Stikkord: Stein Erik Hagen
-
Nei, det er ikke sant, jeg har aldri rørt Isa. Men Isa sa at det var henne som gikk under hytta mi om natta, da jeg sa at jeg hadde hørt en grevling
PS.
Isa har visst flytta til Fredrikstad nå, og hu har visst også vokst opp litt og, siden 2005, da hu var en jentunge, må man nok si:
http://www.facebook.com/profile.php?id=529371738
PS 2.
Isa er visst født i 1993, så hu var bare tolv år da, det året, som jeg jobba på gården Løvås, i Kvelde, i 2005:
http://www.gratisklaer.no/Profile.asp?id=11817
PS 3.
Mora til Isa, det er Grete Ingebrigtsen, og hu eide den gården Løvås, (som jeg jobba gratis på, i 2005), og bodde der sammen med min onkel Martin.
Men de har seinere flytta til Mysen da.
Men onkel Martin bor på gården Løvås enda, tror jeg.
PS 4.
Men nå har visst Isa blitt myndig da.
Kanskje hu kan sende meg papirene mine, tenker jeg.
Hvis du leser dette Isa, kan du sende meg papirene mine, som lå i en perm, i kofferten min, i hytta der, på Løvås?
Kan du scanne og maile de dokumentene?
Det er brev fra Rimi-Hagen osv, fra da jeg vant en konkurranse som butikksjef i Rimi.
På forhånd takk for hjelp!
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Jeg sendte en ny e-post til DNB
Gmail – <no subject>

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
<no subject>
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 21, 2011 at 11:11 AM
To:
"dnb.no" <04800@dnb.no>
Cc:
sanomat.eue@formin.fi, postmottak@kd.dep.no, post@finanstilsynet.no
Bcc:
TAYLORG@unhcr.org, gudmundur.einarsson@efta.int
Hei,'mislighold' mener du vel?Bare fleiper.Men dette var tross alt i 2004, og dette trodde jeg at jeg hadde ryddet opp i.Problemet var at HiO insisterte på å søke om studielån for meg, da jeg skulle studere, i Sunderland.Dette gjorde de ikke, og Lånekassa lagde mye krøll, så jeg fikk studielånet fire måneder forsinket!Da gikk jeg tom for sparepenger, men jeg klarte heldigvis å overtrekke kontoen min hos dere.Sånn at jeg hadde til mat, fram til jeg fikk studielånet.Jeg fikk ikke ringt dere, hver måned.For da jeg gikk på NHI, på Helsfyr, så var jeg sent ute med studielån-søknad, og da fikset Lånekassa det i ekspressfart, så jeg trodde dette bare kom til å ta noen uker.Men det tok altså nesten et halvt år, og jeg hadde dårlige kontormuligheter, fordi universitetet ville at jeg skulle bo på campus, hvor det var en telefon på gangen, men jeg syntes det var litt nedverdigende å stå på gangen og ringe, det var ikke noe skrivebord og sånn der, for å si det sånn.Og jeg var ikke så god på research på nettet, at jeg fant alle kreditorene mine på nettet heller.Jeg måtte jo klare studiene og, som var omfattende og jeg utdannet meg jo innen IT, og folk kom på døra hele tida og skulle ha hjelp med laptop og noe krøllete bredbånd som University of Sunderland hadde, som var trådløst og brannalarmen gikk hver natt, for de engelske studentene kan være litt umodne.Så det ble jo bare tull.Men dette misligholdet skyldes altså HiO og Lånekassa, i samrøre.Og det har jeg klaget på til Kunnskapsdepartementet.Og de svarer ikke, så det har jeg klaget på til EU-kommisjonen, siden jeg bor i England.Dessuten så hadde jeg ikke misligholdt noen lån hos Nordea, likevel så nektet de meg lån på disse dokumentene.Jeg ser ikke noe logikk her, fra bankene.Er dette noe mobbings, fra Rimi-Hagen, eller noe, siden jeg har jobba i Rimi?Erik Ribsskog2011/11/21 dnb.no <04800@dnb.no>Vi må bare beklage, din søknad er avslått, pga. misslighold av konto hos oss.
Med vennlig hilsen
Odd Engelien
DNB Bank ASA
Tlf: 04800 | Vi har åpent hele døgnet, alle dager
Besøk vår Kundeservice og hjelp-side på dnb.no
Fra Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt
20. november 2011 20:50
Til
Emne
Lånesøknad/Fwd: Oppdatering/Fwd: Søknad om lån/Fwd: Your CV Critique
Hei,
jeg prøver igjen.
Nå sender jeg med dokumenter, som viser at jeg eier cirka 1/18 av en eiendom verdt mange millioner, i Holmsbu.
Og jeg kommer antagelig til å arve mer etter min grandonkel Idar Sandersen.
Da vil jeg eie 1/12.
Så la oss si at eiendommen pluss løsøre, (min far, Arne Mogan Olsen, sa at det var malerier av Kittelsen der), er verdt 12 millioner.
Da er min arv verdt en million.
Taksten, (som er foreldet, sånn som det virker for meg, fra dokumentene), er på 1.5 milioner.
Så min del er taksert til 1/18 av 1.500.000, sånn som jeg skjønner det.
Det vil si litt over 83.000, får jeg det til å bli her.
Men det skal visst være verdt mye mer enn takst da.
Og jeg kommer nok også til å arve Idar Sandersen antagelig.
Grunnen til at jeg prøver å få lån på dette er at en engelsk rett kastet meg ut, i Liverpool, etter å ikke ha sendt meg et brev, om en rettshøring.
Som jeg da ikke fikk vite om.
Og nå bor jeg på et fælt hostell, for prøveløslatte kriminelle.
Og jeg har ikke noen slektninger, eller noe, å flytte til.
Men hvis jeg får låne 100.000 for eksempel, så kan jeg få leid meg en leilighet, hvor det er sikrere å bo, enn her hvor husvertinnen sier at de er 'very though and very friendly', noe som jeg synes at nesten høres ut som en trussel.
Og en stor homo her driver og kiler meg osv., når jeg står i døra til kontoret her.
De har ikke resepsjon, bare kontor, så det er ikke noe vanlig hostell, sånn som jeg ser det, men mer nesten som et hjem eller fengsel, vil jeg si.
Så jeg vil gjerne heller flytte ned til Brighton, hvor jeg har vært på språkskole, og hvor det også er enklere å få jobb, enn her i Sunderland.
Jeg er også på Ladders, så jeg har bra inntektspotensiale.
Jeg ble tullet med av Nordea Tveita, som jeg fakset disse dokumentene til, i 2006.
De ville ikke gi meg noe lån, på disse dokumentene.
Men jeg mener det, at når taksten står der, så er det bare 'kødding', med meg.
Jeg har også bedt namsmannen i Røyken og Hurum om å tvangsoppløse sameiet, men nå har ikke Tingretten i Drammen svart meg, på mange måneder, så nå har jeg gitt opp at de skal gjøre jobben sin.
Og prøver heller å søke om lån.
Jeg er en kjent butikksjef, i Rimi, fra Oslo.
Og har en Høgskolekandidatgrad, i IT, fra HiO IU.
Og er også tidligere Heimevernsmann, fra Oslo.
Og data/informasjonsbehandlig/
markedsførings-økonom, fra Sande Videregående og Gjerdes Videregående, i Drammen. På forhån takk for hjelp!
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Jeg er også tidligere kunde av dere, fra da jeg ble butikksjef i Rimi, i 1998.
Rimi hadde en deal med DNB om at butikksjefer kunne få billån, fra deres avdeling på Ensjø.
Noe butikksjef på Rimi Bjørndal, Kristian Kvehaugen gjorde meg oppmerksom på, husker jeg.
Så da bytter jeg fra Nordea, til DNB, i 1998, og fikk Mastercard og billån., fra dere, da jeg ble butikksjef, i 1998.
PS 2.
