johncons






  • Google Mail – Problemer med lensmannen i Svelvik







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Problemer med lensmannen i Svelvik





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Feb 19, 2010 at 4:52 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    beklager at jeg sender e-post litt seint her, men jeg har litt dårlig døgnrytme.
    Jeg kontaktet Johansen hos dere, ifjor, angående en anmeldelse av faren min, Arne Mogan Olsen, i Tordenskioldsgate, i Drammen, for omsorgssvikt, siden han flyttet fra meg, da jeg var ni år, i 1980, og ned til sin nye dame, Haldis Humblen, i Havnehagen på Bergeråsen, og lot meg bli boende alene, fram til jeg ble konfirmert i 1985 og myndig i 1988.

    Dere sa at det var greit om jeg sendte anmeldelser pr. e-post.
    Men, dere sendte saken til lensmannen i Svelvik, som insisterer på at jeg møter opp hos han, og anmelder dette personlig.

    Men, jeg er arbeidsledig i England, (for jeg overhørte i 2003, i Oslo, at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian', uten at jeg har gjort noe galt, jeg har bare jobbet som butikksjef i Rimi), så jeg har ikke så flust med penger.

    Så det blir problem for meg, å møte opp i Svelvik, for å anmelde dette.
    For det første har jeg dårlig råd, og for det andre så er jeg en flyktning, fra noe mafia som de har i Oslo, og muligens i resten av Norge, (jeg vet ikke engang hvem de er, og Oslopolitiet vil ikke fortelle meg det).

    Så jeg syntes at det er rart hvis lensmannen i Svelvik kan forrandre på en avtale som jeg har gjort med dere i Drammen.
    For han hører jo inn under samme politidistrikt, Søndre Buskerud.

    Så da har jeg oppfattet, som at vi har hatt en avtale om det.

    Så da mener jeg at det blir som avtalebrudd, når lensmannen i Svelvik skal forrandre på det her, og sier at jeg må ta fly til Norge og møte opp i Svelvik.

    Så jeg lurer på om jeg kan anmelde dette pr. e-post til dere i Drammen, eller om dere kan eventuelt informere han lensmannen i Svelvik, om det jeg har fått informasjon om fra dere, nemlig at det er greit om jeg sender anmeldelsen skriftelig fra England.

    Håper dette er i orden!
    Mvh.

    Erik Ribsskog








  • [01:43] <@QuizElg> -: KUTT :-
    01[01:43] <+cons> hammerfest
    [01:43] <@QuizElg> I HVILKET FYLKE LIGGER TETTSTEDET "VOSS"?
    01[01:43] <+cons> oppland

    [01:43] <+Ifrit> hordaland
    01[01:43] <+cons> hordaland
    [01:43] <@QuizElg> RETT SVAR: HORDALAND (Ifrit kunne dette)
    06[01:43] * @QuizElg gir 1 poeng til Ifrit (totalt 5 poeng).

    03[01:43] * QuizElg changes topic to '- Elg-quiz v 1.7 – Siste mester: Ifrit x 4 '
    06[01:43] * @QuizElg setter Ifrit som ny mester. Gratulerer!
    06[01:43] * @QuizElg 12 Stillingen ble som følger:

    06[01:43] * @QuizElg 12 Ifrit : 5, cons : 2
    [01:43] <+Ifrit> hordaland's andre by
    06[01:43] * @QuizElg starter ny runde. Alle poeng er slettet.
    06[01:43] * @QuizElg kan opplyse at Ifrit er quizleder.

    01[01:44] <+cons> åkey
    01[01:44] <+cons> heter det striler der da?
    [01:44] <+Ifrit> nei
    01[01:44] <+cons> guess not
    01[01:44] <+cons> åkey

    [01:44] <+Ifrit> striler er nærmere
    [01:44] <+Ifrit> som sotra
    01[01:44] <+cons> okey sotra ja
    [01:44] <+Ifrit> og samnanger
    01[01:44] <+cons> jeg har noen fjerne slektninger i bergen

    [01:44] <+Ifrit> ok
    01[01:44] <+cons> tørr strilene dra inn til bergen da?
    [01:44] <+Ifrit> ja
    01[01:45] <+cons> blir de jaget tilbake til strilelandet?

    [01:45] <+Ifrit> heh
    01[01:45] <+cons> av brann-tilhengerne?
    [01:45] <+Ifrit> haha
    [01:45] <+Ifrit> tror ikke folk bryr seg
    01[01:45] <+cons> åkey

    01[01:45] <+cons> jeg har sett brann-tilhengerne, her i liverpool, og i oslo
    [01:45] <+Ifrit> vokst opp i arnatveit selv
    01[01:45] <+cons> de er alltid i en stor gjeng, virker det som

    01[01:45] <+cons> åkey
    [01:45] <+Ifrit> nylig flyttet tilbake
    [01:45] <+Ifrit> bor nå i ytre arna
    01[01:45] <+cons> ok
    [01:46] <+Ifrit> ligger på fjorden, øst for åsane

    01[01:46] <+cons> det er nesten som 17. maitog, når brann spiller cupfinale
    [01:46] <+Ifrit> heheheh
    [01:46] <+Ifrit> jepp
    01[01:46] <+cons> åkey, jeg er ikke så kjent i bergen

    01[01:46] <+cons> alle brann-fansene går i samlet flokk opp til ullevåll
    [01:46] <+Ifrit> forestill deg en sirkel
    [01:46] <+Ifrit> en klokke, if you will
    01[01:46] <+cons> og da de spilte mot everton

    [01:46] <+Ifrit> sentrum er rundt kl. 10
    01[01:46] <+cons> så blokkerte de nesten matthew st
    01[01:46] <+cons> her i byen
    [01:46] <+Ifrit> åsane kl. 11

    01[01:46] <+cons> okey
    01[01:46] <+cons> et sec
    [01:47] <+Ifrit> salhus og norhordalandsbroen kl. 12
    [01:47] <+Ifrit> ytre arna halv ett
    [01:47] <+Ifrit> arnavågen, indre arna og arnatveit ett til halv 2

    [01:48] <+Ifrit> haukeland, espeland og unneland rundt 3 til halv 4
    [01:48] <+Ifrit> midttun klokken 5, nesttun klokken 6
    [01:48] <+Ifrit> fana kl 7 til halv 8
    [01:49] <+Ifrit> fyllingen kl 9

    [01:49] <+Ifrit> opp mot minde og danmarksplass halv 10
    [01:49] <+Ifrit> eller
    [01:49] <+Ifrit> avstanden mellom fyllingen og minde er litt større
    01[01:49] <+cons> okey

    [01:49] <+Ifrit> fana og fyllingen er store områder
    [01:49] <+Ifrit> fyllingen = fyllingsdalen
    01[01:49] <+cons> søreidgrend, er de fjerne slektningene mine fra
    [01:49] <+Ifrit> aha

    01[01:50] <+cons> de har en bedrift som heter sebra
    [01:50] <+Ifrit> ikke hørt om sebra
    01[01:50] <+cons> okey, asbjørg brekke leknes heter vel hu
    01[01:50] <+cons> som er søstra til min fars nye kone

    01[01:50] <+cons> en slags ste-tante nesten
    01[01:51] <+cons> gift med jan leknes
    01[01:51] <+cons> bergenser vel
    01[01:51] <+cons> hun dama er fra en øy i hordaland

    01[01:51] <+cons> hva heter det der igjen da
    01[01:51] <+cons> Tysnes, tror jeg
    01[01:52] <+cons> jeg var i et middagsselskap med de, i 1988 vel
    01[01:52] <+cons> i drammen

    01[01:52] <+cons> han karen var litt sånn skrønete og sånn
    01[01:52] <+cons> men men
    [01:52] <+Ifrit> 1988?
    [01:52] <+Ifrit> jaggy
    [01:52] <+Ifrit> jaggu

    01[01:52] <+cons> ja stemmer, jeg var nettopp fylt 18 år vel
    [01:53] <+Ifrit> da var jeg i krybben
    01[01:53] <+cons> jeg er 39 nå
    [01:53] <+Ifrit> jeg er 22

    01[01:53] <+cons> åkey
    01[01:53] <+cons> de har visst noen i slekta som er i malteserordenen
    01[01:53] <+cons> eller johanitterordenen heter det vel i norge
    [01:53] <+Ifrit> bodd i andre deler av norge i nesten 12 år

    01[01:53] <+cons> så jeg lurer på om det er de som tuller med meg
    01[01:53] <+cons> jeg overhørte i oslo i 2003 at jeg var forfulgt av noe 'mafian'
    [01:53] <+Ifrit> først nær molde, så i Halden på svenskegrensen

    [01:54] <+Ifrit> haha
    01[01:54] <+cons> så jeg dro til england
    [01:54] <+Ifrit> wow
    01[01:54] <+cons> okey
    01[01:54] <+cons> jeg kjenner ei som heter linda wold i halden, fra irc

    01[01:54] <+cons> vet ikke hvor i halden hu bodde
    01[01:54] <+cons> hu er vel i slutten av 20-åra nå, tror jeg
    01[01:55] <+cons> det er mulig det med hu viviann steinsland fra bergen, at hu tulla med meg, er linka med det som skjedde i oslo

    01[01:55] <+cons> hva vet jeg
    [01:55] <+Ifrit> `Linda?
    01[01:55] <+cons> noe muslimsk mafia?
    01[01:55] <+cons> stemmer
    [01:55] <+Ifrit> hm

    [01:56] <+Ifrit> kjenner en linda fra halden på irc
    [01:56] <+Ifrit> ikke sikker om det var wold
    01[01:56] <+cons> hun kalte seg zera på irc
    01[01:56] <+cons> ok

    [01:56] <+Ifrit> ah
    [01:56] <+Ifrit> nei, da så
    01[01:56] <+cons> åkey
    [01:56] <+Ifrit> denne kalte seg linda^^ eller noe
    01[01:56] <+cons> er nok ikke samme da gitt

    01[01:56] <+cons> men men
    01[01:56] <+cons> jeg kaller meg vanligvis john_cons forresten
    01[01:56] <+cons> men noen har rappa nicket mitt
    01[01:56] <+cons> men men

    01[01:57] <+cons> brb
    [01:57] <+OldGnom_> !start
    [01:57] <@snoffels> !Quiz bp
    06[01:57] * @QuizElg kan opplyse at et spill allerede er startet
    06[01:57] * @QuizElg kan opplyse at det nå er botpara.

    [01:57] <@QuizElg> Starter botpara…..
    [01:57] <@QuizElg> Det er 14125 spørsmål i databasen…
    [01:57] <@QuizElg> I HVILKET LAND BLE VM I FOTBALL SPILT I 1970?
    [01:57] <+OldGnom_> argentina

    [01:57] <+OldGnom_> brasil
    [01:57] <@QuizElg> -: KUTT :-






  • PS.

    Men det er litt lite mat å bli mett av, merker jeg.

    Jeg veier vel rundt 100 kg nå vel.

    Så jeg drømmer om den dagen jeg får rettighetene mine, så ville jeg kanskje hatt råd til nok kylling, sånn at jeg ble mett av middagen her.

    Men men, sånn er det med fascist-politiet vi har i våre dager.

    Rettigheter blir mangelvare.

    Men da lærer jeg ihvertfall hvordan det må ha vært under krigen, under 2. verdenskrig, da Norge var okkupert av tyskerne.

    Sånn må det nok ha vært for nordmenn da, å bli hersja med av tyskerne, noe sånt er det nok som foregår, at politiet tuller med meg, som tyskerne tulla med nordmenn, under 2. verdenskrig.

    Så sånn er nok det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Google Mail – Responsible person/Fwd: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Responsible person/Fwd: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Feb 18, 2010 at 8:17 PM





    To:

    info@wikimedia.org



    Hi,

    I was wondering, is there a person, who is responsible, for what's written on Wikipedia in Norwegian?
    (There is harassment and lies written about me there).
    The admins on Wikipedia in Norwegian, tells me that no person in Norway, are responsible for what's written there.

    Wikipedia collects a lot of money, each year, there should be a person who is responsible, for Wikipedia.
    Which person could I contact, that is responsible for what's written about me on Wikipedia?

    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/2/18
    Subject: Re: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]
    To: Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>

    Hei,

    du kan vente deg en anmeldelse for trakassering.
    Du skriver at jeg har paranoia, det er ikke sant.
    Hele norsk Wikipedia er en vits, uten noen form for ansvarlige.

    Du vrir og vrenger på det jeg skriver.

    Du oppfører deg som en kommunist i Stalins Russland, og sånn var det også da jeg ble bannet fra Wikipeida, det var noe som Stalins hemmelige politi kunne være stolte av.

    Jeg har vært på internett siden 1996, og har hele tiden hatt nettiquette, i bakhodet.

    Wikipedia trakasserer folk, som bruker vanlig nettiquette og som er elite på internett, kan man si.

    Dere er gjennomkurrupte og en skam for landet.

    Det er sånn at et sånt kommunist-aktig reir, det vil man helst ikke ha noe med å gjøre.
    Dere kunne hatt et styre som representerte Wikipedia utad.
    Dere har ingen person som er ansvarlig for Wikipedia, og som representerer Wikipedia utad.

    Nå står jeg utenfor Wikipedia, og ønsker å klage på ting som er skrevet på Wikipedia, og Wikipedia har bare en som er russ til neste år, som ikke har noe ansvar, som svarer meg.

    Wikipedia skulle hatt en ansvarlig person, som kunne svare folk på en ordentlig måte.
    Så hadde folk sluppet dette pisspreiket fra folk som drømmer om plass i russestyret.
    Hvis du ser på det her som løst, så er vi uenige.

    Jeg får ta det oppover i systemet, med Wiki i Amerika.
    Wikipedia samler inn millioner i støtte årlig.
    Det må være noen som har en ansvarlig stiling i Wikipedia.

    God bedring til Wiki Norge, dere kunne trengt en god skammekroken, etter å ha kommet med en slik svada som jeg har prøvd å lese meg gjennom nå.
    God bedring igjen, din uhøflige russe-aspirant!

    Erik Ribsskog

    2010/2/18 Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>

    Hei, Erik, og takk for din e-post.

    02/16/2010 22:21 – Erik Ribsskog wrote:

    > Hei,

    >

    > igjen takk for svar!

    >

    > Jeg synes det høres merkelig ut at Wikipedia bokmål kan operere uten å ha en

    > ansvarlig redaktør, eller et ansvarlig styre.

    >

    > Jeg synes ikke du eller andre hos Wikipedia tar trakassering alvorlig.

    >

    > Du nevner et tilfelle, men det har vært mange slike tilfeller hos dere, som

    > ikke blir ryddet opp i.

    >

    > Jeg prøver å ta det opp på irc-kanalen deres, og da blir jeg bannet der.

    >

    > Jeg prøver å ta det opp på Wikipedia, og da blir jeg bannet der.

    >

    > Jeg mener at de tilfellene hvor jeg har blitt trakassert hos dere, og blitt

    > utsatt for æreskrenkelser, ikke har blitt ryddet opp i.

    >

    > Ingen sanksjoner er innført mot de som har mobbet meg.

    >

    > Så dette synes jeg er alt for dårlig.

    >

    > Hva har du tenkt å gjøre med disse tingene:

    >

    > 1) Jeg er bannet fra Wikipedia bokmål, uten å ha gjort noe galt.

    >

    > 2) Jeg er bannet fra Wikipedias irc-kanal, uten å ha gjort noe galt.

    >

    > 3) Det har forekommet mange tilfeller av trakassering mot meg, på Wikipedia

    > bokmål, som ikke har blitt ordnet opp i.

    >

    > F.eks. så bruker dere metoden bortforklaring, og sier at Flums, tok en

    > 'practical joke' mot meg, når han sa at Orkla nektet meg å skrive på

    > Wikipedia.

    >

    > Dette skrev han på leksikonet Wikipedia bokmål.

    >

    > Og jeg hadde aldri engang pratet med han.

    >

    > Og dette er personen som jeg har lest styrer Wikimedia Norge, deres

    > uavhengige organisasjon.

    >

    > Ingen vilje vises fra dere til å ønske å rydde opp disse tingene.

    >

    > Jeg har også klage mot Harry Was, Kjetil Ree, og Jeblad, og Bombadill.

    >

    > Men ingen har f.eks. bannet eller degradert disse, enda det er åpenbart at

    > de trakasserer meg åpenlyst.

    >

    > Har du noe forslag til hvordan man kan løse disse tingene jeg har nevnt nå?

    >

    > Mvh.

    >

    > Erik Ribsskog

    >

    Jeg forstår ikke hvorfor du mener at et nettsamfunn skal ha et styre. Hva slags

    funksjon skulle de hatt? Jeg syntes tanken på et styre på Wikipedia er merkelig.

    Det er umulig å gjennomgå alle redigeringer som blir gjort på wikipedia for å

    godkjenne dem, og alle er ansvarlige for hva man selv gjør. Dersom det blir lagt

    inn noe som bryter med lover og regler så er det totalt sett Wikimedia Foundation

    som er ansvarlige.

    Men slike lokale konflikter som dette blander dem seg ikke borti.

    Du er blokkert fra å bidra til Wikipedia, og uønsket som bidragsyter på

    prosjektet. Det virker ikke som om du klarer å samarbeide med andre bidragsytere,

    og da jeg tidligere fjernet blokkeringen din med melding om at du måtte prøve å

    holde deg unna konflikter du tidligere hadde vært part i. Du viste ingen vilje til

    å følge den meldingen, samarbeide, eller arbeide i samsvar med prosjektets formål.

    Derfor har jeg ingen planer om å gjøre endringer på blokkeringen av deg fra

    wikipedia-prosjektet, og om jeg må vil jeg aktivt argumentere sterkt imot at noen

    andre gjør det.

    Det beste for Wikipedia er om du ikke bidrar. Dette er ikke en straff, men en

    helhetsvurdering av hva som er det beste for prosjektet.

    IRC-kanalen til Wikipedia er en annen historie. Den har ingen særlige regler og

    retningslinjer, og jeg kjenner ikke spesielt til hvorfor du er bannet derfra. Jeg

    har dog ingen planer om å endre på dette da du ikke er spesielt ønsket der, og det

    ikke er spesielt skadelig for samarbeidet som foregår der at du ikke deltar.

    At du ikke ønsker å tro på den forklaringen du har fått ang Flums utspill må nok

    tilskrives din egen paranoia. Det at du ikke tror på den forandrer ikke fakta, og

    jeg ser ingen konstruktiv måte å overbevise deg.

    Flums er en del av styret til Wikimedia Norge, i år har han hatt rollen som

    kasserer. Han er ikke den som styrer foreningen.

    Jeg er ikke helt enig i det du sier, at vi ikke har ryddet opp. Vi har blokkert

    deg, og med det har vi effektivt fjernet kilden for konflikten og tatt godt vare

    på de bidragsyterne som samarbeider godt med alle andre og jobber for prosjektets

    formål.

    Det kan godt hende du syntes dette er feil, urettferdig eller på andre måter galt.

    Du har ikke kommet med særlig tunge argumenter for å overbevise meg om dette, og

    ettersom alle andre enn deg virker fornøyd med løsningen slik den er nå så ser jeg

    på dette som løst.

    Med vennlig hilsen,

    Hans-Petter Fjeld

    Wikipedia – http://no.wikipedia.org

    NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses ikke som

    offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell korrespondanse kan

    du kontakte sideoperatørene på <http://www.wikimediafoundation.org>.












  • Google Mail – Re: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Re: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Feb 18, 2010 at 7:55 PM





    To:

    Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>



    Hei,

    du kan vente deg en anmeldelse for trakassering.
    Du skriver at jeg har paranoia, det er ikke sant.
    Hele norsk Wikipedia er en vits, uten noen form for ansvarlige.

    Du vrir og vrenger på det jeg skriver.

    Du oppfører deg som en kommunist i Stalins Russland, og sånn var det også da jeg ble bannet fra Wikipeida, det var noe som Stalins hemmelige politi kunne være stolte av.

    Jeg har vært på internett siden 1996, og har hele tiden hatt nettiquette, i bakhodet.

    Wikipedia trakasserer folk, som bruker vanlig nettiquette og som er elite på internett, kan man si.

    Dere er gjennomkurrupte og en skam for landet.

    Det er sånn at et sånt kommunist-aktig reir, det vil man helst ikke ha noe med å gjøre.
    Dere kunne hatt et styre som representerte Wikipedia utad.
    Dere har ingen person som er ansvarlig for Wikipedia, og som representerer Wikipedia utad.

    Nå står jeg utenfor Wikipedia, og ønsker å klage på ting som er skrevet på Wikipedia, og Wikipedia har bare en som er russ til neste år, som ikke har noe ansvar, som svarer meg.

    Wikipedia skulle hatt en ansvarlig person, som kunne svare folk på en ordentlig måte.
    Så hadde folk sluppet dette pisspreiket fra folk som drømmer om plass i russestyret.
    Hvis du ser på det her som løst, så er vi uenige.

    Jeg får ta det oppover i systemet, med Wiki i Amerika.
    Wikipedia samler inn millioner i støtte årlig.
    Det må være noen som har en ansvarlig stiling i Wikipedia.

    God bedring til Wiki Norge, dere kunne trengt en god skammekroken, etter å ha kommet med en slik svada som jeg har prøvd å lese meg gjennom nå.
    God bedring igjen, din uhøflige russe-aspirant!
    Erik Ribsskog

    2010/2/18 Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>

    Hei, Erik, og takk for din e-post.

    02/16/2010 22:21 – Erik Ribsskog wrote:

    > Hei,

    >

    > igjen takk for svar!

    >

    > Jeg synes det høres merkelig ut at Wikipedia bokmål kan operere uten å ha en

    > ansvarlig redaktør, eller et ansvarlig styre.

    >

    > Jeg synes ikke du eller andre hos Wikipedia tar trakassering alvorlig.

    >

    > Du nevner et tilfelle, men det har vært mange slike tilfeller hos dere, som

    > ikke blir ryddet opp i.

    >

    > Jeg prøver å ta det opp på irc-kanalen deres, og da blir jeg bannet der.

    >

    > Jeg prøver å ta det opp på Wikipedia, og da blir jeg bannet der.

    >

    > Jeg mener at de tilfellene hvor jeg har blitt trakassert hos dere, og blitt

    > utsatt for æreskrenkelser, ikke har blitt ryddet opp i.

    >

    > Ingen sanksjoner er innført mot de som har mobbet meg.

    >

    > Så dette synes jeg er alt for dårlig.

    >

    > Hva har du tenkt å gjøre med disse tingene:

    >

    > 1) Jeg er bannet fra Wikipedia bokmål, uten å ha gjort noe galt.

    >

    > 2) Jeg er bannet fra Wikipedias irc-kanal, uten å ha gjort noe galt.

    >

    > 3) Det har forekommet mange tilfeller av trakassering mot meg, på Wikipedia

    > bokmål, som ikke har blitt ordnet opp i.

    >

    > F.eks. så bruker dere metoden bortforklaring, og sier at Flums, tok en

    > 'practical joke' mot meg, når han sa at Orkla nektet meg å skrive på

    > Wikipedia.

    >

    > Dette skrev han på leksikonet Wikipedia bokmål.

    >

    > Og jeg hadde aldri engang pratet med han.

    >

    > Og dette er personen som jeg har lest styrer Wikimedia Norge, deres

    > uavhengige organisasjon.

    >

    > Ingen vilje vises fra dere til å ønske å rydde opp disse tingene.

    >

    > Jeg har også klage mot Harry Was, Kjetil Ree, og Jeblad, og Bombadill.

    >

    > Men ingen har f.eks. bannet eller degradert disse, enda det er åpenbart at

    > de trakasserer meg åpenlyst.

    >

    > Har du noe forslag til hvordan man kan løse disse tingene jeg har nevnt nå?

    >

    > Mvh.

    >

    > Erik Ribsskog

    >

    Jeg forstår ikke hvorfor du mener at et nettsamfunn skal ha et styre. Hva slags

    funksjon skulle de hatt? Jeg syntes tanken på et styre på Wikipedia er merkelig.

    Det er umulig å gjennomgå alle redigeringer som blir gjort på wikipedia for å

    godkjenne dem, og alle er ansvarlige for hva man selv gjør. Dersom det blir lagt

    inn noe som bryter med lover og regler så er det totalt sett Wikimedia Foundation

    som er ansvarlige.

    Men slike lokale konflikter som dette blander dem seg ikke borti.

    Du er blokkert fra å bidra til Wikipedia, og uønsket som bidragsyter på

    prosjektet. Det virker ikke som om du klarer å samarbeide med andre bidragsytere,

    og da jeg tidligere fjernet blokkeringen din med melding om at du måtte prøve å

    holde deg unna konflikter du tidligere hadde vært part i. Du viste ingen vilje til

    å følge den meldingen, samarbeide, eller arbeide i samsvar med prosjektets formål.

    Derfor har jeg ingen planer om å gjøre endringer på blokkeringen av deg fra

    wikipedia-prosjektet, og om jeg må vil jeg aktivt argumentere sterkt imot at noen

    andre gjør det.

    Det beste for Wikipedia er om du ikke bidrar. Dette er ikke en straff, men en

    helhetsvurdering av hva som er det beste for prosjektet.

    IRC-kanalen til Wikipedia er en annen historie. Den har ingen særlige regler og

    retningslinjer, og jeg kjenner ikke spesielt til hvorfor du er bannet derfra. Jeg

    har dog ingen planer om å endre på dette da du ikke er spesielt ønsket der, og det

    ikke er spesielt skadelig for samarbeidet som foregår der at du ikke deltar.

    At du ikke ønsker å tro på den forklaringen du har fått ang Flums utspill må nok

    tilskrives din egen paranoia. Det at du ikke tror på den forandrer ikke fakta, og

    jeg ser ingen konstruktiv måte å overbevise deg.

    Flums er en del av styret til Wikimedia Norge, i år har han hatt rollen som

    kasserer. Han er ikke den som styrer foreningen.

    Jeg er ikke helt enig i det du sier, at vi ikke har ryddet opp. Vi har blokkert

    deg, og med det har vi effektivt fjernet kilden for konflikten og tatt godt vare

    på de bidragsyterne som samarbeider godt med alle andre og jobber for prosjektets

    formål.

    Det kan godt hende du syntes dette er feil, urettferdig eller på andre måter galt.

    Du har ikke kommet med særlig tunge argumenter for å overbevise meg om dette, og

    ettersom alle andre enn deg virker fornøyd med løsningen slik den er nå så ser jeg

    på dette som løst.

    Med vennlig hilsen,

    Hans-Petter Fjeld

    Wikipedia – http://no.wikipedia.org

    NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses ikke som

    offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell korrespondanse kan

    du kontakte sideoperatørene på <http://www.wikimediafoundation.org>.












  • Google Mail – Team Leader LEP







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Team Leader LEP





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Feb 18, 2010 at 6:26 PM





    To:

    jobs@recruitretail.co.uk



    Hi,

    I heard on the Jobcentre, that you are searching for a Team Leader, so I wanted to please apply to this position.
    I've had a career, in one of Norway's biggest retail-companies, Rimi, (owned by ICA), and I've been working in that company for twelve years, where of ten years, as a manager, on different levels, from Team Leader, to Shop Manager. I worked as a Shop Manager, in three different Rimi-shops, during a periode of four years. I worked myself up in this company, from the check-out to Shop Manager, so I've been working in a lot of different shops in Oslo, since I've switched shops, when I've been promoted, as part of learning the Rimi organisation/business-system.

    I've been going to Upper Secondary business-school, in Norway, for three years, on schools that teach a customer-focused way of working. I have Upper Secondary business-school degrees in Office-work, Marketing and IT.

    I've also been studying IT and business, on university-level, on a private university-college, NHI, in Oslo.
    I attach my CV, and I hope to hear back from you!

    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog





    CV – Erik Ribsskog.rtf
    11K







  • Det norske språket har forrandra seg mye siden jeg dro til England som flyktning fra noe 'mafian' som jeg overhørte at jeg var forfulgt av, i Oslo, i 2004.


    Da fantes det et ord som het 'siden'.


    Men men.


    Mvh.


    Erik Ribsskog


    De har tydeligvis forandret "forrandra" siden 2004 også..


    "England som flyktning fra noe 'mafian' som jeg overhørte at jeg var forfulgt av"


    Du var flyktning fra noe "mafian"?


    Noe sier meg at du ikke har lært deg norsk siden 2004, så antar du fortsatt flykter fra "noe mafian"…?


    Jeg hadde S i norsk på ungdomsskolen jeg.


    Svelvik ungdomsskole, i 8. klasse vel.


    Kanskje jeg har bodd for lenge i Oslo?


    Mvh.


    Erik Ribsskog


    Da vil jeg ikke vite hvordan du bestakk læreren din…..


    Jeg trengte ikke å bestikke noen lærere.


    Jeg er oldenevø av Asbjørn Dørumsgaard, dikteren.


    Jeg fikk også S i matte, samfunnsfag og kristendom.


    Mvh.


    Erik Ribsskog


    Hei, folkens, Erik Ribskog er oldenevøen til Asbjørn Dørumsgaard!


    Så vis litt RESPEKT!!!!!!


    Eh…


    Who the f*** is Asbjørn Dørumsgard!!???


    PS! Erik, hvis du virkelig fikk "S" som karakter i norsk på skolen (samme pokker hvilket skoletrinn), så er det MYE som har forandret seg siden du flyktet til England!


    Hvordan gikk det forresten? Kom du deg unna "mafian"?


    Asbjørn Dørumsgaard, er redaktør, ordfører og forfatter fra Romerike.


    Den første ordføreren i Rælingen.


    De har en byste av han der, samt at det henger bilder av han på Skedsmo vgs., mm., mener jeg.


    Mvh.


    Erik Ribsskog


    Jeg driver en del med slektsforskning, og jeg mistenker at hun Karen F. Fladeby, som det står om i linken over, (moren til Asbjørn Dørumsgaard), er etter Noah, (som i Noahs Ark).


    De har funnet de første menneskene i Norge, (spor etter de), i Ytre Enebakk.


    Og Jehovas Vitner har hovedkvarter der.


    Og Arne Dørumsgaard, (min morfar Johannes Ribsskog sin fetter), han har jeg sett bilde av, og han så akkurat ut som Noah.


    (Arne Dørumsgaard var en kjent komponist).


    Mvh.


    Erik Ribsskog


    Når vi snakker om forrandingrer i språket forresten.


    Så bruker avisene rare overskrifter nå.


    'Her øver de på supertriksene', osv.


    Det er bruk av upresist pronomen flertall, (e.l.), vil jeg si.


    Hvem er disse 'de'?


    Dette har jeg ikke sett mye i norsk, tidligere.


    Hvor har avisene denne upresise bruken av perfektum partisipp flertall(?) fra?


    Mvh.


    Erik Ribsskog


    Nei, han kom seg dessverre ikke unna. Mafian forfølger ham fremdeles, selv om de ikke har gitt livstegn fra seg på 5 år. De bare forfølger ham liksom, uten å i det hele tatt gjøre noe. Forstå seg på det den som kan.


    Kanskje på nettet, sånn som dere?


    Jeg er dessverre ikke politi, så jeg vet ikke hvem den her 'mafian' er.


    Jeg er en tidligere butikksjef, i Rimi, i Oslo.


    Politiet må ha åpenhet, og forklare folk hva som foregår.


    Mvh.


    Erik Ribsskog


    'Mafian' er forresten det de sa i Oslo.


    Jeg overhørte, i Oslo, at det ble sagt om meg, at: 'jeg har hørt at han er forfulgt av mafian også, jeg'.


    Men hvem den her 'mafian' er..


    Kan det være Tveita-gjengen og Toska og de tro?


    Jeg har prøvd å spørre politiet, men de nekter å si hvem den her 'mafian' er, enda jeg er i HV i Oslo.


    Så her er det store samfunnsproblemer i Norge.


    Mvh.


    Erik Ribsskog


    Du reiste til England fordi du overhørte at noen forfulgte deg? Og du aner ikke hvem de er? Siden du ikke aner hvem de er heller, så regner jeg med at du ikke har gjort noe 'galt', så hvorfor reiser du ut av landet bare på grunn av et rykte?


    Jeg fikk også ødelagt trynet på en skjønnhetssalong, (siden jeg ser så fin ut. Bare fleiper), så jeg skjønte at noe foregikk.


    Mvh.


    Erik Ribsskog


    Du bør nesten ha S i norsk fra ungdomsskolen før du kommer med et så friskt spørsmål!


    Det var noen som kritiserte språket mitt, (bare for å hakke antagelig), så det var derfor jeg nevnte at jeg en gang fikk S i norsk i karakterboka.


    Vanligvis fikk jeg M, og på vgs. fikk jeg 4, riktignok, men jeg lå alltid på den øvre halvdelen av karakterskalaen.


    Jeg tror ikke jeg fikk en eneste ng, på en eneste prøve, på ungdomsskolen.


    Enda faren min flyttet fra meg da jeg var ni år, og lot meg bo alene, fra da.


    Og enda man ble mobbet i klassen min, og kalt 'pastor', og det som værre er, hvis man fikk gode karakterer.


    Så sånn var det.


    Mvh.


    Erik Ribsskog


    Ja, men da så. Da legger vi alle argument til side og legger fram våre ungdomsskolekarakterer i enhver diskusjon. Jeg fikk dessverre bare 4 på ungdomsskolen og innser herved at jeg ikke har noe å stille opp med. "(…)flyktning fra noe 'mafian' som jeg overhørte(…)" er helt legitimt å skrive, for Erik fikk S i norsk.


    Når jeg tenker meg om var det bare naturfag og matte jeg fikk gode karakterer i på ungdomsskolen – er bare for meg å "ta reper'n" da eller?


    Du fikk sikkert S i tysk.


    Mvh.


    Erik Ribsskog








    http://www.dagbladet.no/2010/02/18/sport/ol_i_vancouver/ol_2010/10456691/?commentId=4299103#comment_4299103

  • Kan det som foregår, være på grunn av at min morfar, Johannes Ribsskog, var aktor i landssvikerprosessen, etter krigen?

    Også nå tar nazistbarna hevn mot meg?

    Og politiet er mye fascister, så de er på nazistenes side, og støtter disse.

    Er det dette som foregår, lurer jeg.

    Hvem vet.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog




  • Det norske språket har forrandra seg mye siden jeg dro til England som flyktning fra noe 'mafian' som jeg overhørte at jeg var forfulgt av, i Oslo, i 2004.


    Da fantes det et ord som het 'siden'.


    Men men.


    Mvh.


    Erik Ribsskog



    5

    anbefalinger


    Kenny E sa, 2 timer og 56 minutter siden:


    RE: For to år flira folk da jeg prøvde meg på klassisk sprint


    "England som flyktning fra noe 'mafian' som jeg overhørte at jeg var forfulgt av"


    Du var flyktning fra noe "mafian"?


    Noe sier meg at du ikke har lært deg norsk siden 2004, så antar du fortsatt flykter fra "noe mafian"…?


    Jeg hadde S i norsk på ungdomsskolen jeg.


    Svelvik ungdomsskole, i 8. klasse vel.


    Kanskje jeg har bodd for lenge i Oslo?


    Mvh.


    Erik Ribsskog



    4

    anbefalinger


    Kenny E sa, 2 timer og 46 minutter siden:


    RE: For to år flira folk da jeg prøvde meg på klassisk sprint


    Da vil jeg ikke vite hvordan du bestakk læreren din…..


    Jeg trengte ikke å bestikke noen lærere.


    Jeg er oldenevø av Asbjørn Dørumsgaard, dikteren.


    Jeg fikk også S i matte, samfunnsfag og kristendom.


    Mvh.


    Erik Ribsskog



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, 2 timer og 47 minutter siden:


    RE: For to år flira folk da jeg prøvde meg på klassisk sprint Valgt innlegg


    'Mafian' er forresten det de sa i Oslo.


    Jeg overhørte, i Oslo, at det ble sagt om meg, at: 'jeg har hørt at han er forfulgt av mafian også, jeg'.


    Men hvem den her 'mafian' er..


    Kan det være Tveita-gjengen og Toska og de tro?


    Jeg har prøvd å spørre politiet, men de nekter å si hvem den her 'mafian' er, enda jeg er i HV i Oslo.


    Så her er det store samfunnsproblemer i Norge.


    Mvh.


    Erik Ribsskog








    http://www.dagbladet.no/2010/02/18/sport/ol_i_vancouver/ol_2010/10456691/?commentId=4293097#comment_4293097

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen