse, i dette som var galt, siden folk sa han var

    full på Stortinget osv.


    Så jeg gjorde litt research da, om Giske.


    Og da kom det fram, at han ble kallt Partyminister, og kjente Kongen, og kongefamilien, og var kamerat med

    alle i landet, virka det som, untatt Åge Aleksandersen, og de i AUF, som måtte i fengsel, for Stoltenberg og

    Giske, pga. av medlemsjukset i AUF.

     

    Han var også en autoritær leder, og en luring, som ville at et kunst-seminar, eller noe, skulle betale for maten

    på bursdagen hans.


    Og han ville at norske lisensbetalere, skulle betale dobbel lisensavgift, i januar og februar, og sånne ting da.


    Og brukte håndtlangere til å sjekke opp damer, men det skrev jeg vel.


    Jeg skal se om jeg finner linkene:

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/tittel-p-tema-trond-giske-en-edderkopp.html

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/linj-tr-enkel-grenet-tr-cons.html

     

    Dere kan jo si fra, hvis det er noe som står der, som ikke stemmer, men det skal være ordentlige kilder osv.,

    det virker i hvertfall som om det er oppriktig skrevet, for meg, det som står i kildene.


    Så hadde det vært artig å høre, om det blir noe unnskyldning til Dissimilis, eller om folk har rett i det de skriver,

    at Giske er en luring, som bare liker å gå på byen og klå på damene, og bare skal være kul Partyminister.


    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog







  • Norge. (In Norwegian).

    Stoltenberg er homo, Giske er pedo, Mette-Marit har vært under kontroll av et narko-vrak, og har spillt i pornofilm, på et biljardbord, på klubben Christiania, i Oslo.

    Stein Erik Hagen, er homo, og hadde sex-slaver, virka det som.

    Stoltenberg, kjenner også unge gutter, eller gutte-gutter, på YouTube osv.

    Det var en som sa at han hadde sett Giske tafse på fjortis-bertene på festivaler, og at han var en sex-maskin, og tok en ‘Søviknes’ hver kveld, på Dagbladets kommentarsystem. (Se Trond Giske tag for link).

    Og se Jens Stoltenberg tag, Stein Erik Hagen tag, og Mette-Marit tag, for bloggposter, hvor dette blir forklart mer detaljert, sånn at jeg har mitt på rene, at jeg ikke sprer rykter, men at dette er noe som foregår, jeg kan ikke se det på noen annen måte.

    Så jeg lurer på om hele landet har blitt som Babylon, i bibelen, som de kristne snakker om.

    Eller Sodoma og Gomorra, som de kristne også snakker om.

    Eller et horehus, på mer vanlig norsk.

    Så jeg lurer på hva faen som foregår.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Dagbladet sperret meg fordi jeg hadde skrevet at Trond Giske var pedofil. (In Norwegian).

    Nå ringte jeg Dagbladet, for å høre hvorfor ip-adressen min, var sperret, fra Dagbladets kommentar-system.

    Og det var fordi, at jeg hadde skrevet at Trond Giske var pedofil, sa en hos dem, som het Bjørn Tore.

    Han snakka så lavt, han sa Trond Giske var blablab fil.

    Så jeg trodde han sa at jeg var sperret, fordi jeg hadde skrevet at Trond Giske var homofil.

    Men nei, det var fordi jeg hadde skrevet at Trond Giske var pedofil.

    Og jeg forklarte, at jeg bare skrev det, som en annen person, på debatten skrev, at han hadde vært på festival, og sett at Trond Giske hadde tafset på noen fjortiser.

    Og jeg forklarte det, at dette var det en på debatten, som hadde skrevet, så jeg oppga hvor rykte var fra.

    Så da tror jeg ikke egentlig at det var galt av meg, å skrive det.

    Han mente, at det var straffbart, men det tror jeg ikke.

    For jeg mener, at det er lov å skrive om det som har skjedd en.

    Og hvis jeg har sett at en på Dagbladets kommentarsystem, har skrevet, at han så Giske tafse på fjortis-bertene, på festival, så har jeg lov å skrive det.

    Så jeg tror han er litt på villspor, han hos Dagbladet, når han sier at det er fordi jeg begår en straffbar handling, jeg tror ikke det er straffbart å fortelle om hva som har skjedd en.

    Han sa, at ‘vi godtar ikke, at jeg driver å beskylder navngitte personer, for å ha begått en straffbar handling’.

    Det var visst ulovlig, mente han.

    Mens jeg mener det ikke er ulovlig, å fortelle om hva som har skjedd en.

    Hvis jeg ser en på debattforum, som sier noe, så har jeg lov å si det.

    Det er jo ikke Trond Giske, jeg skrev om, jeg skrev om han på debattforumet, og gjenntok det han sa, at Giske tafset på fjortisene.

    Så her tror jeg Dagbladet blander, mellom å skrive at jeg så Giske tafse på fjortisene, og at jeg så en i debatten, skrive at han så, at Giske tafset på fjortisene.

    Jeg tror ikke det siste er ulovlig i hvertfall.

    Man må jo ha lov å skrive om hva som skjer en, ellers så vil jo aldri forbrytelser bli oppklart, hvis man ikke har lov å si hva man så.

    Så dette synes jeg er feil av Dagbladet.

    Det er forsøk på sensur, mener jeg.

    Så jeg får ta det med PFU, når jeg får kontakt med de igjen, etter at jeg har sendt noen klager til de.

    Men de har ikke svart meg tilbake.

    Kjell Nyhuus, hos PFU, gjelder det.

    Men han er kanskje på ferie.

    Vi får se hva som skjer.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Jeg blir bokstavelig talt mobbet på Dagbladets kommentarsystem. Kan det være Giskes disipler? (In Norwegian).

    6

    anbefalinger

    Bra!

    Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:13

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

    slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er direkte pinlig.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

    Ja,

    sånn er det.

    Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

    Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i butikken osv., og man var ungkar.

    Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben, da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

    De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å rote med dem.

    Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en annen kommentar her, linket til i posten over.

    Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge, etter det.

    Mens Giske, visstnok ‘tar en Søviknes’, hver natt.

    Og er en ‘sex-maskin’.

    Er Giske noe mafia eller?

    Siden ingen tørr å angripe han.

    Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

    Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.

    Ble Søviknes lokket i en felle?

    Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

    Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

    Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av Partisekretær Martin Kolberg 31.07.2008 kl. 11:19

    Sånn har vi alltid holdt på.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:41

    Hei,

    ja det er kanskje sant.

    Jeg har hørt at Arbeiderpartiet, ikke har en demokratisk organisasjon, men at mye er styrt av komiteer osv., litt som i gamle Kreml vel?

    Men men.

    Det er nok en del kameraderi osv., ute å går, i gangene osv., der i gården ja, ville jeg tro.

    Og som jeg har skrevet om tidligere, så virker det som at det dukker opp en hær av debattanter, som forsvarer Giske, hvis man skriver noe negativt om han på nettet.

    Og han har håndtlangere til å sjekke damer for seg, har jeg lest tidligere, på blogg.

    Og dette med at han fritt får lov å tulle med alle fjortisdamene på festival.

    Jeg vet ikke hva man skal si jeg.

    Men det lukter litt mafia/mob, av det hele, at han har beskyttelse.

    Det kan ikke være fra politiet?

    At de er direkte underlagt AP?

    Hvem vet, i Norge, når vi har ARK, Arbeiderpartiets Rikskringkasting, istedet for NRK.

    Kanskje vi har et Arbeiderparti-politi også?

    Hvem vet.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er den posten, hvor jeg har tatt opp dette tidligere, om at det virker som at det er en hær av folk, som angriper folk som skriver negativt om Giske på nettet, og om dette kan være organisert:

    https://johncons-blogg.net/2008/07/jeg-synes-det-virker-som-at-alle-som.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Gilmore Girl 31.07.2008 kl. 11:17

    Var (litt) morsomt de første gangene jeg så dine meningsløse innlegg her,tenkte at du var en forstyrret skapning med noia i benmargen..

    Men er nok nå.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    Din varsling er registrert

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Batman 31.07.2008 kl. 11:47

    Han ER en forstyrret skapning….

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    Din varsling er registrert

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:34

    Det var snillt sagt av deg!

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Erik R 31.07.2008 kl. 11:49

    Priceless….. Sammenlikner sin egen stilling som butikksjef på Rimi med kulturminister… Forstyrra person? Ja. Stutt? Ja…..

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    Din varsling er registrert

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments_container

  • Har vi et Arbeiderparti-politi i Norge? (In Norwegian).

    Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:13

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

    slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er direkte pinlig.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

    Ja,

    sånn er det.

    Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

    Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i butikken osv., og man var ungkar.

    Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben, da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

    De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å rote med dem.

    Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en annen kommentar her, linket til i posten over.

    Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge, etter det.

    Mens Giske, visstnok ‘tar en Søviknes’, hver natt.

    Og er en ‘sex-maskin’.

    Er Giske noe mafia eller?

    Siden ingen tørr å angripe han.

    Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

    Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.

    Ble Søviknes lokket i en felle?

    Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

    Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

    Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av Partisekretær Martin Kolberg 31.07.2008 kl. 11:19

    Sånn har vi alltid holdt på.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:41

    Hei,

    ja det er kanskje sant.

    Jeg har hørt at Arbeiderpartiet, ikke har en demokratisk organisasjon, men at mye er styrt av komiteer osv., litt som i gamle Kreml vel?

    Men men.

    Det er nok en del kameraderi osv., ute å går, i gangene osv., der i gården ja, ville jeg tro.

    Og som jeg har skrevet om tidligere, så virker det som at det dukker opp en hær av debattanter, som forsvarer Giske, hvis man skriver noe negativt om han på nettet.

    Og han har håndtlangere til å sjekke damer for seg, har jeg lest tidligere, på blogg.

    Og dette med at han fritt får lov å tulle med alle fjortisdamene på festival.

    Jeg vet ikke hva man skal si jeg.

    Men det lukter litt mafia/mob, av det hele, at han har beskyttelse.

    Det kan ikke være fra politiet?

    At de er direkte underlagt AP?

    Hvem vet, i Norge, når vi har ARK, Arbeiderpartiets Rikskringkasting, istedet for NRK.

    Kanskje vi har et Arbeiderparti-politi også?

    Hvem vet.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er den posten, hvor jeg har tatt opp dette tidligere, om at det virker som at det er en hær av folk, som angriper folk som skriver negativt om Giske på nettet, og om dette kan være organisert:

    https://johncons-blogg.net/2008/07/jeg-synes-det-virker-som-at-alle-som.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Gilmore Girl 31.07.2008 kl. 11:17

    Var (litt) morsomt de første gangene jeg så dine meningsløse innlegg her,tenkte at du var en forstyrret skapning med noia i benmargen..

    Men er nok nå.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:34

    Det var snillt sagt av deg!

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments_container

  • Er Giske beskyttet av noe mafia/mob? 2 (In Norwegian).

    Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:13

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

    slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er direkte pinlig.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

    Ja,

    sånn er det.

    Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

    Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i butikken osv., og man var ungkar.

    Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben, da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

    De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å rote med dem.

    Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en annen kommentar her, linket til i posten over.

    Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge, etter det.

    Mens Giske, visstnok ‘tar en Søviknes’, hver natt.

    Og er en ‘sex-maskin’.

    Er Giske noe mafia eller?

    Siden ingen tørr å angripe han.

    Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

    Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.

    Ble Søviknes lokket i en felle?

    Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

    Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

    Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Gilmore Girl 31.07.2008 kl. 11:17

    Var (litt) morsomt de første gangene jeg så dine meningsløse innlegg her,tenkte at du var en forstyrret skapning med noia i benmargen..

    Men er nok nå.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av Partisekretær Martin Kolberg 31.07.2008 kl. 11:19

    Sånn har vi alltid holdt på.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments_container

  • Er Giske beskyttet av noe mafia/mob? (In Norwegian).

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

    slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er direkte pinlig.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

    Ja,

    sånn er det.

    Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

    Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i butikken osv., og man var ungkar.

    Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben, da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

    De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å rote med dem.

    Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en annen kommentar her, linket til i posten over.

    Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge, etter det.

    Mens Giske, visstnok ‘tar en Søviknes’, hver natt.

    Og er en ‘sex-maskin’.

    Er Giske noe mafia eller?

    Siden ingen tørr å angripe han.

    Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

    Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.

    Ble Søviknes lokket i en felle?

    Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

    Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

    Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments_container

  • Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel. (In Norwegian).

    PINE: De to 19 år gamle jentene i Pleasure Pain slukte flammer og stakk seg selv med nåler på Huldrascenen i går kveld. Til både begeistring og avsky blant publikum.
    Foto: SVEINUNG U. YSTAD

    Badestamp, burlesk og blod

    Festen er i gang på Storås.

    JONAS SKYBAKMOEN
    jsk@dagbladet.no

    KLARE FOR FEST: Kirsty Kristiansen (20) og Reggae Berger (21) har tatt turen fra Borlänge i Sverige til Storås i Meldal.
    Foto: SVEINUNG U. YSTAD

    (Meldal/Dagbladet.no): I dag åpner den femte Storåsfestivalen i rekken – men allerede i går kveld var flere tusen festivalgjengere tilstede på den mer eller mindre offisielle tjuvstarten.

    SOSIALT: – Det er fint å bli kjent med folk. Og så kommer jo Lee Perry, sa Kaia Edvardsen (17). Her med venninna Marianne Salvesen (17).
    Foto: SVEINUNG U. YSTAD

    Emneord

    storåsfestivalen 2008

    Meldal, Norge

    annonse

    annonse



    – Jeg har vært på fem eller seks festivaler i sommer, og på alle går det rykter om hvor bra Storåsfestivalen er, sier Reggae Berger (21) fra Borlänge i Sverige.

    Lavere billettsalg
    Sammen med venninna Kirsty Kristiansen (20), også hun fra Borlänge, er han på Storåsfestivalen for aller første gang.

