johncons

Stikkord: Rimi Langhus

  • Fler kommentarer til bildene til Fredrik Karlsen på Facebook. (In Norwegian)

    Fredrik
    Karlsen sine bilder – godt og blanda

    Bilde
    20 av 59
    |
    Tilbake
    til album
    |Fredrik
    sine bilder
    |Profilen
    til Fredrik

    Fra
    albumet: 
    godt
    og blanda
     av Fredrik
    Karlsen

    Del

    Tag
    dette bildetRapporter dette bildet

    Lagt
    til 9. februar
     – Kommenter – Liker

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 23:12 9. februar

    Og
    hva betyr det her tegnet egentlig?

    Hvis det er lov å
    spørre.

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     skrev
    kl 23:13 9. februar

    faan
    du lurere på tegn a, hvor i verden bor du??

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 23:16 9. februar

    Jeg
    bor i England jeg.

    Oss gamlinga lurer på hva som foregår
    når alle begynner å prate døvespråk vet
    du.

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     skrev
    kl 23:18 9. februar

    jeje,
    det er hemmelig dette vettu. hahahahaha-

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 23:25 9. februar

    Ja,
    jeg skjønner det.

    Men ungdommen får jo ha sine
    hemmelige subkulturer osv., det er ikke mye oss som snart er
    pensjonister kan gjøre for å forstå noe av det.

    David
    Ulriksen
     skrev
    kl 11:14 10. februar

    finn
    dine egne tegn Erik…
    Søk på tegnspråk på
    sol så finner du noe…!

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 16:36 10. februar

    Ja,

    jeg
    husker den siste sommeren jeg jobba på Rimi.


    hadde dem halv pris mobiler på Rimi Langhus.


    kjøpte jeg en mobil, så satt du i kassa.


    begynte du å sjekke så nøye oppi esken.

    Var
    det nye regler fra Rimi det eller?

    Eller du husker kanskje
    ikke?

    Og hvorfor ringte du Thomas Bruun om meg, han hadde vel
    ikke noe med Rimi Langhus å gjøre da?

    Med
    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    David
    Ulriksen
     skrev
    kl 17:39 10. februar

    1.
    Eska til mobilen var så tung at jeg trodde du hadde lagt hele
    safebeholdningen i den!!!
    2. Var ikke Thomas sjefen din??

    Bare
    kødder jeg Erik!
    Jeg må kjøpe
    hukommelsespiller!! Husker ikke!
    Vi har da prata om detta før!


    må du stramme deg opp!
    Må du ikke??

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 17:46 10. februar

    Hvorfor
    må jeg stramme meg opp, jeg har vel aldri vært noe
    slapp.

    Jeg pleide vel å gjøre min del og vel så
    det i butikken.

    Ja, vi har prata om det før, men jeg
    kan ikke huske å ha fått noe svar.

    Men det er
    kanskje noe med vannet på Langhus, som gjør at det går
    ut over hukommelsen.

    Det er mulig.

    Med
    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    David
    Ulriksen
     skrev
    kl 17:52 10. februar

    Hvorfor
    går du å husker på ting som skjedde for snart 10 år
    siden??
    Noe andre ikke tenker over!
    Jeg sjekka bare om alt var
    oppi eska til telefonen!
    Det er helt naturlig ved salg av ett så
    dyrt produkt!
    Kunne vært brekkasje!

    Begynner å
    lure på om det er noe galt med vannet i England jeg!!!

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 17:59 10. februar

    For
    ti år siden, så tror jeg ikke du var gammel nok til å
    jobbe i butikk.

    Jeg ansatte deg i butikken da du var 16 år
    vel, og det må vel ha vært i år 2000 tror jeg.

    Og
    det her vi snakker om, var i 2004.

    Men men.

    Jeg har
    aldri sett at de som sitter i kassa på Rimi sjekker mobilene
    sånn.

    Jeg lurte på om det var noen nye
    Rimi-regler.

    Jeg husker jeg syntes at det var litt uhøflig,
    som om du ikke stolte på meg.

    Så jeg ble litt såra
    og vonbråten da vet du.

    Vannet i England er ikke bra,
    det lønner seg å kjøpe vann på flasker, for
    det vannet i springen er så fullt av klor og dritt, så
    ingen av dem
    Europeiske studentene jeg studerte sammen med i
    Sunderland drakk vannet fra springen.


    sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    David
    Ulriksen
     skrev
    kl 12:33 11. februar

    HAHAH!!!

    Erik,
    du har blitt miljøforgifta!!!

     Erik
    Ribsskog
     skrev
    kl 15:16 11. februar

    Ja,

    det
    er det jeg sier jeg og.

    12 år på Rimi er alt for
    mye.

    Med vennlig hilsen

    Erik
    Ribsskog

  • Flashback til 2002. (In Norwegian)

    Nå fikk jeg flashback til år 2002, tror jeg det her må ha vært.

    Det siste halvåret jeg jobba som butikksjef i Rimi.

    Eller om det var like før jul i 2001.

    Noe sånt.

    Da jobba jeg som butikksjef på Rimi Langhus, og jeg hadde en svart Ford Sierra, som jeg brukte til å kjøre fram og tilbake til jobben, de sjeldne gangene bilen virka da.

    Jeg kjørte på en vei de har uti der.

    Nå har jeg sett på Oslo-losen da, så jeg tenkte jeg skulle skrive at det heter ikke vei uti der, men at det het veiingsen, eller noe.

    Men det blei litt for dumt, så det gadd jeg ikke.

    Men det er en slags vei da, eller en vei da, som går hvis du kjører til høyre ut fra parkeringsplassen, der hvor Rimi Langhus var før.

    Så tar du til høyre nesten med en gang, ut på en større vei da.

    Som går mellom Ski og motorveien til Oslo tror jeg.

    Europaveien, heter vel den.

    Så hvis jeg har flaks og sier riktig, så går den veien mellom Ski og Europaveien.

    Eller, man kan ta av til Europaveien, er det kanskje.

    Man kommer kanskje til Kolbotn, eller noe hvis man kjører den veien(?)

    Tja, det skal jeg ikke si.

    Men man kan komme til motorveien til Oslo da.

    Og den dagen, så var det mørkt, husker jeg.

    Og jeg jobba seinvakt da.

    Og noen, på noe verksted, eller noe, hadde tulla med lysa på bilen min, så de virka ikke så bra på fjernlys da.

    Men jeg kjørte nesten alltid i Oslo-området, hvor det var bra lys.

    (Fordi de verkstedene, de tulla så mye med bilen, når jeg leverte den på reparasjon).

    Det virka ihvertfall sånn.

    Så sånn var det.

    Men da ringer plutselig sjefen min fra HV, midt i høljregnet.

    Det regna så mye, eller om det hagla, at det var vanskelig å se veien.

    Og det var vanskelig å høre hva han sa, for vindusviskerne måtte gå for fullt.

    Men jeg tror vindusviskerne var ganske nye, så det gikk greit.

    Så sånn var det.

    Erik Andersen, tror jeg han het, han HV-sjefen min som ringte da.

    Jeg har bare fått telefon fra HV en gang, så det er derfor jeg husker det.

    Eller muligens to ganger, hvis ikke den andre gangen var e-post.

    Men jeg synes det var så rart at han skulle prate mens han hørte jeg kjørte da.

    Han måtte ha hørt vindusviskerne.

    Han jobba i Andersen Consulting, han HV-sjefen.

    Jeg lurer på om han var noe troppssjef, eller noe.

    Noe sånt.

    Og han skulle be meg på noe HV julemiddag, eller julebord, tror jeg det var.

    Så det var nok slutten av 2001 det her.

    Og jeg hadde jo aldri tid omtrent, til å dra på HV-repøvelser.

    For et par år etter at jeg kom inn i HV, så ble jeg jo butikksjef i Rimi.

    Og jeg hadde også problem med et kne i mellomtida.

    Så jeg var bare på 2-3 rep-øvelser med HV, fra 1996 til dags dato vel.

    Tre HV-øvelser, vil jeg tippe på.

    Noe sånt.

    Men jeg skulle egentlig ha vært på mange fler, men det var alltid jobben, eller så var det kneet, ellers så var det at jeg ble forfulgt av noe ‘mafian’ og måtte flykte til England osv.

    Så jeg har ikke vært så flink til å dra på HV-øvelser, men jeg har prøvd så godt jeg har kunnet da.

    Ikke langt unna ihvertfall.

    Det har ikke vært sånn at jeg sniki meg unna hver øvelse, og klaget på kneet, som jeg nok kunne ha gjort, for det kneet må jeg være forsiktig med da, det er noe ruptur i noe korsbånd osv.

    Men men.

    Og jeg kom ikke så bra overens med han Andersen, eller noen andre der.

    Det var en som var litt artig, som jobba på Carl Berner, på Meny der vel, som blei med ut på byen, i Elverum en gang, og vi prata såvidt med noen damer fra lærerhøyskolen eller var det sykepleierhøyskolen, eller noe, som vi traff der.

    Og han ga meg noen tips, om butikkledelse osv.

    Jeg hadde jo ikke fått noen sånne tips i Rimi, så det var veldig verdifullt faktisk.

    Han var sjef for kjøtt/fisk-avdelinga på Meny, tror jeg det var, på Carl Berner.

    Men det her var siste rep-øvelsen hans da.

    Og da virka Sierraen min, for en gangs skyld, så da lot jeg han sitte på med meg, til Ammerud, eller noe sånt noe, ihvertfall et eller annet sted i Groruddalen.

    Så han var litt sånn menneskelig, kan man kanskje nesten si.

    Og han sjefen som var helt på topp der, uten at jeg husker hva han heter, han virka også ganske pålitelig osv., muligens, selv om jeg ikke prata så mye med han områdesjefen, eller hva han var.

    Men det var også mange andre over han områdesjefen, som var på rep-øvelser osv. noen ganger.

    Så det er ganske heavy greier, tror jeg ihvertfall.

    Men men.

    Men han Andersen og de andre folka i Støtteområdet da, som jeg er i.

    Dem gikk jeg ikke så bra overens med.

    Jeg var med noe 12-7 lag en gang vel.

    Og dem virka motiverte og alt mulig.

    Dem er visst frivillige dem, og ikke vernepliktige sånn som vi var da, på geværlaga osv.

    Og dem virka som normale folk.

    Men kollegene mine på laget osv., dem ble jeg aldri så bra kjent med.

    Men det var vel en blanding av folk, i det området, og jeg var ikke der så mye, så kan ikke si med sikkerhet hvordan de folka var.

    Men han Andersen dreiv og kommanderte, eller hadde en sjefete tone ovenfor meg, husker jeg.

    (Og jeg husker jeg hørte at han prate om meg, til noen andre befal, bak ryggen min da, om jeg skulle være med 12-7 laget, eller ikke.

    På Rena, var vel det.

    Jeg synes han tulla litt fram og tilbake, om hvilket lag jeg skulle være med på osv. da.

    Men men).

    Og det synes jeg er litt dumt, når man er i 30-åra, og har vært gjennom infanteriet, og 3-4 rep-øvelser i Hæren og i HV.

    Så han synes jeg var litt umoden som troppsjef, eller hva han var.

    Så da han ringte meg, og skulle ha meg med på julebord, var det vel.

    Så hadde jeg egentlig ikke noe lyst til det.

    Men jeg tok jo telefonen da, av gammel vane, i tilfelle det var noe problem på jobben, selv om jobben da var stengt.

    Og i høljregnet og med dårlig lys på bilen, så måtte jeg konse om samtalen og.

    Men jeg har jo kjørt kinamat for Chinatown-expressen Eiksmarka.

    Så jeg er litt vant med sånn stressing, når jeg kjører.

    Så tenkte jeg at jeg skulle ta en spansk en, på han troppssjefen da, han Andersen.

    Så sa jeg sånn, ‘ja kanskje jeg har tid til det, når skal det være osv’.

    Og da bare forrandra han helt tone, og da forstod jeg det på tonen hans da, at han ville egentlig ikke at jeg skulle komme på julebordet, eller hva det var igjen.

    Men hvorfor ringte han da?

    Dette var den eneste gangen HV ringte meg om noe sånt, de åtte årene jeg bodde i Norge mens jeg var i HV.

    Så det var litt rart at den eneste ringinga skulle være da jeg kjørte i dårlig sikt og med dårlig lys, seint om kvelden, etter jobben.

    Er det noe ‘mafian’ i HV og lurer jeg på nå, etter at jeg fikk det flashbacket her nå.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Hvorfor det skal være 12-7 lag, og alt sånt i HV.

    Sånn at HV, med støtteområde osv., er mer eller mindre som en egen hær.

    Det vet jeg ikke.

    Men det er et eller annet som er galt mener jeg.

    Når dem lager en egen HV-hær.

    For det burde egentlig vært nok å ha en vanlig hær.

    Men kanskje den vanlige hæren er ‘kuppet’ da.

    De bruker vel stort sett pengene på New World Order-ting der nå, og på å hjelpe USA og NATO i Afganistan osv.

    Så kanskje det er det som er grunnen.

    At man ville kompansere for dette.

    Det er mulig.

    Eller å ha en slags hemmelig milits da, som HV jo egentlig er.

    Men her foregår det nok en krig.

    Om HV skal være effektive eller ikke.

    Så de drapssakene man har hatt, hvor folk har blitt drept med HV-våpen, det kan også muligens være set-ups for å diskreditere HV, sånn at HV-folk ikke skal få ha skarpe våpen hjemme, og dermed svekke HV da.

    Det er også noe jeg har lurt litt på tidligere.

    Så det er mye rart, det er sikkert.

    Så sånn er det.

  • Fler kommentarer til bildene til Fredrik Karlsen på Facebook. (In Norwegian)

     20
    av 59
    |
    Tilbake
    til album
    |Fredrik
    sine bilder
    |Profilen
    til Fredrik

    Fra
    albumet: 
    godt
    og blanda
     av Fredrik
    Karlsen

    Del

    Tag
    dette bildetRapporter dette bildet

    Lagt
    til i går
     – Kommenter – Liker

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:12 den 9. februar

    Og
    hva betyr det her tegnet egentlig?

    Hvis det er lov å
    spørre.

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:13 den 9. februar

    faan
    du lurere på tegn a, hvor i verden bor du??

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:16 den 9. februar

    Jeg
    bor i England jeg.

    Oss gamlinga lurer på hva som foregår
    når alle begynner å prate døvespråk vet
    du.

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:18 den 9. februar

    jeje,
    det er hemmelig dette vettu. hahahahaha-

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:25 den 9. februar

    Ja,
    jeg skjønner det.

    Men ungdommen får jo ha sine
    hemmelige subkulturer osv., det er ikke mye oss som snart er
    pensjonister kan gjøre for å forstå noe av det.

    David
    Ulriksen
     klokken
    11:14 den 10. februar

    finn
    dine egne tegn Erik…
    Søk på tegnspråk på
    sol så finner du noe…!

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    16:36 den 10. februar

    Ja,

    jeg
    husker den siste sommeren jeg jobba på Rimi.


    hadde dem halv pris mobiler på Rimi Langhus.


    kjøpte jeg en mobil, så satt du i kassa.


    begynte du å sjekke så nøye oppi esken.

    Var
    det nye regler fra Rimi det eller?

    Eller du husker kanskje
    ikke?

    Og hvorfor ringte du Thomas Bruun om meg, han hadde vel
    ikke noe med Rimi Langhus å gjøre da?

    Med
    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    David
    Ulriksen
     klokken
    17:39 den 10. februar

    1.
    Eska til mobilen var så tung at jeg trodde du hadde lagt hele
    safebeholdningen i den!!!
    2. Var ikke Thomas sjefen din??

    Bare
    kødder jeg Erik!
    Jeg må kjøpe
    hukommelsespiller!! Husker ikke!
    Vi har da prata om detta før!


    må du stramme deg opp!
    Må du ikke??

