johncons






  • Google Mail – Fortrolighetserklæring/Fwd: Til Michael Dupont/Fwd: Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Fortrolighetserklæring/Fwd: Til Michael Dupont/Fwd: Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Feb 12, 2010 at 11:27 PM





    To:

    mid@lak.sa.dk



    Hei,

    mange takk for brev som jeg fikk i dag, angående min oldeonkel, (min oldemor, Karen Margrethe Nyholm, sin svoger), Holger baron Adeler, sitt testamente.
    Jeg synes det hørtes litt mye ut, at det skulle være på 300 sider, men da står det kanskje mye interessant der om slekta osv., tenkte jeg, så det blir veldig spennende å se hva det står der!

    Jeg sender med kopi av fortrolighetserklæring, som jeg fikk i posten i dag.
    Håper dette er i orden!
    Mvh.

    Erik Ribsskog


    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/1/25
    Subject: Til Michael Dupont/Fwd: Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293

    To: mid@lak.sa.dk

    Hei,

    nå fikk jeg endelig tak i det riktige saksnummeret, for boet etter Holger baron Adeler.
    Det skal være SKS 4-537/79.

    Opplyser skifteretten i Lyngby.
    Håper dere har alle opplysningene dere trenger nå, for å eventuelt få kikke på kopi av testamente osv., siden min mor fikk arven etter Holger og Magna Adeler f. Nyholm, fra sin mor, Ingeborg Ribsskog f. (Nyholm) Heegaard, og jeg er min mor, Karen Ribsskog, (som døde i 1999), sitt eldste barn, og min mormor døde i sommer, dessverre.

    Håper dette er i orden.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Skifteretten i Lyngby <skifte.lyngby@domstol.dk>

    Date: 2010/1/25
    Subject: SV: Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293
    To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>

    Tak for Deres mail.

    Sagsnummeret i boet efter Holger Adeler er SKS 4-537/79.

    Med venlig hilsen

    Retten i Lyngby

    Skifteretten

    Lyngby Hovedgade 96

    2800 Kgs. Lyngby

    Tlfnr.: 99 68 48 00

    Fax. 99 68 48 99

    Email: skifte.lyngby@domstol.dk

    ________________________________________

    Fra: Retten i Lyngby

    Sendt: 20. januar 2010 14:44

    Til: Skifteretten i Lyngby

    Emne: VS: Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293

    ________________________________________

    Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 20. januar 2010 14:39

    Til: Retten i Lyngby

    Emne: Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293

    Hei,

    min mormor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, som døde i sommer, arvet i

    1979, ekteparet Holger baron Adeler og Magna Adeler, siden Magna

    Adeler var hennes tante, og baronen var enebarn, og ekteparet døde

    barnløse.

    Hun og hennes ektemann, Johannes Ribsskog, (min morfar), satt pengene

    inn i et hus, for min mor, Karen Ribsskog, i Larvik.

    (Jeg skal sende med kopi av en side i min mormors testamente, som viser dette).

    Jeg har senere forstått at Holger baron Adeler, var baron etter Cort

    Adeler i Norge.

    (Og jeg har overhørt i Oslo, i 2003 og 2004, at jeg er forfulgt av noe

    de i Oslo kaller 'mafian', og lever derfor i landflyktighet, i

    England, uten å få noe hjelp, av hverken norsk eller britisk politi).

    Min mormor var også oldebarn av Maren Gjedde, som hun fortalte en god

    del om, så jeg har drevet med noe slektsforsking osv.

    Min mormor var også oldebarn av Anker Heegaard, industriherren.

    Så jeg prøver å finne ut hvorfor min mormor flyttet til Norge, og

    hvorfor hun ikke flyttet tilbake til Danmark, etter at min morfar

    døde, midt på 80-tallet.

    Og jeg lurte også på om det står noe i baronens testamente, om

    baron-titler og hvilke andre arvinger han hadde.

    For da kunne jeg ha kontaktet de andre arvingene, og prøvd å finne ut

    mer om dette.

    Og da sa Landsarkivet i København, at de gjerne kunne finne disse

    papirene, men de trengte helst et skiftesaks-nummer.

    Og da trodde jeg først at baron-paret bodde i København, siden jeg

    leste min mors grandtante, Magna Adeler f. Nyholm, var begravet i

    København, og de vel begge var født der.

    Men det viser seg at Holger baron Adeler, bodde i Virum, som vel er

    nabokommunen til København, og de sa i København skifterett, at dette

    hører inn under Lyngby skifterett.

    Så da lurte jeg på om jeg kunne være så snill å få

    skiftesaks-nummeret, for dødsboet til Holger baron Adeler, også skal

    jeg sende med en kopi fra min mormors testamente, hvor man kan se at

    det stemmer at hun arvet disse, for å vise at det er riktig.

    Så håper jeg at det er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Skifteretten i Københavns byret <skifte.kbh@domstol.dk>

    Date: 2010/1/20

    Subject: SV: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293

    To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>

    Vi har nu undersøgt sagen nærmere. afdøde boede i Virum ved

    dødsfaldet. Sagen hører nok under Lyngby Skifteret.

    Med venlig hilsen

    Skifteretten i København

    Hestemøllestræde 6

    1464 København K.

    ________________________________

    Fra: Københavns Byret

    Sendt: 19. januar 2010 09:10

    Til: Skifteretten i Københavns byret

    Emne: VS: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293

    ________________________________

    Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 18. januar 2010 20:01

    Til: Københavns Byret

    Emne: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293

    Hei,

    jeg sendte dere en e-post 2. januar, om testamentet, etter Holger

    baron Adeler, siden han var ektemannen til min mors grandtante, og min

    mor fikk derfor en arv, videre fra sin mor, Ingeborg Ribsskog f.

    Heegaard, da Holger baron Adeler døde, i 1979.

    Så lurte jeg på om jeg kunne være så snill å få se det testamentet, om

    det stod noe om baron-tittelen der, osv.

    Og dere ba meg kontakte Landsarkivet for Sjælland.

    Noe jeg har gjort.

    Men de sier at de trenger skifte saksnummer, for det dødsboet da, heter det vel.

    Så jeg lurte på om jeg kunne være så snill å få opplyst det nummeret.

    På forhånd takk for eventuell hjelp!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Michael Dupont <mid@lak.sa.dk>

    Date: 2010/1/18

    Subject: 2010-000293

    To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>

    Landsarkivet i København har ganske rigtigt skifteretssagerne fra

    1979, men vi har kun navneregistre til materialet til og med 1970.

    Derfor skal du kontakte skifteretten og bede dem sende dig

    skiftesagens nummer. Vi har i øvrigt set på internettet, at Holger

    baron Adeler døde 30. juni 1979, dødsstedet er ikke nævnt.

    Mvh.

    Michael Dupont

    —————————–

    Michael Dupont

    Overassistent og cand.mag. i Historie

    Landsarkivet i København

    Jagtvej 10

    2200 København N

    Telefon: 7226 5320





    img316.jpg
    544K




    PS.

    Her er vedlegget.

    (Jeg har jobba så lenge på Rimi, som leder, så jeg er så vant til å skrive under fakturaer, i full fart, mange ganger om dagen, så underskriften min er ikke så fin.

    Og nå var jeg litt trøtt og, så nå skrev jeg under to ganger(!), siden den første underskriften ikke ble så vellykka.

    Så sånn er det):

    img316

    PS 2.

    Noen ‘plageånder’, har skrevet kommentarer tidligere, og sagt at jeg ikke er i slekt med Holger baron Adeler.

    Men nå sjekka jeg definisjonen, på Wikipedia:

    In anthropology the kinship system includes people related both by descent and marriage

    http://en.wikipedia.org/wiki/Kinship

    Antropologi, er læren om mennesker.

    Så om mennesker, så sier man at man er i slekt, både hvis man stammer fra noen, og også gjennom giftemål, som det står på engelske Wikipedia.

    Så min oldemors svoger blir altså min slektning.

    (Noe som vel burde være åpenbart, men noen kverulanter får meg likevel til å sjekke dette. Ikke bra).

    Så jeg er altså i slekt med Holger baron Adeler, pr. definisjon.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg sjekka opp.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Noen skriver i en kommentar, at man må være gift med noen, for at man skal være i slekt gjennom giftemål.

    Men hvis man har en svigerinne.

    ‘Sister in law’.

    Så er man vel i slekt med sin svigerinne?

    Selv om man selvfølgelig ikke er gift med sin svigerinne.

    Men det stod også nevnt på Wikipedia, at noen ganger var slektskap gjennom familie og giftemål det samme.

    Det må være på Vestlandet, f.eks., eller i andre dårlig bebygde strøk, hvor det er mye innavl.

    Det kan man bl.a. se, på internett, hvor nok noen av de som driver og skriver mange anonyme kommentarer, på blogger osv., muligens nok lider litt av bivirkninger av dette fenomenet.

    For å fleipe litt.

    Så sånn er det.

    Uansett så mener jeg at min oldemors svoger, det er også min slektning da, selv om jeg ikke er gift med han.

    Dette er bare svada og kverrulering, fra kommentar-skriverne her på bloggen, mener jeg.

    Så sånn er nok det.

    PS 4.

    Altså, vi har jo to begreper for dette, i Norge.

    Familie og slekt.

    Jeg tror at kommentatørene på bloggen her, (de anonyme), bommer litt.

    Jeg mener at familie, det er de du har felles avstamning med.

    Mens i slekta, der er også de som de i din familie har giftet seg med, inkludert.

    Dette burde være elementært for norske folk, som er så flinke til å følge med på hvem sine tremenninger og firemenninger er, osv.

    Så her blir jeg tulla med av anonyme kommentatorer på bloggen, vil jeg si.

    Så jeg sier igjen det samme, som jeg har sagt hele tida.

    Jeg er ikke i familie med avdøde Holger baron Adeler, men jeg er i slekt med han, (gjennom at min oldemors søster giftet seg med han, og han er da min avdøde oldemor, Karen Margrethe Nyholm, sin svoger).

    Så sånn er det.

    Så håper jeg at vi kan sette en strek for spekulasjonene rundt dette nå.

    Vi får se.

    PS 5.

    Han anonyme skriver også at min oldemors søster, er min ‘perifere slektning’.

    Men vi er ikke bare slektninger, vi har også familiebånd, for vi har felles avstamning.

    Det er hennes far, som var øverstkommanderende general, i Danmark, i mellomkrigstiden, Anders Gjedde Nyholm.

    Og henne mor het Mary Eva Carla Fog, (datter av en dansk general vel).

    Og disse var mine tipp-oldeforeldre.

    (Min danskfødte mormors besteforeldre).

    Så jeg trenger bare gå fire ledd tilbake, før jeg har felles avstamning, med min oldemors søster.

    Så jeg må nok si at jeg er i familie med min oldemors søster, (som er død for en god del år siden, riktignok).

    Så min oldemors søster kan nok ikke kalles ‘perifier slekt’, det vil jeg si er misvisende.

    Jeg skal se om jeg finner en link til mitt familietre, så kan man selv se, Anders Gjedde Nyholm og Mary Eva Carla Fog, var mine tipp-oldeforeldre.

    Så sånn er det.

    PS 6.

    Her er det nevnte familietreet, (se øverst til høyre, for å finne Anders Gjedde Nyholm og Mary Eva Carla Fog):

    familie tre

    (Dette er jo forklart veldig grundig på familietreet, og mange ganger på bloggen.

    Så at anonyme folk skal plage meg det her, det er jo bare sløsing av folks tid.

    Er det mulig å late som at man er så dumme?

    Det er tydelig at det er noen som tuller med meg, bare for å plage og hakke på meg.

    Så sånn er nok det).

    PS 7.

    Dessuten så var jo også min oldemors søster, Magna Dorothea Nyholm, baronesse.

    Så jeg er i familie med baronesse Magna Dorothea Nyholm, og i slekt med Holger baron Adeler.







  • Google Mail – Trakassering på internett







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Trakassering på internett





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Feb 12, 2010 at 9:49 PM





    To:

    abuse@online.no



    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Date: Fri, Feb 12, 2010 at 9:19 PM
    Subject: Trakassering på internett
    To: abuse@telenor.no

    Hei,

    en gruppe folk, forfølger meg overalt på internett, og sjikanerer og mobber meg, uansett hvor jeg beveger meg på nettet.

    Jeg la merke til at en av disse var abonnent hos dere, hos Telenor, så jeg vil gjerne sende en klage på vedkommende.

    Håper dere kan gjøre noe med dette!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.
    Her er loggen, deres abonnent er merket med uthevet skrift:

    Session Start: Fri Feb 12 14:51:33 2010
    Session Ident: #england
    02[16:19] * Attempting to rejoin channel #england
    03[16:19] * Rejoined channel #england
    03[16:19] * Topic is 'Global Warming Impacts Senate Committee Cancelled Due To Snow. Move Along Please, Nothing To See. '

    03[16:19] * Set by Lambie!~Simon@212.21.110.210 on Tue Feb 09 23:26:56
    03[16:19] * Lambie (~Simon@212.21.110.210) has joined #england

    03[16:40] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net) has joined #england
    03[16:56] * Mobster2k (~jeg@104.80-202-190.nextgentel.com) has joined #england

    [16:57] <johncons> lolmafia?
    [16:57] <Mobster2k> Yes.
    [16:58] <Mobster2k> So, wuzzap in da hood?
    [16:59] <johncons> Easter eggs in stores now
    [17:01] <Mobster2k> Yes, you know what they say. Christmas lasts until Easter.

    03[17:15] * lyness (lyness@79-74-198-221.dynamic.dsl.as9105.com) has joined #england
    [17:30] <Mobster2k> I hate you all! 🙂


    03[17:30] * Mobster2k (~jeg@104.80-202-190.nextgentel.com) has left #england
    [17:33] <johncons> He must have been from the Aandalsnes mafia


    03[17:42] * Sockibear (TheBears@cpc1-ando2-0-0-cust609.sotn.cable.ntl.com) has joined #england
    03[18:05] * ^Lambie^ (~Simon@212.21.110.210) has joined #england

    03[18:07] * Lambie^ (~Simon@212.21.110.210) has joined #england
    03[18:08] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net) has left #england

    02[18:09] * Lambie (~Simon@212.21.110.210) Quit (Ping timeout: 380 seconds )
    03[18:09] * CockMcB (~Brian@151.79-160-99.customer.lyse.net) has joined #england

    03[18:09] * Nicholas (~Nicholas@ti0016a380-1241.bb.online.no) has joined #england
    [18:09] <Nicholas> what up england

    02[18:12] * ^Lambie^ (~Simon@212.21.110.210) Quit (Ping timeout: 360 seconds )

    [18:16] <CockMcB> just dyed my hair black y0
    [18:16] <CockMcB> i will rulz the earth
    03[18:38] * zaid (~sd@221.120.240.138) has joined #england

    03[18:39] * john_cons is now known as pain_
    [18:41] <pain_> let me ease ur pain
    [18:41] <pain_> johncons: visit a doctor pls. u need it badly
    03[18:43] * Bolster sets mode: +o Sockibear

    [18:48] <pain_> nice nick Sockibear 🙂
    03[19:00] * pain_ (gibke@hire.a-geek.net) has left #england
    03[19:13] * vaniljeyo (~vaniljeyo@61.85-200-143.bkkb.no) has joined #england

    03[19:14] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com) has joined #england
    03[19:19] * moholt (~meok@pc109-140.ktv.no) has joined #england

    01[19:20] <cons> johncons: why are you using my nick?
    [19:20] <johncons> Isn't your nick john_cons?
    01[19:21] <cons> no comment
    03[19:21] * vaniljeyo is now known as john-cons

    01[19:21] <cons> i've had the nick john_cons for thirteen years, that's right
    01[19:21] <cons> untill three days ago
    [19:21] <john-cons> three days ago, this bastard stole my nick

    01[19:21] <cons> when someone started using john_cons and johncons
    01[19:21] <cons> targeted harassment
    [19:22] <johncons> I think you are mistaken
    01[19:22] <cons> targeted and organised harassment

    03[19:22] * cons is now known as jc_away
    [19:23] <moholt> johncons is the mafia, i think
    03[19:23] * Nicholas is now known as cons
    06[19:23] * @Sockibear is starting to get bored of all this shit

    [19:24] <@Sockibear> I WILL just ban ALL of you..so sort it out
    03[19:24] * moholt (~meok@pc109-140.ktv.no) has left #england
    03[19:25] * Sjutten (~jeg@104.80-202-190.nextgentel.com) has joined #england

    01[19:25] <jc_away> Sockibear: might as well do so that they can distroy my nicks reputation/credibility here any longer
    03[19:25] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net) has joined #england

    [19:25] <Sjutten> Is this where the fun's at?
    [19:25] <john-cons> your reputation?
    [19:25] <john-cons> you're destroying MY reputation, faker
    01[19:27] <jc_away> i'm a refugee from norway, i've overheard that i'm beign followed by the 'mafian' there. i don't even know who they are, the police in norway and the uk wont tell me who they are even

    [19:27] <Sjutten> What if they don't know?
    [19:27] <Sjutten> How can you expect them to know exactly what mafia is following you?
    01[19:28] <jc_away> i even have a well-known norwegian blogg, where i use this nick: http://www.johncons-mirror.blogspot.com/

    [19:28] <john-cons> sir baron, any news regarding your inheritance?
    03[19:29] * Added john-cons!*@* to ignore list
    03[19:29] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net) has left #england

    03[19:29] * john-cons is now known as vaniljeis
    01[19:29] <jc_away> Added john-cons!*@* to ignore list
    [19:29] <bjirn> ooOOOOOoo, krabbekrabbekrabbeklomafia
    [19:29] <johncons> Well-known? You should probably get a One-Piece/Helt-drakt if you want more readers

    03[19:29] * Added johncons!*@* to ignore list
    [19:29] <Sjutten> Or maybe they can't tell you anything about the mafia because there is none.
    [19:29] <vaniljeis> I think you should make more videos with birds and basketball

    01[19:29] <jc_away> Added johncons!*@* to ignore list
    [19:29] <vaniljeis> that'd be nice
    03[19:29] * Added Sjutten!*@* to ignore list
    01[19:29] <jc_away> Added Sjutten!*@* to ignore list

    [19:30] <bjirn> Oh no! Don't ignore them, they'll send the mob after you!
    01[19:30] bjirn is bjirn@padde.komplisert.net * bjirn

    01[19:30] bjirn on #england #Bergen
    01[19:30] bjirn using irc.efnet.pl ATMAN, Warsaw, Poland
    01[19:30] bjirn actually using host 84.49.33.18

    01[19:30] bjirn End of /WHOIS list.

    03[19:30] * Added bjirn!*@* to ignore list
    03[19:30] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com) has left #england

    01[19:31] <jc_away> Added bjirn!*@* to ignore list
    01[19:31] <jc_away> bbl
    [19:31] <vaniljeis> brb too, grandiosa is ready
    03[19:31] * bjirn was kicked by Sockibear (getting fed up now )

    03[19:32] * Sockibear sets mode: +m
    03[19:32] * CockMcB was kicked by Sockibear (Getting fed up now, ban next )
    03[19:32] * cons was kicked by Sockibear (Getting fed up now, ban next )

    03[19:32] * cons (~Nicholas@ti0016a380-1241.bb.online.no) has joined #england
    03[19:32] * You were kicked by Sockibear (Getting fed up now, ban next )

    Session Close: Fri Feb 12 19:32:53 2010
    Session Start: Fri Feb 12 20:28:29 2010
    Session Ident: #england
    03[20:28] * Now talking in #england
    03[20:28] * Topic is 'Global Warming Impacts Senate Committee Cancelled Due To Snow. Move Along Please, Nothing To See. '

    03[20:28] * Set by Lambie!~Simon@212.21.110.210 on Tue Feb 09 23:26:56
    02[20:30] * zaid (~sd@221.120.240.138) Quit


    01[20:31] john_cons is gibke@hire.a-geek.net * gibke
    01[20:31] john_cons using irc.swepipe.se Another visitor. Stay a while. Stay FOREVER…

    01[20:31] john_cons actually using host 208.98.9.71
    01[20:31] john_cons End of /WHOIS list.
    01[20:32] cons is ~Nicholas@ti0016a380-1241.bb.online.no * Nicholas

    01[20:32] cons on #england
    01[20:32] cons using irc.efnet.nl We worship Optimus Prime
    01[20:32] cons actually using host 80.212.156.219

    01[20:32] cons has been idle 43mins 21secs, signed on Mon Feb 08 19:59:51
    01[20:32] cons End of /WHOIS list.
    01[20:32] johncons No such nick/channel
    01[20:32] johncons End of /WHOIS list.

    03[20:34] * Celerina (filelist@hired.the.chickenfuckers.nl) has joined #england
    03[20:34] * Celerina (filelist@hired.the.chickenfuckers.nl) has left #england

    PS 2.
    Den understrekte linjen, er der deres abonnent stjeler nicket mitt.
    Jeg har brukt nicket john_cons/cons, på irc, i 13 år.
    Og deres abonnent, (med ip 80.212.156.219), er med i et organisert angrep på meg.

    Det er en hel gjeng, som tuller med meg, og kaller seg john_cons, johncons, john-cons, cons, osv.
    Dette er ikke folk jeg kjenner, så dette er ikke noen 'practical joke'.

    Dette er del av et angrep som har foregått mot meg, i tre dager nå, på ef-net, på irc.








  • Session Start: Fri Feb 12 14:51:33 2010
    Session Ident: #england
    02[16:19] * Attempting to rejoin channel #england
    03[16:19] * Rejoined channel #england
    03[16:19] * Topic is 'Global Warming Impacts Senate Committee Cancelled Due To Snow. Move Along Please, Nothing To See. '

    03[16:19] * Set by Lambie!~Simon@212.21.110.210 on Tue Feb 09 23:26:56
    03[16:19] * Lambie (~Simon@212.21.110.210) has joined #england

    03[16:40] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net) has joined #england
    03[16:56] * Mobster2k (~jeg@104.80-202-190.nextgentel.com) has joined #england

    [16:57] <johncons> lolmafia?
    [16:57] <Mobster2k> Yes.
    [16:58] <Mobster2k> So, wuzzap in da hood?
    [16:59] <johncons> Easter eggs in stores now
    [17:01] <Mobster2k> Yes, you know what they say. Christmas lasts until Easter.

