johncons

Stikkord: E-post

  • Jeg sendte en e-post til Akademikerforbundet


    Gmail – Registrering godkjent






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Registrering godkjent






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Aug 28, 2013 at 4:33 PM



    To:
    Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>






    Hei, det var hyggelig! Det stod at jeg kunne få en fri rettshjelp i året. Jeg har masse arbeidssaker og arvesaker. Jeg vet ikke om det er noe av dette jeg kan be om rettshjelp om? Beklager at det blir mas med en gang! Jeg har sendt om arbeidssaken min mot Rimi, til LO, men ikke fått svar. Men Akademikerforbundet er ikke del av LO, ettersom jeg har forstått. Har vært medlem i NITO tidligere, men de bare tulla, så jeg meldte meg
    ut derfra. Igjen takk for e-post! Mvh. Erik Ribsskog
    2013/8/28 Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>:
    > Kjære Erik Ribsskog.
    >
    > Velkommen som medlem i Akademikerforbundet!
    >
    > Det er blitt opprettet en bruker for deg i vårt medlemsregister
    > Akademikerforbundet. Logg deg inn med brukernavn og passord som du fikk i
    > tidligere e-post.
    >
    > Med vennlig hilsen
    >
    > Akademikerforbundet
    > Tollbugt 35, 0157 Oslo
    > 21 02 33 64
    >
    >

  • Jeg sendte en ny e-post til Frelsesarmeen


    Gmail – Oppdatering/Fwd: Fjerning av blogginnlegg






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Oppdatering/Fwd: Fjerning av blogginnlegg






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Aug 28, 2013 at 2:57 AM



    To:
    “Frelsesarmeen .” <post@frelsesarmeen.no>

    Cc:
    otp.informationdesk@icc-cpi.int

    Bcc:
    post <post@spesialenheten.no>






    Hei, jeg hadde også planer om å eksportere bra og billig vodka, fra
    England, til Norge, for noen år siden. Er dere interessert i det og? Noen sa at tollfri-grensen på 200 kroner ikke gjaldt for sprit. Men jeg har sjekket EU’s regler, og da er det konkurranse-vriene, hvis
    man har andre regler for alkohol-holdige drikker, enn for juice og
    brus, osv. Så jeg tror at det skulle gå greit. Har jeg sendt til dere om hu Kari, fra Namsos, som gikk første året,
    av NHI, sammen med meg, 1989/90. Hu dro meg med på deres hybelhus for damer, på Grønland. (Kanskje hu slumsøstera bor der?). Og så dro hu i snabelen min, (som de sier), nesten hele natta, mens
    venninna fra Hedmark vel, også lå på rommet hennes. Veit dere etternavnet på hu Kari? Jeg finner henne ikke på Facebook-gruppen til NHI, for eksempel. På forhånd takk for hjelp! Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: Tue, Aug 27, 2013 at 3:27 PM
    Subject: Fwd: Fjerning av blogginnlegg
    To: post@frelsesarmeen.no
    Cc: otp.informationdesk@icc-cpi.int
    Hei, er det deres slumsøster, som tuller med meg, på nettet? Eller blir dere utsatt for identitetstyveri? Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: Tue, Aug 27, 2013 at 8:27 AM
    Subject: Fwd: Fjerning av blogginnlegg
    To: otp.informationdesk@icc-cpi.int
    Hi, I wanted to report the Liberation Army for doing war-fare against me
    and for crimes against humanity. Then invent funny e-mails, (which they send in my name), it seems, and
    are actually doing war-fare against normal peple, (like me), it seems. I see they use the same colours as the Order of St. John, which I have
    in my extended familiy, (my steph-sister Christell Humblen’s
    half-brother in Bergen Bjørn Humblen). So this could be some kind of crucade against me, I think, from the
    Liberation Army/Order of St. John. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Tone Lund Georgsen <tone.georgsen@outlook.com>
    Date: 2013/8/26
    Subject: RE: Fjerning av blogginnlegg
    To: “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>
    Hva er dette for et språk. Dette blir anmeldt i morgen i UK. Jeg skal
    også bruke mitt nettverk gjennom min jobb for at du skal få den
    hjelpen du trenger. > To: tone.georgsen@outlook.com
    > Subject: Fjerning av blogginnlegg
    > From: eribsskog@gmail.com
    > Date: Mon, 26 Aug 2013 23:55:51 +0200
    >
    > Hei igjen.
    >
    > Jeg kan fjerne blogginnleggene om deg dersom du kommer til Liverpool og suger kuken min. Håper dette er i orden. Vi får se hva som skjer. Vi får se.
    > Men men.
    >
    > Mvh Erik Ribsskog

  • Jeg fortsetter å søke jobber. Denne gang som Retail Store Manager


    Gmail – Retail Store Manager (6470)




    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>

    Retail Store Manager (6470)



    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Tue, Aug 27, 2013 at 8:36 PM


    To:
    gwatling@mccolls.co.uk


    Hi, I read about this vacancy on the Direct Gov-website, and I wanted to
    please apply for this job. I’ve worked as a Store Manager for four years, (I was a
    Cashier/Stocker from 1992 to 1994, then a Key Holder in the summer of
    1994, then an Aspiring Manager the rest of 1994, then an Assistant
    Manager, (in two different stores), from 1995 til 1998, then a Store
    Manager, (in three different stores), from 1998 to 2002, then Key
    Holder, (in two different stores while I studied full-time), from 2002
    to 2004), in the Norwegian grocery-chain Rimi, (now owned by ICA). I was responsible for motivating, training and developing up to 25
    employees, at a time, when I worked as a Store Manager, in Rimi, and
    one of the shops I worked as a Store Manager in, (Rimi Kalbakken, in
    Oslo), from 2000 to 2001, had a weekly turn-over, at around 850.000
    NOK, (which is around £90.000). I’ve also worked as a full-time Cashier, (later part-time Cashier and
    Delicatessen-employee, while studying), in the big hypermarked
    Matland, (which was bought by Coop while I worked there, and changed
    its name to OBS! Triaden), in Lørenskog in Norway. I attach my CV and hope to hear back from you! Yours sincerely, Erik Ribsskog






    CV (Retail) – Erik Ribsskog.doc
    49K PS. Her er mer om dette: mer om dette monster PS 2. Enda mer om dette: new posting date PS 3. Jeg hadde visst søkt på denne jobben, for cirka tre uker siden, men jeg ble litt ‘lurt’ av det, at den hadde fått ny ‘posting-date’: cirka tre uker siden

  • Jeg sendte en e-post til Frelsesarmeen


    Gmail – RE: Fjerning av blogginnlegg






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    RE: Fjerning av blogginnlegg






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Aug 27, 2013 at 3:27 PM



    To:
    post@frelsesarmeen.no

    Cc:
    otp.informationdesk@icc-cpi.int

    Bcc:
    post <post@spesialenheten.no>






    Hei, er det deres slumsøster, som tuller med meg, på nettet? Eller blir dere utsatt for identitetstyveri? Mvh.

    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———- From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: Tue, Aug 27, 2013 at 8:27 AM
    Subject: Fwd: Fjerning av blogginnlegg
    To: otp.informationdesk@icc-cpi.int
    Hi, I wanted to report the Liberation Army for doing war-fare against me
    and for crimes against humanity. Then invent funny e-mails, (which they send in my name), it seems, and
    are actually doing war-fare against normal peple, (like me), it seems. I see they use the same colours as the Order of St. John, which I have
    in my extended familiy, (my steph-sister Christell Humblen’s
    half-brother in Bergen Bjørn Humblen). So this could be some kind of crucade against me, I think, from the
    Liberation Army/Order of St. John. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Tone Lund Georgsen <tone.georgsen@outlook.com>
    Date: 2013/8/26
    Subject: RE: Fjerning av blogginnlegg
    To: “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>
    Hva er dette for et språk. Dette blir anmeldt i morgen i UK. Jeg skal
    også bruke mitt nettverk gjennom min jobb for at du skal få den
    hjelpen du trenger. > To: tone.georgsen@outlook.com
    > Subject: Fjerning av blogginnlegg
    > From: eribsskog@gmail.com
    > Date: Mon, 26 Aug 2013 23:55:51 +0200
    >
    > Hei igjen.
    >
    > Jeg kan fjerne blogginnleggene om deg dersom du kommer til Liverpool og suger kuken min. Håper dette er i orden. Vi får se hva som skjer. Vi får se.
    > Men men.
    >
    > Mvh Erik Ribsskog

  • Enda mer om Online trakassering


    Gmail – SV: Selge din bok?






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    SV: Selge din bok?






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Aug 27, 2013 at 3:10 PM



    To:
    Lars-Ove Hammer <larsove@haugenbok.no>

    Cc:
    post <post@spesialenheten.no>






    Hei, ok, politiet svarer ikke på anmeldelsene mine. (Jeg har blitt angrepet i mange år, på nettet og andre steder, og har
    sendt mange anmeldelser). Så jeg sender det bare til Google. Eller, jeg har sendt litt til Politiet i Bergen, for ikke så lenge siden. Kanskje de kan etterforske phising mot meg. (Og eventuelt identitetstyveri mot deg). Jeg sender en kopi til dem. Mvh. Erik Ribsskog PS. Eller, den saken var hos Spesialenheten nå, så jeg, så jeg sender en
    kopi til dem.
    2013/8/27 Lars-Ove Hammer <larsove@haugenbok.no>:
    > Dette er ikke skrevet av meg !!!
    >
    >
    >
    >
    >
    > Beste hilsen
    > haugenbok.no
    >
    > Lars-Ove Hammer
    > Tlf: 70 07 45 00
    >
    >
    >
    >
    >
    > —–Opprinnelig melding—–
    > Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    > Sendt: 27. august 2013 15:55
    > Til: lars-ove@haugenbok.no
    > Kopi: firmapost@bokhandlerforeningen.no
    > Emne: Fwd: Selge din bok?
    >
    > Hei,
    >
    > har du skrevet dette?
    >
    > Jeg er under et slags phising-angrep om dagen, virker det som, så jeg
    > tenkte jeg kunne sjekke.
    >
    > Den e-posten virker også litt patroniserende i tonene, synes jeg, så det
    > er vel helst noe tull?
    >
    > Mvh.
    >
    > Erik Ribsskog
    >
    > PS.
    >
    > Du burde vel bruke jobb e-post også, når du skriver om dette vel?
    >
    >
    > ———- Forwarded message ———-
    > From: Lars-Ove Hammer <lars.ove.hammer@outlook.com>
    > Date: 2013/8/27
    > Subject: Selge din bok?
    > To: “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>
    >
    >
    > Hei Erik,
    >
    > Mitt navn er Lars-Ove Hammer, jeg jobber i en bokhandel.
    > Jeg ble tipset om dine bøker, hvor mange bind er det av Min bok?
    >
    > Jeg har lagt merke til at du har en av de mest leste bloggene i Norge.
    > Det er ikke mange bloggere som skriver bøker, jeg kunne tenkt meg å se om
    > den selger i vår butikk.
    > Er du åpen for å teste dette?
    >
    > Med vennlig hilsen
    > Lars-Ove Hammer

  • Mer om online trakassering


    Gmail – Selge din bok?






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Selge din bok?






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Aug 27, 2013 at 2:55 PM



    To:
    lars-ove@haugenbok.no

    Cc:
    firmapost@bokhandlerforeningen.no






    Hei, har du skrevet dette? Jeg er under et slags phising-angrep om dagen, virker det som, så jeg
    tenkte jeg kunne sjekke. Den e-posten virker også litt patroniserende i tonene, synes jeg, så
    det er vel helst noe tull? Mvh.

    Erik Ribsskog
    PS. Du burde vel bruke jobb e-post også, når du skriver om dette vel?


    ———- Forwarded message ———-
    From: Lars-Ove Hammer <lars.ove.hammer@outlook.com>
    Date: 2013/8/27
    Subject: Selge din bok?
    To: “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>
    Hei Erik, Mitt navn er Lars-Ove Hammer, jeg jobber i en bokhandel.
    Jeg ble tipset om dine bøker, hvor mange bind er det av Min bok? Jeg har lagt merke til at du har en av de mest leste bloggene i Norge.
    Det er ikke mange bloggere som skriver bøker, jeg kunne tenkt meg å se
    om den selger i vår butikk.
    Er du åpen for å teste dette? Med vennlig hilsen
    Lars-Ove Hammer

  • Jeg sendte en klage på Frelsesarmeen, til Krigsdomstolen i Haag


    Gmail – RE: Fjerning av blogginnlegg



    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    RE: Fjerning av blogginnlegg



    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Tue, Aug 27, 2013 at 8:27 AM


    To:
    otp.informationdesk@icc-cpi.int

    Hi, I wanted to report the Liberation Army for doing war-fare against me
    and for crimes against humanity. Then invent funny e-mails, (which they send in my name), it seems, and
    are actually doing war-fare against normal peple, (like me), it seems. I see they use the same colours as the Order of St. John, which I have
    in my extended familiy, (my steph-sister Christell Humblen’s
    half-brother in Bergen Bjørn Humblen). So this could be some kind of crucade against me, I think, from the
    Liberation Army/Order of St. John.

    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Tone Lund Georgsen <tone.georgsen@outlook.com>
    Date: 2013/8/26
    Subject: RE: Fjerning av blogginnlegg
    To: “eribsskog@gmail.com” <eribsskog@gmail.com>
    Hva er dette for et språk. Dette blir anmeldt i morgen i UK. Jeg skal
    også bruke mitt nettverk gjennom min jobb for at du skal få den
    hjelpen du trenger. > To: tone.georgsen@outlook.com
    > Subject: Fjerning av blogginnlegg
    > From: eribsskog@gmail.com
    > Date: Mon, 26 Aug 2013 23:55:51 +0200
    >
    > Hei igjen.
    >
    > Jeg kan fjerne blogginnleggene om deg dersom du kommer til Liverpool og suger kuken min. Håper dette er i orden. Vi får se hva som skjer. Vi får se.
    > Men men.
    >
    > Mvh Erik Ribsskog

  • Jeg sendte enda en e-post til Ansa


    Gmail – Klage på Hugh Baird College






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Klage på Hugh Baird College






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Tue, Aug 27, 2013 at 8:03 AM



    To:
    Landsleder UK <Landsleder.UK@ansa.no>

    Cc:
    raadgiver@ansa.no






    Ok, takk for hjelp: Deres organisasjon virker litt ‘surrete’. Det som har med England å gjøre, skal sendes til de i Norge. Og omvendt? Var det sånn at dere er eiet av Lånekassa, forresten?

    Mvh. Erik Ribsskog
    2013/8/26 Landsleder UK <Landsleder.UK@ansa.no>:
    > Jeg har videresendt mailen til rådgiverne nå.
    >
    > De vil følge opp saken videre, og du vil nok høre fra de.
    >
    > Best regards / Vennlig hilsen,
    >
    > Hans Jørgen Pettersson
    > Head of ANSA UK / Landsleder ANSA UK
    > Tlf NO:  +47 918 20 004
    > Tlf UK:  +44 742 86 52 367
    >
    > ANSA – Association of Norwegian Studnets Abroad
    >
    > On Aug 26, 2013, at 11:37 PM, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
    >
    > Hei,
    >
    > ja, jeg sender en kopi til dem.
    >
    > Jeg sendte deg en oppdatering også, i forrige uke.
    >
    > (Hvis jeg ikke husker helt feil).
    >
    > Du kan kanskje sende dem den også.
    >
    > Hvis ikke så kan jeg finne den seinere.
    >
    > Mvh.
    >
    > Erik Ribsskog
    >
    >
    > 2013/8/26 Landsleder UK <Landsleder.UK@ansa.no>:
    >
    > Hei Erik,
    >
    > Dette er nok en sak for ANSA sentralt. Ta kontakt med ANSAs rådgivere i Oslo
    > på raadgiver@ansa.no
    >
    > Håper det ordner seg!
    >
    > Best regards / Vennlig hilsen,
    >
    > Hans Jørgen Pettersson
    > Head of ANSA UK / Landsleder ANSA UK
    > Tlf NO:  +47 918 20 004
    > Tlf UK:  +44 742 86 52 367
    >
    > ANSA – Association of Norwegian Studnets Abroad
    >
    >
    > On Aug 23, 2013, at 7:36 PM, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
    >
    > Hei,
    >
    > jeg skal studere deltid, dette studieåret.
    >
    > Og jeg meldte meg på et kurs, hos Hugh Baird College.
    >
    > Etter å ha blitt rådet dette, av Pamella Woods, fra NCS.
    >
    > Og da jeg registrerte meg, på det online-skjemaet, på deres nettsted.
    >
    > Så stod det at jeg ville få et brev angående et intervju.
    >
    > Det fikk jeg ikke, men de ringte meg for to dager siden, (ei som het
    > Charlotte), og sa at jeg måtte gå dit i dag, for ‘enrollment’.
    >
    > Men jeg måtte også ha intervju der, i dag.
    >
    > Så det ble alt for mye på en gang.
    >
    > Og han som het Mark, (som egentlig skulle ordne enrollment, var ikke
    > der), og en ved navn Russell Aitken dro rundt på meg der.
    >
    > Men jeg burde ha fått et brev, mener jeg, og ikke bare en telefon.
    >
    > Han Aitken klappa meg på ryggen og, etter alt surret, og det likte jeg ikke.
    >
    > For det ser jeg på som patronisering.
    >
    > Så det likte jeg ikke.
    >
    > Så dette ville jeg klage på.
    >
    > Erik Ribsskog
    >
    >
    >