    Og da Dagbladet.no møtte de to på campen i går ettermiddag, hadde svenskene allerede rukket å sjekke ut selve kjennetegnet på skogsfestivalen – nemlig badestampen.

    I dag klokken 15.30 holder festivalen offisiell åpning, og det er ventet et jevnt tilsig av musikk- og festhungrige mennesker utover formiddagen.

    Billettsalget til årets Storåsfestival har likevel gått noe tregere enn tidligere år:

    Festivalledelsen regner med nær 8000 mennesker per dag, opplyser gründer og PR-sjef Sveinung Sundli. Noe som er omtrent 3000 færre enn i fjor. Men festen i går kveld var det likevel ingenting å utsette på.


    Nåler og blod
    Det kunstneriske programmet ble avsluttet av performancegruppa Pleasure Pain like før midnatt.

    Og den unge Hamar-duoens noe
    alternative blanding av lettkledd burlesk og blodig selvpining, vakte både begeistring og avsky blant de rundt 200 som hadde tatt turen til Huldrascenen.

    Først lot Janne Norstad (19) og Lola Ameli Martinez (19) plagg for plagg falle – kanskje til størst begeistring for den mannlige delen av publikum, som responderte med tilrop og jubel.

    Deretter tok jentene en kort pause – bare for å vende tilbake med et enda drøyere repertoar:

    Norstad hoppet i knust glass, surret seg inn i piggtråd og stakk lange nåler inn i begge kinn. Og makkeren Martinez lot de spinkle overarmene sine få den samme brutale nålebehandlingen.


    Festen fortsatte
    Kvelden for øvrig forløp ikke like blodig. Det kritikerroste bandet Real Ones fra Bergen bidro med allsangvennlige popmelodier allerede rundt klokken 18.

    Den svenske indiegruppa Hästpojken var siste musikalske innslag like etter klokken 22. Og etter burlesk og selvpining på Huldrascenen, fortsatte den høylytte festen inne på campingområdet.

    I kveld spiller blant annet amerikanske Drive-By Truckers, og svenske Lars Winnerbäck.

    Les også

    TODELT: Lola og Janne begynte med burlesken.
    Foto: Sveinung Uddu Ystad

    Twingly bloggsøk

    Legg link til bloggen din her

    Slik gjør du det

    Publisert torsdag 31.07.2008 kl. 01:58, oppdatert 09:53

    Oppdater, vis skjulte eller sorter:

    Top of Form


    Bottom of Form

    Kommentarer (20)

    Neste »

    « Forrige

    1

    2

    0

    anbefalinger

    Bra!

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle



    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments

  • Er Giske en sex-maskin, som tuller med alle fjortisene? (In Norwegian).

    Dette…

    Skrevet av Leser heller dagsavisen! 29.07.2008 kl. 23:49

    ..hørtes ut som en utrolig dårlig røverhistorie. Fem fjær har definitivt blitt til fem høns! Bare måten saken er lagt opp, f. eks. Prolog der dere inkluderer mailen, avslutningen med en SMS fra Giske… Det virker som om agendaen her har vært å drite ut Giske fra begynnelsen av. Trodde Dagbladjournalister flest var litt mer over på venstresiden enn dette, men jeg må si meg helt enig med Hans-Kristian Amundsen at dette virket som et bestillingsverk. Et sinnsvakt dårlig et sådan.

    Ikke at jeg kjøper DB, sommerens (ikke minst hele årets) agurknyheter i denne avisen har fått begeret til å flyte over. Dette var den siste artikkelen jeg leste i Dagbladet — inntil eventuelt dere skjerper dere litt. Ærlig talt.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Dette…

    Skrevet av cons 30.07.2008 kl. 01:09

    Kanskje dette er så langt Dagbladet tørr å gå.

    En annen i debatten her, skrev jo at Giske var en sex-maskin som tulla med alle fjortisene.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:13

    Vel, å reise rundt på festivaler og tafse på småjenter kan vel alle gjøre om de vil. Men det er bare Trond Giske som lever ut dette.

    Fy faen, mannen må jo etter min mening være helt pervo pedofil !!.-…..

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av tt(jezzicca) 29.07.2008 kl. 23:15

    Hvor har du tafsingen fra. Var du der ? Stoler du 100% på tabloidpressen ? Tåpelig, dustekommentar.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:17

    Sier Trond Giske personlig,,, joda, Giske, vi vet du er opptatt av ditt eget EGO, og du forsøker å forsvare deg.

    Men det var/er litt for mange tilstede når du tafser rundt på småjentene

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:20

    ja, sorry, jeg var der, og jeg så hvordan Giske tafset seg rundt,, mannen må ha et seriøst psykologisk problem, som ikke kan la fjortisjentene være i fred.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/07/29/542124.html?commentId=2127660#comment_2127660