johncons

Stikkord: Hm

  • Jeg sendte en e-post til Farmasiet

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. november 2022 kl. 07:59
    Til: Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>
    Kopi: office@verdane.com, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, support@porterbuddy.com, komplett@komplett.no, post@canica.no, abuse@telia.com, postkasse@datatilsynet.no, frida.einarson@verdane.com, ellinor.schrewelius@verdane.com, press@verdane.com, fundmanager@verdane.com, post@hageselskapet.no, Posten Kundeservice <kundeservice@posten.no>
    Hei,
    det var jo noe tull nå forleden dag igjen.
    (Det var at budet var her to timer for tidlig (før tidsluken hadde startet).
    Og at det var plukkefeil, jeg hadde fått sminke-servietter istedet for billig Roald Amundsen håndgel).
    Har dere sendt den dildoen til Christell da.
    Hu fyller 50 på søndag.
    Hu trenger en sånn med turbo og mange knapper.
    Hennes ektemann (en svenske som jobbet som hagegartner) hadde visst fått gressklipperen over seg, for en del år tilbake, ifølge min lillesøster Pia.
    Og det hadde visst ikke gått så bra med han Mattias (ifølge Pia).
    Så det er mulig at ‘famillie-juvelene’ røk med (uten at jeg spurte Pia i detalj om dette).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sendte de sminke-serviettene tilbake, sammen med noe troll-post, som nett-troll har sendt meg, i forgårs var det vel.
    Så de regner jeg med at dere får i retur.
    Jeg er vokst opp blant annet på Østre Halsen (mellom Larvik og Sandefjord) og der var det ikke sånn at gutter/menn brukte rosa ting.
    (For å si det sånn).
    Skjerpings!
    tir. 22. mar. 2022 kl. 09:09 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
    Skriv over her når du svarer på e-posten
    Vi har nå svart på din henvendelse 92172. Dersom du ønsker å svare oss skriv inn på toppen her.
    Henriette (Farmasiet)
    22. mar. 2022, 09:09 CET
    Hei Erik!
    Beklager, her har jeg nok misforstått hva som hadde skjedd. Jeg tolket det som at det var hull i boblekonvolutten som medførte at tannkremen falt ut av emballasjen varene var sendt i fra oss.
    Jeg vet ikke hvor konvoluttene vi bruker er produsert, men vi bruker disse på de fleste pakkene våre, og det er et minimalt antall av disse som blir skadet under transport. Dersom vi ser en økning av disse skadene vil vi selvsagt revurdere disse konvoluttene. 
    Det er vanskelig å si hva som er årsaken til at papp-emballasjen på tannkremen har åpnet seg. Det kan for eksempel være at den aldri hadde blitt brettet sammen ved produksjon (eller at limet har vært veldig dårlig), slik at du skriver. Dette er noe som normalt vil bli oppdaget ved plukk på lageret vårt, men det kan selvfølgelig være at den som har plukket ordren din ikke har oppdaget dette.
    Jeg tar dette uansett videre hos oss, så håper jeg dette ikke skjer igjen dersom du ønsker å gi oss en ny sjanse. 
    Beklager igjen for det som har skjedd og ulempen dette medførte for deg.
    Ønsker deg en fin dag. 
    Med vennlig hilsen Henriette, Kunderådgiver farmasiet.no
    FARMASIET, kundeservice telefon
    33 74 03 24 (kl: 9-15:30) 
    www.farmasiet.no
    Norges største nettapotek, alltid åpent der du er.
    Erik Ribsskog
    22. mar. 2022, 08:33 CET
    Hei,
    nå har jeg drevet nettbutikk selv, jeg har jobbet i emballasje-bransjen, jeg har vært Rimi-butikksjef, jeg har jobbet som bud for Chinatown-expressen og jeg har sitti i kassa på Matland/OBS Triaden, (i et friår fra studier på NHI, blant annet).
    (Blant annet).
    Og jeg synes at deres forklaring ikke henger på greip.
    Bruker dere sånne konvolutter som er lagd i Hong Kong liksom, med kjempedårlig lim?
    Da burde dere vel finne en bedre emballasje.
    Budet deres var smidig som en katt, (vil jeg si).
    Selv om han var godt voksen.
    Man kunne kanskje forestille seg at budet hadde jobba på Moskva-balletten, på sine yngre dager.
    Noe sånt.
    Siden at han var så rask/smidig.
    Men han var litt oppi åra.
    Så dette var nok et drevent bud.
    (Hvis jeg skulle tippe).
    Så hvis det er sånn som du sier, at dere bruker kjempedårlig emballasje.
    Så ville vel budet vært vant til dette.
    Sånn at han bar Farmasiet-konvoluttene, med toppen opp.
    Sånn at varene ikke drysset ut, på bakken, her og der.
    Jeg synes også det er rart, at dette skal ha vært en vare, som hadde ligget, på bakken.
    For det var ikke noe is eller møkk på varen, (som jeg kunne se).
    Og som sagt så har jeg jobbet i kassa på Matland/OBS Triaden, og at en sånn tannpasta-eske åpner seg, (på den måten), av å falle i bakken, det synes jeg høres litt tvilsomt ut.
    Det så faktisk litt ut som, (mener jeg å huske), at den tannpasta-esken, aldri hadde vært bretta sammen, fra fabrikken.
    (Uten at jeg studerte dette kjempenøye.
    For å si det sånn).
    Jeg har også delvis vokst opp i deres nabo-by Larvik, på 70-tallet.
    Og der så jeg en gang, en rabiat kar, som gikk rundt på fortauet, og sa, at: ‘De juger så det renner av dem’.
    Så det er visst vanlig, nede i Vestfold, å juge sånn.
    Så dette kjøper jeg ikke helt.
    Jeg vil gjerne ha svar, fra en overordnet, om dette.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 21. mar. 2022 kl. 15:28 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
    Henriette (Farmasiet)
    21. mar. 2022, 15:28 CET
    Hei!
    Beklager at emballasjen hadde hull i seg, sånn skal det selvfølgelig ikke være!
    Budet til Porterbuddy hadde nok kun hensikt i å legge tannkremen tilbake i pakken slik at du fikk denne sammen med resten av det du bestilte hos oss
    Produktet skal fremdeles være trygg å bruke, men vi ønsker selvsagt ikke å være vanskelige her, så vi refunderer deg beløpet for varen. Beløpet vil være tilbake på kortet ditt innen 7 virkedager.
    Som en liten kompensasjon har du her en rabattkode NFX368 som gir 20% på 1 kjøp til og med 01.05.22. Gjelder ikke allerede rabatterte varer, Covid-19 hurtigtester, Norgesplaster ECG247 hjerteovervåker & plaster, Intelligent Skin Health, legemidler og varer dekket av det offentlige.
    Ønsker deg en fin dag videre!
    Med vennlig hilsen Henriette, Kunderådgiver farmasiet.no
    FARMASIET, kundeservice telefon
    33 74 03 24 (kl: 9-15:30) 
    www.farmasiet.no
    Norges største nettapotek, alltid åpent der du er.
    Erik Ribsskog
    20. mar. 2022, 12:06 CET
    Hei,
    nå heiv jeg den tannpastaen som jeg fikk fra dere i går.
    For det ekle pakkis-budet deres, (hvis det er lov å være ærlig om hva man synes), hadde grisa med varene, (virka det som).
    Tannpastaen hadde glidd ut av esken, og det var et lite hull, øverst i konvolutten deres.
    Så den gikk nå i søpla.
    For det ble jeg kvalm av.
    (Må jeg si).
    Hva f*en skal dette bety.
    Hvorfor skal pakkis-budet deres, (som var godt voksent/middelaldrende), absolutt grise med, (eller om man skal si klå på), mine varer, (etter å fikla med esken, og åpnet denne, inni konvolutten/pakken, virker det som).
    Jeg blir kvalm.
    Erik Ribsskog
    Vedlegg
    IMG_20220319_182737.jpg
    IMG_20220319_182844.jpg
    IMG_20220320_114632.jpg
  • Mer nettmobbing

