johncons

Forfatter: Erik Ribsskog

  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen







    Gmail – Anmeldelse av noen italienere, i USA, for æreskrenkelse







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av noen italienere, i USA, for æreskrenkelse





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Sep 28, 2010 at 3:56 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    nå fant jeg på StatCounter, at noen søker på italiensk Google, fra USA, om 'Erik Ribbskog sex with dead people'.
    Det tror jeg må være Geir Arne Jørgensen, fra Sand.

    For han er sånn, (husker jeg, for jeg gikk i klassen hans, fra 3. til 9. klasse, på Berger og på ungdomsskolen i Svelvik).

    Han Jørgensen, er sånn, at han vrir og vrenger på alt, på den måten.
    Jeg skrev om på bloggen min, at jeg hadde hatt sex med Nina Monsen, på slutten av 80-tallet.

    Og at hu døde, (av selvmord, så søstera mi), i år 2000.
    Og da er det en sånn 'Geir Arne-type', som vrir og vrenger på det her da, forestiller jeg meg.
    Så det skulle ikke forundre meg, om det er han Geir Arne Jørgensen, som står bak det her, sammen med noe italiensk mafia, kanskje.

    Kameraten hans, fra klassen vår, og fra Sand, Ditlev Castelan, han har jo italiensk navn, (ihvertfall syd-europeisk), og han kaller seg for Don Ditlev Castelan, har jeg sett, på Facebook, og han sier han har skifta navn, hos Folkeregisteret, til Don.

    Kanskje det er noen sammenheng der?
    Og dette er uansett en anmeldelse av æreskrenkelse.
    Jeg ønsker gjerningsmennene tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.
    Sender med skjermbilde-utskrift, fra StatCounter, som viser dette
    PS 2.
    Dette kan også ha en link til arbeidssaken min mot Bertelsmann/Microsoft, her i England.

    For de som søker, de skriver navnet mitt, som Bertelsmann Arvato skrev det, (med to 'b'-er), her i Liverpool, i 2005 og 2006.





    erik ribbskog sex with dead people.JPG
    190K




    PS.

    Her er vedlegget:

    erik ribbskog sex with dead people

  • Jeg sendte en ny anmeldelse, til Politiet i Drammen







    Gmail – Anmeldelse av noen bergensere for drapstrussel







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av noen bergensere for drapstrussel





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Sep 28, 2010 at 3:41 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    noen bergensere søker på 'Erik Ribsskog skal dø i Bergen', på Google.
    Har jeg snappet opp med et tracking-cookie program, (StatCounter), som jeg har på en blogg jeg har, (http://johncons-mirror.blogspot.com/).

    Dette ser jeg på som en drapstrussel, så dette ser jeg gjerne at dere forsøkte å rydde opp i.
    Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Sender med skjermbildeutskrift, fra tracking-cookie programmet på bloggen, som viser dette.





    erik ribsskog skal dø i bergen.JPG
    202K




    PS.

    Her er vedlegget:

    erik ribsskog skal dø i bergen

  • 48% synes at (eks-)prinsesse Märtha skader kongehuset, når hun sier at hun kan prate med engler og døde

    48 prosent skader kongehuset

    PS.

    Men jeg synes, ved nærmere ettertanke, at dette med at Märtha kan prate, (eller ‘prate’), med døde, egentlig er litt bra og.

    For jeg hadde aldri trodd, at jeg kunne få tatt opp igjen problemer, som jeg hadde, med bestemor Ingeborg og bestemor Ågot, som begge er døde nå, (på en ‘fin’ måte).

    Det hadde jeg vel egentlig aldri trodd, at jeg skulle få noen ny sjanse til å finne ut av.

    Så det er veldig fint.

    For da kan man bare referere til Märtha, og si at man har tatt det opp med henne.

    Så kan man bruke en levende (eks)-prinsesse, til å bringe problemer med de døde opp i dagen igjen.

    Og det er jo greit, for da kan man kanskje få ordna opp i livet sitt, og gå videre.

    Istedet for at problemene forblir begravet, (som de døde da), og tærer på en resten av livet.

    Siden det er vanskelig å ta opp problemer man har hatt med folk som nå er døde.

    For da virker man slem, osv.

    De kan jo ikke forsvare seg, f.eks.

    Men hvis man kan skylde på Märtha, da har man liksom en nesten kongelig unnskyldning, for å ta opp disse problemene, med andre i familien, for eksempel.

    Så jeg må si at denne pratingen til Märtha, med engler, eller ihvertfall med døde, også kanskje kan ha en bra side, for oss nordmenn, i vår moderne verden.

    Det er kanskje ikke umulig.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • YouTube fjernet den videoen, som bl.a. var på ‘fan-club bloggen’, med masse bilder av meg, (som jeg selv har tatt)







    Gmail – Re: [#696257524] New YouTube Copyright Complaint Submission







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Re: [#696257524] New YouTube Copyright Complaint Submission





    YouTube Support

    <ukcopyright@youtube.com>





    Mon, Sep 27, 2010 at 11:18 PM





    To:

    johncons123 <eribsskog@gmail.com>



    Dear Johncons123,

    Thank you very much for your notification. The content has been removed.

    Yours sincerely,

    The YouTube Team

    Original Message Follows:

    ———————–

    From: johncons123 <eribsskog@gmail.com>

    Subject: New YouTube Copyright Complaint Submission

    Date: Mon, 27 Sep 2010 12:01:35 -0700 (PDT)

    Copyright Infringement Notification Confirmation

    Copyright Owner Name (Company Name if applicable): Erik Ribsskog

    Your Full Legal Name (Aliases, usernames or initials not accepted): Erik

    Ribsskog

    Your Title or Job Position (What is your authority to make this

    complaint?): Blog-editor

    User Address:

    Flat 3

    5 Leather Lane

    Liverpool, Merseyside L2 2AE GB

    Usename: johncons123

    User Email Address: eribsskog@gmail.com

    User Phone: +44 151 236 3298

    User Fax:

    URL of allegedly infringing video to be removed:

    http://www.youtube.com/watch?v=CjJNrrm5b_w

    Where is the content at issue? video only

    Describe the work allegedly infringed: My Artwork

    * Name of Artwork: http://www.flickr.com/photos/37919387@N04/4567437671/

    (Also, the whole video consists of pictures, taken by me, and who I have

    the copyright for).

    * At what point in the video?

     Start: 0:51

     End: 0:52

    Country where copyright applies: GB

    I, in good faith state that:

    * I am the owner, or an agent authorized to act on behalf of the owner of

    an exclusive right that is allegedly infringed.

    * I have a good faith belief that the use of the material in the manner

    complained of is not authorized by the copyright owner, its agent, or the

    law; and

    * This notification is accurate.

    * I acknowledge that there may be adverse legal consequences for making

    false or bad faith allegations of copyright infringement by using this

    process.

    * I understand that abuse of this tool will result in termination of my

    YouTube account.

    Authorized Signature: Erik Ribsskog

    Sincerely,

    – The YouTube Copyright Complaint Tool






    PS.

    Og hvorfor jeg tar bilder av meg selv, og publiserer, hele tida.

    Jo, det er vel fordi at da kan folk se at jeg er meg, liksom, og at folk kan se at jeg er oppegående osv., her borte i England.

    Siden ingen hjelper meg, mener jeg, selv om jeg blir tullet med av politiet osv.

    Noe som er som tortur, mener jeg, for det er ganske mye rart de finner på for tida, virker det som for meg.

    Enda jeg er en fredelig og sivilisert person, som er med i NITO’s lederforum, blant annet.

    Men dette er nok del av en slags krig fra frimurere/’jøder’/sionister, mot nordmenn, vil jeg tippe på.

    Så sånn er nok det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Jeg sendte en ny copyright-klage, på en YouTube-video, med masse bilder av meg, som noen har publisert







    Gmail – Bekreftelse av varsling om krenking av opphavsrett







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Bekreftelse av varsling om krenking av opphavsrett





    YouTube Service

    <service@youtube.com>





    Mon, Sep 27, 2010 at 8:01 PM





    To:

    eribsskog@gmail.com







    YouTube



    brukerstøtte

    | e-postalternativer

    | rapporter nettsøppel

    Bekreftelse av varsling om krenking av opphavsrett

    Takk for at du tar deg tid til å sende inn din klage om krenking av opphavsretten til YouTube. Vi vil se på klagen så snart som mulig.

    Her er opplysningene du har oppgitt:

    Navn på opphavsrettinnehaver (firmanavn der det er aktuelt):

    Erik Ribsskog

    Fullt juridisk navn (aliaser, brukernavn eller initialer godtas ikke):

    Erik Ribsskog

    Tittel eller stilling (Har du autoritet til å klage?):

    Blog-editor

    Adresse:

    Flat 3

    5 Leather Lane

    Liverpool, Merseyside L2 2AE

    GB

    Brukernavn:

    johncons123

    E-postadresse:

    eribsskog@gmail.com

    Telefon:

    +44 151 236 3298


    Land hvor opphavsretten gjelder:

    GB

    Jeg erklærer følgende i god tro:

    • Jeg er eieren eller en representant som er autorisert til å handle på vegne av eieren av eneretten som angivelig er krenket.
    • Jeg er i god tro om at bruken av materialet som er påklaget, ikke er godkjent av opphavsrettinnehaveren, dens representant eller av loven, og
    • Denne meldingen er korrekt.
    • Jeg erkjenner at det kan oppstå negative rettsfølger ved å bruke denne prosedyren til å fremsette med falske påstander eller påstander mot bedre vitende om krenking av opphavsretten.
    • Jeg forstår at misbruk av dette verktøyet vil føre til at min YouTube-konto blir avsluttet.

    Bindende underskrift:

    Erik Ribsskog

    Vennlig hilsen

    YouTube-gruppen


    © 2010 YouTube, LLC

    901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066






  • Nina Monsen slipper nok å oppleve, hva jeg skriver om henne, for hun tok selvmord i år 2000, ifølge søstera mi. Derfor skriver jeg litt nøye om henne

    stakkars nina monsen

    PS.

    Nina Monsen hadde nemlig unger, og hu var vel ganske vel-etablert, (ettersom jeg forstod på søstera mi, ihvertfall, fra noen knappe ord hun sa på 90-tallet), på sitt oppvekststed Bergeråsen.

    (I Ulvikveien vel, (tror jeg ihvertfall), hvor vel også onkelen hennes bodde.

    Som Christell Humblen sa, rundt 1980, at hadde tilbudt Nina Monsen penger, for å suge han.

    Og da var Christell og Nina, kanskje 8-9 år gamle, og jeg 10 år da.

    Og sa fra til faren min, Arne Mogan Olsen, og mora til Christell, dvs. Haldis Humblen, om dette.

    Men jeg vet ikke om de gjorde noe akkurat, for å ta opp dette, med sex-press fra onkelen til Nina Monsen, mot Nina Monsen.

    Hvem vet).

    Så at hu Nina Monsen skulle ta selvmord.

    Det syntes jeg hørtes litt rart ut, ihvertfall.

    Men det er mulig at noen har noe forklaring, eller ‘forklarings’, på dette.

    Dessuten så syntes jeg det var rart, at hu var på institusjon, i Lillehammer, (ifølge Christell Humblen), ca. 9 måneder etter at vi hadde sex.

    Nina Monsen var en halvtime ca. på badet mitt, før hu gikk hjem, den kvelden jeg skrev om.

    Jeg besvimte, så jeg husker ikke om jeg kom, når hu sugde meg på slutten.

    Men det er kanskje sannsynlig, for da sugde hu plutselig veldig godt, husker jeg.

    Jeg lurer på om hva hu dreiv med inne på badet mitt, i en halvtime, etter sex-en.

    Har hu kanskje tatt ut sæd, av kjeften sin, eller spytta ut den, og stappa i fitta?

    For jeg synes at søstera mi, (Pia Ribsskog), var litt ‘lur’ i tonen, når hu spurte meg, på 90-tallet, (ved flere anledninger vel), om jeg ikke skulle ha unger snart.

    Hvem vet.

    Bare noe jeg såvidt tenkte på.

    Så her er det nok fortsatt noen mysterier begravet.

    Og de er vel ikke begravet på kirkegården ved Berger kirke, der antagelig Nina Monsen er begravet.

    Hvis hu ikke er begravet, eller kremert, inne i Oslo da, i Romsås-traktene der, hvor vel mora bodde.

    Hvem vet.

    Kanskje det er mulig å finne ut mer om dette.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    mer om nina monsen gravsted

    http://www.disnorge.no/gravminner/vis.php?mode=fy

    PS 3.

    Christell kalte hun Nina Monsen, for ‘Nasse Nøff’, for hun var nesten som leke-bamsen til Christell, da de var sånn 7-8 år da, (da jeg først ble kjent med dem, da faren min ble sammen med Haldis Humblen, mora til Christell).

    (Jeg likte ikke at faren min hadde begynt å være hos ei dame, om kveldene og nettene.

    For jeg syntes det var litt trist, å være alene om nettene, når jeg bare var ni år.

    Så jeg hadde ikke lyst til å bli med ned og besøke Haldis.

    Men, faren min fortalte meg det, at det var to jenter der, på min alder, som jeg kunne leke med.

    Og da ble jeg med til slutt da.

    Og de to jentene det var Christell Humblen og Nina Monsen da.

    Så sånn var det).

    Men det var nesten som at Nina Monsen bodde der nede også, i ‘Haldis-huset’.

    Og hu var som venninna, eller ‘leken’, til Christell Humblen da, må man vel nesten si.

    Men når hu fikk problemer seinere i livet, da var vel ‘Haldis-familien’ ingen steder å se, tror jeg.

    Enda de omtrent adopterte henne, på 70 og 80-tallet, vel.

    Så jeg får vel si R.I.P. Nasse Nøff da.

    Selv om jeg det var mange ting jeg ikke skjønte med henne.

    Men men.

    Så sånn var det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

  • Jeg driver fortsatt og søker jobber, denne gang som Operations Manager







    Gmail – Operations Manager







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Operations Manager





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Sep 27, 2010 at 5:11 PM





    To:

    sedemho@intrapharm.com



    Hi,

    I found information about this vacancy, at the Jobcentre, last week.
    I've been working as a Shop Manager, and assistant, for ten years, in one of Norway's biggest retail-companies, Rimi, (now owned by ICA).

    I've studied Information Management with business, on University-level, on a private university-college, in Norway, named NHI, (now NITH).
    I've also worked as Self-Employed, here in the UK, so I've got experience from managing businesses, both in Norway, as a Shop Manager, and here in the UK, as Self-Employed.

    I attach my CV, and hope to hear back from you!
    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog





    CV – Erik Ribsskog.doc
    27K




    PS.

    Jeg søkte også på en jobb som kontorsjef:







    Gmail – Office Manager







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Office Manager





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Sep 27, 2010 at 5:23 PM





    To:

    kate.parkinson@grayhealthcare.com



    Hi,

    I found information about this vacancy, at the Jobcentre, last week.

    I've been working as a Shop Manager, and assistant, for ten years, in one of Norway's biggest retail-companies, Rimi, (now owned by ICA), so I'm an experienced manager, and used with working with budgets.

    I've studied, Basic Commerce and Office, on Upper Secondary School Business-school, in Norway, where I got my A-levels, and National Diplomas, in Basic Commerce and Office, Marketing and Information Management.

    I've also worked as Self-Employed, here in the UK, so I've got experience from managing businesses, both in Norway, as a Shop Manager, and here in the UK, as Self-Employed.

    I attach my CV, and hope to hear back from you!
    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog







    CV – Erik Ribsskog.doc
    27K