johncons

Måned: januar 2011

  • Mer fra Løvenskiold fra militæret




    Heisann Løven,

    Erik Ribsskog 10. januar kl. 23:31

    er det du som sender e-poster, jeg får noen rare e-poster her.

    Er det du som har medisin-firma, jeg sendte først dit.

    Dette er Ribsskog fra militæret, som du sa lå og sov med rumpa i været, noe jeg synes høres rart ut.

    Var dette noe du fant på?

    Kanskje det var pga. varmen, siden du ikke likte å ha vinduet oppe?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    Thomas Løvenskiold 10. januar kl. 23:54 Rapporter

    Hei Erik, det var jammen lenge siden, jobber ikke med medisin, så det er nok min navn-bror. husker ikke selv episoden med den komentaren, den var sikkert helt malplasert fra min side. hvordan er det med deg?

    Erik Ribsskog 11. januar kl. 03:14

    Hei,

    jo, jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

    Har flyktet til England, i 2004 og 2005.

    Ble forsøkt myrdet på min onkel Martin Ribsskog sin gård i Kvelde, i 2005.

    Har funnet ut at min mormor, Ingeborg Ribsskog, var etter Løvenbalk osv., og Gjedde, som hun sa var finere enn Løvenskiold!

    Har også hørt at Kåre Willoch er adoptert inn i Løvenskiold-slekten og har Mette-Marit-videoen!

    Jeg får ingen rettigheter av myndighetene, og aner ikke hvem denne 'mafian' er, politiet vil ikke fortelle.

    Husker du at jeg hadde frostskade, på øret, i militæret, for jeg har en erstatningssak mot militæret, for jeg får ikke arv etter bestemor Ingeborg og er arbeidsledig flyktning i England.

    Men men.

    Har en blogg hvor jeg skriver om alt som skjer, www.johncons-mirror.blogspot.com

    Takk for svar ihvertfall!

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en ny e-post i forbindelse med Mette-Marit videoen







    Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:00 AM





    To:

    bulldozer86@live.com


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit
    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Det her er nok snakk om det såkalte Østerdalsdepoet, som jeg fant ulåst, en gang jeg gikk streifvakt, under førstegangstjenesten, på Terningmoen

    terningmoen østerdalsdepoet

    http://no.wikipedia.org/wiki/Terningmoen

    PS.

    For når vi hadde streifvakt, så var det meningen, at vi skulle sjekke alle dører, om de var låste.

    Og det pleide jeg å gjøre.

    Men jeg tror ikke at alle gjorde det.

    (For det pleide ofte å stå mye dører ulåst der, husker jeg, blant annet der kjøretøyene stod, mm.).

    Men da jeg fant det svære Østerdalsdepoet stående ulåst, (som var like ved der våpendepoet til troppen vår var, forresten), så kalte jeg opp Daghavende offiser da, eller det var vel også vaktbua, (på en walkie talkie vi som vi hadde, på slutten av tjenesteåret vårt. Vi hadde ikke sånn walkie talkie, på begynnelsen av tjenesteåret, da jeg fant de svære garasjebygningene stående ulåst, så da kunne jeg først rapportere om dette, på slutten av streifrunden, som tok en time kanskje. Men men.), kom og låste depoet, og sa noen gloser om at man kunne jo ikke la Østerdalsdepoet stå ulåst, osv.

    Men men.

    Så jeg var egentlig pliktoppfyllende i militæret, vil jeg si, selv om jeg kanskje ikke var så veldig engasjert.

    Men men.

    Bare noe jeg kom på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Når jeg tenker meg om.

    Så var det kanskje noen mob-hæren eller HV-depot, som brant ned.

    For de bygningene stod liksom for seg.

    Borte ved der garasjene var, osv.

    Og Østerdalsdepoet, det var ikke så svært da.

    Og det visste jeg ikke om forresten, husker jeg, at vi hadde et depot, på Terningmoen, som het Østerdalsdepoet.

    Så da kikka jeg et kort øyeblikk, litt nysgjerrig inn døra der da, til det depoet da, og så litt nøyere på det utstyret som lå der, osv.

    Da han daghavende offiser, nevnte det, at det depoet het Østerdalsdepoet da.

    Og mens han dreiv og skulle låse, osv.

    For han daghavende offiser, han ba meg vente der da, til han dukka opp der, for å låse, hvis jeg ikke husker helt feil.

    Og dette var vel ganske tidlig på kvelden, så det var vel ikke så mange streifrunder, som hadde blitt gått der, (hvis noen), før jeg fant den døra til det vel ganske viktige depoet stående ulåst.

    Men men.

    Det hendte også at kontorbygningene til Ski og Vinterskolen osv., stod ulåst der, og en av de høyere offiserene, hadde ihvertfall en skarp ag-patron, (0.62 vel), liggende i en sånn boks vel, på skrivebordet sitt, husker jeg.

    (Så da hadde altså både bygningen og selve kontoret til han høyere offiseren, stått ulåst da.

    Og på toppen av det, så lå det skarp ammunisjon der.

    (Som jeg bare lot ligger der, og ikke rørte, for hva skulle jeg med skarp ammunisjon, liksom)).

    (Hvis det ikke var Oppland Regiment sine kontorer da.

    Hvor disse ganske høye ‘stjernegrisene’, (som hadde glemt å låse), satt da, som de ble kalt, blant oss menige, ihvertfall noen ganger.

    Det skal jeg ikke si helt sikkert.

    For hvilken ‘stjernegris’, som satt på hvilket kontor.

    Det kunne jeg ikke på rams, for å si det sånn.

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på).

    Så det var vel en del slurving, må jeg si, på Terningmoen, med låsing osv.

    Og sivile folk, hoppa visst noen ganger over gjerdet til leieren.

    (Uten at jeg vet hva de hadde tenkt seg.

    Men det ble rapportert en gang vel, husker jeg.

    Hvis ikke det var vaktsoldatene som kødda da.

    Hvem vet).

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

  • Jeg sendte en e-post i forbindelse med Mette-Marit videoen







    Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 1:07 AM





    To:

    bulldozer86@live.com


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.
    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?
    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.
    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.
    Mvh.
    Erik Ribsskog






  • Mer fra #blablabla



    Session Start: ti jan 11 00:06:00 2011
    Session Ident:#blablabla
    [00:06] ->> You joined channel #blablabla
    [00:06] ->> Topic is: Godt nyttår!
    [00:06] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03

    [00:06] ->> Attempting to join #quiz-show
    [00:06] ->> Channel Modes are: +tn
    [00:06] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
    [00:06] <skorpion> god kveld til deg, john_cons

    [00:07] <john_cons> heisann ja
    [00:07] * shut_up is now known as marybar
    [00:07] <john_cons> hva skjer
    [00:07] <marybar> hiya erik
    [00:07] <john_cons> jeg sendte en e-post til slottet om det greiene skorpion

    [00:07] ->> marybar is adc1dd1c@173.193.221.28-static.reverse.softlayer.com ([adc1dd1c] I <3 EFnet)
    [00:07] ->> marybar is on: #london #liverpool #oslo #johncons #blablabla

    [00:07] ->> marybar using chat.efnet.org (slower traffic keep right)
    [00:07] ->> marybar :End of /WHOIS list.
    [00:07] <skorpion> ja, jeg så det cons

    [00:07] <skorpion> har du fått svar?
    [00:08] <marybar> we're still trying to figure out where to find the mafia
    [00:08] <john_cons> nei, de pleier ikke å svare forresten heller

    [00:08] <skorpion> ja ja. var verdt et forsøk da
    [00:08] ->> 173.193.221.28-static.reverse.softlayer.com resolved to 173.193.221.28

    [00:08] <john_cons> ja, jeg har jo ikke gitt opp enda
    [00:08] <skorpion> nå kan de i hvert fall ikke si at du ikke har prøvd
    [00:08] <john_cons> fant ikke han john ogby på facebook

    [00:08] <skorpion> nei, har lett etter han jeg og
    [00:08] <john_cons> neida, man må nok være tålmodig
    [00:08] <skorpion> han er ikke å oppdrive
    [00:08] <john_cons> ok hm

    [00:08] <skorpion> ja, tålmodighet er en dyd sies det
    [00:09] <john_cons> ja, kanskje han er frimurer?
    [00:09] <skorpion> ja, apropos det
    [00:09] <skorpion> jeg prata jo med han kompisen min

    [00:09] <skorpion> og spurte litt mer og sånn da
    [00:09] <skorpion> om hva som var på den videon liksom
    [00:09] <john_cons> 173.193.221.28 US UNITED STATES ILLINOIS CHICAGO HOSTING SERVICES INC

    [00:09] <john_cons> marybar: are you from chicago?
    [00:09] <skorpion> så spurte jeg om det var riktig det med biljard-bordet
    [00:09] <john_cons> åja
    [00:10] ->> marybar is adc1dd1c@173.193.221.28-static.reverse.softlayer.com ([adc1dd1c] I <3 EFnet)

    [00:10] ->> marybar is on: #london #liverpool #oslo #johncons #blablabla
    [00:10] ->> marybar using chat.efnet.org (slower traffic keep right)
    [00:10] ->> marybar :End of /WHOIS list.

    [00:10] <skorpion> og han sa det at det var bare noe pressen skrev for å beskytte mette-marit
    [00:10] <john_cons> åkey, hm
    [00:10] <skorpion> for nede på den puben der det skjedde

    [00:10] <skorpion> "Christiania"
    [00:10] <john_cons> jepp
    [00:10] <skorpion> var det ikke det?
    [00:10] <skorpion> jo
    [00:10] <john_cons> jo Kristiania, en nattklubb i oslo

    [00:10] <skorpion> der holdt visstnok frimurerlosjen til før
    [00:10] <john_cons> hvis den finnes lengre
    [00:10] <skorpion> sa han kompisen min da
    [00:10] <john_cons> åja

    [00:11] <john_cons> var det for å skremme frimurerne da?
    [00:11] <skorpion> og nede i kjellern der hadde dem visst drivi med noe ritualer og faenskap
    [00:11] <john_cons> jøss

    [00:11] <skorpion> nei altså
    [00:11] <john_cons> med mette marit?
    [00:11] <skorpion> det som skjedde med mette-marit var visst noe greier i den kjellern
    [00:11] <john_cons> jøss

    [00:11] <skorpion> at hun lå på et slags alter og ble pult
    [00:11] <skorpion> av en del norske kjendiser mente han
    [00:11] <john_cons> kristiania lå/ligger visst i grensen

    [00:11] <john_cons> mener jeg å huske
    [00:11] <john_cons> jøss
    [00:11] <skorpion> i et slags sånn fake frimurer-rituale
    [00:11] <john_cons> rundt grensen der et sted

    [00:11] <john_cons> jøss
    [00:12] <skorpion> i den kjellern der frimurerlosjen holdt til da
    [00:12] <john_cons> kan det ha vært johanitterordenen
    [00:12] <john_cons> okey

    [00:12] <skorpion> ja
    [00:12] <john_cons> hm
    [00:12] <john_cons> jeg får sjekke det navnet hans
    [00:12] <skorpion> han kompisen min i PST mente jo det at det kan ha vært noen andre slags losjer som har overtatt

    [00:12] <skorpion> ja
    [00:12] <john_cons> hm
    [00:12] <john_cons> er det noe måte jeg kan vite at det du skriver er riktig
    [00:12] <marybar> yeah i'm from chicago

    [00:12] <john_cons> marybar: what up then
    [00:13] <skorpion> du kan jo snakke med han kompisen min kanskje
    [00:13] <marybar> have you been there?
    [00:13] <john_cons> er han på irc?

    [00:13] <skorpion> men han ville ikke på bloggen da
    [00:13] <skorpion> jeg kan spørre om han har en epost eller telefon eller noe? hva foretrekker du?
    [00:13] <john_cons> marybar: no, i haven't i tried to go to the us once, but was sent back to europe from detroit, for some reason

    [00:13] <john_cons> e-post kanskje
    [00:13] <skorpion> ok
    [00:13] <john_cons> marybar: in 2005
    [00:13] <marybar> i see
    [00:14] <john_cons> marybar: what were you wondering about here

    [00:14] <marybar> i was asked to join the channel
    [00:14] <john_cons> marybar: this is my private channel you see, for me and people i know really
    [00:14] <john_cons> marybar: ok, who was it that invited you?

    [00:14] <marybar> by a person who said he was a friend of you
    [00:14] <john_cons> marybar: ok, who was that again then?
    [00:14] <marybar> nick something
    [00:15] <john_cons> marybar: no, he's not my friend, he's just an imposter, nick ewans, who pretend to be a p.i. or something, but who really is an actor, and I don't know why is contacting me, etc.

    [00:16] <marybar> ah i don't really know him either
    [00:16] <marybar> i spoke to him on irc a few days ago
    [00:16] <john_cons> marybar: i think it's to do with an employment-case i have against bertelsmann/microsoft:

    [00:16] <marybar> he told me about you
    [00:17] <marybar> he said you were a very interesting person

    [00:17] <marybar> he said he was trying to get more people to talk to you, for some reason
    [00:17] <john_cons> marybar: i think someone, (bertelsmann?), must be paying him to annoy me, or something

    [00:17] <marybar> i didn't quite comprehend why
    [00:18] <john_cons> marybar: ok, i c, this is like a private channel, so I don't really know who sends people here
    [00:18] <john_cons> marybar: this channel is to do with if one have questions about my websites etc:

    [00:18] <marybar> yeah, about your blog?
    [00:18] <john_cons> yeah that's right

    [00:18] <marybar> i read it. very interesting material
    [00:19] –skorpion– bulldozer86@live.com er adressa hans. jeg ga han adressa til bloggen din og fortalte om hva du drev med og sÃ¥nt, og han virka positiv til Ã¥ stÃ¥ fram med dette. men jeg kan som sagt ikke gÃ¥ god for alt han sier, sÃ¥ du mÃ¥ nesten vurdere dette selv

    [00:19] <john_cons> marybar: but my blog is mostly in norwegian
    [00:19] <marybar> i became curious about the mafia thing
    [00:19] <marybar> some of it is in english
    [00:19] <john_cons> marybar: so i'm not used with non-norwegians showing up here

    [00:19] <marybar> and i used google translate
    [00:19] <john_cons> marybar: only the e-mails to english companies etc
    [00:19] <marybar> nick sent me some links
    [00:20] <john_cons> skorpion: ok, det havner på bloggen altså

    [00:20] <skorpion> john_cons: ikke post adressa hans da
    [00:20] <john_cons> skorpion: men takk for bidraget
    [00:20] <skorpion> er mulig han ikke gidder si noe da
    [00:20] <john_cons> ja, men jeg poster alt mulig på blogg, jeg gidder ikke å sensurere liksom

    [00:20] <skorpion> ok ok
    [00:20] <john_cons> null hemmelighetskremmeri
    [00:21] <john_cons> jeg orker ikke det dessverre
    [00:21] <john_cons> men men
    [00:21] <john_cons> jeg skal sjekke om han er frimurer han eksen til mette marit

    [00:21] <john_cons> bbl
    [00:21] ->> You are now known as jc_away
    [00:26] <jc_away> Ofteal, Torstein
    [00:26] <jc_away> 1940

    [00:26] <jc_away> Lærer
    [00:26] <jc_away> Sandnes
    [00:26] <jc_away> Ognedal, Torstein Øglænd
    [00:26] <jc_away> 1945

    [00:26] <jc_away> Tanntekniker
    [00:26] <jc_away> Sandnes
    [00:26] <jc_away> Ogre, Einar Utne
    [00:26] <jc_away> 1927

    [00:26] <jc_away> Produktsjef
    [00:26] <jc_away> Ås
    [00:27] ->> You are now known as john_cons
    [00:27] <skorpion> hm
    [00:27] <skorpion> han john tror jeg bor i lillestrøm

    [00:27] <john_cons> nei, john ognby, mette-marit sin eks, er visst _ikke_ frimurer
    [00:27] <john_cons> jepp
    [00:27] <john_cons> okey
    [00:27] <john_cons> og han er ikke på facebook

    [00:27] <john_cons> hm
    [00:27] <skorpion> hvordan veit du at han ikke er frimurer?
    [00:27] <john_cons> kanskje det går ann å kontakte han via det foto.no stedet

    [00:27] <skorpion> jeg så etter det
    [00:27] <john_cons> jo for da hadde han stått på den lista her, til tv2:
    [00:27] <skorpion> det går ikke an
    [00:27] <skorpion> åja, ja

    [00:28] <john_cons> han hadde stått på den lista der, hvis han hadde vært frimurer

    [00:28] <john_cons> men men
    [00:28] <john_cons> jeg har ikke lyst til å ringe han john ognby
    [00:28] <john_cons> for jeg har ikke noe sånn utstyr til å ta opp telefonsamtaler osv

    [00:28] <john_cons> men men
    [00:28] <skorpion> nei, det hadde jo vært en fordel
    [00:29] <john_cons> burde kanskje hatt det i såfall
    [00:29] <john_cons> men men

    [00:29] <skorpion> ja, jeg vet ikke om jeg tør blande meg for mye i detta her
    [00:29] <john_cons> kanskje det er en annen måte man kan gå fram på
    [00:29] <john_cons> okey, jeg får ha det litt i bakhue tror jeg

    [00:29] <john_cons> men men
    [00:29] <skorpion> for han kompisen min, han mente jeg ikke burde stikke nesa mi i dette her
    [00:29] <john_cons> okey, men du har jo liksom begynt nå

    [00:29] <skorpion> ja…
    [00:29] <john_cons> men du får bestemme sjæl
    [00:29] <skorpion> han sa jo det
    [00:30] <john_cons> det er opp til deg selv å avgjøre

    [00:30] <john_cons> og, vi får tenke litt mer på det her da kanskje
    [00:30] <skorpion> at det var fælt mange norske kjendiser og maktmennesker involvert i detta her
    [00:30] <john_cons> ja det greiene der ja

    [00:30] <john_cons> ja, det hørtes litt rart ut
    [00:30] <skorpion> og at den ritualpulingen av mette-marit var noe alle kjendiser måtte igjennom for å nå fram i Norge liksom
    [00:30] <john_cons> hvis mange kjendiser har knulla mette marit før krompen

    [00:34] ->> You joined channel #blablabla
    [00:34] ->> Topic is: Godt nyttår!
    [00:34] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03

    [00:34] ->> Attempting to join #quiz-show
    [00:34] ->> Channel Modes are: +tn
    [00:34] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
    [00:34] <cons_> pc-en gikk ned som vanlig

    [00:34] <cons_> men men
    [00:34] -> *blablabot* op (sensurert av johncons-blogg)
    [00:34] * blablabot sets mode +o cons_ for #blablabla
    [00:35] <skorpion> det er noe drit

    [00:35] <@cons_> jeg får oppdatere bloggen litt, med det nye om mette marit og nick ewans osv
    [00:35] <@cons_> bbl
    [00:35] ->> You are now known as jc_away
    [00:35] * john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Quit ( Ping timeout: 268 seconds )






  • Det her er nok Løvenskiold fra militæret. Man kan se at han fortsatt har kamuflasjen fra Geværkompaniet inne, (selv om hatten var litt rar)

    løvenskiold fra militæret fb

    PS.

    Jeg tror det må være noe sånn Tyroler-hatt, eller noe, som de har i Nord-Tyskland, hvor Løvenskiold-familien er fra.

    Hvem vet.

    Noe sånt.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Jeg sendte en e-post til Løvenskold fra militæret







    Gmail – Beklagelse påp komentaren Rumpa i været







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Beklagelse påp komentaren Rumpa i været





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jan 10, 2011 at 10:20 PM





    To:

    thomas@almanova.no


    Cc:

    vpv.kontakt@mil.no



    Hei,

    er dette deg Løvenskiold.

    Er det du som skriver disse e-postene?

    Og er du Løvenskiold fra Terningmoen, 1992/93?
    12.7-ener, tropp 1, Geværkompaniet?

    Er du frimurer?
    Din monopol-spille-gjeng-kamerat fra militæret, Kjetil Juhanni Frydenlund, er i en Johannes-losje, og var politi i Oslo, da jeg var butikksjef i Rimi i Oslo, og da jeg ble butikksjef i Langhus, Ski, så begynte Frydenlund i Politiet i Ski.

    Tuller dere monopol-gutta fra Terningmoen med meg, gjennom frimurers?
    Det var vel deg og Fryden og Bøe og Øverland?
    Hva skjer?
    Med hilsen

    Erik Ribsskog


    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/10
    Subject: Re: Beklagelse påp komentaren Rumpa i været
    To: "Th. Loevenskiold" <thom.loev@gmail.com>
    Cc: vpv.kontakt@mil.no

    Hei,

    jeg sender kopi til Vernepliktsverket, så kan de se på det.
    Kanskje troppsjef Frøshaug får e-posten, siden han nå jobber i Vernepliktsverket vel.
    Beklager også hvis det var stygt, det min mormor sa, om at 'Gjedde (som hun var etter), var mye finere enn Løvenskiold og de andre tyske som kom nordover senere'.

    Men min min mormor var jo etter Løvenbalk, som var etter Odin osv., og Skjold danskekonge og Gjevjon.
    Og Løvenskjold, det er jo nesten kopi av Løvenbalk og Skjold.
    Så det blir litt juks, har jeg tenkt nå.

    Løvenskiold er vel ikke noen gammel slekt ala Løvenbalk og Skjoldungene akkurat?
    Deres slekt ble jo adelige på 1700-tallet, og er en kjøpsmanns-slekt ved fra Nord-Tyskland, så jeg på Wiki.

    Mens min mormor, Ingeborg Ribsskog, gikk tilbake til Karl den Store, Odin, Gange-Rolf, Kong David av Israel, Cleopatra, osv.
    Så det med Løvenskjold, selve navnet, er litt juks synes jeg.

    Så det er bra du er litt ydmyk nå, og ikke så høy på pæra, som du var i militæret, når du sa at jeg og Staff sov med rumpa i været.
    Det går sikkert ikke an nei.
    Og jeg skjønner det at du ikke ville ha vinduet oppe på stabsrommet der heller, (hvor jeg bodde som en av de siste reservene, før jul, 1992, etter at reservelagsrommet ikke trengtes lengre, grunnet frafall osv.).

    Siden slekten din er fra Nord-Tyskland, mener jeg, så er dere vel ikke så vant til det kalde være i Norden.
    For å være litt slem.
    Igjen takk for e-post.
    Dette var bare en g-mail e-post adresse, synes jeg.

    Kan du verifisere med en Facebook-melding, eller noe sånt.
    Hvem som helst kunne jo ha laget den her g-mail adressen men.
    Men jeg vet at g-mail er veldig praktisk, så jeg kan jo ikke si noe sikkert.

    Men men.
    Takk for e-post ihvertfall.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2011/1/10 Th. Loevenskiold <thom.loev@gmail.com>

    Jeg beklager herved komentaren som du har nevnt. Jeg kan selv ikke huske at jeg har sagt det. Men det var nok en dårlig spøk. Er jo ingen som ligger å sover med rumpa opp i lufta. Det var dumt å spøke med noe sånt. Skal også beklage til Staff, skal prøve å få tak i han

    Løven