johncons

Stikkord: E-post

  • Jeg sendte en ny e-post til Røyken og Hurum lensmannskontor


    Gmail – Vedrørende e-post sendt til namsmannen i Røyken og Hurum






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Vedrørende e-post sendt til namsmannen i Røyken og Hurum






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Oct 23, 2013 at 5:16 PM



    To:
    John Ivar Johansen <John.Ivar.Johansen@politiet.no>

    Cc:
    “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>

    Bcc:
    christin.roisland@politiet.no






    Hei, jeg har sendt dere flere e-poster, forrige uke, hvor jeg har forklart om dette. Det fremgår ikke av e-posten din hvilken e-post som du svarer på. Jeg kontaktet rådmannen i Hurum og har også sendt til ei Christine
    Røysland hos dere. Det virker litt rart for meg at det ikke er henne som svarer. Og at du ikke forklarer hvilken e-post du svarer på. Det er vel vanlig skikk, mener jeg. Men jeg har forklart om dette, blant annet i en e-post jeg sendte dere
    16. oktober, som jeg har funnet igjen her nå, og skal paste i denne
    e-posten. Mvh. Erik Ribsskog PS. Her er mer om dette: Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com> ________________________________ Paaminnelse/Fwd: Til Høyseter/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til: Høyseter/Fwd:
    VS: Oppløsing av sameie i Støaveien/Fwd: Til Namsmannen for Hurum
    ________________________________
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Wed, Oct 16, 2013 at 3:36 PM
    To:
    christin.roisland@politiet.no
    Cc:
    “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>
    Hei, nå fant jeg e-post-adressen til Namsmannen i Røyken og Hurum her. Drammen Tingrett, (Høyseter, het vel hun damen jeg ble satt over til
    der, da jeg ringte, i 2011). Hun forespeilet meg at hun skulle selge sameiet, men gjorde det ikke. Og som man kan se, i de tidligere e-postene, i denne e-posten. Så svarer ikke Tingretten i Drammen på mine e-poster. Så jeg mener at de har bedratt meg. Du rådet meg i 2011, å kontakte Tingretten i Drammen, for å ordne dette. Men jeg må klage på tingretten og rådet ditt. For det skjer ingenting, i denne saken. Så Tingretten i Drammen tuller med meg, vil jeg si. Kan du kjefte litt på dem, og banke dem opp litt, (for å bruke et
    flåsete uttrykk). Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> Date: 2011/9/19Subject: Paaminnelse/Fwd: Til Høyseter/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til:
    Høyseter/Fwd: VS: Oppløsing av sameie i Støaveien/Fwd: Til Namsmannen
    for Hurum
    To: drammen.tingrett@domstol.no
    Hei, jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar paa denne e-posten, og
    sender derfor en paaminnelse om dette. Haaper dette er i orden! Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/9/5
    Subject: Til Høyseter/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til: Høyseter/Fwd: VS:
    Oppløsing av sameie i Støaveien/Fwd: Til Namsmannen for Hurum
    To: drammen.tingrett@domstol.no
    Cc: yk@advokatforeningen.no
    Hei, naa lurer jeg paa hvordan det gaar i Norge, med den opploesningen av
    sameie, som jeg har kontaktet dere om, i forrige maaned. Jeg ble nemlig kastet ut av min leilighet i Liverpool, (etter en
    urettferdig rettsak, i Liverpool County Court, vil jeg si), og dro saa
    til mitt gamle universitet her i England, University of Sunderland, og
    ble ogsaa kastet ut der, etter en ‘Gestapo-aktig’ behandling, fra
    universitetet, av en eller annen grunn. Saa det virker kanskje litt for meg som om noen tuller med meg. Men men. Jeg lurte paa hvordan situasjonen er naar det gjelder salget av den
    eiendommen paa Bergstoe, som jeg proever aa faa solgt, saann at jeg
    kan faa meg en ordentlig leilighet. Jeg ble naa plassert av ‘kommunen’ her i Sunderland, paa et hostell
    fult av kriminelle og junkier, saa jeg er rimelig ivrig etter aa faa
    pengene mine og faa leiet/kjoept et mer trygt sted aa bo, for aa si
    det saann, (husvertinnen sa de var toeffe og ‘veldig vennlige’ paa det
    hostellet, saa det er nok ikke det smarteste stedet aa bo for lenge,
    tror jeg). Hva har skjedd lurer jeg, er det noen nyheter om dette? Har tenkt aa flytte ned til Brighton/Hove naar jeg faar pengene, hvor
    jeg ofte var paa spraakskole, da jeg var tenaaring, paa 80-tallet. Oensker som tidligere nevnt ikke aa ha mer med slekt/familie i Norge,
    aa gjoere, etter aa ha maattet bo alene som barn, blant annet, paa
    Bergeraasen. Og min far og hans nye familie bor i Drammen, saa haaper ikke at dere
    er upartiske mot meg, paa grunn av dette, for aa si det saann. (Siden jeg ikke hoerer noe fra dere). Vennligst send korrespondanse paa e-post, siden jeg bor paa
    midlertidig adresse naa, maa jeg vel si. Haaper dette er i orden, (at jeg ber dere om en oppdatering)! Mvh. Erik Ribsskog PS. Sender en oppdatering til Advokatforeningen, siden jeg har en klagesak
    mot advokaten som har drevet paa med det boet, (en fra Hurum), siden
    han ikke har svart. ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/8/16
    Subject: Oppdatering/Fwd: Til: Høyseter/Fwd: VS: Oppløsing av sameie i
    Støaveien/Fwd: Til Namsmannen for Hurum
    To: drammen.tingrett@domstol.no
    Cc: yk@advokatforeningen.no
    Hei, kan dere sende forskudd, 50.000 norske, på PayPal, til eribsskog@gmail.com? Skylder cirka 30.000 norske på husleia, her i England, og blir kasta
    ut i morgen. Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/8/12
    Subject: Til: Høyseter/Fwd: VS: Oppløsing av sameie i Støaveien/Fwd:
    Til Namsmannen for Hurum
    To: drammen.tingrett@domstol.no
    Cc: “Liverpool County, Enquiries” <enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk>
    Hei, jeg viser til telefonsamtale nå nettopp, og sender e-post med mer
    informasjon, om sameiet som skal tvangsoppløses. Du sa du skulle kontakte sorenskriver og dommer, og gi meg råd om
    videre fremdrift. Jeg bor som sagt i England, men kan godt søke på nettet, om
    informasjon om dette. Hvis jeg ikke blir kastet ut her, i onsdag neste uke, som Liverpool
    County Court truer meg med. Men dere kan kanskje får de til å ikke kaste meg ut? Jeg skylder husleie i England, og britene vil kaste meg ut. Men nå får jeg jo penger, når dette sameie i Holmsbu blir solgt. Håper dette er i orden! Mvh. Erik Ribsskog PS. To Liverpool County Court/the Landlord: I’m selling some co-owned property in Norway now, worth several
    million NOK, according to my father on the phone, earlier, (before he
    startet harassing me with a lot of phone-calls, so I’ve stopped having
    contact with him again now), so you will get your money, so please
    don’t throw me out, on Wednesday, next week.
    ———- Forwarded message ———-
    From: Christin Røisland <christin.roisland@politiet.no>
    Date: 2011/8/12
    Subject: VS: Oppløsing av sameie i Støaveien/Fwd: Til Namsmannen for Hurum
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Cc: Postmottak Domstol Drammen tingrett <drammen.tingrett@domstol.no>
    Det vises til gårsdagens telefonsamtale samt mottatt mail. Begjæring om tvangsoppløsning av sameie skal fremmes til tingretten.
    De bes ta direkte kontakt med Drammen tingrett på telefon 32 21 16 00
    for nærmere veiledning. Vennlig hilsen Christin Røisland
    Kontorsjef Røyken og Hurum lensmannskontor —–Opprinnelig melding—–
    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 11.august2011 09:57
    Til: Christin Røisland
    Emne: Oppløsing av sameie i Støaveien/Fwd: Til Namsmannen for Hurum Hei, det var jeg som ringte nå nettopp, angående oppløsing av sameie i Støaveien. Min grandonkel, Idar Sandersen, bor der enda, men han ville ikke sende
    slektsforskinga og han ville ikke hete Bergstø, som eiendommen og sine
    brødre som bodde der, og nå er døde, Gunnar og Otto Bergstø. Dessuten er han Idar, han var veldig velstelt og litt damete vel, og
    jeg tror han har bedre av å bo hos en venninne, eller noe, kanskje,
    for eksempel hos hu Gerd Stenberg da. Så jeg kontakter ikke han noe mer, siden han ikke klarer å sende
    slektsforskninga engang. Håper dere har mulighet til å hjelpe med dette! Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/8/4
    Subject: Til Namsmannen for Hurum
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no
    Hei, jeg ønsker å oppløse sameie, i Støaveien, ved Holmsbu. Det er snakk om Gårdnummer 24 i Hurum, bruksnummer 22 og 27, (hvor jeg
    eier 7/216). Og bruksnummer 26, hvor jeg eier 1/18. Og bruksnummer 49, hvor jeg også eier 1/18. (Det er visst meningen at jeg skal få mer og, etter min grandonkel
    Idar Sandersen, som bor der nå, men det får vi ta når han er død,
    mener jeg, og når man ser om han har noe testamente, etc). De som jeg eier sammen med er Marit Olsen, (en kusine av min far, tror
    jeg), Håkon Olsen, (min fars yngre bror), Runar Olsen, (Håkons
    lillebror), og min søster Pia Charlotte Ribsskog, (min far, Arne Mogan
    Olsen, ville ikke eie der, men ga arven direkte til meg og min søster,
    uten å gi noen grunn). Den samlede verdien på eiendommene anslås til 1.5 millioner, i et
    brev, fra en advokat, fra 2005 vel. Men jeg har hørt at verdien er mye høyere, i markedsverdi, ‘mange
    millioner’, sa vel min far, tror jeg, og det skal også være malerier
    etter Kittelsen der, sa min far, på telefonen før jeg brøt kontakten
    igjen, pga. bølleringing, som jeg har anmeldt til dere hos politiet i
    Drammen. Jeg ønsker å kutte ut min slekt i Norge, og ønsker ikke å dele på
    bruken av de eiendommene med de. Samtidig leier jeg i England, og blir truet med utkastelse, og det som
    er, så jeg skulle gjerne kjøpt en leilighet, og prøver derfor å få
    realisert den kapitalen som jeg har i det sameiet, til å dekke
    leilighetkjøp, i mer eller mindre grad, (det kommer an på
    markedsverdien selvfølgelig). Jeg eier ‘egentlig’ 1/12, men jeg har jo selvfølgelig ikke arvet Idar
    Sandersen, som lever enda. Så hvis eiendommene er verdt 12 millioner, så er min del verdt 1 million. Og hvis det er malerier for 12 millioner der, i tillegg, så er min del
    verdt 2 millioner. (Ihvertfall hvis Idar Sandersen ikke levde, og jeg ikke var gjort arveløs. Jeg sender med papirer fra Hurum-advokaten Øvergaard, hvor dette er
    forklart mer om). Jeg ønsker eiendommene solgt til markedspris etter annonser i
    Aftenposten, Finn og Drammens Tidende. Det er mulig de andre eierne har forkjøpsrett, men jeg ønsker uansett
    at eiendommen legges ut ordentlig på det åpne markedet, for salg, sånn
    at den fulle og hele verdien av eiendommene med bo, blir realisert. Det er kanskje slemt av meg, ovenfor Idar Sandersen, men jeg er i
    økonomisk knipe i England, og han ville ikke engang selge kopi av
    slektsforskninga, så alt er nok ikke i orden der heller. Ei jeg gikk i klassen med, på Berger skole og Svelvik ungdomsskole,
    Gry Stenberg, har ei farmor, Gerd Stenberg, som bor i Svelvik og
    prater hollandsk, husker jeg, kanskje Idar Sandersen kan få leie et
    rom av henne eller noe, tenker jeg. Dem finner nok ut av det. (For å tulle litt på slutten). Håper dere får ordnet opp i dette! Mvh. Erik Ribsskog PS. Sender med fire sider fra brev fra advokat Øvergaard, Hurum, angående
    dette ovenfor nevnte sameiet, som jeg krevet oppløst og solgt til full
    markedspris, som jeg har lest her, at er min rett: http://www.klikk.no/bolig/article221552.ece 4 attachments
    bergstø 1.jpg
    360K
    bergstø 2.jpg
    282K
    bergstø 3.jpg
    217K
    bergstø 4.jpg
    179K
    2013/10/23 John Ivar Johansen <John.Ivar.Johansen@politiet.no>:
    > Hei.
    >
    > Har i dag mottatt din e-post hvor du klager på Drammen tingrett.
    >
    > For å hjelpe deg mer på vei skulle jeg gjerne hatt litt mer informasjon.
    > Fint hvis du forklarer faktum i saken slik at jeg kan råde deg videre.
    >
    > Mvh
    > John Ivar Johansen
    >
    > Søndre Buskerud politidistrikt
    > Røyken og Hurum lensmannskontor
    >
    > E-post: John.Ivar.Johansen@politiet.no
    > www.politi.no
    >
    >
    >

  • Jeg fortsetter å søke jobber. Denne gang som Store Manager Designate


    Gmail – Store Manager Designate. (Ellesmere Port)






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Store Manager Designate. (Ellesmere Port)






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Oct 22, 2013 at 5:13 PM



    To:
    LJohnston@martinmccoll.co.uk






    Hi, I read about this vacancy on the Direct Gov-website, and I wanted to
    please apply for this job. I’ve worked as a Store Manager for four years, (I was a
    Cashier/Stocker from 1992 to 1994, then a Key Holder in the summer of
    1994, then an Aspiring Manager the rest of 1994, then an Assistant
    Manager, (in two different stores), from 1995 til 1998, then a Store
    Manager, (in three different stores), from 1998 to 2002, then Key
    Holder, (in two different stores while I studied full-time), from 2002
    to 2004), in the Norwegian grocery-chain Rimi, (now owned by ICA). I was responsible for motivating, training and developing up to 25
    employees, at a time, when I worked as a Store Manager, in Rimi, and
    one of the shops I worked as a Store Manager in, (Rimi Kalbakken, in
    Oslo), from 2000 to 2001, had a weekly turn-over, at around 850.000
    NOK, (which is around £90.000). I’ve also worked as a full-time Cashier, (later part-time Cashier and
    Delicatessen-employee, while studying), in the big hypermarked
    Matland, (which was bought by Coop while I worked there, and changed
    its name to OBS! Triaden), in Lørenskog in Norway. I attach my CV and hope to hear back from you! Yours sincerely, Erik Ribsskog


    CV (Retail) – Erik Ribsskog.doc
    52K

  • Jeg sendte en e-post til Norsk Fotballforbund


    Gmail – Update/Fwd: Mobbed at Goodison Park






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Update/Fwd: Mobbed at Goodison Park






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Oct 22, 2013 at 2:00 AM



    To:
    nff@fotball.no






    Hei, kan dere sende dette til engelske FA. For jeg fant ikke e-post adressen deres, på deres nettsted. På forhånd takk for hjelp fra en tidligere spiller på Berger IL,
    (aldersbestemte lag), da jeg brukte min fars etternavn Olsen, (og jeg
    var også linjedommer-vikar, i en kamp, for Berger IL, da jeg egentlig
    var tilskuer, men ble mast på, om å være linjedommer, av en eller
    annen Berger-kar, enda jeg bare var tenåring, og hadde blitt dratt med
    dit, av min fars kolleger, som jeg egentlig bare skulle sitte på med,
    på vei hjem fra Drammen). Mvh.

    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> Date: Tue, Oct 22, 2013 at 1:09 AMSubject: Update/Fwd: Mobbed at Goodison Park
    To: everton@evertonfc.com
    Hi, I live close to Goodison. (In Keith Court). And today, at around 7 PM, I suddently heard Z-cars, from Goodison. I knew it wasn’t a Premiere League-game, because I support Everton,
    and know the next game is on Saturday. But I wonder which fixture it was today, and checked your web-site. It said it was a U21-fixture against Manchester United, (on the
    front-page, on your web-site, I think it must have been). And the words ‘free fixture’. I just got dressed and went to Goodison, (since the game had started). And was there about ten minutes out in the game. (Something like that). The ticket-office was closed. But I followed some other fans who was let in at Gwladys Street. I asked in the door if it was a ‘free fixture’, and was let in, by a
    guy dressed in a yellow reflex-jacket. When I got home I read more about this on your web-site. And it seems this was something for kids, when I read about this, on
    your ‘game web-page’, (or what one should call it). But that wasn’t reflected on your front-page, at around 7PM, I think. So you made me look a bit stupid now, I think. I would have sent a copy e-mail to the FA now, if I had known their
    e-mail address. (I couldn’t find it on their web-site). Even if I’ve supported Everton since I was seven years old, around 1977/78. The people who sat around me changed all the time. It was a bit strange. I even remember smelling sh*t, at one time in the second half, (from
    one child there, who sat besides its mother, it seemed). Are football-grounds now for kindergarden-kids? The pubs are closing as well. Aren’t men allowed to be anywhere anylonger now, I remember thinking,
    during a quiet periode of the game. I wondered if I should join the conservative party, to get kids that
    smells like sh*t, out of the football-grounds, at one time, during the
    second half. (Something like that. I was in the conservative youth party, in Norway, in the 90’s. I was dragged there by an earlier class-mate). I’m long-time unemployed. So I can’t afford to go to PL-games. The last game I was on, was in 2010. Then it was also an incident, (which one can read more about, in the
    forwarded e-mail). I was given a ticket, that didn’t work, in the turn-stile/ticket-machine. (It’s like the turn-stile scandal, that I read about on a
    football-exhibition, in the central library, some months before I went
    to that game, in 2010). But you at Everton FC. didn’t clean that case up. (I can’t remember that you replied about that. Even if I though I was being mobbed there). Also, I’ve on a third game, at Goodison. Back in 2005, I watched a CL-qualifier-game, against Villa Real. And then a big guy sitting behind me deliberatly irritated me, the
    whole game, with some part of his jacket. And he had a ‘Spanish’ friend who seemed to be like a drone, or something. And he was refered to as a ‘mafia-guy’, by the normal fans, (if I
    over-heard right). Also when I lived in Norway, in the 80’s. I once sent you money in an envelope, for some Everton FC-merchandise,
    (like a scarf, or a shirt, or something like that). But I never got any merchanidise or the envelope back. What happened with those money, I was wondering. Regards, Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: Thu, Aug 5, 2010 at 1:41 AM
    Subject: Mobbed at Goodison Park
    To: everton@evertonfc.com
    Hi, I went to see the Everton – Everton game yesterday, and I think I was
    being mobbed, at the box-office. I was in the queue, number 4, and a man in his early twenties, sat there. I asked if I could get a ticket for free, since I had a receipt from
    Tesco, showing that I bought four Chang-beer, for £4, on Tuesday. But the young man said no. I then asked for a £10 ticket, for the main stand. But he said that there was only tickets for Lower Bullens left. Now the strange thing happened. The young man, left his seat, and a woman, in her early twenties, in a
    thight blouse, sat down, and looked away, (while her boobs where
    pointing at me, from behind the thight blouse). She sat like that for a minute or two. Then I think the young man was back, with the ticket. What did he do with it? I think he must have made it ‘in-valid’, in a machine, because when I
    got to the turn-stile, then my ticket didn’t work. So that’s why I think I was mobbed. (I overheard in Oslo, in 2003, that I was followed by some ‘mafian’ there. And I was attemped killed, in Norway, in 2005, on a farm belonging to
    my uncles woman). I was at game at Goodison, in 2005, a Champions League-qualifier,
    against Villa Real. And then a guy I heard was called a ‘mafia-guy’, messed with me, and
    provoked me, by taking a string, or something, at his jacket, against
    the back of my head, and he was there with a foreign guy, who didn’t
    speak any English almost. And I haven’t much money, and I’ve used most of my spare-time, to try
    to get my rights. So I haven’t been on any other games, but I’ve been on a guided tour
    at Goodison, twice, actually. I’m really a refugee, here in the UK, but the UK government, don’t let
    me be a refugee officially. Yesterday, a very muscular man in his 50’s sat next to me, so there
    was almost no room for me to sit on my seat. But I can’t say if that also was a mobster-plot. It could be, because, the young man, in the box-office, probably ran
    to get a plot-ticket for a set-up, (have you got e.g. muslim mob at
    Goodison?). I think you have a problem with mobsters. I’ve supported Everton, since 1977, I think it was, when Everton beat
    Coventry 6-0 at Goodison. And my mother, Karen Ribsskog, who had been an au-pair, in the UK, in
    the late 60’s told me Everton were a good team, and she said she
    tought I should pick Everton, as my English team, to support. Since English football is very popular in Norway, the main
    broadcasting company, NRK, used to show a match from the highest
    division in England, every Saturday, in the 70’s and 80’s, so almost
    all Norwegians who where boys, in the 70’s and 80’s support an English
    football-team. But I can’t go to see Everton play at Goodison, without being mobbed,
    it seems, even if I’ve supported Everton for more than 30 years. So this makes me sad. Just wanted to complain about this. Yours sincerely, Erik Ribsskog PS. I have a football-blog, so I took some pictures, of what happend at
    the box-office and at the turn-stile, so enclose so pictures, to show
    to help explain a bit what went on.


    4 attachments
    Photo 0683.jpg
    278K
    Photo 0686.jpg
    130K
    Photo 0687.jpg
    316K
    Photo 0692.jpg
    226K

  • Jeg sendte en e-post til Everton FC


    Gmail – Update/Fwd: Mobbed at Goodison Park



    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Update/Fwd: Mobbed at Goodison Park



    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Tue, Oct 22, 2013 at 1:09 AM


    To:
    everton@evertonfc.com

    Hi, I live close to Goodison. (In Keith Court). And today, at around 7 PM, I suddently heard Z-cars, from Goodison. I knew it wasn’t a Premiere League-game, because I support Everton,
    and know the next game is on Saturday. But I wonder which fixture it was today, and checked your web-site. It said it was a U21-fixture against Manchester United, (on the
    front-page, on your web-site, I think it must have been). And the words ‘free fixture’. I just got dressed and went to Goodison, (since the game had started). And was there about ten minutes out in the game. (Something like that). The ticket-office was closed. But I followed some other fans who was let in at Gwladys Street. I asked in the door if it was a ‘free fixture’, and was let in, by a
    guy dressed in a yellow reflex-jacket. When I got home I read more about this on your web-site. And it seems this was something for kids, when I read about this, on
    your ‘game web-page’, (or what one should call it). But that wasn’t reflected on your front-page, at around 7PM, I think. So you made me look a bit stupid now, I think. I would have sent a copy e-mail to the FA now, if I had known their
    e-mail address. (I couldn’t find it on their web-site). Even if I’ve supported Everton since I was seven years old, around 1977/78. The people who sat around me changed all the time. It was a bit strange. I even remember smelling sh*t, at one time in the second half, (from
    one child there, who sat besides its mother, it seemed). Are football-grounds now for kindergarden-kids? The pubs are closing as well. Aren’t men allowed to be anywhere anylonger now, I remember thinking,
    during a quiet periode of the game. I wondered if I should join the conservative party, to get kids that
    smells like sh*t, out of the football-grounds, at one time, during the
    second half. (Something like that. I was in the conservative youth party, in Norway, in the 90’s. I was dragged there by an earlier class-mate). I’m long-time unemployed. So I can’t afford to go to PL-games. The last game I was on, was in 2010. Then it was also an incident, (which one can read more about, in the
    forwarded e-mail). I was given a ticket, that didn’t work, in the turn-stile/ticket-machine. (It’s like the turn-stile scandal, that I read about on a
    football-exhibition, in the central library, some months before I went
    to that game, in 2010). But you at Everton FC. didn’t clean that case up. (I can’t remember that you replied about that. Even if I though I was being mobbed there). Also, I’ve on a third game, at Goodison. Back in 2005, I watched a CL-qualifier-game, against Villa Real. And then a big guy sitting behind me deliberatly irritated me, the
    whole game, with some part of his jacket. And he had a ‘Spanish’ friend who seemed to be like a drone, or something. And he was refered to as a ‘mafia-guy’, by the normal fans, (if I
    over-heard right). Also when I lived in Norway, in the 80’s. I once sent you money in an envelope, for some Everton FC-merchandise,
    (like a scarf, or a shirt, or something like that). But I never got any merchanidise or the envelope back. What happened with those money, I was wondering. Regards, Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: Thu, Aug 5, 2010 at 1:41 AM
    Subject: Mobbed at Goodison Park
    To: everton@evertonfc.com
    Hi, I went to see the Everton – Everton game yesterday, and I think I was
    being mobbed, at the box-office. I was in the queue, number 4, and a man in his early twenties, sat there. I asked if I could get a ticket for free, since I had a receipt from
    Tesco, showing that I bought four Chang-beer, for £4, on Tuesday. But the young man said no. I then asked for a £10 ticket, for the main stand. But he said that there was only tickets for Lower Bullens left. Now the strange thing happened. The young man, left his seat, and a woman, in her early twenties, in a
    thight blouse, sat down, and looked away, (while her boobs where
    pointing at me, from behind the thight blouse). She sat like that for a minute or two. Then I think the young man was back, with the ticket. What did he do with it? I think he must have made it ‘in-valid’, in a machine, because when I
    got to the turn-stile, then my ticket didn’t work. So that’s why I think I was mobbed. (I overheard in Oslo, in 2003, that I was followed by some ‘mafian’ there. And I was attemped killed, in Norway, in 2005, on a farm belonging to
    my uncles woman). I was at game at Goodison, in 2005, a Champions League-qualifier,
    against Villa Real. And then a guy I heard was called a ‘mafia-guy’, messed with me, and
    provoked me, by taking a string, or something, at his jacket, against
    the back of my head, and he was there with a foreign guy, who didn’t
    speak any English almost. And I haven’t much money, and I’ve used most of my spare-time, to try
    to get my rights. So I haven’t been on any other games, but I’ve been on a guided tour
    at Goodison, twice, actually. I’m really a refugee, here in the UK, but the UK government, don’t let
    me be a refugee officially. Yesterday, a very muscular man in his 50’s sat next to me, so there
    was almost no room for me to sit on my seat. But I can’t say if that also was a mobster-plot. It could be, because, the young man, in the box-office, probably ran
    to get a plot-ticket for a set-up, (have you got e.g. muslim mob at
    Goodison?). I think you have a problem with mobsters. I’ve supported Everton, since 1977, I think it was, when Everton beat
    Coventry 6-0 at Goodison. And my mother, Karen Ribsskog, who had been an au-pair, in the UK, in
    the late 60’s told me Everton were a good team, and she said she
    tought I should pick Everton, as my English team, to support. Since English football is very popular in Norway, the main
    broadcasting company, NRK, used to show a match from the highest
    division in England, every Saturday, in the 70’s and 80’s, so almost
    all Norwegians who where boys, in the 70’s and 80’s support an English
    football-team. But I can’t go to see Everton play at Goodison, without being mobbed,
    it seems, even if I’ve supported Everton for more than 30 years. So this makes me sad. Just wanted to complain about this. Yours sincerely, Erik Ribsskog PS. I have a football-blog, so I took some pictures, of what happend at
    the box-office and at the turn-stile, so enclose so pictures, to show
    to help explain a bit what went on.

    4 attachments
    Photo 0683.jpg
    278K
    Photo 0686.jpg
    130K
    Photo 0687.jpg
    316K
    Photo 0692.jpg
    226K
    PS. Her er vedleggene: Photo 0683 Photo 0686 Photo 0687 Photo 0692

  • Mer om slektsforskning


    Gmail – Slektsforskning






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Slektsforskning






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Mon, Oct 21, 2013 at 12:55 AM



    To:
    Bjørn Ribsskog <bribsskog@gmail.com>






    Hei, jeg har også blitt kontaktet av mange Ribsskog-damer, fra Norge og
    Sverige, de siste par årene. Det var ei i Sverige som heter Jenny Ribsskog vel. Og ei fra Melsomvik som heter Sophie Ribsskog Johansson vel. Og ei fra Trøndelag som heter Emelie Ribsskog vel: https://twitter.com/EmilieRibsskog Og Kari-Anne Ribsskog: https://www.facebook.com/karianne.ribsskog Men har aldri møtt noen av disse, i ‘real life’. Min fars slekt, (jeg husker ikke om det var min farmor eller farfars slekt). De hadde en gang et slekstreff, i hagen til min tremenning ØA sin
    adoptivfar, på Berger. Det var gamlinger i campingstoler så langt øyet kunne se, nesten. (For å overdrive litt, men likevel). Har det vært noe lignende i Ribsskog-slekten, tro? Kanskje noen burde starte en Ribsskog Facebook-side? Hvem vet. Min mor, (Karen Ribsskog), og mormor, (Ingeborg Ribsskog), arvet jo
    den siste baron Adeler, (etter Cort Adeler). Og de som arver Cort Adeler, (uten å være i slekt, etter at en linje
    har dødd ut), de pleide å kalle seg ting som Lenthe-Adeler osv. Så jeg må innrømme at jeg har søkt om å kalle meg Ribsskog-Adeler. Siden min mormor, (som var danskfødt), var etter så mange adelige og kongelige. Så må jeg nesten markere det, (på en eller annen måte), synes jeg. Mora mi bytta jo etternavnet mitt, fra Olsen til Ribsskog, da jeg var
    5-6 år gammel. Så jeg er vel ikke ‘sjefs-Ribsskog-en’, liksom. Jeg vet ikke hvem det liksom er. Kanskje vedkommende vet mer om denne Sam Ribsskog i Brighton? Jeg vet ikke hvorfor alle disse Ribsskog-frøknene, som jeg nevnte
    ovenfor, kontakter meg. Men de savner kanskje noe ‘Ribsskog-greier’, da. Hvem vet. Mvh. Erik Ribsskog PS. Jeg har også en Facebook-konto, forresten: https://www.facebook.com/erik.ribsskog Hvis du er på Facebook selv, så kan jeg godt legge deg til på ‘Friend
    list’, hvis du er interessert i det. For jeg har blitt utsatt for en del falske e-poster, siden jeg
    blogger, om diverse tema, da. Men Facebook-meldinger er vanskeligere å forfalske, enn e-poster, har
    jeg inntrykk av. Så kunne vi eventuelt diskutert å ha en ‘Ribsskog-side’, på Facebook, kanskje. Men det er ikke noe stress, liksom. Jeg har nok av andre ting å drive med også, for å si det sånn. Så jeg har ikke fritidsproblemer liksom, for å si det sånn.


    On Sun, Oct 20, 2013 at 9:11 PM, Bjørn Ribsskog <bribsskog@gmail.com> wrote:
    > Hei!
    > Nei, denne er ukjent også for meg, men det er ikke uvanlig at nordmenn som
    > bosetter seg engelskspråklige land,
    > finner alternative navn som “passer” språket bedre.
    > Mvh
    > BR
    >
    >
    > 2013/10/20 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    >>
    >> Hei,
    >>
    >> beklager hvis jeg sender mange e-poster.
    >>
    >> Men jeg så gjennom Facebook-meldingene mine, og da så jeg det, at jeg
    >> fikk en ‘Ribsskog-Facebook-melding’, fra Sør-England, i 2008, (var det
    >> vel).
    >>
    >> Er dette noe kjent for deg, lurte jeg.
    >>
    >> (Du som er Ribsskog-eksperten, mener jeg).
    >>
    >> Mvh.
    >>
    >> Erik Ribsskog
    >>
    >> PS.
    >>
    >> Her er mer om dette:
    >>
    >> Samtale startet 12. desember 2008
    >> 12.12.2008 14:58
    >> Lesleigh Spirit Artist
    >> lost contact
    >>
    >> hi you do not know a Sam Ribsskog that lived in brighton uk for a
    >> while, I have lost contact with her, many thanks lesleigh badgery
    >>
    >> 12.12.2008 17:20
    >> Erik Ribsskog
    >>
    >> Hi,
    >>
    >> I’m sorry I don’t know anyone in our familiy with that name.
    >>
    >> It’s not that big family, but I guess there could be someone from
    >> Trøndelag or something, that I don’t know of, with that name.
    >>
    >> I’m sorry that I couldn’t help!
    >>
    >> Yours sincerely,
    >>
    >> Erik Ribsskog
    >>
    >> 12.12.2008 17:37
    >> Lesleigh Spirit Artist
    >>
    >> Thank you Eric, I know that she did change her first name but I do not
    >> know from what, thanks any way seasons greeting to you Kind regards
    >> Lesleigh
    >
    >

  • Jeg sendte en e-post til Riddarhuset


    Gmail – Etterkommer av Maren Gjedde



    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Etterkommer av Maren Gjedde



    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sun, Oct 20, 2013 at 6:41 PM


    To:
    kansli@riddarhuset.se

    Hei, regnes Gjedde fortsatt som svensk adel? Min mormor, Ingeborg Ribsskog, var oldebarn av Maren Gjedde. (Min mormor sa at Gjedde var fin gammel, dansk adel. Som var mye finere enn Løvenskiold og de andre tyske som kom nordover senere). Min mor og mormor arvet også den siste baron Adeler. Og det var etter Fog, som var etter Foss, som var etter Løvenbalk. Jeg har sendt til Dansk Adelsforening, om å bli medlem der. Siden det ikke er så mye for de adelige osv., i Norge. Men jeg fikk ikke bli medlem, i den danske adelsforeningen. Har siden prøvd å starte en norsk adelsforening, på Facebook, men uten
    at jeg har hatt særlig hell, med å få med andre medlemmer. Tenkte jeg fikk prøve å sende til Sverige og, siden jeg har sendt til Danmark. Jeg vedlegger min slektsforskning, hvor det står mer om Gjedde, osv. Min far sa også det at han var etter Iver Huitfeld, som jo var gift
    med en Gyldeløve-dame. Mvh.

    Erik Ribsskog


    slektsforskning oktober 2013.jpg
    156K
    PS. Her er vedlegget: slektsforskning oktober 2013

  • Mer om slektsforskning


    Gmail – Slektsforskning






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Slektsforskning






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Sun, Oct 20, 2013 at 8:23 AM



    To:
    Bjørn Ribsskog <bribsskog@gmail.com>






    Hei, beklager hvis jeg sender mange e-poster. Men jeg så gjennom Facebook-meldingene mine, og da så jeg det, at jeg
    fikk en ‘Ribsskog-Facebook-melding’, fra Sør-England, i 2008, (var det
    vel). Er dette noe kjent for deg, lurte jeg. (Du som er Ribsskog-eksperten, mener jeg). Mvh. Erik Ribsskog PS. Her er mer om dette: Samtale startet 12. desember 2008
    12.12.2008 14:58
    Lesleigh Spirit Artist
    lost contact hi you do not know a Sam Ribsskog that lived in brighton uk for a
    while, I have lost contact with her, many thanks lesleigh badgery 12.12.2008 17:20
    Erik Ribsskog Hi, I’m sorry I don’t know anyone in our familiy with that name. It’s not that big family, but I guess there could be someone from
    Trøndelag or something, that I don’t know of, with that name. I’m sorry that I couldn’t help! Yours sincerely, Erik Ribsskog 12.12.2008 17:37
    Lesleigh Spirit Artist Thank you Eric, I know that she did change her first name but I do not
    know from what, thanks any way seasons greeting to you Kind regards
    Lesleigh

  • Jeg sendte enda en e-post til 99 p. Stores


    Gmail – Poor service at Liverpool 99p store






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Poor service at Liverpool 99p store






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Thu, Oct 17, 2013 at 3:58 PM



    To:
    Jay Patrick <Jay@99pstoresltd.com>






    Hi, thanks for informing about the card-limit. It’s easy to forget about limits like that, so I think that’s an improvement if you have stopped having that limit. Thanks again for replying about this.
    Best regards, Erik Ribsskog
    On Thu, Oct 17, 2013 at 12:49 PM, Jay Patrick <Jay@99pstoresltd.com> wrote:



    Dear Erik


    I am really sorry to hear of your concerns regarding the service you received in our Liverpool store.