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    17:46 den 10. februar

    Hvorfor
    må jeg stramme meg opp, jeg har vel aldri vært noe
    slapp.

    Jeg pleide vel å gjøre min del og vel så
    det i butikken.

    Ja, vi har prata om det før, men jeg
    kan ikke huske å ha fått noe svar.

    Men det er
    kanskje noe med vannet på Langhus, som gjør at det går
    ut over hukommelsen.

    Det er mulig.

    Med
    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    David
    Ulriksen
     klokken
    17:52 den 10. februar

    Hvorfor
    går du å husker på ting som skjedde for snart 10 år
    siden??
    Noe andre ikke tenker over!
    Jeg sjekka bare om alt var
    oppi eska til telefonen!
    Det er helt naturlig ved salg av ett så
    dyrt produkt!
    Kunne vært brekkasje!

    Begynner å
    lure på om det er noe galt med vannet i England jeg!!!

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    17:59 den 10. februar

    For
    ti år siden, så tror jeg ikke du var gammel nok til å
    jobbe i butikk.

    Jeg ansatte deg i butikken da du var 16 år
    vel, og det må vel ha vært i år 2000 tror jeg.

    Og
    det her vi snakker om, var i 2004.

    Men men.

    Jeg har
    aldri sett at de som sitter i kassa på Rimi sjekker mobilene
    sånn.

    Jeg lurte på om det var noen nye
    Rimi-regler.

    Jeg husker jeg syntes at det var litt uhøflig,
    som om du ikke stolte på meg.

    Så jeg ble litt såra
    og vonbråten da vet du.

    Vannet i England er ikke bra,
    det lønner seg å kjøpe vann på flasker, for
    det vannet i springen er så fullt av klor og dritt, så
    ingen av dem
    Europeiske studentene jeg studerte sammen med i
    Sunderland drakk vannet fra springen.


    sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Oppdatering av Facebook-samtale med Fredrik Karlsen fra Rimi Langhus. (In Norwegian)

     av
    59
    |
    Tilbake
    til album
    |Fredrik
    sine bilder
    |Profilen
    til Fredrik

    Fra
    albumet: 
    godt
    og blanda
     av Fredrik
    Karlsen

    Del

    Tag
    dette bildetRapporter dette bildet

    Lagt
    til i dag
     – Kommenter

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:11 den 9. februar

    Hva
    betyr det her tegnet da Fredrik, jeg er sånn pensjonist snart
    jeg vet du, så jeg skjønner ikke sånne ting.

    Erik

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:12 den 9. februar

    det
    skulle du likt å vist det,.haha

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:15 den 9. februar

    Å
    jasså. hemmelighetskremmerier ja.

    Jaja, hvorfor ringte
    dere Thomas Bruun og sa at jeg jobba på Rimi Langhus da, David
    og dere, i 2004?

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:16 den 9. februar

    hæ,
    hva mener du?? i 2004 , husker du sånt?? gjør ikke jeg
    hvertfall.

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:23 den 9. februar

    Ja,
    det er vel en fordel å huske litt av hva man driver med
    vel.

    Jeg ser jo det at du drar til Kroatia og sånn hver
    uke så, jeg skjønner det visst du ikke husker så
    mye av hva som skjer.

    Men men, sånn er det.

    Det
    kan jo være at da har man en unnskyldning og, det er mulig.

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:25 den 9. februar

    hva
    mener du?? drar til kroatia?? aldri vært i det lande før
    jo. Unnskyldninger, hva vil du frem til?? er ikke med i det hele tatt
    her nå jeg ass mr ribsskog.

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:27 den 9. februar

    Nei,
    du husker vel ikke så langt tilbake som til det forrige
    spørsmålet.

    Så da er det vel ikke så
    mye poeng i å spørre om ting heller.

    Det er
    mulig.

    Du får høre på apoteket om de har
    noe piller som hjelper for hukommelsen da.

    Med
    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:31 den 9. februar

    hva
    er det du vil frem til?? er du sure på oss rimi folk el hva er
    det==?=??? piller på apoteket. ikke med her
    jeg ass. fø faan

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    04:23 den 10. februar

    Hva
    jeg vil frem til?

    Jeg bare lurte på hva det tegnet
    betydde jeg.

    Jeg har vel spurt dem om det med han Thomas Bruun
    tidligere, uten å få svar vel.

    Jeg er ikke sur på
    dere fra Rimi Langhus.

    Jeg bare lurte på hvorfor dere
    (David ringte) skulle ringe Thomas Bruun bare for å fortelle
    han at jeg jobba på Rimi Langhus sommeren 2004.

    Det
    virka litt rart, syntes jeg da.

    Og noen ting er jo enklere å
    spørre om, nå som jeg ikke har ansvaret for Rimi Langhus
    lenger, så er vi jo på like fot, så å si, og
    ikke en som leder og en som medarbeider.


    sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Venninne av Fredrik Karlsen viser ‘hemmelig tegn’. (In Norwegian)

    Fredrik
    Karlsen sine bilder – godt og blanda

    Bilde
    20 av 59
    |
    Tilbake
    til album
    |Fredrik
    sine bilder
    |Profilen
    til Fredrik

    Fra
    albumet: 
    godt
    og blanda
     av Fredrik
    Karlsen

    Del

    Tag
    dette bildetRapporter dette bildet

    Lagt
    til i dag
     – Kommenter

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:12 den 9. februar

    Og
    hva betyr det her tegnet egentlig?

    Hvis det er lov å
    spørre.

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:13 den 9. februar

    faan
    du lurere på tegn a, hvor i verden bor du??

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:16 den 9. februar

    Jeg
    bor i England jeg.

    Oss gamlinga lurer på hva som foregår
    når alle begynner å prate døvespråk vet
    du.

    Erik Ribsskog

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:18 den 9. februar

    jeje,
    det er hemmelig dette vettu. hahahahaha-

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:25 den 9. februar

    Ja,
    jeg skjønner det.

    Men ungdommen får jo ha sine
    hemmelige subkulturer osv., det er ikke mye oss som snart er
    pensjonister kan gjøre for å forstå noe av det.

    Bottom
    of Form

  • Fredrik Karlsen med ugle/djevel-tegn. (In Norwegian)

    Fredrik
    Karlsen sine bilder – godt og blanda

    Bilde
    18 av 59
    |
    Tilbake
    til album
    |Fredrik
    sine bilder
    |Profilen
    til Fredrik

    Fra
    albumet: 
    godt
    og blanda
     av Fredrik
    Karlsen

    Del

    Tag
    dette bildetRapporter dette bildet

    Lagt
    til i dag
     – Kommenter

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:11 den 9. februar

    Hva
    betyr det her tegnet da Fredrik, jeg er sånn pensjonist snart
    jeg vet du, så jeg skjønner ikke sånne ting.

    Erik

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:12 den 9. februar

    det
    skulle du likt å vist det,.haha

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:15 den 9. februar

    Å
    jasså. hemmelighetskremmerier ja.

    Jaja, hvorfor ringte
    dere Thomas Bruun og sa at jeg jobba på Rimi Langhus da, David
    og dere, i 2004?

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:16 den 9. februar

    hæ,
    hva mener du?? i 2004 , husker du sånt?? gjør ikke jeg
    hvertfall.

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:23 den 9. februar

    Ja,
    det er vel en fordel å huske litt av hva man driver med
    vel.

    Jeg ser jo det at du drar til Kroatia og sånn hver
    uke så, jeg skjønner det visst du ikke husker så
    mye av hva som skjer.

    Men men, sånn er det.

    Det
    kan jo være at da har man en unnskyldning og, det er mulig.

    Fredrik
    Karlsen
     klokken
    23:25 den 9. februar

    hva
    mener du?? drar til kroatia?? aldri vært i det lande før
    jo. Unnskyldninger, hva vil du frem til?? er ikke med i det hele tatt
    her nå jeg ass mr ribsskog.

     Erik
    Ribsskog
     klokken
    23:27 den 9. februar

    Nei,
    du husker vel ikke så langt tilbake som til det forrige
    spørsmålet.

    Så da er det vel ikke så
    mye poeng i å spørre om ting heller.

    Det er
    mulig.

    Du får høre på apoteket om de har
    noe piller som hjelper for hukommelsen da.

    Med
    vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • En som kommenterer på bloggen, sier at det har vært mafia i Norge ‘en stund nå’. (In Norwegian).

    Anonymous said…
    Mafia har det da vært i norge en stund nå.
    Har du noen teori om hvorfor de skulle være ute etter deg?

    05 February 2009 11:22
    johncons said…
    Hei,

    nei, men jeg mistenker at det kanskje kan være at familien min er noe mafia, eller noe.

    De kan virke som idiot-versjonen av Sopranos noen ganger, ihvertfall.

    Enten det, eller at det er gjennom jobb i Rimi, jeg fikk et brev fra Stein Erik Hagen, en gang, da Rimi Langhus vant en driftskonkurranse, da jeg var butikksjef der, i 2001, kallt ‘Rimi Gullårer’.

    Da fikk jeg et brev, hvor det var slitt hull i bretten, gjennom konvolutten, hullet som var slitt i brevet, så ut som en vagina omtrent, (hvis man skal tolke det som noe mafia-symbolikk), og en Rimi metall kulepenn.

    Rimi Gullårer, var en ganske prestisjefull konkurranse,

    (selv om ICAs hovedkontor, nå sier at brevet fra Stein Erik Hagen, var et ‘diplom’, så fikk jeg gratulasjoner av andre butikksjefer, i 2001, og i 2001, så var det snakk om et brev, fra Stein Erik Hagen, underskrevet med penn osv., mens ifjor så kalte ICA det, for et ‘diplom’, men det var altså et brev.).

    Og ICA klarte ikke å finne et eneste dokument, fra de 12 årene jeg hadde jobbet i firma, i personalarkivet.

    Enda jeg jobbet fire år som butikksjef, og ti år som leder.

    Men, men.

    Men for å oppsummere, enten er det nok familien min som er noe mafia, (jeg fikk et penn og lighter-sett, til jul, julen 2003, fra faren min og Haldis, og jeg røyka ikke da, så jeg syntes det var rart, kanskje det er noe mafia-symbolikk, har jeg tenkt i ettertid).

    Så enten om det er familien min som er noe mafia, eller Stein Erik Hagen, som liker å tulle med butikksjefene i Rimi, som ønsker å slutte.

    Men tilbake til din kommentar.

    Du sier det har vært mafia i Norge en stund nå.

    Kan du forklare mer om dette, hvis det er mafia i Norge, hvordan er de bygget opp, er det samme mafia som i USA/Italia, og hvorfor står det ikke om dette i avisene, som VG og Dagbladet osv?

    https://johncons-blogg.net/2009/02/jeg-fikk-litt-raserianfall-her-in.html#comments

  • Facebook-samtale med Ingvill Storø. (Fra Rimi Langhus). (In Norwegian).

     

    Ingvill
    Storø

    Legg
    til som venn

    I
    dag klokken 07:31

    Rapporter
    melding

    Det
    er samme for meg hva du blogger om, men hvis jeg søker på
    mitt eget navn på Google nå blir det linket inn på
    dine sider.

    Jeg ønsker at du fjerner navnet mitt. Du
    kan gjerne henspeile på ting jeg har sagt eller hva vi to har
    snakket om, hvis du føler det hjelper deg, men ikke ha navnet
    mitt der er du snill.

    Ingvill

     

    Erik
    Ribsskog

    I
    dag klokken 16:22

    Hei,

    jeg
    tror ikke det er så mye å gjøre med det
    dessverre.

    For jeg har sagt til alle de andre, at jeg skal
    rydde opp i sånt, når jeg har fått rettighetene
    mine fra myndighetene.

    Det sa jeg til og med til han advokaten
    John Christian Elden.

    Så jeg bare gjøre det sånn,
    siden jeg blir tulla med av myndighetene, så mener jeg at det
    viser at noe er galt.

    Så det er ikke noe personlig mot
    noen, det er bare en sånn policy jeg har for bloggen.


    sånn er det 🙂

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog