johncons

Stikkord: Kulturdepartementet

  • Mer om bestemor Ingeborg

    Erik Ribsskog
    Bachelor-grad/Fwd: (Saksnummer:696396) Re: Påminnelse/Fwd: Klage på HiO IU sitt vitnemål
    Erik Ribsskog     Sat, Nov 14, 2015 at 7:16 AM
    To: Postmottak KUD Cc: studentservice@adm.ntnu.no, “postmottak@kd.dep.no” , postmottak@uhr.no, postmottak@flatanger.kommune.no, Postmottak Sivilombudsmannen , PFU Pressens faglige utvalg Hei,

    jeg har ikke fått noe svar, fra NTNU, så hva de driver med, det vet jeg ikke.

    Men man kan kanskje lure på, om dette har noe sammenheng, med at min
    morfar Johannes Ribsskog sin far, var utflyttet trønder.

    Og at dette NTNU-rektoren liksom skal tulle, med en trønder-slekt, da.

    Jeg synes også, at det er som, at de andre høyskolene og
    universitetene i Norge tuller.

    (De vil ikke sende meg bachelor-grader osv., enda jeg har nok studiepoeng.

    Og UIO har klikka helt, og fikk meg tvangsinnlagt, tidligere i år,
    etter at det klikket for en pakistansk sikkerhetsansvarlig der
    visstnok).

    Så man kan lure, om det er herr Bovin, som tuller, fra Trøndelag, ved
    å bruke nettverket sitt.

    Så dette hadde det vært greit å fått mer svar om, hva dette
    ‘senil-preiket’ skyldes.

    For jeg synes ikke at bestemor Ingeborg virka senil, på den tida,
    (eller seinere).

    Så dette kan ha vært et utspekulert angrep, på vår slekt, eller noe sånt.

    (For jeg kan forestille meg, at enkle sjeler, lett ville blitt lurt,
    av Bovin sin ‘underfundige utdriting’, av bestemor Ingeborg.

    Men han vil sikkert si, at han sier noe sånt, (og forklare at
    ‘ekspert-uttrykkene’ egentlig ikke betyr noe negativt, eller noe
    sånt).

    Nei dette var bånn i bøtta, må jeg si.

    Dette må være dette ‘skrømt’, som min morfar Johannes Ribsskog skrev
    om, i et festskriv, til ære, for sin onkel Asbjørn Dørumsgaard, i sin
    tid.

    Erik Ribsskog

    2015-11-04 14:59 GMT+01:00 Postmottak KUD :
    > Videresendes Kunnskapsdepartementet som rette departement.
    >
    >
    > —–Opprinnelig melding—–
    > Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    > Sendt: 3. november 2015 14:16
    > Til: studentservice@adm.ntnu.no
    > Kopi: postmottak@uhr.no; postmottak@flatanger.kommune.no; Postmottak KUD ; Postmottak Sivilombudsmannen > Emne: Fwd: Bachelor-grad/Fwd: (Saksnummer:696396) Re: Påminnelse/Fwd: Klage på HiO IU sitt vitnemål
    >
    > Hei,
    >
    > han rekoren deres, (Gunnar Bovim), har skrevet noe ‘dritt’, om at min mormor Ingeborg Ankerita Ribsskog, var senil, i Adresseavisen, 16.
    > august 2006).
    >
    > Kan dere sende dette videre til rektoren deres, med ønske om en forklaring, på at han liksom prata dritt, om bestemor Ingeborg, (som var gift, med min morfar Johannes Ribsskog, som var sønn av en utflyttet trønder, fra Flatanger).
    >
    > Erik Ribsskog
    >
    >
    > ———- Forwarded message ———-
    > From: Erik Ribsskog
    > Date: 2012-05-30 15:09 GMT+02:00
    > Subject: Bachelor-grad/Fwd: (Saksnummer:696396) Re: Påminnelse/Fwd:
    > Klage på HiO IU sitt vitnemål
    > To: oslo@nith.no
    > Cc: studentservice@adm.ntnu.no
    >
    >
    > Hei,
    >
    > har dere skjerpa dere nå?
    >
    > Skal dere sende Bachelor-grad?
    >
    > Og kan dere sende kryssordprogrammet mitt og?
    >
    > Mvh.
    >
    > Erik Ribsskog
    >
    >
    > ———- Forwarded message ———-
    > From: Erik Ribsskog
    > Date: 2012/5/30
    > Subject: Re: (Saksnummer:696396) Re: Påminnelse/Fwd: Klage på HiO IU sitt vitnemål
    > To: studentservice@adm.ntnu.no
    >
    >
    > Hei,
    >
    > ok såpass mye av graden ja.
    >
    > Nei, da får jeg mase mer på de helvetes idiota nede i Oslo og se om de kan skjerpe seg litt.
    >
    > Vi får se.
    >
    > Mvh.
    >
    > Erik Ribsskog
    >
    >
    > 2012/5/30
    >>
    >> (Please keep the subject when replying to this mail)
    >>
    >> Hei,
    >> det er slik at for å få utskrevet vitnemål for grad ved NTNU må minst
    >> 60 studiepoeng av graden være fullført ved NTNU (krav om
    >> institusjonstilknytning). Dette kan jeg ikke se er tilfelle her, og vi
    >> kan derfor dessverre ikke hjelpe deg.
    >>  —
    >>
    >> Med vennlig hilsen
    >>
    >> Cecilie Baar
    >> Studentservice, NTNU
    >>
    >> >
    >> > Hei,
    >> >
    >> > nå svarer du jo på en oppdatering, så det er kanskje ikke så rart,
    >> > hvis du ikke skjønner sammenhengen.
    >> >
    >> > Jeg kjente en kar som var orakel, ved NTNU, nemlig Torstein
    >> > Bjørnstad, fra irc, (under nicket Tosh), for jeg hadde en irc-kanal,
    >> > på slutten av 90-tallet, hvor han begynte å chatte.
    >> >
    >> > Samtidig med at han studerte første året på Bachelor IT, ved NTNU, i
    >> > 2002/03, så begynte jeg på Bachelor IT, ved HiO IU, (tilfeldigvis).
    >> >
    >> > Så jeg fikk da noe hjelp, av Tosh, som er veldig god på data.
    >> >
    >> > For jeg hadde studert tidligere, men da lært Pascal-programmering,
    >> > og hadde jobba som butikksjef, i Rimi, i mellomtida, og var vant til
    >> > å ha noen å spørre, hvis det var noe jeg ikke skjønte, for det var en stressende jobb.
    >> >
    >> > Så jeg var kanskje litt stressa enda, i 2002, når jeg studerte, og
    >> > spurte Tosh om hjelp, om noe data-greier da, mens han var orakel, ved NTNU.
    >> >
    >> > Og jeg kjente også flere NTNU-folk, fra tiden som op på #quiz-show,
    >> > på irc, som laly, chetil, slaktern og hva de het alle sammen, (mange
    >> > av #quiz-show op-ene var NTNU-folk, mener jeg. De prata om at dem
    >> > bodde på Steinan og sånn, hele tida).
    >> >
    >> > Noe sånt.
    >> >
    >> > Så jeg er en slags venn av NTNU da, mener jeg nesten.
    >> >
    >> > Så jeg lurte på om dere kunne være greie, å hjelpe meg.
    >> >
    >> > For jeg har studert data i tilsammen fem år, på NHI (nå NITH), HiO
    >> > IU og University of Sunderland.
    >> >
    >> > Og jeg har bare fått en høgskolekandidatgrad, fra HiO.
    >> >
    >> > Men jeg ville gjerne hatt minst en Bachelor, som jeg mener at
    >> > papirene mine burde være gode nok for.
    >> >
    >> > De ligger i denne linken:
    >> >
    >> > http://johncons.angelfire.com/om.html
    >> >
    >> > Så om dere kan være greie å sende en grad, siden spesielt NITH bare
    >> > kødder med meg, (men også HiO/HIOA har kødda mye med meg).
    >> >
    >> > Mvh.
    >> >
    >> > Erik Ribsskog
    >> >
    >> >
    >> > 2012/5/30
    >> >
    >> >> (Please keep the subject when replying to this mail)
    >> >>
    >> >> Hei,
    >> >>
    >> >> jeg kan ikke se at du har vært student ved NTNU, og kan derfor ikke
    >> >> hjelpe deg med saken. Ta gjerne kontakt igjen hvis det har blitt en
    >> >> misforståelse.
    >> >> —
    >> >>
    >> >> Med vennlig hilsen
    >> >>
    >> >> Cecilie Baar
    >> >> Studentservice, NTNU
    >> >>
    >> > > >
    >> > > > Hei,
    >> > > >
    >> > > > ok, er det streik i offentlig sektor, det har jeg ikke fått med
    >> > > > meg helt, her i England.
    >> > > >
    >> > > > Jeg har sendt e-post til NTNU nå, om de kunne skrive en grad til
    >> > > > meg,
    >> >> siden
    >> > > > jeg kjente en som var orakel der, mens jeg gikk på HiO IU, og
    >> > > > fikk hjelp
    >> >> av
    >> > > > han orakelet en gang, med noen Java-spørsmål, eller noe.
    >> > > >
    >> > > > Men det var kanskje litt useriøst.
    >> > > >
    >> > > > Men jeg lurte på hvorfor dette tok så lang tid da.
    >> > > >
    >> > > > Jeg sender kopi til Hatlen og NTNU.
    >> > > >
    >> > > > Mvh.
    >> > > >
    >> > > > Erik Ribsskog
    >> > > >
    >> > > >
    >> > > > 2012/5/29 Postmottak fakultet TKD >> > > >
    >> > > >>  Hei,****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> det er vanligvis noen ukers behandlingstid på slike
    >> > > >> henvendelser på
    >> >> grunn
    >> > > >> av at Vitnemålet mulig må produseres som duplikat. På grunn av
    >> > > >> streik i offentlig sektor kan behandlingstiden dessverre bli
    >> > > >> noe forlenget, i henhold til streikens varighet.****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> Vennligst henvend deg til Tove Hatlen (tove.hatlen@hioa.no)
    >> > > >> dersom du
    >> >> har
    >> > > >> flere spørsmål relatert til denne henvendelsen, da det er hun
    >> > > >> som
    >> >> behandler
    >> > > >> saken.****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> Med vennlig hilsen****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> Cathrine Grøner****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> *From:* Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    >> > > >> *Sent:* Tuesday, May 22, 2012 7:38 PM
    >> > > >> *To:* Postmottak fakultet TKD
    >> > > >> *Subject:* Påminnelse/Fwd: Klage på HiO IU sitt vitnemål****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> Hei,****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> nå har jeg ventet i over en måned, og jeg har fortsatt ikke
    >> > > >> fått noe
    >> >> svar
    >> > > >> her.****
    >> > > >>
    >> > > >>
    >> > > >> Så jeg tenkte jeg kunne sende en påminnelse om dette.****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> Håper dette er i orden!
    >> > > >>
    >> > > >> Mvh.
    >> > > >>
    >> > > >> Erik Ribsskog****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> ———- Forwarded message ———-
    >> > > >> From: *Erik Ribsskog*
    >> > > >> Date: 2012/4/16
    >> > > >> Subject: Re: Klage på HiO IU sitt vitnemål
    >> > > >> To: Postmottak fakultet TKD >> > > >>
    >> > > >>
    >> > > >> Hei,****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> ok, da venter jeg noen uker, og ser om jeg får svar, og hvis
    >> > > >> ikke så sender jeg en påminnelse eventuelt.****
    >> > > >>
    >> > > >>
    >> > > >> Igjen takk for svar!
    >> > > >>
    >> > > >> Mvh.
    >> > > >>
    >> > > >> Erik Ribsskog****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> 2012/4/16 Postmottak fakultet TKD ****
    >> > > >>
    >> > > >> Hei,
    >> > > >>
    >> > > >> jeg videresender din henvendelse til ansvarlig for vitnemål ved
    >> >> Fakultetet
    >> > > >> for Teknologi, Kunst og Design; Tove Hatlen.
    >> > > >>
    >> > > >> Med vennlig hilsen
    >> > > >>
    >> > > >> Cathrine Grøner****
    >> > > >>
    >> > > >>
    >> > > >>
    >> > > >> ——– Original Message ——–
    >> > > >> Subject:        Klage på HiO IU sitt vitnemål****
    >> > > >>
    >> > > >> Resent-Date:    Mon, 16 Apr 2012 11:17:29 +0200
    >> > > >> Resent-From:    HiOA postmottak >> > > >> Resent-To:      postmottak-tkd@hioa.no
    >> > > >> Date:   Sun, 15 Apr 2012 17:37:50 +0100****
    >> > > >>
    >> > > >> From:   Erik Ribsskog
    >> > > >> To:     postmottak@hioa.no****
    >> > > >>
    >> > > >> CC:     postmottak@kd.dep.no
    >> > > >>
    >> > > >>
    >> > > >>
    >> > > >> Hei,
    >> > > >>
    >> > > >> på mitt vitnemål fra HiO IU, så står det at det er godkjent
    >> > > >> noen fag, fra NHI Datahøgskolen.
    >> > > >>
    >> > > >> Det riktige skal være Norges Høgskole for Informasjonsteknologi, (NHI).
    >> > > >>
    >> > > >> Jeg studerte der studieårene 1989/90 og 1991/92, og skolen var
    >> > > >> da eiet av Vivendi som skiftet navn til Næringsakademeiet.
    >> > > >>
    >> > > >> Studiet var visst bygget opp som på et amerikansk universitet:
    >> > > >>
    >> > > >> http://www.oslo.net/historie/CW/utg/9527/cw952701.html
    >> > > >>
    >> > > >> Så jeg syntes at dere burde godkjenne flere av fagene mine
    >> > > >> derfra, sånn at jeg kan få en Bachelor-grad, (og ikke bare en Høgskolekandidat-grad).
    >> > > >>
    >> > > >> NHI var visst så bra at Universitetsrådet følte seg truet av
    >> > > >> dem, (står det i linken ovenfor).
    >> > > >>
    >> > > >> NHI Datahøgskolen, det navnet oppstod først noen år etter at
    >> > > >> jeg hadde gått på NHI, og dette var etter at NHI ble slått sammen med NKI.
    >> > > >>
    >> > > >> (Se linken ovenfor).
    >> > > >>
    >> > > >> Sender også kopi til NITH for jeg etterlyser også en
    >> > > >> Bachelor/kandidat-grad fra dem.
    >> > > >>
    >> > > >> Jeg har jo drøye 30 vekttall, både fra NHI og HiO IU, så det
    >> > > >> burde holde til en Bachelor, synes jeg.
    >> > > >>
    >> > > >> Har også hatt problemer med NITO, så vil gjerne over i Mesta,
    >> > > >> hvor det vel holder med en Bachelor vel, (hvis ikke de krever Master da).
    >> > > >>
    >> > > >> Har også studert ved University of Sunderland, og hadde krøll
    >> > > >> med studielånet der, men fikk ihvertfall godkjent noen
    >> > > >> obligatoriske oppgaver, som jeg har noe som heter transcript
    >> > > >> for, som jeg har på denne linken, blant annet:
    >> > > >>
    >> > > >> http://johncons.angelfire.com/om.html
    >> > > >>
    >> > > >> Så kanskje jeg kan få en bedre grad fra enten HIOA eller NITH
    >> > > >> nå, som dere ser hvor fin NHI-utdannelsen min er.
    >> > > >>
    >> > > >> Ihvertfall ser det vel litt dumt ut, at det står NHI
    >> > > >> Datahøgskolen, på graden min fra HiO IU, når jeg gikk på NHI
    >> > > >> før NKI ble involvert på eiersiden.
    >> > > >>
    >> > > >> Så håper jeg kan få et par Batchelor-grader sendt fra Norge hit
    >> > > >> til England nå.
    >> > > >>
    >> > > >> (For da blir det lettere å få jobb her, med en kjent tittel).
    >> > > >>
    >> > > >> På forhånd takk for hjelp!
    >> > > >>
    >> > > >> Mvh.
    >> > > >>
    >> > > >> Erik Ribsskog****
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >> ** **
    >> > > >>
    >> > > >
    >> >>
    >> >>
    >> >>
    >> >
    >>
    >>

  • Jeg sendte en e-post til Kulturdepartementet


    Gmail – Klage på manglende tilbakemelding fra Kringkastingsrådet og NRK

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Klage på manglende tilbakemelding fra Kringkastingsrådet og NRK



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Wed, Apr 3, 2013 at 10:12 AM

    To:
    Tørhaug Eli Marta <Eli-Marta.Torhaug@kud.dep.no>

    Hei,

    men var dette redaksjonelt, da?

    Det var jo bare et tulle-program.

    For en liten krets, på Oslo Vest.
    Hvor noen slags andedam-folk, fikk si sin mening, for lisensbetalerens regning.

    Dere sier at dere, (Staten), ikke bestemmer over NRK.
    Likevel er NRK eiet av staten.
    Dette virker som en ansvarsfraskrivelse, for meg.

    Her har staten for mange roller, tror jeg.

    Så dere surrer det til.


    Er det virkelig statens rolle å drive TV-produksjon?

    Det lurer jeg på.


    Folk i Norge lærer ting på skolen.


    TV er jo som noe man ikke trenger, og ikke statens oppgave å drive med, mener jeg.
    Min tante Ellen i Sveits, hadde ikke TV, og det var fordi at de syntes at det var bare dritt på TV, tror jeg.

    Så dere betaler for å vise masse dritt på TV, men når noen klage, så sier dere at dette har ikke dere noe ansvar for.
    Dere betaler en gjeng med idioter for å lage en haug med dritt, for skattebetalernes penger.

    Og de behøver ikke å stå til ansvar engang.
    Dere tar ikke engang mot klager på disse.
    NRK er visst en slags hellig ku, som får gjøre akkurat som de vil, på skattebetalerens regning, uten at de behøver å stå til ansvar, for hva de driver med.

    Nei, dette virker som et idiotisk system.

    Her har dere i Staten litt å gå på, tror jeg.
    Med heilsing

    Erik Ribsskog

    2013/4/3 Tørhaug Eli Marta <Eli-Marta.Torhaug@kud.dep.no>

    Vedlagt oversendes svar på e-post av 23. februar 2013.

    Med hilsen

    Eli M. Tørhaug

    Førstekonsulent

    Medieavdelingen

    _________________

    Kulturdepartementet

    Postboks 8030

    0030 Oslo

    Telefon:  22248007

    e-post:

    elt@kud.dep.no

    PS.

    Her er vedlegget:

  • Jeg sendte en e-post til Kulturdepartementet


    Gmail – Svar på innsynsforespørsel

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Svar på innsynsforespørsel



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Fri, Mar 1, 2013 at 4:51 AM

    To:
    Kulturdepartementet <postmottak@kud.dep.no>

    Cc:
    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>

    Hei,
    hva skal dette bety?
    Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjering i hele mitt liv.
    Hvorfor sender dere meg denne dritten her?

    Erik Ribsskog

    2013/2/28 Kulturdepartementet <postmottak@kud.dep.no>

    Sak: 08/2633-10 Handlingsplan for politikk overfor lesbiske – homofile – bifile og transpersoner

    Dokument: Invitasjon til møte i interdepartemental koordineringsgruppe for lhbt – politikk – lesbiske , homofile , bifile og transpersoner

    Anmodning om innsyn i dokument 10 i sak 08/2633 avslås delvis etter Offl § 15 1. ledd. Vedlegget er unntatt. Hoveddokumentet følger vedlagt. Meroffentlighet er vurdert.

    Avslaget kan påklages etter reglene i offentlighetsloven § 32. Klagefristen er 3 uker, jf. forvaltningsloven § 29. Dersom departementet ikke omgjør avslaget, vil klagen bli behandlet av Kongen i statsråd. I så fall bortfaller adgangen til å klage til Sivilombudsmannen.

    Med hilsen
    Dokumentasjonsenheten
    Kulturdepartementet
    postmottak@kud.dep.no

  • Jeg sendte en e-post til Kulturdepartementet


    Gmail – Klage på NRK/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Påminnelse/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering – klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer

    Gmail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Klage på NRK/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Påminnelse/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering – klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>


    Sat, Feb 23, 2013 at 1:42 AM

    To:
    postmottak@kud.dep.no

    Hei,


    jeg vil klage på at NRK ikke svare på min klage, på mobbing, fra TV-programmen Tweet 4 Tweet.

    Hverken Kringkastingsrådet eller NRK, (info@nrk.no), svarer.

    Det syntes jeg at er for dårlig av et kringkastingsmonopol.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2013/1/12
    Subject: Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Påminnelse/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering – klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer
    To: info@nrk.no

    Hei,

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2012/10/27
    Subject: Klage/Fwd: Påminnelse/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering – klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer
    To: info@nrk.no

    Hei,

    jeg vil klage på at kringkastingsrådet deres ikke svarer på e-postene sine.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2012/9/1
    Subject: Påminnelse/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering – klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer
    To: erik.berg.hansen@nrk.no

    Hei,

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på disse e-postene, så jeg sender en påminnelse om dette.

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2012/8/17
    Subject: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering – klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer
    To: erik.berg.hansen@nrk.no

    Hei,

    jeg skriver enda en oppdatering.

    Jeg så nemlig tilfeldigvis den Tweet 4 Tweet-sekvensen, hvor de prata om meg, på YouTube.


    Jeg hadde ikke på lyden, på PC-en nå, men ifølge de engelske tekstene, (som noen har lagt ut), så sier Jenny Skavlan at jeg både forteller historien min og selger godteri, fra bloggen min.


    Det er ikke riktig.

    Jeg driver en nettbutikk, på sin egen nettadresse, Godteposer.net.
    Men bloggen har en annen nettaddresse, (nemlig johncons-mirror.blogspot.com).


    Så at dette programmet, som er et humorprogram om internett, hvis jeg har forstått det riktig.

    At de skal klare å bomme sånn.
    Hva gjør Jenny Skavlan i et IT-program, hvis hu ikke veit forskjell på en nettbutikk og en blogg, liksom?

    Og Thomas Seltzer sier også at jeg ‘skriver hundre sider hver dag’.

    Det er ikke riktig.

    Så dette programmet deres er ikke informativt.

    Det er bare tull og tøys.

    Jenny Skavlan liker ikke logo-en til bloggen min, og sier at ‘det lukter psykose’.

    Men jeg er en som har overhørt at jeg er forfulgt av mafian, og har kanskje vært litt i sjokk, siden jeg ikke får rettighetene mine av politiet.

    Her utnevner Jenny Skavlan seg til psykolog og.

    Hu er jo ekspert på alt mulig hu.
    Hu er en besserwisser, vil jeg si.
    Hu mangler dømmekraft, og bakkekontakt, og har ikke noe på skjermen å gjøre, vil jeg si.

    Dette virker som noe spesielt laget fra NRK for å tulle med en flyktning, fra Norge, (nemlig meg).

    Hvordan kan jeg si det?

    Jo, for NRK har ingen informative programmer, om internett.


    Men likevel, så lager dere tulle-program om internett.

    Da er det noe galt, mener jeg.

    Det er greit at Nytt på Nytt tuller med nyhetene.

    Men da har dere først Dagsrevyen som er informativt.


    Hva har dere som er informativt om internett?

    Ingenting.

    Derfor ligner dette Tweet 4 Tweet på en konstruksjon for meg.

    Her er det russisk mafia, eller lignende, som får frie tøyler, av NRK, til å bruke skattepengene på å mobbe flyktninger.

    Charlo Harlvorsen sitter og styrer i underholdningsavdelingen, og mobber meg der.

    Mens Kristin Halvorsen, (kona hans), kødder med meg, og nekter å behandle sakene mine, (siden jeg måtte bo alene som barn, mm., og har mange klagesaker, fra 80-tallet og fram til 2000-tallet), i Kunnskapsdepartementet.

    Her er det mafia og samrøre og det som verre er, mener jeg.
    Dette er skandaløst, og ikke et demokrati verdig.
    Er Norge en mafiastat, lurer jeg nå, etter dette tullet deres.


    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2012/8/3
    Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering – klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer
    To: erik.berg.hansen@nrk.no

    Hei igjen,

    jeg har også store problemer med at Kunnskapsdepartementet ikke svarer på mange klage jeg har i forbindelse med utdanning, i Norge.

    Og der har jeg nå måttet sende helt til topps, ifjor, eller noe, til minister Kristin Halvorsen.


    Som ikke svarer.

    Og hvem er hennes ektemann?

    Jo, Charlo Halvorsen, som er sjef for underholdningsavdelingen, i NRK, og dermed også sjef for Tweet 4 Tweet.


    Det lukter nesten litt kommunist-mafia her, synes jeg.

    Er dykk med på den her fislinga?

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2012/8/3
    Subject: Oppdatering – klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer
    To: erik.berg.hansen@nrk.no

    Hei,

    noen sier at Tweet 4 Tweet bare gjorde narr av meg.


    Og det er det jeg har skrevet i en klage tidligere, at å tulle litt med Harald Eia, eller andre, som dere har latt bruke programtiden deres tidligere.


    Det må da være en ting.

    Men å bare tulle med folk, som dere ikke har presentert for det norske folk, på en ordentlig måte tidligere.

    Det har noe brutalt og fascistisk over seg, synes jeg.


