![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Problemer med lensmannen i Svelvik
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Feb 19, 2010 at 4:52 AM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Problemer med lensmannen i Svelvik
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Feb 19, 2010 at 4:52 AM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
PS.
Men det er litt lite mat å bli mett av, merker jeg.
Jeg veier vel rundt 100 kg nå vel.
Så jeg drømmer om den dagen jeg får rettighetene mine, så ville jeg kanskje hatt råd til nok kylling, sånn at jeg ble mett av middagen her.
Men men, sånn er det med fascist-politiet vi har i våre dager.
Rettigheter blir mangelvare.
Men da lærer jeg ihvertfall hvordan det må ha vært under krigen, under 2. verdenskrig, da Norge var okkupert av tyskerne.
Sånn må det nok ha vært for nordmenn da, å bli hersja med av tyskerne, noe sånt er det nok som foregår, at politiet tuller med meg, som tyskerne tulla med nordmenn, under 2. verdenskrig.
Så sånn er nok det.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Responsible person/Fwd: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Feb 18, 2010 at 8:17 PM | |
|
To: info@wikimedia.org | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Re: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Feb 18, 2010 at 7:55 PM | |
|
To: Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Team Leader LEP
Kenny E sa, i dag, kl 02.03:
Kenny E sa, i dag, kl 02.06:
Erik Ribsskog sa, i dag, kl 02.08:
Kenny E sa, i dag, kl 02.17:
Erik Ribsskog sa, i dag, kl 05.03:
Tommyb sa, i dag, kl 06.53:
Erik Ribsskog sa, 1 time og 2 minutter siden:
Erik Ribsskog sa, 58 minutter siden:
Erik Ribsskog sa, 26 minutter siden:
Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:
Bjartleif Gudrulfsensa, i dag, kl 12.11:
Erik Ribsskog sa, 1 time og 3 minutter siden:
Erik Ribsskog sa, i dag, kl 02.15:
Ukjent sa, i dag, kl 06.11:
Erik Ribsskog sa, 51 minutter siden:
Bedreviteren sa, i dag, kl 06.42:
Erik Ribsskog sa, 47 minutter siden:
Bedreviteren sa, i dag, kl 06.41:
Erik Ribsskog sa, 53 minutter siden:
Kan det som foregår, være på grunn av at min morfar, Johannes Ribsskog, var aktor i landssvikerprosessen, etter krigen?
Også nå tar nazistbarna hevn mot meg?
Og politiet er mye fascister, så de er på nazistenes side, og støtter disse.
Er det dette som foregår, lurer jeg.
Hvem vet.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
Erik Ribsskog sa, 4 timer og 2 minutter siden:
Kenny E sa, 2 timer og 56 minutter siden:
Erik Ribsskog sa, 2 timer og 54 minutter siden:
Kenny E sa, 2 timer og 46 minutter siden:
Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:
Erik Ribsskog sa, 2 timer og 47 minutter siden:
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen