johncons

Forfatter: Erik Ribsskog

  • Nå har jeg endelig fått postet dagens bestillinger. Bedre seint enn aldri, sier jeg

    Photo 2072

    Photo 2074

    Photo 2075

    Photo 2076

    Photo 2077

    Photo 2078

    Photo 2079

    Photo 2080

    Photo 2081

    Photo 2082

    Photo 2083

    Photo 2084

    Photo 2085

    Photo 2086

    Photo 2087

    PS.

    Selv om det bare var to bestillinger idag, så tjente jeg en del penger faktisk.

    Jeg skal gå gjennom begge ordrene og se hvor mye jeg tjente igjen.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her kan vi se dagens PayPal-transaksjoner:

    dagens paypal-transaksjoner

    PS 3.

    Den første orderen, (som var på 4 ting vel), den var på 175.60.

    Og da tok PayPal 9.65 i gebyr.

    Så da var det igjen 165.95.

    Og det overførte jeg til pund, (siden jeg bor i England).

    Og det ble £17.39.

    Så måtte jeg betale porto.

    Og det var £6.60 vel.

    Og da satt jeg igjen med £10.79.

    Og hvor mye betalte jeg for de varene?

    Da må jeg sjekke ordren.

    Og det var dette:

    1 x Jelly Snakes Jelly Snakes 0% 39.90Kr. 39.90Kr. 39.90Kr. 39.90Kr.
    1 x Maynards Wine Gums Wine Gums 0% 38.90Kr. 38.90Kr. 38.90Kr. 38.90Kr.
    1 x Haribo Trick or Treat Mini Mix Trick or Tre 0% 44.90Kr. 44.90Kr. 44.901Kr. 44.90Kr.
    1 x Cadbury Santa Medium Selection Box Santa Medium 0% 51.90Kr. 51.90Kr. 51.90Kr. 51.90Kr.

    Da må jeg sjekke prisene jeg betalte.

    (Jeg kjøpte disse varene i budsjett-butikker og på tilbud, (two for one, (to for prisen av en)), osv.

    Jelly Snakes, de kosta 71 pence, på tilbud.

    (Jeg skriver ikke butikk-navnene, (som varierer ganske mye) i tilfelle de blir ‘sure’).

    Maynards Wine Gums de kosta 62 pence, på tilbud.

    Haribo Trick or Treat Mini Mix kosta 1 pund på en budsjett-butikk.

    Og Cadbury Santa Medium, kosta £1.50 på en budsjett-butikk.

    Så de varene, de kostet meg tilsammen £3.83.

    Og hvor mye satt jeg igjen med igjen, etter porto?

    Jo, £10.79 var det vel.

    Og hvor mye er £10.79 minus £3.83?

    Jo, det er £6.96.

    Så sånne store leveringer, de tjener jeg penger på.

    Mens hvis kundene bare kjøper en ting, så tjener jeg bare et par kroner, kanskje.

    Men jeg tjente altså nesten syv pund da, på den første pakka.

    Men jeg må trekke fra litt, på emballasje.

    For den pakka brukte to konvolutter, a 33 pence.

    Så det blir 66 pence.

    Pluss litt printerblekk.

    Skal vi si cirka et pund?

    La oss si at jeg tjente 6 pund da, på den første pakka.

    Hvor mye hadde jeg trengt å tjene hver dag, for å få nok penger til husleie og mat osv?

    Ja, det hadde vel holdt lenge, med 30 pund om dagen, her i England.

    Så hvis jeg kan klare å komme opp på 5-6 store pakker hver dag.

    Eller 10 mellomstore.

    Noe sånt.

    Da ville det gått rundt.

    Og jeg ville også klart meg med litt mindre, for det er noe som heter ‘Income Support’, her i England.

    Og den andre pakka tjente jeg nok også penger på.

    (Nå orker jeg ikke å regne på det nå vel).

    Men la oss si at jeg tjente 7 pund da, på den andre pakka, (som var en litt større ordre).

    Da tjente jeg tilsammen 13 pund idag da.

    Det er ikke så værst.

    Ihvertfall ikke for en hobby.

    Og det her er jo bare i startfasen.

    Så jeg får se om det er mulig å leve av den her nettbutikken.

    Vi får se.

    Takk til de som kjøpte varer ihvertfall!

    Så det er bare å bestille varer, hvis det er noen som har lyst til det.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 4.

    Men jeg merker nå.

    At jeg blir litt sliten i arma, osv.

    For det er mye skriving av tolldeklarasjonsskjema, osv.

    Og pakking og innlegging av varer, og logge inn på PayPal og skrive ut fakturaer osv.

    Så jeg tror jeg må øke påslaget litt.

    Nå, så legger jeg sammen porto og innkjøpspris.

    (For en vare).

    Også plusser jeg på 10 kroner.

    Som skal dekke avgift til PayPal, lønn til meg, og utgifter til emballasje og printerblekk, osv.

    Men, jeg lurer på om det er litt lite.

    For jeg merker at jeg blir sliten av bare to pakker på en dag.

    (Selv om jeg har lagt inne mye varer idag og).

    Nå tar jeg 10 kroner påslag for godteriet.

    15 kroner påslag for sigarettene.

    Og 30 kroner påslag for spriten.

    (Siden sigaretter og sprit er dyrere, så selger det nok mindre i stk., pr. ordre, har jeg regnet ut).

    Men jeg tror jeg må oppjustere de påslagene litt.

    Sånn at man får, (rundt regna), fire godteri for 200 kroner, og ikke fem pakker.

    (Dessverre).

    Men men.

    Så da må jeg ta 20 kroner påslag på godteriet, tenker jeg.

    Og så 25 for sigarettene da.

    Eller kanskje 20, for de er enkel å sende, og bruker lite emballasje.

    Og kanskje 35 for spriten da.

    Jeg får se litt mer på det imorgen, tror jeg, når jeg er litt mer uthvilt og litt mindre trøtt.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 5.

    Nå så jeg på det igjen.

    Og da fikk jeg nye påslag her.

    Og det jeg kom fram til nå.

    Det var 20 på godteri, (og potetgull/tortilla chips).

    25 på røyk.

    Og 45 på sprit.

    (Siden sprit og røyk er så dyrt, så da blir det nok færre stykk, pr. forsendelse, for jeg regner med at folk vil prøve å komme under grensa for tollfri handel på 200 kroner, osv).

    Men men.

    Så får jeg se hvordan jeg gjør det med magasiner og sherry-en.

    Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på de fotball-magasinene, som dem trykker her i Liverpool.

    Et for Everton og et for Liverpool, hver uke.

    Jeg får se om jeg tørr å kjøpe begge de samtidig.

    Det ser sikkert litt dumt ut.

    Men men.

    Vi får se om jeg tørr det.

    Vi får se.

  • En fra Bergen har skrevet et fint dikt, til ære for Godtebutikken.net, i en Facebook-melding. (Forstå det den som kan)




    hei

    Mellom Deg og Anders Hauge

    Anders Hauge 8. oktober kl. 17:33 Rapporter

    veldig bra godtebutikk du har starta! Eg skal bestilla 4 påsar med snop av deg på tirsdag når eg får lønning. Me får sjå kå som skjer. Men eg lurte på når du skal ta inn potetgull, og om det er mange gode sortar potetgull der som ikkje finnes i norge ? Uansett lykke til med både butikken og bloggen!

    Erik Ribsskog 8. oktober kl. 19:52

    Hei,

    ja, jeg tenkte jeg skulle selge Walkers crisps, og Hoola Hoops og Doritos tortilla chips, f.eks.

    Disse kommer i 6-7 pakninger a ca. 30 gram.

    Så det blir da ca. 20 kroner i porto, som sjokoladen.

    Problemet er å finne en emballasje, som gjør at potetgullet overlever ferden i posten, fram til Norge.

    Så det sliter jeg litt med.

    Men jeg har jobbet i emballasjeindustrien, som Company Researcher, for Packaging Europe.

    Så jeg vet at det finnes der ute.

    Men jeg har sett emballasje, som koster ca. 20 kroner.

    Og det er litt mye, for da blir prisen kanskje 50-60 kroner, for en samlepose med ca. 200 gram potetgull/snack.

    Så jeg skal prøve å finne en billigere emballasje først.

    Så jeg kan ikke love når jeg skal begynne å selge potetgullet.

    Hvis det blir mye etterspørsel, så kan jeg selge det for 49 kroner, for ca. 200 gram.

    Men det er litt drøy pris, synes jeg.

    Men hvis noen har spesialbestillinger, så kan de sende det på e-post.

    Så kan jeg legge ut det, som en egen vare.

    Og kjøpe det her i England.

    Men da tar det litt lenger tid å få sendt.

    For da må jeg gå rundt i butikker her, og finne den varen, en dag jeg har tid.

    Så da kan det ta kanskje opp til en uke, å få sendt det.

    Men det er bare å bestille spesialbestillinger.

    Eller komme med forespørsler, så kan jeg regne ut en pris.

    Og da finner jeg også ut hva som er populært av godteri/snacks.

    For kanskje også andre i Norge er på utkikk etter disse varene.

    Vi får se.

    Med Godtebutikken.net-hilsen

    Erik Ribsskog

    Anders Hauge 8. oktober kl. 22:26 Rapporter

    Takk for svar! Eg får berre smørja meg med tolmodigheit da, ang potetgullet. Kan eg spørja kva som er ditt personlige favorittsnop ? Eg og kameraten min Stig Andresen likar best toblerone og M sjokoladen (men stig likar ikkje m&m's) Er det nokon sjokolade ala toblerone i England som du kan ta inn i butikken ? Toblerone er jo veldig dyr i norge også. men men. Me kjøpe helst når Stig har fått trygd. På tirsdag får du ein bestilling fra meg, sia du har veldig gode prisar og virkar som ein oppegåande kar (på bloggen da). men men

    me får sjå kå som skjer…
    God helg!

    Erik Ribsskog 8. oktober kl. 23:18

    Hei,

    ja, de har Toblerone her og.

    Jeg kan se, om jeg finner noen smaker, som de ikke har Norge.

    Vi får se.

    Det hender at jeg også handler på Lidl, og der hadde noe veldig god julemarsipan, sist jeg var der.

    Så kanskje slenger på noen sånne varer og.

    Men lakris og marspian er ikke så vanlig, her i England, som i Norge, synes jeg det virker som.

    Så da er det nesten julekvelden, hvis man finner marsipan og lakris-godteri.

    (Selv om jeg begynner å lære hvor jeg kan finne de forskjellige tingene nå).

    Jeg ble faktisk kalt Erik Marsipan, av mora mi, som liten, for da vi bodde i Skreppestad-blokkene, utafor Larvik, så lagde mora mi marsipan, i juleferien, jula 1976 vel.

    Og da brukte hu gul og grønn konditorfarge, osv., husker jeg.

    Så jeg har alltid vært glad i godteri.

    Farmora mi, pleide å lage kransekake, til jul, til alle i slekta noen år.

    Og da pleide jeg å få formene, som det var marsipan-rester igjen i da.

    Og da fikk jeg spise marsipan fra formene da.

    Selv om det kanskje ikke var helt renslig?

    For kakene blir jo bakt, eller stekt, mener jeg.

    Men jeg har alltid vært en godte-gris, (som det vel kanskje heter).

    Så for meg å drive å godtebutikk, det passer bra tror jeg.

    Takk for interessen!

    Med Godtebutikken.net-hilsen

    Erik Ribsskog

    Anders Hauge 10. oktober kl. 00:11 Rapporter

    Eg vil skriva eit lite dikt til deg da

    Godtebutikken har godt av litt markedsføring

    Engelsk snop direkte i posten
    Ribsskog fiksar rette kosten

    Masse tilbud for ribsskog er raus
    Aldri vanskeleg på pastasaus
    Frykt ikkje om du er tom for vodka

    Ikkje for deg som tykkjer avgift lokka
    Alltid service uansett klokka

    Anders Hauge 10. oktober kl. 00:29 Rapporter

    Aldri lurings, det her e ærlig

    Lakris og vodka, dagen blir hærlig
    Blad og pastiller, alt i eit brev
    Aldri lurings, Ribsskog er ein rev
    Niks problem, ingen men men
    Sikkert som banken, Ribsskog er ein venn
    Kundane bestiller, igjen og igjen

    Mykje i utvalg, og lageret veks
    Aldri problem, sjølv med ei tante som heks
    Fritt fram for sjokolade og kjeks
    Ingen bilett på trikken eg brukar pengane rett
    Alle må bestilla på godtebutikken dått nett

    Erik Ribsskog 10. oktober kl. 01:03

    Hei,

    det var veldig bra reklame.

    Du kan få med en håndfull ekstra sånne smoothie isbre-godteri, (som jeg ikke likte), hvis du bestiller noe fra nettbutikken.

    Bare husk å skrive 'smoothie-premie', i forbindelse med bestillingen.

    Neida, bare tuller.

    Det her var veldig artig dikt.

    Nå har jeg fått inn noe potetgull også, og mer kommer, når kapitalen til firmaet øker.

    Jeg får se ann salget litt her også.

    Det er jo ikke sikkert at det tar av enda.

    Vi får se.

    Med Godtebutikken.net-hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Igjen takk for fint dikt!






  • Nå har jeg begynt med banneliste igjen, på bloggen

    Photo 2070

    PS.

    Nå orker jeg ikke mer av han kommentar-skriveren Edvaldsen.

    Jeg synes at han maser så fælt.

    Så han har jeg nå bannet ut året, for masing.

    Jeg synes at det er de samme som går igjen hele tida, som maser.

    Så nå synes jeg at begeret har rent litt over her.

    Så nå fikk jeg litt nok her, merka jeg.

    Så sånn er det.

    Men Edvalsen er velkommen tilbake, til å skrive nye kommentarer igjen, på johncons-blogg, neste år, dvs. i år 2011.

    Så denne ‘bannelisten’ gjelder bare ut året.

    Så sånn er det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Nå har jeg vært på Lidl og, for de har så god ferdigpizza der, og jeg kjøpte selvfølgelig også med noe til nettbutikken min

    Photo 2034

    Photo 2035

    Photo 2036

    Photo 2037

    Photo 2038

    PS.

    Jeg kan ta med prisene, siden jeg pleide å jobbe på Rimi.

    To sånne gode pizzaer, koster £2.50, eller ca. 11-12 kroner stykket.

    (De tyske budsjett-butikkene, som Aldi og Lidl, er ganske bra, synes jeg.

    Der har de billig og god mat, vil jeg si.

    Man kan si mye om tyskerne, (at de har starta kriger osv).

    Men flinke med mat, vil jeg si at de er.

    Så sånn er nok det.

    Den marsipanen, den var på nesten 200 gram, og kosta ca. 8 kroner da.

    Den er veldig god.

    Det er marsipanbrød med mørk sjokolade da.

    Det smaker nesten som norsk julemarsipan, som man kan kjøpe i butikkene i Norge.

    (I Storbritannia, så jukser de ofte litt med maten, synes jeg det virker som.

    Så det tyske godteriet smaker enda litt bedre, synes jeg.

    Og jeg har jo vært i Tyskland, i noen dager, da jeg var på flukt, fra ‘mafian’.

    Og de har mye god og minst like billig mat, i Tyskland og, har jeg lagt merke til.

    Men her i England, så kan man faktisk få både engelsk mat, og også tysk mat da, på Lidl og Aldi.

    Så jeg som er så glad i mat, har det som fisken i vannet her borte.

    (Selv om jeg har litt dårlig råd).

    Det er helt sikkert.

    Men men.

    Den Iron Brew-en og den Cola-en, det er 2. liters flasker.

    Og de er også ganske/veldig gode.

    (Jeg er ikke så vant med dem enda).

    Mer da.

    Men de er billige.

    De koster 3-4 kroner, pr. flaske, som er på 2 liter.

    Jeg er jo arbeidsledig.

    Så jeg prøver å kjøpe billig mat.

    Så jeg kjøpte ikke f.eks. Coca Cola og Irn Bru, men jeg kjøpte kopi-varene på Lidl da.

    Siden jeg er på budsjett.

    Men men.

    Vodkaen, den er på 37.5 prosent.

    (Så jeg kjøpte ikke den sterkeste, på 50% vel).

    Men men.

    Men den er på 0.7 liter og kosta £7.99 vel.

    Dvs. ca. 70 kroner.

    Så koster PayPal-avgift kanskje 10 kroner.

    Emballasje kanskje 15-20 kroner.

    Og porto kanskje 60(?) kroner.

    Da kan jeg klare å få klemt den under 200 kroner.

    Og da kanskje den selger.

    Vi får se om jeg klarer det.

    Jeg tenkte jeg skulle ta noe bobleplast rundt og ta den vodkaen oppi sånne rør.

    Da burde vel den komme fram helskinnet til Norge, får jeg håpe på.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Den vodkaen kan kanskje være fin, for de som bor langt unna der det er butikker og pol osv., tenkte jeg på nå.

    For det er vel ganske enkelt å bestille fra den nettbutikken min.

    Men men.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 3.

    Men den vodkaen, den så jeg nå, at den må jeg sende med vanlig bakkepost.

    Hvis ikke så blir bare portoen ca. 150 kroner.

    Så jeg får se mer på det her.

    Kanskje jeg burde sende alt med bakkepost, så blir det litt billigere.

    Men da må jeg lage tolldeklarasjonsskjemaene selv.

    (For da får jeg ikke tak i de fra PayPal).

    Men det klarer jeg vel.

    Jeg får tenke litt mer på det her.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 4.

    Her er mer om dette:

    Photo 2039

    Photo 2040

    Photo 2041

    Photo 2042

    Photo 2043

    PS 5.

    Jeg blingsa litt i stad, når jeg skrev om portoen på vodkaen.

    Jeg så på prisene for ‘resten av verden’, (utenfor Europa).

    Så jeg leste feil pris.

    Den kommer ikke på ca. 150 kroner i flypost.

    Men ca. 70-80 kroner vel.

    Så da sender jeg nok forsatt alt med flypost, med ‘PayPal’-frimerker.

    For enkelthets skyld.

    Så beklager at jeg roter litt her.

    Jeg har kanskje vært i for mange butikker i dag.

    Vi får se om jeg klarer å skjerpe meg.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

  • Noen sier på Google, at jeg burde kjøpe godteriet direkte fra leverandør. Ja, jeg skal gjøre det, men jeg må bare vite hva som selger først, osv.

    kjøp godteri direkte fra leverandør

    PS.

    Den forretningsideen her, er mest på hobbybasis foreløbig.

    Jeg bare prøver å se, om den ideen her er ‘liv laga’.

    Så får jeg se det an litt, om det kommer inn masse ordrer osv.

    Og om hvordan typer varer som selger.

    For jeg er fortsatt registrert som arbeidsledig og søker jobber osv.

    Så dette er mer som en hobby, som jeg driver med ved siden av, på fritida da, må man vel si.

    Og jeg har heller ikke så mye kapital, så jeg må ta det litt rolig her.

    Så jeg må ta en ting av gangen, for å si det sånn.

    Og jeg må nok være litt tålmodig.

    Så beklager hvis det blir en del utsolgt, og sånn, i begynnelsen.

    Men det kommer nok til å bli bedre, etterhvert, når jeg får mer kapital, osv.

    (Hvis det her går bra da).

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jeg må også lære meg det her osCommerce-programmet.

    Det ‘Open Source’-programmet, som jeg har laget webshopen i.

    For det er den første ‘ordentlige’ webshopen jeg har hatt, må jeg vel si.

    Så jeg får se det ann litt, og ta en ting av gangen, tror jeg.

    Men takk for råd uansett, forresten!

    Så vi får se om jeg klarer å få til dette.

    Vi får se.

  • Nå strømmer bestillingene inn til Godtebutikken.net her. Nå har jeg visst blitt butikksjef igjen. Det var artig 🙂







    Gmail – Order Process







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Order Process





    Godtebutikken.net

    <info@godtebutikken.net>





    Sat, Oct 9, 2010 at 5:15 PM





    To:

    eribsskog@gmail.com



    Godtebutikken.net

    ——————————————————

    Order Number: 17

    Detailed Invoice: http://www.godtebutikken.net/account_history_info.php?order_id=17

    Date Ordered: Saturday 09 October, 2010

    Products

    ——————————————————

    1 x Werther’s Original (Original) = 32.90NOK

    1 x Maynards Wine Gums (Wine Gums) = 38.90NOK

    1 x Cadbury Dairy Milk Caramel Nibbles (Caramel Nibb) = 40.90NOK

    1 x Jelly Snakes (Jelly Snakes) = 39.90NOK

    1 x Mars Planets (Planets) = 39.90NOK

    ——————————————————

    Sub-Total: 192.50NOK

    Total: 192.50NOK

    Delivery Address

    ——————————————————

    (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg)

    Kristiansand, 4630

    Norway

    Billing Address

    ——————————————————

    (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg)

    Kristiansand, 4630

    Norway

    Payment Method

    ——————————————————

    PayPal Website Payments Standard






  • Sånn her er det jeg gjør med spesialbestillinger, av mat osv., fra England, hvis det er noen som er interessert i det







    Gmail – Spesialbestilling, godtebutikken.net







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Spesialbestilling, godtebutikken.net





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Oct 9, 2010 at 4:45 PM





    To:

    (Sensurert av johncons-blogg)>



    Hei,

    ja, jeg kan kikke på Tesco, når de skal dit en av de neste dagene, om de har den.
    (De har blant annet en stor Tesco Supershop her i Liverpool, hvor de har det meste).
    Jeg tar innkjøpsprisen pluss porto, og legger på ti kroner på hver vare.
    Det er den kalkylen, som jeg bruker på de andre varene, (for øyeblikket ihvertfall).
    Så det er mitt tilbud på denne.

    Og jeg kan få sendte det iløpet av neste uke, så lenge de har det på Tesco.
    Hvis du ønsker at jeg skal kjøpe dette, så bare si hvor mange du vil ha.
    Så sender jeg deg en ny e-post, når jeg har fått kjøpt dette.

    Med Godtebutikken.net-hilsen
    Erik Ribsskog

    2010/10/9 (Sensurert av johncons-blogg) <>


    Hei Erik,

    Jeg lurte på om det var mulig å legge inn en spesialbestilling på godtebutikken din. Dette er ikke snakk om godteri, men en veldig god pastasaus som ikke finnes i Norge.

    Denne: http://www.mysupermarket.co.uk/sainsburys-price-comparison/Pasta_Sauce/Dolmio_Stir_in_Sauce_Sun_Dried_Tomato_150g.html

    De har den blant annet på Tesco. Hvis det hadde vært mulig, ville jeg gjerne bestilt 3 sånne. Bare pass på å ikke kjøpe light-utgaven. Jeg vet ikke hvordan vi skulle gjort det med pris, men du bør ihvertfall tjene på handelen. Dette kan vi uansett komme tilbake til hvis du ønsker å gjøre handelen.

    Med vennlig hilsen,

    (Sensurert av johncons-blogg)






    PS.

    Nå legger jeg på 10 kroner, som skal dekke PayPal-avgift osv., på alle varer.

    Så nå går jeg et par kroner pluss, på hver vare.

    Men, hvis folk kjøper mange varer, så går jeg mer i pluss.

    Så jeg får se dette ann, om hvordan dette kommer til å funke.

    Kanskje jeg må legge på 15 kroner, eller 20 kroner etterhvert, (istedet for 10 kroner).

    Jeg får se det an litt.

    Men jeg har ikke lyst til å gi kundene bakoversveis, akkurat heller, (med alt for høye priser).

    Ihvertfall ikke i begynnelsen.

    For da kanskje de ‘steiler’, før de vurderer å kjøpe varer, engang.

    Men så kanskje de blir vant til at Godtebutikken.net har bra kundeservice osv., og da kanskje folk er villig til å betale litt mer og.

    Men jeg tar det som en hobby i begynnelsen da.

    Og ser det an litt, hvordan det går.

    Så vi får se om det slår ann.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Hvis noen kjenner Thomas Kvehaugen, (en tidligere FN-soldat, som fikk sparken som sjef i Rimi, ifølge Irene), så kanskje de kan be han slutte å spamme







    Gmail – (no subject)







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    (no subject)





    Thomas Kvehaugen

    <thomas.sk@hotmail.com>





    Sat, Oct 9, 2010 at 4:35 PM





    To:

    bk.skarpsno@gmail.com, susanne_75@hotmail.com, henriette_god@hotmail.com, jonruu@hotmail.com, kaca_89@hotmail.com, eribsskog@gmail.com, zarah_khan_86@hotmail.com, roedhans@online.no, skarps@online.no