    Så her forlanger jeg erstatning for tort og svie.
    Det stod i en nettavis, at dere ikke slapp gjennom en eneste klage, ifjor, og dere svarer ikke på e-postene mine.

    Så man kan lure på ka som førehev i Kringkastingsrådet og Kongedømmet.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Anne Larsen <alcs_78@hotmail.com>

    Date: 2012/8/3
    Subject: Angående Thomas Seltzer
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Beklager å skuffe deg, men da Thomas Seltzer “skrøt” av deg som forfatter på Tweet4Tweet så er det dessverre ironi, og ikke noe han mener alvorlig.

    Det er tross alt et humorprogram. Om du ikke tror meg kan du jo kontakte ham på mail for å bekrefte det jeg sier.

    Beklager om dette kom som et sjokk på deg. Ønsker deg lykke til med de videre kapitlene i bøkene dine.

    Med vennlig hilsen


    Anne Larsen

  • E-post fra kulturdepartementet. (In Norwegian).







    Google Mail – VS: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    VS: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.





    Larsen Trine Synøve Lie

    <Trine-Synove.Larsen@kkd.dep.no>





    Fri, Aug 29, 2008 at 11:39 AM





    To:

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




    Vi har notert oss dine synspunkter.


     

    Med vennlig hilsen

     

    Trine Lie Larsen

    Politisk rådgiver

    Kultur- og Kirkedepartementet

    tsl@kkd.dep.no

    +47 22247804




    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 29. august 2008 10:23

    Til: Larsen Trine Synøve Lie

    Emne: Fwd: VS: Til Trond Giske, eller en av

    assistentene/håndtlangerne.


     

    Hei,

     

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten enda.

    Som jeg har nevnt tidligere, så har jeg en forfar, med navn Ole Konrad

    Ribsskog, som også var stortingsrepresentant,

    for Arbeiderpartiet, og fra Trøndelag.

    Så vil si at da er jeg nesten i en sånn Arbeiderpartiet-makt familie, ala

    Stoltenberg, Harlem, Gerhardsen, Røed Larsen, osv.

     

    Så vår familie, må vel nesten også kvalifisere, til å være en slik

    Arbeiderpartiet 'mafia-klan', vil jeg si.

    Så da synes jeg nesten dere burde svare på e-postene mine!

     

    Men men.

    Videre.

     

    Siden sist, så har jeg lest på Dagbladets kommentarfunksjon, at en som

    kaller seg Jonassen der,

    har vært på festivaler, og observert Giske.

    Han sa at Giske var som en sexmaskin, og vel måtte ha mange avleggere, etter de

    her konsertene.

     

    Og at han tafset på fjortisdamene.

     

    Jeg skal se om jeg finner de sitatene.

     

    'Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:23

    Vel, regner med Giske vil få noen hundre

    "avleggere" etter sin rundreise.

    Fy faen, jeg var på et par festivaler hvor Giske var

    tilstede, og mannen er jo totalt sex-maskin, som tafser rundt å småjentene

    verre enn jeg har sett noen gang…'

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/bra-re-flott-mange-avleggere-ja.html

     

    'Giske

    er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:13

    Vel, å reise rundt på festivaler og

    tafse på småjenter kan vel alle gjøre om de vil. Men det er bare Trond Giske som lever ut

    dette.

    Fy faen, mannen må jo etter min

    mening være helt pervo pedofil !!.-…..'

     

    'Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:20

    ja, sorry, jeg var der, og jeg så hvordan Giske tafset seg

    rundt,, mannen må ha et seriøst psykologisk problem, som ikke kan la

    fjortisjentene være i fred.'.

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/dette.html

    'RE: Hva er galt med litt kos da ?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:15

    Giske tar jo en Søviknes, hver

    jævla natt !!,, Mannen er jo en sex-maskin'.

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

     

     

     

     

     

    Jeg har tidligere skrevet til dere, om at jeg har lest på en blogg, en

    ung dame skrev, at hun ble sjekket

    opp av Giskes håndtlangere, som lurte på om hun ville hilse på Giske.

     

    Så jeg synes det begyner å bli litt mye nå.

     

    Den seksuelle lavalderen i Norge, er vel 16 år.

     

    Gjelder ikke denne for Giske?

     

    Søviknes, tulla med en 17 år gammel dame, og fikk skikkelig kjeft i

    alle avisene, mens Giske visstnok

    'tar en Søviknes hver kveld'. (sitat fra brukeren ved navn Jonassen, på

    Dagbladets kommentarfunksjon).

    Hvordan kan det ha seg, at Giske slipper unna med dette?

     

    Min morfars grandonkel, Ole Konrad Ribsskog, han var leder for

    kirkekomiteen, på begynnelsen av forrige

    århundre.

    Og han ble ordfører i Trondheim, da han dro tilbake til Trøndelag.

    Jeg tror ikke Giske blir valgt til ordfører i Trondheim, etter å ha skjemt ut

    trønderne, på denne måten.

     

    Med at han driver å går på grisefylla, flere ganger i uke, som jeg har

    lest om på internett, og at han driver med denne, man må vel kalle det,

    pedofili-virksomheten, på konsertene, hvis dette personen med signaturen

    Jonassen, på Dagbladets kommentarsystem sa, var riktig.

     

    Så jeg synes nok at Giske nok kunne ha litt å lære av han forfaren min,

    Ole Konrad Ribsskog, og også av de fleste nordmenn, ville jeg tro.

     

    Så jeg ser spent frem til å motta en forklaring rundt dette, siden jeg

    har han tidligere Arbeiderparti-stortingsrepresentanten, Ole Konrad Ribsskog,

    fra Trøndelag, i familien.

     

    Med hilsen

     

    Erik Ribsskog

     

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>

    Date: Jul 28, 2008 11:17 AM

    Subject: Re: VS: Til Trond Giske, eller en av

    assistentene/håndtlangerne.

    To: Larsen

    Trine Synøve Lie <Trine-Synove.Larsen@kkd.dep.no>

     

    Hei,

     

    takk for svar!

     

    Men jeg synes nok jeg har lest, at Dissimilis, har invitert Giske,

    hvert år, men at han aldri kommer på konserten deres.

    Og, å invitere de til en pressekonferanse, det er vel ikke noe plaster på

    såret, at de skal stå der, som noen raringer,

    foran noen svette pressefolk?

     

    Nei, selvfølgelig ikke.

     

    Det er selvfølgelig Giske som skal underholde Dissimilis da, hvis han

    vil si unnskyld, og ikke omvendt.

     

    Jeg leste også at Giske var på fylla, på Aker Brygge, da han ikke gikk

    på Dissimilis-konsert.

     

    Så jeg synes Giske, burde slå på storetromma, og underholde Dissimilis,

    og si unnskyld til de, og ta de

    med på Øyafestivalen.

    Det synes jeg hadde vært det riktige.

     

    For da kan Giske vise at han ikke bare er Maria Menas, Idol-Sandras,

    Mira Craigs, og Marit Larsen

    og alle de

    pene pop-stjernenes Partyminister, men også de mongloides Partyminster,

    som jeg har skrevet tidligere.

    Jeg mener jeg også har lest, at Giske bruker denne betegnelsen Partyminister

    selv, så her er det klart at det

    er noe tull.

     

    Jeg har også lest på nettet, at folk, (en dame da), skriver

    om at Giske har skydd på henne i fylla, på byen.

     

    Og det var mange sånne historier på nettet.

    Så at Giske ikke er Norges uoffisielle Partyminister, den tror jeg

    Kulturdepartementet må dra lengre ut på landet med.

    Hvis dem er der noen gang.

    Men samme det.

     

    Jeg vil også minne om, at morfaren min sin grandonkel, Ole Konrad

    Ribsskog.

    Han var også representant på Stortinget, for Arbeiderpartiet, fra Trøndelag,

    som Giske.

    Han ble senere ordfører i Trondheim, han her forfaren min.

    Men det tror jeg ikke Giske blir, hvis han fortsetter med det fylle og

    party-spetakkelet sitt, mer eller

    midre hver dag i hovedstaden virker det som.

    Forfaren min, var ikke minister, men han var leder av kirkekomiteen, har jeg

    lest på nettet.

    Så jeg tror ikke han var så mye på fylla, som Giske.

    Så jeg tror Giske, nok kunne ha hatt noe å lære, om å oppføre seg ordentlig

    osv., av han forfaren min.

     

    Han hadde sikkert synes at Giske skjemte ut trønderne, det vil jeg tro,

    hvis jeg skal si min mening.

     

    Og det ser også ut, som at Giske lyver, og er en sleiping, han prøver å

    få kulturseminarer, til å

    betale for maten på bursdagen sin osv.

     

    Og hva var den klemme-episoden med Stoltenberg?

     

    Men jeg tror at han forfaren min, Ole Konrad Ribsskog, han hadde nok

    ikke skulka alle Dissimilis-konsertene,

    for å ha det artig isteden, sånn som Giske, så jeg synes Giske kunne

    sagt unnskyld til Dissimilis og landet,

    for å ha vært full på tinget osv., som jeg har lest at han har vært, og

    ta med Dissimilis på konsert.

    Det synes jeg er det minste han kunne gjøre.

     

    Og slutte med den sjarlatan-aktige virksomheten sin også, som jeg vil

    kalle det, selv om jeg er litt trøtt nå.

    Så får vi se hva som skjer.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

     

    On 7/28/08, Larsen Trine Synøve Lie <Trine-Synove.Larsen@kkd.dep.no>

    wrote:

    Hei

     

    Trond

    Giske
    får hver uke rundt

    hundre invitasjoner til arrangementer, hvor det bes om at han skal åpne eller

    delta på arrangementet. Naturlig nok har han ikke anledning til å delta på alt

    han blir invitert til. I Dagbladets Magasinet på lørdag gjør han rede for at han

    hadde ansvar for datteren sin den aktuelle helgen. En statsråd skal også å ha

    privat fritid. Hva man ser på hva Giske deltar på i løpet av et år, så vil man

    se at såkalte "party" er i et absolutt mindretall, her er det

    klassisk kultur, moderne kultur, kirkearrangementer, lokallag og frivillige

    organisasjoner i skjønn forening. I månedskiftet juni/juli inviterte vi for

    øvrig Dissimmilis til å spille på en pressekonferanse vi avholdt, men de hadde

    ikke anledning. De var likevel fornøyd over å bli bedt om å spille, og det sa

    de også i avisen. http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/26/539294.html

     

     

     

    Med vennlig hilsen

     

    Trine Lie Larsen

    Politisk rådgiver

    Kultur- og Kirkedepartementet

    tsl@kkd.dep.no

    +47 22247804




     

     

     




    Fra: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 25. juli 2008 19:48

    Til: Postmottak KKD

    Emne: Fwd: Til Trond Giske, eller en av

    assistentene/håndtlangerne.

    Hei,

     

    jeg kan

    ikke se at jeg har mottat noe svar på denne e-posten ennå, så derfor prøver jeg

    å sende den igjen.

     

    Håper

    ikke dere ble støtt av at jeg refererte til assistentene til Giske, som 'håndtlangere',

    men det er noe jeg

    har fra

    en blogg jeg leste for en stund siden, at noen håndtlangere sjekka damer for

    han, virka det som, så

    det er

    kanskje ikke riktig utrykk, når man sender e-post til departementene.

    Men det er altså bare noe jeg har fra da jeg leste på en blogg, om at

    assistentene til Giske, hadde kontaktet

    en dame,

    og spurte om hun ville hilse på Giske, så det var altså ikke ment på noen

    uhøflig måte.

     

    I

    tilfelle det er derfor jeg ikke har fått svar, mener jeg.

    Så håper jeg det er i orden at jeg sender purring, og at dere har tid å svare

    nå!

     

    Med

    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Jun 26, 2008 2:03 PM

    Subject: Til Trond Giske,

    eller en av assistentene/håndtlangerne.

    To: postmottak@kkd.dep.no

     

    Hei,

     

    jeg har

    hørt, at Giske, dro på Aker Brygge, istedet for, å dra på Dissimilis.

     

    Og det er

    vel kjent, at Giske kalles for Partyminister, jeg lurer på om han ikke bruker

    det navnet selv og.

     

    Og jeg

    har jo lest, på nettet, at Giske har håndtlangere, som sjekker opp damer for

    han osv., så derfor

    tenkte

    jeg, at det var kanskje de svarte på e-post også.

     

    Men men.

     

    Men jeg

    lurte på dette med Dissimilis.

    Det er jo ikke riktig, at Giske bare skal være Mira Craigs, og de andre pene

    kvinnelige artistenes Partyminster,

    han skal

    jo også være de mongloides Partyminister, mener nå jeg da.

     

    Han skal

    jo være minster for alle i landet, og ikke bare de pene damene, mener jeg nå.

     

    Så hva om

    Giske ringte Dissimilis, og spurte om de ville være med han på Øya-festivalen,

    seinere i sommer.

    Høre hvordan musikk de liker, og hvilken konsert de har lyst til å se da.

    For da, da fikk jo Giske

    vist dette, at han er hele landets Partyminister, og ikke bare pene damenes, og

    han

    fikk også

    sagt ordentlig unnskyld, til Dissimilis, fordi han ikke gikk på Aker Brygge,

    istedet for å gå på konserten

    deres.

     

    Så jeg

    lurte på hva dere synes om det forslaget, for det er jo sånn, at når man følger

    med i nyhetene, så tenker

    man jo

    litt på hva som foregår.

    Nå har jeg overhørt at jeg er forfulgt av noe mafia i Norge, og noen prøvde å

    drepe meg, i 2005, på gården til

    onkelen

    min i Larvik.

    Men myndighetene, vil ikke fortelle meg, noe om hva som foregår.

    Så da skjønte jeg, at noe var galt i Norge.

     

    Så leste

    jeg på et debattforum, var det vel, at Giske hadde vært full/drita på

    Stortinget.

    Så da tenkte jeg, at jeg kunne jo prøve å gjøre noe research om Giske, for jeg

    skjønte jo at noe var galt i Norge,

    så jeg

    tenkte, at kanskje Giske var innblandet, i noen forbindelse, i dette som var

    galt, siden folk sa han var

    full på

    Stortinget osv.

    Så jeg gjorde litt research da, om Giske.

    Og da kom det fram, at han ble kallt Partyminister, og kjente Kongen, og

    kongefamilien, og var kamerat med

    alle i

    landet, virka det som, untatt Åge Aleksandersen, og de i AUF, som måtte i

    fengsel, for Stoltenberg og

    Giske,

    pga. av medlemsjukset i AUF.

     

    Han var

    også en autoritær leder, og en luring, som ville at et kunst-seminar, eller

    noe, skulle betale for maten



    bursdagen hans.

    Og han ville at norske lisensbetalere, skulle betale dobbel lisensavgift, i

    januar og februar, og sånne ting da.

    Og brukte håndtlangere til å sjekke opp damer, men det skrev jeg vel.

    Jeg skal se om jeg finner linkene:

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/tittel-p-tema-trond-giske-en-edderkopp.html

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/linj-tr-enkel-grenet-tr-cons.html

     

    Dere kan jo si fra, hvis det er noe som står der, som

    ikke stemmer, men det skal være ordentlige kilder osv.,

    det virker i hvertfall som om det er oppriktig

    skrevet, for meg, det som står i kildene.

    Så hadde det vært artig å høre, om det blir noe unnskyldning til Dissimilis,

    eller om folk har rett i det de skriver,

    at Giske er en luring, som bare liker å gå på byen og

    klå på damene, og bare skal være kul Partyminister.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

     







  • Jeg er i familie med en ganske kjent tidligere AP-politiker, så jeg har tatt på meg rollen, å prøve å passe litt på, de moderne politikerne. (N).







    Google Mail – VS: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    VS: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Aug 29, 2008 at 9:23 AM





    To:

    Trine-Synove.Larsen@kkd.dep.no



    Hei,

     

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten enda.

    Som jeg har nevnt tidligere, så har jeg en forfar, med navn Ole Konrad Ribsskog, som også var stortingsrepresentant,

    for Arbeiderpartiet, og fra Trøndelag.

    Så vil si at da er jeg nesten i en sånn Arbeiderpartiet-makt familie, ala Stoltenberg, Harlem, Gerhardsen, Røed Larsen, osv.

     

    Så vår familie, må vel nesten også kvalifisere, til å være en slik Arbeiderpartiet 'mafia-klan', vil jeg si.

    Så da synes jeg nesten dere burde svare på e-postene mine!

     

    Men men.

    Videre.

     

    Siden sist, så har jeg lest på Dagbladets kommentarfunksjon, at en som kaller seg Jonassen der,

    har vært på festivaler, og observert Giske.

    Han sa at Giske var som en sexmaskin, og vel måtte ha mange avleggere, etter de her konsertene.

     

    Og at han tafset på fjortisdamene.

     

    Jeg skal se om jeg finner de sitatene.

     

    'Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:23

    Vel, regner med Giske vil få noen hundre "avleggere" etter sin rundreise.

    Fy faen, jeg var på et par festivaler hvor Giske var tilstede, og mannen er jo totalt sex-maskin, som tafser rundt å småjentene verre enn jeg har sett noen gang…'

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/bra-re-flott-mange-avleggere-ja.html

     

    'Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:13

    Vel, å reise rundt på festivaler og tafse på småjenter kan vel alle gjøre om de vil. Men det er bare Trond Giske som lever ut dette.

    Fy faen, mannen må jo etter min mening være helt pervo pedofil !!.-…..'

     

    'Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:20

    ja, sorry, jeg var der, og jeg så hvordan Giske tafset seg rundt,, mannen må ha et seriøst psykologisk problem, som ikke kan la fjortisjentene være i fred.'.

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/dette.html

    'RE: Hva er galt med litt kos da ?

    Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:15

    Giske tar jo en Søviknes, hver jævla natt !!,, Mannen er jo en sex-maskin'.

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

     

     

     

     

     

    Jeg har tidligere skrevet til dere, om at jeg har lest på en blogg, en ung dame skrev, at hun ble sjekket

    opp av Giskes håndtlangere, som lurte på om hun ville hilse på Giske.

     

    Så jeg synes det begyner å bli litt mye nå.

     

    Den seksuelle lavalderen i Norge, er vel 16 år.

     

    Gjelder ikke denne for Giske?

     

    Søviknes, tulla med en 17 år gammel dame, og fikk skikkelig kjeft i alle avisene, mens Giske visstnok

    'tar en Søviknes hver kveld'. (sitat fra brukeren ved navn Jonassen, på Dagbladets kommentarfunksjon).

    Hvordan kan det ha seg, at Giske slipper unna med dette?

     

    Min morfars grandonkel, Ole Konrad Ribsskog, han var leder for kirkekomiteen, på begynnelsen av forrige

    århundre.

    Og han ble ordfører i Trondheim, da han dro tilbake til Trøndelag.

    Jeg tror ikke Giske blir valgt til ordfører i Trondheim, etter å ha skjemt ut trønderne, på denne måten.

     

    Med at han driver å går på grisefylla, flere ganger i uke, som jeg har lest om på internett, og at han driver med denne, man må vel kalle det, pedofili-virksomheten, på konsertene, hvis dette personen med signaturen Jonassen, på Dagbladets kommentarsystem sa, var riktig.

     

    Så jeg synes nok at Giske nok kunne ha litt å lære av han forfaren min, Ole Konrad Ribsskog, og også av de fleste nordmenn, ville jeg tro.

     

    Så jeg ser spent frem til å motta en forklaring rundt dette, siden jeg har han tidligere Arbeiderparti-stortingsrepresentanten, Ole Konrad Ribsskog, fra Trøndelag, i familien.

     

    Med hilsen

     

    Erik Ribsskog

     

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Date: Jul 28, 2008 11:17 AM
    Subject: Re: VS: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.
    To: Larsen Trine Synøve Lie <Trine-Synove.Larsen@kkd.dep.no>

     


    Hei,

     

    takk for svar!

     

    Men jeg synes nok jeg har lest, at Dissimilis, har invitert Giske, hvert år, men at han aldri kommer på konserten deres.

    Og, å invitere de til en pressekonferanse, det er vel ikke noe plaster på såret, at de skal stå der, som noen raringer,

    foran noen svette pressefolk?

     

    Nei, selvfølgelig ikke.

     

    Det er selvfølgelig Giske som skal underholde Dissimilis da, hvis han vil si unnskyld, og ikke omvendt.

     

    Jeg leste også at Giske var på fylla, på Aker Brygge, da han ikke gikk på Dissimilis-konsert.

     

    Så jeg synes Giske, burde slå på storetromma, og underholde Dissimilis, og si unnskyld til de, og ta de

    med på Øyafestivalen.

    Det synes jeg hadde vært det riktige.

     

    For da kan Giske vise at han ikke bare er Maria Menas, Idol-Sandras, Mira Craigs, og Marit Larsen og alle de

    pene pop-stjernenes Partyminister, men også de mongloides Partyminster, som jeg har skrevet tidligere.

    Jeg mener jeg også har lest, at Giske bruker denne betegnelsen Partyminister selv, så her er det klart at det

    er noe tull.

     

    Jeg har også lest på nettet, at folk, (en dame da), skriver om at Giske har skydd på henne i fylla, på byen.

     

    Og det var mange sånne historier på nettet.

    Så at Giske ikke er Norges uoffisielle Partyminister, den tror jeg Kulturdepartementet må dra lengre ut på landet med.

    Hvis dem er der noen gang.

    Men samme det.

     

    Jeg vil også minne om, at morfaren min sin grandonkel, Ole Konrad Ribsskog.

    Han var også representant på Stortinget, for Arbeiderpartiet, fra Trøndelag, som Giske.

    Han ble senere ordfører i Trondheim, han her forfaren min.

    Men det tror jeg ikke Giske blir, hvis han fortsetter med det fylle og party-spetakkelet sitt, mer eller

    midre hver dag i hovedstaden virker det som.

    Forfaren min, var ikke minister, men han var leder av kirkekomiteen, har jeg lest på nettet.

    Så jeg tror ikke han var så mye på fylla, som Giske.

    Så jeg tror Giske, nok kunne ha hatt noe å lære, om å oppføre seg ordentlig osv., av han forfaren min.

     

    Han hadde sikkert synes at Giske skjemte ut trønderne, det vil jeg tro, hvis jeg skal si min mening.

     

    Og det ser også ut, som at Giske lyver, og er en sleiping, han prøver å få kulturseminarer, til å

    betale for maten på bursdagen sin osv.

     

    Og hva var den klemme-episoden med Stoltenberg?

     

    Men jeg tror at han forfaren min, Ole Konrad Ribsskog, han hadde nok ikke skulka alle Dissimilis-konsertene,

    for å ha det artig isteden, sånn som Giske, så jeg synes Giske kunne sagt unnskyld til Dissimilis og landet,

    for å ha vært full på tinget osv., som jeg har lest at han har vært, og ta med Dissimilis på konsert.

    Det synes jeg er det minste han kunne gjøre.

     

    Og slutte med den sjarlatan-aktige virksomheten sin også, som jeg vil kalle det, selv om jeg er litt trøtt nå.

    Så får vi se hva som skjer.


    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

     



    On 7/28/08, Larsen Trine Synøve Lie <Trine-Synove.Larsen@kkd.dep.no> wrote:

    Hei

     

    Trond Giske får hver uke rundt hundre invitasjoner til arrangementer, hvor det bes om at han skal åpne eller delta på arrangementet. Naturlig nok har han ikke anledning til å delta på alt han blir invitert til. I Dagbladets Magasinet på lørdag gjør han rede for at han hadde ansvar for datteren sin den aktuelle helgen. En statsråd skal også å ha privat fritid. Hva man ser på hva Giske deltar på i løpet av et år, så vil man se at såkalte "party" er i et absolutt mindretall, her er det klassisk kultur, moderne kultur, kirkearrangementer, lokallag og frivillige organisasjoner i skjønn forening. I månedskiftet juni/juli inviterte vi for øvrig Dissimmilis til å spille på en pressekonferanse vi avholdt, men de hadde ikke anledning. De var likevel fornøyd over å bli bedt om å spille, og det sa de også i avisen. http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/26/539294.html

     

     

     

    Med vennlig hilsen

     

    Trine Lie Larsen

    Politisk rådgiver

    Kultur- og Kirkedepartementet

    tsl@kkd.dep.no

    +47 22247804




     

     

     




    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 25. juli 2008 19:48
    Til: Postmottak KKD
    Emne: Fwd: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.

    Hei,

     

    jeg kan ikke se at jeg har mottat noe svar på denne e-posten ennå, så derfor prøver jeg å sende den igjen.

     

    Håper ikke dere ble støtt av at jeg refererte til assistentene til Giske, som 'håndtlangere', men det er noe jeg

    har fra en blogg jeg leste for en stund siden, at noen håndtlangere sjekka damer for han, virka det som, så

    det er kanskje ikke riktig utrykk, når man sender e-post til departementene.


    Men det er altså bare noe jeg har fra da jeg leste på en blogg, om at assistentene til Giske, hadde kontaktet

    en dame, og spurte om hun ville hilse på Giske, så det var altså ikke ment på noen uhøflig måte.

     

    I tilfelle det er derfor jeg ikke har fått svar, mener jeg.


    Så håper jeg det er i orden at jeg sender purring, og at dere har tid å svare nå!

     

    Med vennlig hilsen


    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Jun 26, 2008 2:03 PM
    Subject: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.
    To: postmottak@kkd.dep.no

     

    Hei,

     

    jeg har hørt, at Giske, dro på Aker Brygge, istedet for, å dra på Dissimilis.

     

    Og det er vel kjent, at Giske kalles for Partyminister, jeg lurer på om han ikke bruker det navnet selv og.

     

    Og jeg har jo lest, på nettet, at Giske har håndtlangere, som sjekker opp damer for han osv., så derfor

    tenkte jeg, at det var kanskje de svarte på e-post også.

     

    Men men.

     

    Men jeg lurte på dette med Dissimilis.


    Det er jo ikke riktig, at Giske bare skal være Mira Craigs, og de andre pene kvinnelige artistenes Partyminster,

    han skal jo også være de mongloides Partyminister, mener nå jeg da.

     

    Han skal jo være minster for alle i landet, og ikke bare de pene damene, mener jeg nå.

     

    Så hva om Giske ringte Dissimilis, og spurte om de ville være med han på Øya-festivalen, seinere i sommer.


    Høre hvordan musikk de liker, og hvilken konsert de har lyst til å se da.


    For da, da fikk jo Giske vist dette, at han er hele landets Partyminister, og ikke bare pene damenes, og han

    fikk også sagt ordentlig unnskyld, til Dissimilis, fordi han ikke gikk på Aker Brygge, istedet for å gå på konserten

    deres.

     

    Så jeg lurte på hva dere synes om det forslaget, for det er jo sånn, at når man følger med i nyhetene, så tenker

    man jo litt på hva som foregår.


    Nå har jeg overhørt at jeg er forfulgt av noe mafia i Norge, og noen prøvde å drepe meg, i 2005, på gården til

    onkelen min i Larvik.


    Men myndighetene, vil ikke fortelle meg, noe om hva som foregår.


    Så da skjønte jeg, at noe var galt i Norge.

     

    Så leste jeg på et debattforum, var det vel, at Giske hadde vært full/drita på Stortinget.


    Så da tenkte jeg, at jeg kunne jo prøve å gjøre noe research om Giske, for jeg skjønte jo at noe var galt i Norge,

    så jeg tenkte, at kanskje Giske var innblandet, i noen forbindelse, i dette som var galt, siden folk sa han var

    full på Stortinget osv.


    Så jeg gjorde litt research da, om Giske.


    Og da kom det fram, at han ble kallt Partyminister, og kjente Kongen, og kongefamilien, og var kamerat med

    alle i landet, virka det som, untatt Åge Aleksandersen, og de i AUF, som måtte i fengsel, for Stoltenberg og

    Giske, pga. av medlemsjukset i AUF.

     

    Han var også en autoritær leder, og en luring, som ville at et kunst-seminar, eller noe, skulle betale for maten

    på bursdagen hans.


    Og han ville at norske lisensbetalere, skulle betale dobbel lisensavgift, i januar og februar, og sånne ting da.


    Og brukte håndtlangere til å sjekke opp damer, men det skrev jeg vel.


    Jeg skal se om jeg finner linkene:

     

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/tittel-p-tema-trond-giske-en-edderkopp.html

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/linj-tr-enkel-grenet-tr-cons.html

     

    Dere kan jo si fra, hvis det er noe som står der, som ikke stemmer, men det skal være ordentlige kilder osv.,

    det virker i hvertfall som om det er oppriktig skrevet, for meg, det som står i kildene.


    Så hadde det vært artig å høre, om det blir noe unnskyldning til Dissimilis, eller om folk har rett i det de skriver,

    at Giske er en luring, som bare liker å gå på byen og klå på damene, og bare skal være kul Partyminister.


    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog







  • E-post, (purring på manglende svar), til Trond Giske og kulturdepartementet. (In Norwegian).







    Google Mail – Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Jul 25, 2008 at 6:47 PM





    To:

    postmottak@kkd.dep.no



    Hei,

    jeg kan ikke se at jeg har mottat noe svar på denne e-posten ennå, så derfor prøver jeg å sende den igjen.

    Håper ikke dere ble støtt av at jeg refererte til assistentene til Giske, som 'håndtlangere', men det er noe jeg

    har fra en blogg jeg leste for en stund siden, at noen håndtlangere sjekka damer for han, virka det som, så

    det er kanskje ikke riktig utrykk, når man sender e-post til departementene.

    Men det er altså bare noe jeg har fra da jeg leste på en blogg, om at assistentene til Giske, hadde kontaktet

    en dame, og spurte om hun ville hilse på Giske, så det var altså ikke ment på noen uhøflig måte.

    I tilfelle det er derfor jeg ikke har fått svar, mener jeg.

    Så håper jeg det er i orden at jeg sender purring, og at dere har tid å svare nå!

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Jun 26, 2008 2:03 PM
    Subject: Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.
    To: postmottak@kkd.dep.no


    Hei,

    jeg har hørt, at Giske, dro på Aker Brygge, istedet for, å dra på Dissimilis.

    Og det er vel kjent, at Giske kalles for Partyminister, jeg lurer på om han ikke bruker det navnet selv og.

    Og jeg har jo lest, på nettet, at Giske har håndtlangere, som sjekker opp damer for han osv., så derfor

    tenkte jeg, at det var kanskje de svarte på e-post også.

    Men men.

    Men jeg lurte på dette med Dissimilis.

    Det er jo ikke riktig, at Giske bare skal være Mira Craigs, og de andre pene kvinnelige artistenes Partyminster,

    han skal jo også være de mongloides Partyminister, mener nå jeg da.

    Han skal jo være minster for alle i landet, og ikke bare de pene damene, mener jeg nå.

    Så hva om Giske ringte Dissimilis, og spurte om de ville være med han på Øya-festivalen, seinere i sommer.

    Høre hvordan musikk de liker, og hvilken konsert de har lyst til å se da.

    For da, da fikk jo Giske vist dette, at han er hele landets Partyminister, og ikke bare pene damenes, og han

    fikk også sagt ordentlig unnskyld, til Dissimilis, fordi han ikke gikk på Aker Brygge, istedet for å gå på konserten

    deres.

    Så jeg lurte på hva dere synes om det forslaget, for det er jo sånn, at når man følger med i nyhetene, så tenker

    man jo litt på hva som foregår.

    Nå har jeg overhørt at jeg er forfulgt av noe mafia i Norge, og noen prøvde å drepe meg, i 2005, på gården til

    onkelen min i Larvik.

    Men myndighetene, vil ikke fortelle meg, noe om hva som foregår.

    Så da skjønte jeg, at noe var galt i Norge.

    Så leste jeg på et debattforum, var det vel, at Giske hadde vært full/drita på Stortinget.

    Så da tenkte jeg, at jeg kunne jo prøve å gjøre noe research om Giske, for jeg skjønte jo at noe var galt i Norge,

    så jeg tenkte, at kanskje Giske var innblandet, i noen forbindelse, i dette som var galt, siden folk sa han var

    full på Stortinget osv.

    Så jeg gjorde litt research da, om Giske.

    Og da kom det fram, at han ble kallt Partyminister, og kjente Kongen, og kongefamilien, og var kamerat med

    alle i landet, virka det som, untatt Åge Aleksandersen, og de i AUF, som måtte i fengsel, for Stoltenberg og

    Giske, pga. av medlemsjukset i AUF.

    Han var også en autoritær leder, og en luring, som ville at et kunst-seminar, eller noe, skulle betale for maten

    på bursdagen hans.

    Og han ville at norske lisensbetalere, skulle betale dobbel lisensavgift, i januar og februar, og sånne ting da.

    Og brukte håndtlangere til å sjekke opp damer, men det skrev jeg vel.

    Jeg skal se om jeg finner linkene:

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/tittel-p-tema-trond-giske-en-edderkopp.html

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/linj-tr-enkel-grenet-tr-cons.html

    Dere kan jo si fra, hvis det er noe som står der, som ikke stemmer, men det skal være ordentlige kilder osv.,

    det virker i hvertfall som om det er oppriktig skrevet, for meg, det som står i kildene.

    Så hadde det vært artig å høre, om det blir noe unnskyldning til Dissimilis, eller om folk har rett i det de skriver,

    at Giske er en luring, som bare liker å gå på byen og klå på damene, og bare skal være kul Partyminister.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog







  • Fler rare ting i Kulturdepartementet. (In Norwegian).

    Kan koble språkbanken opp mot Spilleautomat-sentralen i Hamar, og så kan man få de enarmede Giske-bandittene til å snakke den dialekt man ønsker?

    Skrevet av cons 27.06.2008 kl. 21:33

    Veldig mye rart som foregår i det her departementet synes jeg.

    Hadde jeg ikke lest det i nettavisene, så hadde jeg trodd det var noe dårlig radioteater av Bing og Bringsvær, eller noe, men de har kanskje hjulpet til med planene?

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Kan koble språkbanken opp mot Spilleautomat-sentralen i Hamar, og så kan man få de enarmede Giske-bandittene til å snakke den dialekt man ønsker?

    Skrevet av cons 27.06.2008 kl. 23:52

    Nå har jeg tenkt litt mer her, på hva Giske skal med den her språkbanken sin.

    Jeg er litt treig med å pusse tenna og sånn noen ganger, men nå tenkte jeg på noe nå da, når jeg pussa tenna.

    Og det var, at hva hvis Giske skal ha mikrofoner i de her enarmede Giske-bandittene sine.

    Og det som høres i de mikrofonene, går jo til Spilleautomat-sentralen i Hamar.

    Og tidligere, så har jeg jo skrevet om, på blogg osv., at det kan se ut som at det er en New World Order krig, mot blonde, og at den siste blonde personen, skulle bli født i Finland om 200 år, eller noe, var det jo en eller annen FN-rapport, visstnok, hvor dette stod om.

    Men så kom det fram, at dette var en såkallt ‘avisand’.

    Men, hva hvis det virkelig var en slik rapport, og at dette med avisand var en dekkopperasjon?

    Det er også mange andre ting, synes jeg, som peker i samme retning.

    Man kan se på språket.

    ‘Blond’, er et franskt ord.

    Hvorfor bruke et franskt/latinskt ord, for en nordisk hårfarge.

    Ordet ‘fair’/fager, betyr visst det samme, men hvorfor bruker de nordiske landa da, det franske ordet, som vel også er litt nedsettende, det heter blondinner og brunetter, men hva med sort-hårede?

    Er det en krig fra sort-hårede, mot lys-hårede?

    Utifra språket mener jeg, så kan man også se noe lignende, mener jeg.

    Videre da.

    Nå har New World Order, eller hvem det er, gjort de fleste damene i byene til horer, eller hva man skal kalle de.

    Jeg har bodd i Oslo i mange år, så jeg synes i hvertfall at de damene der er litt vanskelige.

    Og hva synges på 86-nattbussen, det vet jeg også godt, for den har sittet på med mange ganger, på 90-tallet, og siden det er sent på kvelden, så kan jeg vel skrive det.

    ‘Alle damer er horer, alle damer, alle damer er horer, det er derfor vi er her’.

    Det synger dem på nattbussen til Ellingsrudåsen osv.

    Og han fra Robinson, han som hadde platebutikk på Aker Brygge, han riksklysa, han har også sagt i avisene, at alle damene i Oslo er ‘thrash’.

    Så det er mulig at New World Order, har fått igjenom agendaen sin i byene, for da vil sikkert ikke disse damene ha noen familie og sånn, seinere i livet, når de vant til å bli dratt inn på dassen på utestedene osv., av forskjellige folk, hver lørdag, eller hvordan det fungerer.

    Han riksklysa, hva han nå heter igjen, han sa at han bare ville ha damer fra bygdene, for damene i Oslo var så thrash.

    Men nå, så vil New World Order Giske, også gjøre horer ut av damene i bygdene.

    Så nå skal han ha sånne maskiner, som står på kioskene og gatekjøkkenene osv., i bygdene.

    Og så lurer jeg på om han skal ha mikrofon i dem, og så kobler han dem til språkbanken, i Hamar.

    Og hver gang Olga fra, tja, Selbu, sier ‘no har je itte fler penger’.

    Så sender spilleautomat-sentralen på Hamar, en sms til den lokale, bandelederen da, eller til Folkets Hus, eller hvor de sender, om at nå er hu Olga klar for et tilbud hu ikke kan si nei til.

    Så blir damene på bygda horer og, som ledd i en New World Order plan om å utrydde de blonde, ved å gjøre damene til horer, så de aldri blir fornøyd med å bare ha et vanlig familieliv osv.

    Jeg tenkte jeg ikke skulle skrive om sånne here syke ting, på nettet osv. nå, ettersom det vel ikke tar seg så pent ut.

    Men jeg tenkte, at jeg må vel skrive det, for jeg tviler på at han Giske & Co., tenker ut noe greier, uten at det er noe baktanker.

    Så, og det er sent på fredag, så da får man håpe at det er greit å skrive sånne her rare ting.

    Så det får man håpe.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/27/539406.html#comments_container

  • God fantasi i Kulturdepartementet. (In Norwegian).

    Kan koble språkbanken opp mot Spilleautomat-sentralen i Hamar, og så kan man få de enarmede Giske-bandittene til å snakke den dialekt man ønsker?

    Skrevet av cons 27.06.2008 kl. 21:33

    Veldig mye rart som foregår i det her departementet synes jeg.

    Hadde jeg ikke lest det i nettavisene, så hadde jeg trodd det var noe dårlig radioteater av Bing og Bringsvær, eller noe, men de har kanskje hjulpet til med planene?

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/27/539406.html#comments

  • E-post til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne. (In Norwegian).







    Google Mail – Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Jun 26, 2008 at 2:03 PM





    To:

    postmottak@kkd.dep.no



    Hei,

    jeg har hørt, at Giske, dro på Aker Brygge, istedet for, å dra på Dissimilis.

    Og det er vel kjent, at Giske kalles for Partyminister, jeg lurer på om han ikke bruker det navnet selv og.

    Og jeg har jo lest, på nettet, at Giske har håndtlangere, som sjekker opp damer for han osv., så derfor

    tenkte jeg, at det var kanskje de svarte på e-post også.

    Men men.

    Men jeg lurte på dette med Dissimilis.

    Det er jo ikke riktig, at Giske bare skal være Mira Craigs, og de andre pene kvinnelige artistenes Partyminster,

    han skal jo også være de mongloides Partyminister, mener nå jeg da.

    Han skal jo være minster for alle i landet, og ikke bare de pene damene, mener jeg nå.

    Så hva om Giske ringte Dissimilis, og spurte om de ville være med han på Øya-festivalen, seinere i sommer.

    Høre hvordan musikk de liker, og hvilken konsert de har lyst til å se da.

    For da, da fikk jo Giske vist dette, at han er hele landets Partyminister, og ikke bare pene damenes, og han

    fikk også sagt ordentlig unnskyld, til Dissimilis, fordi han ikke gikk på Aker Brygge, istedet for å gå på konserten

    deres.

    Så jeg lurte på hva dere synes om det forslaget, for det er jo sånn, at når man følger med i nyhetene, så tenker

    man jo litt på hva som foregår.

    Nå har jeg overhørt at jeg er forfulgt av noe mafia i Norge, og noen prøvde å drepe meg, i 2005, på gården til

    onkelen min i Larvik.

    Men myndighetene, vil ikke fortelle meg, noe om hva som foregår.

    Så da skjønte jeg, at noe var galt i Norge.

    Så leste jeg på et debattforum, var det vel, at Giske hadde vært full/drita på Stortinget.

    Så da tenkte jeg, at jeg kunne jo prøve å gjøre noe research om Giske, for jeg skjønte jo at noe var galt i Norge,

    så jeg tenkte, at kanskje Giske var innblandet, i noen forbindelse, i dette som var galt, siden folk sa han var

    full på Stortinget osv.

    Så jeg gjorde litt research da, om Giske.

    Og da kom det fram, at han ble kallt Partyminister, og kjente Kongen, og kongefamilien, og var kamerat med

    alle i landet, virka det som, untatt Åge Aleksandersen, og de i AUF, som måtte i fengsel, for Stoltenberg og

    Giske, pga. av medlemsjukset i AUF.

    Han var også en autoritær leder, og en luring, som ville at et kunst-seminar, eller noe, skulle betale for maten

    på bursdagen hans.

    Og han ville at norske lisensbetalere, skulle betale dobbel lisensavgift, i januar og februar, og sånne ting da.

    Og brukte håndtlangere til å sjekke opp damer, men det skrev jeg vel.

    Jeg skal se om jeg finner linkene:

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/tittel-p-tema-trond-giske-en-edderkopp.html

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/linj-tr-enkel-grenet-tr-cons.html

    Dere kan jo si fra, hvis det er noe som står der, som ikke stemmer, men det skal være ordentlige kilder osv.,

    det virker i hvertfall som om det er oppriktig skrevet, for meg, det som står i kildene.

    Så hadde det vært artig å høre, om det blir noe unnskyldning til Dissimilis, eller om folk har rett i det de skriver,

    at Giske er en luring, som bare liker å gå på byen og klå på damene, og bare skal være kul Partyminister.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog