Forfatter: Erik Ribsskog
-
Det her er sikkert Christell. For Susi har sikkert fått kattunger igjen, og Christell pleide å jobbe på en butikk, som het Casa, på Gulskogen-senteret
http://www.dagbladet.no/2010/10/04/nyheter/innenriks/dyrenes_nyheter/dyremishandling/13679506/
PS.
Jeg synes at den ene spraglete kattungen der nemlig, ligna litt på en katt som jeg fikk av Christell og dem, på 80-tallet, som het Tiger.
Det var storebroren til Christell, nemlig Jan Snoghøj, som fant på det navnet, på den katten, hvis jeg ikke tar helt feil.
Men men.
Så sånn var det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Susi er visst det finske navnet for ‘ulv’.
Hm.
Her er mer om dette:
-
Nå har jeg vært og kjøpt godteri, til nettbutikken min, www.godtebutikken.net
PS.
Jeg tenkte at isbre-mint, skulle koste 25 kroner, pr. pose, (inklusiv frakt til Norge, (som postpakke), og ekspedisjon).
Og at de andre slagene, på bildet, skulle koste 29 kroner, pr. pose, (inklusiv frakt til Norge, (som postpakke), og ekspedisjon).
Det nettbutikk-programmet, det er et gratisprogram, så det tar litt tid å sette opp, merker jeg.
Men hvis noen vil bestille noe, før jeg får opp nettbutikken.
(Som jeg ikke vil love noe angående, det kan ta fra 1-4 uker).
Så kan man bestille, over e-post, til eribsskog@gmail.com
Og betalte over donasjons-funksjen, på johncons.org.
Det er denne linken:
http://johncons.org/doner.html
Så da er det bare å bestille så mye godteri man vil, (av de slagene som er på bildet).
Så da er det bare å bestille!
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Og hvis det er noen som har noen spesialbestillinger, på andre ting dem vil ha fra England.
Så er det bare å bestille det og, på e-post, så kan jeg prøve å få tak i disse tingene også, og få levert de til Norge.
Så det er da bare å sende e-post.
PS 3.
Og jeg vet, fra platebutikker, på nettet, osv.
At det er tollfritt, hvis det er snakk om leveranser, på under 200 kroner.
Så jeg kommer til å gjøre, som platebutikker, i utlandet gjør.
Nemlig at de splitter opp ordrer over 200 kroner.
(Eventuelt ikke lar folk bestille for mer enn 200 kroner).
Sånn at hver faktura ikke overstiger mer enn 200 kroner.
Men at jeg da heller sender flere fakturaer.
Som jeg vet at en kjent platebutikk, på nettet, (jeg husker ikke navnet nå), gjør.
Så sånn er det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
-
Jeg sendte en e-post til Berger I.L.
http://www.bergeril.no/no/ombil,kontakt/
PS.
Her er mer om dette:
Hei,
jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe de kalte ‘mafian’, inne i Oslo, i 2003, og ble forsøkt drept på min onkel Martin Ribsskog sin samboer sin gård, i Kvelde, i 2005.
Så jeg har flykta til England.
Jeg jobba som butikksjef og har studert data i fire år på universitetsnivå, i Oslo, på NHI og HiO IU.
Men jeg får ikke svar fra politiet engang, om hvem den her ‘mafian’ er.
Så jeg skriver om alt jeg har drevet med, på nettet.
Jeg lurte på om dere kan bekrefte, at jeg spilte fotball, på alderbestemte klasser, for Berger IL, fra ca. 1980 til ca. 1985.
Trenere var Leif Moen, faren til Anders Røkås og faren til Ole Christian Skjellsbekk, i klassen min.
Vi vant Vinn Sande Cup, et år, (jeg redda på streken og redda frispark).
Og Skjellsbekk kjente en trener utafor Gøteborg, så vi dro på helgetur dit, og spilte mot noen svensker, som var et par år yngre.
Jeg spilte også en kamp, for Fram, i Farrishallen vel.
For jeg bodde hos mora mi, fram til 1979.
Da flytta jeg til faren min Arne Mogan Olsen.
Og jeg gikk derfor under navnet Erik Olsen, men faren min glemte å skifte navn på meg, hos Folkeregisteret, så jeg har egentlig hett Erik Ribsskog, siden 1976.
Men da jeg flytta til faren min, så fikk meg, (merkelig nok), et par gule, smørefrie glassfiberski, av min stefar i Larvik, Arne Thormod Thomassen.
Farmora mi, var det vel, Ågot Mogan Olsen, fikk meg til å gå et Onsdagsløp, med Berger IL, opp til Blindvann, vinteren 1979/80.
(Jeg hadde ikke engang hørt om onsdagsløpet, for det hadde vi vel ikke i Larvik, som jeg visste om, ihvertfall).
Men de skia var så tråe, så jeg kom på sisteplass.
Og fikk dotter i øra, av alle som ropte ‘løype’.
Så det var siste gangen jeg var med på Onsdagsløpet, for å si det sånn.
På forhånd takk hvis dere har noe bekreftelse på dette.
Mormora mi var jo fra Danmark, og jeg har to tremenninger der, som begge er direktører.
Og jeg ser at han ene, han skriver om klubbmesterskap i tennis, på CV-en sin vel.
Så da kunne jeg hatt om at jeg har vært med å vinne Vinn Sande-cup da, i fotball, på CV-en, tenkte jeg.
For jeg har jo jobba en del med organisasjon og ledelse osv., og er med i f.eks. NITO’s lederforum, så kanskje jeg skal bli direktør jeg og.
Og da bør man visst ha noen idretts-bragder på CV-en, virker det som for meg.
Så hvis dere kunne bekrefta det, at jeg var med på å Vinne Vinn Sande cup, med Berger IL, så hadde det vært artig.
På forhånd takk for eventuell hjelp!
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Det her er ‘plageånd-klassen’ vår, fra da jeg gikk på Berger skole, nemlig klassen over oss, (også klassen til en kamerat som het Petter Grønli)
Bilder fra Berger skole, 3075 Berger
Bilde 1 av 8 Tilbake til gruppen · Vis alle bilder6 klasse.På dette bildet: Britt Elisabet Aase, Monica Young, Ellen Marie Greftegreff Wang, Ida Østvold, Anita Teien, Malla Tone K Gulbrandsen, Åse Helen Stadheim, Bitten Fiebeck, Grete Godtlibsen, Jens Christiansen, Roger Edvardsen
http://www.facebook.com/photo.php?pid=348116&o=all&op=1&view=all&subj=2348696867&id=1726948575
PS.
Man kan se at bak der, som det bildet er tatt.
Der er det et fjell.
Og det var opp det fjellet, som jeg klatra.
Da jeg skulle intervjue vaktmester Bullen, (fra Øvre), for Skoleavisa da, siden jeg hadde skoleavis, som valgfag, i 4. eller 5.-klasse, eller noe.
Siden jeg har skrevet om den episoden, på bloggen tidligere, mener jeg.
Men men.
Bare noe jeg kom på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog















