johncons

Stikkord: Hm

  • Mer fra Bærum

    På fredag, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.
    Da jeg kom til igloene, (etter å ha kasta søpla).

    Så var det sånn, at en raddis, (må man vel si), dreiv og kasta noe skrot, i igloene.

    Og det var en ting.

    (Selv om klokka var mer enn 22).

    Men denne raddissen hadde også med seg, en svart puddel.

    Og det var en ting.

    Men puddelen var ikke i bånd.

    Så da jeg kom gående, så fløy puddelen rett på meg.

    Så raddissen slapp bikkja si på meg.

    (Må jeg si).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210604_222505

    PS 3.

    Nedi lia, så var det noen jenter, som kasta en trafikk-kjegle, rundt omkring:

    IMG_20210604_222629

    PS 4.

    Nede ved Nadderud Stadion.

    Så skulle jeg gå en omvei.

    For å slippe å gå gjennom de trange/klamme ‘fotgjenger-labyrintene’, ved brannstasjonen/Rema.

    Men en gruppe, på cirka ti ungdommer.

    De lagde en propp, akkurat der veien forbi Nadderud Stadion starter.

    Så det var som at de var betalt av mafian, for å få meg til å gå en annen vei, (må jeg si).

    Og den andre veien, (gjennom en park).

    Der gikk det to folk, (et kjærestepar muligens), og ‘dassa’.

    (De brukte hele gangveien, må jeg si).

    Så å gå den veien, (i et raskt tempo), virka ikke noe særlig fristende, (må jeg si).

    (Det ville blitt som noe klamt.

    Må man vel si).

    Så det ble til at jeg valgte ‘labyrint-veien’.

    På grunn disse klammingene.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210604_223116

    PS 6.

    Er det ikke det ene så er det det andre:

    IMG_20210604_223702

    PS 7.

    I Bekkestua sentrum, så har de ‘ørten’ byggeprosjekter samtidig:

    IMG_20210604_223714

    PS 8.

    Extra Bekkestua hadde ikke tømt søpla si siden Ålesund brant:

    IMG_20210604_224031

    PS 9.

    ‘Mafia-negerbollene’, (som jeg har blogget om tidligere), lå der selv om de hadde gått ut på dato:

    IMG_20210604_224052

    PS 10.

    Her var det dårlig plass:

    IMG_20210604_224114

    PS 11.

    På veien hjem, så gikk jeg en omvei, (for å slippe unna ‘fotgjenger-labyrintene’).

    Og jeg gikk bortover en vei.

    Og et stykke bort i den veien, så er det en sidevei.

    Og ned den veien, så dukka det opp, en litt yngre raddis, (enn han i PS 2), og en litt større hund.

    (For å si det sånn).

    Og disse gikk, som om de var sendt av David Toska, for å gå meg ned.

    (Må jeg si).

    Jeg måtte stoppe opp, og la de gå forbi.

    For at det ikke skulle bli som, at vi gikk i en gruppe, liksom.

    Og da begynte raddissen å innlede en samtale med meg.

    (Han spilte dum/kvema.

    Må jeg si).

    Selv om dette var i midnatts-timen liksom, (klokka var rundt 23).

    Og jeg sa ingen ting, (for jeg er ikke interessert i midnatts-chatting med unge raddiser, for å si det sånn).

    Men jeg lot disse gå forbi.

    Og så gikk jeg, en del titalls meter bak de.

    Og etter cirka hundre meter.

    Så måtte jeg snu.

    For da hadde raddissen stoppa helt opp, (på veien), foran meg

    (Mens han dreiv og teksta.

    Eller noe lignende).
     

    Og siden at det var seint.

    Så var det bare han raddissen og meg, på denne lange veien.

    Så at det hele tida skulle se ut som, at vi to, (tre med hunden), var i samme ‘kohort’.

    Det ble veldig merkelig/klamt.

    (Må jeg si).

    Så jeg måtte tilslutt bare snu.

    Og heller gå på en slags ‘natur-sti’, som de har der.

    (For å si det sånn).

    For han raddissen var så klam/ekkel/homsete, da.

    (Må jeg si).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 12.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210604_225914

    PS 13.

    Enda mer om dette:

    IMG_20210604_230130

    PS 14.

    Og enda mer om dette:

    IMG_20210604_230401

    PS 15.

    Bærum kommune, (eller om det er Ruter sitt ansvar), er slappe med å fjerne grafitti:

    IMG_20210604_231414

    PS 16.

    Dagen etter, (på lørdagen), så gikk jeg for å handle mat igjen, og ved Nadderud Stadion, så hadde noen lagt noen greiner i veien:

    IMG_20210605_195842

    PS 17.

    Og det var det samme, som i begynnelsen av uka.

    (Noe jeg blogget om).

    At jeg ble gått/kjørt ned, på ‘flaskehals-steder’.

    Og de greinene lagde jo da, en flaskehals.

    For å ikke henge seg opp, i de greinene, (sånn at man drar de mer ut, eller noe lignende).

    Så må man jo, gå cirka halvveis ut i veien.

    Og akkurat da, så kom det en raddis gående, som om han var betalt av David Toska, for å gå meg ned.

    Og da måtte jeg bare stoppe opp.

    For ellers så hadde vel raddissen sagt, at jeg var nærgående.

    For de greinere lå så flatt, at enkelte kanskje ikke ville lagt merke til de, (eller latt som at de ikke la merke til de).

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 18.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210605_195856

    PS 19.

    En av mine eks-damer, (jeg lurer på om det var Laila Johansen fra Skøyen), mente at hestemøkk ikke var noe ekkelt, (hu kunne godt ta opp hestemøkk med henda, sa hu), da jeg klagde på at det var mye hestemøkk i Karl Johan:

    IMG_20210605_200141

    PS 20.
    Den cabroileten fløyt ikke, i trafikken.

    Da jeg skulle gå over fotgjenger-feltet, så bråstoppet cabrioleten, (mer eller mindre), som om den kjørte i feltet nærmest meg.

    Men den kjørte i det feltet, som var lengst bort fra meg.

    Så den bilen hadde ikke behøvd å stoppe, (vil jeg si).

    Så det ble som noe klamt/ekkelt/besynderlig, at de i den bilen, absolutt skulle sitte og glane på meg, (mens jeg gikk over fotgjenger-feltet), må jeg si.

    (Noe sånt).

    Og en lignende episode, var det også, da jeg gikk hjem fra butikken, dagen før.

    (Litt etter den episoden med han siste raddissen.

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 21.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210605_201033

    PS 22.

    Det var også sånn.

    At mens jeg gikk over fotgjenger-feltet.

    Så begynte den cabrioleten å brumme, (med en slags V8-er-motor, eller noe lignende).

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 23.

    Extra hadde ikke tømt søpla si, siden Ålesund brant:

    IMG_20210605_201429

    PS 24.

    Det var også en episode, da jeg skulle gå inn, på Extra.

    Et gammelt drog, (som de sier).

    Hu dreiv og svirra rundt, i inngangspartiet, til butikken.

    Som om hu var, den siste personen i verden, etter en atomkrig.

    (Fullstendig uten å ense andre mennesker).

    Og jeg lurer også på, om hu sa noe, til kassamannen, (om at jeg gikk forbi butikken, eller noe lignende), mens jeg tok bilde av søppelkassa, (og tok på meg munnbind).

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 25.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210605_201430

    PS 26.

    Enda mer om dette:

    IMG_20210605_201452

    PS 27.

    Og enda mer om dette:

    IMG_20210605_201507

    PS 28.

    Og enda enda mer om nettmobbing:

    IMG_20210605_201523

    PS 29.

    Og enda enda enda mer om nettmobbing:

    IMG_20210605_201530

    PS 30.

    Og enda enda enda enda mer om nettmobbing:

    IMG_20210605_201537

    PS 31.

    Han vekteren, (på bildet i PS 27).

    Han dukket liksom opp, fra ingensteder.

    Han kom muligens ut av en dør, (som var i det samme bygget som Extra).

    (Noe sånt).

    Men hva han dreiv med der, det kan man kanskje lure på.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 32.

    ‘Mafia-negerbollene’, (fra PS 9), lå fortsatt der:

    IMG_20210605_201613

    PS 33.

     
    Dette var mongo, (å ikke la de kjeksene, (som de tidligere har hatt på tilbud/aktivitet), få nok plass i hylla):

    IMG_20210605_203159

    PS 34.

    Da jeg var ferdig å handle.

    Så tok jeg med handlevogna, ut av butikken.

    (For jeg skulle legge en bærepose, oppi bagen.

    For å fordele vekta litt.

    For å si det sånn).

    Og da dukka det opp, en slags sigøynerdame.

    Som plasserte seg like ved meg.

    (Sånn at jeg måtte flytta handlevogna).

    Og hu stod der, bare for å spotte meg, (kunne det virke som).

    (For jeg hadde tenkt å sette handlevogna tilbake).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 35.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210605_204027

    PS 36.

    Det var også sånn.

    At etter at jeg hadde flytta meg litt unna sigøyner-dama.

    (For å legge den posen oppi bagen).

    Så ble jeg gått ned, av et slags arabisk par.

    Og disse var begge var kjempe-breie.

    Og disse skulle absolutt gå side ved side.

    Og disse spottet meg også.

    Siden at de ikke trakk seg litt unna handlevogna mi, (men liksom ønsket å snuse oppi den).

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 37.
    Da jeg gikk hjem, så gikk jeg, denne samme omveien, som dagen før.

    Og i starten av den veien.

    Så var det, en episode.
     
    Et voksent/middelaldrende pakkis-par, (som var omtrent like breie som de nevnte araberne).

    De gikk og glante, som besatt, på et litt yngre norsk par, med en slags kongepuddel.

    (Disse stod og hang, i et kryss der.

    For å si det sånn).

    Og da lagde pakkisene helvete for meg.

    For de enset ikke meg, og gikk meg istedet ned, (må jeg si).

    (Og det er også skummelt der.

    For det er en parkeringsplass og en skummel ‘snuble-forhøyning’ der.

    For å si det sånn.

    Så å drive å frike ut folk, er ikke det helt store der.

    Må jeg si).

    Og det ble også ekkelt, når jeg gikk, inn den nevnte veien.

    For da begynte de med bikkja, å gå, rett bak meg.

    Så det ble nesten som at var en slags parade, (eller noe lignende).

    (For å si det sånn).

    Så det ble litt rart/merkelig.

    (Må jeg si).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 38.

    Etter at jeg hadde gått gjennom parken.

    (Jeg gikk en omvei i sjølve parken og.

    For jeg møtte to oldinger, som brukte hele gangveien.

    For å si det sånn).

    Og i enden av parken, så er det en sånn flaskehals.

    Det er en undergang, (som er delt opp i to felt, med vei-maling).

    Og da jeg gikk mot den undergangen.

    Så var det sånn, at et slags raddis-par, kom gående, rett mot meg.

    Så selv om parken var mer eller mindre øde.

    Så måtte jeg stoppe opp, på grunn av dette paret.

    For at de markerte ikke, om de skulle gå gjennom undergangen, eller inn i parken.

    (De kutta ikke svingen.

    Så det var umulig å lese hvor de skulle gå.

    De gikk som roboter.

    Må man vel nesten si).

    Og det kunne virke som, at de anpasset farten, sånn at de kom til å møte meg, akkurat ved den nevnte undergangen.

     
    For så å lage en slags komisk ‘kollisjon’ der.

    I den ellers tomme parken.

    (De prøvde liksom å lage kohort, (med fremmede folk).

    Kunne det kanskje virke som).

    Så jeg måtte bare stoppe opp, og vente på, at disse skrullingene, fikk rydda seg selv litt.

    Men da gikk de inn i et slags ekstra ‘mongo-modus’.

    For de ble da stående, rett foran den nevnte ‘flaskehals-undergangen’.

    (Dette var mens de hele tiden chattet, som om de var en slags russisk professor, og en av hans studiner/kontakter, i Gorky-parken.

    For å si det sånn).

    Så det å vente ut disse, ble vanskeligere enn jeg hadde regnet med.

    Siden at disse stoppet opp, og hadde et slags ‘fagforenings-møte’, på et flaskehals-sted, i parken, da.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 39.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210605_211030

    PS 40.

    Da jeg hadde ventet ut ‘professor-paret’.

    Så kom det en sykkel, (i den ellers øde parken), som også hadde kurs, mot en slags ‘kollisjon’ med meg, i den nevnte flaskehals-undergangen.

    Men da hadde jeg allerede venta ut professor-paret.

    Så jeg tenkte at hvis jeg stod og venta der lenger, så hadde det blitt komisk.

    Og da ble jeg nesten kjørt ned, av denne ‘råkjører-syklisten’, i den nevnte flaskehals-undergangen.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 41.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210605_211138

    PS 42.

    Det var også sånn.

    På lørdagen.
    At to jentunger, satt og solgte saft, (eller hva det kan ha vært), utafor Mega.

    (De ropte over gata.

    Når jeg skulle til Extra).

    Og midt under Corona-en.

    Det virka litt rart/besynderlig.
     

    (Må jeg si).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Dette er min fars kusine Grete Syvertsen f. Zachariassen, (mor til min tremenning ‘Burger-Anita’)

    grete syvertsen fars kusine

    https://digitaltmuseum.no/0211810418636/snippen-hele-sands-storstue

    PS.

    Dette er min farmors søster, (og Grete sin mor), Ingebjørg Zachariassen f. Mogan, (som min farmor kalte Ingeborg):

    ingeborg farmors lillesøster

    (Samme link som overfor).

    PS 2.

    Som jeg har blogget om tidligere.

    Så har jeg lurt på, om det var min farmors søster Ingeborg, som en gang spurte om, (hjemme hos bestemor Ågot), om jeg var eldste sønn av eldste sønn.

    Men hu dama hadde hvitt hår.

    (Sånn som jeg husker det).

    Men det kan jo ha vært sånn, at Ingeborg fikk hvitt hår.

    (Hva vet jeg).

    Dette var på begynnelsen/midten av 80-tallet.

    Men hu ‘eldste sønn av eldste sønn-dama’, kan også ha vært ei venninne, av bestemor Ågot.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Jeg synes forresten, at hu Ingeborg/Ingebjørg, ligner ganske mye, på bestemor Ågot, (på bildet overfor).

    Så det kan være at det er min farmor Ågot, (og min farfar Øivind Olsen), på bildet.

    Men at dem har surra litt, (hos Berger Museum).

    (For å si det sånn).

    Ingeborg/Ingebjørg sin ektemann, het forresten Thorleif Zachariassen.

    Så at hu skulle ha stått ved siden av en Øyvin Steffensen.

    Det gir vel ikke så mye mening, egentlig.

    (Må jeg si).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Mer fra Bærum

    På tirsdag kveld, så gikk jeg ned til Extra Bekkestua, for å handle mat. 

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Ruter-folka ville ikke jobbe overtid, (med å henge opp skiltene sine ordentlig):

    IMG_20210525_222743

    PS 2.
    Her, (utafor Nadderudhallen), var det rot:

    IMG_20210525_223446

    PS 3.

    Extra hadde ikke tømt søppelkassa si siden Ålesund brant:

    IMG_20210525_224454

    PS 4.

    Her var det rot:

    IMG_20210525_224635

    PS 5.

    Det brettet, (ved Solo-halvpallen), burde de vel ha rydda, (og satt inn på lageret):

    IMG_20210525_224720

    PS 6.

    Da jeg betalte, i selvbetjenings-kassa.

    Så hørte jeg en svenske, som prata høyt, (en god stund), med snøvle-stemme.

    (Med ei Extra-dame).

    Og jeg lurte på, om det var en svensk kassamedarbeider, som hadde begynt å jobbe der.

    Men når jeg gikk ut av butikken.

    Så så jeg, at det var en kar, som gikk rundt i underbuksa, (eller om det var en tynn shorts), og som hadde kjørt en elektrisk rullestol, (i XL-størrelse), inn i butikken.

    (For å si det sånn).

    Og hu Extra-dama forsvant.

    For to andre butikkfolk, (en ung mann og en ung dame vel), begynte å rope på henne, fra et stykke inn i butikken.

    Så dette var en merkelig/ekkel opplevelse, (må jeg si).

    Jeg husker da jeg jobba som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal.

    (Noe jeg jobba som fra 1996 til 1998).

    Da var det ei ung butikkdame, (som jobba ved siden av at hu var russ), som het Therese Gulliksen.

    Og hu okka seg, (husker jeg), over ei voksen/middaldrende dame, som handla, i bikini.

    (Dette må nok ha vært i en sommerferie.

    Enten sommeren 1997 eller sommeren 1998.

    For å si det sånn).

    Men damer i bikinitruse, det er vel en ting.

    Men gubber som går rundt i underbuksa.

    Det blir ekkelt, (vil jeg si).

    Så hva dette skulle bety.

    Det kunne man kanskje lure på.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 7.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210525_225107

    PS 8.

    Jeg sendte tilbake ‘troll-post’ til møkke-firmaene:

    IMG_20210525_225329

    PS 9.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210525_225349

    PS 10.

    I går morges, så skulle jeg, på Meny, (blant annet).

    Og på veien ned, så ble jeg gått ned, av to ungdommer, (hvorav en med sykkel).

    Jeg hadde ikke lyst til å gå imellom dem.

    For disse virka åndsfraværende, så det var best, å gå litt bort fra dem, (tenkte jeg).

    Og han ene ungdommen, (han med sykkelen), var kun opptatt, av sin mobil, (virka det som).

    Så jeg måtte gå ut i sjølve buss-lomma, for å ikke bli gått ned, av disse Bærums-klysene.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 11.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210527_092318

    PS 12.

    En gal hund jagde måkene i parken:

    IMG_20210527_092737

    PS 13.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210527_092737_1

    PS 14.

    Enda mer om dette:

    IMG_20210527_092737_2

    PS 15.

    Og enda mer om dette:

    IMG_20210527_092740

    PS 16.

    Det var også noen amerikanske ungdommer, (hørtes de ut som), som spilte slåball i parken.

    (Disse var muligens fra den internasjonale skolen like ved.

    Noe sånt).

    Så jeg venta nesten, å få en ball i huet.

    Så de burde kanskje ha spilt, et annet sted

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 17.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210527_092704

    PS 18.

    På Meny, så hadde de, noen handlevogner, (muligens fra en annen butikk), som satt så hardt sammen, at det ble til, at jeg heller gikk bort, til en annen handlevogn-rad:

    IMG_20210527_095103

    PS 19.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210527_095114

    PS 20.

    Da jeg skulle gå ut av Bekkestua Senter, så var det en scene, hvor ei gammel dame, holdt på å snuble, i ledningen, til støvsugeren, til ei innvandrerdame, (som muligens hadde forsovet seg):

    IMG_20210527_100019

    PS 21.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210527_100046

    PS 22.

    Da jeg jobba som Rimi-leder.

    (Noe jeg jobba som fra 1994 til 2004).

    Så var det sånn, at det kom et firma, og bytta, sånne matter, et par ganger i uka.

    Så det med den støvsugeren, var muligens noe slags gateteater.

    Hm.

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 23.

    Denne søppelkassa, (til Extra), er vel ikke helt som den skal være:

    IMG_20210527_100908

    PS 24.

    Denne veien er på Google Maps, men siden at det er kampdag, (for Stabæk), så stenger de veien, (så folk må gå en omvei, som bare har fortau, på en side, og hvor Bærumsklysene går ned folk, på ymse ‘klyse-måter’):

    IMG_20210527_102457

    PS 25.

    Denne veien har jeg gått, en gang før.

    Og da ble jeg gått ned, av en gubbe og en bikkje, (var det vel).

    (Noe jeg blogget om.

    Dette var ganske seint på kvelden, (på denne veien, som da var nesten helt øde).

    Og den døgnville gubben hadde visst glemt halsbåndet hjemme.

    For å si det sånn).

    Og denne gangen, så var det, noen karer, som svirra, (og hoia/skravla), rundt to røde varebiler, som stod parkert, i tilknytning, til det eneste fortauet.

    Og akkurat da jeg kom bort til de bilene, så spratt gubben, (som var kledd i en slags hvit uniform), ut på sjølve fortauet, (fra mellom de to bilene), som et slags troll i eske.

    (For å si det sånn).

    Selv om jeg liksom kjente lusa på gangen.

    Så jeg gikk da på den andre sida av veien.

    Selv om det ikke var noe fortau der.

    (For jeg så for meg, at han skravle-gubben, kunne være troendes, til oppføre seg, på en sånn ‘liksom-ikke-aktpågivende’ måte.

    Som han med sykkelen, i PS 11.

    Det virker nesten som at dette er en trend.

    Hvis ikke det er noe med coronaen.

    Eller noe lignende.

    For å si det sånn).

    Og sånne ting skjer nesten hver gang, som jeg går ut for å handle, på Bekkestua.

    Jeg vet ikke om det kan være noen nazister, som tuller, (eller noe lignende).

    Ved at de liksom, skal være mest mulig ekle/jævlige.

    (For å si det sånn).

    Eller om det kan være djeveldyrkere.

    Eller om det er snakk om Bærumsklyser, som fullstendig mangler manerer/folkeskikk.

    Hm.

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 26.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210527_102743

  • Ei av disse er visst min stekusine Isa Ingebrigtsen, (jeg lurer på om det er hu som blir klådd på)

    isa klådd på

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=428696543242&set=bc.Abqkx7IfNHjZFo6keXJhcySx5TI_0XQfT068RUJnW6rISZM98oIKA_w_SmnrK2_GPbqxHzqDLZJbZj1H4L1ut1nRXRQXUoHG-dpLF7bhhYAble1zIrSnMaqZu-eZaahCfl0d17oOkZ_GfdAsZSmjIQjc&opaqueCursor=AbpO8rjZeV9pwfr5HsOwg4ucKTZoDPgrTIS3r300otbpAZfv1v7Paqu0yGxOc_PSrALXCUciJubLJGhqOv6i6q8gWXsFi9-OEC2nzYgCP6F_OvU9w1dOuo_QpQM2zuuctqDDSupX-ZlvistM6f3zRCzD340f1J0TsKmBzjUuURdfOSytSBCE_ZCW6KAV12tNJzyqCrmO31Tml4IpiaEBXnIhnDiCoCDEId6n41-wZ6BSfqHP01-BemiLdA751YNBnj4EXnRnBUAbCB_8a6a0OZYNtyx-3o2IL5oCIlb_1vEHrQ1F2si00pHGJs8upgQyoZ2LBBReZo3e0TUjCoxOOZERwFUpg1Edw2-UckAwjgBf6rbV_PfORVJQAt6A-wdCUdvTCJraLo8YF66uOxAwj6QWz4HBmysVMQgGYoAYrYlraXV8srJoFBtcQvKphio4XCM0TiCK9rdkGQ6oO9qlqQmGceWeRIeXVAuzWOLopZEQXoCJx0XTNHRMUtb0apoWHHQb4uPMrKW4yJI6a4lp1qk2d2pGhsvffIpOeTQVClM_9w

    PS 2.

    Jeg har ikke sett Isa siden våren/sommeren 2005.

    (Dette var på Løvås gård i Kvelde.

    Hvor vi begge bodde, på den tida.

    For å si det sånn).

    Og da var hu 11-12 år gammel.

    Men hu så ut som at hu var enda yngre.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Enda mer fra Facebook

    nhi thomas facebook 10

    PS.

    Her er mer om dette:

    thomas bjørseth facebook 100

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    thomas bjørseth facebook 101

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

    thomas bjørseth facebook 102

  • Mer fra Facebook

    thomas bjørseth facebook 1

    PS.

    Her er mer om dette:

    thomas bjørseth facebook 2

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    facebook thomas bjørseth 3