    03[17:15] * lyness (lyness@79-74-198-221.dynamic.dsl.as9105.com) has joined #england
    [17:30] <Mobster2k> I hate you all! 🙂

    03[17:30] * Mobster2k (~jeg@104.80-202-190.nextgentel.com) has left #england
    [17:33] <johncons> He must have been from the Aandalsnes mafia

    03[17:42] * Sockibear (TheBears@cpc1-ando2-0-0-cust609.sotn.cable.ntl.com) has joined #england
    03[18:05] * ^Lambie^ (~Simon@212.21.110.210) has joined #england

    03[18:07] * Lambie^ (~Simon@212.21.110.210) has joined #england
    03[18:08] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net) has left #england

    02[18:09] * Lambie (~Simon@212.21.110.210) Quit (Ping timeout: 380 seconds )
    03[18:09] * CockMcB (~Brian@151.79-160-99.customer.lyse.net) has joined #england

    03[18:09] * Nicholas (~Nicholas@ti0016a380-1241.bb.online.no) has joined #england
    [18:09] <Nicholas> what up england
    02[18:12] * ^Lambie^ (~Simon@212.21.110.210) Quit (Ping timeout: 360 seconds )

    [18:16] <CockMcB> just dyed my hair black y0
    [18:16] <CockMcB> i will rulz the earth
    03[18:38] * zaid (~sd@221.120.240.138) has joined #england

    03[18:39] * john_cons is now known as pain_
    [18:41] <pain_> let me ease ur pain
    [18:41] <pain_> johncons: visit a doctor pls. u need it badly
    03[18:43] * Bolster sets mode: +o Sockibear

    [18:48] <pain_> nice nick Sockibear 🙂
    03[19:00] * pain_ (gibke@hire.a-geek.net) has left #england
    03[19:13] * vaniljeyo (~vaniljeyo@61.85-200-143.bkkb.no) has joined #england

    03[19:14] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com) has joined #england
    03[19:19] * moholt (~meok@pc109-140.ktv.no) has joined #england

    01[19:20] <cons> johncons: why are you using my nick?
    [19:20] <johncons> Isn't your nick john_cons?
    01[19:21] <cons> no comment
    03[19:21] * vaniljeyo is now known as john-cons

    01[19:21] <cons> i've had the nick john_cons for thirteen years, that's right
    01[19:21] <cons> untill three days ago
    [19:21] <john-cons> three days ago, this bastard stole my nick

    01[19:21] <cons> when someone started using john_cons and johncons
    01[19:21] <cons> targeted harassment
    [19:22] <johncons> I think you are mistaken
    01[19:22] <cons> targeted and organised harassment

    03[19:22] * cons is now known as jc_away
    [19:23] <moholt> johncons is the mafia, i think
    03[19:23] * Nicholas is now known as cons
    06[19:23] * @Sockibear is starting to get bored of all this shit

    [19:24] <@Sockibear> I WILL just ban ALL of you..so sort it out
    03[19:24] * moholt (~meok@pc109-140.ktv.no) has left #england
    03[19:25] * Sjutten (~jeg@104.80-202-190.nextgentel.com) has joined #england

    01[19:25] <jc_away> Sockibear: might as well do so that they can distroy my nicks reputation/credibility here any longer
    03[19:25] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net) has joined #england

    [19:25] <Sjutten> Is this where the fun's at?
    [19:25] <john-cons> your reputation?
    [19:25] <john-cons> you're destroying MY reputation, faker
    01[19:27] <jc_away> i'm a refugee from norway, i've overheard that i'm beign followed by the 'mafian' there. i don't even know who they are, the police in norway and the uk wont tell me who they are even

    [19:27] <Sjutten> What if they don't know?
    [19:27] <Sjutten> How can you expect them to know exactly what mafia is following you?
    01[19:28] <jc_away> i even have a well-known norwegian blogg, where i use this nick: http://www.johncons-mirror.blogspot.com/

    [19:28] <john-cons> sir baron, any news regarding your inheritance?
    03[19:29] * Added john-cons!*@* to ignore list
    03[19:29] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net) has left #england

    03[19:29] * john-cons is now known as vaniljeis
    01[19:29] <jc_away> Added john-cons!*@* to ignore list
    [19:29] <bjirn> ooOOOOOoo, krabbekrabbekrabbeklomafia
    [19:29] <johncons> Well-known? You should probably get a One-Piece/Helt-drakt if you want more readers

    03[19:29] * Added johncons!*@* to ignore list
    [19:29] <Sjutten> Or maybe they can't tell you anything about the mafia because there is none.
    [19:29] <vaniljeis> I think you should make more videos with birds and basketball

    01[19:29] <jc_away> Added johncons!*@* to ignore list
    [19:29] <vaniljeis> that'd be nice
    03[19:29] * Added Sjutten!*@* to ignore list
    01[19:29] <jc_away> Added Sjutten!*@* to ignore list

    [19:30] <bjirn> Oh no! Don't ignore them, they'll send the mob after you!
    01[19:30] bjirn is bjirn@padde.komplisert.net * bjirn

    01[19:30] bjirn on #england #Bergen
    01[19:30] bjirn using irc.efnet.pl ATMAN, Warsaw, Poland
    01[19:30] bjirn actually using host 84.49.33.18
    01[19:30] bjirn End of /WHOIS list.

    03[19:30] * Added bjirn!*@* to ignore list
    03[19:30] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com) has left #england

    01[19:31] <jc_away> Added bjirn!*@* to ignore list
    01[19:31] <jc_away> bbl
    [19:31] <vaniljeis> brb too, grandiosa is ready
    03[19:31] * bjirn was kicked by Sockibear (getting fed up now )

    03[19:32] * Sockibear sets mode: +m
    03[19:32] * CockMcB was kicked by Sockibear (Getting fed up now, ban next )
    03[19:32] * cons was kicked by Sockibear (Getting fed up now, ban next )

    03[19:32] * cons (~Nicholas@ti0016a380-1241.bb.online.no) has joined #england
    03[19:32] * You were kicked by Sockibear (Getting fed up now, ban next )

    Session Close: Fri Feb 12 19:32:53 2010
    Session Start: Fri Feb 12 20:28:29 2010
    Session Ident: #england
    03[20:28] * Now talking in #england
    03[20:28] * Topic is 'Global Warming Impacts Senate Committee Cancelled Due To Snow. Move Along Please, Nothing To See. '

    03[20:28] * Set by Lambie!~Simon@212.21.110.210 on Tue Feb 09 23:26:56
    02[20:30] * zaid (~sd@221.120.240.138) Quit

    01[20:31] john_cons is gibke@hire.a-geek.net * gibke
    01[20:31] john_cons using irc.swepipe.se Another visitor. Stay a while. Stay FOREVER…

    01[20:31] john_cons actually using host 208.98.9.71
    01[20:31] john_cons End of /WHOIS list.
    01[20:32] cons is ~Nicholas@ti0016a380-1241.bb.online.no * Nicholas

    01[20:32] cons on #england
    01[20:32] cons using irc.efnet.nl We worship Optimus Prime
    01[20:32] cons actually using host 80.212.156.219
    01[20:32] cons has been idle 43mins 21secs, signed on Mon Feb 08 19:59:51

    01[20:32] cons End of /WHOIS list.
    01[20:32] johncons No such nick/channel
    01[20:32] johncons End of /WHOIS list.
    03[20:34] * Celerina (filelist@hired.the.chickenfuckers.nl) has joined #england

    03[20:34] * Celerina (filelist@hired.the.chickenfuckers.nl) has left #england












  • Google Mail – Community Legal Advice







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Community Legal Advice





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Feb 12, 2010 at 3:45 PM





    To:

    Simpson Hayley <Hayley.Simpson@firstassist.co.uk>



    Hi Hayley,

    that's brilliant!
    I've been in contact with Merseyside Employment Law earlier, (last year or something), about this case, but they didn't reply then.
    But I'll try to contact the others on the list.

    In your phone-call, you said that Kelly in your Community Legal Advice customer support team, had been speaking with someone from Stephensons in Wigan, who had told you that they couldn't help me with the mentioned employment-case against Arvato's (Microsoft Scandinavian Product Activation-campaign).

    But I was just wondering if it would be possible to know who at Stephensons in Wigan that your colleague has been speaking with there, since I haven't heard anything back from the law-firm, Stephensons, myself.

    Thank you very much in advance for any help!
    Best regards,
    Erik Ribsskog

    On Fri, Feb 12, 2010 at 3:38 PM, Simpson Hayley <Hayley.Simpson@firstassist.co.uk> wrote:


    Dear Erik,

    Thank you for taking the time to contact Community Legal Advice.

    I have searched in your local area for appropriate legal advisors and can supply the following details:


    Merseyside Employment Law
    2nd Floor, Gostins Building
    32-36 Hanover Street
    Liverpool
    L1 4LN
    Tel: 0151 709 4125

    Wirral Health & Safety Welfare Advice Centre

    4 St Anne's Street
    Birkenhead
    CH41 3JU
    Tel: 0151 666 1999

    Allington Hughes
    Newgate Walk
    The Precinct
    Chester
    CH1 1JU
    Tel: 01244 312166


    Although we make every effort to ensure you get the advice that you need, we cannot guarantee that the organisation or adviser will take on your case.

    You may also have to pay for legal advice. Check this with your adviser when you first call them as they should tell you about any charges. It is also worth checking your house/car/credit card insurance policies to see if they provide any cover for legal expenses.

    If you have any special requirements, such as wheelchair access, please call the advisor to check they can accommodate these. You should also call ahead to check opening times, find out whether they are likely to be able to help you and, if possible, to make an appointment. If you wish to search for local legal advisors yourself please visit our directory.

    If you require any further help please reply to this email or contact our helpline on 0845 345 4 345 where one of our operators will be happy to assist you. Whenever you contact us please quote the following reference number 1121206.

    We hope you receive the advice you need.

    Best Wishes,

    Hayley

    CLA Operator


    Hayley Simpson| Customer Service Advisor| Community Legal Advice

    FIRSTASSIST SERVICES LIMITED

    Wheatfield Way, Hinckley

    Leicestershire, LE10 1YG

    This email (and any attachment(s)) is private and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. Its unauthorised use, disclosure, storage or copying is not permitted. If you are not the intended recipient (or responsible for delivery of the message to the intended recipient) please destroy all copies and inform the sender by return e-mail.

    Please bear in mind that Internet e-mail is not a secure medium, as messages and attachments can be intercepted and read by someone else.

    FirstAssist Services Limited reserves the right to monitor, record and retain any incoming and outgoing emails for security reasons and for monitoring internal compliance with FirstAssist policy on staff use. Email monitoring and/or blocking software may be used and email content may be read. You have a responsibility to ensure you comply with the appropriate legal regulations and that these laws are not broken when writing or forwarding emails and their contents. No contracts can be entered into on our behalf by email unless otherwise stated.

    Any views or opinions expressed are solely those of the author and do not necessarily represent those of FirstAssist Services Limited.

    FirstAssist Services Limited checks all mails and attachments for known viruses; however, you are advised that you open any attachments at your own risk.

    FirstAssist Services Limited (No.01404718)

    Registered in England and Wales at 32-42 High Street, Purley, Surrey CR8 2PP.

    For more information about FirstAssist please visit our web site: http://www.first-assist.com






  • img313

    img314

    img315

    PS.

    Legg også merke til at testamentet etter Holger baron Adeler, (min fille-oldeonkel), visstnok er på ca. 300 sider.

    Kanskje det står noe interessant om slekta der?

    Det blir spennende å se, om danskene sender alle sidene.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog



  • Session Start: Thu Feb 11 17:15:17 2010
    Session Ident: #england
    03[17:15] * Now talking in #england
    03[17:15] * Topic is 'Global Warming Impacts Senate Committee Cancelled Due To Snow. Move Along Please, Nothing To See. '

    03[17:15] * Set by Lambie!~Simon@212.21.110.210 on Tue Feb 09 23:26:56
    03[17:34] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com) has joined #england

    03[17:45] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com) has left #england
    [17:51] <john_cons> Im back
    [17:51] <john_cons> xaihpO: hey

    03[18:05] * OiVey (OiVey@dialup-4.255.70.255.Dial1.Seattle1.Level3.net) has joined #england
    [18:06] <Lambie> i like djarum

    [18:06] <Lambie> can we keep him
    03[18:08] * zaid (~sd@221.120.240.138) has joined #england
    [18:08] <john_cons> lol
    [18:11] <xaihpO> hi john, live frö work

    [18:11] <xaihpO> érom
    [18:11] <xaihpO> from
    02[18:20] * OiVey (OiVey@dialup-4.255.70.255.Dial1.Seattle1.Level3.net) Quit (Read error: Operation timed out )

    03[18:40] * Sockibear (TheBears@cpc1-ando2-0-0-cust609.sotn.cable.ntl.com) has joined #england
    02[18:52] * zaid (~sd@221.120.240.138) Quit (Read error: Connection reset by peer )

    03[18:53] * zaid (~sd@221.120.240.138) has joined #england
    02[18:53] * zaid (~sd@221.120.240.138) Quit (Read error: Connection reset by peer )

    [18:59] <john_cons> live from work?
    [18:59] <john_cons> no. Im home now
    [19:01] <xaihpO> i am live from work
    [19:01] <john_cons> oh
    [19:01] <john_cons> 😛

    [19:01] <xaihpO> on the icy streets of sweden
    [19:01] <xaihpO> icey?
    [19:02] <xaihpO> hmm
    [19:02] <john_cons> I dont know about sweden
    03[19:02] * zaid (~sd@221.120.240.138) has joined #england

    [19:03] <xaihpO> i am telling you
    [19:03] <xaihpO> hehe
    [19:03] <john_cons> oh
    03[19:05] * z0nic (z0nic@slitevik.no) has joined #england

    [19:10] <john_cons> u wanna know something funny
    [19:10] <john_cons> I just changed to efnet today from dalnet
    [19:10] <john_cons> and I found someone with almost same nick as me

    [19:10] <john_cons> haha
    [19:10] <john_cons> crazy
    [19:12] <john_cons> but little irritating. as my name is john. and his name should be Vegard from what I read by his whois

    [19:15] <john_cons> johncons: why do u call urself by the same nick as me?
    [19:16] <john_cons> ur name is not john
    [19:16] <john_cons> unlike me
    [19:21] <xaihpO> haha

    [19:22] <Fordy> ha
    03[19:22] * moholt (~meok@pc109-140.ktv.no) has joined #england
    [19:22] <xaihpO> hi fordy
    [19:23] <xaihpO> i am on my route

    [19:23] <Fordy> your route?
    [19:23] <xaihpO> yes im working
    [19:24] <Fordy> lol, just read your nick properly
    [19:24] <Fordy> Ophiax is disguise 😛
    [19:24] <xaihpO> did you read my nick backwards?

    [19:24] <xaihpO> yes
    [19:24] <Fordy> 😛
    [19:24] <Fordy> wonderful
    03[19:24] * moholt (~meok@pc109-140.ktv.no) has left #england

    [19:24] <xaihpO> now i will make my second to last visit
    [19:25] <xaihpO> bye
    [19:26] <john_cons> seeya
    03[19:30] * john__con (gibke@hire.a-geek.net) has joined #england

    [19:30] <john__con> bah. got dc
    [19:32] <john_cons> uh, I did not
    [19:32] <john_cons> lol
    02[19:33] * john__con (gibke@hire.a-geek.net) Quit

    03[19:35] * uk-guy (~dd_dd.com@ip91350698.speed.planet.nl) has joined #england
    02[19:37] * zaid (~sd@221.120.240.138) Quit

    03[19:48] * cracked (cracked@cpe-238-108-31-26.nyc.res.rr.com) has joined #england
    [19:49] <john_cons> good it was not crackhead

    [19:49] <john_cons> 😛
    [19:50] <john_cons> I guess u like porn cracked ur on the xxx channels for getting "free" stuff
    03[19:55] * cracked (cracked@cpe-238-108-31-26.nyc.res.rr.com) has left #england

    [19:55] <john_cons> finally. he left the country
    03[20:26] * Rea (~bugil@125.164.132.175) has joined #england
    03[20:27] * Rea (~bugil@125.164.132.175) has left #england

    [20:28] <xaihpO> hehe
    [20:29] <xaihpO> soon the day has come to an end
    03[20:32] * Filansa (~vie@www2.chokai.ne.jp) has joined #england

    03[20:33] * lyness (lyness@79-74-198-221.dynamic.dsl.as9105.com) has joined #england
    [20:35] <Filansa> lyness
    [20:35] <john_cons> oh nice Ophiax

    [20:44] <john_cons> All jump to bed. bit tired today
    [20:44] <john_cons> Ill*
    01[20:45] <johncons> 'john_cons' is someone who has nicked my nick. I'm being persecuted in Norway, I guess this must be part of it

    [20:45] <john_cons> uhm
    [20:45] <john_cons> what?
    [20:46] <john_cons> wtf are u talking about?
    03[20:46] * Filansa (~vie@www2.chokai.ne.jp) has left #england

    01[20:47] john_cons is gibke@hire.a-geek.net * gibke
    01[20:47] john_cons on #london #england
    01[20:47] john_cons using irc.swepipe.se Another visitor. Stay a while. Stay FOREVER…

    01[20:47] john_cons actually using host 208.98.9.71
    01[20:47] john_cons End of /WHOIS list.
    01[20:48] <johncons> john_cons is gibke@hire.a-geek.net * gibke

    01[20:48] <johncons> hire a geek?
    [20:48] <john_cons> yo. johncons. what the hell are you talking about? I have never ever been on undernet
    [20:48] <john_cons> efnet*

    [20:48] <john_cons> I used to be on undernet and dalnet
    [20:48] <john_cons> not here
    [20:49] <john_cons> hire a geek yes. what is wrong with it?
    [20:49] <john_cons> dont u like geeks?

    01[20:49] <johncons> that's not true, because I've also been on undernet, I've had that nick on irc for thirteen years
    01[20:50] <johncons> no i dnt
    [20:50] <john_cons> uhm. and I should care cause?

    01[20:51] <johncons> i don't give a damn about you, I just try to explain to the people on this channel that this is part of some persecution of me, in norway etc., i've overheard that I'm being followed by the 'mafian', whoever they are

    [20:51] <john_cons> lol
    [20:51] <john_cons> do u regulary smoke crack?
    [20:51] <john_cons> its not good for u u know
    [20:52] <john_cons> just look at clapton area here in london. full of fucking crackheads

    03[20:54] * johncons is now known as cons
    [20:54] <john_cons> and if the mafia was after you. I think you would be 6 feet under already
    [20:54] <john_cons> so stop bugging me u faggot. Im using this nick as my name is john. and it aint a fucking thing you can do about it

    [20:55] <lyness> nah with the recession its only a metre and they put lime over the body
    02[20:57] * uk-guy (~dd_dd.com@ip91350698.speed.planet.nl) Quit

    01[20:58] <cons> john_cons/rent a geek: do you mean in chelsea, london, are you sure you don't mean chelsea nyc?
    [20:58] <john_cons> I understand now what Ophiax ment when he said this channel became silent. if your running around here screaming bloody murder all day long now wonder people are not talking

    [20:58] <john_cons> uhm
    [20:59] <john_cons> No. I mean London
    [20:59] <john_cons> who have said anything about chelsea?
    01[21:01] <cons> nuremberg?
    [21:02] <john_cons> I said Clapton – London. Dont you know geography?

    [21:02] <john_cons> its in north london ffs
    [21:02] <john_cons> full of crackheads like you
    01[21:04] <cons> im a member of the Norwegian society of engeniers and technologist (Nito)'s managers-forum, I'm not a crackhead at all

    [21:05] <john_cons> u sure act like one. sitting here blaming people for being the mafia. lol.
    01[21:06] <cons> it's you who's stealing my nick, if you hadn't done that, i wouldn't have bothered you at all

    [21:06] <john_cons> stealing your nick?
    01[21:06] <cons> the nick i've been using for thirteen years on irc
    01[21:06] <cons> yes
    [21:06] <john_cons> wtf.

    [21:06] <john_cons> lol
    [21:06] <john_cons> and who cares?
    [21:06] <lyness> efnet has no services
    [21:06] <lyness> you cannot own a nick on efnet
    01[21:07] <cons> no, i can't own a nick, but this is not a nick-collision

    01[21:07] <cons> this is pure harassment
    [21:07] <john_cons> no. its a huge conspiracy with the mafia
    [21:07] <john_cons> lol
    [21:07] <john_cons> cut the crap

    01[21:07] <cons> i reported to people for the same yesterday, with norwegian ips
    01[21:07] <cons> two people
    [21:07] <john_cons> lol
    [21:07] <john_cons> reported to whom?

    01[21:08] <cons> this organised harassment towards me, a crime in the uk
    01[21:08] <cons> this is
    [21:08] <john_cons> you know what you should do?
    [21:08] <john_cons> file a complaint to the internets

    [21:08] <lyness> how can it be a crime?
    [21:08] <john_cons> maby the starter of internets can help you
    [21:08] <lyness> you cannot own it, so no one is technically stealing it

    01[21:08] <cons> harassment is a crime, i've read that since i've been working in the uk
    01[21:09] <cons> well, that might be true
    02[21:09] * xaihpO (~xaihpO@m83-178-0-70.cust.tele2.se) Quit (jmIrc destroyed by the OS )

    01[21:09] <cons> but i'm being harassed
    [21:09] <lyness> and computer missuse act is only valid for people using a computer in the UK, which they are not if their IP's are .no

    01[21:09] <cons> since this is not a nick-collision
    [21:09] <john_cons> do I harass you?
    [21:09] <john_cons> I never even spoken to you before
    01[21:09] <cons> lyness: i'm not talking about any computer missuse act

    01[21:10] <cons> i'm calling this organised harassment
    01[21:10] <cons> which is a crime in the uk
    01[21:10] <cons> mobster-activity
    [21:10] <john_cons> I have your name by your whois. your your name is indeed vegard. I will for sure file a complain about you to the police for making false statements agains me on IRC

    [21:10] <lyness> Im sure SOCA will be overjoyed at your allegations
    [21:11] <john_cons> as we both are in UK
    01[21:11] <cons> well i've been in contact with them from before

    [21:11] <john_cons> we can meet in court?
    [21:11] <john_cons> and Ill sue you for harassing me online?
    [21:11] <john_cons> as ur a engineer. should be some money to pay me with to then

    [21:11] <Fordy> what is the fucking point of saving money if im not allowed to spend it.
    01[21:11] <cons> i only deal with the norwegian police since i have an ipcc-case and eea and un-case against the british police

    [21:11] <Fordy> sigh
    [21:12] <lyness> who is not letting you spend it?
    [21:12] <john_cons> ur in the UK. so the UK laws is ruling. not the fucking norwegian laws u dumbstruck

    03[21:12] * richyy (unknown@2001:888:20d4:7::) has joined #england
    [21:13] <lyness> why have you got caught cases against the British Police?
    [21:13] <lyness> and which forces?

    01[21:13] <cons> no, i'm a norwegian citizen so i can deal with the norwegian police if i want
    01[21:13] <cons> its to do with a employment-case etc
    [21:13] <lyness> they wouldnt employ you?

    01[21:13] <cons> no, not like that
    [21:13] <john_cons> yes. but now ur in the UK and harass me online. so I deal with the british police agains you
    01[21:13] <cons> i have a website about the employment-case

    01[21:14] <cons> one sec
    [21:14] <Fordy> lyness: im 16. my phone is broken, i need a new one. parents = NO.
    03[21:14] * UnPasComm (~chatzilla@87-194-160-240.bethere.co.uk) has joined #england

    03[21:14] * UnPasComm (~chatzilla@87-194-160-240.bethere.co.uk) has left #england

    01[21:14] <cons> its to do with this case
    01[21:14] <cons> a large employment-case against bertelsmann and microsoft
    01[21:14] <cons> etc
    [21:15] <john_cons> You should worry more about the case Im making against you for harassing me online

    [21:15] <john_cons> now I cant sleep anymore 🙁
    [21:16] <john_cons> I have work in the morning
    03[21:16] * Added john_cons!*@* to ignore list
    01[21:16] <cons> Added john_cons!*@* to ignore list

    01[21:18] <cons> haven't heard lauryn hill to sion in a while btw, but anyway
    03[21:26] * richyy (unknown@2001:888:20d4:7::) has left #england
    [21:38] <Sockibear> wtf is all this pointless bullshit being spouted

    03[21:39] * uk-guy (~qq@ip91350698.speed.planet.nl) has joined #england
    03[23:09] * Keita (~cesaire@cpe-71-65-67-23.woh.res.rr.com) has joined #england

    03[23:12] * control_r (~control@89.123.84.167) has joined #england
    03[23:13] * control_r (~control@89.123.84.167) has left #england

    03[23:14] * control_r (~control@89.123.84.167) has joined #england
    03[23:14] * control_r (~control@89.123.84.167) has left #england

    02[23:25] * uk-guy (~qq@ip91350698.speed.planet.nl) Quit

    03[23:52] * ^Lambie^ (~Simon@212.21.110.210) has joined #england

    [23:52] <^Lambie^> god bless america
    03[23:57] * control_r (~control@89.123.84.167) has joined #england
    02[23:59] * Lambie (~Simon@212.21.110.210) Quit (Read error: Operation timed out )






    PS.

    Det virker som at den som skrev den første kommentaren til denne bloggposten, vil ha det til at det er politiet som tuller.

    Og det er jo ikke noe nytt det, på johncons-blogg akkurat, at jeg skriver om at politiet tuller med meg osv.

    Men nå kom det et anonymt hint her da, om det samme.

    Jeg vet ikke hvor mye vekt man skal tillegge sånt, men jeg konstaterer at noen hinter om at det nok er politiet som tuller, ihvertfall.

    Så sånn er nok det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog



  • Session Start: Thu Feb 11 21:23:23 2010
    Session Ident: #efnet.org
    03[21:23] * Now talking in #efnet.org
    03[21:23] * Topic is '2010 is dildos. '

    03[21:23] * Set by root66!root66@efnet.orgy on Wed Jan 13 20:37:07
    01[21:24] <cons> some sionist-mobsters, or something, are stealing my nick again
    01[21:25] <cons> since i have an employment case against bertelsmann and microsoft presumably

    [21:25] <@_static_> k
    01[21:26] <cons> it's not a nick-collision, people with a lot of different ips are doing this aganst me daily
    [21:26] <@_static_> nicks are not owned on efnet

    01[21:26] <cons> i know, that's why i said it was not a nick-collision
    01[21:26] <cons> this is mobster activity
    [21:27] <@_static_> alright
    [21:27] <@_static_> they must be pretty bored if they've resorted to nick stealing on the irc-s

    01[21:28] <cons> i don't think this has to do with bordom, this is to wear me out, since i have a case against microsoft etc
    01[21:28] <cons> these people probably do this for a living

    [21:29] <@_static_> k
    01[21:30] <cons> i've had that nick for thirteen years, i don't want my reputation to be distroyed by some sionist mobsters, or what they are, they use several isps in several contries

    01[21:31] <cons> (john_cons)
    01[21:32] <cons> they use a hire-a-geek.com isp today, whatever that is, normally they use .no isp's since i'm being persecuted in norway

    [21:33] <svein> you're what? :p
    01[21:33] <cons> being persecuted
    01[21:33] <cons> 'forfulgt'
    [21:34] <svein> how did you manage that feat?

    01[21:34] <cons> pardon
    01[21:34] <cons> feat?
    01[21:34] <cons> how i managed to be followed?
    [21:34] <svein> Norway isn't exactly famous for it's vendettas after innocent people.

    02[21:35] * @evb (evb@terra.solta.cx) Quit (Remote host closed the connection )
    01[21:35] <cons> i'm aware of that, i overheard in oslo, in 2003 and 2004, that i was being followed by the 'mafian', like they called it there, on rimi bjørndal etc

    01[21:36] <cons> since then i've lived abroad
    [21:36] <svein> *sigh*
    [21:36] <svein> never mind
    01[21:36] <cons> who are you then svein?
    [21:37] <svein> someone who has heard to many such stories, and seen very few of them be anything else than the need for professional help.

    [21:37] <svein> but, bbl.
    01[21:37] <cons> ok, i thougt you were an inpolite b*stard
    01[21:38] svein is svein@d80.iso100.no * Svein Skogen

    01[21:38] svein on #efnet.org
    01[21:38] svein using irc.efnet.no I am the god of hellfire
    01[21:38] svein actually using host 127.0.0.1

    01[21:38] svein End of /WHOIS list.
    [21:38] <@_static_> I think he needs some help…more than IRC can give
    01[21:38] _static_ is static@not.a.spoof * static

    01[21:38] _static_ on @#maturity @#efnet.org @#chanfix
    01[21:38] _static_ using irc.shoutcast.com 5O 4M 8G 9P 12O 6N 5I 4E 8Z

    01[21:38] _static_ is an IRC operator
    01[21:38] _static_ End of /WHOIS list.
    01[21:39] <cons> i understand why you hang on #maturity, you try to learn to be more mature?

    01[21:39] <cons> isn't that right, _static_?
    [21:39] <@_static_> yep where we're not a bunch of paranoid nut jobs thinking people on IRC are out to get us
    [21:40] <svein> _static_: You mean they aren't? Damn! :p

    [21:40] <@_static_> 🙂
    01[21:40] <cons> people on irc are the same people that are other places
    01[21:40] <cons> you are being naive
    [21:40] <@_static_> yep and there are paranoid nut jobs in the real world as well

    [21:40] <@_static_> you can typically pick them out because they're wearing tin foil hats
    [21:40] <svein> _static_: Does he have a carrying-permit for that nut(job)? 😉
    01[21:41] <cons> _static_: but you can't see the hats on irc can you?

    01[21:41] <cons> svein: where in norway are you from then, if i can ask
    [21:41] <svein> cons: The Norwegian part. 😉
    01[21:42] <cons> which part is that?
    [21:42] <@_static_> nope, but by the sounds of it, you'd be wearing one.

    01[21:42] <cons> i didn't think anywhere of norway was norwegian any longer
    01[21:42] <cons> american, muslim yes
    01[21:42] <cons> but norwegian?
    01[21:43] <cons> _static_: can you really hear sounds thorough the internet-line?

    [21:43] <@_static_> yep
    01[21:43] <cons> _static_: you are the nut-case then
    [21:43] <@_static_> sounds like a modem connection
    [21:43] <@_static_> every time I dial into AOL I hear those sounds

    01[21:43] <cons> really?
    [21:44] <@_static_> yep
    01[21:44] <cons> are you from nyc?
    [21:44] <@_static_> nope
    01[21:44] <cons> california?

    06[21:44] * svein starts thinking that cons is actually from east ham. :p
    01[21:44] <cons> east ham?
    [21:45] <@_static_> Orofino idaho
    [21:45] <svein> cons: One stop short of Barking. 😉

    01[21:45] <cons> i didn't know they had sionists there
    01[21:45] <cons> barking?
    01[21:45] <cons> i'm from larvik, berger and oslo in norway, and sunderland and liverpool in the uk

    01[21:45] <cons> and yourselves?
    [21:46] <@_static_> Orofino idaho
    01[21:46] <cons> ok, i meant svein
    01[21:46] <cons> i'm sorry i've only been to the usa once

    01[21:46] <cons> in detroit, in 2005, and then the airport-police just sent me back to europe
    01[21:46] <cons> even if i've never been a criminal etc
    [21:47] <svein> cons: I'm not in the habit of leaving my adress out for people of questinable sanity.

    03[21:47] * _static_ sets mode: +b *!*vbeider@*.range81-158.btcentralplus.com
    03[21:47] * You were kicked by _static_ (crappy toll, *flush* )
    Session Close: Thu Feb 11 21:47:40 2010









  • Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:


    RE: Andre mennesketyper?


    Jeg lurer på om norske folk kan være etter Neandertal-mennesket, for norske folk har jo mye hår på brystet.


    Mens de mørkhårede, som har lite hår på brystet, de er kanskje fra Homo Sapiens da.


    Og at det er derfor at norske folk blir tulla med.


    Vi ser jo at afrikanere og nordiske folk, blir tulla med i verden i dag, synes jeg.


    En kamerat av meg, eller 'kamerat', pleide å kalle meg 'hvit neger', uten at jeg skjønte hvorfor, på 90-tallet.


    Nå skjønner jeg det, det er fordi jeg har blondt hår.


    Så det er nok rett det du skriver, at de forskjellige menneskerasene, kanskje til en viss grad kan være forskjellige arter.


    Kanskje det er dette som New World Order og slikt, går ut på, at en art/rase vil dominere verden.


    Og prøver å tulle mest mulig med afrikanerne og de nordiske.


    Min gamle ungdomsskolelærerinne, på Svelvik ungdomsskole, i samfunnsfag, Fru Næss, sa at det var krefter i USA, som ville at alle på jorda skulle ha mørkt hår og en litt gråaktig hudfarge, (selv om hun også sa at det var visst på vei bort).


    Og de neo-konservative, i USA, har visst også i våre dager, litt spesielt syn på folks rettigheter, leste jeg i the Times, var det vel.


    (Siden jeg bor i England, som flyktning fra Norge).


    Og det var at 'man kan ikke lage en omelett uten å knuse noen egg'.


    Og 'egg', det er jo et utrykk som ble brukt mye i Svelvik osv., husker jeg, fra oppveksten min.


    Jeg tror det går på fargekoder, at hvit er kristen, og gul er norsk.


    Og en i Drammen, som var på språkreise i England, ble kalt 'Eggemølleren'.


    Et egg er nok en som er hvit (kristen) utapå, og gul (norsk), inni.


    Så eggemølleren, er en som har drept en sånn person da, lurer jeg på.


    Så de neo-konservative, de tuller altså med rettighetene til de streigte nordiske, (som de kaller 'eggene'), kan man tolke det som.


    Lurer jeg på ihvertfall.


    Er det fordi de nordiske stammer fra neandertalene, eller en annen art, enn sionistene, (les jødene), som vel kontrollerer de neo-konservative og etterettning osv., i USA.


    Et annet utykk er vel en 'ost', en som er gul utapå, men hvit inni.


    Som ser norsk ut, men er kristen inni.


    'Ostebonde', kalte en i klassen min meg, (Erik Ree), på nevnte Svelvik Ungdomsskole.


    Så her er det en krig i Norge idag, mellom hvite (kristne), gule (nordiske vel), og svarte (djeveldyrkere/illuminister eller kabalister vel).


    Illuminister er vel røde mener jeg.


    Så dette kan godt komme av dette med forskjellige mennesketyper.


    Og at hver mennesketype har sin egen undergrunn da.


    Som kanskje ikke kommer helt fram i avisene, osv.


    Så sånn er kanskje dette, selv om jeg vet at dette kan høres rart ut.


    Så sånn er nok det.


    Mvh.


    Erik Ribsskog








    http://www.dagbladet.no/2010/02/11/magasinet/naturvitenskap/forskning/10342821/?commentId=4257784#comment_4257784

  • PS.

    Det var han Tosh aka. Torstein Bjørnstad, fra #blablabla og det som før het NTH, i Trondheim, som introduserte meg for denne serien.

    Han bare sendte den da, for han ville at jeg skulle se den.

    Han gjorde meg også oppmerksom på South Park, i sin tid.

    Han Tosh aka. Torstein Bjørnstad, han er veldig smart og god på nettet, en såkalt ‘wiz’, kan man vel si.

    Han fikk visst noe slags overtak på hun fra Halden, hva het hun da, noe med Wold.

    Hun som kalte seg Zera, på nettet.

    Linda Wold fra Halden, mener jeg det var.

    Og da stakk hun Cilla aka. Janniche Fjellhaug, fra Bergen, fra #blablabla, for hun likte ikke det Tosh aka. Torstein Bjørnstad, hadde gjort.

    Vi var en nesten tilfeldig gjeng, som pleide å chatte, på #blablabla da.

    Men jeg tror han Tosh aka. Torstein Bjørnstad, må ha drevet med noe lyskye aktiviteter der.

    For han fikk plutselig kontoll over hun Linda Wold, virket det som.

    Som det egentlig var jeg som kjente, fra Dagbladets webchat, fra 1998, husker jeg, etter at jeg kom hjem fra Aiya Napa, på Kypros, hvor jeg hadde havnet, da jeg kjøpte meg en restplass-ferie.

    Så sånn var det.

    Så jeg lurer på hva som egentlig foregikk der.

    Det må vel ha vært rundt år 2000 kanskje.

    Jeg var også veldig opptatt med Rimi-jobbing, som butikksjef, på den her tiden.

    Så fokuset mitt var knaskje ikke alltid like stort på hva som foregikk på #blablabla, hele tiden.

    Så noe kan ha skjedd som jeg ikke fikk med meg og.

    De faste på #blablabla, det var Glenn Hesler aka. Kazuya, fra Skjetten, meg som hadde nicket john_cons da, Tosh aka. Torstein Bjørnstad, fra Trondheim, Cilla aka. Janniche Fjellhaug, fra Bergen og hun Zera da, aka. Linda Wold, fra Halden.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg kom på.

    Men jeg har ikke kontakt med noen av disse i dag, så hva som egentlig har skjedd, det vet jeg ikke sikkert.

    Og både hun Cilla og Tosh, de var i Oslo, noen ganger, så jeg møtte begge de, bare for å chatte.

    Det var bare chatte-venner, så jeg dreit i om de var litt yngre enn meg.

    Det var ikke så mange på min alder, som satt hele kvelden på irc, kanskje.

    Men men.

    Men hun Linda Wold, hun har jeg aldri møtt i RL, selv om hun også prata om at hun ville besøke meg vel.

    Men jeg var litt overarbeida, og sånn, på den tida, så jeg var ikke så høyt oppe, pga. problemer i Rimi, osv.

    Så jeg droppa det, jeg hadde nok med mine egne problemer på den tida, og hun Wold var litt ung og vel.

    Men jeg syntes det var greit å chatte på internett, og da brydde jeg meg ikke om hvor gamle de jeg chatta med var, så lenge de ikke var yngre enn sånn 16-18 år.

    For jeg var bare i 20-åra fortsatt, på den tida, så jeg bare chatta med de syntes virka artige og hyggelige og chatte med da.

    Og det var det litt mangelvare på, i min omgangskrets i Oslo, på folk som var hyggelige å prate med.

    For alle de jeg kjente, broren min, Magne Winnem og søstra mi, osv., de var enten kynikere, (som broren min har fortalt meg at han er), ellers så er de sånn vanskelige å kommunisere med, som søstra mi.

    Så jeg var heldig som hadde irc, sånn at jeg kunne prate med noen ‘vanlige’ folk også.

    For det var sånn at jeg nesten ble deppa, innimellom, før jeg fikk internett, siden jeg bare kjente sånne bryske og strenge og anstrengte og kyniske folk da.

    Så det var en befrielse, å få internett, for da kunne jeg chatte med noen hyggelige folk og.

    Så det var ikke dårlig.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg kom på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen