johncons

Forfatter: Erik Ribsskog

  • Og enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Fjordane folkehøgskule

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. januar 2021 kl. 18:25

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: post@fjordane.fhs.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: folkehogskole.no <noreply@folkehogskole.no>

    Date: tir. 5. jan. 2021 kl. 23:10

    Subject: Kvittering for søknad til Fjordane folkehøgskule

    To: <eribsskog+ekstremtHomofil@gmail.com>

    Kvittering for søknad til Fjordane folkehøgskule

    Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Fjordane folkehøgskule.

    Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.

    Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på post@fjordane.fhs.no

    Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.

    Hilsen Folkehøgskolene

  • Enda mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. januar 2021 kl. 18:21

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: bjerkely@bjerkely.fhs.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: folkehogskole.no <noreply@folkehogskole.no>

    Date: tir. 5. jan. 2021 kl. 23:15

    Subject: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole

    To: <eribsskog+superHomofil@gmail.com>

    Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole

    Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Bjerkely folkehøyskole.

    Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.

    Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på bjerkely@bjerkely.fhs.no

    Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.

    Hilsen Folkehøgskolene

  • Mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Faktura fra Norsk Fosterhjemsforening

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. januar 2021 kl. 17:59

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: sandra@fosterhjemsforening.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@fosterhjemsforening.no

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Norsk Fosterhjemsforening <sandra@fosterhjemsforening.no>

    Date: tir. 5. jan. 2021 kl. 16:37

    Subject: Faktura fra Norsk Fosterhjemsforening

    To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog

    Vedlagt faktura fra Norsk Fosterhjemsforening

    Betaling gjelder: Medlemskontingent Norsk Fosterhjemsforening

    Betal til konto: 15063241587

    Beløp: 540,00

    Forfallsdato: 19.01.2021

    KID-nummer: 61891110027

    Ved betaling vil du få mulighet til å tegne avtalegiro.

    Takk for at DU er medlem i Norsk Fosterhjemsforening!

    Med vennlig hilsen

    Norsk Fosterhjemsforening

    Faktura.pdf

    513K

  • Jeg har vel skrevet om i Min Bok, at min stesøster Christell, (på 80-tallet), var venninne, med to rødhårede tvillinger, (som ble brukt som barne-fotomodeller, for en klesbutikk, i Tønsbergs Blad), i Eik. Og hu jenta, (i tvilling-paret), er visst nå gift, med Are Kalvø

    jente tvilling fra reklamer

    https://www.facebook.com/elisabeth.reiersen

    PS.

    Her er mer om dette:

    adresse jente tvilling

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    are kalvø samme adresse

    PS 3.

    Tvillingbroren innrømmer at han har/hadde rødt hår og fregner, (med søstera prøver visst å skjule dette):

    broren innrømmer dette

    PS 4.

    Disse stygge tvillingene, (eller hva man skal kalle dem), var visst også fotomodeller for Donald:

    også for donald

    https://www.facebook.com/photo?fbid=10151839310731977&set=ecnf.526676976

    PS 5.

    Jeg visste ikke at disse hadde en bror, (jeg ble dratt med til Eik, kanskje en gang i året, på første halvdel av 80-tallet, (vi pleide å kjøre innom der, blant annet når min stemor Haldis solgte luftrensere på Tønsbergmessa), og jeg så aldri noen andre der, enn moren og tvillingene):

    visste ikke at de hadde en bror

    https://www.facebook.com/photo?fbid=10151185675406977&set=ecnf.526676976

    PS 6.

    Tvillingene, (Haakon og Elisabeth), har visst to storebrødre, (Tom Robert og John):

    to storebrødre

    https://www.facebook.com/photo?fbid=10156526017976977&set=ecnf.526676976

  • Min tidligere kamerat Frode ‘Flode’ Kølner har bytta ut hus/bungalow med leilighet i Tønsberg, (antagelig på grunn av at ungene har begynt å forlate redet)

    frode leilighet

    PS.

    Huset/bungalowen, (som jeg aldri besøkte, for jeg ikke har hatt noe særlig kontakt med Frode siden begynnelsen av 90-tallet), hadde ganske bra standard, (må man vel si):

    hus bra vedlikeholdt

    https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=180046408&taid=Share_ad_facebook&fbclid=IwAR2bqbPIO4PtoE2wxh3i4rthZUHlws-0zX8W5Eigc_HMgQU852NQwYHZr_k

    PS 2.

    Dette må vel kalles luksus:

    dette må vel kalles luksus

    (Samme link som overfor).

    PS 3.

    Her satt muligens kona og skravla med venninner, mens Frode satt og så på TV i den andre sofagruppen:

    her satt kona og prata

    (Samme link som overfor).

    PS 4.

    Det kan virke som at Frode hadde sin egen ‘man-cave’, hvor han gjemte seg for kona og sønnene, (som okkuperte stor-stua):

    frode hadde sin egen tv stue

    (Samme link som overfor).

    PS 5.

    Såvidt meg bekjent, så har Frode to sønner.

    Og hvis de brukte et av de fem soverommene som TV-stue, (enten for Frode eller sønnene).

    Så hadde de fire soverom igjen.

    Det er mulig at de hadde et gjesterom.

    Eller at Frode og kona hadde hvert sitt soverom.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Frode og kona samla på vaskepulver fra alle land i verden, (for å skøye litt), derfor fikk de god bruk for det gamle kjøkkenet:

    gjenbruk av kjøkken

    (Samme link som overfor).

  • Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

    nettmobbing 5. januar

    https://kokkejaevel.blogg.no/i-all-verden-skjedde-i-kommentarfeltet.html

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 5. januar

  • Mer om skildringene

    Når det gjelder skildingene, (‘Mer fra Bekkestua’, osv.).

    Så har de en tendens, til å havne, litt på etterskudd.

    (Siden at det er mye troll-mailer/troll-post, osv.

    Og jeg har også andre ting å drive med).

    Så jeg lurer på, om mobilbildene, (som jeg også pleier å publisere), står på egenhånd.

    For jeg skriver jo kommentarer i bilde-strømmen og, (jeg tar bilde av ‘tekstmeldinger’, på den ene mobilen min).

    Så da blir det mindre dobbeltarbeid, (som de sa i Rimi), tenkte jeg.

    Hvis jeg bare publiserer mobilbildene, (og dropper skildringene).

    Så jeg tenkte jeg kunne prøve å gjøre det sånn fremover, (ihvertfall som en prøveordning).

    Så kanskje jeg kommer mer ajour, med det andre jeg driver med.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Mer fra Bekkestua

    På fredag 30. oktober, så gikk jeg ned til Bekkestua, for å handle mat.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Extra Bekkestua har satt ladestasjon på plassen til DAB-radio:

    IMG_20201030_213645

    PS 2.

    Her var det mye utsolgt:

    IMG_20201030_213832

    PS 3.

    Xtra håndsåpe mangler label, (og pumpe):

    IMG_20201030_213915

    PS 4.

    Noen har lagt en ‘LCD-label’ oppå noen doruller, (og de ansatte har ikke giddet å rydde opp, kan det virke som):

    IMG_20201030_214022

    PS 5.

    Meny Bekkestua har laget slalomløype for kundene, (kan det virke som):

    IMG_20201030_214957

    PS 6.

    Meny var også utsolgt for First Price kyllingkjøttdeig:

    IMG_20201030_215044

    PS 7.

    Varene på den nederste hylla mangler visst labeler:

    IMG_20201030_215103

    PS 8.

    Her var det mye papp:

    IMG_20201030_215351

  • Mer fra Facebook

    kristin michaelsen facebook 1

    PS.

    Her er mer om dette:

    kristin michaelsen facebook 2