Stikkord: Hm
-
Mer fra irc
[07:48.35] * You have joined #blablatemp[07:48.35] Channel modes for #blablatemp are :+tn[07:48.35] Channel Created on: 13:41 14.04.2021[07:49.17] * blablabot sets mode +o john_cons for #blablatemp[17:04.55] *** Server disconnected on irc.homelien.no[17:06.54] *** Server disconnected on irc.homelien.no[17:08.46] *** Server disconnected on irc.homelien.no[21:30.59] * You have joined #blablatemp[21:30.59] Channel modes for #blablatemp are :+tn[21:30.59] Channel Created on: 13:41 14.04.2021[21:32.22] * blablabot sets mode +o john_cons for #blablatemp[01:46.38] * skorpa (~realSkorp@172.51-175-153.customer.lyse.net) has joined channel #blablatemp[01:47.10] <skorpa> john_cons, har det skjedd noe med bloggen din?[01:47.16] <skorpa> Får opp rare meldinger når jeg prøver å gå inn[01:47.17] <skorpa> https://imgur.com/u4MEPQV[03:19.21] * skorpa (~realSkorp@172.51-175-153.customer.lyse.net) Quit (Leaving) -
Siden at jeg har lurt på om det var Inga Marte Thorkildsen, som jeg var på date med, (på Blue Monk), i år 2000, så har jeg søkt litt om henne, på nettet, og det var visst stebroren hennes, som ble drept, (av en ølglass-kastende muslim og ei vanskelig sykepleierske), i København, for noen år tilbake
https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/WLzAGa/inga-marte-thorkildsen-folk-kan-foele-seg-truet-av-at-jeg-er-veldigPS 2.
Jeg er enig i at hu var pen, og hu virka også omgjengelig, (fra den daten på Blue Monk), men jeg ønsket likevel ikke å bli med på det tullet hennes, (at hu ville ha to menn samtidig), så jeg kontaktet henne ikke igjen, (etter den nevnte daten), for å si det sånn:
(Samme link som overfor).PS 3.
Inga Marte Thorkildsen hadde visst også en venninne, som var barneprostituert, (og det i Stokke, som muligens er så langt ut på bondelandet, som man kan komme, i tidligere Vestfold fylke):
(Samme link som overfor).PS 4.Inga Marte Torkildsen er visst etterkommer av adelsslekten Smør, (noe vel også bestemor Ingeborg var):
https://oursmallworld.org/2011%20Jon%20Halvardsen%20Smør%20Kusse%20Etterkommere.pdfPS 5.
Her er mer om dette:

-
Jeg sendte en e-post til RiksTV
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din ordre er registrertErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mai 2021 kl. 03:21Til: post@rikstv.noKopi: webmaster@rikstv.no, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.noHei,jeg viser til Deres faktura fra 26. april, (se vedlegg).Som jeg har informert dere om tidligere, så er ikke dette noe jeg har bestilt.Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.Så det er nok det som har skjedd her også.Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert angående, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, (mot meg eller andre folk).Skjerpings!Erik Ribsskog———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: søn. 21. mar. 2021 kl. 07:14Subject: Klage/Fwd: Din ordre er registrertTo: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Cc: <post@rikstv.no>, <webmaster@rikstv.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: RiksTV <ikke-svar@rikstv.no>Date: søn. 21. mar. 2021 kl. 02:47Subject: Din ordre er registrertTo: <eribsskog@gmail.com>Din ordre er nå registrertHei ERIK LØVENBALK RIBSSKOG,Vedlagt finner du abonnementsavtale, generelle abonnementsvilkår og angrerettskjema.Husk å gjennomgå vilkårene før du tar i bruk utstyr og abonnement.Hvis du har bestilt mottakerutstyr og programkort sendes dette per post. Forventet leveringstid er på ca. fem virkedager.Har du spørsmål? Kontakt oss på www.rikstv.no/kundeservice eller på telefon 210 10 210.Vennlig hilsen,RiksTV2 vedleggIMG_20210514_0001 paint.jpg622KIMG_20210514_0002.jpg423KPS.
Her er vedleggene:

Hu Marita Traaen, (fra Hotell Cæsar), sin far, stammer visst fra ‘Lensmanns-Traaen’. (Fra DT/BB 14. april 1993)
Her er mer om dette, (fra Aftenposten 8. august 2009):
https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/30/35/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query=”håkon+traaen”PS 2.
Det her er vel hu TV-stjerna:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=372565449609121&set=pb.100005670073847.-2207520000..&type=3PS 3.
Marita Traaen sin mor het visst Teigen til pikenavn, (fra DT/BB 30. mars 1995):

https://www.nb.no/items/1b78968e704f49d6631ecd7a58d61bf1?page=37&searchText=”håkon%20traaen”
PS 4.
Foreldrene kjørte stil i bryllupet, (fra Laagendalsposten 13. juli 1990):

https://www.nb.no/items/d77d60a3b72e77a3874b14f33670434b?page=1&searchText=”marianne%20teigen”
Jeg sendte en e-post til the Financial Ombudsman Service
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>[Confidential] Your complaint (Our ref:PNX-3751935-K8X3)Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. mai 2021 kl. 05:57Til: Rina Begum <Rina.Begum@cases.financial-ombudsman.org.uk>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “postmottak@sivilombudsmannen.no” <postmottak@sivilombudsmannen.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, post <post@finanstilsynet.no>, “complaint.info” <complaint.info@financial-ombudsman.org.uk>, post <post@opo1.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, Brukerstøtte minid <Brukerstotte@digdir.no>, abuse@telia.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.noHi,I remember when I lived in Leather Lane, (where I lived from 2006 to 2011), in Liverpool City Center.Then I was out clubbing one Saturday night.And I got home at like 5 AM on Sunday morning.And then you sent me an e-mail.On a Sunday morning.So I wonder why I only get replies from students, who only work weekends.This I want to complain about.Please escalate to a superior.Erik RibsskogPS.Here is more about this:‘On Sun, Jun 28, 2009 at 8:06 AM, Cox, Rosemary <Rosemary.Cox@financial-ombudsman.org.uk>wrote:Dear MrRibsskogThankyou for your e-mailThat’s no problem, however I should point out that we arenot a government department, we are a independent complaintsbody.Iwill be in touch with your again in the next fewdaysKindRegardsRoseCoxteammanager’.tir. 16. feb. 2021 kl. 18:51 skrev Rina Begum <Rina.Begum@cases.financial-ombudsman.org.uk>:Our refPNX-3751935-K8X3Your refDear Mr RibsskogYour complaintThank you for the information you sent us. You advised you had previously raised this issue with us in 2016, however I was unable to find details of a complaint relating to these matters from 2016. The only complaint we have from 2016 was against The Royal Bank of Scotland. Therefore, I asked for details of the complaint you made reference to from 2016.The reason why we asked for details of your complaint from 2016 was because you claimed we had previously reviewed this for you, however from the details which I had, it didn’t appear to be something we could look into. As I was requesting information from you anyway, I had also requested your final response from the business and the complaint form.The final response letter would’ve given us further details on the business and their stance and it usually includes whom you can refer your complaint to, should you continue to remain unhappy. The complaint form simply provides us with a bit more information about your contact details and your complaint, and it also includes a declaration at the bottom. If a complaint form isn’t completed, we would’ve still required a completed declaration from you if we were to proceed further with your complaint. That could’ve been completed via email, should the form had been a issue. I hope this has clarified and resolved matters for you surrounding the complaint form.Having looked into this again with no new information, it does appear this isn’t something that we can help you with. We deal with a wide range of complaints about financial services – but unfortunately, from the issues you’ve raised, it doesn’t look like your complaint is something we would look into. This is because the business and the type of product/service you’ve complained about is not covered by the Financial Ombudsman Service. Furthermore, the service you’ve complained about wasn’t provided from within the United Kingdom (England, Wales, Scotland and Northern Ireland, but excluding the Channel Islands and the Isle of Man). Whom they are covered by should be available on the final response if you have one, the internet or the providers website.I appreciate this isn’t the answer you were hoping for but there is nothing further we can do to help you and will be closing file.Kind regardsRina Begum | Adjudicator | 0800 023 4567Financial Ombudsman Service | Exchange Tower, London, E14 9SRThis email has been sent securely using TLS encryption.This email is covered by our email disclaimer.This email was sent from Financial Ombudsman Service Ltd. Registered in England and Wales. Registered Number: 3725015. Registered Office: Exchange Tower, London, E14 9SR, United Kingdom.Dette er muligens restene etter den setra, som min farmor Ågot pleide å prate om, på 70/80-tallet
https://www.trillemarkarollagsfjell.no/files/pdf/rapport.pdfPS.
Mer om dette området:

(Samme link som overfor).
PS 2.
Som man kan lese om, i den nest forrige bloggposten.
Så har min tremenning Gunn Marit Traaen, (og foreldrene), hytte på Vardefjell seter.
Så det er mulig at Me-Traaen også hadde seter der, i gamle dager.
Jeg leste vel i en bygdebok, (eller noe lignende), for en tid siden, (noe jeg også blogget om).
At Me-Tråen hadde 2-3 setere, (i sin tid).
Så hvilken seter, som min farmor Ågot ‘babla’ om, (på 80-tallet), det er kanskje ikke så lett å vite nå.
(For å si det sånn).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.Her står det at det finnes fire Tråen/Traaen-gårder, og at Mellom-Tråen hadde setrene Fyrsett og Minneskleiv:
https://www.nb.no/nbsok/nb/be737b8eaa775c43f09e6125d4f5734b?lang=no#359PS 4.
Jeg søkte på ‘Bokhylla’, om Fyrsett seter.
Men jeg fant ikke noe.
Fyrsett kan visst bety noe som er satt fyr på.
Så det er mulig, at det kan ha vært en misforståelse, ute og gått, mellom de som ga ut boka og mine Rollag-slektninger.
Mine slektninger, (muligens min oldemor som vokste opp i Amerika), har kanskje prøvd å forklare om, at seteren har brent opp.
Og så har de med boka trodd, at seteren het Fyrsett.
(Noe sånt).
Min farmor Ågot var også sånn, at min far og de, (nede på snekkerverkstedet), ikke lot henne svare, selv om de delte telefonlinje.
For Ågot var ikke noe flink på telefonen da, (sånn som jeg husker det).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 5.
Min oldemor har muligens ment Grønnlisetra, (og at den var brent ned):

Er min tremenning Øystein Andersen schizofren?
Som jeg har skrevet om, i Min Bok 4, så flytta min yngre søster Pia inn hos meg, etter at jeg dimma, fra militæret, sommeren 1993.
Jeg bodde da, i et Ungbo-bofelleskap, på Ellingsrudåsen.
Og de andre der, (noen ex-blitzere muligens), hadde da nettopp flytta ut, (muligens fordi at de hadde nådd aldersgrensen, på cirka 25 år).
(Noe sånt).
Og vår tremenning Øystein Andersen, (som var adoptert fra Sør-Korea), han bodde i Lørenskog, (noen få kilometer unna).
Så han dukka noen ganger opp, på døra mi/vår.
(Han hadde lappen, og hadde en firmabil, (han drev spilleautomat-firma), og fikk også lov til å bruke adoptivforeldrene sin bil.
Sånn som jeg husker det).
Og den første gangen, som han dukka opp der, (på Ungbo), etter at Pia hadde flytta inn.
Så skrøyt han av, hvor fint det hadde blitt der, etter at blitzerne flytta ut.
(Jeg hadde rydda, (og vaska), der.
En dag jeg hadde fri fra jobb.
For jeg jobba ikke hver dag, i begynnelsen, etter militæret.
For jeg hadde bare et par deltidsjobber i starten.
For å si det sånn).
Så da var Øystein full av lovord, under sitt besøk.
Og så dukket han opp der, en uke eller to seinere.
Og da var han liksom, som en helt annen person.
Han var melankolsk og nedstemt, og fortalte at han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre.
(Før han stakk).
Og det syntes jeg, at nesten ble, som noe komisk.
For det var jo sånn, at det ikke hadde skjedd noe, i mellomtiden.
Jeg hadde vel ikke engang snakket med Øystein, på telefonen, mellom disse besøkene.
Og Øystein sin oppførsel/personlighet, var helt forrandret, uten noen åpenbar grunn.
(Må jeg si).
Så jeg lurer på, om Øystein kanskje, kan være schizofren, (eller noe lignende).
(Noe sånt).
Men min lillesøster Pia, (som satt i sofaen, (og så på TV), under begge disse besøkene).
Hu må jo nesten ha trodd, at jeg hadde drept noen, (eller noe lignende).
For sånn oppførte Øystein seg, (må jeg si).
Som at jeg hadde gjort, noe kjempeslemt.
Og min søster ble noen uker seinere neger-hore, (som min yngre halvbror Axel sier, (han sier ihvertfall pakkis-hore, om lignende norske damer)).
Og det kan ha vært fordi, at Øystein sin rare oppførsel gjorde, at hu ble redd for meg.
(Øystein oppførte seg, som om jeg hadde drept noen.
Noe som var helt hinsides.
For jeg hadde jo bare drevet med jobbsøking, osv.).
Så Øystein avsluttet vårt mangeårige kameratskap, (vi hadde kjent hverandre siden høsten 1986 vel).
Og det er en ting.
Men han fikk muligens også min yngre søster Pia, til å bli negerhore, (siden at han oppførte seg som om jeg hadde gjort noe kjempe-slemt).
Og han programmerte muligens Pia, til å bli ei slags hurpe, som angriper meg, (etter at jeg hadde vært grei, og latt henne bo hos meg, for å unngå at hu skulle havne på Plata, osv.).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
Mer fra Bærum
På torsdag, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Det er viktig at tre-materialer lagres tørt, sånn at de ikke slår seg, etter produksjonen:
PS 2.De som har student-deal, har kanskje en grei plakat, men når plakaten deres står ved siden av to tomme plakatbukker, så går nok de fleste forbi, (hvis jeg skulle tippe):
PS 3.Extra Bekkestua var igjen utsolgt for billige plastglass:

PS 4.
Her har kommunen, (blir det vel), vært slappe, med å rydde opp, etter noen pøbler, (kan det virke som):

PS 5.
Kommunen, (blir det vel igjen), må også tømme søppelkassene sine, litt oftere, enn hvert skuddår, (for å si det sånn):
PS 6.Her er mer om dette:
PS 7.Da jeg var nesten hjemme, så måtte jeg gå, en omvei.
For en varebil stod parkert, rett etter postkassa.
Og det var en håndverker, som surra rundt, inni bilen.
Og en sidedør stod åpen.
Men han håndverkeren hadde parkert sånn, at man måtte gå forbi, på den sida av bilen, hvor døra stod åpen.
Så det ble som noe ekkelt.
Og derfor gikk jeg heller rundt.
For han håndverkeren hadde muligens dårlig sikt, der han holdt på, (inni bilen).
Så hvis han gikk ut av bilen, akkurat når folk gikk forbi.
Så kunne det blitt en ekkel/klam/’homsete’ episode.
(For å si det sånn).
Man kan kanskje lure på, hvorfor ikke sånne biler parkerer, nærmeret huset, som de jobber i.
Men da er vel antagelig noe tull, når de parkerer sånn, at det liksom skal være mest mulig homsete, å gå forbi bilen.
(For å si det sånn).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 8.
Her er mer om dette:

PS 9.
Dagen etter så skulle jeg på Meny, og da var det igjen fulle søppelkasser, utafor Bekkestua Senter:

PS 10.
Ei av kassadamene måtte sette i kassa, under ettermiddagsrushet, og så gikk hu hjem, etter å ha telt kassa, og ingen tenkte på å rydde bort handlevogna hennes, ute i butikken, (kan det virke som):

PS 11.
Tomt for billige pizza-baguetter med pepperoni, (av merket First Price):

PS 12.
Meny var nesten utsolgt for billige ‘Tetra Pak-tomater’, på den nederste hylla, (her har man slurvet med bestillingen, kan det virke som):

PS 13.
Meny har ikke tømt søppelkassa si siden Ålesund brant, (kan det virke som):

PS 14.
Det stod en pakkis og ei pakkis-hore, (som min yngre halvbror Axel pleide å si), og elga på rulletrappa, så jeg gikk en tur inn i parkerings-kjelleren, mens jeg venta på, at det klamme paret, (som bare var i tenårene vel), skulle flytte seg:

PS 15.
Jeg sendte tilbake ‘troll-post’ til møkka-firmaene:

PS 16.
Her er mer om dette:

PS 17.
Enda mer om dette:

PS 18.
Bærum kommune, (må det vel igjen være), har en slags undergang, som skifter farge, (kan det virke som), og det må man vel si at er, som noe slags fremmedgjørende tull, (eller noe lignende):

PS 19.
Her er mer om dette:




