johncons

Forfatter: Erik Ribsskog

  • Enda fler sender tulle e-poster. Denne var for dum, så den tok jeg bare som en spøk







    Gmail – Re: Sølvkrus som var gave fra danskekongen, til min tipptippoldefar, Lauritz Christian Nyholm







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Re: Sølvkrus som var gave fra danskekongen, til min tipptippoldefar, Lauritz Christian Nyholm





    Rudolf Bering

    <rudolfberingkoben@gmail.com>





    Sun, Oct 10, 2010 at 8:33 PM





    To:

    eribsskog@gmail.com



    Hej Erik,

    tilbuddet lyder jo ret spændende. Det glæder mig at du vil donere dit

    sølvkrus til museet. Du skal sende det til:

    Bangsbo Museum

    Dr. Margrethes Vej 6

    9900 Frederikshavn

    Danmark

    Pas bare på emballagen, så det ikke bliver skadet under forsendelsen!

    Det ville jo være synd.

    Med venlig hilsen

    Rudolf Bering

    On 10 Oct 2010 21:23 Bangsbo Museum <bangsbo@bangsbo-museum.dk> wrote:

    > hej rudolf, gider du kigge på den her henvendelse? kirsten

    >

    >

    > ———- Forwarded message ———-

    > From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    > Date: 10 Oct 2010 4:31 PM

    > Subject: Sølvkrus som var gave fra danskekongen, til min tipptippoldefar,

    > Lauritz Christian Nyholm

    > To: bangsbo@bangsbo-museum.dk

    >

    >

    > Hei,

    >

    > jeg er tipptippoldebarn, av Lauritz Christian Nyholm, som eide

    > Bangsbo, og var Hofjægermester der.

    >

    > (Jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, fra Danmark).

    >

    >

    > Jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av ‘mafian’.

    >

    > Og ble forsøkt drept, i Kvelde utenfor Larvik, i 2005.

    >

    > Men jeg får ikke mine rettigheter fra politiet, så jeg vet ikke engang

    > hvilken mafia dette er snakk om.

    >

    >

    > Så jeg lever som flyktning og arbeidsledig i England.

    >

    > Til min 34 årsdag, i 2004, så fikk jeg L. C. Nyholm sitt sølv-ølkrus,

    > i gave av min mormor.

    >

    > Det var visst en gave fra danskekongen til Nyholm.

    >

    >

    > Kanskje dere vil ha det, i museet deres?

    >

    > Det ligger i en oppbevaringsbod, hos City Self-Storage.

    >

    > (En tagg på kronen til løven, ble litt skadet, for bestemor Ingeborg,

    > hun bare stappet kruset oppi bagen min, i Nevlunghavn, så den taggen

    > brakk, da jeg prøvde å bøye den tilbake igjen.

    >

    >

    > Men men).

    >

    > For jeg er redd for at City Self-Storage, i Oslo, skal kaste tingene mine.

    >

    > Eller gi de bort.

    >

    > For jeg får ikke lov å være flyktning, i England, men får bare lov å

    > være arbeidsledig.

    >

    >

    > Så jeg har ikke råd å betale City Self-Storage-regninga.

    >

    > Men, jeg prøver å redde det kruset.

    >

    > (Som har ligget der siden 2004).

    >

    > Kanskje de har det kruset enda, tenker jeg.

    >

    >

    > Er dere interessert i det kruset.

    >

    > Det burde vel kanskje ikke være i England?

    >

    > Det er vel ikke så lett å ha i en vanlig bolig.

    >

    > Det kan jo bli stjålet.

    >

    > Kanskje det kan stå på museum, tenkte jeg.

    >

    >

    > Jeg får ikke svar fra City Self-Storage, så jeg tenkte at de kanskje

    > svarer, hvis dere spørr de.

    >

    > For jeg blir bare tullet med av alle lands myndigheter, virker det som for meg.

    >

    >

    > Kanskje fordi at min grandtante, i Danmark, Unse Heegaard f. Trock

    > Jansen, er direkte etter Karl den Store og Odin osv?

    >

    > Hvem vet.

    >

    > Så tullet politiet med meg, pga. dette?

    >

    >

    > Noe er det nok ihvertfall.

    >

    > Så jeg prøver desperat å komme meg ut av denne fellen, (må man vel

    > kalle den), som alle lands myndigheter, (virker det som ihvertfall),

    > driver og plasserer meg i, (virker det som).

    >

    >

    > Noe sånt.

    >

    > På forhånd takk for eventuelt svar!

    >

    > Mvh.

    >

    > Erik Ribsskog

    >






    PS.

    I Fredrikshavn, så var jeg ganske ofte, under oppveksten min, på 70 og 80-tallet.

    Både med mora og faren min, (og seinere aleine).

    (For vi pleide ganske ofte å dra dit med danskebåten, enten fra Oslo eller Larvik.

    Og det syntes jeg var veldig artig som barn og tenåring.

    På 70 og 80-tallet da.

    Men det ble liksom sånn at fra 90-tallet av, så hadde jeg vært på så mange reiser med danskebåten, og med ferje til England og Tyskland.

    Så etterhvert, så var ikke dansketurer så artige lengre.

    Men men).

    Det var egentlig greiest å reise med faren min, (skal jeg være ærlig), for han var mye mer ‘laid back’, enn mora mi da.

    Hu kunne være veldig slitsom, å reise sammen med.

    Eller å være sammen med, må man vel si.

    Hvis jeg skal være helt ærlig, sånn som jeg husker det, når jeg tenker tilbake.

    Og i Fredrikshavn, (husker jeg), så har de sånne kiosker, eller godtebutikker, som jeg har på nettet nå.

    Hvor de også selger vin og sprit osv.

    Så jeg tror jeg får sikte meg inn på de godtebutikkene, som de har i Danmark.

    At Godtebutikken.net, får være som en dansk godtebutikk.

    Av den typen jeg husker de hadde i Fredrikshavn, på 80-tallet.

    Siden jeg er kvart dansk, (etter min mormor Ingeborg Ribsskog), så burde det være greit, mener jeg.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Jeg sendte om problemet, med potetgull-innpakkingen, til Tim i Packaging Europe, redaktør i the Packaging Europe Database, som jeg jobbet for







    Gmail – Hi Tim,







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Hi Tim,





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Oct 10, 2010 at 8:17 PM





    To:

    tim <tim@packagingeurope.com>



    how are you?

    Thanks for the co-operation, with the Packaging Europe-database, in 2007 and 2008.
    I've now started a new webshop, specialising, in selling British food, to Scandinavia, (and Europe):

    I have some problems with the packaging, for the crisps and the tortilla-chips.
    I thought maybe it was ok, if I asked you, since you work in the packaging-industry.

    I need a packaging, that is light-weight, (because I send with airmail), which is in-expensive, (since the products aren't that expensive), and which have room for the 6-packs of 30 grams crisps and tortilla chips, that are very popular, in the UK.

    I sell mostly British sweets, but some customers have alse enquired about the crisps.
    I used to work as a food shop-manager in Norway, so this is two of my fields, IT and groceries/food.

    Since they have stopped selling the Glacier-mints in Norway.
    So I thought I could sell them on the internet, since many people in Norway, miss the Glacier-mints.
    (I've read on the internet).

    I mostly use buble-envelopes.
    But, I'm not sure if these are good enough, to send as air mail, without the crisps being broken into many pieces.
    I understand this is not really packaging, but more like wrapping.

    But I just thought about the packaging-job, when I thought about this, with the wrapping.
    So I thought that maybe you would know about this.
    Do you think it's possible to send the crips to Norway etc., without them being distroyed?

    Hope this is alright!
    Best regards,
    Erik Ribsskog






  • Jeg sendte en anmeldelse, til Politiet i Drammen







    Gmail – Anmeldelse/Fwd: Nettbutikk







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Nettbutikk





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Oct 10, 2010 at 7:42 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no


    Cc:

    post <post@spesialenheten.no>



    Hei,

    dette er visst ikke en ekte person.
    Jeg vil gjerne sende en anmeldelse for bedrageri.
    Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.
    Sender kopi til Spesialenheten, for jeg har lest på nettet at de som angriper og prøver å ødelegge livet mitt, på nettet og andre steder, er undercover politi.

    Og dere hos Politiet i Drammen, svarer jo ikke på mine henvendelser.
    Så Norge, hva er det, et land uten politi?
    Nei dere politifolka i Norge, dere er sånn, at man skammer seg over å være norsk.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/10/10
    Subject: Fwd: Nettbutikk
    To: torwaldgrensen@hotmail.com

    Hei,

    altså, hvis politiet er i krig.
    Så må det være legitimt, å drepe politifolk da, for de som blir angrepet.

    Er det dit dere vil?
    Er dere på borgerkrig-stadiet?

    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/10/10
    Subject: Re: Nettbutikk
    To: Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>

    Er du undercover politi?

    2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


    Hei

    Det er helt i orden. Man skal kjenne sine fagfelt.

    Mvh Torwald.


    Date: Sun, 10 Oct 2010 18:53:11 +0100
    Subject: Re: Nettbutikk
    From: eribsskog@gmail.com

    To: torwaldgrensen@hotmail.com

    Hei,

    ja, dette er ikke mitt felt, dessverre.
    Jeg er tidligere Rimi-butikksjef.

    Så miniatyrer, det skjønner jeg meg ikke på, dessverre.
    Så det måtte blitt at jeg hjalp til å sette opp en nettbutikk, eller noe, eventuelt.

    Men å drive en sånn nettbutikk, det er nok ikke mitt felt dessverre.
    Håper dette er i orden!
    Med Godtebutikken-net hilsen
    Erik Ribsskog

    2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


    Hei Ribsskog!

    Jeg ser at du har en nettbutikk der du selger godter til en lavere pris enn man får ferdigeksportert i Norge, alt sammen med en fornuftig profitterskel for deg selv. Kunne du tenke deg å gjøre dette med andre ting som er tilgjengelig i England, men ikke i Norge? Jeg er modellsamler av historiske miniatyrer som warhammer, battlelore og The english Civil War og ser at detaljistene i Norge tar 20-30% avanse på en del plastikkprodukter i forhold til prisen en kan få de for i England.

    La meg få høre fra deg om du er interessert i å gjøre innkjøp og videresende dem til Norge.

    Mvh Torwald






  • Den siste var visst ikke en ekte person. Hvorfor ødelegger politiet(?) livet til en tidligere butikksjef, som er forfulgt av ‘mafian’. Er de sinnsyke?







    Gmail – Nettbutikk







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Nettbutikk





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Oct 10, 2010 at 7:31 PM





    To:

    torwaldgrensen@hotmail.com



    Hei,

    altså, hvis politiet er i krig.
    Så må det være legitimt, å drepe politifolk da, for de som blir angrepet.
    Er det dit dere vil?
    Er dere på borgerkrig-stadiet?

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/10/10
    Subject: Re: Nettbutikk
    To: Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>

    Er du undercover politi?

    2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


    Hei

    Det er helt i orden. Man skal kjenne sine fagfelt.

    Mvh Torwald.


    Date: Sun, 10 Oct 2010 18:53:11 +0100
    Subject: Re: Nettbutikk
    From: eribsskog@gmail.com

    To: torwaldgrensen@hotmail.com

    Hei,

    ja, dette er ikke mitt felt, dessverre.
    Jeg er tidligere Rimi-butikksjef.

    Så miniatyrer, det skjønner jeg meg ikke på, dessverre.
    Så det måtte blitt at jeg hjalp til å sette opp en nettbutikk, eller noe, eventuelt.

    Men å drive en sånn nettbutikk, det er nok ikke mitt felt dessverre.
    Håper dette er i orden!
    Med Godtebutikken-net hilsen
    Erik Ribsskog

    2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


    Hei Ribsskog!

    Jeg ser at du har en nettbutikk der du selger godter til en lavere pris enn man får ferdigeksportert i Norge, alt sammen med en fornuftig profitterskel for deg selv. Kunne du tenke deg å gjøre dette med andre ting som er tilgjengelig i England, men ikke i Norge? Jeg er modellsamler av historiske miniatyrer som warhammer, battlelore og The english Civil War og ser at detaljistene i Norge tar 20-30% avanse på en del plastikkprodukter i forhold til prisen en kan få de for i England.

    La meg få høre fra deg om du er interessert i å gjøre innkjøp og videresende dem til Norge.

    Mvh Torwald






  • Kanskje Bangsbo Museum vil ha det sølv ølkruset, etter min tipptippoldefar, Lauritz Christian Nyholm, siden han var Hofjægermester og godsherre der







    Gmail – Sølvkrus som var gave fra danskekongen, til min tipptippoldefar, Lauritz Christian Nyholm







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Sølvkrus som var gave fra danskekongen, til min tipptippoldefar, Lauritz Christian Nyholm





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Oct 10, 2010 at 4:31 PM





    To:

    bangsbo@bangsbo-museum.dk



    Hei,

    jeg er tipptippoldebarn, av Lauritz Christian Nyholm, som eide Bangsbo, og var Hofjægermester der.
    (Jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, fra Danmark).

    Jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian'.

    Og ble forsøkt drept, i Kvelde utenfor Larvik, i 2005.
    Men jeg får ikke mine rettigheter fra politiet, så jeg vet ikke engang hvilken mafia dette er snakk om.

    Så jeg lever som flyktning og arbeidsledig i England.
    Til min 34 årsdag, i 2004, så fikk jeg L. C. Nyholm sitt sølv-ølkrus, i gave av min mormor.
    Det var visst en gave fra danskekongen til Nyholm.

    Kanskje dere vil ha det, i museet deres?
    Det ligger i en oppbevaringsbod, hos City Self-Storage.
    (En tagg på kronen til løven, ble litt skadet, for bestemor Ingeborg, hun bare stappet kruset oppi bagen min, i Nevlunghavn, så den taggen brakk, da jeg prøvde å bøye den tilbake igjen.

    Men men).
    For jeg er redd for at City Self-Storage, i Oslo, skal kaste tingene mine.

    Eller gi de bort.

    For jeg får ikke lov å være flyktning, i England, men får bare lov å være arbeidsledig.

    Så jeg har ikke råd å betale City Self-Storage-regninga.
    Men, jeg prøver å redde det kruset.
    (Som har ligget der siden 2004).
    Kanskje de har det kruset enda, tenker jeg.

    Er dere interessert i det kruset.
    Det burde vel kanskje ikke være i England?
    Det er vel ikke så lett å ha i en vanlig bolig.
    Det kan jo bli stjålet.
    Kanskje det kan stå på museum, tenkte jeg.

    Jeg får ikke svar fra City Self-Storage, så jeg tenkte at de kanskje svarer, hvis dere spørr de.
    For jeg blir bare tullet med av alle lands myndigheter, virker det som for meg.

    Kanskje fordi at min grandtante, i Danmark, Unse Heegaard f. Trock Jansen, er direkte etter Karl den Store og Odin osv?
    Hvem vet.
    Så tullet politiet med meg, pga. dette?

    Noe er det nok ihvertfall.
    Så jeg prøver desperat å komme meg ut av denne fellen, (må man vel kalle den), som alle lands myndigheter, (virker det som ihvertfall), driver og plasserer meg i, (virker det som).

    Noe sånt.
    På forhånd takk for eventuelt svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Her kan man se det, at min mormor var i slekt med Maren Gjedde og Holger baron Adeler, med flere

    min mormor i slekt med holger baron adeler og maren gjedde

    http://www.myheritage.no/site-family-tree-380233/onetree-genealogy

    PS.

    Og han Anders Gjedde Nyholm der, (min tippoldefar).

    Han var øverstkommanderende general, (Chef for Generalkommandoen), i Danmark, på 1930-tallet vel, like før krigen.

    Så sånn var det.

    Og han Lauritz Christian Nyholm, (min tipptippoldefar), han var Hofjægermester, fra Fredrikshavn, mener jeg, og også i det danske parlamentet, for Venstre vel, med mere.

    Det er han, som det sølvkruset, (som jeg har skrevet om på bloggen), tilhørte.

    Han fikk det visst av danskekongen, (skrev min mormor i sitt testamente).

    Antagelig fordi han var danskekongens Hofjægermester, (en som ledet den kongelige jakten, (sikkert ute i Frederikshavn da, selv om mine tipptippoldeforeldre også hadde Højriis Slott på Mors, i Limfjorden, hvor ungene til han og Maren Gjedde, (12-13 stykker vel), vokste opp).

    Så sånn var det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Men det jeg tenker på nå.

    Det er at min mormor, (bestemor Ingeborg), hun tulla jo i testamentet sitt.

    For hun sa, at han som hadde sølvkruset, hadde hett Lauritz Gjedde Nyholm.

    Men det var jo kona hans, Maren Gjedde, som het Gjedde, (eller Giedde).

    (Det er disse jeg har lurt på, om var ‘falske Gjedder’).

    Min mormor sa de var gammel dansk adel.

    ‘Mye finere enn Løvenskiold og de andre tyske, som kom nordover senere’, sa hun, (på telefonen, for et par år siden).

    (Selv om jeg ikke skjønte det helt).

    Men men.

    Jeg skal se hvor langt Sandolin har klart å spore Maren Gjedde, (eller Giedde), tilbake.

    Vi får se om jeg klarer det.

    Vi får se.

    PS 3.

    Man kan se det, at han Sandolin, han har ikke engang foreldrene til hun Maren Gjedde/Giedde der.

    Det er kanskje litt rart, hvis hun var så fin mener jeg.

    Og var fra ‘gammel dansk adel’, ifølge min mormor, (på telefonen, for et par år siden, noen måneder før hun døde).

    Men men.

    Her er mer om dette:

    ikke foreldre på maren gjedde

    PS 4.

    Her kan man se det, at bestemor Ingeborg, hun kaller han Hofjægermesteren ovenfor, Lauritz Christian Nyholm, for Lauritz Gjedde Nyholm.

    Så dette viser, mener jeg, at man ikke alltid kunne ta det, som bestemor Ingeborg sa/skrev, for ‘god fisk’.

    Men men.

    Hun var kanskje for opptatt av kunsten sin?

    Hvem vet.

    Her er mer om dette:

    testamente hm

    PS 5.

    Her ser vi at det nok må være snakk om samme Nyholm.

    For her kan vi kan se det, at Lauritz Christian Nyholm, (min tipptippoldefar), blant annet var Ingeniøroffiser, som min mormor også nevner i sitt testamente, (selv om hun ikke skriver at han også blant annet var Hofjægermester, (av en eller annen grunn). Men men).

    Her er mer om dette:

    samme nyholm

    http://www.myheritage.no/site-family-tree-380233/onetree-genealogy

  • Nå ble jeg visst medlem av en sånn fin slektsforsknings-side. Sikkert fordi min grandtante Unse, i Danmark, er direkte etter Karl den Store og Odin(!)

    medlem slektsforsker side

    PS.

    Her er mer om dette:

    slektsforskning 2

    http://www.myheritage.no/site-380233/onetree-genealogy

    PS 2.

    Man kan se det, at min mormor, Ingeborg Ribsskog, og min morfar, Johannes Ribsskog, og hans foreldre Helga Dørumsgaard og Johan Ribsskog, er med på det slektstreet.

    Så de var nok ganske fine da.

    Her er mer om dette:

    ingeborg og co

    http://www.myheritage.no/site-family-tree-380233/onetree-genealogy

  • Jeg sendte en klargjørings e-post, angående spesialbestillinger, til en kunde som har kontaktet meg om det







    Gmail – Angående spesialbestillinger fra Godtebutikken.net/Fwd: Spesialbestilling, godtebutikken.net







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Angående spesialbestillinger fra Godtebutikken.net/Fwd: Spesialbestilling, godtebutikken.net





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Oct 10, 2010 at 5:15 AM





    To:

    (Sensurert av johncons-blogg)



    Hei,

    jeg har blitt varmere i trøya her.
    Jeg så også at jeg overså en ting, ved mitt forrige svar.
    (Beklager at jeg skriver seint, men det blir lange dager, siden nettbutikken er ny.

    Jeg merker også at det blir fort slitsomt, og vanskelig å få nok inntekter, med den kalkylen jeg har.
    For det første, så så jeg at du bestiller 3 stk. av den pastasausen.
    Og mitt tilbud, står fortsatt, at du får den, til den kalkylen nevnt, i den forrige e-posten, og uten spesialbestillingsgebyr.

    Men, jeg må nesten ta et slikt gebyr, så hvis du skal ha fler slike spesialbestillinger, seinere, så må jeg ta et gebyr på 49 kroner, pr. spesialbestilling, har jeg funnet ut, (for å ikke jobbe meg ihjel, uten å tjene noe).

    Da vil den bestillingen vanligvis bli sendt innen en ukes tid.
    Hvis det haster, så kan jeg også ta hastegebyr, også på 49 kroner da.
    Da blir det kjøpt, og sendt neste dag, hvis jeg finner varen.

    Men dette kan også avtales, fra gang til gang.

    Og da går dette foran de reglene jeg skriver her.

    Og min nye kalkyle, er på varer inntil £2.00 så er det 20 kroner påslag, på porto og innkjøpspris.

    Og fra £2 til £6 så er det 25 kroner påslag, (på porto og innkjøpspris).
    Og fra £6 så er det 45 kroners påslag, (på porto og innkjøpspris).

    Det er sånn det ser ut nå, men disse reglene kan forandres uten noen tidsfrist.

    Har jeg bestemt meg for.
    For jeg er jo i oppstartsfasen, og må føle meg litt fram her, eller hva jeg skal kalle det.
    Men de betingelsene jeg nevnte, i den forrige e-posten, de får du fremdeles, for det kjøpet.

    Hvis du fortsatt vil ha de tre pastasaus-boksene.
    Venter på svar om det.
    Beklager at det blir mye e-poster, men jeg er som sagt ny på dette med importbutikker, fra utlandet, og netthandel, så jeg trenger litt tid på å bli varm i trøya her.

    Håper dette er i orden, og igjen takk for at du kontaktet Godtebutikken.net!
    Med Godtebutikken.net-hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/10/9
    Subject: Re: Spesialbestilling, godtebutikken.net

    To: (Sensurert av johncons-blogg) <(Sensurert av johncons-blogg)>

    Hei,

    ja, jeg kan kikke på Tesco, når de skal dit en av de neste dagene, om de har den.

    (De har blant annet en stor Tesco Supershop her i Liverpool, hvor de har det meste).
    Jeg tar innkjøpsprisen pluss porto, og legger på ti kroner på hver vare.
    Det er den kalkylen, som jeg bruker på de andre varene, (for øyeblikket ihvertfall).
    Så det er mitt tilbud på denne.

    Og jeg kan få sendte det iløpet av neste uke, så lenge de har det på Tesco.
    Hvis du ønsker at jeg skal kjøpe dette, så bare si hvor mange du vil ha.
    Så sender jeg deg en ny e-post, når jeg har fått kjøpt dette.

    Med Godtebutikken.net-hilsen
    Erik Ribsskog

    2010/10/9 (Sensurert av johncons-blogg) <(Sensurert av johncons-blogg)>


    Hei Erik,

    Jeg lurte på om det var mulig å legge inn en spesialbestilling på godtebutikken din. Dette er ikke snakk om godteri, men en veldig god pastasaus som ikke finnes i Norge.

    Denne: http://www.mysupermarket.co.uk/sainsburys-price-comparison/Pasta_Sauce/Dolmio_Stir_in_Sauce_Sun_Dried_Tomato_150g.html

    De har den blant annet på Tesco. Hvis det hadde vært mulig, ville jeg gjerne bestilt 3 sånne. Bare pass på å ikke kjøpe light-utgaven. Jeg vet ikke hvordan vi skulle gjort det med pris, men du bør ihvertfall tjene på handelen. Dette kan vi uansett komme tilbake til hvis du ønsker å gjøre handelen.

    Med vennlig hilsen,

    (Sensurert av johncons-blogg)