Sender også med en kopi av min CV, hvor det står mer om hvor jeg jobbet osv., i Oslo.
(Samt dokumenter om arven min i Holmsbu).
Fra Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt
20. november 2011 20:50
Til
Emne
Lånesøknad/Fwd: Oppdatering/Fwd: Søknad om lån/Fwd: Your CV Critique
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
This email with attachments is solely for the use of the individual or
entity to whom it is addressed. Please also be aware that the DNB Group
cannot accept any payment orders or other legally binding correspondence with
customers as a part of an email.
This email message has been virus checked by the anti virus programs used in the DNB Group.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
-
Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet
fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.ukccTAYLORG@unhcr.org
dateFri, Nov 4, 2011 at 2:52 PM
subjectReport of crime/Fwd: Den Gyldne Omvei
mailed-bygmail.comhide details 2:52 PM (0 minutes ago)
Hi,
someone who seems to be some mafia, in Kvelde, in Norway, are critisising the way I went, when I ran from a murder-attempt by a hunting crew against me, in that town, (where my uncle lived, and I worked on his womans farm there, with lumberjack-work, I think I have to call it, when a large hunting-team wanted to shoot me in the head or balls, I overheard, but when they saw I had a letter from Forbes billionare Stein Erik Hagen in my files, (which I didn’t get to the UK, I had to run in only the clothes I was wearing at the time), then it seemed they perhaps didn’t dear to shoot me. Who knows. Something like this. The Police in Norway don’t want to investigate this murder-attempt from 2005, more than six years ago).
Regards,
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From:
Date: 2011/11/3
Subject: Den Gyldne Omvei
To: eribsskog@gmail.comDenne lenken ble sendt til deg fra
http://www.dengyldneomvei.no
Du har fått tilsendt denne e-posten fordi noen leste en side hos Den Gyldne Omvei | Inderøy i Nord-Trøndelag og mente at den ville være interessant for deg. Lenken ble sendt av kvelde@mafian.no, med følgende kommentar:
Vi ville heller tatt en snarvei. Men du har vel tatt en omvei til england mener vi.
Den Gyldne Omvei
Vegstrekningen Den Gyldne Omvei går gjennom vakkert kulturlandskap i Inderøy kommune i Nord-Trøndelag.
http://www.dengyldneomvei.no/front-page
—
DGO -
Jeg sendte en ny e-post til ICA
Gmail – Oppdatering/Fwd: Påminnelse/Fwd: Deres brev fra 12. juli/Fwd: Fw: Problemer med personalarkiv

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Påminnelse/Fwd: Deres brev fra 12. juli/Fwd: Fw: Problemer med personalarkiv
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Fri, Aug 12, 2011 at 4:47 AM
To:
kristine.myhre@ica.no
Hei,takk for Deres arbeidsbekreftelse, som jeg mottok i går.Det var kanskje litt dumt, at det ikke stod når jeg jobba som assistent, de første årene i Rimi, på Rimi Bjørndal og Rimi Nylænde, osv., men eller så det greit ut.Men jeg lurte fortsatt på det fra intranettet.Den konkurransen, Rimi Gullårer, ble sett på som å være prestisjefull.Det var kanskje noe av de beste man kunne vinne som butikksjef i Rimi, på den tida.Det ble som å få en gullklokke, eller noe, nesten.Så det hadde vært artig å hatt dokumentasjon på det.For her i England, hvor jeg bor nå, så skal man gjerne kunne dokumentere det man har oppnådd da, og skryte av sine prestasjoner, (mer enn i Norge kanskje).Så jeg skulle gjerne hatt noe dokumentasjon, på at jeg vant en sånn driftskonkurranse, for butikksjefer, som ble sett på som å være prestisjefull, (butikksjef-kollega Irene Ottesen