    nettmobbing 10. november

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 3

  • Jeg sendte en e-post til Lowell

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Saksnummer: 36068872 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2022 kl. 12:14
    Til: strom.no@lowell.mypurecloud.ie
    Kopi: kundeservice@mail.efi.no, boligbistand@baerum.kommune.no, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, Lowell Norge – kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, kundeservice@hafslundstrom.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, eian@eianadvokat.no
    Hei,
    jeg må si at det virker som noe ‘nerde-aktig’ at dere bare skriver saksnummeret.
    Hva skal dette bety?
    Dette må jeg klage på.
    Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet/voksen om dette.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    tir. 8. nov. 2022 kl. 10:58 skrev Lowell Norge <strom.no@lowell.mypurecloud.ie>:
    Hei,
     
    Sak 36068872 ble avsluttet hos oss den 15.11.2021.
     
    Du har en utestående krav med oss med saksnummer 1872194, der skjønner vi det som at du mener å ha blitt utsatt for identitetstyveri. 
    Du må anmelde forholdet hos politiet og sende oss kopi av politianmeldelsen. 
     
    Med vennlig hilsen
    Awin A.
    Lowell Norge AS
  • Hm

    hm nikolaisen 2

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

    statcounter
  • Jeg sendte en e-post til Statens Arkiver (i Danmark)

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    SV: Adelsbrev 2/Fwd: Adelsbrev/Fwd: Adeler-skifte-dokument 251 – 271/Fwd: Adeler-skifte-dokument 226 – 250/Fwd: Adeler-skifte-dokument 201 – 225/Fwd: Adeler-skifte-dokument 176 – 200/Fwd: Adeler-skifte-dokument 151 – 175/Fwd: Adeler-skifte-dokument 76 …
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2022 kl. 20:29
    Til: spoergarkivaren <spoergrigsarkivet@sa.dk>
    Kopi: Rune Engen-Glug <rune@bamblebruk.com>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, info@transparency.org.uk, solvit@erst.dk, brevikhistorielag@gmail.com, mailbox@sa.dk, eian@eianadvokat.no
    Hei,
    jeg tror jeg hadde litt corona da jeg dreiv med dette.
    Men det fremgår vel i den sensurerte delen av mailen, hvorfor jeg sendte til dere.
    (Da jeg bodde i Liverpool sentrum (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011) så bestilte jeg noen skifte-dokumenter, etter min mormors tante/moster Magna ‘Meme’ Adeler f. (Gjedde) Nyholm og hennes ektemann Holger Adeler (som var baron og Cort Adeler sin siste etterkommer i Norden).
    Så det var vel på grunn av noe rundt dette, at dere fikk en kopi).
    Jeg har også lest, at dere har et Adelersk arkiv, i København (enten dere eller en lignende etat).
    Det har jeg prøvd å få tilgang til tidligere.
    Det hender jeg drar til Køben med DFDS (selv om de har noen ‘nazi-aktige’ vektere/sikkerhetsvakter).
    Hadde det vært mulig å kikke på dette arkivet deres en gang (det er bare snakk om en time eller noe, for den ferja er ikke så mange timene i land).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Det var forresten sånn, at dere nektet å sende Adeler-skifte-dokumentene (etter Magna og Holger Adeler) til hovedbiblioteket i Liverpool.
    For da kunne jeg kopiert de selv der, for en brøkdel av prisen.
    Hva er vitsen med dette EU/EØS-greiene, hvis det ikke funker, lurer jeg.
    Men Danmark er kanskje litt fanget i EU (de er EU sin rabagast, må man vel si).
    Og det er en ting.
    Men at det skal gå ut over min lommebok.
    Det er ikke så artig, må jeg si.
    Skjerpings!
    ons. 9. mar. 2022 kl. 09:06 skrev spoergarkivaren <spoergrigsarkivet@sa.dk>:
    Kære Erik Ribsskog
     
    Jeg kan se vi hos Rigsarkivet er kommet med i en lang tråd som du har haft med flere andre personer.
     
    Har du/I et konkret spørgsmål til Rigsarkivet? Hvis ja, må du meget gerne tydeliggøre hvad det går på.
     
    Mange hilsner
    Rigsarkivet
    Martin Sejer Danielsen
    Arkivar, ph.d.
    Brugerservice
    Rigsarkivet
    Kalvebod Brygge 34, 1560 København V
    Telefon: 33 92 33 10
    mailbox@sa.dk | www.sa.dk
    Rigsarkivet behandler og beskytter dine personoplysninger
    Rigsarkivet er dataansvarlig for data og personoplysninger, du afgiver til os i mails og på Rigsarkivets hjemmesider og blanketter.
    I Rigsarkivets privatlivspolitik kan du læse om, hvordan vi indsamler og bruger personoplysninger, om formål og behandlingsgrundlag og om samtykke, sikkerhed og dine rettigheder. Det er også i privatlivspolitikken, du finder kontaktoplysninger til Rigsarkivets databeskyttelsesrådgiver.
    Læs også om digital kommunikation med Rigsarkivet.
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: 7. marts 2022 12:38
    Til: xxxx
    Cc: xxxx; # Rigsarkivet <mailbox@sa.dk>
    Emne: Re: Adelsbrev 2/Fwd: Adelsbrev/Fwd: Adeler-skifte-dokument 251 – 271/Fwd: Adeler-skifte-dokument 226 – 250/Fwd: Adeler-skifte-dokument 201 – 225/Fwd: Adeler-skifte-dokument 176 – 200/Fwd: Adeler-skifte-dokument 151 – 175/Fwd: Adeler-skifte-dokument 76 …
     
    Hei,
    jeg har sendt det vi avtalte nå.
    Beklager at det var mye filer.
    Jeg skjønner at dette er kjedelige greier.
    Så jeg skal ikke plage dere mer.
    Får håpe at ordføreren i Nissedal også dukker opp.
    Erik Ribsskog
     
    man. 7. mar. 2022 kl. 08:25 skrev Rune Engen-Glug <rune@bamblebruk.com>:
     
    [JEG HAR AF FORTROLIGHEDSHENSYN SLETTET DEN LANGE TRÅD DER FULGTE HEREFTER]
     
  • Mer fra Instagram

    frode insta 1

    PS.

    Her er mer om dette:

    frode insta 2

  • Min mors tremenning Terje Dørumsgaard fortsetter krangelen med rånerne i Bø. (Fra Varden 2. november 2022)

    krangler med rånerne

    PS.

    Min mors tremenning har også hatt et slags korstog mot at kongereker (menes det vel) blir kalt scampi (fra Varden 12. desember 2020):

    korstog

  • Jeg sendte en e-post til Domino’s Pizza

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2022 kl. 22:02
    Til: Domino’s Pizza <hei@dominos.no>
    Kopi: postkasse@datatilsynet.no, concerns@dominos.co.uk, pizzaklubben@dominos.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>
    Hei,
    noen minutter over klokka 21, så var Deres bud på døra her.
    (Se vedlegg).
    Jeg har ikke bestilt noe pizza.
    Og det var samme i juli.
    Og dere var også på døra mi, da jeg bodde i England (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).
    Så dette må jeg klage på.
    Hvor mange ganger må jeg si fra til dere om dette, lurer jeg.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:58
    Subject: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
    To: <kundeservice@komplett.no>
    Cc: <komplett@komplett.no>, <post@canica.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, <support@porterbuddy.com>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <postkasse@datatilsynet.no>
    Hei,
    jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går.
    Og så fikk jeg en mail, om at jeg kunne da få fler varer gratis levert (fra andre firmaer) gjennom Porterbuddy.
    Og nå fikk jeg de varene på døra.
    Men dere har tatt 69 kroner i frakt-gebyr.
    Det skulle være gratis, ettersom jeg har forstått det.
    Så det må jeg klage på.
    Og noen nett-troll har også registrert en konto i mitt navn hos dere, så jeg måtte bruke min Hotmail-konto, når jeg bestilte fra dere (for man måtte ha konto, for å bestille).
    Kan dere kanskje rydde opp i det ‘troll-tullet’.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Det var også et pizzabud her, med to store pizzaer, cirka en halvtime før deres bud var her.
    Så dere noe til det budet?
    (Stod han på parkeringsplassen enda og styrte/ringte?).
    Hvilket pizza-firma var det ihvertfall.
    Min tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea, så han er ikke en ekte slektning, for å si det sånn) hadde som ‘hobby’ (sa han) å bestille pizza på døra, til naboer han ikke likte, på 80-tallet (i Lørenskog).
    Kan det være han som kødder sånn enda?
    Skjerpings!
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>
    Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:44
    Subject: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    From: Komplett.no <komplett@komplett.no>
    Sent: 21 July 2022 06:56
    To: eribsskog@hotmail.com <eribsskog@hotmail.com>
    Subject: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
     
    Komplett logo
    Hei!
    Takk for at du handler hos oss.
    Hvis du skal hente din forsendelse på Pick up Point får du en egen melding når pakken din kan hentes.
    Skal du hente din pakke i butikk eller få den levert hjem kan du spore forsendelsen ved hjelp av linken “Se pakkesporing” lenger ned i mailen.
    I linken her finner du informasjon om salgsbetingelser, angrerett og åpent kjøp.
    Vedlagt finner du også skjema for angrerett.
    Vennlig hilsen
    Komplett.no
    Ordresammendrag:
    Ordrenr.: 203053872 (Se ordrestatus)
    Bestiller: Erik Løvenbalk Ribsskog
    Betaling: CreditCard
    Levering: Hjem med Porterbuddy
    Vare Bestilt Sendt Pris Totalt
    JBL T110 kablede ørepropper, In-Ear (sor
    Varenr: 916857 1 1 97 97
    Total varer 97,00
    Frakt 69,00
    Totalt inkl. mva kr. 166,00
    Spørsmål?
    Besøk kundeservice
    Trygg E-handel
    IMG_20221103_211137 paint domino.jpg
    329K

    PS.

    Her er vedlegget:

    IMG_20221103_211137 paint domino

  • Jeg sendte enda en e-post til Porterbuddy

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. november 2022 kl. 22:07
    Til: support@porterbuddy.com
    Kopi: office@verdane.com, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, kundeservice@komplett.no, komplett@komplett.no, post@canica.no, abuse@telia.com, postkasse@datatilsynet.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>, Posten Kundeservice <kundeservice@posten.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
    Hei,
    jeg skjønner at alle rikingene flytter til Sveits.
    For Norge har blitt en nasjon av horunger nå, virker det som.
    Dere har også noen horunger som pakker varene, virker det som.
    For jeg bestilte en flaske håndsprit, av merket Roald Amundsen.
    (Hva nå han har med håndsprit å gjøre.
    Men denne var mer økonomisk, enn deres ‘own brand’-vare.
    Som dere har satt opp i pris før Black Friday.
    Virker det som).
    Og så fikk jeg istedet _sminkeservietter_.
    (Se vedlagt bilde).
    Hva faen?
    Er dette noe dere gjør for å være ekle?
    Levere en time for tidlig og så sende noen pinlige varer, istedet for det jeg har bestilt.
    Jeg sender disse tilbake med Posten.
    (Det er noen nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulle-versjoner av mitt navn) på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
    Så jeg er vant til å sende ‘dritt’ i retur).
    For jeg orker ikke å ha horunger (åndssvake bud) på døra, hver dag.
    (Jeg har selv jobba som bud, i sin tid (for Chinatown Expressen Eiksmarka).
    Så dette tørr jeg å påpeke).
    Så får dere heller sende penger tilbake til min bank-konto, for den håndspriten.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: ons. 2. nov. 2022 kl. 19:43
    Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
    To: <support@porterbuddy.com>
    Cc: <office@verdane.com>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <eian@eianadvokat.no>
    Hei,
    hva skal det bety at dere var her en time for tidlig med pakken fra Farmasiet i dag?
    (Tidsluken var fra 19.30 til 21.30.
    Og klokken 18.37 så fikk jeg en melding om at pakken var levert).
    Er dette noe kødding i forbindelse med Halloween eller noe?
    Dere får heller være julebukker (eller nisser) tror jeg.
    F*en til tull og fanteri.
    Sånn var Oda-budene og (i vinter) at de var som horunger, når de leverte her.
    Dette må jeg klage på.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:58
    Subject: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
    To: <kundeservice@komplett.no>
    Cc: <komplett@komplett.no>, <post@canica.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, <support@porterbuddy.com>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <postkasse@datatilsynet.no>
    Hei,
    jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går.
    Og så fikk jeg en mail, om at jeg kunne da få fler varer gratis levert (fra andre firmaer) gjennom Porterbuddy.
    Og nå fikk jeg de varene på døra.
    Men dere har tatt 69 kroner i frakt-gebyr.
    Det skulle være gratis, ettersom jeg har forstått det.
    Så det må jeg klage på.
    Og noen nett-troll har også registrert en konto i mitt navn hos dere, så jeg måtte bruke min Hotmail-konto, når jeg bestilte fra dere (for man måtte ha konto, for å bestille).
    Kan dere kanskje rydde opp i det ‘troll-tullet’.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Det var også et pizzabud her, med to store pizzaer, cirka en halvtime før deres bud var her.
    Så dere noe til det budet?
    (Stod han på parkeringsplassen enda og styrte/ringte?).
    Hvilket pizza-firma var det ihvertfall.
    Min tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea, så han er ikke en ekte slektning, for å si det sånn) hadde som ‘hobby’ (sa han) å bestille pizza på døra, til naboer han ikke likte, på 80-tallet (i Lørenskog).
    Kan det være han som kødder sånn enda?
    Skjerpings!
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>
    Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:44
    Subject: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    From: Komplett.no <komplett@komplett.no>
    Sent: 21 July 2022 06:56
    To: eribsskog@hotmail.com <eribsskog@hotmail.com>
    Subject: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
     
    Komplett logo
    Hei!
    Takk for at du handler hos oss.
    Hvis du skal hente din forsendelse på Pick up Point får du en egen melding når pakken din kan hentes.
    Skal du hente din pakke i butikk eller få den levert hjem kan du spore forsendelsen ved hjelp av linken “Se pakkesporing” lenger ned i mailen.
    I linken her finner du informasjon om salgsbetingelser, angrerett og åpent kjøp.
    Vedlagt finner du også skjema for angrerett.
    Vennlig hilsen
    Komplett.no
    Ordresammendrag:
    Ordrenr.: 203053872 (Se ordrestatus)
    Bestiller: Erik Løvenbalk Ribsskog
    Betaling: CreditCard
    Levering: Hjem med Porterbuddy
    Vare Bestilt Sendt Pris Totalt
    JBL T110 kablede ørepropper, In-Ear (sor
    Varenr: 916857 1 1 97 97
    Total varer 97,00
    Frakt 69,00
    Totalt inkl. mva kr. 166,00
    Spørsmål?
    Besøk kundeservice
    Trygg E-handel
    IMG_20221102_212307.jpg
    1755K

    PS.

    Her er vedlegget:

    IMG_20221102_212307