    Please be assured this is not common practise in any of our stores to ask our customer of what means thy wish to pay for goods and I will personally speak to the member of staff involved.


    As regards to the minimum card payment, we do not have a minimum any longer and will accept any means of payment for any amount.


    We as a company take customer service very seriously and I assure you this will not happen again, and I thank you for bringing this to my attention.


    Regards


    Jay Patrick

    Area Manager NorthWest


    Description: cid:image001.png@01CC8377.2DDD5A90

    07880 380 304



    99p Stores Ltd Style Way, Pineham, Swan Valley, Northampton, NN4 9EXT: +44 (0)1604 75 22 99
    F: +44 (0)1604 75 08 09
    Registered Number 4058808
    Registered Office: As above www.99pstoresltd.com




    Important Notice:This email (including any attachments) is intended for the sole use of the intended recipient/s and may contain material that is confidential or constitutes
    a trade secret. If you are not the intended recipient, any review or reliance by others or copying or distribution or forwarding of any or all of the contents in this message is strictly prohibited. If you have received this message in error please return
    it to the sender and then delete the e mail and all copies.Please also note that the views expressed in this e mail may not necessarily be the views held by 99p Stores Limited

    This email has been delivered safely and archived online by Mimecast.
    For more information please visit http://www.mimecast.co.uk

  • Jeg sendte enda en e-post til Hurum kommune


    Gmail – Oppdatering/Fwd: Namsmannen i Hurum






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Oppdatering/Fwd: Namsmannen i Hurum






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Thu, Oct 17, 2013 at 3:09 PM



    To:
    “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>

    Cc:
    christin.roisland@politiet.no, post.sondre.buskerud@politiet.no






    Hei, forresten, så fant jeg jo den e-post-adressen til Namsmannen for Hurum
    og Røyken. Og det var christin.roisland@politiet.no. Så jeg sendte henne en e-post, i går, (som dere vel fikk en kopi av). Og den andre e-post-adressen, den er jo ikke til Røyken lennsmannskontor. Men den er jo for hele søndre Buskerud politidistrikt. Så den havner vel i Drammen, hvis jeg skulle tippe. Men de sender vel den da videre, til Røyken. Nå sender jeg kopi til alle de invvolverte her, (for å si det sånn). Så finner dem kanskje ut av det. Igjen takk for hjelp! Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2013/10/17
    Subject: Re: Namsmannen i Hurum
    To: “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>
    Hei, ja, det er glimrende. Da ble saksgangen ganske enkel her, synes jeg. Da venter jeg noen uker, og ser om jeg får noe svar, fra Namsmannen. Og så kontakter jeg dere igjen, om noen uker, hvis jeg ikke hører noe. Igjen mange takk for hjelp! Min morfar, Johannes Ribsskog, som jobba som kontorsjef hos dere, på 60-tallet. Han var også rådmann, i Hadsel, i Vesterålen, i en god del år, før det
    igjen, forresten. Bare i tilfelle dere ikke huska det. Igjen takk for svar! Mvh. Erik Ribsskog
    2013/10/17 Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
    <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>:
    > Hei.
    >
    >  Ja det stemmer.
    >
    > Namsmannen i Hurum og Røyken er plassert på Lensmannskontoret i Røyken.  De har felles postadresse som lensmannen.
    > Hvis du ikke får svar er du velkommen til å kontakte oss igjen og vi tar det videre og sørger får at du får svar.
    >
    >
    >
    > Mvh.
    > Einar Albertsson
    > Hurum kommune
    >
    >
    >
    > —–Opprinnelig melding—–
    > Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    > Sendt: 16. oktober 2013 16:26
    > Til: Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
    > Emne: Re: Namsmannen i Hurum
    >
    > Hei,
    >
    > det er jo e-post-adressen til politiet i Drammensområdet det.
    >
    > Jeg mener at jeg sendt til den e-post adressen tidligere, (om dette), uten å få svar, (hvis jeg husker riktig).
    >
    > Men jeg venter og ser, om jeg får svar, denne gangen.
    >
    > Og hvis ikke, så klager jeg, til dere, (Hurum kommune), om en måneds tid, (eller noe sånt).
    >
    > Håper dette er i orden og takk for hjelpen med dette!
    >
    > Mvh.
    >
    > Erik Ribsskog
    >
    >
    > 2013/10/16 Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
    > <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>:
    >> Hei har videresendt henvendelsen til  Namsmannen for Hurum og Røyken.
    >>
    >> Til info.
    >>
    >> Namsmannen i Røyken og Hurum
    >> Besøksadresse: Namsmannen i Røyken og Hurum , Røyken og Hurum
    >> lensmannskontor, Katrineåsveien 20, 3440 Røyken
    >> Postadresse: Namsmannen i Røyken og Hurum, Postboks 1087, 3001 Drammen
    >> Telefon: 31 29 64 00
    >>
    >> E-post: post.sondre.buskerud@politiet.no
    >>
    >>
    >>
    >> Mvh.
    >> Einar Albertsson
    >> Hurum kommune
    >>
    >>
    >>
    >>
    >> —–Opprinnelig melding—–
    >> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    >> Sendt: 16. oktober 2013 01:34
    >> Til: Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
    >> Emne: Namsmannen i Hurum
    >>
    >> Hei,
    >>
    >> jeg ringte Namsmannen i Røyken og Hurum, for to-tre år siden, angående oppløsing av et sameie, i Holmsbu.
    >>
    >> De ba meg ringe Drammen Tingrett, som forespeilet meg, at de ville selge eiendommen, (der min grandonkel Idar Sandersen bor, i Støa).
    >>
    >> (Jeg vil ikke eie noe sammen med mine slektninger, nemlig).
    >>
    >> Men Høyseter har bedratt meg, (vil jeg si), og ikke solgt sameiet.
    >>
    >> Jeg har ikke fasttelefon her nå.
    >>
    >> Så jeg prøver å sende e-post.
    >>
    >> Kan dere sende denne e-posten videre til Namsmannen i Hurum?
    >>
    >> (For jeg finner ikke e-post-adressen deres, på nettet).
    >>
    >> Jeg må klage på Drammen Tingrett.
    >>
    >> Til Namsmannen i Hurum.
    >>
    >> Siden Tingretten ikke gjør det som Namsmannen sa at de ville gjøre, (selge sameiet), da jeg ringte de.
    >>
    >> På forhånd takk for eventuell hjelp!
    >>
    >> Mvh.
    >>
    >> Erik Ribsskog
    >>
    >> PS.
    >>
    >> Min morfar, Johannes Ribsskog, jobbet som kontorsjef, i Hurum kommune, på 60/70-tallet.
    >>
    >> Så jeg regner med at han har organisert dere ordentlig.
    >>
    >> Sånn at dere finner ut av dette.
    >>
    >> For å fleipe litt.

  • Jeg sendte en ny e-post til Hurum kommune


    Gmail – Namsmannen i Hurum






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Namsmannen i Hurum






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Thu, Oct 17, 2013 at 2:57 PM



    To:
    “Postmottak.Rådmann / Hurum kommune” <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>






    Hei, ja, det er glimrende. Da ble saksgangen ganske enkel her, synes jeg. Da venter jeg noen uker, og ser om jeg får noe svar, fra Namsmannen. Og så kontakter jeg dere igjen, om noen uker, hvis jeg ikke hører noe. Igjen mange takk for hjelp! Min morfar, Johannes Ribsskog, som jobba som kontorsjef hos dere, på 60-tallet. Han var også rådmann, i Hadsel, i Vesterålen, i en god del år, før det
    igjen, forresten. Bare i tilfelle dere ikke huska det. Igjen takk for svar! Mvh. Erik Ribsskog
    2013/10/17 Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
    <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>:
    > Hei.
    >
    >  Ja det stemmer.
    >
    > Namsmannen i Hurum og Røyken er plassert på Lensmannskontoret i Røyken.  De har felles postadresse som lensmannen.
    > Hvis du ikke får svar er du velkommen til å kontakte oss igjen og vi tar det videre og sørger får at du får svar.
    >
    >
    >
    > Mvh.
    > Einar Albertsson
    > Hurum kommune
    >
    >
    >
    > —–Opprinnelig melding—–
    > Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    > Sendt: 16. oktober 2013 16:26
    > Til: Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
    > Emne: Re: Namsmannen i Hurum
    >
    > Hei,
    >
    > det er jo e-post-adressen til politiet i Drammensområdet det.
    >
    > Jeg mener at jeg sendt til den e-post adressen tidligere, (om dette), uten å få svar, (hvis jeg husker riktig).
    >
    > Men jeg venter og ser, om jeg får svar, denne gangen.
    >
    > Og hvis ikke, så klager jeg, til dere, (Hurum kommune), om en måneds tid, (eller noe sånt).
    >
    > Håper dette er i orden og takk for hjelpen med dette!
    >
    > Mvh.
    >
    > Erik Ribsskog
    >
    >
    > 2013/10/16 Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
    > <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>:
    >> Hei har videresendt henvendelsen til  Namsmannen for Hurum og Røyken.
    >>
    >> Til info.
    >>
    >> Namsmannen i Røyken og Hurum
    >> Besøksadresse: Namsmannen i Røyken og Hurum , Røyken og Hurum
    >> lensmannskontor, Katrineåsveien 20, 3440 Røyken
    >> Postadresse: Namsmannen i Røyken og Hurum, Postboks 1087, 3001 Drammen
    >> Telefon: 31 29 64 00
    >>
    >> E-post: post.sondre.buskerud@politiet.no
    >>
    >>
    >>
    >> Mvh.
    >> Einar Albertsson
    >> Hurum kommune
    >>
    >>
    >>
    >>
    >> —–Opprinnelig melding—–
    >> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    >> Sendt: 16. oktober 2013 01:34
    >> Til: Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
    >> Emne: Namsmannen i Hurum
    >>
    >> Hei,
    >>
    >> jeg ringte Namsmannen i Røyken og Hurum, for to-tre år siden, angående oppløsing av et sameie, i Holmsbu.
    >>
    >> De ba meg ringe Drammen Tingrett, som forespeilet meg, at de ville selge eiendommen, (der min grandonkel Idar Sandersen bor, i Støa).
    >>
    >> (Jeg vil ikke eie noe sammen med mine slektninger, nemlig).
    >>
    >> Men Høyseter har bedratt meg, (vil jeg si), og ikke solgt sameiet.
    >>
    >> Jeg har ikke fasttelefon her nå.
    >>
    >> Så jeg prøver å sende e-post.
    >>
    >> Kan dere sende denne e-posten videre til Namsmannen i Hurum?
    >>
    >> (For jeg finner ikke e-post-adressen deres, på nettet).
    >>
    >> Jeg må klage på Drammen Tingrett.
    >>
    >> Til Namsmannen i Hurum.
    >>
    >> Siden Tingretten ikke gjør det som Namsmannen sa at de ville gjøre, (selge sameiet), da jeg ringte de.
    >>
    >> På forhånd takk for eventuell hjelp!
    >>
    >> Mvh.
    >>
    >> Erik Ribsskog
    >>
    >> PS.
    >>
    >> Min morfar, Johannes Ribsskog, jobbet som kontorsjef, i Hurum kommune, på 60/70-tallet.
    >>
    >> Så jeg regner med at han har organisert dere ordentlig.
    >>
    >> Sånn at dere finner ut av dette.
    >>
    >> For å fleipe litt.