gratulerte meg ihvertfall).For å vise at jeg også kunne ha suksess, i min tid som leder i Rimi.Det hadde vært veldig fint å hatt en utskrift om det, fra intranett, i januar 2002 vel, om at jeg vant Rimi Gullårer, for 2. halvår av 2001.Min slekt i Norge, (jeg ble forsøkt myrdet på en gård i en litt fjern slektnings eie, i Kvelde, i 2005, før jeg rømte til England, for andre gang), de sender meg ikke mine papirer, fra høyere utdanning og fra Rimi da.Jeg har egentlig et brev, fra Rimi-Hagen, om at jeg vant Rimi Gullårer, (hvor han skrev at jeg var hardarbeidende og var en dyktig leder).Men Rimi-Hagen har ikke svart meg på e-post, (jeg tenkte jeg kunne skrive siden han sendte brev til meg, da jeg jobba i Rimi, men likevel), og slekta mi i Norge, jeg vet ikke hva de har gjort med papirene mine, det er jo seks år siden, jeg rømte derfra, og politiet vil ikke etterforske mordforsøk, (jeg overhørte jo, på Rimi Bjørndal, i desember 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', det er derfor jeg slutta der da, som man kan se på det brevet du sendte her om dagen, og bare fortsatte i den jobben jeg hadde, en låseansvarlig-vakt hver fredag, på Rimi Langhus, for jeg fikk også trynet ødelagt, den måneden, som jeg forklarte om til butikksjefen der, Stian Eriksen, i desember 2003, så jeg turte ikke å forsette å jobbe på Rimi Bjørndal, for jeg skjønte at hu Songul Özgyr der, prøvde å finne ut noe informasjon om meg der, i personalmappa osv., hørte jeg at ei pakistansk, litt rund dame der, prata om, på vakta mi. Men men).Så hvis dere kan finne om den gangen, som jeg vant Rimi Gullårer, på intranett, så hadde det vært veldig bra.Jeg har skrevet om dette på blogg, og synes det er litt ergerlig, at jeg ikke klarer å få dokumentert om dette og.Håper dette er i orden, og igjen takk for arbeidsbekreftelse!Mvh.
Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: 2011/8/4
Subject: Påminnelse/Fwd: Deres brev fra 12. juli/Fwd: Fw: Problemer med personalarkiv
To: kristine.myhre@ica.noHei,
jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/7/15
Subject: Deres brev fra 12. juli/Fwd: Fw: Problemer med personalarkivTo: kristine.myhre@ica.no
Cc: post@arbeidstilsynet.noHei,
jeg viser til Deres brev fra 12. juli, hvor De skriver en arbeidsbekreftelse for meg.Den bekreftelsen inneholdt mange feil, så jeg skriver her, hva som er riktig:For det første, så skrives etternavnet mitt med to s-er, og ikke en, som i brevet deres.For det andre, så er mye av arbeidshistorikken helt feil.Her er sånn det riktige er, (sånn som jeg husker det):Desember 1992 – september 2003: Rimi Munkelia, Oslo. Butikkmedarbeider, (deltid).September 1993 – juni 1994: Rimi Nylænde, Lambertseter. Butikkmedarbeider, (heltid).Juni 1994 – Desember 1994: Rimi Nylænde, Lambertseter, Oslo. Aspirant.Januar 1995 – mai 1996: Rimi Nylænde, Lambertseter, Oslo. Assisterende ButikksjefMai 1996 – oktober 1998: Rimi Bjørndal, Oslo: Assisterende Butikksjef.Oktober 1998 – oktober 2000: Rimi Nylænde, Lambertseter, Oslo: Butikksjef.Oktober 2000 – mai 2001: Rimi Kalbakken, Oslo. Butikksjef.Mai 2001 – Juni 2002: Rimi Langhus, Ski. Butikksjef.Juni 2002 – Desember 2003: Rimi Bjørndal, Oslo. Låseansvarlig, (deltid).Mars 2003 – August 2004: Rimi Langhus, Ski. Låseansvarlig, (deltid).Håper dere kan rette opp dette!Mvh.
Erik RibsskogPS.Hadde dere kunnet sjekke de første utgavene av Rimi-nytt, i 2002, for der står det nok det, at jeg vant Rimi Gullårer, andre halvår 2001, som butikksjef Rimi Langhus.Skulle gjerne hatt papirer på det.Hva har skjedd med kursbevis forresten, jeg var på mange kurs, i ledelse, arbeidsrett, frukt, sikkerthet, etc., etc.
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/7/5Subject: Fwd: Fw: Problemer med personalarkiv
Hei igjen,
forresten, det stod vel i 'Rimi-nytt' at jeg vant Rimi Gullårer, som butikksjef, Rimi Langhus, for andre halvår, 2001.Kanskje dere kunne være så snille og funnet det der, siden dere ikke har brevet jeg fikk fra Stein Erik Hagen da jeg vant det konkurransen?Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: 2011/7/5
Subject: Re: Fw: Problemer med personalarkivTo: kristine.myhre@ica.noHei,
ja, jeg kan godt få en arbeidsbekreftelse.Jeg synes forresten det er rart at dere ikke har de andre papirene.Hva kan dette komme av?Kanskje dere har noen andre kursbevis, eller lignende, i mappa mi, som dere kan sende?
Mvh.
Erik Ribsskog2011/7/5 <kristine.myhre@ica.no>Hei.
Vi har dessverre ikke noe kopi av de
dokumentene du ber om i din mail. Dette er også dokumenter som vi ikke
er pålagt å oppbevare i våre arkiver. Hvis du ønsker en arbeidsbekreftelse
på dine ansettelsesforhold hos oss kan jeg få utarbeidet dette. Attest
er det kun den nærmeste leder som kan utforme.Gi beskjed hvis du ønsker en slik arbeidsbekreftelse.
——————————
—— Ha en fin dag!!
Med vennlig hilsen:
Kristine Myhre
HR-Konsulent, ICA Norge
HR-Service
22891849
05.07.2011 12:07
Tokristine.myhre@ica.no
ccSubjectRe: Fw: Problemer med personalarkiv Hei,
personnummeret mitt er 250770 30568.
(Min ny adresse i England er forresten:
Erik Ribsskog
Flat 3
5 Leather Lane
Liverpool
GB-L2 2AE
Storbritannia
I tilfelle dere trenger den.
Dere kan eventuelt også bare scanne dokumentene og maile dem hvis det er
enklere).Bare kontakt meg hvis dere trenger noe mer informasjon.
Mvh.
Erik Ribsskog
2011/7/5 <kristine.myhre@ica.no>
Hei Erik.
Må be deg om å sende oss fullt personnummer slik at vi kan se om
vi får søkt deg opp i våre systemer.——————————
—— Ha en fin dag!!
Med vennlig hilsen:
Kristine Myhre
HR-Konsulent, ICA Norge
HR-Service
22891849
—– Forwarded by Kristine Myhre/KRM00/ICA/NO/ICA on 05.07.2011 09:19
—–Inkommande e-post 04.07.2011 12:00.
Till
hrservice@ica.noKopia
Dold kopia
Från
Tina Mjørud/TMJ00/ICA/NO/ICA
Ärende
Fw: Problemer med personalarkiv
Brevtext Tar dere tak i dette? Vennligst svar kunden direkte og ikke via meg.
Med vennlig hilsen
Tina Mjørud
ICA Customer and Store Service Department Norway
Telefon direkte: +47 22 89 18 09
—– Forwarded by Tina Mjørud/TMJ00/ICA/NO/ICA on 04.07.2011 11:58 —–
Inkommande e-post 04.07.2011
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2011-06-30 23:27
To:
ica@ica.se
cc:
post@arbeidstilsynet.no
Subject: Problemer
med personalarkivHei,
jeg ser i Aftenposten.no at mange på ICA's hovedkontor, i Norge, på Sinsen,
har fått sparken:http://www.aftenposten.no/
okonomi/article4160852.ece Kanskje de som tuller med meg der, har fått sparken, tenker jeg nå.
Så jeg prøver igjen.
Kan dere være så snill å sende meg fra min mappe i personalarkivet:
– Kopi av brev fra Stein Erik Hagen, som jeg fikk da jeg vant Rimi Gullårer,
som butikksjef, Rimi Langhus, andre halvår 2001.– Kopi av kursbevis, (som f.eks. kurs i praktisk butikkledelse og arbeidsrett
for butikksjefer holdt av Jon Bekkevoll i 2001 vel).– Attest for at jeg har jobbet fire år som butikksjef i Rimi, på Rimi Nylænde,
(1998 til 2000), Rimi Kalbakken, (2000 til 2001) og Rimi Langhus (2001
og 2002). Og at jeg jobbet seks år som assistent og aspirant/låseansvarlig,
og at jeg jobbet til sammen fra jula 1992 til høsten 2004, i Rimi, i en
rekke forskjellige stillinger og butikker, i Oslo og Follo.Driver også å prøver å få LO til å ta arbeidssaken min mot ICA, for jeg
ble tullet med av distriktsjef Fjellhøy, med flere, som butikksjef, så
mye at jeg måtte slutte, syntes jeg.Så sender kopi til LO.
Og til Arbeidstilsynet, som Jussbuss har anbefalt meg å kontakte, for å
få dere til å sende disse papirene, (men som ikke svarer).Håper dette er i orden!
Mvh.
Erik Ribsskog
ATTENTION:
This e-mail may contain confidential information that is intended solely
for the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete
this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution
of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.ATTENTION:
This e-mail may contain confidential information that is intended solely
for the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete
this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution
of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.ATTENTION:
This e-mail may contain confidential information that is intended solely
for the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete
this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution
of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.
-
Jeg sendte en klage til rektor ved HiO
Gmail – Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Fri, Aug 5, 2011 at 1:07 PM
To:
KariToverud.Jensen@hio.no
Hei,er det Rimi-Hagen som har vært ute med millionene sine, er det derfor det ikke svares ordentlig?Har også en klage på din rektor-assistent vel, Frode Eika Sandnes, forresten.Han tulla fælt da jeg skulle studere i Sunderland, i 2004, noe jeg har klaget på til Kunnskapsdepartementet, men som de sitter på, må man vel si.På forhånd takk for svar!Hilsen deres tidligere student
Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: 2011/8/5
Subject: Re: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse
To: Gerd Engelsrud <Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>Hei,
og hvem er det som skriver denne e-posten jeg fikk nå forresten?Er det rektoren?Mvh.Erik Ribsskog
2011/8/5 Gerd Engelsrud <Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>
Vi har mottatt din hvenvendelse, men kan desverre ikke imøtekomme ditt ønske.med hilsen
Gerd Engelsrud
Høgskolen i Oslo
Avd. SAM
On 08.07.2011 11:19, Lene Skinstad wrote:
HeiDet er mulig at en av lærerne våre innen juridiske fag kan hjelpe deg –
forutsatt at de har kapasitet til det. Dette må de imidlertid vurdere selv.
Du kan uansett ikke regne med å få noe svar på forespørselen din før
etter 15.august, det er sommerferie nå, og ingen av de aktuelle
foreleserne er tilstede før i august.
Mvh, Lene Skinstad studieadministrasjonen
——– Original Message ——–
Subject: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i
styring og ledelse
Date: Tue, 5 Jul 2011 22:41:37 +0100
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: sam@hio.no
Hei,
jeg er en tidligere student, fra HiO IU, og har en høgskolekandidatgrad,
i IT derfra, fra 2009, (foreløbig).
Jeg har også en arbeidssak, mot Rimi, fra da jeg jobbet som butikksjef
der, (og ble tullet med av distriktsjefer og direktører osv., på Rimi
Kalballen og Rimi Lambertseter, og andre butikker i Oslo), før jeg
begynte på HiO.
Jeg lurte på om dere på avdeling for Samfunnsfag hadde mulighet til å
hjelpe meg, med å gi råd, om denne arbeidssaken.
Jeg bor i England, og har også studert ved University of Sunderland,
hvor jeg fikk modulene godkjent som en grad ved HiO IU, høsten 2004,
(jeg hadde et møte med han Frode Eika Sandnes, på universitetet i
Sunderland, på The David Goldman Informatics Centre, (databygningen),
het det vel, den høsten).
Så jeg har også prøvd å tatt det opp med University of Sunderland, hvor
jeg er medlem i 'alumni'-et, men det er vel en sak som er bedre å ta opp
med mitt 'hjemme-akademi', tenkte jeg.
Så det hadde vært veldig bra, hvis dere hatt mulighet til å hjelpe meg
med det.
Jeg kan gi mer informasjon seinere, om detaljene om hva trakasseringen
mot meg bestod i.
Håper dette er i orden, og på forhånd takk for eventuell hjelp!
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Jeg sendte en ny e-post til ICA
Gmail – Fw: Problemer med personalarkiv

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Fw: Problemer med personalarkiv
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Tue, Jul 5, 2011 at 3:17 PM
To:
kristine.myhre@ica.no
Hei igjen,forresten, det stod vel i 'Rimi-nytt' at jeg vant Rimi Gullårer, som butikksjef, Rimi Langhus, for andre halvår, 2001.Kanskje dere kunne være så snille og funnet det der, siden dere ikke har brevet jeg fikk fra Stein Erik Hagen da jeg vant det konkurransen?Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: 2011/7/5
To: kristine.myhre@ica.no
Subject: Re: Fw: Problemer med personalarkivHei,
ja, jeg kan godt få en arbeidsbekreftelse.Jeg synes forresten det er rart at dere ikke har de andre papirene.Hva kan dette komme av?Kanskje dere har noen andre kursbevis, eller lignende, i mappa mi, som dere kan sende?
Mvh.
Erik Ribsskog2011/7/5 <kristine.myhre@ica.no>Hei.
Vi har dessverre ikke noe kopi av de
dokumentene du ber om i din mail. Dette er også dokumenter som vi ikke
er pålagt å oppbevare i våre arkiver. Hvis du ønsker en arbeidsbekreftelse
på dine ansettelsesforhold hos oss kan jeg få utarbeidet dette. Attest
er det kun den nærmeste leder som kan utforme.Gi beskjed hvis du ønsker en slik arbeidsbekreftelse.
——————————
—— Ha en fin dag!!
Med vennlig hilsen:
Kristine Myhre
HR-Konsulent, ICA Norge
HR-Service
22891849
05.07.2011 12:07
Tokristine.myhre@ica.no
ccSubjectRe: Fw: Problemer med personalarkiv Hei,
personnummeret mitt er 250770 30568.
(Min ny adresse i England er forresten:
Erik Ribsskog
Flat 3
5 Leather Lane
Liverpool
GB-L2 2AE
Storbritannia
I tilfelle dere trenger den.
Dere kan eventuelt også bare scanne dokumentene og maile dem hvis det er
enklere).Bare kontakt meg hvis dere trenger noe mer informasjon.
Mvh.
Erik Ribsskog
2011/7/5 <kristine.myhre@ica.no>
Hei Erik.
Må be deg om å sende oss fullt personnummer slik at vi kan se om
vi får søkt deg opp i våre systemer.——————————
—— Ha en fin dag!!
Med vennlig hilsen:
Kristine Myhre
HR-Konsulent, ICA Norge
HR-Service
22891849
—– Forwarded by Kristine Myhre/KRM00/ICA/NO/ICA on 05.07.2011 09:19
—–Inkommande e-post 04.07.2011 12:00.
Till
hrservice@ica.noKopia
Dold kopia
Från
Tina Mjørud/TMJ00/ICA/NO/ICA
Ärende
Fw: Problemer med personalarkiv
Brevtext Tar dere tak i dette? Vennligst svar kunden direkte og ikke via meg.
Med vennlig hilsen
Tina Mjørud
ICA Customer and Store Service Department Norway
Telefon direkte: +47 22 89 18 09
—– Forwarded by Tina Mjørud/TMJ00/ICA/NO/ICA on 04.07.2011 11:58 —–
Inkommande e-post 04.07.2011
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2011-06-30 23:27
To:
ica@ica.se
cc:
post@arbeidstilsynet.no
Subject: Problemer
med personalarkivHei,
jeg ser i Aftenposten.no at mange på ICA's hovedkontor, i Norge, på Sinsen,
har fått sparken:http://www.aftenposten.no/
okonomi/article4160852.ece Kanskje de som tuller med meg der, har fått sparken, tenker jeg nå.
Så jeg prøver igjen.
Kan dere være så snill å sende meg fra min mappe i personalarkivet:
– Kopi av brev fra Stein Erik Hagen, som jeg fikk da jeg vant Rimi Gullårer,
som butikksjef, Rimi Langhus, andre halvår 2001.– Kopi av kursbevis, (som f.eks. kurs i praktisk butikkledelse og arbeidsrett
for butikksjefer holdt av Jon Bekkevoll i 2001 vel).– Attest for at jeg har jobbet fire år som butikksjef i Rimi, på Rimi Nylænde,
(1998 til 2000), Rimi Kalbakken, (2000 til 2001) og Rimi Langhus (2001
og 2002). Og at jeg jobbet seks år som assistent og aspirant/låseansvarlig,
og at jeg jobbet til sammen fra jula 1992 til høsten 2004, i Rimi, i en
rekke forskjellige stillinger og butikker, i Oslo og Follo.Driver også å prøver å få LO til å ta arbeidssaken min mot ICA, for jeg
ble tullet med av distriktsjef Fjellhøy, med flere, som butikksjef, så
mye at jeg måtte slutte, syntes jeg.Så sender kopi til LO.
Og til Arbeidstilsynet, som Jussbuss har anbefalt meg å kontakte, for å
få dere til å sende disse papirene, (men som ikke svarer).Håper dette er i orden!
Mvh.
Erik Ribsskog
ATTENTION:
This e-mail may contain confidential information that is intended solely
for the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete
this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution
of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.ATTENTION:
This e-mail may contain confidential information that is intended solely
for the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete
this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution
of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.ATTENTION:
This e-mail may contain confidential information that is intended solely
for the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete
this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution
of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.
-
Jeg sendte en ny e-post til ICA
Gmail – Problemer med personalarkiv

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Problemer med personalarkiv
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Thu, Jun 30, 2011 at 10:27 PM
To:
ica@ica.se
Cc:
post@arbeidstilsynet.no
Bcc:
Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>, bjorn.kolby@lo.no
Hei,jeg ser i Aftenposten.no at mange på ICA's hovedkontor, i Norge, på Sinsen, har fått sparken:Kanskje de som tuller med meg der, har fått sparken, tenker jeg nå.Så jeg prøver igjen.Kan dere være så snill å sende meg fra min mappe i personalarkivet:
– Kopi av brev fra Stein Erik Hagen, som jeg fikk da jeg vant Rimi Gullårer, som butikksjef, Rimi Langhus, andre halvår 2001.– Kopi av kursbevis, (som f.eks. kurs i praktisk butikkledelse og arbeidsrett for butikksjefer holdt av Jon Bekkevoll i 2001 vel).– Attest for at jeg har jobbet fire år som butikksjef i Rimi, på Rimi Nylænde, (1998 til 2000), Rimi Kalbakken, (2000 til 2001) og Rimi Langhus (2001 og 2002). Og at jeg jobbet seks år som assistent og aspirant/låseansvarlig, og at jeg jobbet til sammen fra jula 1992 til høsten 2004, i Rimi, i en rekke forskjellige stillinger og butikker, i Oslo og Follo.Driver også å prøver å få LO til å ta arbeidssaken min mot ICA, for jeg ble tullet med av distriktsjef Fjellhøy, med flere, som butikksjef, så mye at jeg måtte slutte, syntes jeg.
Så sender kopi til LO.Og til Arbeidstilsynet, som Jussbuss har anbefalt meg å kontakte, for å få dere til å sende disse papirene, (men som ikke svarer).Håper dette er i orden!Mvh.
Erik Ribsskog







