johncons

Stikkord: Hm

  • Nå skulle jeg egentlig sendt klage-mailer om nettmobbing. Men jeg fant noe som minner om sovjetstat, (hos Brukerklagenemda for elektronisk kommunikasjon), må man vel si. Deres mailadresse er visst bare lov å bruke, for offentlige instanser osv., (kan det virke som)

    sovjet kontakt

    https://www.brukerklagenemnda.no/kontakt-oss/

    PS.

    Jeg mener at vi lærte på handel og kontor, (hvor jeg gikk tre år på andre halvdel av 80-tallet).

    At det er kunden/borgeren sitt privilegium, å velge korrespondanse-metode.

    Men her kan det virke som, at borgerne _må_ bruke web-mail, (som jeg har kalt det tidligere på bloggen).

    Mens andre myndigheter osv., kan sende vanlig e-post.

    Og web-mail er upraktisk, (noe jeg har blogget om tidligere).

    Her skulle jeg bare sende en kopi-mail, og da kan man ikke bruke sånne web-skjema, for å sende mail.

    Og får man en kopi av mailen?

    Det vet man ikke før man har trykket på send-knappen.

    Så web-mail er lunefullt, (som jeg har blogget om tidligere).

    Enten så mister man oversikten, over hva man har skrevet, (ved at man ikke får kopi).

    Ellers så blir man en dumming, som driver med dobbelt-arbeid, (siden at man har tatt unødvendige screen-shoots), som de sa i Rimi.

    Da er det kanskje bedre å bare sende vanlige mailer.

    Da beholder man en kopi, i sitt mail-program.

    Og man kan også sende kopier, til relevante mail-adresser, (for å oppdatere/informere disse).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jeg kan også ta med om, at disse, (Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet/Brukerklagenemnda), aldri gjør jobben sin.

    Jeg har sendt de mer enn hundre klager nå, (må det vel være), på mobil/internett-firma.

    Men de har ikke irettesatt noen av disse firmaene, på noen som helst måte, (for å si det sånn).

    Så dette er sløsing med skattebetalernes penger, (og korrupsjon av verste sort), må jeg si.

    (Noe sånt).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Facebook har blitt pakkiser, (kan det virke som). Noe sånt

    facebook har blitt pakkiser

    PS.

    Hver dag, så anbefaler Facebook meg sånne videoer, med arabisk tekst.

    Og hver dag, så velger jeg disse bort, (at jeg ikke vil ha mer innhold, fra vedkommende person/firma).

    Men så er det samme igjen, neste dag.

    Facebook foreslår fullt av innhold, fra den muslimske verden.

    (For å si det sånn).

    Så de har tydeligvis laget noen åndssvake algoritmer, (av noe slag).

    (Noe sånt).

    Så sånn er visst det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

  • De siste månedene, så har jeg pleid å bestille apotekvarer, (fortvorte-medisin osv.), fra Farmasiet.no. For de har gratis ekspress-levering, med firmaet Porterbuddy. Og denne gangen så måtte jeg bekrefte at jeg hadde tatt inn varene, (etter at budet satt de foran døra). Det har jeg ikke vært borti før. Og dette er informasjon, som er veldig viktig, (for Porterbuddy), kan det virke som. Hva med personvernet, osv.? Innsamling av informasjon/data skal vel være på en: ‘Need-to-know basis’, (som de sier i England). Er dette virkelig informasjon som Porterbuddy trenger? Hm

    trenger å bekrefte mottak

    PS.

    De har også brukt tid/penger på å lage et spill, som man skal spille, mens man venter på pakken:

    stasi hm paint

    PS 2.

    Jeg pleier å gå for å følge med på leveringen, når budet er hos kunden før meg, i køen.

    Men forrige gang, så var kunden før meg, visst rett borti gata.

    Så når jeg så ut av vinduet, (for å følge med på når budbilen dukka opp, (siden at det er masse negerunger osv., som flyr rundt huset her)).

    Så var budet rett utafor kjøkkenvinduet mitt, og glante rett på meg, (fra mindre enn en meter unna, eller noe i den duren), når jeg gløtta litt ut, fra bak gardinen.

    Og det var rimelig ekkelt, (syntes jeg).

    Det er vel som kalles, å være en: ‘Peeping Tom’.

    (For å si det sånn).

    Så for å unngå noe lignende.

    Så har jeg handla apotekvarer, hos Boots på Solli Plass og 123Apotek, (som leverer gratis i postkassa), de siste månedene.

    (Blir det vel).

    Men nå var jeg helt tom for en type fotvorte-medisin, (det slaget som fryser fotvortene), selv om fotvortene har bedret seg litt, (så jeg kan muligens snart klare meg uten så mye fotvorte-medisin, hvis alt går etter planen).

    (Det finnes mange forskjellige merker, av fotvorte-medisin.

    Og de fotvortene mine, har jeg hatt i mange år, (uten å ha skjønt at det var fotvorter, for de er helt flate nærmest, og ser ikke ut som de vortene som min tidligere klassekamerat Geir Arne Jørgensen pleide å ha på henda sine, (på begynnelsen/midten 80-tallet), for å si det sånn).

    Så jeg tenkte at jeg kunne prøve å legge inn en bestilling til, fra Farmasiet.no.

    (For å få fotvorte-medisinen med en gang.

    Og de har jo også gratis levering, pluss at de nesten alltid har 30 prosent rabatt, på omtrent alle varer.

    Så man får jo da en vare gratis liksom, hvis man kjøper to-tre varer.

    Noe sånt.

    Og det kan jo være, at det er akkurat den varen, som får fotvortene til å gå bort.

    For å si det sånn).

    Og nå gikk jeg til kjøkkenvinduet, litt før.

    (For å unngå en sånn ‘nær homo-opplevelse’, som forrige gang.

    Da budet kom uventet raskt på meg, (og var nysgjerrig).

    Må man vel si)

    Men nå hadde visst Porterbuddy istedet noe annet klamt opplegg på lur, (den nye/unødvendige knappen dems).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Som jeg har blogget om tidligere, så kjører Porterbuddy rundt, i noen slags budbiler, (jeg kunne ikke se at det stod Porterbuddy, på den bilen som de kjørte med i dag, men jeg kikka ikke så nøye, for å si det sånn).

    Og den første gangen de leverte her, så kjørte de nok også rundt, i en eller annen bil.

    (Jeg fulgte med på hvor raskt de cruisa rundt, i Oslo Vest og Bærum.

    På kartet dems).

    Men når budet dukka opp, så var han kledd, i en tynn sykkelbukse, osv.

    (Var det vel).

    Og de parkerte også rundt hjørnet.

    (Jeg så hverken noen sykkel eller noen bil.

    For å si det sånn).

    Så i begynnelsen, så kunne det virke som, at dette firmaet, (Portnerbuddy), lot som at de var mer miljøvennlige, enn det de egentlig er, (må man vel si).

    (Noe sånt).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Både Farmasiet og Porterbuddy har visst det norske investeringsselskapet Verdane som hovedeier, (så det er nok derfor at frakten er så billig/rask, hvis jeg skulle tippe):

    billig frakt

    https://verdane.com/portfolio/holdings/

    PS 5.

    Her er mer om dette:

    verdane historie

    https://verdane.com/why-verdane/about-verdane/

    PS 6.

    Verdane har visst kjøpt 96 småfirmaer, av staten, i 2003.

    (Står det i PS-et overfor).

    Så det blir jo nesten som med de oligarkene, i Russland, (må man vel si).

    Som kjøpte opp de store statseide russiske firmaene billig, (i forbindelse med perestroikaen, var det vel de kalte det).

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 7.

    Og Farmasiet het visst tidligere Komplett Apotek, (som Canica delvis har solgt til Verdane).

    (Det var jeg ikke klar over).

    Komplett og Canica er jo eiet av Rimi-Hagen, (som også eide Rimi, hvor jeg tidligere jobba, som butikksjef, osv).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 8.

    Faren til min plageånd Wikipedia-Flums aka. Philip Gabrielsen, fikk visst kritikk, for måten de solgte de nevnte 96 firmaene, (Statens Nærings- og Distriktsutbyggingsfond), til Verande/Four Seasons:

    faren til flums

    PS 9.

    Her kan man se Philip ‘Flums’ Gabrielsen og far, i 2003, (fra Aftenposten 1. september 2003):

    flums og far

    https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/80289/4/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query=”philip+gabrielsen”

    PS 10.

    Tre år seinere, så skrev visst Flums en trussel mot meg, på sitt nettsted, (enda jeg på den tida ikke ante hvem Flums var, (jeg vet ikke om Flums kan ha vært aktiv på #quiz-show, hvor jeg var op, (fra 1997 til 2004), og så har han blitt kicket av meg, for eksempel)):

    noen år seinere

    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicfu3-DJ-OnluFI0gZbI9ABi4d8tf1HBGIdicpkRbr0EBH4df2igrZprHX9CMKn1Jh4qw4I0Se4rYjrFsDR7rb6VEiU-svbG5VIw_I6wMEN63VJGxWeUu6S8Qws3sTE22V-ZjXtSsUMvg/s1600-h/kødd+fra+wiki+admin+Flums.JPG

    PS 11.

    Og så toppet det seg, et par år etter dette igjen, (i 2008), da Flums, (som jeg inntil da ikke visste hvem var), angrep meg, på en skandaløs måte, (må man vel si), når jeg prøvde å bidra på Wikipedia, (Flums lot seg visst styre av Orkla, (på korrupt vis), og han mente at jeg jobbet for hemmelig organ, (i et slags anfall av paranoia)):

    korrupt og paranoid

  • Min Rimi-butikksjef-kollega Irene Ottesen, har visst spilt damefotball på ganske høyt nivå, på sine yngre dager. (Fra Sandefjords Blad 16. november 1987)

    irene fotball

    https://www.nb.no/items/abe0b992fc3b6eee1bedb4620688f566?page=9&searchText=”irene%20ottesen”~1

    PS.

    Irene fortalte ikke noe om at hu hadde spilt fotball.

    (Sånn som jeg husker det).

    Da vi begge jobba som assisterende butikksjefer, på Rimi Bjørndal, (i 1996 og 1997).

    Men hu fortalte, at hu hadde hatt det vanskelig, nede i Vestfold/Sandefjord.

    (Eller om hu sa Tønsberg).

    For hu hadde blitt misbrukt, av et slags pedo-nettverk, da hu var enda yngre, (enn på bildet overfor).

    (Fortalte hu).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Jeg sendte en e-post til Lectinect

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: [Forespørsel løst] Klage/Fwd: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. november 2021 kl. 11:30
    Til: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
    Hei,
    jeg viser til Deres brev/faktura fra 27. september, (se vedlegg).
    Dette har jeg forklart dere om mange ganger.
    Dette er ikke noe jeg har bestilt.
    Det er noe jævler/nett-troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.
    Så det er nok det som har skjedd her også.
    Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å bli informert om, (noe jeg også har sagt mange ganger før), hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: tir. 28. sep. 2021 kl. 12:16
    Subject: Re: [Forespørsel løst] Klage/Fwd: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
    To: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
    Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    som jeg skrev i min forrige mail.
    Så ønsker jeg å få svar fra en overordnet om dette.
    Jeg kan ikke se at det har skjedd.
    Så det må jeg klage på.
    (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    tor. 10. jun. 2021 kl. 11:41 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
    Takk for henvendelsen
    Hei igjen Erik
    Det er veldig trist at det er noen som driver å bestiller i ditt navn.
    Har du anmeldt saken til politiet?
    Hva gjelder vårt system så har vi allerede utviklet en funksjon som plukker opp slike feil. Så om de samme opplysningene som allerede finnes i systemet kommer opp ved en ny bestilling så vasler systemet om at noe er feil.
    Det er verd å nevne at denne funksjonen har blitt ytterligere utviklet siden vi mottok din aller første mail.
    Vi sitter manuelt å godkjenner ordre som blir lagt inn via web. Det vil si at hvis ditt navn, adresse eller telefonnummer dukker opp på nytt så vil vi se det.
     
    Håper dette gav deg mere klarhet i hva som skjer fra vår side, så håper vi politiet finner ut av hvem eieren av IP-adressen er innen kort.
     
    Ønsker deg en fin dag videre!
    Med vennlig hilsen
    Therese
    Lectinect AS
    Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
    Phone: +47 21 02 95 00
    E-mail: kundeservice@lectinect.no
    Den 09.06.2021 ved 14:37 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
    Hei,
    nå tror jeg at du må ha misforstått noe.
    For vi har ikke hemmelig samfunn, i Norge.
    Det skal være åpenhet i samfunnet, (har jeg hørt).
    Så dette tror jeg må være feil.
    Jeg ønsker å gjerne få svar fra en overordnet om dette.
    (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    tir. 9. mar. 2021 kl. 08:16 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
    Takk for henvendelsen
     
    Hei igjen
    Takk for din henvendelse.
    Vi har dessverre ikke informasjon om navn men stiller gjerne med den informasjon vi har dersom du anmelder saken til politiet.
     
    Ingen utenom politiet har tilgang til slik informasjon.
     
    Det er politiet som etterforsker slike saker. Det er også de som fanger skurkene som utsetter deg for dette.
    Med vennlig hilsen
    Therese
    Kundeservice
    Lectinect AS
    Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
    Phone: +47 21 02 95 00
    E-mail: kundeservice@lectinect.no
     
    Den 09.03.2021 ved 05:57 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
     
    Hei,
    jeg tror det er bedre, hvis dere får sjefen der, til å ringe ISP-ene, (som det vel heter).
    Sånn at de kan informere om navnene, på disse trollene.
    For det forteller de nok til firmaer, som dere.
    Men det er ikke så lett, for vanlige borgere/folk som meg, å få disse internett-leverandørene, til å oppgi navn, på nett-trollene sine.
    Så hvis dere kan finne ut navnene, på disse jævlene, (og ikke bare komme med disse tallene).
    Dette må jeg klage på.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 4. jan. 2021 kl. 10:22 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
    Takk for henvendelsen
     
    Hei
    Takk for din henvendelse.
    Vi har sperret ditt navn, slik at det ikke skal gå noen ordrer igjennom. Ser at det er gjort en ny bestilling i desember. Sender med alle bestillingene som er gjort i ditt navn. Som du ser så har de fleste samme IP nr. 
    December 2020
    Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
    30.12.2020 07:12 23175 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 92140215 eribsskog+prompejenten@gmail.com 185.220.100.241 – yes
    November 2020
    Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
    19.11.2020 00:28 77008 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48621954 185.220.100.255 – –
    19.11.2020 00:27 76403 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 93967869 185.220.100.255 – –
    19.11.2020 00:26 81153 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 96853024 185.220.100.255 – –
    19.11.2020 00:25 73209 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48638549 185.220.100.255 – –
    August 2020
    Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
    22.08.2020 12:07 72304 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 96853024 eribssko.g@gmail.com 18.27.197.252 – yes
    22.08.2020 12:04 76403 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48638549 eribss.kog@gmail.com 46.166.139.111 – yes
    22.08.2020 11:59 78025 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 93967869 eribsskog@gmail.com 185.220.100.243 – yes
    22.08.2020 11:46 23175 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48621954 er.ibsskog@gmail.com 185.220.101.5 – yes
    Med vennlig hilsen
    Helene
    Kundeservice
    Lectinect AS
    Postboks 6621 Etterstad | 0607 Oslo | Norway
    Phone: +47 21 02 95 00
    E-mail: kundeservice@lectinect.no
     
    Den 30.12.2020 ved 20:48 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
     
    Hei,
    som sagt, så er det, noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.
    Og jeg sender all dritten i retur, så dette skal dere ha fått tilbake.
    Jeg ønsker som sagt å vite hvem som har bestilt dette i mitt navn.
    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    tor. 19. nov. 2020 kl. 11:06 skrev Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>:
    ##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
    Forespørselen (108922) er markert som løst.
    Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.
     
    Tulla (Kundeservice)
    19. nov. 2020, 12:06 EET
    Hei
    Her er bestillingen vi har mottatt på produktet Blåbær Pluss:
    19.11.2020 00:25
    73209
    Erik Løvenbalk Ribsskog
    (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
    48638549
     
    185.220.100.255
    Vennlig hilsen
    kundeservice
     
     
    Erik Ribsskog
    18. nov. 2020, 22:22 EET
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Lectinect Kundeservice <noreply@lectinect.no>
    Date: tir. 27. okt. 2020 kl. 08:50
    Subject: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
    To: Erik L <eribssko.g@gmail.com>
    Se denne eposten i nettleseren
    NYHET! Superpakke for immunforsvaret
     
    Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* og få håndsprit på kjøpet
    Et normalt fungerende immunforsvar er viktig. En anbefaling er å spise bær, og spesielt mørke bær som blåbær og krekling. I skallet til de mørke bærene finnes nemlig antocyaner, som er ekstra sterke antioksidanter.
     
    Fra Nord-Norge
    Blåbærene vi bruker er plukket i Nord-Norge, hvor de lyse og lange sommerdagene og nettene gir ekstra næringsrike bær. Vi har dessuten tilsatt nordnorsk krekling (krøkebær) som er proppfulle av antocyaner. 
    Lectinect Blåbær Pluss gir deg som navnet sier noen plussfaktorer. I tillegg til blåbær og krekling, får du de veldokumenterte ingrediensene vitamin C, vitamin D og sink.
     
    Prøv gratis*
     
    Dokumenterte helseeffekter
    Antioksidantene/antocyanene i blåbær har dokumenterte helseegenskaper, og bidrar til:
    Beskyttelse av cellene i kroppen mot oksidativt stress
    Opprettholdelse av normalt syn
     
    Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* – få hurtigsvarspremie
     
    Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* i en måned. Hvis du svarer innen 7 dager får du en flaske håndsprit som hurtigsvarspremie.
    Prøv gratis*
     
    Lectinect AS Kundeservice – Postboks 400 – 4894 Grimstad
    epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90
    Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.
     
     
    [93ORXV-YYLE]
     
     
     
    IMG_20211114_0001 paint.jpg
    638K

    PS.

    Her er vedlegget:

    IMG_20211114_0001 paint

  • Jeg har ikke skrevet noen kommentarer på Laila Monica Nicolaisen sin blogg. Jeg blir tullet med på samme måte selv. Det må være Putins soldater, eller noe. Noe sånt

    putins soldater eller noe

    https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/11/12/hvorfor-tok-min-mor-abort-illegalt-for-hun-fikk-oss-barna/

    PS.

    Jeg fikk en mail om dette, fra en for meg ukjent person:

    mer om dette

    PS 2.

    Det virker også som.

    (Fra mailen overfor).

    At hu Laila Monica Nicolaisen, (som er min yngre halvbror Axel sin tremenning), har blitt gal.

    For hu sier visst at jeg har drept hennes mor, og at jeg jobber for Forsvaret.

    (Noe sånt).

    Så det er mye man skal høre før ørene faller av.

    (For å si det sånn).

    Jeg lurer på hu Laila Monica Nicolaisen muligens blander meg, med han ‘Rimi Bjørndal-jobbsøkeren’, (som jeg har blogget om tidligere), som visst er en felles bekjent av oss, (som hu kaller ‘Anarkisten’, når hu forteller sin historie, på sin blogg).

    (‘Rimi Bjørndal-jobbsøkeren’ er forresten egentlig en bekjent, av mine Rimi-leder-kolleger David Hjort og/eller Alex fra Rimi Sinsen.

    Så hva navnet på ‘Rimi Bjørndal-jobbsøkeren’ egentlig er, det husker jeg ikke.

    Må jeg innrømme).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Når jeg ser i kommentar-feltet, på Laila Monica Nicolaisen sin blogg.

    Så er det forresten ikke så klart, om hu anklager meg, (eller ikke), for det med morens død, osv.

    Det er mulig at hu som sendte mailen, (hvem nå det er), har surra.

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Det kan virke som at det er en som kaller seg ‘Nabo’, som Laila Monica Nicolaisen retter disse anklagene mot:

    nabo anklager