johncons

De husene rett bak Helge Høvik sitt hus har min far bygget. Og jeg ble dratt med på å jobbe på ett av de (det til høyre, eller ett som ligger til høyre for det igjen) sommeren 1991 (i ferien fra OBS Triaden)

https://www.vg.no/nyheter/i/ExaQdj/drapene-i-svelvik-hva-skjedde-i-huset-den-natten

PS.

I Min Bok 2, så har jeg tatt med om, at min far også (den samme sommeren) dro meg med for å besøke ASKO-leder Andre Tangerud (som allerede hadde flytta inn, i ett av de øverste husene):

https://johncons.net/min_bok_2_jub.pdf

PS 2.

Jeg har visst glemt å nevne sjølve jobbinga (i Min Bok 2) men det var den ferien, da min yngre halvbror Axel var med til Sand:

(Samme link som overfor)